Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

Сцэнар (гісторыя) з фільма «Махлярства у Брукліне)» бясплатна.

 Адразу хачу папярэдзіць вас , што вы нічога не зразумееце, так як тут толькі дыялогі даюцца без апісання падзей , і гэта рускі пераклад з Google, так што ёсць уваход, хоць , калі ў вас ёсць мозг , усё можна зразумець))). Усе пытанні да аўтара па пошце lexalox2018@gmail.com. Сцэнар з'яўляецца бясплатным, але звязацца з аўтарам. 
Імёны могуць быць зменены ў любы з залежнасці ад краіны вытворчасці фільма.



Муж вяртаецца з камандзіроўкі, палюбоўнік падымаецца на суседні балкон , дзе ён сустракаецца з бандытам і яго сяброўкай. Бандыт прапануе згуляць у рускую рулетку і выпадкова забівае сябе. Палюбоўнік змены ў жаночай сукенцы і ўцякае з дзяўчынай з кватэры, узяўшы чамадан з грашыма. Але не так проста - гэта ашуканцы .... 

Фільм не цяжка выдаліць, ён не патрабуе вялікіх інвестыцый, і вы можаце зарабіць $ 1000000. 
Roles 
Жонка 25-45 гадоў 
Мужчына 30-50 гадоў 
Lover 30-50 гадоў 
Міліцыянт 25-50 гадоў 
Bandit (бандыцкія) 30-50 гадоў 
Gangster дзяўчынка дзяўчына 18-35 гадоў 
Бомж з барадой 30-60 гадоў. 
Агульныя 50-60 гадоў
Акрамя таго, для здымкі вам трэба дзве кватэры з гаўбцамі (на перыяд ад 5 да 10 гадзін). 
Міліцыя (паліцыя) раўнамерна. Фіктыўная рэвальвера Прапанова адпраўляецца на адрас электроннай пошты. 

                                              Махлярства з Брукліна. 
Муж - ну, адкрыць дзярмо ... Я заб'ю яго, адкрыць сволач адразу. 
Палюбоўнік спрабаваў лезці пад ложкам, потым кінуўся ў шафу, яго жонка выцягнула яго з шафы і штурхнула яго на балкон. 
Жонка -Jump 
Lover -Як? 
Муж хутка пабег у дом пабег пабег у спальню , адкрыў балконныя дзверы , то кінуў пад ложак, расчыніла шафа, пабег у дзіцячы пакой , як усё было агледжана ўсе іншыя пакоі, там нікога не было.
Ён пайшоў спакойна на кухню , дзе прыгатаваную яго жонка. 
-Што здарылася? На пытанне жонкі. 
Муж-так думаў , што крэдытная карта страчана. 
Жонка-Ці ёсць у Вас дзелавая паездка? 
Муж-ааа быў адменены ў апошні момант. 
Жонка А-а 
муж увайшоў у зале сядзеў на канапе, уключыў тэлевізар з усмешкай, але потым заўважыў іншыя наручныя гадзіны. 
У гэты час, абсалютна голы палюбоўнік пераехаў у суседні балкон. 
Пасля таго , як муж выйшаў з пакоя, жонка ўзяла вопратку свайго палюбоўніка з шафы і паклаў яго ў мяшок для смецця і выкінуў яго ў акно. 
Зборшчык мех з адзеннем быў знойдзены азадкам. Разгарнуўшы яго, ён выцягнуў з кішэні курткі крэдытных карт з кавалкам паперы , на якім быў напісаны пін - код.
Бомж-то ж loshok ха - ха - ха. 
Палюбоўнік пераезду ў суседні балкон залез у адчыненыя дзверы кватэры , а затым гангстэрам тыпу чалавек з дзяўчынай ўваходзіць у дзверы пакоя. 
Бандыт (бандыт) ёсць хто? 
Дзяўчына паціснула плячыма. 
Бандыт паклаў дзяўчынку і палюбоўнік на канапе. 
Бандыт (гангстэр) -Хто вы? 
Палюбоўнік -Deputat, ён ледзь мармытаў. 
Bandit- Ці рэальна? 
Палюбоўнік-так 
Bandit (гангстэр) -I не забіў дэпутат яшчэ. 
Палюбоўнік - Ты нічога не думаю, там муж вярнуўся, і я з балкона ўжо поўз да вас, з вашай дзяўчынай у мяне нічога не было.
Бандыт, ты думаеш , што я дурны. Ты мой аўтарытэт пабудаваны на працягу многіх гадоў ніжэй за плінтус апушчаных. 
Палюбоўнік-я нікому не скажу. 
Бандыт Так я вам паверыў, проста выйсці і бла - бла - бла з вашым мовай. 
Lover- Так, я не магіла. 
Бандыт - На магіле, Гэта дакладна. Цяпер мы будзем гуляць. Я хацеў , каб вы рускую рулетку? 
Палюбоўнік-Няма 
Bandit І ў мяне няма, але гэта неабходна. 
Атрымлівае рэвальвер і пачынае зваротны адлік. Адзін, два, тры, чатыры, пяць, Выходзьце-зайчык-шпацыр, Раптам паляўнічы-Vybe-gaet 
  Lover podymaet руку, вы можаце сумнявацца? 
Бандыт-Ну 
Lover-А што ты два паміж намі Як вы думаеце? 
Бандыт - Як ты думаеш , што я лох? 
Палюбоўнік-не, але ёсць такое ўражанне.
Бандыт страляе сабе ў руку. 
Бандыт, што КСЗ? .... Р ... 
Ён зрывае фіранку пераматаць яго руку. 
Крычаць ад вышэй Выключыце тэлевізар , і я паклічу паліцыю прама цяпер. 
Бандыт Roth, я зачыню цябе. Добра, я думаю , што за тры, калі шчыра. 
Палюбоўнік, магчыма , вам не трэба? 
Бандыт-Вам патрэбен дэпутат. Пасля двух або трох ашуканцаў пяць зайчык выйшаў на шпацыр ... Раптам паляўнічы-выбягае, Прама ў зайца страляць-ПІФ-пластовага-о-о-о-Umi-raet-трусік-moi.ha ха - ха Ну зачыні вочы. 
Ня Lover-я нічога не закрыюцца. 
Бандыт-Вось такі мудак, вы марыце пра мяне. Намеснік да гэтага часу. Ну, чорт цябе ... .. Я цябе прыстрэлю і так. Уцёкі, але куля не спрацоўвае. Паўтарыце толькі два , тры.
Палюбоўнік - Што ты зноў пачынаеш са мной. 
Бандыт - вось гад трапіў, усе людзі , як людзі, і што не падабаецца ня so.Okay, мы гуляем у рулетку. 
Круціць рэвальвер на стале. Рулі накіраваны ў бок акна. 
Бандыт-Ну, што мне цяпер рабіць? 
Палюбоўнік - гэта значыць , што дула накіравана ў бок святла, і святло ёсць Бог , і Бог кажа досыць хлопцаў , каб быць безразважна ісці дадому, ну, я пайду ?. 
Выклік Bandit-таксі? Катафалк называецца ха - ха - ха. Другі раўнд. 
Ён зноў паварочвае пісталет, ствол накіраваны да яго. 
Бандыт - Добра .... На стрэлцы? 
Палюбоўнік-Вы з розуму. 
Бандыт-З гэтых дэпутатаў снегу зімой не будзе пытанне. Паглядзі на мяне.
Палюбоўнік шчыльна заплюшчвае вочы. Бандыт страляе і трапляе ў кут пакоя. 

Дзяўчынка-Чаму ты забіў яго? 
Палюбоўнік-я не забіваў яго, ён застрэліўся з галавой. 
Girl- Вашы адбіткі па ўсёй кватэры? 
Lover- Што друкуе 
дзяўчына-і тут паліцэйскіх , і вы сказаць , хто страляў , каго, якія адбіткі, а затым да яго сябрам у турме вы растлумачыць , хто і каго забіў. 
Lover, ён затрымаўся. 
Дзяўчынка-нічога не ісці на іншыя жаночых жонка. 
Палюбоўнік, я не збіраўся, але гэта здарылася. 
Дзяўчына падыходзіць чамадан паказвае яго. 
Дзяўчынка-гэта так. 
Палюбоўнік -Ой ... А цяпер што рабіць? 
Дзяўчынка-мы можам слухаць Моцарта? 
Lover Што вы жартуеце, вы вопратку , што гэта такое.
Дзяўчына -W з яго steanie. 
Палюбоўнік-ты ад трупа? 
Girl- Добра, Леў, Я выратую цябе. 
Палюбоўнік стаіць у жаночай сукенцы, дзяўчынка мажа вусны. 
Дзяўчынка-нічога падобнага здарылася, пайшоў да ахвяры аборту. 
Палюбоўнік пакінуць кватэру ў жаночай сукенцы з дзяўчынай. Прычына ліфта. 
Чалавек спускаецца па лесвіцы. 
Муж -Connect наша ўсё, у мяне ёсць яго фатаграфія, вы не можаце ўзяць яго жывым. Ды і цэлафан захапіць сумкі, бензапіла ў гаражы ў мяне ёсць. 
Ліфт адкрываецца , і ёсць паліцэйскі. 
Militsioner-Ну, дзяўчынкі далёка? 
Дзяўчынка-Away ў Монтэ - Карла ў рулетку твіст. 
Міліцыянт - і я вазьму ха - ха? 
Дзяўчынка-вядома, $ 100 у гадзіну.
Militsioner-А сяброўка? 
Girl- сяброўкі на 10. 
Міліцыянт А , як сяброўка патэлефанаваць? 
Дзяўчынка -Stepa 
Міліцыянт-А Сцёпа тэлефон дасць мой дзядзька паліцэйскі? А-а 
дзяўчынка Яна нямая. 
Міліцыянер-Да (здзіўлена). Добра дзяўчынкі на працы не могуць. Я прытрымліваюся за вас ха - ха. 
Дзяўчыны сыходзяць. 
Паліцэйскі тэлефануе ў кватэру. 
Бандыт ўстае трымаючыся за шчаку. Дзвярны. Бандыт збіраецца адкрыць door.There паліцэйскі. 
Міліцыянер-суседзі скардзяцца на шум у вас ёсць ... ... Што ты парэзаўся ў? 
Бандыт-ага 
Militsioner-тое ў дзень , як гэта сёння. 
Бандыт Не кажы мне.  
Ён выцірае пот з ілба рукой , у якой ён трымае пісталет. 
                                             ГЭТА НЕ канец 
Тытры 
Паліцэйскі ўбачыў мяне , як гэта. 
Бандыт-Прызы сёння не будзе Васіль Пятровіч. 
Паліцыянты ўздыхі. 
Муж набліжаецца наступнае. 
Мой муж, я ўбачыў трохі непрытомнасці, не ўпаў. 
Бандыт прэмія не будзе. 
Жонка-я напалохаў яго так. (Другі варыянт Аааааа) 
Bandit-No 
Бандыт па тэлефоне, Lenochka, добра, мы працуем па старой схеме, так, так, дом, кватэра, аўтамабіль, мы прымаем усе .... катэдж? А дзе дача? У Penntyuki? Ну, дача , магчыма , мы пойдзем адсюль, мы не жывёлы ха - ха - ха.
Бандыт прыходзіць да свайго мужа, жонцы, міліцыянт, і рукі кожны канверт. 
Бандыт -Ну, што на наступным тыдні ў нас ёсць міністр, калі ласка , не спазніцца на працу. 
П'яны бомж ўрываецца ў кватэру. 
Бандыт-Мікалай Іванавіч зноў за старое? 
Бяздомны чалавек стаіць з апушчанай галавой. 
Бандыт уручаючы канверт бяздомнага, на гэты раз гэта будзе паўтарацца. Вы разумееце? 
Бяздомны мужчына ківае галавой. 
Бандыт-Мікалай Іванавіч (яшчэ больш настойлівымі) Мікалай Іванавіч. 
Бяздомны дае крэдытныя карты. 
Бандыт-У апошні раз Padla .. 
Бандыт паварочваецца да ўсёй групе. - Да пабачэння 
Працяг. 
Вуліца сцэны.
Палюбоўнік ідзе з адным бандыта і раптам успамінае гадзіны. 
Палюбоўнік-гадзіны 
Дзяўчына-гадзіны Што? 
Палюбоўнік-Мой бацька правёў усю вайну ў попе расцягваючы тое , што б перадаць мне, і я забыўся іх ад гэтага б .... Разгортваецца і сыходзіць. 
Дзяўчынка-Дзе ты маньяк, ён забіў пяць чалавек , з ім лепш не звязвацца. 
Палюбоўнік спыняецца, хто маньяк? 
Дзяўчынка-Au-ну, ён е 
Lover-Ну, гэта зразумела. 
Праходзячы міма кватэры гангстара, палюбоўнік чуе смех. Ён уваходзіць у прачыненыя дзверы. 
Палюбоўнік ўваходзіць у пакой. А дзе труп? 
Militsioner-І ён пайшоў дадому. 
Палюбоўнік-Ну, гэта ясна , як заўсёды. Налівае шклянку гарэлкі і напояў нюхаюць парык.
Убачыўшы гадзіны на яе муж дзярэ іх. 
Муж - вы не думаеце , што ён не плаціць нам таксама. 
Дзяўчына-мы працуем у працягу наступнага тыдня «у цэлым» вы можаце далучыцца да нашай дружнай камандзе. 
Палюбоўнік, я хачу , каб прывесці яго. 
Муж павольна стукае ў дзверы. 
Мужчына пазяхаць адкрыць, ці я цябе заб'ю. 
Наогул сядзіць у трусах выкліку тэлефона. 
Жонка да Агульныя- часу пайшоў. 
Наогул ўстае і бярэ бутэльку і напоі з яго горла. 
Жонка, ты дзе? 
Агульны - Ну, для адвагі. 
Жонка-ісці наперад. Генеральны палезе праз bolkon. 
Генеральны Светка? Я забыўся пісталет
Жонка гора лука. Гальштукі яго да вяроўкі і кідае пісталет генерала. 
На кухні, Бандыт і дзяўчына. 
Дзяўчынка-як яна прыйшла. 
Бандыт-Ну. 
Бандыт-гэта хто? 
Агульны А хто ты? 
Бандыт дастае пісталет і накіроўвае яго да генерала. 
Генерал таксама вымае пісталет з баязліўцаў. 
Бандыт Вы без розуму ад маёй цацкі. 
Генерал-І я не ведаю. 
Бандыт-Ну, вы можаце пайсці. 
Генеральны Дзе? 
Бандыт-А ты куды? 
Генерал-цяпер хвіліна. Прыходзіць на балкон. -Svetlana Леанідаўна, а што рабіць далей? 
Жонка ідыёт 
генерала Дзе ідыёт? 
Наогул ўваходзіць у пакой.
Bandit І вы не сапраўдны пісталет? 
Агульныя -Гэта 
Bandit-что это вяроўка? 
Генеральны Так Светка звязала, цяпер я буду адрываць. Прабежкі вяроўкі, стрэл быў пачуты. Бандыт з куляй нагу падае на падлогу, Генеральны траціць прытомнасць. Сяброўка гангстара траціць прытомнасць. Палюбоўнік ўваходзіць у пакой. 
Бандыт з перавязанай нагой сядзіць на канапе. Генерал ўстае палюбоўнік уручае яму бутэльку гарэлкі , што ён п'е і падае зваротна ў прытомнасць. 
Палюбоўнік бандыт , што вы любіце рускую рулетку? 
Бандыт-Няма 
Lover-і ў мяне няма, але гэта неабходна. 
Бандыт падымае руку 
Lover-луночное
Бандыт-Тут у нас ёсць алігарх, вельмі шмат жаночы паляўнічы, таму яго адна пакоя цалкам забітая з доларамі, іншы з золатам, і трэцяя .... 
Lover - я згодны. Ці законна гэта ?. 
Бандыт-Ну, усё адносна тут. 
Сцэна № 5 
Алігарх прыбывае на аўтамабілі да ўваходу. 
Кіроўца-Ну, як заўсёды, за 15 хвілін? 
Алігарх незадаволены ў працягу 2 гадзін. 
Алігарх уваходзіць у кватэру і пачынае абдымаць і цалаваць Святло і дзвярны званок кольца. 
Святло - Муж хутка на балконе. 
Алігарх - Так, няма, я не магу зрабіць гэта прама цяпер. Я растлумачу яму ўсё. 
Святло, ты што ў яго ёсць маньяк. 
Алігарх Нічога я не з такім сустракаўся. 
Адкрывае дзверы.
Алігарх-Прывітанне, я ўсё растлумачу. 
У гэты час у кватэры з ашуканцамі. 
Бандыт глядзіць на гадзіннік-то , што не лезе. 
Зноў жа , у кватэры з алігархамі, мужам і жонкай сядзіць на кухні. 
Алігарх-A Што такое мараль гэта не проста прыгожае слова ... (выпівае шклянку вады) 
У кватэры з ашуканцамі. 
Палюбоўнік (намеснік) -a глюкі ў вашым бізнэсе былі? 
Бандыт-Ну, як сказаць, што наш бізнэс проста спінінг. 
Палюбоўнік-я звязаўся з ідыётамі. 
Бандыцкія Так, усё будзе прама цяпер. 
Lover- І гэта ... яго адна пакоі з доларамі, другая з золатам, а трэцяя з чым? 
Бандыт-З дыяментамі. 
Lover- Чаму?
Бандыт-Хэджаванне. 
Палюбоўнік-Што гэта такое? 
Бандыт-я не ведаю. 
У кватэры Светы. 
Алігарх-я ў заключэнне, я хачу папрасіць прабачэння і даць вам невялікую кампенсацыю для вашага маральнага пакуты. 
Муж і жонка аніміраваныя. Алігарх вымае з партфеля 40 тысяч даляраў. 
Алігарх, вы , вядома , не будзе прымаць іх, але я буду настойваць. 
Муж Так, вядома, вядома, прыйдзе зноў. 
Алігарх-Што? 
Жонка штурхае мужа ў бок. 
Алігарх-Заставайцеся з Федей. 
Муж (Федя) Я буду старацца. 
Алігарх выходзіць з пад'езда. 
Кіроўца-2 часа 2 гадзіны 
Алігарх садзіцца ў машыну і з'яжджае.
У кватэры мужа і жонкі, ёсць барацьба. 
Сцэна № 8 
Муж і жонка ўваходзяць у кватэру , дзе бандыты чакаюць алігарха. 
Бандыт-Ну, дзе ён? 
Муж-так пайшоў , як сараканожка. 
Бандыт А што гэта? -Шоу вачэй пальцам 
Муж-так, я ўвайшоў у ролю. 
Бандыт палюбоўнік - Ну, ёсць яшчэ адзін варыянт, шэпча мне ў вуха. 
Lover Што пра сябе? 
Бандыт, але ў нас няма недатыкальных. 
Сцэна № 9 
Афіцыйны пакідае машыну разам з ахоўнікам. 
У кватэры. Садзіцца на ложак. 
Жонка прыносіць шампанскае чыноўніка, выходзіць з пакоя.
Муж спрабуе ўвайсці ў кватэру, але ахоўнікі блакуюць дзверы. 
Жонка называе яе муж Ясна. 
Сцэна № 10 
У пакоі з бандытамі. 
Змест : ён Bandit лажанне ст. 
Бандыт з адным ўваходзіць у пакой інструктуе зброю і неадкладна паніжае яго. 
Бандыт-Чэ за справы? 
Жонка-дзверы была заблакаваная аховай. Але гэта яшчэ не ўсё, уся паліцэйская машына пад'ехала. 
А звон тэлефануе ў кватэру. 
Палюбоўнік-Мы ўсе будуць складзеныя. 
Бандыт -не дэпутата, мы не зараблялі вам перадвыбарчую кампанію, але мы не будзем здавацца жывымі. 
Палюбоўнік-Як? 
Бандыт-план нумар 69 не ўдалося. 
Сцэна № 11 
Бандыт замаскіраваны як бабуля адкрывае дзверы.
Policeman- Што бабулі атрымаць за лекі? 
Бандыт-тое не можа? 
Міліцыянер-Чаму не можаце, вы можаце і нават трэба, але я буду прасіць дзяўчат застацца. 
Бандыт палюбоўнік і паліцыянт (з банды) сыходзяць. На сцяне вісяць іх партрэты «Яны адшукваюцца паліцыяй» 
Афіцыйным і муж спускаюцца зверху. Афіцыйныя уручае канверт з паліцыянтам. 
Сцэна № 12 
Афіцыйны, жонка, муж і гангстэр дзяўчына на кухні. 
Так афіцэр - вып'е паспяховае завяршэнне здзелкі. 
Афіцыйныя напоі і павольна падае ў непрытомнасць. Муж толькі прынёс шклянку да рота , калі ён убачыў , як упаў чыноўнік паставіў шклянку назад і ўзяў нож.
Але той бандыт атрымлівае ўдар ад патэльні дзяўчыны. 
Жонка-Малайцы Ленку, мы ўсё бегам, а потым хутка прачнуцца. 
Нумар сцэны 13 На вуліцы. 
Жонка-блін і чамадан былі забытыя. 
Дзяўчынка бандыт, што дурань. 
Жонка-Прыйдзіце , пакуль яны не прыйдуць у сябе. 
Дзяўчынка-А калі? 
Жонка - І няма , калі. 
Нумар сцэны 14 
Дзяўчаты ўваходзяць у пакой, вазьміце чамадан , а затым чыноўнік з пісталетам ўваходзіць у пакой, пасля чаго муж з забінтаванай галавой. 
Афіцэр-Ну, што змяя змяя? трапіў у пастку. 
Сцэна № 15 
муж Васіль Пятровіч добра, што мы будзем рабіць з імі? 
Афіцэр, але мы не будзем нічога рабіць, няхай ідзе.
Муж звяртаецца да чыноўніка , і бачыць , што яго пісталет паказаў на яго. 
Муж- то як? 
Афіцэр-А вось Федзя, я хацеў лёгкія грошы, але яны не існуюць. 
Тут бандыт палюбоўнік і паліцэйскі увайшоў у пакой. 
Bandit І як гэта адбываецца? 
Сцэна 16 
Бандыт, палюбоўнік і паліцэйскі бегчы па дарозе, а затым палюбоўнік спыняецца і вяртаецца. 
Бандыт, што гэта? 
Палюбоўнік забыўся свой час. 
Policeman- Ну, чорт з імі. 
Палюбоўнік-Do вы ведаеце , дзе мой бацька трымаў іх мне? 
Міліцыянер-Ну, гэта вашыя гадзіны ў задніцы. 
Палюбоўнік-вось ён усё і сыходзіць. 
Бандыт паліцыі Шэры сказаць яму , што ты маўчыш, зараз яго паліцыянты будуць захопленыя там і ўсё хан будзе ўсім нам.
Сцэна № 16 
Bandit афіцэр? У вас нават ёсць патроны? 
Жонка-Адзін картрыдж. 
Бандыт-Дай. Стрэл страляюць па бандыту , прымаючы пісталет Targets рукі і страляе. 
Бандыт гэта сука 
жонка ці два картрыджа. 
Сцэна № 17 
Бандыт з перавязанай рукой. 
Бандыт-Карацей цяпер усё разбегліся і ... .. 
Міліцыянт ўваходзіць у пакой. 
Міліцыянер-вось жыхары скардзяцца на шум у вашай кватэры. 
Ён бачыць , падлучаныя дзяўчына, дастае пісталет. 
Міліцыянер-дзяўчыны катавалі цябе? 
Дзяўчына з ухмылкай-вельмі шмат. 
Міліцыянт па радыё алешына алешына I арміруючай дуб выклік тут банда садыстаў.
Паліцэйскі у машыне-Aha ў цяперашні час вымусілі кампанію. Выключае радыё. - Яны збіранне ідыётаў. 
Policeman- Такім чынам , усе рукі ўверх адзін за адным , мы пакідаем кватэру. 
Чыноўнік, я проста пытаю. 
Паліцыянтам, у мяне няма нічога , каб сказаць вам з крымінальнай мордай. 
Паліцэйскі з gang- як калега з калегам, можа быць , я пайду дадому. 
Міліцыянер-Вы не будзеце баяцца каля 10 гадоў праз. 
Дзяўчынка бандыт-Вялікі дзякуй, наш выратавальнік. 
Міліцыянер-Нічога мая праца складаецца ў тым, каб абараніць слабых. Цяпер мы будзем называць ліфт , і мы пойдзем, але хай яны тупаюць па лесвіцы. 
Жонка-Вы настолькі смелыя таксама. 
Міліцыянер-Ну, я не ўдзельнічаў у такіх непрыемнасцях. 
Girl- Што ты кажаш.
Яны выходзяць з ліфта, і брыгада спускаецца па лесвіцы з паднятымі ўверх рукамі. 
Жонка-я думаў , што не было больш дурных людзей у свеце, атрымліваецца. 
Муж-А мы што. 
Міліцыянт -Оставьте-оф перагаворшчыкі 
Выхад ўваход. 
Супрацоўнік паліцыі - Сядай у машыну. 
Муж :. Дзе б мы сядзім, мы не ўпісвацца ў 
Даішнік, у багажніку астатніх мы заблукалі. 
Паліцэйскі з групавых АГ да першай пасце, цяпер вы ведаеце , што штрафы? 
Міліцыянер-Добра, цяпер я буду называць палкоўнік, хай адправіць машыну. Ало палкоўнік адправіць аўтобус, я злавіла банду тут ... Ну, я не ведаю , што, але вельмі вялікі? .. Ідыёт? І чаму ідыёт? Пешшу насіць? Так што я купіў новыя туфлі гэта ж далёка .. Так, я understood.Well ...
Ён глядзіць вакол, але там няма ўжо адзін, садзіцца ў машыну. 
Другі паліцэйскі-Што гэта было? 
Міліцыянер-І гэта х .. x..oh ... Дзень усіх Святых 
Другі паліцэйскі -Адзін ў кастрычніку 
міліцыянт ўжо перавялі ў жніўні 
Праз некаторы час, усё ўстала на свае месцы. 
Бандыт, паліцэйскі і яе муж просяць. 
Бандыт мае надпіс на планшэтны «Падзенне на падарунак аперацыі ў Швейцарыі.» 
Паліцэйскі «Я не еў у працягу 3 -х дзён чацвёрты не можа стаяць» 
Мой муж « Для таго, каб карміць кацяняці» 
Бандыт і паліцэйскі ў каўпачкамі амаль нічога ня муж поўны каўпачок. 
Муж збірае свой капялюш і сыходзіць.

Бандыт Ну, перастань. 
Міліцыянер-Стаячы запас. 
Дзяўчынкі скрэбці па лесвіцы і уздыхнуць сумна. 
Палюбоўнік вісіць на аб'яву «Кандыдат у дэпутаты Zhmurkin» 
Іх бабуля выходзіць 
бабулю-ну, выбірайцеся адсюль. 
Палюбоўнік ўцякае. 
Наогул размаўляе з коткай. 
Агульныя -У такія людзі больш не маюць Васіль Пятровіч , як ён тупаў за сцэнай у двух барах ў чатырох дзеяннях, аб , я памятаю , яму два рубля, і што вы думаеце? Я не здаваўся (Уздых) пахілу. 

       Жонка (святло) уваходзіць у паліцэйскай форме. 
Бандыт А што вы так Светка апранутыя для. 
Жонка і сяброўка бандыта паказаць сертыфікат супрацоўніка паліцыі.
Святло прыходзіць да-тов Генеральнага Генеральны ваша задача будзе завершана. 
Генеральны Rises-SmirNO - і непрытомнасці. 
Уся банда загружаецца ў мікрааўтобус. 
  Маршрутка сыходзіць. 
Канец. 
  Журналіст-Раскажыце сваю гісторыю. 
Міліцыянт Ну, патрулюючы вуліцу, мы атрымалі званок аб аварыі, калі мы прыбылі на месца, мы аказвалі першую дапамогу пацярпелым, а затым у кустах я знайшоў чамадан з грашыма, таму што мы не знайшлі ўладальніка валізкі , каб узяць яго сабе. 
Журналіст - і вы пабудаваць бальніцу для грошай , якія вы атрымалі? 
Паліцэйскі, я не будаваў гэты пастамент для танка з даходамі. 
Журналіст , як твае сваякі рэагуюць на гэта?
Міліцыянер-Ну, яны сказалі , што я дэбіл, але я не думаю , што так. 
Журналіст-А што здарылася потым? 
Міліцыянт - Ну, аказалася, што грошы падробленыя , і цяпер (паказвае наручнікаў) .Well, давайце ўсе сустрэнемся неўзабаве пасля таго, як 5 гадоў. (Паліцыянты прымаюцца ўручную і дастаўлены ў аўтазак). 
канец 
Ёсць 2 варыянты заканчэння фільма. Пішыце адрас электроннай пошты lexalox2018@gmail.com.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...