Free Money

Loading...

четверг, 27 октября 2016 г.

31 Kebanyakan Delicious Pancake Resipi


 pancake A adalah kek rata, sering nipis, dan bulat, disediakan daripada adunan berasaskan kanji yang juga mungkin mengandungi telur, susu dan mentega. Ia dimasak di atas permukaan yang panas seperti serabi atau kuali, sering dengan minyak atau mentega. resipi Pancake berbeza-beza, tetapi semua mempunyai bahan-bahan asas yang sama tepung, telur dan susu.
Sama ada anda sedang berkhidmat untuk mereka untuk sarapan pagi, sarapan lewat pagi enak atau makan malam, anda hanya tidak boleh pergi salah dengan Pancakes!Berkhidmat kepada mereka biasa dengan sirap atau berpakaian mereka dengan buah-buahan, cip coklat atau krim walaupun disebat dan anda mempunyai hidangan yang sedap mengisi.
Terdapat beberapa perkara yang seorang lelaki Amerika mesti tahu bagaimana untuk memasak, dan penkek salah seorang daripada mereka. Berita baik adalah mereka mudah. Berikut adalah 30 resipi Pancake yang akan membuat hidup anda super gembira.
  1. Apple Pancakes


    Semua ini hanya memerlukan 10 minit untuk membuat. persediaan. Campuran telur, menggabungkan mentega, telur, susu, gula, garam epal. Dalam mangkuk yang berasingan menapis bersama tepung, serbuk penaik, kayu manis dan gula.Kacau campuran tepung ke dalam campuran epal, sehingga ia bercampur-campur. Masak dengan menggoreng dengan api kecil. Ia bersedia! 
    • bahan-bahan
    • pemakanan
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    • kaedah
    1. Langkah 1
      Campurkan tepung, gula dan kayu manis dalam mangkuk. Masukkan telur dan susu. Pukul sehingga sebati. Masukkan epal.
    2. langkah 2
      Panaskan non-stick kuali dengan api perlahan. Sembur dengan minyak.Tuangkan 1/4 cawan campuran epal ke dalam kuali. Perlahan-lahan tersebar dengan belakang sudu untuk pusingan 10cm. Masak penkek, dalam kumpulan, 2 minit atau sehingga buih muncul di permukaan.Menjadikan lebih. Masak selama 1-2 minit atau sehingga masak.
    3. langkah 3
      Hidangkan dengan buah kiwi dan yogurt beku.
  2. Homemade Pancake Mix


    Campurkan tepung, serbuk penaik, gula, mentega jika diperlukan dan garam secukup rasa. Anda boleh menambah beberapa buah-buahan untuk adunan pancake - epal dipotong dadu, atau cebisan pisang, tetapi anda ingin membuat penkek anda. Campuran mereka semua baik, kemudian goreng pada serabi panas.
  3. Homemade Blueberry Syrup dan Pancakes

     Masa yang dianggarkan untuk yang satu ini adalah hanya 15 minit.
    Campurkan bahan-bahan asas dengan baik - kacau untuk membubarkan gula, dan menekan beri terhadap sebelah pan untuk menghancurkan sedikit, sehingga beri mendapatkan sedikit lembut dan campuran mendapat sirap.Letakkan bahan-bahan dalam periuk kecil dan kacau rata. 
    Pecah rasa blueberry dan tanda-tanda bahawa lemon adalah sempurna dalam sirap ini. Great pada Pancakes atau ais krim. Resipi dari PocketChangeGourmet.com
    Hidangan: 3 cawan
    bahan-bahan
    • 2½ cawan blueberry, segar atau sejuk beku
    • 2 cawan air
    • gula 1 cawan
    • Jus daripada 1 Meyer Lemon - kira-kira 1 ½ sudu
    • keping 1 inci kulit limau (menggunakan alat pengupas sayur-sayuran)
    arahan
    1. Dalam periuk, menggabungkan blueberry dengan ½ cawan air
    2. Smash beri dengan mata keranjang kentang dan membawa kepada reneh
    3. Reneh dengan api perlahan selama 15 minit
    4. Terikan jus ke dalam pengukur cawan tahan panas, menekan keras pada pepejal, membuang pepejal.
    5. Berkumur periuk, tambah gula, kulit lemon dan baki 1 ½ cawan air, masak sehingga mendidih, kacau untuk membubarkan gula.
    6. Rebus sirap di atas api yang sederhana sehingga ia eaches 225 ° pada termometer gula-gula, kira-kira 20 minit
    7. Tambah jus blueberry dan jus lemon dan rebus dengan api yang tinggi selama 1 minit.
    8. Biarkan sirap sejuk, kemudian membuang semangat limau.
    9. Tuangkan sirap ke dalam botol kaca yang bersih atau balang.
    10. Seal dan sejukkan selama sehingga 6 bulan.
    11. Digunakan pada Homemade Pancakes atau Ice Cream

  4. Old Pancakes Homemade Dibentuk


    Yang ini hanya memerlukan 5 minit untuk persediaan, tetapi memerlukan 15 minit lagi untuk memasak.
    Ayak tepung sehingga ia licin. Menambah serbuk penaik, garam dan gula.Buatkan lubang di tengah-tengah doh dan tuangkan susu, telur dan mentega cair; campurkan semua baik bersama-sama. Kemudian masak dengan api kecil sehingga kedua-dua pihak "perang".
  5. Cinnamon Roll Pancakes


    Anda boleh mula dengan memanaskan mentega dalam ketuhar. Menyediakan pengisian kayu manis yang pertama - oleh kacau mentega, gula perang dan kayu manis bersama-sama. Gaul tepung, serbuk penaik dan garam. Campurkan susu, telur dan minyak ringan. Jangan overmix. (Jika ia mempunyai beberapa ketulan kecil kiri, ia adalah baik-baik saja).

    RAMUAN

    Untuk penkek :
    1 cawan tepung serba guna
    2 sudu teh baking powder
    1/2 sudu teh garam
    1 cawan susu
    1 besar telur
    minyak 1 sudu besar sayur-sayuran
    Untuk pengisian kayu manis :
    1/2 kayu mentega tanpa garam, suhu bilik
    1/4 cawan campur 2 sudu besar gula perang
    1 1/2 sudu teh serbuk kayu manis

    ARAHAN

    1. Membuat pengisian kayu manis : Dalam mangkuk sederhana, kacau bersama-sama mentega, gula perang, dan kayu manis. Sendukkan inti ke dalam satu zip berat BAGGIE quart bersaiz, dan menetapkan ia diketepikan.
    2. Membuat lempeng : Dalam mangkuk sederhana, gaul tepung, serbuk penaik dan garam. Pukul dalam susu, telur, dan minyak, hanya sehingga adunan dibasahkan.
    3. Panaskan yang besar, nonstick kuali dengan api yang sederhana, dan semburan dengan semburan nonstick. Gunakan sudu ais krim untuk menambah adunan ke dalam periuk. Gunakan bahagian bawah sudu atau cawan untuk menyebarkan adunan ke dalam bulatan, kira-kira 4 inci diameter. Mengurangkan haba untuk rendah sederhana. Snip sudut BAGGIE anda kayu manis pengisian, dan memerah inti ke dalam sudut terbuka. Apabila pancake anda bermula untuk membentuk buih, tambah pengisian. Bermula di tengah-tengah pancake, memerah pengisian di atas adunan pancake dalam pusaran, sama seperti yang anda lihat dalam roll kayu manis biasa. Memasak pancake 2 hingga 3 minit, atau sehingga buih mula muncul di atas pancake dan ia perang keemasan di bahagian bawah.Slide nipis, spatula logam luas di bawah pancake, dan perlahan-lahan tetapi dengan cepat flip ia lebih. Masak tambahan 2 hingga 3 minit, sehingga sisi lain adalah emas juga. Apabila anda flip pancake ke pinggan, anda akan melihat bahawa pengisian kayu manis yang telah mencipta kawah-pusaran kayu manis. Menghapuskan kuali dengan tuala kertas, dan mengulangi dengan adunan pancake yang tinggal dan kayu manis pengisian. Rewarm sayu secara ringkas, jika diperlukan. Hidangkan lempeng mendahului dengan hujan renyai-renyai menjadi sayu.
  6. lempeng baldu merah


    Gaul tepung, baking soda, gula tepung, garam, mentega, koko tanpa gula, gula pasir, kira-kira 2 sudu pengukuran cecair merah pewarna makanan, telur dan serbuk penaik. Letakkan dalam satu lapisan di atas lembaran pembakar dan bakar pada suhu 200 ° ketuhar up, selama 30 minit.
  7. Lempeng Strawberry taburkan


    Campurkan susu, telur, tepung, serbuk penaik, baking soda, dan ekstrak vanila.Buatkan lubang di dalam campuran tepung dan tuangkan campuran susu dan mentega cair. Kemudian tuangkan dan masak dengan serabi di atas api yang sederhana rendah.
    Strawberry Sprinkle Funfetti Pancakes
    1 ½ cawan bebas lemak dadih
    1 biji telur
    1 sudu besar. mentega, cair
    1 ½ cawan semua guna tepung
    2 sudu besar. gula pasir
    1 sudu kecil. serbuk penaik
    1/2 sudu kecil. garam kosher
    5-6 strawberi, dihiris
    Rainbow sprinkles (seberapa banyak yang anda suka)
    1.  Mix bersama susu mentega, telur dan mentega di dalam mangkuk kecil dan ketepikan. Dalam mangkuk yang berasingan, campurkan tepung, gula, serbuk penaik dan garam.
    2.  Buat satu lubang kecil atau baik dalam campuran tepung dan tuangkan campuran susu mentega. Kacau sehingga semuanya digabungkan.
    3.  Panaskan kuali dengan sederhana dan api kecil dan semburan dengan semburan masak. Sebaik sahaja ia panas, sudu 1/2 cawan adunan ke dalam kuali. (Gunakan sedikit adunan jika anda membuat penkek mini.)
    4 . Sebaik sahaja adunan dalam kuali, cepat menambah 3-4 strawberi (dihiris) pada setiap pancake dan ringan tekan setiap satu ke dalam adunan. Untuk pancake yang lebih kecil, gunakan 1-2 strawberi. Kemudian menambah seberapa banyak sprinkles yang anda suka.
    5.  Mari pancake masak selama kira-kira 2 minit (atau sehingga perang keemasan) sebelum Melibas. Masak sisi lain untuk satu lagi 1 hingga 2 minit.
    Nota: Jika menggunakan set Kate Spade, semburan setiap acuan sebelum menuang dalam campuran. Untuk memastikan pancake masak dan tidak akan kehilangan bentuknya, tutup acuan dengan tudung untuk beberapa saat.Apabila tepi mula menarik diri dari acuan, pancake bersedia untuk flip. Anda boleh pop keluar dari acuan dan flip atau gunakan spatula untuk memegang bersama-sama dan flip ia.
  8. Peanut lempeng mentega cawan

    Gunakan mangkuk saiz sederhana untuk membuat doh dengan tepung, gula, serbuk penaik, baking soda, dadih, sedikit garam (secukup rasa), telur, dan mentega kacang. Kacau bahan-bahan basah ke dalam bahan-bahan kering sehingga sebati. Panaskan kuali. Kot kuali dengan mentega dan tuangkan adunan ke dalamnya, menggunakan kira-kira ⅓ cawan adunan setiap pancake.Setelah bahagian bawah adalah warna perang, terbalik menjadi panas sisi lain.
  9. Bufet Pancake Dippers

    Masak daging dan ketepikan. Campurkan adunan dalam botol yang cukup besar untuk tuangkan adunan di dalamnya (mempertimbangkan berkelah botol kicap murah). Panaskan kuali 300 darjah. adunan muncrat dalam bentuk bujur yang lama lebih lama dan lebih luas daripada bacon dan letakkan sepotong daging dimasak di tengah. Ringan tekan bacon ke dalam adunan. Masak sehingga adunan mula gelembung kemudian menyerahkan dan masak beberapa minit lagi. Jumlah dianggarkan minit: 30 minit.
  10. Carrot Cake Pancakes Mini

    Campurkan bersama-sama bahan-bahan kering: tepung, serbuk penaik, kayu manis, garam dan gula perang. Tambah campuran lobak merah dan minyak untuk bahan-bahan kering tetapi pastikan anda tidak terlalu campuran atau lain, penkek anda akan berakhir sehingga rata dan sukar.
  11. Sourdough Pancakes


    Masukkan dua sudu makan tepung gandum ke dalam mangkuk atau cawan yang mempunyai sedikit air di dalamnya; campuran (campuran dengan bukan - objek logam) kemudian tutup - tetapi tidak kedap udara dan mempunyai ia meninggalkan mana udara boleh datang melalui, contohnya jendela. mengikuti langkah yang betul seperti yang dinyatakan dalam resipi. Pada hari ketiga daftar melalui, jika ia rasa "masam" - yang hebat, jika ia mengerikan dan berbau ... membuangnya keluar dan memulakan kerja lagi!
  12. Smores Pancakes


    Campurkan bersama tepung, baking soda, minyak canola, dadih, garam, gula, marshmallow, cip coklat, dan serbuk keropok graham. Kemudian tuangkan adunan ini ke dalam kuali dipanaskan.
  13. Labu Pancakes Swirl dengan labu Butter Topping


    Gaul tepung, gula (gula merah dan putih), kayu manis, buah pala, garam dan serbuk penaik. Dalam mangkuk lain, pukul bersama-sama susu, telur, minyak dan vanila. Tambah campuran susu ke dalam campuran tepung dan gaul rata - campuran boleh menjadi sedikit berketul-ketul. Anggaran - 30 minit (10 minit untuk penyediaan, 20 minit untuk kerja-kerja)
    bahan-bahan
    • ½ C semua guna tepung
    • ½ C gandum tepung pastri
    • 1 susu C
    • 1 sudu teh ekstrak vanila
    • 1 biji telur
    • 2 sudu besar minyak canola
    • 2 sudu besar gula putih
    • 1 sudu besar gula perang
    • ¼ sudu teh kayu manis
    • ¼ sudu teh buah pala
    • ¼ sudu kecil garam
    • 2 sudu kecil serbuk penaik
    • jar 1 9oz mentega labu (anda mungkin tidak akan menggunakan semua ini, tetapi hanya untuk selamat, mulakan dengan jar keseluruhan)
    • Butter dan gula tepung untuk topping
    arahan
    1. Panaskan kuali tidak melekat untuk api sederhana.
    2. Dalam mangkuk besar (saya menggunakan satu dengan muncung a) gaul serbuk tepung, gula, kayu manis, buah pala, garam dan baking.
    3. Dalam mangkuk lain, pukul bersama-sama susu, telur, minyak dan vanila.
    4. Tambah campuran susu ke dalam adunan tepung dan gaul rata.Campuran harus sedikit berketul-ketul.
    5. Tuangkan ¼ C adunan bagi setiap pancake ke kuali. Saya melakukan dua pada satu masa. Kemudian memerah mentega labu dalam gerakan membulat ke penkek. Saya meletakkan mentega labu ke dalam beg ziplock dan memotong sudut, jadi saya boleh memerah keluar. Bakar selama 2-3 minit setiap belah.
    6. Sapukan mentega (atau Negara Crock, seperti yang saya lakukan) di atas satu sama pancake sebelum menyusun.
    7. Atas setiap timbunan dengan gula serbuk dan kemudian memerah lebih banyak mentega labu di atas.
  14. Caramel lempeng pai epal


    Pukul bersama-sama dadih, sos epal, kopi, sirap pekat, air dan telur. Dalam mangkuk yang berasingan, pukul bersama-sama bahan-bahan (kering) yang tinggal. Campuran ini akan cukup liquidy pada mulanya, tetapi semakin lama ia duduk di bilik temperature- ia akan mula bertukar kepada yang lain tekstur tebal.
  15. Pancake Puffs dengan buah-buahan

    Panaskan ketuhar kepada 400 darjah F. Place mentega dalam plat pai 9 inci dan bakar selama 4-5 minit atau sehingga cair. Campurkan tepung, gula, garam, telur dan susu; pukul sehingga sebati. Gunakan adunan ini yang diarahkan di dalam resipi untuk membuat sedutan pancake. Anda boleh top mereka dengan buah-buahan terhablur.
    bahan-bahan
    • 1 keseluruhan telur ditambah 1 biji telur putih
    • ¼ cawan semua guna tepung
    • ¼ cawan susu
    • minyak masak 1 sudu besar
    • ¼ sudu teh garam
    • 2 cawan buah-buahan segar
    • marmalade 2 sudu besar oren, dipanaskan dalam microwave
    arahan
    1. Kot plat pai kecil atau kuali foil tart dengan semburan masak
    2. Dalam mangkuk besar gaul telur, tepung, susu, minyak dan garam sehingga sebati
    3. Bahagikan adunan kepada empat kuali
    4. Bakar selama 25 minit dalam oven 400 darjah sehingga perang dan bengkak. Matikan oven dan sejukkan dalam ketuhar selama 5 minit lagi sebelum mengeluarkan
    5. Segera memindahkan lempeng ke dalam mangkuk kecil, sudu pada buah-buahan dan hujan renyai-renyai dengan marmalade dihangatkan
    Nota
    Liz berkata ... ini adalah lazat, anda juga boleh menambah jus epal dengan buah-buahan jika anda tidak mempunyai apa-apa marmalade oren

    Doug berkata ... apa makan malam yang menyeronokkan
  16. Gingerbread Cinnamon Roll Pancakes


    Gaul tepung, serbuk penaik, garam, susu, telur, dan minyak, hanya sehingga bersama-sama. Tambah mentega, gula perang dan kayu manis untuk menyediakan adunan. Menyediakan glasir: Dalam kuali kecil, panaskan mentega dengan api perlahan sehingga cair.
    bahan-bahan: 
    Cinnamon Swirl:
    1/4 cawan mentega (1/2 kayu)
    1/2 cawan gula perang
    1/2 sudu serbuk kayu manis
    1/4 sudu teh ulas tanah
    1/4 sudu teh serbuk buah pala
    Cream Cheese Icing:
    1/4 cawan mentega (1/2 batang)
    2 auns krim keju
    3/4 cawan gula tepung, diayak
    1/2 sudu teh ekstrak vanila
    1/4 sudu teh serbuk kayu manis
    1/4 sudu teh halia
    Pancakes:
    3/4 cawan mentega
    1/4 cawan sos epal
    2 sudu besar dibancuh kopi
    2 sudu besar sirap pekat gelap
    2 sudu besar air
    1 biji telur besar
    1 1/4 cawan tepung serba guna
    1/2 sudu serbuk penaik
    1/2 sudu serbuk kayu manis
    1/2 sudu tanah halia
    1/4 sudu teh baking soda
    garam 1/4 sudu teh
  17. Campuran Berry Buttermilk Pancake

     Tambah telur dan susu mentega, tepung, gula, serbuk penaik, baking soda dan garam di dalam mangkuk. Gaul rata dan taburkan dengan buah campuran.Masak selama 1 minit sehingga buih muncul di permukaan dan penkek adalah emas di bawahnya. Anggaran Masa: 30 minit.
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  18. Lemon Ricotta Pancakes Souffle dengan Berries

    Pukul tepung, gula dan garam di dalam mangkuk. Dalam mangkuk lain campurkan kuning telur (berasingan bahagian putih), ricotta, mentega, jus lemon, bersemangat, dan vanila. Pukul putih telur sehingga ia keras, kemudian campurkan dengan campuran tepung untuk membuat adunan pancake. Jangan tergoda untuk melangkau semangat limau, ia benar-benar menambah rasa sitrus.
    Pancakes adalah makanan yang melampaui budaya.  Terdapat terlalu banyak versi yang berbeza-beza dari budaya ke budaya untuk menamakan mereka semua. Di Amerika Utara, ia adalah makanan sarapan klasik. Ia adalah untuk majlis-majlis khas atau untuk sarapan hujung minggu dengan keluarga atau rakan-rakan. Ia adalah makanan keselesaan dan terdapat biasanya kenangan dilampirkan. Keluarga saya telah menghabiskan banyak hari Ahad membuat resipi pancake kegemaran kami dengan sirap maple dan bacon atau sosej. Setiap orang boleh menginap dengan mudah untuk suka dan tidak suka.Tambahan kepada adunan pancake kegemaran semudah percikan buah segar atau sejuk beku, pisang, epal parut, kacang, granola, cip coklat, atau buah-buahan kering dari atas pancake ketika sedang penggemar-penggemarnya. Atau hanya kosong, mudah dan benar-benar lazat.   Pilihan yang hampir tidak berkesudahan!  Ia boleh agak peristiwa untuk membuat penkek manakala mulut lapar sedang menunggu untuk diberi makan.

    Saya telah mencari beberapa resipi  yang berada lempeng souffled yang pada dasarnya Lempeng dengan putih telur dipisahkan, disebat dan dilipat ke dalam adunan untuk pancake lebih lembut. Mereka masih dibuat pada serabi.Saya suka idea membuat pancake besar seperti bayi Belanda atau Pannekoeken (saya lihat ejaan yang berbeza untuk ini maka ampunilah aku jika ini tidak betul) yang merupakan kegemaran keluarga. Saya mempunyai banyak variasi senang membuat resipi saya datang dengan. Saya mempunyai beberapa keputusan yang benar-benar baik bersama-sama dengan beberapa duds. Itulah OK dengan saya. Ia adalah sebahagian daripada pengembaraan memasak ini saya di.
    Saya amat gembira dengan ricotta-lemon  versi dan berharap bahawa anda akan bersetuju. Ia agak mudah untuk membuat walaupun terdapat langkah tambahan sebat putih telur. Ini juga boleh dibuat dalam kuali yang lebih kecil untuk penkek bersaiz peribadi hanya seperti bayi Pannekoeken atau Belanda boleh. Beri adalah pilihan, tetapi amat disyorkan. Blueberry beku atau segar, strawberi, beri hitam dan raspberi bekerja dengan baik. Bagi anda mencari alternatif untuk beri, percikan walnut cincang dan bukannya beri hebat. Taburkan beri beberapa (atau walnut) lebih atas selepas anda memasukkannya ke dalam kuali dan taburkan turbinado (gula mentah) atau gula perang ke atas mereka sebelum dibakar. Hidangkan dengan taburan cahaya gula tepung dan sirap maple cahaya atau sirap emas Lyles ini.
    bahan-bahan
    • ¾ cawan (75 g) semua tepung tujuan
    • ⅓ cawan (63 g) gula
    • ½ sudu teh garam
    • 4 biji telur dipisahkan
    • 4 sudu besar mentega tanpa salt (2 cair dan 2 untuk kuali)
    • ⅔ cawan (165 g) ricotta, keseluruhan atau sebahagian skim
    • ¼ cawan (60 ml) jus lemon
    • semangat limau
    • ½ sudu teh vanila
    • ¼ cawan (42 g) buah segar atau dibekukan
    • Turbinado atau gula mentah untuk penyiraman lebih atas
    • gula Confectioners untuk debu cahaya
    • A sirap maple cahaya atau sirap emas Lyle ini
    arahan
    1. Panaskan ketuhar kepada 375 darjah dan panaskan kuali besi 10-inci atau tumis pan.
    2. Campurkan tepung, gula dan garam di dalam mangkuk.
    3. Campurkan telur kuning, ricotta mengalir, mentega, jus lemon, semangat vanila dalam mangkuk besar dan gaul rata.
    4. Letakkan putih telur dipisahkan dalam mangkuk dan pukul hingga puncak sengit.
    5. Tambah campuran tepung kepada campuran basah dan menggabungkan dengan baik. Tambah dollop kecil putih telur dan campurkan meringankan adunan. Menambah putih telur yang tinggal dan kali ganda dalam dengan spatula sehingga sebati.
    6. Buang kuali dari oven dan meletakkan 2 sudu besar mentega ia ia.Apabila mentega cair add adunan, taburkan beri beberapa di bahagian atas dan taburkan pada kira-kira satu sudu atau 2 gula turbinado.Kembali kuali untuk ketuhar. Bakar selama 20 hingga 25 minit. Apabila pancake besarkan dan warna perang di atas ia bersedia.
    7. Hidangkan dengan taburan cahaya confectioners gula dan berkhidmat dengan sirap pilihan.
    8. Nikmati!
  19. Pancakes Cinnamon dengan pala Bacon


    Dalam mangkuk, menggabungkan tepung, serbuk penaik, garam, gula dan kayu manis. Panaskan kuali serabi atau kuali atas api sederhana. Masukkan daging cincang, menempah satu sudu untuk topping anda. Anggaran masa untuk yang satu ini adalah hanya 30 minit.

    Chip Chocolate dan pala Bacon Pancakes

    • bahan-bahan:
    • 2 cawan semua guna tepung
    • gula 1 sudu besar
    • 2 sudu teh serbuk penaik
    • 1 sudu teh baking soda
    • garam 1/2 sudu teh
    • 1/4 sudu teh kayu manis
    • 2 biji telur, dipukul
    • 2 cawan dadih
    • 2 sudu besar mentega cair
    • 2 oz cip coklat semisweet
    • Minyak sayuran
    • Bagi pala Bacon:
    • 3 keping tebal memotong bacon
    • 2 sudu besar gula perang
    • 1/2 sudu teh kayu manis
    Penyediaan:
    Untuk membuat pala Bacon, panaskan ketuhar kepada 350 ° F dan garis lembaran penaik dengan foil. Tetapkan rak dawai di atas dan kot dengan semburan nonstick.
    Lay bacon di atas rak dan taburkan dengan murah hati dengan gula perang dan kayu manis. Bakar sehingga garing dan caramelized, 16 hingga 20 minit (bergantung kepada ketebalan). Keluarkan dari oven, biarkan sejuk sepenuhnya, kemudian dibawa ke papan pemotong dan potong kepada kepingan yang sangat kecil.
    Matikan oven dan biarkan ia sejuk kepada kira-kira 200 ° F.
    Membuat lempeng, menggabungkan tepung, gula, serbuk penaik, baking soda, garam dan kayu manis dalam mangkuk adunan.
    Dalam mangkuk yang berasingan, pukul bersama telur, susu mentega dan mentega cair. Tambah bahan-bahan basah untuk kering dan kacau sehingga sebati. Kali ganda dalam cip coklat dan bacon pala.
    Panaskan serabi nonstick dengan api yang sederhana tinggi dan, dengan menggunakan tuala kertas, ringan kot dengan minyak sayur-sayuran.
    Senduk adunan, 2 hingga 3 sudu pada satu masa, ke serabi panas dan masak sehingga buih kecil muncul di bahagian atas. Flip dan masak sehingga sisi lain berwarna perang keemasan, kira-kira 2 - 3 minit setiap belah.
    Bekerja dalam kumpulan sehingga semua adunan digunakan, oiling kuali di antara setiap kelompok. Pastikan lempeng siap panas dalam ketuhar kerana anda bekerja.
    Hidangkan dengan pat mentega dan sirap maple, atau debu dengan gula serbuk.
  20. Chocolate Chip Pancakes Pretzel dengan Peanut Butter Nutella


    Campurkan tepung bersama-sama, baking soda, mentega, telur vanila, mentega kacang, dan gula, sehingga kembang. Dalam mangkuk, pukul telur dengan gula, minyak dan garam; sehingga sebati. Masukkan tepung, serbuk penaik dan 1/2 susu C. Nutella adalah kunci kepada resipi ini mesra kanak. 1 biji telur
    3 gula Tbs
    2 Tbs minyak canola
    garam 1/4 sudu kecil
    2 tepung C
    3 sudu kecil serbuk penaik
    susu 1 / 2- 3/4 C
    1/2 C cip semi coklat manis
    1/3 pretzels C, dipecahkan kepada bit kecil
    Untuk Sos:
    1/4 C mentega kacang berkrim
    2 Tbs Nutella
    Panaskan kuali kuali dengan api perlahan med.
    Dalam mangkuk, pukul telur dengan gula, minyak dan garam; sehingga sebati. Masukkan tepung, serbuk penaik dan 1/2 susu C. Kacau, cuba untuk mendapatkan semua ketulan keluar dan menambah lebih banyak susu, jika terlalu tebal. Kali ganda dalam cip coklat dan pretzels.
    Semburan serabi pan dengan semburan memasak, atau menggosok dengan tuala kertas dicelup dalam minyak canola. Tuangkan ladlefuls adunan dan masak sehingga buih mula membentuk di permukaan dan tepi mula ditetapkan; kira-kira 3-4 minit. Flip dan masak selama 3 minit lagi; sehingga perang keemasan.
    Walaupun penkek memasak, di dalam mangkuk kecil, haba kacang mentega dalam ketuhar gelombang mikro selama 30-40 minit. Masukkan Nutella dan kacau sehingga sebati. Hujan renyai-renyai lebih lempeng panas masak.
  21. Comel Pancakes Kanak Kanak


    Dalam mangkuk sederhana, menggabungkan semua bahan-bahan kering dan kemudian menambah bahan-bahan basah seperti susu, telur dan mentega cair.Pukul dengan baik menambah bahan-bahan hiasan seperti sprinkles atau chocochips jika anda mahu. Membuat ini lempeng sedap menyerupai angka kartun seperti teddy bear atau hanya menarik muka comel pada mereka menggunakan sos coklat.
  22. Snickerdoodle Pancakes

    Yang ini adalah pemenang pasti. Kacau tepung, serbuk penaik, gula perang, kayu manis, dan garam. Panaskan dan kemudian tunggu sehingga buih brown- emas akan mula muncul di permukaan atas. Hidangkan dengan segera.
  23. Oreo Cookie Pancakes


    Membuat pengisian krim mengikut resipi. Ketepikan. Sementara itu, panaskan kuali berat yang besar dengan api yang sederhana tinggi; adunan senduk ke dalam kuali panas, dengan menggunakan 1 sudu besar. adunan bagi setiap pancake. Masak sehingga buih terbentuk di puncak, kemudian beralih kepada pihak lain coklat. Sandwic penkek menggunakan krim pengisian putih menyerupai Oreos.
  24. Pancake tanpa susu dan telur Resipi


    Yang ini adalah vegan tulen, tenusu percuma dan telur percuma. Pukul bahan-bahan kering bersama-sama dalam mangkuk dan pukul hingga sebati dengan bahan-bahan basah. Tuangkan adunan ke dalam kuali panas. Petua kuali untuk membantu adunan sama rata, jika diperlukan.
  25. lempeng Chobani


    Pukul bersama-sama telur, Chobani dan susu. Panaskan kuali nonstick atas api sederhana. Masak sehingga tepi set dan buih muncul di permukaan, kira-kira 2 minit.
  26. lempeng keju coklat


    Kacau bersama keju, susu, telur, vanila, tepung, serbuk penaik, serbuk koko;campuran adunan sehingga sebati kemudian tuangkan di atas api sederhana dalam kuali panas.
    Saya suka hujung minggu.
    Dan saya tahu apa yang anda fikirkan. " Duh. Kita semua lakukan. "
    Tetapi saya mempunyai cinta tambahan untuk hujung minggu, dan ia dipanggil lempeng. Saya tahu, saya tahu, saya telah dibincangkan sebelum ini, tetapi saya mempunyai perasaan yang kebanyakan anda tidak berada di sekeliling ketika itu, jadi biarlah saya menegaskan sekali lagi.
    sarapan hari minggu dalam dunia saya terdiri daripada satu cawan besar kopi kerana saya memulakan komputer saya di tempat kerja, diikuti dengan semangkuk bijirin dan susu kira-kira sejam kemudian. Dan dalam hal mana-mana anda berfikir bahawa semangkuk bijirin adalah merawat apapun, biarlah saya menjelaskan.
    Apabila saya mengatakan mangkuk, saya sebenarnya bermaksud cawan. Seperti dalam yang buruk cawan Styrofoam kecil yang syarikat saya mengharapkan kita untuk minum daripada. Dan saya mempunyai teori tentang bijirin saya yang terbukti betul cukup banyak setiap pagi. Ia pergi seperti ini: pada dasarnya dunia entah bagaimana tahu kedua yang tepat yang saya tuangkan susu lebih bijirin Tiba-tiba telefon berdering saya. Dan hanya kerana saya berjaya mendapatkan orang yang off telefon, dengan harapan untuk menyelamatkan bit terakhir crispness dalam cawan yang dinyatakan di atas, cincin telefon saya sekali lagi. Dan ia cukup banyak menyala seperti itu sehingga pialaku penuh berantakan soggy bijirin.
    Dan bahawa rakan-rakan saya, adalah sarapan pagi. Pada hari bekerja.
    Dan sebab itu saya mempunyai kasih yang lebih untuk hujung minggu. Secara jujur, ia tidak selalunya penkek. Kadang-kadang ia omelet Kadang-kadang ia adalah satu bentuk gourmet oatmeal. Dan selalunya ia penkek. Dan kadang-kadang, ia adalah ais krim. Jangan menilai.
    Tetapi saya menyimpang. Mari kita kembali kepada lempeng, hendaklah kita?
    Saya telah bereksperimen dengan pelbagai versi lempeng akhir-akhir ini, dan ini adalah antara kegemaran saya. Ia adalah sihat dan ia mempunyai coklat, perlu saya katakan lebih?
    bahan-bahan
    • 1 ½ cawan rendah lemak keju
    • susu 1 cawan
    • 2 biji telur
    • 1 sudu teh ekstrak vanila
    • ¾ cawan (putih) tepung gandum
    • 1 sudu teh serbuk penaik
    • ¼ serbuk cawan koko
    • 16 paket Splenda atau ⅔ cawan gula atau pengganti gula
    • cip coklat, pilihan (saya menggunakan gula percuma)
    arahan
    1. Dalam mangkuk adunan yang sederhana, kacau bersama keju, susu, telur dan vanila. Kacau sehingga sebati.
    2. Tambah tepung, serbuk penaik, serbuk koko dan Splenda dan kacau sehingga sebati sepenuhnya.
    3. Panaskan kuali dengan api yang sederhana. Sembur dengan pam atau bukan semburan stick baking.
    4. Tuangkan adunan dalam penumpukan sudu adunan ke dalam kuali panas. Goreng sehingga bahagian atas kelihatan ditetapkan, maka flip ia lebih dan goreng sehingga masak. Perlu warna perang di luar kedua-dua belah pihak.
    5. Jika anda ingin merawat tambahan, taburkan dengan cip coklat sebelum Melibas mereka.
    6. Hidangkan panas, dengan sirap maple, sos berry (itulah resipi yang saya akan mempunyai untuk hantar satu hari) atau sos coklat!
    7. Nikmati!
  27. Cottage keju pancake


    keju Cottage masa penyediaan pancake adalah kira-kira 15 minit. Kacau tepung, minyak, dan telur di dalam mangkuk besar. Dalam mangkuk yang berasingan, pukul telur bersama keju, susu dan minyak. Tambah campuran tepung ke dalam campuran telur dan pukul sehingga rata.
  28. Bacon dan keju lempeng


    Bacon dan keju! Ini adalah kegembiraan enak. Pukul bersama-sama susu, telur, dan mentega cair. Masukkan keju dan daging dengan api yang sederhana tinggi.Kot ringan dengan minyak.
    Ini adalah resipi yang baik. Untuk memasak lebih mudah, bit bacon dan keju cheddar parut juga boleh ditambah sama ada kami Buttermilk Pancake Mix atau Negara Wheat Pancake Mix. Rasa masin halus bit bacon, bersama-sama dengan kemanisan sirap maple sebenar kita, perlu membuat pancake lazat.
    bahan-bahan
    6 jalur daging, goreng dan hancur menjadi kepingan
    1/3 cawan tepung gandum
    1 cawan tepung serbaguna
    2 sudu teh baking powder
    2 sudu teh gula pasir
    1/4 sudu teh garam
    1 1/4 cawan susu
    1 telur besar
    3 sudu besar mentega, cair
    3/4 cawan parutan keju cheddar
    arah
    1. Menggabungkan tepung, serbuk penaik, gula, dan garam di dalam mangkuk besar. Campurkan dengan garpu.
    2. Dalam mangkuk lain, pukul bersama-sama susu, telur, dan mentega cair.Masukkan keju dan daging. Tuangkan susu dan campuran keju ke dalam adunan tepung dan kacau sehingga sebati. (Beberapa ketulan akan kekal.)
    3. Panaskan kuali atau serabi dengan api yang sederhana tinggi. Kot ringan dengan minyak. Apabila serabi panas, tuangkan adunan ke serabi dalam walaupun bulatan. Masak sehingga buih membentuk dan mula untuk memecahkan dalam adunan. Flip dan masak hingga masak.
  29. Ham dan keju lempeng


    Campurkan tepung, garam, baking powder, susu, dadih, dan telur. Cairkan mentega dalam kuali kecil, kemudian pukul dalam tepung dan kacau dengan pemukul telur atau pukul sehingga tiada ketulan. Anda boleh menyimpan sisa makanan di dalam peti sejuk, mereka terus juga.
    BAHAN-BAHAN:
    • tepung 2 cawan
    • garam 1/2 sudu kecil
    • 2 sudu kecil serbuk penaik
    • susu 1 cawan
    • 1 cawan dadih
    • 1 biji telur
    • kira-kira 1 dipotong dadu cawan ham
    • kira-kira 1 1/2 cawan dicincang keju (saya lebih suka cheddar, tetapi anda boleh menggunakan apa sahaja jenis yang anda suka)
    • mentega untuk kuali
    KAEDAH:
    •  Kacau bersama tepung, garam, dan serbuk penaik.
    • Tambah susu, dadih, dan telur dan kacau dengan pemukul telur atau pukul sehingga tiada ketulan.
    • Tutup dan biarkan rehat dalam peti sejuk selama 30-60 minit.
    • Membuat lempeng, haba kira-kira 1/2 mentega Tblsp dalam nonstick atau kuali besi tuang dengan api yang sederhana tinggi.
    • Menambah kira-kira 1/3 cawan adunan dan meratakan dengan senduk atau sudu untuk membuat satu bulatan.
    • Taburkan dengan beberapa Tblsp ham dan kira-kira 1/4 cawan dicincang keju.
    • Hujan renyai-renyai dengan sedikit lebih adunan lebih atas (seperti yang ditunjukkan di atas.)
    • Apabila adunan membentuk buih yang besar, flip pancake lebih.
    • Apabila masak, keluarkan ke dalam pinggan. Menyimpan panas dalam ketuhar 200 darjah atau khemah plat dengan foil semasa anda membuat penkek tinggal.
    • Gunakan mentega tambahan bagi setiap pancake atau setiap pancake lain.
    • Hidangkan panas dengan mentega dan sirap.
  30. Skuasy, keju kambing & rosemary Pancake


    Pukul bersama-sama semua bahan yang diperlukan sehingga ia licin. Sejukkan adunan yang dinyatakan dalam resipi. Keluarkan adunan dari peti sejuk, tambah keju dan skuasy kambing. Lipat semua bersama-sama. Panaskan sedikit minyak dalam non-stick kuali. Kemudian, dalam kumpulan, menambah ladleful adunan setiap pancake untuk goreng sehingga perang keemasan.

    Apa yang berlaku di ...

    1 Piala Plain Flour (atau Buckwheat tepung untuk gluten percuma)
    2 sudu teh Baking Powder
    1 Milk Cup (atau soya / susu badam untuk tenusu percuma)
    1 telur organik (meninggalkan telur percuma)
    2 Tablspoons cair tanpa salt Butter + tambahan untuk menggoreng (pengganti dengan mentega kelapa tenusu percuma dan minyak zaitun untuk menggoreng)
    1/2 Roasted Butternut Skuasy puri (Kita perlu 1 cawan untuk adunan)
    3 sudu Kambing Keju (meninggalkan tenusu percuma)
    tangkai kecil Fresh Rosemary dicincang halus

    Bagaimana untuk membuat ia ...

    1. Ayak tepung dan serbuk penaik pilihan anda ke dalam mangkuk.
    2. Dalam campuran yang berasingan mangkuk bersama-sama susu, telur, mentega cair tanpa garam. Atau jika anda tenusu / telur campuran percuma susu yang anda pilih dan mentega kelapa cair.
    3. Buat baik dalam tepung anda dan perlahan-lahan pukul campuran cecair anda dalam sehingga ia benar-benar digabungkan. Mengetepikan.
    4. Lipat 1 cawan Butternut skuasy puri ke dalam adunan anda dan kemudian mengelupas dalam keju kambing anda dan menambah rosemary anda.
    5. Panaskan kuali besar di atas api yang sederhana. Untuk setiap kelompok penkek kami mahu mencairkan kira-kira 1 sudu teh mentega tanpa garam atau minyak zaitun.
    6. Sudu 2-3 sudu adunan ke dalam kuali. Masak sehingga anda melihat buih membentuk (kira-kira 1-2 minit). Terbalik dan masak sisi lain.
    7. Hidangkan panas atau boleh dimakan sejuk terlalu
31.  Fluffy Pancakes Ricotta dengan Strawberry-Orange Sauce 



Ini lempeng ricotta lembap mempunyai tekstur yang lembut dan halus perisa oren terima kasih kepada penambahan putih telur dipukul dan parutan kulit oren segar parut. Mendahului dengan lazat, segar Sauce yang Strawberry-Orange mereka membuat pilihan yang elegan untuk sarapan hari istimewa atau sarapan lewat pagi.

Fluffy Pancakes Ricotta dengan Strawberry-Orange Sauce

  • bahan-bahan:
  • 15 auns keju ricotta
  • tepung 3/4 cawan
  • 1/2 sudu teh serbuk penaik
  • gula 2 sudu besar
  • garam 1/8 sudu teh
  • 2 sudu besar susu
  • 3 biji telur, dipisahkan
  • 1/2 sudu teh vanila
  • Zest daripada 1 oren
  • Bagi Sauce Strawberry-Orange:
  • 2 cawan strawberi, dicincang
  • gula 2 sudu teh
  • 1 sudu besar jus lemon
  • 1/4 cawan baru diperah jus oren
  • 2 sudu besar air
  • 2 sudu teh tepung jagung
Penyediaan:
Letakkan ricotta dalam tapisan ke atas mangkuk untuk sekurang-kurangnya 1 jam untuk membenarkan mana-mana cecair berlebihan ke longkang.
Sediakan sos dengan meletakkan strawberi, gula, jus lemon dan jus oren dalam periuk kecil. Membawa kepada reneh dengan api yang sederhana tinggi. Dalam mangkuk kecil, gaul air dan tepung jagung dan menambah campuran strawberi menggelegak.
Teruskan memasak sehingga campuran pekat kepada konsisten sirap seperti.Pindahan ke mangkuk dan ketepikan sejuk.
Campurkan tepung, serbuk penaik, gula, dan garam di dalam mangkuk. Dalam mangkuk yang berasingan, menggabungkan ricotta, susu, kuning telur, vanilla dan parutan kulit oren sehingga sebati.
Dalam mangkuk yang berasingan, pukul putih telur dengan pembancuh elektrik pada kelajuan tinggi sehingga kembang, tetapi tidak tegang. Tambahkan campuran ricotta-susu untuk bahan-bahan kering dan kacau hanya sehingga digabungkan. Pukul dalam kira-kira separuh daripada putih telur hingga sebati, kemudian perlahan-lahan kali ganda dalam kira-kira.
Minyak serabi dan haba dengan api yang sederhana tinggi. Tuangkan kira-kira 3 sudu besar adunan ke dalam kuali untuk setiap pancake. Masak sehingga buih muncul dan mula untuk memecahkan di tepi dan permukaan pancake, kemudian flip untuk menyelesaikan memasak di sebelah kedua.
Pindahan ke lembaran penaik dan menyimpan panas dalam F oven 200 ° semasa anda memasak penkek tinggal. Serve mendahului dengan sos Strawberry-Orange.
Membuat kira-kira 1 dozen lempeng

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...