Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

Scenario (storie) van die film "Scammers (Fraud from Brooklyn)" is gratis.

Wil jy net waarsku dat jy niks sal verstaan ​​nie, aangesien hier slegs dialoë gegee word sonder 'n beskrywing van gebeure en dit is 'n Russiese vertaling met google, so het insette, alhoewel jy 'n brein het, kan alles verstaan ​​word))). Alle vrae aan die skrywer op pos lexalox2018@gmail.com. Die skrif is gratis, maar kontak die skrywer. 
Name kan verander word na enige een, afhangende van die land van produksie van die film.



Die man kom terug van 'n sakereis, die minnaar klim na die volgende balkon waar hy met 'n bandiet en sy vriendin ontmoet. Die bandiet bied aan om Russiese roulette te speel en maak homself per ongeluk dood. Die minnaar verander in 'n vrou se rok en ontsnap saam met die meisie uit die woonstel en neem die tas met die geld. Maar nie so eenvoudig nie - dit is scammers .... 

Die film is nie moeilik om te verwyder nie, dit verg nie groot beleggings nie, en jy kan $ 1000000 verdien. 
Rolle 
Vrou 25-45 jaar 
Man 30-50 jaar oud 
Minnaar 30-50 jaar oud 
Militair 25-50 jaar oud 
Bandiet (gangster) 30-50 jaar oud 
Gangster meisie meisie 18-35 jaar oud 
Dakloos met 'n baard 30-60 jaar. 
Generaal 50-60 jaar oud
Ook vir die skietery benodig jy twee woonstelle met balkonne (vir 'n tydperk van 5 tot 10 uur). 
Militia (polisie) uniform. Dummy revolver Die aanbod is gestuur na die e-pos. 

                                              Bedrog uit Brooklyn. 
Man - maak die kak oop ... Ek sal hom doodmaak, maak die bastard dadelik oop. 
Liefder het probeer om onder die bed te klim, toe in die kas gegooi, sy vrou het hom uit die kas getrek en hom op die balkon gestoot. 
Vrou -Jump 
minnaar -Hoe? 
Die man het vinnig in die huis gehardloop, gehardloop na die slaapkamer, die balkondeur oopgemaak en toe onder die bed gegooi, die kas toegemaak, in die kinderkamer gehardloop, aangesien alles die ander kamers besigtig het. Daar was niemand nie.
Hy gaan stil in die kombuis waar sy vrou gaar het. 
-Iets het gebeur? Gevra die vrou. 
Man-Ja, het gedink die kredietkaart is verlore. 
Vrou-Het jy 'n sakereis? 
Man-aaa is op die laaste oomblik gekanselleer. 
Vrou A-ah 
Die man het in die saal gaan sit op die rusbank, het die TV met 'n glimlag aangeskakel, maar dan het die ander se polshorlosie opgemerk. 
Teen hierdie tyd het absoluut naakte minnaar na die volgende balkon verskuif. 
Nadat die man die kamer verlaat het, het die vrou haar klere uit die kas uitgehaal en dit in 'n vullissak gesit en dit uit die venster gegooi. 
'N Vullisak met klere is deur 'n baba gevind. Hy het dit oopgemaak, hy het uit sy baadjie-kredietkaarte uitgekap met 'n stuk papier waarop die pincode geskryf is.
Daklose-dieselfde loshok ha ha ha. 
Minnaar wat na 'n nabygeleë balkon beweeg, klim in die oop deur van die woonstel en dan gaan 'n gangster-tipe man met 'n meisie in die kamer se deur. 
Bandiet (gangster) is wie? 
Die meisie het haar skouers opgetrek. 
Die bandiet het die meisie en minnaar op die bank gesit. 
Bandiet (gangster) -Wie is jy? 
Lover -Deputat, hy het amper gemompel. 
Bandiet-Is die ware? 
Lover-ja 
Bandiet (gangster) -Die deputate het ek nog nie gedood nie. 
Liefder - Jy dink niks, daar het die man teruggekom, en ek het van die balkon na jou gekruip, met jou meisie by my was niks.
Bandiet, jy dink ek is dom. U is my gesag wat oor die jare opgebou is, verlaag die baseboard verlaag. 
Liefder-ek sal niemand vertel nie. 
Bandiet So het ek jou geglo, gaan net uit en blaas blah met jou tong. 
Minnaar-Ja, ek is nie die graf nie. 
Bandiet - Op die graf, dis reg. Nou speel ons. Ek hou van jou Russiese roulette? 
Lover-No 
Bandit En ek doen nie, maar dit is nodig. 
Gaan uit 'n rewolwer en begin tel. Een, twee, drie, vier, vyf, Kom-bunny-loop, Skielik, 'n jagter-vybe-gaet 
  Lover podymaet hand, kan jy die vraag? 
Bandiet-Wel 
Liefder-En wat is jy twee tussen ons Dink jy? 
Bandiet - Dink jy ek is 'n sucker? 
Minnaar-Nee, maar daar is so 'n indruk.
Die bandiet skiet homself in die arm. 
Bandit, wat is Szc? .... Die P ... 
Hy ruk van die gordyn om sy hand terug te spoel. 
Skree van bo-Skakel jou TV af en ek bel die polisie nou. 
Bandit Roth, ek sal jou toesluit. Goed, ek dink vir drie eerlik. 
Minnaar, miskien het jy nie nodig nie? 
Bandiet-Jy benodig 'n adjunk. Een keer twee of drie cheaters het vyf Bunny vir 'n stap uitgekom. Skielik kom 'n jagter uit, Reguit-in 'n haas-skiet-Piff-puff-oh-oh-oh-Umi-raet-bunny-moi.ha ha ha noue oë 
Liefder-niks, ek sal nie naby nie. 
Bandit-Hier is 'n bugger, jy droom van my. Adjunk steeds. Wel, die hel op jou ... .. Ek sal jou en so skiet. Lote, maar die koeël brand nie. Herhaal een keer twee DRIE.
Liefder - Wat begin jy weer met my? 
Bandiet - hier is die reptiel, alle mense as mense, en dit is om dit nie so te hou nie. Oke, ons speel roulette. 
Draai die rewolwer op die tafel. Dula is gerig na die venster. 
Bandiet-Wel, wat moet ek nou doen? 
Liefder - Dit beteken dat die snuit na die lig gerig is en die lig is God en God sê genoeg dat die ouens dwaas gaan huis toe, nou gaan ek gaan? 
Bandit-Taxi-oproep? 'N Hysbak word ha ha ha genoem. Die tweede ronde. 
Hy draai weer die pistool, die vat is na hom gerig. 
Bandiet - Goed. Op die shooter? 
Liefder-jy is mal. 
Bandiet-Van hierdie afgevaardigdes van sneeu in die winter sal jy nie bevraagteken nie. Kyk vir my.
Minnaar sluit sy oë styf. Die bandiet skiet en val in die hoek van die kamer. 

Meisie-Hoekom het jy hom doodgemaak? 
Liefder-ek het hom nie doodgemaak nie, hy het homself met sy kop geskiet. 
Meisie- Jou druk oor die woonstel? 
Liefder - wat druk 
Die meisie - en hier polisiemanne en jy sal vertel wie geskiet het wie, wat druk, en dan na sy vriende in die gevangenis wat jy sal verduidelik wie en wie doodgemaak het. 
Minnaar, dit is vas. 
Die meisie-niks om na ander vroue se vroue te gaan nie. 
Minnaar, ek wou nie, maar dit het gebeur. 
Die meisie benader die koffer, onthul dit. 
Meisie-dit is ja. 
Liefder -Oh ... En nou wat om te doen? 
Die meisie kan ons na Mozart luister? 
Liefhebber Wat maak jy grap, jy klere wat dit is.
Meisie - Kom uit sy steanie. 
Liefder-Is jy van 'n lyk? 
Meisie. Goed, Leeu, ek sal jou red. 
'N Minnaar staan ​​in 'n vrou se rok, 'n meisie vryf sy lippe. 
Die meisie-niks soos hierdie gebeur nie, het na die slagoffer van aborsie gegaan. 
Minnaar verlaat die woonstel in 'n vroulike rok met 'n meisie. Veroorsaak 'n hysbak. 
'N Man val die trappe af. 
Man verbind ons almal, ek het 'n foto van hom, jy kan dit nie lewendig neem nie. Ja, en sellofaan gryp sakke, 'n kettingsaag in die motorhuis wat ek het. 
Die hysbak maak oop en daar is 'n polisieman. 
Militsioner-Wel, die meisies is ver weg? 
Girl-Away in Monte Carlo Roulette Twist. 
Militiaman - en ek sal ha ha neem? 
Meisie-Natuurlik, $ 100 per uur.
Militsioner-'n vriendin? 
Meisie- 'n Vriendin vir 10. 
Militiaman A as vriendin om te bel? 
Meisie -Stepa Militiaman 
-'n Stepa-telefoon sal my oom 'n polisieman gee? A-ah 
Girl Sy is dom. 
Militiaan-Ja (verras). Goed meisies by die werk kan nie. Ek volg jou ha ha. 
Die meisies gaan weg. 
Die polisieman roep die woonstel. 
Die bandiet staan ​​op met sy wang. Deurklokkie. Die bandiet gaan die deur oopmaak. Daar is 'n polisieman. 
Militêre-Bure kla oor die geraas wat jy het ... ... Waarmee het jy jou geknip? 
Bandit-aga 
Militsioner-Wat 'n dag soos hierdie vandag. 
Bandiet Moenie vir my sê nie.  
Hy vee die sweet van sy voorkop af met sy hand waarin hy die geweer hou. 
                                             HIERDIE IS NIE DIE EINDE 
Sketse 
Die polisieman het my so gesien nie. 
Bandit-pryse vandag sal nie Vasily Petrovich wees nie. 
Die polisieman sug. 
Die man benader die volgende. 
My man, ek het 'n bietjie dowwe gesien, het nie geval nie. 
Bandit-prys sal nie wees nie. 
Vrou, ek het hom so bang gemaak. (Die tweede opsie is Aaaaaa) 
Bandit-No 
Bandit aan die telefoon, Lenochka, wel, ons werk volgens die ou skema, ja, ja, die huis, die woonstel, die motor, ons neem alles .... kothuis? En waar is die dacha? In Penntyuki? Wel, die dacha, miskien gaan ons weg, ons is nie diere ha ha ha nie.
Die bandiet kom na haar man, vrou, militiesman, en hanteer elkeen 'n koevert. 
Bandiet-Wel, volgende week het ons 'n predikant. Moet asseblief nie laat wees vir werk nie. 
'N Dronk bum breek in die woonstel. 
Bandit-Nikolai Ivanovich weer vir die ou? 
'N Daklose man staan ​​met sy kop af. 
Die bandiet wat die koevert aan die haweloses oorhandig, sal hierdie keer weer herhaal word. Verstaan ​​jy? 
Die hawelose man knik sy kop. 
Bandit-Nikolai Ivanovich (selfs meer dringende) Nikolai Ivanovich. 
Homeless gee kredietkaarte. 
Bandit-Die laaste keer Padla.. 
Die rower draai na die hele groep -. Tot siens 
Word vervolg. 
Toneel straat.
Die minnaar gaan saam met die vriend van die bandiet en onthou skielik die horlosie. 
Lover-Clock 
Girl-Watter klok? 
Liefder-My pa het die hele oorlog in die esel uitgegooi wat iets van my sou verbygaan, en ek het hulle van hierdie b vergeet .... Draai om en gaan terug. 
Girl-Waar is jy 'n maniak, het hy vyf mense met hom vermoor, beter om nie te mors nie. 
Die minnaar stop, Wie is die manie? 
Girl-Au-wel, hy's e 
Lover-Wel, dit is duidelik. 
Gaan verby die gangster se woonstel, die minnaar hoor lag. Hy betree die halfopen deur. 
Minnaar kom in die kamer. En waar is die lyk? 
Militsioner-En hy het huis toe gegaan. 
Lover-Wel, dit is duidelik soos altyd. Giet 'n glas wodka en drink 'n pruik.
Om die klok op haar man te sien, skeur hulle af. 
Man - dink nie hy betaal ons ook nie. 
Die meisie-ons werk vir die volgende week "in die generaal" kan u by ons vriendelike span aansluit. 
Liefde, ek wil hom lei. 
Die man klap slapend by die deur. 
Mannetjie gaap oop, of ek sal jou doodmaak. 
Die generaal sit in sy onderbroek en bel die telefoon. 
Vrou aan die generaal - Die tyd het gegaan. 
Die generaal staan ​​op en vat 'n bottel en drink uit sy keel. 
Vrou, waar is jy? 
Generaal - Wel, vir moed. 
Vrou, gaan voort. Die generaal sal deur die bolkon klim. 
Die generaal-Svetka? Ek het die geweer vergeet
Vrou is die hartseer van uie. Bind hom aan die tou en laat die geweer na die generaal val. 
In die kombuis, die Bandiet en die meisie. 
Girl-Like dit het gekom. 
Bandiet-kom op. 
Bandiet-Hierdie Wie? 
Generaal en wie is jy? 
Die bandiet haal sy pistool uit en wys dit na die generaal. 
Die generaal neem ook die pistool uit sy onderbroek uit. 
Bandiet Jy is mal oor my speelding. 
Generaal-en ek doen nie 
Bandiet-Wel, jy kan gaan. 
Algemene-Waar? 
Bandiet-en waarheen gaan jy? 
Generaal-nou 'n minuut. Kom na die balkon. -Svetlana Leonidovna, en wat om volgende te doen? 
Vrou is 'n idioot. 
Algemeen. Waar is die idioot? 
Die generaal betree die kamer.
Bandiet En jy het nie 'n regte geweer nie? 
Generaal-Dit is 
Bandit-Wat is hierdie tou? 
Die generaal-ja Svetka het vasgebind, nou sal ek skeur. Jogs die tou, 'n skoot is gehoor. Die bandiet met 'n koeëlbeen val op die vloer, die generaal val in 'n swerm. Die gangster se vriendin val in 'n swoon. Minnaar kom in die kamer. 
'N Bandiet met 'n verbande been sit op die rusbank. Die algemene opgestane minnaar gee vir hom 'n bottel vodka wat hy drink en val terug in 'n swoon. 
Lovers bandiet dat jy lief is vir Russiese roulette? 
Bandit-No 
Lover-en ek doen nie, maar dit is nodig. 
Die bandiet lig sy hand 
Lover-well
Bandit-Hier het ons 'n oligarch, baie 'n vroulike jagter, so sy een kamer het heeltemal verstop met dollars, die ander met goud en die derde .... 
Minnaar - ek stem saam. Is dit wettig?. 
Bandiet-Wel, alles is relatief hier. 
Scène No. 5 
Die oligarch kom met die motor na die ingang. 
Die bestuurder-Wel, soos altyd, 15 minute? 
Die oligarch is vir 2 uur ontevrede. 
Die oligarch betree die woonstel en begin om die Lig en 'n deurbelring te knuffel en soen. 
Lig - Die man is vinnig op die balkon. 
Oligarch - Ja, nee, ek kan dit nie nou doen nie. Ek sal alles vir hom verduidelik. 
Lig, jy het 'n maniak. 
Олигарх Niks wat ek nie met sulke ontmoet. 
Maak die deur oop.
Oligarch-Hallo, ek sal alles vir jou verduidelik. 
Op hierdie tyd in die woonstel met oplichters. 
Die bandiet kyk na sy horlosie-iets wat nie klim nie. 
Weereens, in 'n woonstel met oligarge, sit man en vrou in die kombuis. 
Oligarch-A Wat is moraliteit is nie net 'n pragtige woord nie ... (drink 'n glas water) 
In 'n woonstel met oplichters. 
Liefder (adjunk) - 'n glitches in jou besigheid was? 
Bandiet-Wel, hoe om te sê, ons besigheid is net besig om te draai. 
Liefder-ek het in aanraking gekom met die idiote. 
Bandiet-Ja, alles sal nou wees. 
Lover - En dit ... sy een kamer met dollars, die tweede met goud, en die derde met wat? 
Bandiet-Met diamante. 
Lover-Hoekom?
Bandit-Hedging is. 
Liefder-Wat is dit? 
Bandiet-ek weet nie. 
In Sveta se woonstel. 
Oligarch-ek tot slot, ek wil om vergifnis vra en gee jou 'n klein vergoeding vir jou morele lyding. 
Man en vrou geanimeerde. Die oligarch neem uit die portefeulje 40 duisend dollar. 
Oligarch, jy sal dit beslis nie vat nie, maar ek sal aandring. 
Man Ja natuurlik, natuurlik, kom weer. 
Oligarch-Wat? 
Die vrou stoot haar man in die kant. 
Oligarch-Bly by Fedya. 
Man (Fedya) Ek sal probeer. 
Die oligarg kom uit die ingang. 
Bestuurder-2 uur 2 uur 
Die oligarch kom in die motor en verlaat.
In die woonstel van man en vrou is daar 'n geveg. 
Scène No. 8 
Die man en vrou betree die woonstel waar bandiete op die oligarg wag. 
Bandiet-Wel, waar is hy? 
Man-Ja het opgestaan ​​soos 'n honderdtal. 
Bandiet En wat is dit? Wys die oog met 'n vinger- 
man. Ja, ek het die rol aangegaan. 
Bandit minnaar - Wel, daar is nog 'n opsie, fluister in my oor. 
Minnaar Wat van jouself? 
Bandiet, maar ons het geen untouchables nie. 
Scène nr. 9 
Die amptenaar verlaat die motor saam met die wag. 
Ingesluit in die woonstel. Sit op die bed. 
Die vrou bring sjampanje na die amptenaar, verlaat die kamer.
Die man probeer die woonstel binnekom, maar die wagte sluit die deur. 
Vrou roep haar man-duidelik. 
Scène No. 10 
In 'n kamer met bandiete. 
Bandit inhoud-Hy klim. 
'N Bandiet met 'n vriend in die kamer betree die geweer en dadelik verlaag dit. 
Bandit-Che vir besigheid? 
Vrou - Die deur is deur wagte geblokkeer. Maar dis nie alles nie, die hele polisiemotor het gery. 
'N Klok lui in die woonstel. 
Liefder-Ons sal almal gevange gehou word. 
Bandit Niemand nie, ons het nie 'n voorverkiesingsveldtog verdien nie, maar ons sal nie lewendig oorgee nie. 
Minnaar-Hoe? 
Bandit-Plan nommer 69 het nooit misluk nie. 
Scene No. 11 ' 
n Bandiet wat vermom is as ouma, maak die deur oop.
Polisieman - Wat het die oumas vir die medisyne gekry? 
Bandiet-Wat kan nie? 
Polisieman-Hoekom kan nie, jy kan en moet selfs, maar ek sal die meisies vra om te bly. 
Bandietliefhebber en polisieman (van die bende) vertrek. Op die muur hang hulle portrette "Hulle word deur die polisie begeer". 
Die amptenaar en die man kom van bo af. Die amptenaar hande die koevert aan die polisieman. 
Scène nr. 12 ' 
n Amptelike, vrou, man en gangster meisie in die kombuis. 
Beampte- Laat ons dus drink vir die suksesvolle voltooiing van die transaksie. 
Die amptelike drankies verdwyn stadig. Die man het net 'n glas na sy mond gebring toe hy die gevalle amptenaar sien sit, sit die glas terug en vat die mes.
Maar dan kry die gangster 'n klap van die meisie se braaipan. 
Vrou-Goed gedoen Lenka, ons hardloop almal, en dan binnekort wakker word. 
Scène nommer 13 Op die straat. 
Vrou - 'n Pannekoek en 'n tas was vergete. 
Meisie bandiet, dis 'n dwaas. 
Vrou Kom totdat hulle tot hul sinne kom. 
Meisie en as? 
Vrou - En nee as. 
Scène nommer 14 
Die meisies betree die kamer, neem die koffer en dan word 'n beampte met 'n geweer in die kamer, gevolg deur 'n man met 'n verbande kop. 
Beampte-Wel, wat is slangslange? het in 'n val geval. 
Scène № 15 
Man-Vasily Petrovich goed, wat sal ons met hulle doen? 
Beampte, maar ons sal niks doen nie, laat hom gaan.
Die man draai na die amptenaar en sien dat sy geweer na hom gewys is. 
Man-how? 
Beampte - En hier is Fedya, ek wou maklike geld hê, maar hulle bestaan ​​nie. 
Hier gaan die bandietliefhebber en polisieman in die kamer. 
Bandiet En hoe gaan dit? 
Scène 16 
Bandiet, minnaar en polisieman loop weg op die pad, maar dan stop die minnaar en gaan terug. 
Bandiet, wat is dit? 
Die minnaar het sy tyd vergeet. 
Polisieman - Wel, hel saam met hulle. 
Liefder-Weet jy waar my pa hulle vir my gehou het? 
Polisieman-Wel, dis jou horlosie in die gat. 
Liefder - Hier het hy gehou en verlaat. 
Die polisie bandiet Gray vertel hom dat jy stil is, nou sal sy polisie daar in beslag geneem word en al die Khan sal ons almal wees.
Scene No. 16 
Bandit offisier? Het jy selfs cartridges? 
Vrou-een-patroon. 
Bandit-Dai. 'N Skoot word afgevuur deur 'n bandiet wat 'n geweer neem. Tik sy hand en lote. 
Bandiet is 'n teef 
Vrou of twee patrone. 
Scène № 17 
Bandiet met bandage hand. 
Bandiet-Korter Nou loop almal op en na .... ' 
N Polisieman kom in die kamer. 
Polisieman-hier huurders kla oor die geraas in jou woonstel. 
Hy sien die verwante meisies, trek 'n geweer uit. 
Polisieman-Die meisies het jou gemartel? 
Die meisie met 'n glimlag-baie. 
Polisieman per radio Alder alder Ek is hier 'n bende van sadiste.
Die polisieman in die kar-Aha het nou die maatskappy gery. Skakel die radio af. - Hulle pluk idiote. 
Polisieman - dus al die hande op een vir een verlaat ons die woonstel. 
Die amptenaar, ek vra net. 
'N Polisieman, ek het niks met jou te sê met 'n kriminele snuit nie. 
'N Polisieman van 'n bende. As kollega met 'n kollega, sal ek dalk huis toe gaan. 
Polisieman - Jy sal nie 10 jaar later bang wees nie. 
Meisie bandiet-Baie dankie, ons redder. 
Polisieman-dit is niks wat my werk is om die swakes te beskerm nie. Nou sal ons die hysbak bel en ons sal gaan, maar laat hulle op die trappe stamp. 
Vrou-jy is so dapper. 
Polisieman-Wel, ek het nie aan sulke probleme deelgeneem nie. 
Meisie- Waaroor praat jy?
Hulle verlaat die hysbak, en die bende daal met die hande op die trappe af. 
Vrou-ek het gedink daar was nie meer dom mense in die wêreld nie, dit blyk uit. 
Man-A ons wat. 
Polisieman - Afleweringsonderhandelaars 
Verlaat die ingang. 
Polisiebeampte - Kry in die motor. 
Man: Waar ons ooit sit, pas ons nie in nie. 
Polisieman, in die rusbank van die res sal ons skuif. 
'N Polisieman van die bende-aga na die eerste plak, nou weet jy watter boetes? 
Polisieman-Oke, nou sal ek die kolonel bel, laat die masjien stuur. Alo Kolonel stuur die bus, ek het hier 'n bende gevang. Wel, ek weet nie wat nie, maar baie groot? .. Idiot? En hoekom 'n idioot? Te voet om te dra? So ek het nog dieselfde skoene gekoop. Ja, ek het verstaan. Wel ...
Hy kyk rond, maar daar is nog niemand, kom in die motor. 
Tweede polisieman-Wat was dit? 
Polisieman En dit is x .. x ... ho ... Halloween 
Tweede polisieman -En in Oktober 
Die polisieman is reeds na Augustus oorgedra. 
Na 'n rukkie het alles in plek. 
Die bandiet, die polisieman en haar man smeek. 
Die bandiet het 'n opskrif op die tablet "Val op 'n geskenkoperasie in Switserland." 
Die polisieman "Ek het nie vir 3 dae geëet nie, die vierde kan nie staan ​​nie" 
My man "Om die katjie te voed." 
Die bandiet en die polisieman in pette het amper niks van die man 'n volle pet. 
Die man versamel sy hoed en blare.

Bandit Wel, stop. 
Polisieman-staande voorraad. 
Die meisies skrop die leer en sug hartseer. 
Liefder hang 'n advertensie "Kandidaat vir afgevaardigdes van Zhmurkin" 
Hulle ouma kom uit 
Ouma, nou, kom weg. 
Minnaar loop weg. 
Die generaal praat met 'n kat. 
Generaal -Die mense het nie meer Vassily Petrovich soos hy in vier dade agter die verhoog in twee mate gestamp het nie, o ek onthou hom twee roebels, en wat dink jy? Ek het nie 'n stingray opgee nie (sug). 

       Die vrou (lig) betree die polisie-uniform. 
Bandiet En wat is jy so Svetka geklee vir. 
Die vrou en meisie van die bandiet wys die polisiebeampte se sertifikaat.
Lig kom by generaal-kameraad generaal jou taak is voltooi. 
Die Algemene Rises-Smirno - en smelt. 
Die hele bende word in 'n minibus gelaai. 
  Die minibus vertrek. 
Die einde. 
  Joernalis-Vertel jou storie. 
Die polisieman. Wel, patrollie die straat, ons het 'n oproep gekry oor die ongeluk, toe ons by die terrein aangekom het, het ons die slagoffers noodhulp verleen. Toe het ek in die bosse 'n tas gevind met geld, omdat ons die eienaar nie gevind het nie van die koffer om dit self te neem. 
Joernalis - en het jy hierdie hospitaal gebou vir die geld wat jy ontvang het? 
Die polisieman, ek het nie hierdie voetstuk vir die tenk met die opbrengs opgebou nie. 
Joernalis hoe het jou familie hierop gereageer?
Polisieman-Wel, hulle het gesê ek is 'n moron, maar ek dink nie so nie. 
Joernalis-En wat het dan gebeur? 
Polisieman - Wel, dit het geblyk dat die geld vals was en nou (toon handboeie). Wel, laat ons almal binnekort na 5 jaar ontmoet. (Die polisie word met die hand geneem en na die padie wa geneem). 
die einde 
Daar is 2 opsies vir die einde van die film. Skryf aan e-pos lexalox2018@gmail.com.

1 комментарий:

  1. Hello mga higala ... panahon sa pagtimbaya sa tanan. Ako si Mary Michael, ako gikan sa maryland, pipila ka adlaw ang milabay nagbasa ko og usa ka komentaryo sa usa ka blog f nga mga relasyon. Usa ka journalist nga tawo nga nagsuhid unsaon pag-ayo sa huyang nga pag-ehersisyo ug sa ejaculation sa madali sulod sa duha ka semana tungod sa sakit sa iyang asawa. Gibasa nako ang istorya ug gilambay ang among Drigbinovia nga lalaki nga mitabang kaniya sa pagbuhat sa tanan, Sulod sa walo ka tuig human sa panagbulag ug si Drigbinovia mitabang kaniya sa paghunong balik sa iyang marride balik. Ako lucky kaayo sa pagkopya sa Email address doctorigbinovia93@gmail.com online nga komentaryo. Naghisgot ang Drigbinovia bahin sa posibleng mga problema sa kinabuhi sa kaminyoon. Nagkinahanglan ko og tabang aron mabalik sa akong bana. Pipila ka mga bulan ang milabay nakig-away ako batok sa akong bana, pagkasunod adlaw siya mitan-aw direkta sa mga mata nga Iyang giingon nga kini natapos na sa among taliwala, nahuman kami sa among kaminyoon, gikuha niya ang among anak nga lalaki ug mipuyo sa Espanya Sukad niadto ako naningkamot sa pagtawag ug pagpadala mga mensahe sa telepono, social networking. sa tunga-tunga ug pinaagi sa email, apan ang hingpit nga gibabagan nga linya nakab-ot, nahigawad kaayo, ug kinahanglan ko nga tabangan ang akong anak nga lalaki nga si Felix nga mobasa aron mangayo og pasaylo, bisan kon nahibal-an namon nga ako nag-abusar. walay mga panid nga walay sinultihan sulod sa pito ka bulan. Kini nga sitwasyon gipatay matag adlaw, naguol ako ug desperado nga motabang, ug gikinahanglan ang dinalian nga sulbad aron masulbad ang problema, mao nga gikontak nako ang e-mail address sa Drigbinovia, tungod kay nagtuo ko nga makatabang ko sa akong bana nga makapauli uban sa iyang anak nga lalaki . Nakig-istorya ako kaniya ug nagpasalig kaniya nga siya makatabang kanako nga makapauli uban sa akong bana ug sa akong mga anak pauli, paminawon ug us aka lakang. Duha ka adlaw sa ulahi, si Drigbinovia miingon nga ang usa ka seremonyas sa pangilin nahulog sa templo. Ang tanan nahimo pinaagi sa iyang kaugalingon ug nahimo ko ang bisan unsa, gihatag nako ang gikinahanglan nga mga butang. Nianang gabhiona ang akong bana mitawag nako Chandler nga mangayo og pasaylo tungod kay hilom kaayo. Siya nakigsulti kanako, nasubo kaayo siya nga nahadlok siya. Ang anak nga lalaki ni Chandler mipauli sa balay uban sa iyang anak nga lalaki kagahapon, ug karon malipayon akong gipahiuli ang akong pamilya ug ang akong bana, ug kami nahigugma sa usag usa labaw pa kay sa kaniadto. Kanunay nakong gipabilhan ug gipasalamatan ang tabang ni Drigbin. Mosaad ko nga ipaambit ang akong maayong pagpamatuod mahitungod sa akong mga higala ug sa uban. Ako adunay katuyoan nga kini molihok alang kanako, ug akong naamgohan nga kini maayo nga ipaambit kanimo tungod kay nahibal-an ko nga kini makadasig sa uban, sama sa bag-o pa nakong nahimamat, nga usa ka buhing saksi nga akong gipatrabaho. Ako, ang akong bana, mipauli sulod sa pito ka adlaw ug usa ka talagsaong milagro. ang Konseho naningkamot pag-ayo sa usa ka malungtarong kasulbaran sa krisis ug sa pagkadinalian sa romantikong mga relasyon, ug sa diha nga kini naulian ang nawala nga mga kauban ug nagmugna og usa ka malipayon nga pamilya. Ang buhi nga pagtoo nga nahigugma sa gahum, kini nga mga pwersa napamatud-an nga epektibo ug nagtrabaho sa pagplano sa pipila ka mga adlaw human sa ex-pagpaaktibo sa pagpangayo sa iyang pagpasaylo. Maayo unta nga malipayon ka

    ОтветитьУдалить

Loading...