Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

Skenari i filmit "Përhershme (Mashtrimi nga Bruklin)" është i lirë.


 Vetëm dua t'ju paralajmëroj që nuk do të kuptoni asgjë, pasi këtu vetëm dialogjet jepen pa një përshkrim të ngjarjeve dhe ky është një përkthim rus me google, kështu që keni të dhëna, edhe pse nëse keni një tru, gjithçka mund të kuptohet))). Të gjitha pyetjet për autorin në postë lexalox2018@gmail.com. Shkrimi është i lirë, por kontaktoni autorin. 
Emrat mund të ndryshohen tek secili në varësi të vendit të prodhimit të filmit.



Burri kthehet nga një udhëtim biznesi, dashnorja ngjitet në ballkon tjetër ku takohet me një bandit dhe të dashurën e tij. Banditi ofron për të luajtur ruletë ruse dhe aksidentalisht vret veten. Lovers ndryshon në një fustan të gruas dhe shpëton me vajzën nga banesa, duke marrë valixhen me paratë. Por jo aq e thjeshtë - është përçmues .... 

Filmi nuk është i vështirë për t'u hequr, nuk kërkon investime të mëdha dhe ju mund të fitoni $ 1000000. 
Rolet 
Gruaja 25-45 vjeç 
Mashkull 30-50 vjeç 
Lover 30-50 vjeçar 
Militiaman 25-50 vjeç 
Bandit (gangster) 30-50 vjeç 
Vajzë gangster vajzë 18-35 vjeç 
Të pastrehë me mjekër 30-60 vjet. 
Të përgjithshme 50-60 vjeç
Gjithashtu për të shtënat ju duhet dy apartamente me ballkone (Për një periudhë prej 5 deri në 10 orë). 
Milicia (policia) uniforme. Revolver Dummy Oferta është dërguar në email. 

                                              Mashtrim nga Brooklyn. 
Burri - mirë, hapja kar ... Do ta vras, hap bastardin menjëherë. 
Lover u përpoq të ngjitej nën shtrat, pastaj hodhi në dollap, gruaja e tij e nxori nga dollapi dhe e shtyu atë në ballkon. 
Gruaja -Jump 
Lover -Si? 
Burri vrapoi shpejt në shtëpi, vrapoi në dhomën e gjumit, hapi derën e ballkonit, pastaj hodhi nën krevat, hapi dollapin, vrapoi në dhomën e fëmijëve pasiqë gjithçka kontrollohej në të gjitha dhomat e tjera, nuk kishte askush.
Ai shkoi në heshtje në kuzhinë ku gruaja e tij gatuar. 
-Diçka ndodhi? I pyetur gruaja. 
Burri-Po mendoi se karta e kreditit humbi. 
Gruaja - A keni një udhëtim pune? 
Burri-aaa u anullua në momentin e fundit. 
Gruaja A-ah 
Burri hyri në sallën e ulur në divan, u kthye në televizor me një buzëqeshje, por pastaj vuri re një orë dore të një tjetri. 
Në këtë kohë, lover absolutisht lakuriq lëvizur në ballkon tjetër. 
Pasi burri u largua nga dhoma, gruaja nxori rrobat e të dashurit të saj nga dollapi dhe e vuri në një qese plehrash dhe e hodhi atë nga dritarja. 
Një qese e mbeturinave me rroba u gjet nga një bum. Duke e hapur atë, ai u tërhoq nga kartat e kreditit të xhepit të xhaketës me një copë letre në të cilën ishte shkruar kodi pin.
Të pastrehë - të njëjtën loshok ha ha ha. 
Lover lëvizur në një ballkon aty pranë u ngjit në derën e hapur të banesës dhe pastaj një njeri gangster tip me një vajzë hyjnë në derën e dhomës. 
Bandit (gangster) është kush? 
Vajza shtrëngoi shpatullat. 
Bandit e vuri vajzën dhe dashurin në divan. 
Bandit (gangster) -Kush je ti? 
Lover- Deeputat, ai mezi mërmëriti. 
Bandit-A është e vërtetë? 
Lover-yeah 
Bandit (gangster) -Nuk kam vrarë deputetët akoma. 
Lover - Ju nuk mendoni asgjë, atje burri është kthyer, dhe unë nga ballkoni janë zvarritur për ju, me vajzën tuaj në mua asgjë nuk ishte.
Bandit, ti mendon se unë jam budalla. Ju jeni autoriteti im i ndërtuar gjatë viteve më të ulta të bazamentit të ulur. 
Lover-Unë nuk do t'i tregoj askujt. 
Bandit Kështu që unë ju besova, thjesht dilni dhe blah blah blah me gjuhën tuaj. 
Lover-Po, unë nuk jam varri. 
Bandit - Në varr, Kjo është e drejtë. Tani do të luajmë. Më pëlqen roulette ruse? 
Lover-No 
Bandit Dhe unë nuk e bëj, por është e nevojshme. 
Merr një revolver dhe fillon numërimin. Një, dy, tre, katër, pesë, dalin me lepur-shëtitje, Papritmas, një gjahtar-vybe-gaet 
  Lover podymaet dorë, ju mund të bëni pyetje? 
Bandit-Well 
Lover-Dhe çfarë jeni ju të dy mes nesh A mendoni? 
Bandit - A mendoni se unë jam një pinjollë? 
Lover-Jo, por ka një përshtypje të tillë.
Banditi gjuan veten në krah. 
Bandit, çfarë është Szc? .... P ... 
Ai e heq perden që ta rikthejë dorën. 
Bërtisni nga lart - Fikni televizorin tuaj dhe unë do ta thërras policinë tani. 
Bandit Roth, unë do t'ju mbyll. Mirë, mendoj për tre, me ndershmëri. 
Lover, ndoshta ju nuk keni nevojë? 
Bandit-Keni nevojë për një deputet. Një herë dy ose tre mashtrues pesë Bunny doli për një shëtitje ... Papritmas, një gjuetar-shkon jashtë, Drejt-në një hace-xhiruar-Piff-puff-oh-oh-oh-Umi-raet-lepur-moi.ha ha ha Sytë e ngushtë. 
Lover-asgjë nuk do të mbyll. 
Bandit-Ja një kacafytje, ti po ëndërron për mua. Zëvendës ende. Epo, ferr për ju ... .. Unë do të xhiruar ju dhe kështu. Xhirimet, por plumbi nuk zjarret. Përsëritni një herë dy TRE.
Lover - Çfarë po filloni me mua përsëri. 
Bandit - këtu zvarraniku ka, të gjithë njerëzit si njerëz, dhe që të mos e pëlqejnë jo aq. Mirë, ne po luajmë ruletë. 
Rrotullon revolverin në tavolinë. Dula është drejtuar drejt dritares. 
Bandit-E pra, çfarë duhet të bëj tani? 
Lover - Kjo do të thotë se surrat drejtohen drejt dritës, dhe drita është Zoti dhe Perëndia thotë: Mjaft me djemtë që të shkojnë pa mend në shtëpi, mirë, a do të shkoj? 
Thirrje Bandit-Taxi? Një varr i përgjakur quhet ha ha ha. Raundi i dytë. 
Ai e kthen pistoletën përsëri, fuçi është drejtuar ndaj tij. 
Bandit - Në rregull .... Në revole? 
Lover-Ju jeni i çmendur. 
Bandit-Nga këta deputetë të borës në dimër ju nuk do të bëni pyetje. Shikoni mua.
Lover ngushtë mbyll sytë. Banditi gjuan dhe bie në qoshen e dhomës. 

Vajza-Pse e vrave atë? 
Lover-Unë nuk e kam vrarë atë, ai e qëlloi veten me kokën e tij. 
Vajza-printimet tuaja në të gjithë apartamentin? 
Lover- Çfarë printime 
Vajza dhe këtu policët dhe ju do të tregoni se kush e ka shtënë kush, çfarë shtyp, dhe pastaj me miqtë e tij në burg ju do të shpjegoni se kush dhe kush e vrau. 
Lover, është e mbërthyer. 
Vajza nuk ka asgjë për të shkuar në gratë e grave të tjera. 
Lover, unë nuk do të, por kjo ndodhi. 
Vajza afrohet valixhen e zbulon atë. 
Vajza-Kjo është po. 
Lover-Oh ... Dhe tani çfarë të bëj? 
Vajza - a mund ta dëgjojmë Mozartin? 
Lover Çfarë jeni duke qeshur, ju vesh atë që është.
Vajzë -Vishtë nga steania e tij. 
Lover-A jeni nga një kufomë? 
Vajza, mirë, Lion, do të të shpëtoj. 
Një dashnor qëndron në një fustan të një gruaje, një vajzë thyen buzët e tij. 
Vajza, asgjë e ngjashme me këtë, ka shkuar te viktima e abortit. 
Lover largohet nga banesa në një fustan femër me një vajzë. Shkak një ashensor. 
Një njeri zbret shkallët. 
Burri -Connect tonë të gjithë, unë kam një fotografi të tij, ju nuk mund të marrë atë gjallë. Po, dhe çanta celofani kapin çanta, një sharrë elektrike me zinxhir në garazhin që kam. 
Ashensori hapet dhe ka një polic. 
Militsioner-Epo, vajzat janë larg? 
Girl-Away në kthesën e Monte Carlo Roulette. 
Militiaman - dhe unë do të ha ha ha? 
Vajza-Sigurisht, 100 $ në orë.
Militsioner-Një e dashuruar? 
Vajza-Një e dashuruar për 10. 
Militantin A si të dashurën për të thirrur? 
Vajza -Stepa Militiaman 
-Një telefon Stepa do t'i japë xhaxhait një polic? A-ah 
Girl Ajo është memec. 
Militiaman-Po (befasuar). Mirë, vajzat në punë nuk munden. Unë po ndjek ty ha ha. 
Vajzat po largohen. 
Polici e quan apartamentin. 
Bandit ngrihet duke mbajtur faqen e tij. Doorbell. Banditi do të hapë derën. Ka një polic. 
Militiaman-Fqinjët ankohen për zhurmën që keni ... ... Si e keni prerë veten tuaj? 
Bandit-aga 
Militsioner-Çfarë një ditë si kjo sot. 
Bandit Mos më thuaj.  
Ai fshin djersën nga balli me dorën në të cilën mban armë. 
                                             KJO NUK ËSHTË FUND 
mbishkrimet 
Polici më pa kështu. 
Bandit-Çmimet sot nuk do të jetë Vasily Petrovich. 
Policia psherëtin. 
Burri i afrohet më poshtë. 
Burri im, pashë një zbehje të vogël, nuk binte. 
Çmimi Bandit nuk do të jetë. 
Gruaja-e kam frikë atë ashtu. (Mundësia e dytë është Aaaaaa) 
Bandit-Nuk ka 
banditë në telefon, Lenochka, po punojmë sipas skemës së vjetër, po, po, në shtëpi, apartament, makinë, marrim gjithçka .... vilë? Dhe ku është dacha? Në Penntyuki? E pra, dacha ndoshta ne largohemi, ne nuk jemi kafshë ha ha ha.
Bandit i vjen burrit të saj, gruas, militantëve dhe duart çdo një zarf. 
Bandit - Mirë, se javën e ardhshme kemi një ministër, ju lutemi mos vonohuni për punë. 
Një banjë e dehur pushon në apartament. 
Bandit-Nikolai Ivanovich përsëri për të vjetër? 
Një njeri i pastrehë po qëndron me kokën poshtë. 
Banditja e dorëzon zarfin tek të pastrehët, këtë herë përsëri do të përsëritet. A e kupton? 
Njeriu i pastrehë pohon me kokë e tij. 
Bandit-Nikolai Ivanovich (edhe më këmbëngulës) Nikolai Ivanovich. 
Homeless jep kartat e kreditit. 
Bandit-Hera e fundit Padla.. 
Bandit kthehet për të gjithë grupin -. Goodbye 
Për të vazhduar. 
Scene rrugë.
I dashuri shkon me shokun e bandit dhe papritur kujton orën. 
Lover-Clock 
Girl-Cili orë? 
Lover-Babai im kaloi gjithë luftën në gomar duke shtrirë diçka që do të më kalonte, dhe i harrova ata nga kjo b .... Kthimi dhe kthimi. 
Vajza-Ku jeni një maniak, ai vrau pesë njerëz me të më mirë që të mos bredhin. 
Lover ndalon, Kush është maniak? 
Girl-Au- 
Well, ai është e Lover-E pra, është e qartë. 
Duke kaluar pranë banesës së gangsterit, i dashuri dëgjon qeshur. Ai hyn në derën gjysmë të hapur. 
Lover hyn në dhomë. Dhe ku është kufoma? 
Militsioner-Dhe ai shkoi në shtëpi. 
Lover-Epo, është e qartë si gjithmonë. Hidh një gotë vodka dhe pini duke nuhatur një parukë.
Shikimi i orës së burrit të saj i thyen ato. 
Burri - a nuk mendon se ai nuk na paguan shumë. 
Vajza - ne po punojmë për javën e ardhshme "në Përgjithësi" ju mund të bashkoheni me ekipin tonë miqësor. 
Dashur, dua ta udhëheq. 
Burri godet me ngadalë në derë. 
Meshkujt e hapur, ose unë do të të vras. 
Gjenerali është ulur në pantallonat e tij duke e quajtur telefonin. 
Gruaja e Përgjithshme-Koha ka shkuar. 
Gjenerali merr dhe merr një shishe dhe pije nga fyti i tij. 
Gruaja, ku je? 
Përgjithshme - E pra, për guximin. 
Gruaja - shko përpara. Gjenerali do të ngjitet nëpër bolkon. 
Gjenerali-Svetka? Kam harruar armë
Gruaja është pikëllimi i qepëve. E lidh atë me litarin dhe i lëshon armë Gjeneralit. 
Në kuzhinë, Bandit dhe vajza. 
Girl-Like it came. 
Bandit-Ejani. 
Bandit-Kjo Kush? 
Gjenerali Dhe kush je ti? 
Banditi nxjerr pistoletën e tij dhe e tregon atë drejt Gjeneralit. 
Gjenerali gjithashtu nxjerr pistoletën nga brekët e tij. 
Bandit Ti je i çmendur për lodrën time. 
Përgjithshme-Dhe unë nuk e bëj. 
Bandit-E pra, mund të shkosh. 
General-Ku? 
Bandit-Dhe ku po shkon? 
Përgjithësisht, tani një minutë. Vjen në ballkon. -Svetlana Leonidovna, dhe çfarë të bëjmë më pas? 
Gruaja është një idiot i 
Përgjithshëm - Ku është idioti? 
Gjenerali hyn në dhomë.
Bandit Dhe ju nuk keni një armë të vërtetë? 
Gjenerali -Kjo është 
Bandit-Cila është kjo litar? 
General-Yes Svetka ka lidhur, tani do të heq. Vërshon litarin, dëgjohet një e shtënë. Bandit me një këmbë plumbi bie në dysheme, gjenerali bie në një fryrë. E dashura e gangsterit bie në një frymë. Lover hyn në dhomë. 
Një bandit me një këmbë të fashuar është ulur në shtrat. Gjenerali i përftuar nga dashnori i jep atij një shishe vodka që pi dhe bie prapa. 
Lover bandit që e doni ruletë ruse? 
Bandit-Asnjë 
dashnor-dhe unë nuk e bëj, por është e nevojshme. 
Bandit ngre dorën e tij 
Lover-well
Bandit-Këtu kemi një oligark, shumë gjuetar femër, kështu që dhoma e tij e bllokuar plotësisht me dollarë, tjetra me ari dhe e treta .... 
Lover - Unë pajtohem. A është kjo e ligjshme? 
Bandit-Epo, gjithçka është relative këtu. 
Skena nr. 5 
Oligarku arrin me makinë në hyrje. 
Shoferi-Epo, si gjithmonë, 15 minuta? 
Oligarku është i pakënaqur për 2 orë. 
Oligarku hyn në apartament dhe fillon të përqafojë dhe të puthë dritën dhe një unazë porta. 
Drita - Burri është i shpejtë në ballkon. 
Oligarku - Po, jo, nuk mund ta bëj këtë tani. Unë do t'i shpjegoj gjithçka atij. 
Dritë, ti se ai ka një maniak. 
Përgjigje Asgjë s'e kam takuar. 
Hap derën.
Oligarku - Përshëndetje, unë do t'ju shpjegoj gjithçka. 
Në këtë kohë në apartament me të përhershme. 
Banditi shikon në orën e tij - diçka që nuk ngjitet. 
Përsëri, në një apartament me oligarkë, burri dhe gruaja janë ulur në kuzhinë. 
Oligarku-A Çfarë është morali nuk është thjesht një fjalë e bukur ... (pi një gotë uji) 
Në një apartament me të përhershme. 
Lover (deputet) -a glitches në biznesin tuaj ishin? 
Bandit-E pra, si të themi, biznesi ynë po rrotullohet. 
Lover-kam hyrë në kontakt me idiotët. 
Bandit -Po, çdo gjë do të ndodhë tani. 
Lover- Dhe kjo ... një dhomë e tij me dollarë, e dyta me ari dhe e treta me çfarë? 
Bandit-Me diamante. 
Lover-Pse?
Bandit-Hedging është. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...