Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

Scenario (historie) av filmen "Scammers (Fraud from Brooklyn)" er gratis.


 Vil bare advare deg om at du ikke forstår noe, siden her bare er dialoger gitt uten beskrivelse av hendelser, og dette er en russisk oversettelse med google, så har du input, men hvis du har en hjerne, kan alt forstås))). Alle spørsmål til forfatteren på mail lexalox2018@gmail.com. Skriptet er gratis, men kontakt forfatteren. 
Navn kan endres til noen avhengig av hvilket produksjonsland filmen har.



Mannen kommer tilbake fra en forretningsreise, lover klatrer til neste balkong hvor han møter en bandit og kjæresten hans. Bandit tilbyr å spille russisk roulette og ved et uhell dreper seg selv. Kjæresten endrer seg til en kvinnes kjole og rømmer med jenta fra leiligheten, tar kofferten med pengene. Men ikke så enkelt - det er svindlere .... 

Filmen er ikke vanskelig å fjerne, det krever ikke store investeringer, og du kan tjene $ 1000000. 
Roller Kvinne 
25-45 år 
Mann 30-50 år 
Lover 30-50 år gammel 
Militær 25-50 år gammel 
Bandit (gangster) 30-50 år gammel 
Gangster jente 18-35 år gammel 
Homeless med skjegg 30-60 år. 
Generelt 50-60 år gammel
Også for skytingen trenger du to leiligheter med balkonger (i en periode på 5 til 10 timer). 
Militia (politiet) uniform. Dummy revolver Tilbudet sendes til e-posten. 

                                              Bedrageri fra Brooklyn. 
Ektemann - vel, åpne skuret ... Jeg dreper ham, åpner bastardet med en gang. 
Lover prøvde å klatre under sengen, så darted i skapet, hans kone trakk ham ut av skapet og presset ham på balkongen. 
Hustru- Jumping 
Lover -Hvordan? 
Mannen sprang raskt inn i huset som løp til soverommet åpnet balkongen døren da kastet under sengen, kastet åpne skapet, løp inn i barnas rom som alt ble inspisert alle de andre rommene, det var ingen.
Han gikk stille til kjøkkenet hvor kona hans kokte. 
-Noe skjedde? Spurte kona. 
Ektemann-Ja trodde kredittkortet mistet. 
Kone-Har du en forretningsreise? 
Husband-aaa ble kansellert i siste øyeblikk. 
Ektemann A-ah 
Mannen gikk inn i hallen, satt på sofaen, slått på TVen med et smil, men så la merke til andres armbåndsur. 
På denne tiden flyttet helt naken elsker til neste balkong. 
Etter at mannen forlot rommet, tok kona ut kjærlerklærne fra skapet og satte den i en søppelpose og kastet den ut av vinduet. 
En søppelpose med klær ble funnet av en bum. Han foldet ut den, trakk han ut av jakkelomme-kredittkortene sine med et stykke papir der stiften var skrevet.
Homeless-det samme loshok ha ha ha. 
Kjæreste flyttet til en nærliggende balkong klatret inn i leilighetenes åpne dør, og deretter kom en gangster-typen mann med en jente inn i døren til rommet. 
Bandit (gangster) er hvem? 
Jenta trakk skuldrene sine. 
Bandit setter jenta og kjæresten på sofaen. 
Bandit (gangster) - hvem er du? 
Lover -Deputat, mumlet han knapt. 
Bandit-Er den virkelige? 
Lover-ja 
Bandit (gangster) -Jeg har ikke drept varamedlemmer enda. 
Lover - Du tenker ikke noe, der mannen har returnert, og jeg fra balkongen har kravlet til deg, med din jente på meg var ingenting.
Bandit, du tror jeg er dum. Du er min autoritet bygget opp gjennom årene, senket grunnbordet senket. 
Lover-jeg vil ikke fortelle noen. 
Bandit Så jeg trodde deg, bare gå ut og bla bla med din tunge. 
Lover-Ja, jeg er ikke graven. 
Bandit - På graven, Det stemmer. Nå skal vi spille. Jeg liker deg russisk roulette? 
Lover-No 
Bandit Og jeg gjør det ikke, men det er nødvendig. 
Går ut en revolver og begynner å telle. En, to, tre, fire, fem, Come-out-bunny-walk, Plutselig, en hunter-vybe-gaet 
  Lover podymaet hånd, kan du stille spørsmål? 
Bandit-Well 
Lover-Og hva er du to mellom oss Tror du? 
Bandit - Synes du jeg er en sucker? 
Lover-Nei, men det er et slikt inntrykk.
Banditen skyter seg i armen. 
Bandit, hva er Szc? .... The P ... 
Han tårer av gardinen for å spole hånden. 
Skrik ovenfra - Slå av TVen din og jeg ringer politiet akkurat nå. 
Bandit Roth, jeg holder deg oppe. Ok, jeg tenker for tre, ærlig. 
Lover, kanskje trenger du ikke? 
Bandit-Du trenger en nestleder. En gang to eller tre svindlere kom fem kaniner ut en tur ... Plutselig går en jæger ut, Straight-i en hare-skyte-Piff-puff-oh-oh-oh-Umi-raet-bunny-moi.ha ha ha godt lukkede øyne. 
Lover-ingenting jeg vil ikke lukke. 
Bandit-Her er en bugger, du drømmer om meg. Statsminister fortsatt. Vel, helvete på deg ... .. Jeg skal skyte deg og så. Skudd, men kulen brenner ikke. Gjenta en gang to tre.
Lover - Hva begynner du med meg igjen. 
Bandit - her har reptilet alle folk som folk, og det å ikke like det ikke. Okay, vi spiller roulette. 
Twirls revolveren på bordet. Dula er rettet mot vinduet. 
Bandit-vel, hva skal jeg gjøre nå? 
Lover - Dette betyr at sløret er rettet mot lyset, og lyset er Gud og Gud sier at nok av gutta til å være tåpelig gå hjem, vel skal jeg gå? 
Bandit-Taxi-samtalen? En heis er kalt ha ha ha. Den andre runden. 
Han vri pistolen igjen, fatet er rettet mot ham. 
Bandit - Okay .... På skytespillet? 
Elsker du er gal. 
Bandit-Fra disse varamedlemmer om snø om vinteren vil du ikke stille spørsmål. Se på meg.
Lover lukker øynene tett. Banditen skyter og faller inn i hjørnet av rommet. 

Girl-Hvorfor drepte du ham? 
Lover-Jeg drepte ham ikke, han skutt seg med hodet. 
Jente-Ditt utskrifter over hele leiligheten? 
Lover - hva skriver 
jenta og her politiet og du vil fortelle hvem som skutt hvem, hva som skriver ut og deretter til vennene sine i fengsel, vil du forklare hvem og hvem som drepte. 
Lover, den står fast. 
Jenta-ingenting å gå til andre kvinners hustruer. 
Kjære, det var jeg ikke til, men det skjedde. 
Jenta nærmer seg kofferten avslører det. 
Jente-dette er ja. 
Lover-Oh ... Og nå hva skal jeg gjøre? 
Jenta kan vi lytte til Mozart? 
Lover Hva er det du lurer på, du klær hva det er.
Jente - Fra sin steanie. 
Lover-Er du fra et lik? 
Jente - All right, Lion, jeg redder deg. 
En elsker står i en kvinnes kjole, en jente smiler på leppene sine. 
Jenta - ingenting som dette skjedde, gikk til offer for abort. 
Lover forlater leiligheten i en kvinnekjole med en jente. Årsak en heis. 
En mann går ned trappen. 
Mann - Koble sammen alt, jeg har et bilde av ham, du kan ikke ta det levende. Ja, og cellofan grab poser, en motorsag i garasjen jeg har. 
Heisen åpner og det er en politimann. 
Militsioner-jentene er langt borte? 
Girl-Away i Monte Carlo roulette twist. 
Militæren - og jeg vil ta ha ha? 
Girl-Selvfølgelig, $ 100 en time.
Militsioner-En kjæreste? 
Girl-En kjæreste til 10. 
Militiaman A som kjæreste å ringe? 
Girl-Stepa 
Militiaman-A Stepa-telefon vil gi min onkel en politimann? A-ah 
Girl Hun er dum. 
Militær-Ja (overrasket). Ok jenter på jobb kan ikke. Jeg følger deg ha ha. 
Jentene går. 
Politimannen kaller leiligheten. 
Bandit står opp med å holde kinnet hans. Dør-klokke. Bandit kommer til å åpne døren. Det er en politimann. 
Militær-naboer klager over støyen du har ... ... Hva skjedde du inn i? 
Bandit-aga 
Militsioner-Hva en dag som dette i dag. 
Bandit Ikke fortell meg.  
Han tørker svetten fra pannen med hånden der han holder pistolen. 
                                             DETTE ER IKKE SLUTTE 
TEKSTENE 
Politimannen så meg slik. 
Bandit-premier i dag vil ikke være Vasily Petrovich. 
Politiet sukker. 
Mannen nærmer seg følgende. 
Min mann, jeg så litt svak, ikke falle. 
Banditprisen vil ikke være. 
Kone-jeg skremte ham så. (Det andre alternativet er Aaaaaa) 
Bandit-No 
Bandit på telefonen, Lenochka, vel, vi jobber i henhold til den gamle ordningen, ja, ja, huset, leiligheten, bilen, vi tar alt .... hytte? Og hvor er dachaen? I Penntyuki? Vel, dacha kanskje vi forlater, vi er ikke dyr ha ha ha.
Bandit kommer til sin mann, kone, militsaman, og hender hver en konvolutt. 
Bandit-Vel, det neste uke har vi en minister, vær så snill, ikke vær sen for jobb. 
En drunken bum bryter inn i leiligheten. 
Bandit-Nikolai Ivanovich igjen for den gamle? 
En hjemløs mann står med hodet nedover. 
Banditen gir konvolutten til de hjemløse, denne gangen vil det bli gjentatt. Forstår du? 
Den hjemløse mannen nikker. 
Bandit-Nikolai Ivanovich (enda mer insisterende) Nikolai Ivanovich. 
Hjemløse gir kredittkort. 
Bandit-Den siste gangen Padla.. 
The bandit slår til hele gruppen -. Farvel 
Å bli videreført. 
Scene gate.
Kjæresten går med banditens venn og husker plutselig klokken. 
Lover-Clock 
Girl-Hvilken klokke? 
Lover-Min far tilbrakte hele krigen i esken som strekker seg noe som ville passere meg, og jeg glemte dem fra denne b .... Dreier seg og går tilbake. 
Girl-Hvor er du en galning, drepte han fem personer med ham, bedre å ikke rote med. 
Kjæresten stopper, hvem er galningen? 
Girl-Au-vel, han er e 
Lover-Vel, det er klart. 
Passerer forbi gangsterens leilighet, hører elskeren latter. Han går inn i den halvåpne døren. 
Lover går inn i rommet. Og hvor er liket? 
Militsioner - Og han dro hjem. 
Lover-Vel, det er klart som alltid. Heller et glass vodka og drinker snu en parykk.
Ser klokken på mannen hennes tårer dem av. 
Ektemann - tror du ikke han betaler oss også. 
Jenta-vi jobber for neste uke "i General" kan du bli med vårt vennlige team. 
Kjære, jeg vil lede ham. 
Mannen slår sakte på døren. 
Mann åpner, eller jeg dreper deg. 
Den generelle sitter i underbukser og ringer til telefonen. 
Hustru til general-tiden er gått. 
Den generelle står opp og tar en flaske og drikker fra halsen. 
Hustru, hvor er du? 
Generelt - Vel, for mot. 
Hustru-gå videre. Generelt vil klatre gjennom bolkonen. 
General-Svetka? Jeg glemte pistolen
Kone er sorgens løk. Knytter ham til tauet og slår pistolen til generalen. 
På kjøkkenet, Bandit og jenta. 
Jente-Som det kom. 
Bandit-Kom igjen. 
Bandit-dette hvem? 
Generelt Og hvem er du? 
Bandit tar ut sin pistol og peker den mot generalen. 
Den generelle tar også ut pistolen fra underbukser. 
Bandit Du er gal av leketøyet mitt. 
Generelt-Og det gjør jeg ikke. 
Bandit-vel, du kan gå. 
Generelle Hvor? 
Bandit - og hvor skal du hen? 
Generelt-nå et minutt. Kommer til balkongen. -Svetlana Leonidovna, og hva skal jeg gjøre neste? 
Hustru er en idiot 
Generelt-Hvor er idiot? 
Generelt går inn i rommet.
Bandit Og du har ikke en ekte pistol? 
Generelt-Dette er 
Bandit-Hva er dette tauet? 
General-Yes Svetka har bundet, nå skal jeg rive av. Jogs tauet, et skudd blir hørt. Bandit med et kuletappe faller til gulvet, generalen faller inn i en svømmetur. Gangsterens kjæreste faller inn i en svømmetur. Lover går inn i rommet. 
En bandit med et bandaged ben sitter på sofaen. Den generelle opprøreren overlater ham en flaske vodka som han drikker og faller tilbake i en svømmetur. 
Lover bandit som du elsker russisk roulette? 
Bandit-No 
Lover-og det gjør jeg ikke, men det er nødvendig. 
Banditen hever hånden 
Lover-brønn
Bandit-Her har vi en oligark, veldig mye en kvinnelig jeger, så hans rom er helt tilstoppet med dollar, den andre med gull og den tredje .... 
Lover - Jeg er enig. Er dette lovlig?. 
Bandit-vel, alt er slekt her. 
Scene nr. 5 
Den oligark kommer med bil til inngangen. 
Sjåføren-Vel, som alltid, 15 minutter? 
Oligarken er utilfreds i 2 timer. 
Oligarket går inn i leiligheten og begynner å klemme og kysse Lyset og en dørklokke ringer. 
Lys - mannen er rask på balkongen. 
Oligarch - Ja, nei, jeg kan ikke gjøre dette akkurat nå. Jeg skal forklare alt for ham. 
Lys, du at han har en galning. 
Олигарх Ingenting jeg ikke gjør med slik møtt. 
Åpner døren.
Oligarch-Hei, jeg skal forklare alt for deg. 
På denne tiden i leiligheten med svindlere. 
Bandit ser på klokken hans - noe som ikke klatrer. 
Igjen, i en leilighet med oligarker, sitter ektemann og kone på kjøkkenet. 
Oligarch-A Hva er moral er ikke bare et vakkert ord ... (drikker et glass vann) 
I en leilighet med svindlere. 
Lover (nestleder) - En feil i din virksomhet var? 
Bandit-vel, hvordan å si, vår virksomhet er bare å snurre. 
Lover-Jeg kom i kontakt med idioter. 
Bandit-Ja, alt vil være akkurat nå. 
Lover- Og dette ... hans ett rom med dollar, det andre med gull og den tredje med hva? 
Bandit-Med diamanter. 
Lover-hvorfor?
Bandit-Hedging er. 
Lover-hva er det? 
Bandit-jeg vet ikke. 
I Sveta leilighet. 
Oligark-jeg konkluderer med, jeg vil be om tilgivelse og gi deg en liten kompensasjon for din moralske lidelse. 
Mann og kone animert. Oligarken tar ut av porteføljen 40 tusen dollar. 
Oligark, du vil absolutt ikke ta dem, men jeg vil insistere. 
Ektemann Ja, selvfølgelig, selvfølgelig, kom igjen. 
Oligarken-Hva? 
Kona skyver mannen sin i siden. 
Oligark-opphold med Fedya. 
Ektemann (Fedya) Jeg skal prøve. 
Oslarken kommer ut av inngangen. 
Driver-2 timer 2 timer 
Oligarket kommer inn i bilen og går.
I leiligheten av mann og kone, er det en kamp. 
Scene nr. 8 
Ektemannen og kone går inn i leiligheten hvor banditter venter på oligarken. 
Bandit-vel, hvor er han? 
Ektemann-Ja gikk opp som tusenpike. 
Bandit Og hva er dette? -Vis øyet med en finger 
Ektemann-Ja, jeg gikk inn i rollen. 
Bandit lover - Vel, det er et annet alternativ, hvisker i øret mitt. 
Lover Hva med deg selv? 
Bandit, men vi har ingen untouchables. 
Scene nr. 9 
Offisielt forlater bilen sammen med vakten. 
Inkludert i leiligheten. Sitter på sengen. 
Kona bringer champagne til tjenestemannen, forlater rommet.
Ektemannen prøver å gå inn i leiligheten, men vaktene blokkerer døren. 
Kone kaller sin mann-klart. 
Scene nr. 10 
I et rom med banditter. 
Banditinnhold-han klatrer. 
En bandit med en venn går inn i rommet instruerer pistolen og senker den umiddelbart. 
Bandit-Che for virksomheten? 
Kone - Døren ble blokkert av vakter. Men det var ikke alt, hele politibaren kjørte opp. 
En klokke ringer i leiligheten. 
Lover-Vi vil alle bli fengslet. 
BanditIkke en nestleder, Vi har ikke tjent deg til en valgkamp, ​​men vi vil ikke overgi levende. 
Lover-hvordan? 
Bandit-Plan nummer 69 mislyktes aldri. 
Scene nr. 11 
En bandit forkledd som en bestemor åpner døren.
Politimann - Hva fikk bestemødrene til medisinene? 
Bandit-Hva kan ikke? 
Politimann - Hvorfor kan du ikke, du kan og trenger, men jeg spør jentene om å bli. 
Bandit elsker og politimann (fra gjengen) går. På veggen henger portrettene sine "De er etterspurt av politiet" 
Offiseren og mannen kommer ned fra oven. Den offisielle henvender konvolutten til politimannen. 
Scene nr. 12 
En offisiell, kone, ektemann og gangsterpike på kjøkkenet. 
Officer- Så la oss drikke for å fullføre transaksjonen. 
Den offisielle drikker og langsomt faints. Mannen bare brakte et glass til munnen da han så den fallne tjenestemannen, la glasset tilbake og tok kniven.
Men da får gangster et slag fra jentens stekepanne. 
Hustru-Godt gjort Lenka, vi løper alle, og så snart vi våkner opp. 
Scene nummer 13 På gaten. 
Hustru-En pannekake og en koffert ble glemt. 
Jente bandit, det er en tull. 
Hustru-Kom til de kommer til deres sanser. 
Jente-og hvis? 
Hustru - og nei hvis. 
Scene nummer 14 
Jentene går inn i rommet, tar kofferten, og deretter kommer en tjenestemann med en pistol inn i rommet, etterfulgt av en ektemann med bandasjehodet. 
Officer-vel, hva er slange slanger? falt i en felle. 
Scene № 15 
Mann-Vasily Petrovich vel, hva skal vi gjøre med dem? 
Offiser, men vi vil ikke gjøre noe, la ham gå.
Mannen vender til tjenestemannen og ser at pistolen hans er pekt på ham. 
Mann-how? 
Officer - Og her er Fedya, jeg ville ha enkle penger, men de eksisterer ikke. 
Her går banditens elsker og politimann inn i rommet. 
Bandit Og hvordan går det? 
Scene 16 
Bandit, elsker og politimann løp vekk på veien, men da stopper elskeren og går tilbake. 
Bandit, hva er det? 
Kjæresten glemte sin tid. 
Politimann - vel, helvete med dem. 
Lover-Vet du hvor min far holdt dem til meg? 
Politimann-Nå, det er klokken din i rumpa. 
Lover - Her holdt han og forlot. 
Politiet Bandit Gray forteller ham at du er stille, nå blir hans politimenn beslaglagt der og alle khanene vil være alt for oss.
Scene nr. 16 
Banditoffiser? Har du selv kassetter? 
Ene-en-kassett. 
Bandit-Dai. Et skudd blir sparket av en bandit som tar en pistol Tar mål med hånden og skuddene. 
Bandit er en tik 
Hustru eller to patroner. 
Scene № 17 
Bandit med bandaged hånd. 
Bandit-Shorter Nå løper alle opp og til ... .. 
En politimann går inn i rommet. 
Politimann - Her leietakere klager på støyen i leiligheten din. 
Han ser de tilkoblede jentene, trekker ut en pistol. 
Politimannen-Jentene torturerte deg? 
Jenta med et grin-veldig mye. 
Politimann ved radio Alder alder Jeg eik-ringforsterkning her en gang med sadister.
Politimannen i bil-Aha kjørte nå selskapet. Slår av radioen. - De plukker idioter. 
Politimann - Så alle hendene opp en etter en forlater vi leiligheten. 
Den offisielle, spør jeg bare. 
En politimann, jeg har ingenting å si til deg med en kriminell snute. 
En politimann fra en gjeng. Som kollega med en kollega, kanskje jeg går hjem. 
Politimann - Du vil ikke være redd om 10 år senere. 
Jente bandit-takk, vår frelser. 
Politimann-Det er ingenting min jobb er å beskytte de svake. Nå skal vi ringe heisen og vi vil gå, men la dem stampe på trappen. 
Kone, du er så modig. 
Politimann - Vel, jeg deltok ikke i slike problemer. 
Girl - Hva snakker du om.
De forlater heisen, og gjengen går ned trappen med hendene oppe. 
Kone-jeg trodde det ikke var flere dumme mennesker i verden, viser det seg. 
Ektemann-A vi hva. 
Politimann - Leve-off forhandlere 
Avslutt inngangen. 
Politimann - Kom deg inn i bilen. 
Ektemann: Hvor vi sitter, passer vi ikke inn. 
Politi, i bagasjerommet vil vi skyve. 
En politimann fra gjengen-aga til den første pastaen, nå vet du hva bøter? 
Politimann-Ok, nå skal jeg ringe obersten, la maskinen sende. Alo-oberst sender bussen, jeg fanget en gjeng her ... Vel, jeg vet ikke hva, men veldig stort? .. Idiot? Og hvorfor en idiot? Til fots for å bære? Så jeg kjøpte nye sko på samme måte .. Ja, jeg forstod. Vel ...
Han ser seg rundt, men det er ingen, kommer inn i bilen. 
Andre politimann - hva var det? 
Politimann - Og dette er x .. x..oh ... Halloween 
Andre politimann - En i oktober 
Politimannen har allerede blitt overført til August 
Etter en stund falt alt på plass. 
Bandit, politimann og ektemann tigger. 
Bandit har en påskrift på tavlen "Fall på en gaveoperasjon i Sveits." 
Politimannen "Jeg spiste ikke i 3 dager, den fjerde kan ikke stå" 
Min mann "For å mate kattungen" 
Bandit og politimannen i hatter har nesten ingenting mannen en full cap. 
Mannen samler hatten og bladerne.

Bandit, stopp. 
Politimann-Stående lager. 
Jentene skrubber stigen og sukker dessverre. 
Lover henger en annonse "Kandidat til varemedlemmer av Zhmurkin" 
Deres bestemor kommer ut 
Grandma-vel, kom deg ut herfra. 
Elsker kjører bort. 
Den generelle snakker med en katt. 
Generelt -De slike folk har ikke lenger Vassily Petrovich som han stampet bak scenen i to barer i fire handlinger, jeg husker ham to rubler, og hva tror du? Jeg ga ikke opp (sukk) en stingray. 

       Kona (Lys) går inn i politifor uniformet. 
Bandit Og hva er du så Svetka kledd på. 
Kongen og kjæresten til bandit viser politimannens sertifikat.
Lys kommer til General-Comrade General din oppgave er fullført. 
General Rises-Smirno - og faints. 
Hele gjengen er lastet inn i minibuss. 
  Minibussen forlater. 
Slutten. 
  Journalist - Fortell historien din. 
Politimannen Vel, patruljerer gaten, vi ringte om ulykken, da vi kom til stedet, gjorde vi førstehjelp til ofrene, og da i buskene fant jeg en koffert med penger, fordi vi ikke fant eieren av kofferten for å ta det selv. 
Journalist - og bygget du dette sykehuset for pengene du mottok? 
Politimannen, jeg bygde ikke denne sokkelen for tanken med inntektene. 
Journalist hvordan reagerte dine slektninger på dette?
Politimann - Vel, de sa at jeg er en moron, men jeg tror ikke det. 
Journalist - Og hva skjedde da? 
Politimann - Vel, det viste seg at pengene var falske og nå (viser håndjern). Vel, la oss alle møte snart etter 5 år. (Politiene blir tatt for hånd og tatt til paddyvognen). 
slutten 
Det er 2 alternativer for slutten av filmen. Skriv til e-post lexalox2018@gmail.com.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...