Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

Scenarijus (istorija) apie filmą "Scammers (" Brooklyno sukčiavimas ") yra nemokamas.

 

 Tiesiog norime jus perspėti, kad nieko nesupranti, nes čia pateikiami tik dialogai be įvykių apibūdinimo, o tai yra rusų kalbos vertimas su "google", taigi turi ir informacijos, nors jei turite smegenų, viskas gali būti suprantama))). Visi klausimai autoriui paštu lexalox2018@gmail.com. Scenarijus yra nemokamas, bet susisiekite su autoriu. 
Vardai gali būti pakeisti bet kuriu, priklausomai nuo filmo gamybos šalies.



Vyrukas grįžta iš verslo kelionės, meilužis pakyla į kitą balkoną, kuriame susitinka su banditu ir jo mergina. Banditas siūlo žaisti rusišką ruletę ir netyčia žudo save. Loveris pasikeičia į moters suknelę ir pabėga su mergina iš buto, paimdamas lagaminą su pinigais. Bet ne taip paprasta - tai sukčiai .... 

Filmas nėra sunku pašalinti, ji nereikalauja didelių investicijų, ir jūs galite uždirbti $ 1000000 
Vaidmenys 
sutuoktinių 25-45 metai 
Vyras 30-50 metai 
meilužis 30-50 metų 
milicininkas 25-50 metų 
Banditas (gangsteris) 30-50 metų 
gangsterių mergina mergina 18-35 metų 
benamiai su barze 30-60 metų. 
Bendra 50-60 m
Taip pat norint nufotografuoti reikia dviejų apartamentų su balkonais (nuo 5 iki 10 valandų). 
Milicijos (policijos) uniforma. Manekeno revolveris Pasiūlymas siųstas el. Paštu. 

                                              "Brooklyno" sukčiavimas. 
Vyras - gerai, atidaryk šūdą ... Aš jį nužudysiu, nedelsdamas atversiu sargą. 
Loveris bandė lipti po loveliu, tada įlipo į spintą, jo žmona ištraukė jį iš spintelės ir stumdavo jį ant balkono. 
Žmona -sprendžiate 
meilužį-kaip ? 
Vyras greitai pabėgo į namus, pabėgo į miegamąjį, atidarė balkono duris, po to išmesdavo po lovos, atsikėlė spintelę, nubėgo į vaikų kambarį, nes viskas buvo patikrinta visose kitose patalpose, niekas nebuvo.
Jis tyliai nuvyko į virtuvę, kur jo žmona virta. 
-Kažkas nutiko? Paklausė žmonos. 
Vyras - taip maniau, kad kredito kortelė prarasta. 
Žmona-Ar turite verslo kelionę? 
"Husband-aaa" buvo atšaukta paskutinę akimirką. 
Žmona A-ah 
Vyras nuėjo į salę, sėdėjo ant sofos, su šypsena įjungė televizorių, bet tada pastebėjau kito rankos laikrodį. 
Šiuo metu absoliučiai nuogas meilužis persikėlė į kitą balkoną. 
Po to, kai vyras paliko kambarį, žmona paėmė iš savo spintelės savo meilužio drabužius ir įdėdavo į šiukšlių maišelį ir išstumia langą. 
Šiukšlių maišelį su drabužiais rasta bumu. Išskleidžiant jį, jis ištraukė iš savo striukės kišeninių kreditinių kortelių popieriaus lape, ant kurio buvo parašytas PIN kodas.
Benaminas - tas pats loshok ha ha ha. 
Loveris, važiuojantis į netoliese esantį balkoną, pakilo į atviras duris, o tada gangsterio tipo vyras su mergina įeina į kambario duris. 
Banditas (gangsteris) yra kas? 
Mergaitė pečiasi pečiais. 
Banditai įdėdavo mergaitei ir meilužiui ant sofos. 
Banditas (gangsteris) -Kas tu esi? 
Lover -Deputat, jis vos užmušė. 
Banditas - ar tikra? 
Lover-yeah 
Bandit (gangsteris) - dar negavau deputatų. 
Lover - nieko nemanai, ten vyras grįžo, o aš iš balkono nuskubėjo tave, nes tavo mergaitė man nieko nebuvo.
Banditai, tu manai, kad aš kvailas. Jūs esate mano institucija, kuri per kelerius metus sukūrė žemesnes nardymo plokštes. 
Lover - niekam nieko neišsakysiu. 
Banditai Taigi, aš tikėjau tau, tiesiog eik ir blah blah blah savo liežuviu. 
Žvilgsnis - Taip, aš ne kapas. 
Banditas - ant kapo, tai tiesa. Dabar mes grosime. Man patinka tavo rusų ruletė? 
Lover-No 
Bandit Ir aš ne, bet tai būtina. 
Išstumia revolverį ir pradeda skaičiuoti. Vienas, du, trys, keturi, penki, išeina iš bunny-walk, staiga, medžiotojas-vybe-gaet 
  Lover podymaet rankos, galite paklausti? 
Bandit-Na, 
mylėtojas-O kas tu tarp mūsų tarpusavyje, ar tu manai? 
Bandit - Ar tu manai, aš esu sucker? 
Lover-Ne, bet yra toks įspūdis.
Banditas šauna ranką. 
Banditas, kas yra Szc? .... P ... 
Jis atskleidžia užuolaidą, kad galėtumėte atvirkšti ranką. 
Prisimink iš viršaus - išjunkite savo televizorių ir aš iškviesiu policiją dabar. 
Bandit Roth, aš jus uždarysiu. Gerai, manau, tris, nuoširdžiai. 
Lover, galbūt tu nereikia? 
Banditas. Jums reikia pavaduotojo. Kartą du ar tris cheaters penkias Bunny išėjo pasivaikščioti ... Staiga išeina medžiotojas, Straight-in zuikis-shoot-Piff-puff-oh-oh-oh-Umi-reet-bunny-moi.ha ha ha gerai uždarykite akis. 
Meilė-nieko aš neuždarysiu. 
Banditas. Štai bugger, tu sapnei manęs. Vis dar yra pavaduotojas. Na, velnias ant tavęs ... .. Aš šaudysiu tave ir tt. Ūgliai, tačiau kulka neužsidega. Pakartokite vieną du tris.
Lover - Ką jūs pradedate su manimi dar kartą. 
Banditas - čia ropliai turi, visi žmonės kaip žmonės, ir tai, kad tai nepatinka, ne taip. Arba mes žaidžiame ruletę. 
Sukasi revolveris ant stalo. Dula nukreipta link lango. 
Bandit-Na, ką turiu daryti dabar? 
Žvilgsnis - tai reiškia, kad snukis yra nukreiptas į šviesą, o šviesa yra Dievas, ir Dievas sako, kad tik vaikinai turi būti kvailiai eiti namo, gerai, ar aš eisiu? 
Bandit-Taksi skambutis? Kasetė vadinama ha ha ha. Antrasis trasa. 
Jis vėl paverčia pistoletą, barelis nukreiptas į jį. 
Banditas - viskas gerai ... apie šaulį? 
Lover - tu esi beprotiškas. 
Banditas - nuo šių žiemos deputatų sniego jūs neklausysite. Pažvelk į mane.
Meilė tvirtai uždaro akis. Banditas ūgliai ir patenka į kambario kampą. 

Mergina-kodėl tu jį nužudei? 
Loveris - aš jo nežudėu, jis nušovė savo galvą. 
Mergina - tavo spaudiniai visame bute? 
Meilė - kas atspausdina 
mergaitę, o čia policininkai ir tu pasakysi, kas nušovė, kam, ką atspaudai, o paskui draugams kalėjime, paaiškinsiu, kas ir kas nužudė. 
Meilužis, jis įstrigo. 
Mergaitė - nieko nueiti į kitas moterų žmonas. 
Lover, aš nesiruošiau, bet taip atsitiko. 
Mergina prie lagamino atskleidžia. 
Mergina - tai taip. 
Lover -Oh ... Ir dabar ką daryti? 
Mergina-gal galėtume klausytis Mozarto? 
Lover Ką tu juokai, tu drabužei, kas tai yra.
Mergina - iš jo steanijos. 
Lover-Ar tu iš lavono? 
Mergina - Gerai, liūtas, aš išgelbėsiu tave. 
Loveris stovi moters suknele, mergina tepuoja lūpas. 
Mergaitė, nieko panašaus, atsitiko, nuvyko į abortą. 
Loveris palieka butą moteriškoje suknelėje su mergina. Priežastis liftas. 
Žmogus nusileido laiptais. 
Vyras - prijunkite mus visus, turiu jo nuotrauką, jūs negalite to priimti gyvu. Taip, ir celofano patrauklių maišelių, grandininių pjūklų garaže turiu. 
Liftas atsidaro ir yra policininkas. 
Militsioner-gerai, merginos yra toli? 
"Monte-Carlo" žaidimo "Girl-Away" ruletės pasukimas. 
Milicininkas - ir aš paimsiu ha ha? 
Mergina - Žinoma, 100 dolerių per valandą.
Militsioner-mergina? 
Mergina - mergina, skirta 10 
milicininkams, kaip mergaitei skambinti? 
Mergina 
-Stepa Militian -A Stepa telefonas duos mano dėdė policininkui? A-ah 
Mergina Ji mama. 
Milicininkas-taip (nustebęs). Gerai, mergaitės darbe negali. Aš seka jus ha ha. 
Merginos palieka. 
Policininkas ragina butą. 
Banditai stovi, laikydamasis savo skruostą. Durų kamuoliukas Banditas ketina atverti duris. Yra policininkas. 
Milicininkai-Kaimynai skundžiasi dėl triukšmo, kurį turite ... ... Ką jūs įveikėte? 
Bandit-aga 
Militsioner-Kas tokia diena kaip šiandien. 
Bandit Nepasakyk man.  
Jis nuplauna prakaitą iš savo kaktos rankos, kurioje jis turi ginklą. 
                                             Tai nėra galutinis. 
Antraštės 
. Policininkas man regėjo taip. 
Bandit-premijos šiandien nebus Vasilijus Petrovičas. 
Policininkas nusibodo. 
Vyras siekia toliau. 
Mano vyras, aš pamačiau šiek tiek silpnus, nepavyko. 
Bandito premija nebus. 
Žmona - aš taip išsigandau. (Antras variantas yra Aaaaaa) 
Bandit-No 
Bandit ant telefono, Lenochka, gerai, mes dirbame pagal seną schemą, taip, taip, namas, butas, automobilis, mes viską .... name? Ir kur yra dacha? Penntyuki? Na, daktai galbūt paliksime, mes ne gyvūnai ha ha ha.
Banditas ateina pas savo vyrą, žmoną, milicininką ir rankas kiekvieną voką. 
Banditas. Gerai, kad kitą savaitę turime ministro, prašau, nedirbkite. 
Girtas bumu supa į butą. 
Banditas-Nikolajus Ivanovičius vėl senam? 
Benamius stovi galvą žemyn. 
Banditas perduoda voką benamiems, šį kartą jis vėl bus kartojamas. Ar tu supranti? 
Benamis vyras linkteli galvą. 
Banditas-Nikolai Ivanovich (dar įkyrus) Nikolai Ivanovich. 
Benamių suteikia kredito kortelės. 
Banditas-Paskutinį kartą Padla.. 
Banditas virsta visai grupei -. Sudie 
tęsti. 
Scenos gatvė.
Meilė eina su banditų draugu ir staiga prisimena laikrodį. 
Lover-Clock 
Girl-Koks laikrodis? 
Loveris - mano tėvas praleido visą karą į asilę, ištempdamas kažką, kas mane perleistų, ir aš užmiršiau juos iš šio b ... pasidaro ir grįžta. 
Mergina-Kur esate maniakas, jis su juo nužudė penkis žmones, kad geriau nesijaudinti. 
Loveris sustoja, kas yra maniakas? 
Girl-Au-well, jis e 
Lover-Na, tai aišku. 
Pasivaikščiojus gangsterio butui, mylėtojas girdi juoką. Jis įeina į pusę atviras duris. 
"Lover" įeina į kambarį. Ir kur yra lavonas? 
Militioner-Jis nuėjo namo. 
Lover-Na, tai aišku, kaip visada. Įpilamas degtinės ir gėrimų stiklinė, nusiurbiantys peruką.
Žiūrėdamas laikrodį ant vyro ašaros juos. 
Vyras - ar tu manai, kad jis mums taip pat nemoka. 
Mergina - mes dirbame kitą savaitę "Generalinėje", galite prisijungti prie mūsų draugiškos komandos. 
Lover, noriu jį vesti. 
Vyrukas vangiai nusileidžia prie durų. 
Vyras žiaunu atviras, arba aš jus nužudysiu. 
Bendrasis sėdi savo kelnaitės, skambindamas telefonu. 
Žmona bendrajam laikui nuėjo. 
Bendras pakyla ir paima buteliuką ir gėrimus iš jo gerklės. 
Žmona, kur tu esi? 
Bendrai - Na, drąsiai. 
Žmona eik į priekį. Generolas pakils per bolkoną. 
General-Svetka? Aš pamiršau ginklą
Žmona yra svogūnų sielvartas. Sietina jį su virve ir lašina šautuvą generalui. 
Virtuvėje banditai ir mergina. 
Mergaitė, kaip atėjo. 
Banditai-atvykai. 
Banditas-tai kas? 
Bendrai ir kas tu esi? 
Banditai išleidžia savo pistoletą ir nurodo jį link Generalinio. 
Bendras taip pat ištraukia pistoletą iš jo apatinių kelnių. 
Banditas Jūs nesuprantate apie mano žaislą. 
Generolas-ir aš ne. 
Bandit-Na, tu gali eiti. 
Generalinis-kur? 
Banditas-o kur tu eini? 
Bendrai - dabar jau minutė. Prie balkono. -Svetlana Leonidovna, ir ką daryti toliau? 
Žmona yra idiotas 
Generalinis - kur yra idiotas? 
Bendras įeina į kambarį.
Bandit Ir jūs neturite realaus ginklo? 
Bendrai - tai yra 
Banditas - kas yra ši virvė? 
Bendra-Taip Svetka susiedama, dabar aš atsikratysiu. Jogs virve, garsas girdimas. Banditas su kulkine kojelė nukrenta ant grindų, "General" patenka į pasimatymą. Gangsterio mergina patenka į pasimatymą. "Lover" įeina į kambarį. 
Ant sofos sėdi banditai su tvarsčiuoju kojeliu. Bendras pakilęs meilužis išleidžia jam degtinės buteliuką, kurį jis geria ir grįžta į pasimatymą. 
Lover banditas, kad jums patinka rusų ruletė? 
"Bandit-No 
Lover" - ir aš ne, bet tai būtina. 
Banditai pakelia savo ranką " 
Lover-well"
Banditas. Čia mes turime oligarchą, labai moterišką medžiotoją, todėl jo vienas kambarys visiškai užkimštas doleriais, o kitas - auksu, o trečia ... 
Lover - aš sutinku. Ar tai teisėta? 
Bandit-Na, viskas čia yra santykinė. 
Scena Nr. 5 
Oligarchas atvyksta į automobilį automobiliu. 
Vairuotojas - gerai, kaip visada, 15 minučių? 
Oligarchas yra nepatenkintas 2 valandas. 
Oligarchas įeina į butą ir pradeda apjuosti, pabučiuoti Šviesą ir durų žiedą. 
Šviesa - vyras greitai ant balkono. 
Oligarchas - taip, ne, aš negaliu to padaryti dabar. Aš jam viską paaiškinsiu. 
Šviesa tu, kad jis turi maniaką. 
Олигарх Aš nieko su tokiu susitiko. 
Atidaro duris.
Oligarchas-Sveikas, aš jums viską paaiškinsiu. 
Šiuo metu butas su sukčiai. 
Banditai žiūri į savo laikrodį - tai, kas nesistemsta. 
Vėlgi, bute su oligarchais, vyras ir žmona sėdi virtuvėje. 
Oligarchas-A Kas yra moralė yra ne tik grazus žodis ... (geria stiklinę vandens) 
Bute su sukčiai. 
Loveris (pavaduotojas) - ar trikdo jūsų verslas? 
Bandit-Na, kaip sakyti, mūsų verslas yra tiesiog verpimas. 
Lover-aš palaikau ryšį su idiotais. 
Banditas - taip, viskas bus dabar. 
Žvilgsnis - Ir tai ... jo vienas kambarys su doleriais, antrasis - su auksu, o kas su trečiuoju? 
Banditai su deimantais. 
Meilužis - kodėl?
Bandit-Hedging yra. 
Lover-kas tai yra? 
Banditai-aš nežinau. 
Sveta bute. 
Aš baigiau Oligarchą, noriu paprašyti atleidimo ir nedidelę kompensaciją už savo moralines kančias. 
Vyras ir žmona animuoti. Oligarchas išskiria iš portfelio 40 tūkstančių dolerių. 
Oligarchas, jūs tikrai jų nepaiminsite, bet aš to reikalausiu. 
Vyras Taip, žinoma, žinoma, ateina dar kartą. 
Oligarchas-kas? 
Žmona stumia savo vyro pusę. 
Oligarchas su Fedėja. 
Vyras (Fedja) pabandysiu. 
Oligarchas išeina iš įėjimo. 
Vairuotojas-2 valandos 2 valandos 
Oligarchas patenka į automobilį ir palieka.
Vyro ir žmonos bute vyksta kova. 
Scena Nr. 8 
Vyras ir žmona pateko į butą, kuriame banditai laukia oligarcho. 
Banditas-Na, kur jis? 
Vyras-Taip pakilo kaip šimtukas. 
Banditas Ir kas tai? - Parodykite akis pirštu 
Vyras - Taip, aš įžengiau į vaidmenį. 
Bandit mylėtojas - Na, yra ir kita galimybė, šnabždantis mano ausyje. 
Lover Ką apie save? 
Banditas, bet mes neturime neliečiamybės. 
Scena Nr. 9 
Oficialus palieka automobilį kartu su sargybiniu. 
Įeina į butą. Sėdi ant lovos. 
Žmona atneša šampaną pareigūnui, palieka kambarį.
Vyras bando įeiti į butą, tačiau apsaugai blokuoja duris. 
Žmona pašaukia savo vyrą - aiškiai. 
Scena Nr. 10 
Kambaryje su banditais. 
Bandito turinys - jis lipa. 
Banditas su draugu, įeinančiu į kambarį, išduoda ginklą ir nedelsdamas jį sumažina. 
Bandit-Che verslui? 
Žmona - durys buvo užrakintos apsaugais. Bet tai dar ne viskas, visą policijos automobilį nuvažiavo. 
Bute yra skambutis. 
Lover - mes visi busime įkalinti. 
Banditas-Nei pavaduotojas. Mes nepadarėme jums priešrinkiminės kampanijos, bet mes neatsisakysime gyvos. 
Lover-kaip? 
Bandito plano numeris 69 niekada nepavyko. 
Scena Nr. 11 
Banditai, paslėptas kaip močiutė, atidaro duris.
Policininkas - ką seneliai gavo už vaistus? 
Banditas-kas negali? 
Policininkas-Kodėl negaliu, galite ir net reikia, bet aš paprašysiu merginų likti. 
Bandito mylėtojas ir policininkas (iš gaujos) palieka. Ant sienos pakabinti savo portretus "Jie nori policija" 
pareigūnas ir vyras nusileidžia iš viršaus. Oficialus vokas veda policininkui. 
Scena Nr. 12 
Buveinės pareigūnas, žmona, vyras ir gangsterių mergina. 
Pareigūnas - Taigi, gerkime sėkmingai įvykdžius sandorį. 
Oficialūs gėrimai ir lėtai atsipalaiduoja. Vyrukas tik atnešė stiklę į burną, kai pamatė, kad nukritęs pareigūnas stiklinį grąžino ir paėmė peilį.
Bet tada gangsteris smogia iš mergininės keptuvės. 
Žmona - gerai padaryta Lenka, mes visi einame, o tada greitai atsibusime. 
Scenos numeris 13 Gatvėje. 
Žmona - blynas ir lagaminas pamiršti. 
Mergaitė banditė, tai kvailys. 
Žmona-ateis, kol jie ateis į jausmus. 
Mergina ir jei? 
Žmona - ir ne, jei. 
Scenos Nr. 14 
Merginos įeina į kambarį, imasi lagaminą, tada į kambarį įeina pareigūnas su pistoletu, po kurio tariamas galva - vyras. 
Pareigūnas. Na, kokios yra gyvatės gyvatės? patenka į spąstus. 
Scena № 15 
Vyras-Vasilijus Petrovičas gerai, ką mes su jais padarysime? 
Pareigūnas, bet mes nieko nedarysime, tegul eikime.
Vyrukas kreipiasi į pareigūną ir mato, kad jo ginklas yra nukreiptas į jį. 
Vyras-kaip? 
Pareigūnas - Ir čia yra Fedja, norėjau lengvų pinigų, bet jų nėra. 
Čia į kambarį patenka banditų meilužis ir policininkas. 
Banditas ir kaip tai vyksta? 
Scena 16 
Banditai, meilužis ir policininkas pabėgsta keliu, bet tada mylėtojas sustoja ir grįžta. 
Banditas, kas tai? 
Meilė pamiršo savo laiką. 
Policininkas - gerai, velnias su jais. 
Lover-Ar tu žinai, kur mano tėvas juos manęs laikė? 
Policininkas. Na, tai yra jūsų laikrodis asilas. 
Lover-Čia jis saugojo ir palieka. 
Policijos banditas Grey pasakoja jam, kad tu tylėjo, dabar jo policininkai bus užgrobti ten, o visas kanas bus mums visiems.
Scena Nr. 16 
bandito pareigūnas? Ar jums net yra kasetės? 
"Wife-One" kasetė. 
Bandit-Dai. Bauda nušaudo banditą, paimdamas ginklą. Tikslinės rankos ir ūgliai. 
Banditas yra kalė 
žmona arba dvi kasetės. 
Scena № 17 
Banditas su tvarsčiu rankomis. 
Bandit-Shorter dabar visi paleisti ir ... .. 
Policininkas įeina į kambarį. 
Policininkas - čia nuomininkai skundžiasi dėl triukšmo savo bute. 
Jis mato susijusias merginas, ištraukia ginklą. 
Policininkas - merginos tave kankina? 
Mergina su šypsena-Labai daug. 
Policininkas radijuje Alder alder Aš ąžuolo skambesio sutvirtinimas, čia yra sadistų gauja.
Dabar policija nuvežė automobilį Aha. Išjungia radiją. - Jie pasiimti idiotais. 
Policininkas - Taigi, visi atsikelia vienas po kito, paliekame butą. 
Oficialus, aš tiesiog klausiu. 
Policininkas, aš neturiu ką pasakyti su nusikalstamu snukiu. 
Policininkas iš gaujos. Kaip kolega su kolega, gal aš grįšiu namo. 
Policininkas - nebūsite bijoti maždaug po 10 metų. 
Mergaitė banditė-Labai ačiū, mūsų gelbėtojas. 
Policininkas. Tai nieko, mano darbas yra apsaugoti silpnąsias. Dabar paskambinsime liftui ir eisime, bet leiskime jiems pakilti laiptais. 
Žmona - tu esi toks drąsus. 
Policininkas. Na, aš nedalyvavau tokiose bėdose. 
Mergina - apie ką tu kalbi.
Jie palieka liftą, o gauja nusileis laiptais aukštyn. 
Žmona, maniau, kad pasaulyje nėra daugiau kvailų žmonių. 
Vyras-mes ką. 
Policininkas - neatsirado derybininkų 
Išeiti iš įėjimo. 
Policijos pareigūnas - patekėk į automobilį. 
Vyras: ten, kur mes sėdime, mes 
netelpau Policininkas, kito bagažo bare. 
Policininkas iš gaujos-a iki pirmojo pastos, dabar jūs žinote, kokios baudos? 
Policininkas - Gerai, dabar aš vadinu pulkininką, tegul mašina siunčia. Alo pulkininkas siunčia autobusą, aš čia sugavau gaują ... Na, aš nežinau, kas, bet labai didelis? .. idiotas? Ir kodėl idiotas? Pėsčiomis atlikti? Taigi aš taip nusipirkau naujų batų. Taip, aš supratau. O ...
Jis atrodo aplink, bet niekas jau nėra, patenka į automobilį. 
Antrasis policininkas - kas tai buvo? 
Policininkas - ir tai x .. x..oh ... Helovinas 
Antroji policininkė-Vien tik spalio mėnesį 
Policininkas jau perkeltas į rugpjūtį 
Po kurio laiko viskas sugrįžta į vietą. 
Banditai, policininkas ir jos vyras meldžiasi. 
Banditai turi užrašą ant plokštelės "Šventojoje dovana". 
Policininkas: "Aš nevalgiau 3 dienas, o ketvirtasis negali stovėti" 
Mano vyras ", kad maitintų kačiuką" 
Banditai ir policijos viršininkas beveik nieko neturi vyrą. 
Vyras renka savo skrybėlę ir palieka.

Bandit Na, sustok. 
Policininkas - nuolatinis atsargas. 
Merginos šlubuoja kopėčias ir nusiminusi. 
"Žmonės" kabo skelbimą "Kandidatas į Žmukino deputatus". 
Jų močiutė išeina iš 
senelės , išeik iš čia. 
Meilė pabėga. 
Bendras kalbasi su katinu. 
Generalinis - ar tokie žmonės jau nebeturi Vasiliaus Petrovičiaus, nes jis užmušė už scenos į du barus keturiais veiksmais, o aš prisimenu jį du rublius ir ką tu galvoji? Aš nepasiduodavau šliurge. 

       Žmona (šviesa) įeina į policijos uniformą. 
Banditas Ir ką jūs taip sukate, Svetka? 
Banditos žmona ir mergina demonstruoja policijos pareigūno pažymėjimą.
Šviesa ateina į Generolo-bendraminą, jūsų užduotis yra baigta. 
Bendras pakyla - Smirno - ir nejaučia. 
Visa gauja įkelta į mikroautobusą. 
  Mikroautobusas palieka. 
Pabaiga. 
  Žurnalistas - pasakyk savo istoriją. 
Policininkas Gerai, patruliuojant gatvę, pasikalbėjome apie nelaimingą atsitikimą, kai atvykome į vietą, pirmąją pagalbą padarėme aukoms, o tada krūmuose rasiu lagaminą su pinigais, nes neradome savininko lagaminą paimti pats. 
Žurnalistai - ar pastatote šią ligoninę už gautus pinigus? 
Policininkas, aš nesudariau šio talpyklos pjedestalo su įplaukomis. 
Kaip žurnalistai tavo giminaičiams reagavo į tai?
Policininkas - Na, jie pasakė, kad esu dvasia, bet aš taip nemanau. 
Žurnalistė-o kas nutiko? 
Policininkas - Na, pasirodė, kad pinigai buvo netikri ir dabar (rodomos antrankiai). Na, mes visi patenkinti netrukus po 5 metų. (Raganai imami rankomis ir paimami į paddytinį vagoną). 
galas 
Yra 2 filmo pabaigos variantai. Rašykite el. Paštu lexalox2018@gmail.com.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...