Free Money

Loading...

четверг, 27 октября 2016 г.

31 خوشمزه ترین کلوچه دستور غذاها

 

 یک کلوچه کیک مسطح، اغلب نازک، و دور، تهیه شده از خمیر بر پایه نشاسته که ممکن است حاوی تخم مرغ، شیر و کره است. این است که در یک سطح داغ مانند یک ماهی تابه یا سرخ کردن ماهی تابه پخته شده، اغلب با روغن یا کره.دستور العمل های نان شیرین و پهن متفاوت است، اما همه آنها به مواد اولیه همان آرد، تخم مرغ و شیر.
این که آیا شما در حال خدمت به آنها را برای صبحانه، یک صبحانه دلچسب و یا حتی شام، شما به سادگی نمی تواند به اشتباه با پن کیک! خدمت به آنها ساده با شربت و یا لباس آنها را با میوه، تراشه های شکلات یا خامه حتی شلاق و شما باید یک وعده غذایی خوشمزه پر کردن.
چند چیز یک مرد آمریکایی باید بدانند که چگونه به طبخ وجود دارد، و پنکیک یکی از آنها می باشد. خبر خوب این است که آنها آسان است. در اینجا 30 دستور العمل پخت رولت که زندگی شما را فوق العاده خوشحال می کند می باشد.
  1. پنکیک سیب


    همه این طول می کشد 10 دقیقه به است. آماده سازی. مخلوط تخم مرغ، ترکیب کره، تخم مرغ، شیر، شکر، سیب نمک. در یک کاسه جداگانه الک کردن با هم آرد، بکینگ پودر، دارچین و شکر. هم بزنید مخلوط آرد را به مخلوط سیب، تا زمانی که آن را مخلوط می شوند. کوک آن را سرخ کردن روی حرارت کم. آماده است! 
    • عناصر
    • تغذیه
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    • روش
    1. مرحله 1
      ترکیب آرد، شکر و دارچین را در یک کاسه. اضافه کردن تخم مرغ و شیر. ماهوت پاک کن زدن تا صاف. هم بزنید در سیب.
    2. گام 2
      گرم کردن یک ماهی تابه نچسب را روی حرارت کم. اسپری با روغن. پور 1/4 پیمانه از مخلوط سیب را در تابه. به آرامی با پشت قاشق به دور 10cm توسط گسترش یافته است. پنکیک کوک، در دسته، به مدت 2 دقیقه یا تا زمانی که حباب در سطح ظاهر می شود. حجم معاملات. طبخ به مدت 1 تا 2 دقیقه یا تا زمانی که از طریق پخته شده است.
    3. مرحله 3
      خدمت با کیوی و ماست یخ زده.
  2. خانگی کلوچه مخلوط


    آرد، بکینگ پودر، شکر، کره و در صورت نیاز نمک به مزه. شما می توانید به خمیر کلوچه اضافه کردن برخی از میوه ها - سیب خرد شده، یا بیت از موز، حال شما می خواهید به پنکیک خود را. ترکیب آنها همه به خوبی، و سپس در یک ماهی تابه داغ سرخ کنید.
  3. خانگی زغال اخته شربت و پن کیک

     زمان تخمین زده شده برای این یکی فقط 15 دقیقه است.
    مخلوط مواد تشکیل دهنده پایه خوبی - تکان دهنده برای حل شکر، انواع توت ها و با فشار دادن در برابر طرف پان برای درهم شکستن کمی، تا زمانی که انواع توت ها را دریافت کنید کمی نرم و مخلوط می شود شربت.محل مواد تشکیل دهنده در یک ماهی تابه کوچک و خوب هم بزنید. 
    پشت سر هم از عطر و طعم زغال اخته و اشاره از لیمو کامل در این شربت است. بزرگ در پن کیک یا بستنی.دستور العمل از PocketChangeGourmet.com
    خدمت: 3 فنجان
    عناصر
    • 2½ فنجان زغال اخته، تازه یا یخ زده
    • آب 2 فنجان
    • شکر 1 فنجان
    • آب از 1 مایر لیمو - در مورد 1½ قاشق غذاخوری
    • تکه 1 اینچ از پوست لیمو (استفاده از یک پوست گیاهی)
    دستورالعمل ها
    1. در یک ماهی تابه، ترکیب زغال اخته با فنجان و نیم از آب
    2. سر و صدا از انواع توت ها را با گوشت کوب سیب زمینی و می گذاریم آهسته بجوشد
    3. بجوش و خروش آمدن روی حرارت کم به مدت 15 دقیقه
    4. فشار آب را به یک فنجان اندازه گیری مقاوم در برابر، با فشار دادن سخت در مواد جامد، دور انداختن مواد جامد.
    5. با آب پاک کردن ماهی تابه، اضافه کردن شکر، پوست لیمو و باقی مانده 1½ فنجان آب، به جوش آورد، تکان دهنده به انحلال قند.
    6. جوش شربت را روی حرارت متوسط ​​تا زمانی که eaches 225 درجه در یک دماسنج آب نبات، حدود 20 دقیقه
    7. اضافه کردن آب زغال اخته و آب لیمو و جوش را روی حرارت بالا برای 1 دقیقه است.
    8. اجازه دهید شربت سرد، سپس مزه لیمو را دور بیندازید.
    9. پور شربت به بطری های شیشه ای تمیز و یا قوطی.
    10. مهر و موم و در یخچال تا 6 ماه می باشد.
    11. استفاده بر روی پن کیک خانگی یا بستنی

  4. قدیمی پن کیک خانگی از مد افتاده


    این یکی از نیاز تنها 5 دقیقه برای آماده سازی، اما نیاز به 15 دقیقه بیشتر به طبخ.
    الک آرد تا آن صاف است. اضافه کردن بکینگ پودر، نمک و شکر. را به خوبی در مرکز خمیر بریزید و در شیر، تخم مرغ و کره ذوب شده. مخلوط همه به خوبی با هم. سپس روی حرارت کم طبخ تا هر دو طرف "قهوه ای" می باشد.
  5. پنکیک دارچینی


    شما می توانید با حرارت کره در فر شروع می شود. آماده پر کردن دارچین اولین - توسط تکان دهنده کره، شکر قهوه ای و دارچین را با هم. ماهوت پاک کن زدن با هم آرد، بکینگ پودر و نمک. هم بزنید در شیر، تخم مرغ و روغن به آرامی. هنوز overmix است. (اگر آن را تا چند توده کوچک سمت چپ، آن را خوب).

    عناصر

    برای پنکیک :
    1 فنجان آرد همه منظوره
    2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر
    1/2 قاشق چای خوری نمک
    1 فنجان شیر
    1 بزرگ تخم مرغ
    روغن 1 قاشق غذا خوری سبزی
    برای پر کردن دارچین :
    1/2 چوب کره، دمای اتاق
    1/4 فنجان به همراه 2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
    1 1/2 قاشق چای خوری دارچین

    جهت ها

    1. را پر دارچین : در یک کاسه متوسط، هم بزنید با هم کره، شکر قهوه ای، و دارچین. انواع پر کردن به یک baggie پستی سنگین لیتر اندازه، و تنظیم آن را کنار بگذارند.
    2. را پنکیک : در یک کاسه متوسط، ماهوت پاک کن زدن با هم آرد، بکینگ پودر، نمک و. ماهوت پاک کن زدن در شیر، تخم مرغ، و روغن، فقط تا زمانی که خمیر مرطوب شود.
    3. حرارت بزرگ، ماهیتابه را روی حرارت متوسط، و اسپری آن را با اسپری نچسب. استفاده از یک حرکت شبیه چمچه زنی بستنی برای اضافه کردن خمیر را به تابه. با استفاده از پایین حرکت شبیه چمچه زنی یا فنجان به گسترش خمیر را در یک دایره، در حدود 4 اینچ در قطر. کاهش حرارت را کم متوسط.برش گوشه ای از baggie خود را از پر کردن دارچین، و فشار پر شدن را به گوشه ای باز است.وقتی نان شیرین و پهن خود را شروع به شکل حباب، اضافه کردن پر کردن. شروع در مرکز نان شیرین و پهن، فشار پر کردن در بالای خمیر کلوچه در یک چرخش، همانطور که شما در یک رول دارچین به طور منظم مراجعه کنید. طبخ نان شیرین و پهن 2 تا 3 دقیقه یا تا زمانی که حباب شروع ظاهر در بالای نان شیرین و پهن و آن را قهوه ای طلایی در پایین است. اسلاید نازک، کفگیر فلزی گسترده ای در زیر نان شیرین و پهن، و به آرامی اما به سرعت تلنگر آن را بیش. طبخ اضافی 2 تا 3 دقیقه، تا زمانی که طرف دیگر طلایی است و همچنین. هنگامی که شما نان شیرین و پهن تلنگر بر روی یک صفحه، شما خواهید دید که پر کردن دارچین دهانه چرخش دارچین ایجاد کرده است. پاک کردن ماهی تابه را با یک حوله کاغذی، و تکرار با خمیر کلوچه باقی مانده و پر کردن دارچین. Rewarm لعاب به طور خلاصه، در صورت نیاز. خدمت پنکیک صدر با نم نم باران لعاب.
  6. پن کیک مخمل قرمز


    ماهوت پاک کن زدن با هم آرد، جوش شیرین، پودر شکر، نمک، دوغ، کاکائو شیرین نشده، شکر دانه ریز، حدود 2 قاشق غذاخوری اندازه گیری مایع قرمز رنگ غذا، تخم مرغ و پودر خمیرمایه. محل در یک لایه در یک ورق پخت، و پخت در فر 200 درجه سانتی تا به مدت 30 دقیقه.
  7. پنکیک توت فرنگی نم نم


    مخلوط شیر، تخم مرغ، آرد، بکینگ پودر، جوش شیرین، و عصاره وانیل. یک خوبی در مخلوط آرد بریزید و در مخلوط شیر و کره ذوب شده. پس از آن پور و طبخ در ماهی تابه روی حرارت متوسط ​​کم است.
    توت فرنگی بپاشید Funfetti پن کیک
    1 ½ فنجان دوغ بدون چربی
    1 تخم مرغ
    1 قاشق غذاخوری. کره آب شده
    1 ½ فنجان آرد همه منظوره
    2 قاشق غذاخوری. شکر دانه ریز
    1 قاشق چایخوری. پودر خمیرمایه
    1/2 قاشق چایخوری. نمک
    5 تا 6 توت فرنگی، قطعه قطعه
    طعم دهنده رنگین کمان (به عنوان بسیاری از شما می خواهم)
    1.  با هم مخلوط دوغ، تخم مرغ و کره را در یک کاسه کوچک و کنار بگذارید. در یک کاسه جداگانه، مخلوط آرد، شکر، بکینگ پودر و نمک.
    2.  ایجاد یک سوراخ کوچک یا در مخلوط آرد و در مخلوط دوغ بریزید. خوب مخلوط کنید تا همه چیز ترکیب شده است.
    3.  حرارت یک ظرف بیش از متوسط تا حرارت کم و اسپری آن را با اسپری پخت و پز. پس از آن گرم است، حرکت شبیه چمچه زنی 1/2 فنجان خمیر را به تابه. (پور خمیر کمتر اگر شما در حال ساخت پنکیک کوتاه.)
    4 . به محض این که خمیر در تابه است، به سرعت اضافه کردن 3 تا 4 توت فرنگی (قطعه قطعه) در هر نان شیرین و پهن و به آرامی هر یک به خمیر فشار دهید. برای یک کلوچه کوچکتر، استفاده از 1 به 2 توت فرنگی.سپس به عنوان بسیاری از طعم دهنده اضافه کردن به عنوان شما می خواهم.
    5.  اجازه دهید نان شیرین و پهن طبخ برای حدود 2 دقیقه (یا تا قهوه ای طلایی) قبل از کوه در می رم. طبخ طرف دیگر برای یکی دیگر از 1 تا 2 دقیقه.
    توجه: اگر با استفاده از مجموعه کیت بیل زدن، اسپری هر قالب قبل از ریختن در مخلوط. مطمئن شوید نان شیرین و پهن پخته شده است و به صورت شکل آن از دست دادن نیست، پوشش قالب با درب برای چند ثانیه.هنگامی که لبه شروع به جلو و دور از قالب، نان شیرین و پهن آماده به تلنگر است. شما می توانید آن را از قالب پاپ و تلنگر آن و یا استفاده از چنگال آن را نگه دارید با هم و تلنگر آن.
  8. بادام زمینی پنکیک فنجان کره

    استفاده از یک کاسه با اندازه متوسط ​​را به یک خمیر را با آرد، شکر، بکینگ پودر، جوش شیرین، دوغ، کمی نمک (به طعم و مزه)، تخم مرغ، و کره بادام زمینی. هم بزنید مواد مرطوب به مواد خشک تا ترکیب شده است.گرم کردن تابه. لباسی تابه را با کره بریزید و خمیر را در آن، با استفاده از حدود ⅓ فنجان در هر خمیر کلوچه.هنگامی که پایین است به آرامی browned، تلنگر را به حرارت تا طرف دیگر.
  9. بوفه کلوچه Dippers

    بیکن کوک و کنار گذاشته. مخلوط خمیر را در یک بطری به اندازه کافی بزرگ برای ریختن خمیر را در آن (در نظر گرفتن یک پیک نیک ارزان بطری سس گوجه فرنگی). حرارت تابه تا 300 درجه. خمیر سرنگ در یک شکل بیضی طولانی کمی طولانی تر و گسترده تر از بیکن و قرار دادن یک تکه از بیکن پخته شده در مرکز. به آرامی بیکن به خمیر فشار دهید. کوک تا زمانی که خمیر به حباب شروع می شود پس از آن به نوبه خود بیش و طبخ چند دقیقه طولانی تر است. مجموع دقیقه برآورد: 30 دقیقه.
  10. کیک هویج پن کیک کوتاه

    با هم مخلوط مواد خشک آرد، بکینگ پودر، دارچین، نمک و شکر قهوه ای است. اضافه کردن مخلوط هویج و روغن را به مواد خشک اما مطمئن شوید که شما بیش از حد مخلوط و یا دیگری، پنکیک خود را به پایان خواهد رسید صاف و دشوار است.
  11. خمیر ترش پن کیک


    قرار دادن دو قاشق غذاخوری آرد گندم را در یک کاسه یا فنجان است که کمی آب در آن؛ مخلوط (مخلوط با یک غیر - شی فلزی) سپس پوشش - اما مهر و موم شده نیست و آن را به سمت چپ که در آن هوا از طریق می توانید آمده، به عنوان مثال پنجره. دنبال گام به درستی به عنوان در دستور العمل دقیق. در روز سوم بررسی از طریق، اگر آن را مزه "ترش" - که فوق العاده است، اگر آن را افتضاح و بدبو ... پرتاب آن را و دوباره شروع به کار!
  12. Smores پن کیک


    با هم مخلوط آرد، جوش شیرین، روغن کانولا، دوغ، نمک، شکر، خمیر، تراشه های شکلات، و گراهام خرده های شیرینی. سپس این خمیر را در تابه تفت دهید بریزید.
  13. کدو تنبل چرخش پن کیک با کدو تنبل کره شکوه


    ماهوت پاک کن زدن با هم آرد، شکر (شکر قهوه ای و سفید)، دارچین، جوز هندی، نمک و بکینگ پودر. در ظرف دیگری، ماهوت پاک کن زدن با هم شیر، تخم مرغ، روغن و وانیل. اضافه کردن مخلوط شیر را به مخلوط آرد و خوب مخلوط - مخلوط را می توان کمی ناصاف است. برآورد - 30 دقیقه (10 دقیقه برای آماده سازی، 20 دقیقه برای کار)
    عناصر
    • ½ C همه منظوره آرد
    • ½ C سبوس دار آرد شیرینی
    • 1 شیر C
    • عصاره وانیل 1 قاشق چایخوری
    • 1 تخم مرغ
    • روغن کانولا 2 قاشق غذاخوری
    • 2 قاشق غذاخوری شکر سفید
    • 1 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
    • ¼ قاشق چایخوری دارچین
    • ¼ قاشق چایخوری جوز هندی
    • ¼ قاشق چایخوری نمک
    • 2 قاشق چایخوری بکینگ پودر
    • شیشه 1 9oz از کره کدو (شما احتمالا آن را تمام استفاده نمی کند اما فقط به امن است، شروع با یک شیشه طیف)
    • کره و پودر قند برای شکوه
    دستورالعمل ها
    1. از پیش گرم یک کتری نچسب به حرارت متوسط.
    2. در یک کاسه بزرگ (من یکی با فواره زدن اب استفاده می شود) ماهوت پاک کن زدن با هم آرد، قند، دارچین، جوز، نمک و بیکینگ پودر.
    3. در ظرف دیگری، ماهوت پاک کن زدن با هم شیر، تخم مرغ، روغن و وانیل.
    4. اضافه کردن مخلوط شیر را به مخلوط آرد و مخلوط کنید. مخلوط باید کمی ناصاف باشد.
    5. پور ¼ C از خمیر برای هر نان شیرین و پهن بر روی کتری. من دو در یک زمان. سپس کره کدو تنبل در یک حرکت دایره بر روی پنکیک فشار. من کره کدو تنبل به یک کیسه های Ziplock قرار داده و قطع گوشه بنابراین من می تواند آن را فشار. پخت به مدت 2-3 دقیقه در هر طرف.
    6. گسترش کره (یا کشور خمره، به عنوان من) در بالای هر یک کلوچه قبل از انباشته.
    7. بالا هر دسته را با پودر قند و سپس فشار مقداری کره کدو تنبل تر در بالای صفحه.
  14. کارامل پنکیک پای سیب


    ماهوت پاک کن زدن با هم دوغ، سیب، قهوه، ملاس، آب و تخم مرغ است. در یک کاسه جداگانه، مواد تشکیل دهنده (خشک) باقی مانده ماهوت پاک کن زدن با هم. مخلوط را در ابتدا بسیار liquidy، اما دیگر آن را در اتاق به دما آن آغاز خواهد شد به نوبه خود به که بافت ضخیم قرار می گیرد.
  15. کلوچه خمیر هزار لا میوه

    فر به 400 درجه فارنهایت کره را در یک بشقاب پای 9 اینچی و پخت برای 4 - 5 دقیقه یا تا زمانی ذوب شده است. مخلوط آرد، شکر، نمک، تخم مرغ و شیر. ماهوت پاک کن زدن تا صاف. با استفاده از این خمیر به عنوان در دستور دستور به به پاف نان شیرین و پهن. شما می توانید آنها را با میوه متبلور بالا.
    عناصر
    • 1 تخم مرغ کامل به علاوه 1 سفید تخم مرغ
    • ¼ فنجان آرد همه منظوره
    • ¼ فنجان شیر
    • 1 قاشق غذا خوری روغن پخت و پز
    • ¼ قاشق چای خوری نمک
    • 2 فنجان میوه های تازه
    • مارمالاد 2 قاشق غذا خوری پرتقال، گرم می شود در مایکروویو
    دستورالعمل ها
    1. لباسی صفحات پای کوچک و یا تابه فویل ترش با اسپری پخت و پز
    2. در یک کاسه بزرگ با هم ماهوت پاک کن زدن تخم مرغ، آرد، شیر، روغن و نمک تا صاف
    3. خمیر تقسیم به چهار تابه
    4. پخت به در یک اجاق 400 درجه به مدت 25 دقیقه تا قهوه ای و پف کرده. خاموش کردن اجاق گاز و اجازه ایستادن در فر به مدت 5 دقیقه بیشتر قبل از حذف
    5. بلافاصله انتقال پنکیک را در کاسه کوچک، قاشق در میوه و نم نم باران با مارمالاد گرم
    یادداشت
    لیز می گوید ... این خوشمزه بود، شما همچنین می توانید آب سیب به میوه اضافه کنید اگر شما هر گونه مارمالاد پرتقال ندارد

    داگ می گوید ... چه یک شام سرگرم کننده
  16. شیرینی زنجفیلی شیرینی رول دارچین پن کیک


    ماهوت پاک کن زدن با هم آرد، بکینگ پودر، نمک، شیر، تخم مرغ، و روغن، فقط تا زمانی که با هم. اضافه کردن کره، شکر قهوه ای و دارچین برای آماده سازی خمیر. برای آماده سازی لعاب: در یک ظرف کوچک، گرم کردن کره را روی حرارت کم تا زمانی که ذوب شده است.
    عناصر: 
    دارچین چرخش:
    1/4 فنجان کره (1/2 چوب)
    1/2 فنجان شکر قهوه ای
    1/2 قاشق غذا خوری دارچین
    1/4 قاشق چای خوری زمین میخک
    1/4 قاشق چای خوری جوز هندی زمین
    پنیر خامه ای شکر و تخم مرغ:
    1/4 فنجان کره (1/2 چوب)
    2 اونس پنیر خامه
    3/4 فنجان پودر شکر، الک
    1/2 قاشق چای خوری عصاره وانیل
    1/4 قاشق چای خوری دارچین
    1/4 قاشق چای خوری زنجبیل زمینی
    پن کیک:
    3/4 دوغ فنجان
    1/4 فنجان سیب
    2 قاشق غذا خوری دم قهوه
    2 قاشق غذا خوری ملاس تیره
    2 قاشق غذاخوری آب
    1 عدد تخم مرغ بزرگ
    1 1/4 فنجان آرد همه منظوره
    1/2 قاشق غذا خوری بکینگ پودر
    1/2 قاشق غذا خوری دارچین زمین
    1/2 قاشق غذا خوری زنجبیل زمینی
    1/4 قاشق چای خوری جوش شیرین
    و نمک 1/4 قاشق چای خوری
  17. مخلوط توت دوغ کلوچه

     اضافه کردن تخم مرغ و دوغ، آرد، شکر، بکینگ پودر، جوش شیرین و نمک را در یک کاسه. خوب مخلوط کنید و نم نم با انواع توت ها مخلوط شده است. طبخ به مدت 1 دقیقه تا حباب در سطح ظاهر می شود و پنکیک زیر طلایی می باشد. برآورد زمان: 30 دقیقه.
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  18. لیمو ریکوتا سوفله پن کیک با انواع توت ها

    ماهوت پاک کن زدن آرد، شکر و نمک را در یک کاسه است. در ظرف دیگری مخلوط زرده تخم مرغ (جداگانه در بخش سفید)، ریکوتا، کره، آب لیمو، مزه، و وانیل. ماهوت پاک کن زدن سفیده تخم مرغ را تا آن سفت است، و سپس آن را مخلوط با مخلوط آرد را به خمیر نان شیرین و پهن. وسوسه نمی شود به جست و خیز لیمو، آن را واقعا به عطر و طعم مرکبات اضافه می کند.
    پن کیک مواد غذایی است که فراتر از فرهنگ است.  بیش از حد بسیاری از نسخه های که متفاوت است از فرهنگی به فرهنگ به همه آنها را نام وجود دارد. در شمال امریکا، آن را به یک غذای صبحانه کلاسیک است.آن را برای موارد خاص و یا برای یک صبحانه آخر هفته را با خانواده و دوستان است. این مواد غذایی به راحتی است و معمولا خاطرات متصل وجود دارد. خانواده من بسیاری از یکشنبه سپری کرده است ساخت دستور العمل نان شیرین و پهن مورد علاقه خود را با شربت افرا و بیکن و یا سوسیس. هر فرد می تواند به راحتی برای دوست و دوست نداشتن جایگزین. اضافه شده به خمیر نان شیرین و پهن مورد علاقه عنوان ساده به عنوان آبپاش تازه یا منجمد انواع توت ها، موز، سیب رنده شده، آجیل، شیرینی گرانولا، تراشه های شکلات، و یا میوه های خشک شده بر بالای نان شیرین و پهن در حالی که آن را در ماهی تابه است. یا فقط ساده، ساده و کاملا خوشمزه است.   گزینه های تقریبا بی پایان!  این می تواند کاملا یک رویداد به پنکیک در حالی که دهان گرسنه در حال انتظار برای تغذیه می شود.

    من در سراسر یک زن و شوهر از دستور العمل های  که پنکیک souffled که اساسا پن کیک با سفیده تخم مرغ را از هم جدا، شلاق و خورده را به خمیر برای نان شیرین و پهن fluffier بود. آنها هنوز هم در یک ماهی تابه ساخته شد. من دوست دارم ایده ساخت یک کلوچه بزرگ مانند یک کودک هلندی یا pannekoeken است که مورد علاقه خانواده (من متفاوتی برای ترجمه این مرا ببخش اگر این درست نیست را دیده اند). من بسیاری از تغییرات لذت ببرید ساخت از یک دستور من با آمد داشته اند. من برخی از نتایج واقعا خوب همراه با یک زن و شوهر از duds داشته اند. که خوب با من است. این همه بخشی از این ماجراجویی پخت و پز من در هستم.
    من واقعا با ریکوتا لیمو خوشحال هستم  نسخه و امیدواریم که شما به توافق برسند. آن است که نسبتا آسان به حتی اگر به مرحله اضافی شلاق سفیده تخم مرغ وجود دارد. این نیز می تواند در تابه کوچکتر پهن اندازه شخصی درست مثل نوزادان pannekoeken یا هلندی می تواند ساخته شود. انواع توت ها اختیاری است، اما بسیار توصیه می شود. یخ زده یا تازه زغال اخته، توت فرنگی، تمشک و تمشک به خوبی کار. برای کسانی از شما که به دنبال یک جایگزین برای انواع توت ها، آبپاش از گردو خرد شده به جای انواع توت ها خوشمزه است. نم نم چند انواع توت ها (یا گردو) بیش از بالا بعد از شما آن را در تابه قرار داده اند و نم نم turbinado (شکر خام) یا شکر قهوه ای بیش از آنها را قبل از پخت. خدمت با آبیاری، نور از پودر شکر و یک شربت افرا نور و یا شربت طلایی Lyles است.
    عناصر
    • ¾ فنجان (75 گرم) از آرد همه منظوره
    • ⅓ فنجان (63 گرم) شکر
    • ½ قاشق چای خوری نمک
    • 4 عدد تخم مرغ از هم جدا
    • 4 قاشق غذاخوری کره بدون نمک (2 2 برای تابه ذوب شده و)
    • ⅔ فنجان (165 گرم) از ریکوتا، تمام و یا بخشی بدون چربی
    • ¼ فنجان (60 میلی لیتر) آب لیمو
    • مزه از یک لیمو
    • ½ قاشق چای خوری وانیل
    • ¼ فنجان (42 گرم) از انواع توت ها تازه یا منجمد
    • Turbinado یا شکر خام برای پاشیدن به بالای
    • شکر شیرینی پزی برای گرد نور
    • شربت افرا نور و یا شربت طلایی لایل است
    دستورالعمل ها
    1. فر 375 درجه از پیش گرم و دیگچه آهن 10 اینچی و یا پان در روغن سرخ کرده.
    2. مخلوط آرد، شکر و نمک را در یک کاسه.
    3. مخلوط زرده تخم مرغ، پنیر ریکوتا خشک، کره، آب لیمو، وانیل مزه در یک کاسه بزرگ و خوب مخلوط کنید.
    4. محل سفیده تخم مرغ جدا در یک کاسه مخلوط کردن و ماهوت پاک کن زدن به قله سفت شود.
    5. اضافه کردن مخلوط آرد را به مخلوط مرطوب و به خوبی ترکیب کنید. اضافه کردن دسته علف و غیره کمی از سفیده تخم مرغ و مخلوط در به روشن کردن خمیر. اضافه کردن سفیده تخم مرغ باقی مانده و برابر با یک کفگیر تا ترکیب شده است.
    6. حذف تابه را از فر قرار داده و 2 قاشق غذاخوری کره آن. زمانی که کره خمیر افزودن ذوب شده است، نم نم چند انواع توت ها در بالا و نم نم در حدود یک قاشق یا 2 شکر turbinado. بازگشت تابه به فر.پخت به مدت 20 تا 25 دقیقه. وقتی نان شیرین و پهن اغراق است و به آرامی سرخ در بالای آن آماده است.
    7. خدمت با آبیاری، نور شیرینی پزی شکر و با شربت از انتخاب خدمت می کنند.
    8. لذت بردن!
  19. دارچین پن کیک با شیرینی بیکن


    در یک کاسه، ترکیب آرد، بیکینگ پودر، نمک، شکر و دارچین. گرم کردن یک ماهی تابه ماهی تابه یا یک کتری روی حرارت متوسط. هم بزنید در بیکن خرد شده، رزرو یک قاشق غذا خوری برای شکوه خود را.برآورد زمان برای این یکی فقط 30 دقیقه است.

    تراشه شکلات و شیرینی بیکن پن کیک

    • عناصر:
    • 2 فنجان آرد همه منظوره
    • شکر 1 قاشق غذا خوری
    • 2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر
    • 1 قاشق چای خوری جوش شیرین
    • نمک 1/2 قاشق چای خوری
    • دارچین 1/4 قاشق چای خوری
    • 2 عدد تخم مرغ، به خوبی مورد ضرب و شتم
    • 2 فنجان دوغ
    • 2 قاشق غذا خوری کره ذوب شده
    • 2 اونس شکلات چیپس semisweet
    • روغن نباتی
    • برای شیرینی بیکن:
    • بیکن برش 3 برش های ضخیم
    • 2 قاشق غذا خوری شکر قهوه ای
    • دارچین 1/2 قاشق چای خوری
    آماده سازی:
    برای اینکه شیرینی بیکن، فر را تا 350 درجه فارنهایت و خط یک ورق پخت با فویل. تنظیم یک دندانه دار کردن سیم در بالا و کت آن را با اسپری نچسب.
    ذخیره کردن بیکن در قفسه و نم نم سخاوتمندانه با شکر قهوه ای و دارچین. پخت تا ترد و کاراملیشده، 16 تا 20 دقیقه (بسته به ضخامت). حذف از فر، اجازه می دهد به طور کامل سرد، و سپس انتقال به هیئت مدیره برش و ریز ریز کردن را به قطعات بسیار کوچک است.
    خاموش فر و اجازه دهید خنک به حدود 200 ° F.
    برای اینکه پنکیک، ترکیب آرد، شکر، بکینگ پودر، جوش شیرین، نمک و دارچین را در یک کاسه مخلوط کردن.
    در یک کاسه جداگانه، ماهوت پاک کن زدن با هم تخم مرغ، دوغ و کره ذوب شده. اضافه کردن مواد مرطوب به خشک و هم بزنید تا فقط ترکیب شده است. ریختن (فولد) در تراشه های شکلات و بیکن قندی.
    گرم کردن یک ماهی تابه نچسب را روی حرارت متوسط ​​به بالا و با استفاده از یک حوله کاغذی، به آرامی آن را کت با روغن های گیاهی.
    بند بند سطل خمیر، 2 تا 3 قاشق غذا خوری در یک زمان، بر روی ماهی تابه داغ و طبخ تا حباب های کوچک در بالای صفحه ظاهر. تلنگر و طبخ تا طرف دیگر قهوه ای طلایی، حدود 2 - 3 دقیقه در هر طرف.
    کار در دسته تا زمانی که همه خمیر استفاده می شود، چرب گوشت ظرف را در بین هر دسته ای.پنکیک به پایان رسید گرم نگه دارید در فر به کار می کنید.
    خدمت با کمی کره و شربت افرا، یا گرد و غبار با پودر شکر.
  20. شکلات تراشه چوب شور پن کیک با کره بادام زمینی نوتلا


    ماساژ در آرد با هم، جوش شیرین، کره، تخم مرغ وانیل، کره بادام زمینی، و قند، تا زمانی که نور و کرکی. در یک کاسه، ضرب و شتم تخم مرغ را با شکر، روغن و نمک؛ تا به خوبی ترکیب شده است. اضافه کردن آرد، بکینگ پودر و شیر 1/2 C. نوتلا کلیدی برای این دستور غذا بچه دوست است. 1 تخم مرغ
    3 شکر TBS
    2 TBS روغن کانولا
    1/4 قاشق چایخوری نمک
    آرد 2 C
    3 قاشق چایخوری بکینگ پودر
    شیر 1 / 2- 3/4 C
    1/2 C تراشه های شکلات نیمه شیرین
    1/3 چوب شور C، شکسته را به قطعات کوچک
    برای سس:
    1/4 C کره بادام زمینی خامه
    2 TBS نوتلا
    پان ماهی تابه قبلا گرم را روی حرارت کم MED.
    در یک کاسه، ضرب و شتم تخم مرغ را با شکر، روغن و نمک؛ تا به خوبی ترکیب شده است. اضافه کردن آرد، بکینگ پودر و شیر 1/2 C. خوب هم بزنید، در تلاش برای به دست آوردن تمام توده و اضافه کردن شیر بیشتر، اگر بیش از حد ضخیم. ریختن (فولد) در تراشه های شکلات و چوب شور.
    اسپری پان ماهی تابه با اسپری پخت و پز، یا مالش با یک حوله کاغذی آغشته به روغن کلزا. پور ladlefuls از خمیر و طبخ تا حباب شروع به شکل بر روی سطح و لبه شروع به تنظیم. در مورد 3-4 دقیقه. تلنگر و طبخ برای 3 دقیقه. تا طلایی شود.
    در حالی که پنکیک پخت و پز، در یک کاسه کوچک، کره بادام زمینی گرما در مایکروویو برای 30-40 دقیقه. اضافه کردن در نوتلا و هم بزنید تا صاف. نم نم باران بیش از پنکیک داغ پخته شده است.
  21. شایان ستایش بچه دوستانه پن کیک


    در یک کاسه متوسط، ترکیب تمام مواد تشکیل دهنده را خشک و سپس اضافه کردن مواد مرطوب مانند شیر، تخم مرغ و کره ذوب شده. ماهوت پاک کن زدن نیز اضافه کردن مواد تزئینی مانند طعم دهنده و یا chocochips اگر شما می خواهید. به این پن کیک جالب شبیه به شخصیت های کارتونی مثل یک خرس عروسکی و یا به سادگی منظور جلب چهره زیبا در آنها با استفاده از سس شکلات.
  22. Snickerdoodle پن کیک

    این یکی برنده مطمئن است. هم بزنید آرد، بکینگ پودر، شکر قهوه ای، دارچین، و نمک. گرم کردن و سپس صبر کنید تا حباب براون- طلایی آغاز خواهد شد ظاهر در سطح بالا. بلافاصله خدمت به آنها.
  23. اوریو پن کیک کوکی


    را پر کردن کرم با توجه به دستور العمل است. کنار نگه دارید. در همین حال، گرم کردن یک کتری سنگین را روی حرارت متوسط ​​به بالا. خمیر ملاقه به کتری داغ، با استفاده از 1 قاشق غذاخوری. خمیر برای هر کلوچه.کوک تا زمانی که حباب در صدر تشکیل می دهند، سپس به طرف قهوه ای دیگر تبدیل شود. ساندویچ پنکیک با استفاده از پر کردن کرم سفید شبیه به oreos.
  24. کلوچه بدون شیر و تخم مرغ دستور العمل


    این یکی گیاهی خالص، لبنیات و تخم مرغ رایگان رایگان است. ماهوت پاک کن زدن مواد خشک را با هم در یک کاسه مخلوط کردن و هم زن به ترکیب با مواد تشکیل دهنده و مرطوب. پور خمیر را به تابه داغ. نکته تابه برای کمک به خمیر به طور مساوی پخش، در صورت نیاز.
  25. پنکیک چوبانی


    ماهوت پاک کن زدن با هم تخم مرغ، چوبانی و شیر. گرم کردن یک ماهیتابه روی حرارت متوسط. کوک تا زمانی که لبه های مجموعه و حباب به نظر می رسد بر روی سطح، حدود 2 دقیقه.
  26. پنکیک پنیر شکلات


    هم بزنید با هم پنیر، شیر، تخم مرغ، وانیل، آرد، بکینگ پودر، پودر کاکائو؛ مخلوط خمیر تا صاف سپس روی حرارت متوسط ​​در تابه داغ بریزید.
    من عاشق تعطیلات آخر هفته.
    و من می دانم آنچه شما فکر. " Duh به. همه ما است. "
    اما من یک عشق فوق العاده برای تعطیلات آخر هفته، و آن را پهن نامیده می شود. من می دانم، می دانم، من قبل از این بحث شد، اما من این حس از شما بودند در اطراف در آن نیست، بنابراین اجازه دهید من تکرار می کنیم.
    صبحانه روز هفته در دنیای من از یک فنجان قهوه را به عنوان عظیم من راه اندازی کامپیوتر من در محل کار، به دنبال یک کاسه غلات و شیر حدود یک ساعت بعد تشکیل شده است. و در مورد هر یک از شما فکر می کنید که کاسه غلات درمان از هر نوع بود، اجازه دهید من روشن.
    وقتی که من می گویند کاسه، من در واقع به معنی یک فنجان. همانطور که در فنجان فوم کمی افتضاح است که شرکت من انتظار ما به نوشیدن از. و من یک نظریه در مورد غلات است که ثابت درست تقریبا هر روز صبح.داستان از این قرار: اساسا جهان به نحوی می داند دوم دقیق که من پور شیر بیش از غلات من، و ناگهان تلفن زنگ میزند من. و همانطور که من موفق به دریافت فرد کردن تلفن، امید به نجات آخرین بیت از ضخامت در جام مذکور، تلفن زنگ میزند من دوباره. و آن را بسیار می رود که تا زمانی که جام پر از یک ظرف غذا خیس از غلات است.
    و دوستان من، صبحانه است. در یک روز هفته.
    و به همین دلیل من یک عشق کوچک اضافی برای تعطیلات آخر هفته است. راستش، آن را همیشه پنکیک نیست. گاهی اوقات آن را یک املت گاهی اوقات آن را به شکل لذیذ از بلغور جو دوسر است. و اغلب آن را پنکیک. و در مواردی، آن بستنی است. آیا قضاوت نکن.
    اما من پرت شدن. بیایید به پنکیک، باید کنیم؟
    من با نسخه های مختلف پنکیک تجربه به تازگی، و این یکی از مورد علاقه های من است. آن را سالم و آن را تا شکلات، نیاز من بیشتر بگو؟
    عناصر
    • 1½ فنجان کم چرب پنیر
    • شیر 1 فنجان
    • 2 عدد تخم مرغ
    • عصاره وانیل 1 قاشق چای خوری
    • ¾ فنجان (سفید) آرد گندم
    • 1 قاشق چای خوری بکینگ پودر
    • ¼ فنجان پودر کاکائو
    • 16 بسته های اسپلندا یا فنجان شکر ⅔ یا قند جایگزین
    • تراشه های شکلات، اختیاری (من استفاده می شود قند)
    دستورالعمل ها
    1. در یک کاسه مخلوط متوسط، هم بزنید با هم پنیر، شیر، تخم مرغ و وانیل. هم بزنید تا ترکیب شده است.
    2. اضافه کردن آرد، بکینگ پودر، پودر کاکائو و اسپلندا و مخلوط تا به طور کامل ترکیب شده است.
    3. گرم کردن یک ماهی تابه روی حرارت متوسط. اسپری با PAM یا غیر اسپری پخت چوب.
    4. پور خمیر در آید تپه قاشق بر روی تابه داغ. سرخ کنید تا به سمت بالا به نظر می رسد، سپس آن را بیش از تلنگر و سرخ کردن آن تا از طریق پخته شده است. این را باید به آرامی در خارج از هر دو طرف سرخ.
    5. اگر می خواهید درمان فوق العاده، آنها را نم نم با تراشه های شکلات درست قبل از کوه در می رم آنها.
    6. خدمت گرم با شربت افرا، سس توت (که یک دستور است من باید به پست یک روز) و یا حتی سس شکلات!
    7. لذت بردن!
  27. نان شیرین و پهن پنیر و مشتقات پنیر


    پنیر و مشتقات پنیر زمان آماده سازی نان شیرین و پهن حدود 15 دقیقه است. هم بزنید آرد، روغن، و تخم مرغ را در یک کاسه بزرگ است. در یک کاسه جداگانه، ماهوت پاک کن زدن با هم تخم مرغ، پنیر، شیر و روغن.اضافه کردن مخلوط آرد را به مخلوط تخم مرغ و ماهوت پاک کن زدن تا فقط مخلوط شده است.
  28. بیکن و پنیر پنکیک


    بیکن و پنیر! این لذت آب دهان است. ماهوت پاک کن زدن با هم شیر، تخم مرغ، و کره ذوب شده. هم بزنید در پنیر و بیکن را روی حرارت متوسط ​​به بالا. لباسی آن را به آرامی با روغن.
    این یک دستور غذا خوب است. برای پخت و پز ساده تر، بیت از بیکن و پنیر چدار رنده شده نیز می تواند به یکی از دو صبحگاه ما کلوچه مخلوط و یا کشور گندم کلوچه مخلوط اضافه شده است. عطر و طعم شور ظریف از بیت بیکن، همراه با شیرینی شربت افرا واقعی ما، باعث می شود یک کلوچه مزه بزرگ است.
    عناصر
    6 نوارها از بیکن، سرخ شده و از هم پاشیده را به قطعات
    1/3 فنجان آرد گندم
    1 فنجان آرد همه منظوره
    2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر
    2 قاشق چای خوری شکر دانه ریز
    نمک 1/4 قاشق چای خوری
    1 1/4 فنجان شیر
    1 عدد تخم مرغ بزرگ
    3 قاشق غذاخوری کره ذوب شده
    3/4 فنجان رنده شده پنیر چدار
    جهت ها
    1. ترکیب آرد، بیکینگ پودر، شکر، و نمک را در یک کاسه بزرگ. مخلوط را با چنگال.
    2. در ظرف دیگری، ماهوت پاک کن زدن با هم شیر، تخم مرغ، و کره ذوب شده. هم بزنید در پنیر و بیکن. پور شیر و مخلوط پنیر را به مخلوط آرد و هم بزنید تا فقط ترکیب شده است. (برخی از توده باقی خواهد ماند.)
    3. گرم کردن یک ماهی تابه یا ماهی تابه را روی حرارت متوسط ​​به بالا. لباسی آن را به آرامی با روغن.زمانی که ماهی تابه گرم است، پور خمیر را بر روی ماهی تابه در حتی محافل. کوک تا زمانی که حباب تشکیل می دهند و شروع به شکستن در خمیر. تلنگر و طبخ تا انجام شود.
  29. ژامبون و پنیر پنکیک


    مخلوط آرد، نمک، بکینگ پودر، شیر، دوغ، و تخم مرغ است. ذوب کره را در یک ظرف کوچک، سپس در آرد ماهوت پاک کن زدن و خوب هم بزنید با eggbeater یا ماهوت پاک کن زدن تا هیچ توده وجود دارد. شما می توانید باقی مانده در یخچال ذخیره، آنها به خوبی نگه دارید.
    عناصر:
    • آرد 2 فنجان
    • 1/2 قاشق چایخوری نمک
    • 2 قاشق چایخوری بکینگ پودر
    • شیر 1 فنجان
    • دوغ 1 فنجان
    • 1 تخم مرغ
    • حدود 1 تکه ژامبون جام
    • حدود 1 1/2 فنجان خرد شده پنیر (من ترجیح می دهم چدار، اما شما می توانید با استفاده از هر نوع که دوست دارید)
    • کره برای تابه
    روش:
    •  هم بزنید با هم آرد، نمک، و پودر خمیرمایه.
    • اضافه کردن شیر، دوغ، و تخم مرغ و خوب هم بزنید با eggbeater یا ماهوت پاک کن زدن تا هیچ توده وجود دارد.
    • پوشش و اجازه دهید بقیه را در یخچال به مدت 30-60 دقیقه.
    • برای اینکه پنکیک، گرم حدود 1/2 کره Tblsp در یک نچسب و یا پان چدن در حرارت بالا متوسط.
    • اضافه کردن حدود 1/3 خمیر فنجان و صاف کردن با ملاقه یا قاشق را به یک دایره.
    • نم نم با چند Tblsp از ژامبون و در حدود 1/4 فنجان خرد شده پنیر.
    • نم نم باران با خمیر کمی بیشتر به بالای (به عنوان بالا نشان داده شده)
    • هنگامی که خمیر به شکل حباب های بزرگ، تلنگر نان شیرین و پهن است.
    • هنگامی که از طریق پخته شده، حذف به یک صفحه. گرم نگه دارید در یک اجاق 200 درجه و یا چادر صفحه با فویل حالی که شما را پهن باقی مانده است.
    • استفاده از کره اضافی برای هر نان شیرین و پهن و یا هر نان شیرین و پهن است.
    • خدمت گرم با کره و شربت.
  30. اسکواش، پنیر بز و رزماری کلوچه


    ضرب و شتم با هم تمام مواد تشکیل دهنده لازم تا آن صاف است. یخچال خمیر به عنوان در دستور مشخص شده است. حذف خمیر را از یخچال، اضافه کردن پنیر بز و کدو. ریختن (فولد) همه چیز با هم. حرارت کمی روغن را در یک ماهی تابه نچسب. سپس، در دسته، اضافه کردن ladleful از خمیر در نان شیرین و پهن به سرخ تا قهوه ای طلایی.

    چه می رود در ...

    1 جام دشت آرد (یا گندم سیاه آرد برای گلوتن رایگان)
    2 قاشق چای خوری بکینگ پودر
    1 فنجان شیر (یا سویا / شیر بادام برای فراورده های لبنی رایگان)
    1 تخم مرغ آلی (ترک کردن برای تخم مرغ رایگان)
    2 Tablspoons ذوب أنسلتد کره + اضافی برای سرخ کردن (جایگزین با روغن نارگیل برای فراورده های لبنی رایگان و روغن زیتون برای سرخ کردن)
    1/2 بوداده گردوی سفید اسکواش پوره (ما نیاز به 1 فنجان برای خمیر)
    3 قاشق غذاخوری پنیر بز (ترک کردن لبنی رایگان)
    بهار کوچک تازه رزماری ریز خرد شده

    چگونه به آن را ...

    1. الک آرد و بکینگ پودر خود را انتخاب را به یک کاسه.
    2. در یک مخلوط کاسه جداگانه با هم شیر، تخم مرغ، کره ذوب شده بدون نمک. و یا اگر شما لبنی / تخم مرغ مخلوط رایگان شیر خود را انتخاب و روغن نارگیل ذوب هستند.
    3. یک خوبی در آرد خود را و به آرامی ماهوت پاک کن زدن مخلوط مایع خود را در تا زمانی که کاملا ترکیب شده است. را کنار بگذارند.
    4. ریختن (فولد) 1 فنجان گردوی سفید پوره کدو به خمیر خود را و سپس پوسته پوسته شدن در پنیر بز شما و اضافه کردن رزماری خود را.
    5. گرم کردن یک ماهی تابه بزرگ بیش از یک حرارت متوسط. برای هر دسته از پنکیک ما می خواهیم به ذوب شدن مورد 1 قاشق چای خوری کره بدون نمک یا روغن زیتون.
    6. قاشق 2-3 قاشق غذاخوری خمیر را به تابه. کوک تا زمانی که شما می بینید حباب تشکیل (در حدود 1-2 دقیقه). تلنگر بیش و طبخ در طرف دیگر.
    7. خدمت گرم و یا می تواند سرد خورده بیش از حد
31.  کرکی ریکوتا پن کیک با سس توت فرنگی، پرتقال 



این پنکیک ریکوتا مرطوب دارای بافت ظریف و دقیق به لطف طعم پرتقال علاوه بر این از سفیده تخم مرغ زده و یک مزه پرتقال تازه رنده شده. صدر با خوشمزه، تازه سس توت فرنگی، پرتقال آنها را یک انتخاب زیبا برای یک صبحانه موقعیت خاص و یا صبحانه.

کرکی ریکوتا پن کیک با سس توت فرنگی، پرتقال

  • عناصر:
  • 15 اونس پنیر ریکوتا
  • آرد 3/4 فنجان
  • 1/2 قاشق چای خوری بکینگ پودر
  • 2 قاشق غذا خوری شکر
  • نمک 1/8 قاشق چای خوری
  • 2 قاشق غذا خوری شیر کامل
  • 3 عدد تخم مرغ، از هم جدا
  • وانیل 1/2 قاشق چای خوری
  • مزه، از مجموع 1 پرتقال
  • برای سس توت فرنگی، پرتقال:
  • 2 فنجان توت فرنگی، خرد شده
  • 2 قاشق چای خوری شکر
  • آب لیمو 1 قاشق غذا خوری
  • 1/4 فنجان تازه فشرده آب پرتقال
  • آب 2 قاشق غذا خوری
  • 2 قاشق چای خوری آرد ذرت
آماده سازی:
محل ریکوتا در یک صافی بیش از یک کاسه به مدت حداقل 1 ساعت به اجازه می دهد هر مایع بیش از حد به تخلیه.
تهیه سس با قرار دادن توت فرنگی، شکر، آب لیمو و آب پرتقال در یک ماهی تابه کوچک است. را به یک بجوش و خروش آمدن روی حرارت متوسط ​​به بالا. در یک کاسه کوچک، ماهوت پاک کن زدن با هم آب و نشاسته ذرت را اضافه کنید و به مخلوط توت فرنگی نهفته.
ادامه پخت و پز تا زمانی که مخلوط غلیظ به قوام شربت مانند. انتقال به یک کاسه و کنار بگذارید تا خنک شود.
آرد، بکینگ پودر، شکر، و نمک را در یک کاسه است. در یک کاسه جداگانه، ترکیب ریکوتا، شیر، زرده تخم مرغ، وانیل و مزه پرتقال تا صاف.
در یک کاسه جداگانه، تا زمانی که نور و کرکی، اما سفت نیست ضرب و شتم سفیده تخم مرغ را با همزن برقی در سرعت بالا. اضافه کردن مخلوط ریکوتا شیر به مواد خشک و هم بزنید تا زمانی که فقط ترکیب شده است. ماهوت پاک کن زدن در حدود نیمی از سفیده تخم مرغ را تا زمانی که به خوبی مخلوط، سپس به آرامی در تعادل برابر شده است.
نفت یک ماهی تابه و حرارت بیش از حرارت متوسط ​​به بالا. پور در مورد 3 قاشق غذاخوری خمیر را بر روی ماهی تابه برای هر کلوچه. کوک تا زمانی که حباب ظاهر می شود و شروع به شکستن در لبه ها و سطح نان شیرین و پهن، پس از آن تلنگر را به پایان برساند پخت و پز در سمت دوم.
انتقال به یک ورق پخت و گرم نگه داشتن در یک F فر 200 درجه در حالی که شما طبخ پنکیک باقی مانده است. خدمت با سس توت فرنگی، پرتقال در صدر است.
باعث می شود حدود 1 ده پنکیک

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...