Free Money

Loading...

четверг, 27 октября 2016 г.

31 מתכונים רוב טעים הפנקייק

 

 פנקייק עוגה שטוחה, לעתים קרובות דקה, ועגולה, שהוכנה מתוך חובט עמילן מבוסס כי עשוי להכיל גם ביצים, חלב וחמאה. הוא מבושל על משטח חם כגון מחבת או טיגון, לעתים קרובות עם שמן או חמאה. מתכונים הפנקייק להשתנות, אבל לכולם יש את אותה המרכיבים הבסיסיים של קמח, ביצים וחלב.
בין אם אתה משרת אותם לארוחת בוקר, בראנץ 'דשנה או אפילו לארוחת ערב, אתה פשוט לא יכול להשתבש עם פנקייק! מגישים אותם רגיל עם סירופ או להלביש אותם עם פירות, שוקולד צ'יפס או אפילו קצפת ויש לך ארוחה מילוי להפליא.
יש כמה דברים גבר אמריקני צריך לדעת איך לבשל, ​​ופנקייק אחד מהם. החדשות הטובות הן שהם קלים. הנה 30 מתכונים הפנקייק אשר יהפוך את החיים שלך סופר מאושר.
  1. פנקייק אפל


    כל זה לוקח הוא 10 דקות כדי להפוך. הכנה. ערבבו ביצים, לשלב חמאה, ביצה, חלב, סוכר, תפוחים ומלח.בקערה נפרדת מנפים יחד קמח, אבקת אפייה, קינמון וסוכר. מערבבים את תערובת הקמח לתוך תערובת התפוחים, עד שזה מעורב. לבשל אותו על ידי טיגון על אש נמוכה. זה מוכן! 
    • מצרכים
    • תְזוּנָה
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    • שִׁיטָה
    1. שלב 1
      מערבבים את הקמח, הסוכר והקינמון בקערה. להוסיף ביצה וחלב. להקציף עד שהתערובת חלקה.מערבבים תפוחים.
    2. שלב 2
      מחממים מחבת טפלון על להבה נמוכה. תרסיס עם שמן. יוצקים 1/4 כוס תערובת התפוחים לתוך המחבת. בעדינות פרושה בגב כף לסיבוב 10 סנטימטרים. פנקייק קוק, בקבוצות, במשך 2 דקות או עד בועות המופיעות על פני השטח. לְהִתְהַפֵּך. מבשלים במשך 1 עד 2 דקות או עד דרך מבושל.
    3. שלב 3
      מגישים עם קיווי ו פרוזן יוגורט.
  2. תוצרת בית הפנקייק Mix


    מערבבים קמח, אבקת אפייה, סוכר, חמאה במידת הצורך ומלח לפי הטעם. ניתן להוסיף עד כמה פירות על לפנקייק - תפוח חתוך לקוביות, או פיסות בננה, עם זאת אתה רוצה לעשות פנקייק שלך. מערבבים את כולם היטב, ואז לטגן על מחבת לוהטת.
  3. תוצרת בית אוכמניות סירופ פנקייק

     הזמן המשוער הזה הוא רק 15 דקות.
    מערבבים את החומרים בסיס טוב - ערבוב לפזר סוכר, ולחיצה גרגרים כנגד הצד של המחבת כדי למחוץ מעט, עד גרגרים לקבל רך מעט תערובת מקבל סירופ. מניחים חומרי הרוטב בסיר קטן ומערבבים היטב. 
    הפרץ של טעם אוכמניות רמז הלימונים מושלם בסירופ הזה. גדול על פנקייק או גלידה. מתכון מן PocketChangeGourmet.com
    מספר מנות: 3 כוסות
    מצרכים
    • ½ 2 כוסות אוכמניות, טרי או קפוא
    • 2 כוסות מים
    • 1 כוס סוכר
    • מיץ של 1 מאייר לימון - על ½ 1 כפות
    • 1 אינץ 'פרוס של קליפת לימון (להשתמש קולפן ירקות)
    הוראות
    1. בסיר, לשלב את האוכמניות עם כוס ½ של המים
    2. לרסק את התותים עם מועך תפוחי האדמה ומביאים לרתיחה
    3. מבשלים על אש נמוכה במשך 15 דקות
    4. מסנן את המיץ לתוך כוס מדידת heatproof, לוחץ חזק על המוצקים, וזורק את המוצקים.
    5. יש לשטוף את הסיר, מוסיפים את הסוכר, קליפת לימון ואת ½ 1 כוסות הנותרים של מים, מביאים לרתיחה, תוך בחישה עד להמסת הסוכר.
    6. מרתיחים את הסירופ על אש בינונית עד eaches 225 ° על מדחום ממתקים, כ -20 דקות
    7. מוסיפים את מיץ אוכמניות מיץ לימון ומרתיחים על אש גבוהה במשך דקה 1.
    8. תנו סירופ מגניב, ואז להשליך את גרידת הלימון.
    9. יוצקים את הסירופ לתוך בקבוקים או צנצנות זכוכית נקיות.
    10. חותם ושומרים במקרר עד 6 חודשים.
    11. השתמש על פנקייק תוצרת בית או גלידה

  4. פנקייק תוצרת בית מיושן


    אחד זה צריך רק 5 דקות הכנה, אבל דורש 15 דקות יותר לבשל.
    מסננת את הקמח עד שהוא חלק. להוסיף אבקת אפייה, מלח וסוכר. יוצרים גומה במרכז הבצק ויוצקים חלב, ביצים חמאה מומסת; לערבב הכל טוב ביחד. ואז לבשל על אש נמוכה עד ששני הצדדים הם "חום".
  5. פנקייק רול קינמון


    אתה יכול להתחיל על ידי חימום חמאה בתנור. מכינים את המילוי קינמון הראשון - על ידי ערבוב את החמאה, סוכר חום וקינמון יחד. להקציף יחד את הקמח, אבקת אפייה ומלח. מוסיפים את חלב, ביצים ושמן בקלילות. אל overmix. (אם יש לו כמה גושים קטנים עזבו, זה בסדר).

    מצרכים

    עבור פנקייק :
    1 כוס קמח
    2 כפיות אבקת אפייה
    1/2 כפית מלח
    1 כוס חלב
    1 ביצה גדולה
    שמן צמחי 1 כף
    למלית קינמון :
    1/2 stick חמאה, בטמפרטורת החדר
    1/4 כוס ועוד 2 כפות סוכר חום
    1 1/2 כפיות קינמון טחון

    כיוונים

    1. הפוך את המילוי קינמון : בקערה בינונית, מערבבים יחד את החמאה, סוכר חום, וקינמון. סקופ המלית לתוך השקית zip כבד בגודל ליטר, והנחתי אותו בצד.
    2. הפוך את החביתיות : בקערה בינונית, להקציף יחד את הקמח, אבקת אפייה, ומלח. להקציף את החלב, הביצים, ושמן, רק עד הבלילה היא הרטיבה.
    3. מחממים מחבת גדולה, nonstick מעל להבה בינונית, לרסס אותו עם תרסיס nonstick. השתמש כדור גלידה להוסיף את הבלילה למחבת. השתמש התחתון של כף או כוס להפיץ את הבלילה לתוך מעגל, כ -4 ס"מ קוטר. מנמיך את הלהבה לנמוכה בינוני. לגזור בפינת השקית שלך של מילוי קינמון, וסוחט את המילוי לפינה הפתוחה. כאשר פנקייק שלך מתחילה להיווצר בועות, להוסיף את המילוי. החל במרכז של פנקייק, לסחוט את המילוי על גבי הבלילה של הפנקייק בתוך מערבולת, בדיוק כפי שאתה רואה גליל קינמון קבוע. מבשלים את הפנקייק 2 עד 3 דקות, או עד בועות מתחילות לצוץ על גבי הפנקייק וזה להזהבה על הקרקעית. חלק מרית מתכת דקה, רחבה מתחת פנקייק, בעדינות אך במהירות והפוך אותה. מבשלים עוד 2 עד 3 דקות נוספות, עד שהצד השני מזהיב גם כן. כשאתה הופך את הפנקייק לצלחת, תראה כי מילוי הקינמון יצר מכתש-מערבולת של קינמון. נגב את המחבת עם מגבת נייר, וחזור עם הבלילה של הפנקייק הנותר ומילוי קינמון. לחמם את הזיגוג בקצרה, במידת הצורך. מגישים פנקייק ועליו טפטוף של זיגוג.
  6. פנקייק קטיפה אדום


    להקציף יחד קמח, סודה לשתייה, אבקת סוכר, מלח, חמאה, קקאו לא ממותק, סוכר, כ -2 כפות מדידה של צבע מאכל נוזלי אדום, ביצים ואבקת אפייה. מניחים בשכבה אחת על תבנית אפייה ואופים ב 200 מעלות עד בתנור, במשך 30 דקות.
  7. פנקייק ומפזרים תות


    מערבבי חלב, ביצים, קמח, אבקת אפייה, סודה לשתייה, ותמצית וניל. יוצרים גומה בתערובת הקמח ושופכים את תערובת החלב והחמאה המומסת. יוצקים ומבשלים על המחבת על אש בינונית-נמוכה.
    פנקייק תות מפזרים Funfetti
    חמאה ½ 1 כוסות ללא שומן
    ביצה 1
    1 כף. חמאה מומסת
    ½ 1 כוסות קמח
    2 כפות. סוכר
    1 כפית. אבקת אפייה
    1/2 כפית. מלח כשר
    5 עד 6 תותים, פרוס
    וזורת קשת (רב ככל שתרצה)
    1.  מערבבים יחד חמאה, ביצה וחמאה בקערה קטנה ומניחים בצד. בקערה נפרדת, מערבבים את הקמח, הסוכר, אבקת אפייה ומלח.
    2.  עושים חור קטן או גם תערובת הקמח שלך ויוצקים פנימה את תערובת חמאה. מערבבים היטב עד שהכל ביחד.
    3.  מחממים מחבת מעל בינוניים לחום נמוך לרסס אותו עם ספריי בישול. ברגע שזה חם, סקופ 1/2 כוס הבלילה לתבנית. (יוצקי בלילה פחות אם אתה עושה פנקייק מיני.)
    4 . ברגע הבלילה במחבת, להוסיף במהירות 3 עד 4 תותים (פרוס) על כל הפנקייק לוחץ בעדינות על כל אחד לתוך הבלילה. במשך פנקייק קטן, השתמש 1 עד 2 תותים. ואז להוסיף כמה וזורה ככל שתרצה.
    5.  תנו פנקייק ומבשלים כ -2 דקות (או עד לקבלת גוון זהוב) לפני מרפרף. מבשלים את הצד השני עבור 1 עד 2 דקות נוספות.
    הערה: אם באמצעות ערכת קייט ספייד, לרסס כל עובש לפני שמזג בתמהיל. כדי לוודא את הפנקייק מבושל ולא תאבד צורתו, מכסים את התבנית עם מכסה במשך כמה שניות. כאשר הקצוות מתחילים להתרחק מן התבנית, הפנקייק מוכן להעיף. אתה יכול לקפוץ את זה של העובש להעיף אותו או להשתמש במרית להחזיק את זה ביחד ו להעיף אותו.
  8. פנקייק בוטנים כוס חמאה

    השתמש בקערה בגודל בינוני על מנת ליצור בצק עם קמח, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתייה, חמאה, קורט מלח (לפי הטעם), ביצה, וחמאת בוטנים. מערבבים את החומרים היבשים לתוך החומרים היבשים עד משולב. מחממים את המחבת. מעיל במחבת עם חמאה ויוצקים הבלילה לתוכה, משתמש על ⅓ הבלילה כוס לכל פנקייק. ברגע תחתון משחים קל, להתהפך כדי לחמם את הצד השני.
  9. Dippers הפנקייק לארוחות

    בייקון קוק ומניחים בצד. יש לערבב את התערובת בתוך בקבוק גדול מספיק כדי לשפוך בלילה בו (לשקול בקבוק קטשופ פיקניק זול). מחממים את המחבת עד 300 מעלות. בלילת Squirt בצורה ארוכה סגלגלה עוד קצת ורחב יותר את הבייקון ומניח פרוס בייקון מבושל במרכז. לחץ קל בייקון לתוך הבלילה. מבשלים עד הבלילה מתחילה לבעבע והפוך ומבשלים עוד כמה דקות. דקה כוללת מוערכת: 30 דקות.
  10. פנקייק עוגת גזר מיני

    מערבבים יחד את החומרים היבשים: קמח, אבקת אפייה, קינמון, מלח וסוכר חום. מוסיפים את הגזר תערובת ושמן אל החומרים היבשים אך הקפד לא יתר תערובת או אחר, פנקייק שלך תהיה בסופו של דבר שטוח וקשוח.
  11. פנקייק שאור


    שים שתי כפות קמח חיטה בקערה או כוס כי יש קצת מים; לערבב (לערבב עם הלא - חפץ מתכתי) ואז לכסות - אבל לא אטום ויש לי את זה השאיר בו אוויר יכול לבוא דרך, חלון למשל. בצע את הצעד נכון כמפורט במתכון. ביום השלישי לבדוק דרך, אם יש לזה טעם "חמוץ" - זה נהדר, אם זה נורא מסריח ... לזרוק אותו החוצה ולהתחיל לעבוד שוב!
  12. פנקייק smores


    מערבבים יחד קמח, סודה לשתיה, שמן קנולה, חמאה, מלח, סוכר, מרשמלו, שוקולד צ'יפס, ואת פירורי קרקרים. יוצקים הבלילה לתוך הסיר שחומם מראש.
  13. פנקייק מערבולת דלעת עם דלעת חמאה לציפוי


    להקציף יחד את הקמח, סוכר (סוכר חום ולבן), קינמון, אגוז מוסקט, מלח ואבקת אפייה. בקערה אחרת, להקציף יחד את החלב, ביצה, שמן וניל. מוסיפים את תערובת החלב לתערובת הקמח ומערבבים היטב - את התערובת יכול להיות גבשושי מעט. אומדן - 30 דקות (10 דקות הכנה, 20 דקות על העבודה)
    מצרכים
    • ½ C קמח
    • ½ C מחיטה מלאה מאפה קמח
    • 1 חלב C
    • 1 כפית תמצית וניל
    • ביצה 1
    • 2 כפות שמן קנולה
    • 2 כפות סוכר לבן
    • 1 כף סוכר חום
    • ¼ כפית קינמון
    • ¼ כפית אגוז מוסקט
    • ¼ כפית מלח
    • 2 כפיות אבקת אפייה
    • 1 צנצנת 9oz חמאת דלעת (אתה כנראה לא להשתמש בכל זה, אבל רק כדי להיות בטוח, להתחיל עם צנצנת שלמה)
    • חמאה ואבקת סוכר עבור תוספת
    הוראות
    1. מחממים מחבת טפלון על להבה בינונית.
    2. בקערה גדולה (השתמשתי אחד עם זרבובית) להקציף יחד את הקמח, סוכר, קינמון, אגוז מוסקט, אבקת המלח ואפייה.
    3. בקערה אחרת, להקציף יחד את החלב, ביצה, שמן וניל.
    4. מוסיפים את תערובת החלב לתערובת הקמח ומערבבים היטב. התערובת צריכה להיות גבשושית מעט.
    5. יוצקים ¼ C של הבלילה לכל פנקייק על המחבת. אני עושה שתיים בכל פעם. ואז לסחוט את חמאת הדלעת בתנועה מעגלית על פנקייק. שמתי את חמאת הדלעת לתוך שקית ziplock ומנותק בפינה כדי שאוכל לסחוט אותו. אופים במשך 2-3 דקות לכל צד.
    6. מורחים חמאה (או מדינה הגרוטאה, כפי שעשיתי) על גבי כל פנקייק לפני לערום.
    7. דף כל ערימה עם אבקת סוכר ולאחר מכן לסחוט קצת חמאת דלעת יותר על גבי.
  14. פנקייק פאי תפוחי הכרמל


    להקציף יחד חמאה, תפוחים, קפה, מולסה, מים וביצה. בקערה נפרדת, להקציף יחד את כל שאר המצרכים (יבש). התערובת תהיה די לנוזלים בהתחלה, אבל את זה עוד ישב בחדר לטמפרטורה הוא יתחיל להפוך כי מרקם סמיך.
  15. הפנקייק נפחא עם פירות

    מחממים תנור ל 400 מעלות צלסיוס מקום החמאה צלחת עוגה 9 אינץ ואופים 4 - 5 דקות או עד שהיא נמסה. מערבבים את הקמח, הסוכר, מלח, ביצים וחלב; להקציף עד שהתערובת חלקה. השתמש בלילה זה בהתאם להוראות המתכון כדי לעשות את הפחזניות פנקייק. אתה יכול הדף אותם עם פירות מסוכרים.
    מצרכים
    • ביצת 1 כדורי בתוספת ביצה לבן 1
    • ¼ כוס קמח
    • ¼ כוס חלב
    • 1 כף שמן בישול
    • ¼ כפית מלח
    • 2 כוסות פירות טריים
    • ריבת תפוזים 2 כפות, מחומם במיקרוגל
    הוראות
    1. מעיל צלחות עוגה קטנה או רדיד מחבתות טארט עם בתרסיס
    2. בקערה גדולה להקציף יחד ביצה, קמח, חלב, שמן ומלח עד שהתערובת חלקה
    3. מחלקים את התערובת לארבע ומחבתות
    4. אופים במשך 25 דקות בתנור 400 מעלות עד לקבלת גוון ונפוחות. כבה התנור ולתת לעמוד בתנור במשך 5 דקות יותר לפני הסרת
    5. מייד להעביר פנקייק לקעריות קטנות, כפה על פרות ומטפטפים ריבה חממה
    הערות
    ליז אומרת ... אלה היו טעימים, אתה יכול גם להוסיף מיץ תפוחים על הפרות אם אין לך שום ריבת תפוזי

    דאג אומר ... איזה ערב כיף
  16. פנקייק Gingerbread קינמון רול


    להקציף יחד את הקמח, אבקת אפייה, מלח, חלב, ביצים, שמן, רק עד יחד. מוסיפים את החמאה, סוכר חום וקינמון להכין את הבלילה. כדי להכין את הזיגוג: במחבת קטנה, לחמם את החמאה על אש נמוכה עד שהיא נמסה.
    מצרכים: 
    מערבולת קינמון:
    1/4 כוס חמאה (1/2 מקל)
    1/2 כוס סוכר חום
    1/2 כף קינמון טחון
    ציפורן טחון 1/4 כפית
    1/4 כפית אגוז מוסקט טחון
    התקרחות גבינת שמנת:
    חמאת 1/4 כוס (1/2 מקל)
    2 אונקיות גבינת שמנת
    3/4 כוס אבקת סוכר, מנופה
    1/2 כפית תמצית וניל
    1/4 כפית קינמון טחון
    1/4 כפית ג'ינג'ר
    פנקייק:
    3/4 כוס חמאה
    1/4 כוס רסק תפוחים
    2 כפות חלוט קפה
    2 כפות מולסה כהה
    2 כפות מים
    1 גדול ביצה
    1 1/4 כוסות קמח
    1/2 כף אבקת אפיה
    1/2 כף קינמון טחון
    1/2 הקרקע ג'ינג'ר כף
    1/4 כפית סודה לשתיה
    1/4 כפית מלח
  17. הפנקייק מעורב בר חובצה

     מוסיפים את הביצה ואת חמאה, קמח, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח בקערה. מערבב היטב ומפזרי גרגרים מעורבים. מבשלים במשך 1 דקה עד בועות המופיעות על פני השטח ופנקייק זהובות מתחת.זמן משוער: 30 דקות.
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  18. פנקייק לימון ריקוטה סופלה עם פירות יער

    להקציף קמח, סוכר ומלח בקערה. בקערה אחרת מערבבים יחד את החלמונים (בנפרד החלק הלבן), ריקוטה, חמאה, מיץ לימון, גרידת, ווניל. להקציף את החלבונים עד שהיא נוקשה, ואז מערבבים אותו עם תערובת הקמח כדי להפוך את הבלילה לפנקייק. אל תתפתו לדלג על גרידת הלימון, זה באמת מוסיף טעם ההדר.
    פנקייק הם מזון המתעלה תרבויות.  מדי ישנן גרסאות רבות המשתנות מתרבות לתרבות שם את כולם.בצפון אמריקה, הוא אוכל ארוחת בוקר קלאסית. זה לאירועים מיוחדים או לארוחת בוקר בסוף השבוע עם המשפחה או החברים. זהו מזון נוחות ויש בדרך כלל זכרונות מצורפים. המשפחה שלי השקיעה רבות ראשון ביצוע המתכונים הפנקייק האהובים שלנו עם סירופ מייפל ובייקון או נקניקיות. ניתן לאכלס כל אדם בקלות אהבות ושנאות. תוספות חביתה חובטת אהובה הן פשוט כמו לזרות פרותי יער טריים או קפואים, בננות, תפוחי מגוררים, אגוזים, גרנולה, שוקולד צ'יפס, או פרות יבשים מעל החלק העליון של פנקייק בזמן שהוא על המחבת. או פשוט, פשוט לגמרי טעים.   האפשרויות הן אינסופיות כמעט!  זה יכול להיות די אירוע לעשות פנקייק בעוד פיות רעבים מחכים שיאכילו.

    יש לי להתקל כמה מתכונים  שהיו פנקייק souffled שהיו בעצם פנקייק עם החלבונים מופרדים, הולקה מקופל לתוך הבלילה על פנקייק רך. הם עדיין נעשו על מחבת. אני אוהב את הרעיון של ביצוע פנקייק גדול כמו תינוק או pannekoeken הולנדי (ראיתי איותים שונות עבור זה אז תסלח לי אם זה לא נכון) אשר הוא אהוב מש'. יש לי הרבה וריאציות לועג מתכון אני בא עם. יש לי כמה תוצאות ממש טובות יחד עם כמה נפלים. זה בסדר גמור איתי. זה הכל חלק הרפתקת הבישול הזו שאני נמצא בה.
    אני ממש מרוצה ריקוטה-לימון  הגרסה ומקווה כי שתסכים. זה די קל לעשות למרות שיש את הצעד הנוסף של הצלפה את החלבונים. זה יכול להיות גם במחבתות קטנות לפנקייק האישי בגודל בדיוק כמו תינוקות pannekoeken או הולנדית יכולה להיות. בריס הם אופציונליים, אבל מומלץ בחום. קפואות או טרי אוכמניות, תותים, אוכמניות ופטל לעבוד היטב. לאלו מכם מחפש אלטרנטיבה פירות יער, קומץ של אגוזי מלך קצוצים במקום פירות יער טעים. מפזרים כמה גרגרים (או אגוזי מלך) מעל אחרי שיש לך לשים אותו במחבת ומפזרים turbinado (סוכר גולמי) או סוכר חום עליהם לפני האפייה. מגישים עם קומץ לאור אבקת סוכר סירופ מייפל בהיר או סירופ זהוב של Lyles.
    מצרכים
    • ¾ כוס (75 גרם) של הקמח
    • ⅓ כוס (63 גר ') סוכר
    • ½ כפית מלח
    • 4 ביצים מופרדות
    • 4 כפות חמאה לא מלוחה (2 מומסת 2 עבור המחבת)
    • ⅔ כוס (165 גרם) של ריקוטה, כולו או רזה חלק
    • ¼ כוס (60 מ"ל) של מיץ לימון
    • גרידת לימון
    • ½ כפית וניל
    • ¼ כוס (42 גר ') של פירות יער טריים או קפואים
    • Turbinado או סוכר גולמי שיכול לפדר מעל
    • אבקת סוכר עבור אור נעירה
    • סירופ מייפל בהיר או סירופ זהוב של לייל
    הוראות
    1. מחממים תנור ל 375 מעלות מחממים מחבת ברזל 10 אינץ 'או למחבת.
    2. מערבבים קמח, סוכר ומלח בקערה.
    3. מערבבים חלמון ביצים, סחוט ריקוטה, חמאה, מיץ לימון, וניל וקליפת בקערה גדולה ומערבבים היטב.
    4. מניח את החלבונים מופרדים בקערה ומקציף לשיאים נוקשים.
    5. מוסיפים את תערובת הקמח לתערובת הרטובה ולשלב היטב. להוסיף מנה קטנה של החלבונים ומערבבים כדי להאיר את הבלילה. מוסיפים את החלבונים הנותרים ומקפלים פנימה עם מרית עד משולב.
    6. מוציאים את התבנית מהתנור ולשים 2 כפות חמאה זה זה. כאשר החמאה נמסה בלילת הרחבה, מפזר כמה גרגרים לרוחב החלק העליון ומפזר על על כף או 2 סוכר turbinado. מחזירים את המחבת לתנור. אופים במשך 20 עד 25 דקות. כאשר פנקייק הוא נפח ו משחים קל על גבי זה יהיה מוכן.
    7. מגישים עם קומץ לאור אבקת סוכר ומגישים עם סירופ של בחירה.
    8. להנות!
  19. פנקייק קינמון עם מסוכרים בייקון


    בקערה, מערבבים את הקמח, אבקת אפייה, מלח, סוכר וקינמון. מחממים מחבת או במחבת על אש בינונית.מוסיפים בייקון קצוץ, הזמנת כף עבור תוספת שלך. משך זמן משוער אחד זה רק 30 דקות.

    שוקולד צ 'יפס ו מסוכרים בייקון פנקייק

    • מצרכים:
    • 2 כוסות קמח
    • סוכר 1 כף
    • 2 כפיות אבקת אפייה
    • 1 כפית סודה לשתיה
    • 1/2 כפית מלח
    • 1/4 כפית קינמון
    • 2 ביצים טרופות היטב
    • חמאה 2 כוסות
    • 2 כפות חמאה מומסת
    • 2 גר 'שבבי שוקולד מריר
    • שמן צמחי
    • עבור מסוכרים בייקון:
    • בייקון לחתוך 3 פרוסות עבות
    • 2 כפות סוכר חום
    • 1/2 כפית קינמון
    אופן ההכנה:
    כדי להפוך את מסוכרים בייקון, מחממים תנור ל 350 מעלות ו מרפדים תבנית אפייה בנייר כסף. הגדר מגש מתכת על גבי מעיל זה עם ספריי nonstick.
    הנח את הבייקון על המדף ומפזרים בנדיבות עם סוכר וקינמון חום. אופים עד פריך בקרמל, 16 עד 20 דקות (תלוי בעובי). מוציאים מהתנור, מניחים להתקרר לחלוטין, ואז להעביר קרש חיתוך וקוצצים לחתיכות קטנות מאוד.
    לכבות את התנור ולאפשר לו להתקרר כ -200 מעלות צלסיוס.
    כדי להפוך את החביתיות, לשלב את הקמח, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתייה, מלח וקינמון בקערה.
    בקערה נפרדת, להקציף יחד את הביצים, החמאה וחמאה מומסת. מוסיפים את החומרים היבשים אל יבש ומערבבים עד ממש יחד. מקפלים פנימה את שבבי שוקולד ובייקון מסוכרים.
    מחממים מחבת nonstick מעל להבה בינונית-גבוהה, בעזרת מגבת נייר, קל לצפות אותו עם שמן צמחי.
    מצקת את הבלילה, 2 עד 3 כפות בכל פעם, על מחבת לוהטת ומבשלים עד בועות קטנות המופיעות על גבי. תהפכו ומבשלים עד שהצד השני להזהבה, כ 2 - 3 דקות לכל צד.
    עבודה בקבוצות עד שכל הבלילה משמשת, לשמן את המחבת בין כל אצווה. שמור את החביתיות המוגמרות חם בתנור תוך כדי העבודה.
    מגישים עם חמאה ו סירופ מייפל, או אבק עם אבקת סוכר.
  20. פנקייק שוקולד צ'יפ הבייגלה עם חמאת בוטנים נוטלה


    רוב בקמח יחד, סודה לשתיה, חמאה, ביצים וניל, חמאת בוטנים, וסוכרים, עד שנוצר קצף בהיר ותפוח.בקערה טורפים את הביצה עם הסוכר, השמן והמלח; עד לקבלת תערובת. מוסיפים קמח, אבקת אפייה 1/2 חלב C. נוטלה היא המפתח מתכון ידידותי הילד הזה. 1 ביצה
    סוכר 3 כפות
    2 כפות שמן קנולה
    1/4 כפית מלח
    2 כפות קמח C
    3 כפיות אבקת אפייה
    חלב C 1 / 2- 3/4
    1/2 שבבי שוקולד מתוק למחצה C
    1/3 בייגלה C, שבור לחתיכות קטנות
    עבור הרוטב:
    1/4 C חמאת בוטנים קרם
    2 כפות נוטלה
    מחבת מחממים על אש נמוכה med.
    בקערה טורפים את הביצה עם הסוכר, השמן והמלח; עד לקבלת תערובת. מוסיפים קמח, אבקת אפייה 1/2 חלב C. מערבבים היטב, מנסה לקבל את כל גושים והוספת יותר חלב, אם סמיך מדי. מקפלים פנימה שבבי בייגלה שוקולד.
    ריסוס מחבת עם תרסיס בישול, או לשפשף עם מגבת נייר טבולה בשמן קנולה. יוצקים ladlefuls של הבלילה ומבשלים עד בועות מתחילות להיווצר על פני השטח ואת הקצוות להתחיל להגדיר; בערך 3-4 דקות. תהפכו ומבשלים 3 דקות נוספות; עד לקבלת גוון זהוב.
    בעוד פנקייק מבשל, בקערה קטנה, חמאת חום בוטנים במיקרוגל במשך 30-40 דקות. מוסיפים נוטלה ומערבבים עד שהתערובת חלקה. מזליפים מעל פנקייק מבושל חם.
  21. פנקייק ידידותית קיד מקסים


    בקערה בינונית, לשלב את כל החומרים היבשים ולאחר מכן להוסיף את החומרים היבשים כמו חלב, ביצים וחמאה מומסת. להקציף היטב הוספת מרכיבים דקורטיביים כאילו ניתז או chocochips אם תרצה. לעשות פנקייק טעים אלה להידמות דמויות מצוירות כמו דובון או פשוט לצייר פרצופים חמודים עליהם באמצעות רוטב שוקולד.
  22. פנקייק Snickerdoodle

    מקור אחד הוא זוכה בטוח. מערבבים קמח, אבקת אפייה, סוכר חום, קינמון, ומלח. חמם ומתן עד בועות ושב בתים הזהב תתחלנה לצוץ על פני השטח העליונים. מגישים אותם מיד.
  23. פנקייק עוגיות אוראו


    הפוך את מילוי הקרם על פי המתכון. שמור בצד. בינתיים, מחממים מחבת כבדה גדולה על להבה בינונית-גבוהה; בלילה מצקת לתוך מחבת לוהטת, באמצעות 1 כף. בלילה לכל פנקייק. מבשל עד בועות יוצרות על צמרות, אז פונה צדדים אחרים חומים. סנדוויץ את החביתיות באמצעות מילוי הקרם הלבן להידמות עוגיות.
  24. פנקייק ללא מתכון חלב וביצה


    מקור אחד הוא טבעוני טהור, חלב חינם וביצה בחינם. להקציף את החומרים היבשים בקערה ערבוב להקציף לשלב עם החומרים היבשים. יוצק את הבלילה לתבנית החמה. להטות את המחבת כדי לעזור הבלילה להתפשט באופן שווה, אם יש צורך בכך.
  25. פנקייק Chobani


    להקציף יחד ביצה, Chobani וחלב. מחממים מחבת nonstick מעל להבה בינונית. מבשלים עד סט ובועות הקצוות מופיעים על פני השטח, כ -2 דקות.
  26. לביבות גבינת שוקולד


    מערבבים יחד את גבינת קוטג ', חלב, ביצים, וניל, קמח, אבקת אפייה, אבקת קקאו; יש לערבב את התערובת עד שתערובת חלקה ואז לשפוך על אש בינונית במחבת החמה.
    אני אוהב סופי שבוע.
    ואני יודע מה אתם חושבים. " Duh. כולנו עושים."
    אבל יש לי אהבה נוספת לסופי שבוע, וזה נקרא פנקייק. אני יודע, אני יודע, ודיברתי על זה לפני, אבל יש לי הרגשה שרובכם לא היו בסביבה אז, אז תן לי לחזור.
    ארוחות בוקר יום חול בעולם מורכבת של ספל קפה ענקי כשאני מתניע המחשב שלי בעבודה, ואחריו קערת דגנים והחלב כשעה מאוחר יותר. וגם במקרה מישהו מכם חשב את קערת הדגנים ניתן היה תענוג מכל סוג שהוא, הרשו לי להבהיר.
    כשאני אומר קערה, אני בעצם מתכוון לכוס. כמו כוסות קלקר קטנה ועלובה כי החברה שלי מצפה מאיתנו לשתות מהן. ויש לי תיאוריה על דגנים שלי כי הוא הוכחה כנכונה פחות או יותר כל בוקר. זה הולך ככה: בעצם העולם מכיר איכשהו שני מדויקת אני מוציא את עוגה על הדגנים שלי, ופתאום צלצל הטלפון שלי.וכשם שאני מצליח להעביר את האדם לנתק את הטלפון, בתקווה להציל את הבתים האחרונים של פריכות בגביע הנ"ל, הטלפון שלי מצלצל שוב. וזה פחות או יותר ממשיך ככה עד הכוס שלי מלאה לעיסה ספוגית של דגנים.
    וזה ידידי, היא ארוחת בוקר. ביום חול.
    ובגלל זה יש לי אהבה קטנה נוספת לסופי שבוע. בכנות, זה לא תמיד פנקייק. לפעמים זה חביתה לפעמים זה צורת גורמה של שיבולת שועל. ולעתים קרובות זה פנקייק. ובהזדמנות, זה גלידה. אל תשפטו.
    אבל אני סוטה מהנושא. בואו נחזור פנקייק, יהיה לנו?
    אני כבר להתנסות עם גרסאות שונות של פנקייק בזמן האחרון, וזה אחד הוא בין האהובים עלי. זה בריא ויש לו שוקולד, אני צריך לומר עוד?
    מצרכים
    • ½ 1 כוסות גבינת קוטג 'דל שומן
    • 1 כוס חלב
    • 2 ביצים
    • 1 כפית תמצית וניל
    • ¾ כוס (לבן) קמח מחיטה מלאה
    • 1 כפית אבקת אפייה
    • ¼ כוס אבקת קקאו
    • 16 מנות של Splenda או כוס סוכר ⅔ או תחליף סוכר
    • שבבי שוקולד, אופציונלי (נהגתי ללא סוכר)
    הוראות
    1. בקערת ערבוב בינוני, מערבבים יחד את גבינת קוטג ', חלב, ביצים ווניל. מערבבים עד שהתערובת.
    2. מוסיפים את הקמח, אבקת אפייה, אבקת קקאו Splenda ומערבבים עד שהתערובת לגמרי.
    3. מחממים מחבת על אש בינונית. תרסיס עם פאם או ספריי אפייה טפלון.
    4. יוצקים את העיסה גדישה כפות על מחבת חמה. מטגנים עד שמוצג להגדיר העליון, ולאחר מכן להעיף אותו מעל ומטגנים אותו עד מבושל דרך. יש משחימים קלות בצד החיצוני של שני הצדדים.
    5. אם אתה רוצה פינוק נוסף, ומפזרים אותם עם שוקולד צ'יפס ממש לפני מרפרף אותם.
    6. מגישים חם, עם סירופ מייפל, רוטב פירות יער (זה מתכון אצטרך לפרסם יום אחד) או אפילו רוטב שוקולד!
    7. להנות!
  27. פנקייק גבינה רכה


    גבינה רכה הכנת פנקייק הזמן הוא כ -15 דקות. מערבבים קמח, שמן, ביצים בקערה גדולה. בקערה נפרדת, להקציף יחד ביצים, גבינת קוטג ', חלב ושמן. מוסיפים קמח לתערובת תערובת הביצים ומקציפים עד ממש מעורבב.
  28. פנקייק בייקון וגבינה


    בייקון וגבינה! זהו תענוג מעוררי תיאבון. להקציף יחד את החלב, את הביצים ואת החמאה המומסת. מוסיף את הגבינה ובייקון על אש בינונית-גבוהה. מעיל אותו קלות עם שמן.
    זהו מתכון טוב. לקבלת בישול פשוט פיסות בייקון וגבינת צ'דר מגוררת גם ניתן להוסיף או חובצת פנקייק המיקס שלנו או תערובת פנקייק חייט המדינה. הטעם המלוח העדין של חתיכות הבשר, יחד עם המתיקות של סירופ מייפל האמיתי שלנו, עושה פנקייק עם טעם נפלא.
    מצרכים
    6 רצועות של בייקון, מטוגנות והתפוררו לחתיכות
    1/3 כוס קמח חיטה מלאה
    1 כוס קמח
    2 כפיות אבקת אפייה
    2 כפיות גרגירי סוכר
    1/4 כפיות מלח
    1 1/4 כוס חלב
    ביצה גדולה 1
    3 כפות חמאה מומסת
    3/4 כוס גבינת צ'דר מגוררת
    כיווני
    1. מערבב את הקמח, אבקת אפייה, סוכר ומלח בקערה גדולה. מערבבים במזלג.
    2. בקערה אחרת, להקציף יחד את החלב, את הביצים ואת החמאה המומסת. מוסיפים את גבינה ובייקון. יוצקים את החלב תערובת הגבינה לתוך התערובת את הקמח ובוחשים עד ממש יחד.(הגושים חלקים יישארו.)
    3. מחממים מחבת או מחבת על אש בינונית-גבוהה. מעיל אותו קלות עם שמן. כאשר המחבת חמה, יוצק את הבלילה על המחבת אפילו בחוגים. עד בועות קוק מהווים ולהתחיל לשבור בבלילה. תהפוך ומבשלים עד שהם מוכנים.
  29. פנקייק נקניק וגבינה


    מערבבים קמח, מלח, אבקת אפיה, חלב, חמאה, ביצה. ממיסים את החמאה בסיר קטן, אז להקציף את הקמח ומערבבים היטב עם eggbeater או להקציף עד אין גושים. אתה יכול לאחסן שאריות במקרר, הם שומרים היטב.
    מצרכים:
    • קמח 2 כוסות
    • 1/2 כפית מלח
    • 2 כפיות אבקת אפייה
    • 1 כוס חלב
    • חמאה 1 כוס
    • ביצה 1
    • על 1 חתוך לקוביות כוס פסטרמה
    • על 1/2 1 כוסות גבינה מגורדת (אני מעדיף צ'דר, אבל אתה יכול להשתמש בכל סוג שתרצה)
    • חמאת המחבת
    שִׁיטָה:
    •  מערבבים יחד קמח, מלח, אבקת אפייה.
    • מוסיפים חלב, חמאה, ביצה ומערבבים היטב עם eggbeater או להקציף עד אין גושים.
    • מכסים ומשאירים לנוח במקרר במשך 30-60 דקות.
    • כדי להפוך את החביתיות, לחמם על 1/2 חמאה Tblsp בתוך nonstick או מחבת ברזל יצוק על אש בינונית גבוהה.
    • הוסף על בלילת 1/3 כוס ומיישרים עם מצקת או כף כדי ליצור מעגל.
    • מפזרים כמה Tblsp לנקניק על 1/4 כוס גבינה מגורדת.
    • טפטוף עם בלילה קצת יותר מעל (כמתואר לעיל.)
    • כאשר הבלילה יוצרת בועות גדולות מאוד, הפוך את הפנקייק.
    • כאשר מבושל דרך, להסיר לצלחת. להתחמם בתנור 200 מעלות או באוהל הצלחת בנייר כסף בזמן שאתה עושה את החביתיות הנותרים.
    • השתמש בחמאה נוספת לכל פנקייק או כל פנקייק אחר.
    • מגישים חם עם חמאה וסירופ.
  30. סקווש, גבינת עיזים ורוזמרין הפנקייק


    מקציפים יחד את כל מרכיב הכרחי עד שהוא חלק. לקרר את הבלילה כמפורט במתכון. הסר את הבלילה מהמקרר, מוסיפים את הגבינה וסקווש עזים. מקפלים את הכל ביחד. מחממים מעט שמן במחבת טפלון.לאחר מכן, בקבוצות, להוסיף מצקת של הבלילה לכל פנקייק לטגן עד לקבלת גוון זהוב.

    מה שותה ...

    (קמח או כוסמת עבור גלוטן חינם) 1 קמח רגיל גביע
    2 כפיות אבקת אפיה
    1 כוס חלב (או סויה / חלב שקדים חלב חינם)
    1 ביצה אורגנית (להשמיט עבור ביצה חינם)
    2 Tablspoons Melted טפל חמאה + תוספת לטיגון (תחליף עם חמאת קוקוס ושמן בחינם זית חלב לטיגון)
    1/2 מחית דלורית הקלויה (אנחנו צריכים 1 כוס עבור הבלילה)
    3 גבינות עיזים כפות (להשמיט עבור חלב חינם)
    קצוץ קטן גבעול טרי רוזמרי דק

    איך לעשות את זה...

    1. מסננת שבחרה אבקת קמח ואפייה לקערה.
    2. מערבבים בקערה נפרדת יחד את החלב, הביצה, חמאה מומסת ללא מלח. לחלופין, אם אתה חלב / ביצה בחינם לערבב חלב שבחר וחמאת קוקוס נמסה.
    3. יוצר גומה בקמח שלך ולאט לאט להקציף התערובת הנוזלית שלך עד שהוא משולב לגמרי.לְהַפְרִישׁ.
    4. מקפלים 1 כוס מחית ודלורית סקווש לתוך הבלילה שלך ולאחר מכן פתית בגבינת עזים שלך ולהוסיף רוזמרין שלך.
    5. מחממים במחבת גדולה על להבה בינונית. עבור כל אצווה של פנקייק אנחנו רוצים להמיס על 1 כפית חמאה או שמן זית.
    6. כפית 2-3 כפות של הבלילה לתבנית. מבשלים עד שאתה רואה בועות להרכיב (בערך 1-2 דקות).לוח מחיק ומבשלים את הצד השני.
    7. מגישים חם או אפשר לאכול קר מדי
31.  פלאפי ריקוטה פנקייק עם רוטב תות-אורנג ' 



יש פנקייק ריקוטה הלח אלה מרקם עדין ותודת טעם תפוז עדינה התוספת של קצף חלבונים ואת קליפת תפוז מגוררת טריה. ברוטב טעים, טרי התות-אורנג 'הם עושים בחירה אלגנטית לארוחת בוקר או בראנץ' אירוע מיוחד.

פנקייק ריקוטה פלאפי עם רוטב תות-אורנג '

  • מצרכים:
  • 15 אונקיות גבינת ריקוטה
  • 3/4 כוס קמח
  • 1/2 כפית אבקת אפייה
  • 2 כפות סוכר
  • 1/8 כפית מלח
  • 2 כפות חלב
  • 3 ביצים מופרדות
  • 1/2 כפית תמצית וניל
  • Zest של 1 תפוז
  • לרוטב תות-אורנג ':
  • 2 כוסות תותים קצוצים
  • סוכר 2 כפיות
  • 1 כף מיץ לימון
  • 1/4 כוס מיץ תפוזים סחוט טרי
  • 2 כפות מים
  • קורנפלור 2 כפיות
אופן ההכנה:
מניחים את הריקוטה במסננת מעל קערה לפחות 1 שעה כדי לאפשר את הנוזלים העודפים להתנקז.
מכינים את רוטב על ידי הצבת את התותים, הסוכר, מיץ לימון ומיץ תפוזים בסיר קטן. מביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה. בקערה קטנה, להקציף יחד את המים הקורנפלור ומוסיפים לתערובת תות המבעבע.
ממשיכים לבשל עד שהתערובת מסמיכה למרקם סירופ דמוי. מעבירים לקערה ומניחים בצד להתקרר.
מערבבים את הקמח, אבקת אפייה, סוכר ומלח בקערה. בקערה נפרדת מערבבים יחד את ריקוטה, חלב, חלמונים, וניל וקליפת תפוז עד שהתערובת חלקה.
בקערה נפרדת, מקציפים את החלבונים עם מערבל חשמלי במהירות גבוהה עד שנוצר קצף בהיר ותפוח, אך לא נוקשה. מוסיפים את תערובת הריקוטה-חלב אל המצרכים היבשים ומערבבים רק עד שהתערובת. להקציף כמחצית את החלבונים לקצף מעורבב היטב, ואז לקפל בעדינות על כף המאזניים.
שמן מחבת בשמן ומחממים על אש בינונית-גבוהה. יוצקים כ -3 כפות של הבלילה על המחבת לכל פנקייק. מבשלים עד בועות להופיע ולהתחיל לשבור בשולי ואת השטח של פנקייק, ואז להעיף לסיים בישול בצד השני.
מעבירים דף אפייה להתחמם בתנור 200 מעלות תוך כדי לבשל את החביתיות הנותרים.מגישים עקף עם רוטב תות-אורנג '.
עושה על תריסר 1 פנקייק

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...