Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

फिल्म "परिदृश्य (ब्रुकलिनबाट फराउड)" को परिदृश्य (कथा) "" नि: शुल्क छ।

 

 बस तपाईंलाई चेतावनी दिन चाहानुहुन्छ कि तपाई केहि कुरा बुझ्न सक्नुहुन्न, किनकि यहाँ संवादहरू घटनाहरूको विवरण बिना नै दिइएको छ र यो गुगलको साथ रूसी अनुवाद हो, त्यसैले इनपुट छ, यद्यपि यदि तपाईसँग मस्तिष्क सबै कुरा बुझ्न सकिन्छ))। मेल lexalox2018@gmail.com मा लेखक को सबै प्रश्नहरु। स्क्रिप्ट नि: शुल्क छ, तर लेखकलाई सम्पर्क गर्नुहोस्। 
नामहरू उत्पादनको देशको आधारमा नामहरू कुनै पनि परिवर्तन गर्न सकिन्छ।



पति व्यवसायिक यात्राबाट फर्काउँछ, प्रेमी अर्को बालकनीमा पुग्छ जहाँ उनी एक डाटिट र उनको प्रेमिकासँग भेट्छन्। बर्तित रूसी रूले प्ले गर्न प्रस्ताव गर्दछ र गल्तीले आफैलाई मार्छ। प्रेमी महिलाको लुगामा परिवर्तन गर्दछ र केटी संग घरबाट बच्न, स्याटकेस पैसाको साथ लिन्छ। तर यति सरल छैन - यो स्क्यानरहरू .... 

चलचित्र हटाउन गाह्रो छैन, यसले ठूलो लगानीको आवश्यकता पर्दैन, र तपाईं $ 1000000 कमाउन सक्नुहुनेछ। 
रूल्स 
पत्नी 25-45 वर्ष 
पुरुष पुरुष 30-50 वर्ष 
प्रेमी लोवर 30-50 वर्ष पुरानो 
मिलिमिआम 25-50 वर्ष 
ब्यान्डिट (गिरोह) 30-50 वर्ष 
गंगस्टर केटी केटी 18-35 वर्ष 
एक दाढ़ी 30-60 वर्ष संग बेघर। 
सामान्य 50-60 वर्ष पुरानो
साथै शूटिंगको लागी तपाईंलाई दुई अपार्टमेन्टहरुको लागी ब्याकनिक्स (5 देखि 10 घण्टा सम्म) को लागी आवश्यक छ। 
मिलिटिआ (पुलिस) वर्दी। डमी रिवोलभर यो प्रस्ताव ईमेलमा पठाइएको छ। 

                                              ब्रुकलिन देखि धोखाधड़ी। 
पति - ठीक छ, बकवास खोलो ... म उसलाई मार्नेछु, तुला तुरुन्तै खोल्नुहोस्। 
प्रेमीले बिस्तारै माछा चढाउन खोजे, त्यसपछि अलविदामा घुम्न थाल्यो, तिनको श्रीमतीले तिनलाई अलपत्रबाट बाहिर निकालिन् र उसलाई बालकनीमा धकेल्थे। 
पत्नी -जम्प 
प्रेमी -कैसे 
पतिले चाँडै भाग्यो घर भागे र कोठाको कोठामा तानिएको बालकनी ढोका खोलिएको शयन कक्षमा भाग्यो, बच्चाको कोठामा भाग्यो, सबै केहि अन्य सबै कोठाहरू निरीक्षण गरिएको थियो, कुनै पनि थिएन।
उनी भान्सामा चुपचाप गएर उनको श्रीमती पकाइन्। 
केहि कुरा भयो? श्रीमतीलाई सोध्नुभयो। 
पति - हो त क्रेडिट कार्ड हरायो। 
पत्नीसँग तपाईंको व्यवसाय यात्रा छ? 
पति-एटा अन्तिम क्षणमा रद्द गरियो। 
पत्नी ए आह 
पति पतिको कोठामा गएर सोफेमा बसेर टिभीमा मुस्कुराउँथे, तर अर्को अर्को कलाई घटेको थियो। 
यस समयमा, बिल्कुल नग्न प्रेमी अर्को बालकनीमा सारियो। 
पतिले कोठा छोडेपछि, श्रीमतीले आफ्नो प्रेमीको लुगाबाट बाहिर लुगा लगाए र यसलाई कचौराको छेउमा राखे र सञ्झ्याल बाहिर फ्याँक्यो। 
लुगा लगाएर कचौरा थाम एक बम द्वारा फेला पर्यो। यसलाई अनफिल्ड गर्दै, उनले आफ्नो जैकेट जेब क्रेडिट कार्डबाट कागज निकालेको छ जसमा पिन कोड लेखिएको थियो।
बेघर-उस्तै लोशोक हा हा हा हा। 
प्रेमी नजिकै नजिकैको बालकनीमा गएर अपार्टमेन्टको खुल्ला ढोकामा चढ्यो र त्यसपछि केटीको साथ ग्याङ्गस्टर-प्रकारको कोठा कोठाको ढोकामा प्रवेश गर्छ। 
ब्यान्डिट (गिरोह) को हो? 
केटीले आफ्ना कंधेलाई हल्लाए। 
दलितले केटी राखे र सोफामा प्रेमीलाई राखे। 
ब्यान्डिट (ग्याङ्गस्टर) - के हो? 
प्रेमी- डिपुत, उनी निर्बाध भए। 
ब्यान्डिट- के हो? 
लोवर-बध 
बहादुर 
प्रेमी - तपाई केहि पनि सोच्नुहुन्न, त्यहाँ पति फर्किसकेको छ, र म बालकनीबाट मलाई क्रल गरिएको छ, तपाईंको केटीले मलाई केहि पनि थिएन।
ब्यान्डिट, तपाई सोच्नुहुन्छ म मूर्ख हुँ। तपाईं मेरा अधिकारहरू वर्षौंमा बनाइएका हुन्। आधारबोर्ड कम भयो। 
लोवर-म कसैलाई बताउनेछैन। 
ब्यान्डिट त्यसैले मैले तपाईलाई विश्वास गरेँ, बस बाहिर जानुहोस् र ब्ल्या ब्ला ब्ला। 
लोवर - हो, म कब्र छैन। 
ब्यान्डिट - कब्रमा, यो सही छ। अब हामी खेल्नेछौं। म तिमीलाई रुसी रुचाउछु? 
लover-no 
bandit र म होइन, तर यो आवश्यक छ। 
एक रिगोल्भर बाहिर जान्छ र गिनती सुरु हुन्छ। एक, दुई, तीन, चार, पाँच, बाहिर बेनी-हिड आउनुहोस्, अचानक, एक शिकारी-vybe-gaet 
  प्रेमी पोडमामेन्ट हात, तपाईं प्रश्न गर्न सक्नुहुन्छ? 
ब्यान्डिट- 
प्रेमी प्रेमी-र तपाईं के बीच दुई के हो? तपाई के सोच्नुहुन्छ? 
ब्यान्डिट - के तपाई सोच्नुहुन्छ म एक चूसने हुँ? 
प्रेमी-होइन, तर त्यहाँ त्यस्तो छाप छ।
ब्यान्डिटले हातमा गोली हल्लाउँछ। 
ब्यान्डिट, के एसजीसी के हो? .... पी ... 
उहाँले आफ्नो हात को उल्टा गर्न को पर्दा देखि आँसू। 
माथि बाट चिन्ता - आफ्नो TV बन्द गर्नुहोस् र म अहिले पुलिसलाई कल गर्नेछु। 
ब्यान्डिट रोथ, म तिमीलाई बन्द गर्नेछु। ठीक छ, म तीन को लागि सोचता हूँ, ईमानदारी देखि। 
प्रेमी, हुनसक्छ तपाईलाई आवश्यक छैन? 
ब्यान्डिट-तपाईंलाई डिप्टी चाहिन्छ। एकपटक दुई या तीन जना चियाहरू पाँच बनी पैदल यात्राको लागि बाहिर आए। अचानक, एक शिकारी-रन आउट, सिधा-हियर-गोली-पफ-पफ-ओह-उमी-रेट-ब्वाइस-ब्वाईय हा हा हा नजीक आँखाहरु। 
प्रेमी-केहि पनि म बन्द छैन। 
ब्यान्डिट- यहाँ एउटा बगगर हो, तपाईं मेरो सपना देख्दै हुनुहुन्छ। उप पनि। खैर, तिमीलाई नरक ... .. म तिमीलाई र गोली माराउनेछु। गोली उठाउँछ, तर गोली आगो गर्दैन। दोहोरो दुई पटक दोहोर्याउनुहोस्।
प्रेमी - के तपाईं मलाई फेरि सुरु गर्दै हुनुहुन्छ? 
ब्यान्डिट - यहाँ रिटालिट पाएको छ, सबै मान्छे मान्छेको रूपमा, र यो यो मनपर्दैन जस्तो छैन .ठीक छ, हामी रूले खेलिरहेका छौं। 
टेबलमा रिलाल्भरको टाउको दुख्छ। डुला सञ्झ्यालमा निर्देशित गरिएको छ। 
ब्यान्डिट-राम्रो, अब मैले के गर्नुपर्छ? 
प्रेमी - यसको अर्थ छ कि चकितले प्रकाशको निम्ति निर्देशित हुन्छ, र उज्यालो परमेश्वर हो र परमेश्वरले भन्नुहुन्छ कि कतिजना मानिसहरू मूर्ख भएर घर जान्छन्, ठीक छ, के म जान्छु? 
ब्यान्डिट-ट्याक्सी कल? सुन्नु हा हा हा हा भनिन्छ। दोस्रो राउन्ड। 
उहाँले पिस्तौल फेरि फेरि बदल्नुहुन्छ, बैरल उनको तिर निर्देशित छ। 
ब्यान्डिट - ठीक छ .... शूटरमा? 
प्रेमी - तिमी पागल हो। 
ब्यान्डिट - जाडोमा हिमपातको यी उपमहानहरूबाट तपाइँ प्रश्न गर्नुहुन्न। मलाई हेर।
प्रेमीले आफ्नो आँखा बन्द गर्छ। गोठालो गोली हान्छन् र कोठाको कुनामा जान्छ। 

केटीले तिमीलाई किन मार्यो? 
लोवर-मैले उसलाई मार्न सकेन, उसले आफुको टाउकोमा गोली हान्यो। 
केटी - तपाईका घरहरू सबै अपार्टमेन्टमा हुनुहुन्छ? 
लोवर- 
केटी र यहाँको क्याप्सन कुन छाप गर्दछ र तपाईले बताउनुहुन्छ कसलाई कसले गोली हान्यो, कुन छाप, र त्यसपछि जेलमा आफ्ना साथीहरूलाई तपाईले कसलाई र कसलाई मारेको बताउनेछ। 
प्रेमी, यो अटकिएको छ। 
केटी र अन्य महिलाहरु को पत्नीहरु लाई जाने को लागी। 
प्रेमी, म जाँदै थिएन, तर यो भयो। 
केटी सूटकेस मा पुग्छ यो प्रकट गर्दछ। 
केटी - यो हो हाँ। 
प्रेमी -ओह ... र अहिले के गर्ने? 
केटी हामी मोजार्ट सुन्न सक्छौं? 
प्रेमी तपाईं के मजाक गर्दै हुनुहुन्छ, तपाईं यो लुगा लगाउनुहुन्छ।
केटी - उनको स्टीनिय बाट। 
प्रेमी-के तपाईं लासबाट हुनुहुन्छ? 
केटी - ठीक छ, शेर, म तिमीलाई बचाउनेछु। 
एक प्रेमी महिलाको पोशाकमा उभिएको छ, एक केटीले आफ्नो होंठ बिगार्छ। 
यो जस्तो केटी-केहि पनि गर्भपातको शिकारमा गए। 
प्रेमीलाई एक महिला पोशाकमा केटीको साथ छोडेर घर छोड्छ। लिफ्टको कारण 
एक मान्छेले सीढीहरू घटाउँछ। 
पति - हाम्रो सबै जडान गर्नुहोस्, मेरो उनको फोटो छ, तपाई यसलाई जीवित पार्न सक्नुहुन्न। हो, र सेलफेन ह्याप्चर बैग, म गेराज मा एक chainsaw। 
लिफ्ट खोल्छ र एक पुलिस अधिकारी छ। 
Militsioner - ठीक छ, केटीहरू टाढा छन्? 
केटी-रास्ते मा मन्टे कार्लो रुले मोर्स। 
मिलिमिआम - र म हा हा हानेछु? 
बेशक, $ 100 एक घण्टा।
Militsioner - एक प्रेमिका? 
केटी - एक प्रेमिका 10। 
मिलिटिमान ए को प्रेमिका को रूप मा कल? 
केटी -स्टपेला मिलिमिआम 
-एक स्टेसा फोनले मेरो चाचालाई पुलिसले दिने छ? A-ah 
केटी त्यो गूंगा छ। 
मिलिमिआम-हाँ (चकित)। ठीक कामका केटीहरू काम गर्न सक्दैनन्। म तिमीलाई हा हा हाल्छु। 
केटीहरू जाँदैछन्। 
प्रहरीले अपार्टमेन्टलाई फोन गर्दछ। 
डातले आफ्नो गाई पकड्यो। Doorbell। डातेट ढोका खोल्दैछ। एक पुलिस अधिकारी हो। 
मिलिमिआम-छिमेकीहरूले तपाईसँग शोरको बारेमा सोचेका छन् ... ... आफैलाई आफैंले काट्यो? 
Bandit-aga 
Militsioner-आज यो कस्तो दिन हो। 
ब्यान्डिट मलाई मत बताओ।  
उहाँले आफ्नो माथेबाट पसीना लुगा राख्नुहुन्छ जसलाई उसले बन्दूक बनाउँछ। 
                                             यो अन्तको 
क्याप्शनहरू छैनन् 
प्रहरीधरहरा अनलाइन पुस्तकालयले मलाई जस्तै देख्यो। 
ब्यान्डिट-प्राइज आज भोली पेट्रोचिच हुनेछैन। 
प्रहरी चौकी। 
पतिले निम्न कुरा गर्छन्। 
मेरो श्रीमान्, मैले थोडा बेहोरेको देखेँ, गिराएनन्। 
ब्यान्डिट पुरस्कार हुनेछैन। 
पत्नी-मैले उसलाई डराए। (दोस्रो विकल्प Aaaaaa हो) फोनमा बन्टी 
-नो 
ब्यान्डिट, राम्रो तरिकाले, हामी पुरानो योजना अनुसार काम गर्छौ, हाँ, हो, घर, अपार्टमेटिक, कार, हामी सबै चीज लिन्छौं .... कटेज? र डचा कहाँ छ? Penntyuki मा? खै, डुचा शायद हामी छोड्छौं, हामी जनावरहरू हौ हा हा छैन।
दलितले आफ्नो पति, पत्नी, मिलिमिआमान, र प्रत्येक लिफामा हात हाल्छ। 
ब्यान्डिट -हेल्ल, अर्को हप्तामा हामीसँग एक मंत्री छ, कृपया कामको लागि ढिलो हुनुहुन्न। 
एक शराबी बम अपार्टमेंट मा तोड्छ। 
ब्यान्डिट-निकोलाई इवानोभिच फेरि पुरानो लागि? 
बेघर मानिस उसको टाउकोमा उभिरहेको छ। 
लिफ्टले बेल्जियमलाई बेघरलाई हस्तान्तरण गर्दै, यो पटक फेरि यो दोहोर्याइनेछ। के तपाइँ बुझ्नुहुन्छ? 
बेघर मानिसले आफ्नो टाउको छोडे। 
ब्यान्डिट-निकोल्याइ इवानोविच (अझ बढि अत्यावश्यक) निकोलाई इवानोभिच। 
बेघरले क्रेडिट कार्डहरू दिन्छन्। 
ब्यान्डिट-अन्तिम समय। पाल्डा। 
ब्यान्डिटले ग्रुपमा परिणत गर्छ - अलविदा। 
जारी राख्नुहोस् 

प्रेमीले डितिटको साथीको साथ जान्छ र अचानक घडीलाई सम्झन्छ। 
प्रेमी-घडी 
केटी-कस्तो घडी? 
लोवर-मेरो बुबाले गधामा सम्पूर्ण युद्धलाई केहि कुरा पुर्याएपछि युद्धमा बिताए, र मैले तिनीहरूलाई यो बिर्स बिर्सें .... वरिपरि घुमाउछ र फर्केर जान्छ। 
केटी - तिमी एक पागल हो जहाँ, उसलाई उनको साथ पांच मान्छे को मरे पछि म संग गडबड छैन। 
प्रेमी बन्द हुन्छ, मनुष्य को हो? 
केटी-ए-ह्वा, त्यो ई 
लोवर-राम्रो छ, यो स्पष्ट छ। 
ग्याङ्गस्टरको अपार्टमेट पहिले टाँसिएको छ, प्रेमीले हँसिन्छ। तिनी आधा खुल्ला ढोकामा प्रवेश गर्छन्। 
प्रेमी कोठा मा प्रवेश गर्दछ। र लाश कहाँ छ? 
Militsioner- र उहाँ घर गए। 
लोवर-भेल, यो सधैंको रूपमा स्पष्ट छ। एक गिलास वोदका र पिउ पिगेर पिउछ।
आफ्नो पतिलाई घडी हेर्दै तिनीहरूलाई आँसु पुछिदिनुहुन्छ। 
पति - तपाई सोच्नुहुन्छ कि उहाँले हामीलाई पनि तिर्न दिनुहुन्न। 
केटी-हामी अर्को हप्ताको लागि "सामान्यमा" काम गर्दैछौं तपाईं आफ्नो अनुकूल टोलीमा सामेल हुन सक्नुहुन्छ। 
प्रेमी, म उसलाई नेतृत्व गर्न चाहन्छु। 
पतिले ढोका ढोका खोल्छन्। 
नर योन-खुला, वा म तिमीलाई मार्नेछु। 
सामान्य फोन बोल्दै आफ्ना बिरुद्धहरूमा बस्दै छ। 
पत्नीलाई सामान्य- समय गएको छ। 
सामान्य हुन्छ र उनको गलाबाट बोतल र पेय लिन्छ। 
पत्नी, तिमी कहाँ हो? 
सामान्य - ठीक छ, साहसको लागि। 
पहिले जाँदैछ। सामान्य ब्रोकलोन मा चढेगा। 
सामान्य-स्वेट्का? मैले बन्दूकलाई बिर्सें
पत्नी प्याजको दुःख हो। उसलाई रस्सीमा बाँध्छ र बन्दूकलाई जनरलमा हराउँछ। 
भान्सामा, ब्यान्डिट र केटी। 
केटी-जस्तै यो आयो। 
ब्यान्डिट-आउनुहोस्। 
ब्यान्डिट-यो कसले? 
सामान्य र तपाई को हो? 
डातेटले आफ्नो पिस्टल बाहिर निकाल्छ र यसलाई सामान्यमा संकेत गर्दछ। 
साधारणले आफ्ना बिरुवाहरूबाट पिस्टललाई पनि लिन्छ। 
ब्यान्डिट तपाईं मेरो खिलौनाको बारेमा पागल हुनुहुन्छ। 
सामान्य र म होइन। 
ब्यान्डिट-राम्रो, तपाईं जान सक्नुहुन्छ। 
सामान्य-कहां? 
ब्यान्डिट र तपाई कहाँ जाँदै हुनुहुन्छ? 
सामान्य - अहिले एक मिनेट। बालकनीमा आउँछ। -स्विताना लियोनिदोभना, र अर्को के गर्नु हुन्छ? 
पत्नी एक मूर्ख 
सामान्य हो - बेवकूफ कहाँ छ? 
सामान्य कोठा मा प्रवेश गर्दछ।
ब्यान्डिट र तपाईसँग वास्तविक बन्दूक छैन? 
सामान्य - यो 
ब्यान्डिट हो - यो रस्सी के हो? 
सामान्य-हो स्वेतकासँग बाँधिएको छ, अब म आँसु पुर्याउनेछु। रस्सी जोग्छ, एक शट सुनिन्छ। बुलेट पैरको साथ डाटमा फ्लोरमा पर्दछ, सामान्य सामान्य स्लोनमा पुग्छ। गिरोहको प्रेमिकाले झन्झटमा फसेको छ। प्रेमी कोठा मा प्रवेश गर्दछ। 
एक गाँसिएको पैदलको साथ एक डाट सोफेमा बसाइन्छ। सामान्य प्रेमी हातहरू उठाउँछन् उसलाई तिनको वोदका बोतल जुन पेय हुन्छ र एक स्वालोमा फर्कन्छ। 
प्रेमी डान्सिट कि तपाईं रुसी रुट गर्नुहुन्छ? 
ब्यान्डिट-होइन 
प्रेमी - र म होइन, तर यो आवश्यक छ। 
डाटिनले आफ्नो हात 
लोवर- ब्वाँसो उठाउँछन्
बन्जिट-यहाँको एक ओलिग्रार्च, धेरै धेरै महिला महिला शिकारी छ, त्यसैले उनको कोठा एउटै डलरमा, सुनको साथ र अर्को तेस्रो छ .... तेस्रो 
- म सहमत छु। के यो कानुनी हो? 
ब्यान्डिट-राम्रो, सबै कुरा यहाँको सम्बन्ध छ। 
दृश्य संख्या 5 
अक्लिग्रेट गाडीबाट गाडी पुग्छ। 
चालक - राम्रो, सधैं 15 मिनेट? 
ओलीग्रार्च 2 घण्टाको लागि असफलता छ। 
अलिग्रार्चले अपार्टमेन्टमा प्रवेश गर्छ र लाइट र ढोकाको घण्टी बजाउछ र चुम्बन गर्न थाल्छ। 
लाइट - पति बालकनीमा छिटो छ। 
Oligarch - हो, होइन, म अहिले यो गर्न सक्दिन। म उसलाई सबै कुरा बुझाउँछु। 
लाइट, तपाईलाई त्यो पागल छ। 
Олигарх केहि पनि म यस्तो मिल्दो छैन। 
ढोका खोल्छ
Oligarch - नमस्कार, म तपाईंलाई सबै कुराको व्याख्या गर्नेछु। 
यो समयमा स्क्यानरहरूसँग अपार्टमेन्टमा। 
दण्डित उनको घडी हेर्छ - केहि चढ्छन। 
फेरि, अलिग्राहीको साथ एक अपार्टमेन्ट मा, पति र पत्नी भान्सामा बसेर बस्छन। 
Oligarch-A के नैतिकता के हो भने केवल एक सुन्दर शब्द होइन ... (एक गिलास पानी पिउने) 
एक स्क्यानरहरूसँग एक अपार्टमेन्टमा। 
लोवर (डिप्टी) - तपाईंको व्यवसायमा एक झलक थियो? 
ब्यान्डिट-राम्रो, कसरी भन्न सकिन्छ, हाम्रो व्यवसाय कताईरहेको छ। 
लोवर-म बेवकूफों संग संपर्क मा मिल्यो। 
ब्यान्डिट -हाँ, सबै कुरा अब हुनेछ। 
लोवर- र यो ... डलरको साथ तिनको एक कोठा, सुनको साथ दोस्रो, र तेस्रो के साथ तेस्रो? 
ब्यान्डिट-हिरो साथ। 
प्रेमी - किन?
ब्यान्डिट-हैडिंग हो। 
प्रेमी यो के हो? 
ब्यान्डिट-म थाहा छैन। 
Sveta को अपार्टमेंट मा। 
अन्तर्वार्ता-म अन्तमा, म क्षमा माग्न चाहन्छु र तपाईंको नैतिक पीडाको लागि तपाईंलाई सानो मुआवजा दिन चाहन्छु। 
पति र पत्नी एनिमेटेड। अलिग्रार्चले पोर्टफोलियोबाट 40 हजार डलर बाहिर निकाल्छ। 
Oligarch, तपाईं निश्चित रूपले तिनीहरूलाई लिन सक्नुहुन्न, तर म जोरहेछु। 
पति हाँ, निस्सन्देह, फेरि आउनुहोस्। 
Oligarch - के? 
पत्नीले आफ्नो पतिलाई छेउमा धकेल्छन्। 
ओलीग्राच - फेदियासँग रहनुहोस्। 
पति (फेदिया) म प्रयास गर्नेछु। 
अलिग्राही प्रवेश द्वारबाट आउछ। 
चालक - 2 घण्टा 2 घण्टा 
अलिग्राहीले कार र पातहरूमा पाउँछ।
पति र पत्नीको अपार्टमेन्टमा त्यहाँ एक लडाइँ छ। 
दृश्य संख्या 8 
पति र पत्नीले अपार्टमेन्टमा प्रवेश गर्दछ जहाँ डाँडाहरू अलिग्राहीको लागि पर्खिरहेका छन्। 
ब्यान्डिट-राम्रो, उनी कहाँ छ? 
पति -हाँ एक सेप्टेबर जस्तै थियो। 
ब्यान्डिट र यो के हो? एक औंला संग आँखा देखाउनुहोस् 
पति - हो, मैले भूमिका प्रवेश गरे। 
ब्यान्डिट प्रेमी - ठीक छ, त्यहाँ अर्को विकल्प छ, मेरो कानमा क्यान्सर। 
प्रेमी आफैं के हो? 
ब्यान्डिट, तर हामीसँग कुनै अनावश्यक छैन। 
दृश्य संख्या 9 
आधिकारिक छोडेर कार गार्डको साथ। 
अपार्टमेन्टमा समावेश गरिएको। बेडमा बस्छ। 
पत्नीले आधिकारिकलाई शैम्पेन ल्याउँछिन्, कोठा छोड्छ।
पतिले अपार्टमेन्ट प्रवेश गर्न खोज्छ, तर गार्डरले ढोका खोल्छन्। 
पत्नीले आफ्नो पतिलाई भनिन्- स्पष्ट रूपले। 
दृश्य संख्या 10 
दलितहरूको साथ एक कोठामा। 
ब्यान्डिट सामग्री - उहाँ चढ्दै हुनुहुन्छ। 
साथीको साथ एक डाटिटले कोठामा प्रवेश गर्छ भने बन्दूकलाई निर्देशन गर्दछ र तुरुन्तै कम हुन्छ। 
व्यापारको लागि ब्यान्डिट-चे? 
पत्नी-ढोकाहरू गार्डद्वारा रोकिएको थियो। तर यो सबै छैन, सबै प्रहरी कार माथि उड्यो। 
अपार्टमेन्टमा एक घण्टी बजाउँदै। 
प्रेमी-हामी सबै कैदी हुनेछन्। 
ब्यान्डिट-कुनै डिप्टी छैन, हामीले तपाईंलाई पूर्व-चुनाव अभियान कमाएनौ, तर हामी जीवित आत्मसमर्पण गर्दैनौं। 
प्रेमी-कसरी? 
ब्यान्डिट प्लान नम्बर 69 कहिल्यै असफल भयो। 
दृश्य संख्या 11 
एक दादी को रूप मा डिस्को एक बैंड को दरवाजा खोलता छ।
प्रहरीधरहरा अनलाइन पुस्तकालय प्रहरीधरहरा अनलाइन पुस्तकालय पुस्तकालय: नेपाली प्रकाशनहरू (2000-2014) 
ब्यान्डिट- के गर्न सक्नुहुन्न? 
प्रहरीधरहरा अनलाइन पुस्तकालय किन - तपाईं किन गर्न सक्नुहुनेछ र पनि चाहिन्छ, तर म सोध्छु कि केटीहरु बस्न चाहन्छु। 
ब्यान्डिट प्रेमी र प्रहरीधरहरा (गिरोहबाट) जाँदैछन्। पर्खालमा तिनीहरूको चित्रहरू "तिनीहरू पुलिसद्वारा चाहन्छन्" 
आधिकारिक र पति माथिबाट आउँदैछन्। आधिकारिक हात पुलिसले लिफाफा। 
दृश्य संख्या 12 
भान्सामा एक आधिकारिक, पत्नी, पति र गंगस्टर केटी। 
अधिकारी - त्यसैले हामीलाई लेनदेनको सफल समापन गर्न पीओस्। 
आधिकारिक पेय र बिस्तारै फन्टहरू। पतिले केवल एक गिलास आफ्नो मुखमा ल्याए जब तिनले देखे कि आधिकारिकले गिलास पछाडि राखे अनि चाकू लिइन्।
तर त्यसपछि गिरोहले केटीको फ्राइङ प्यानबाट झटकाउँछ। 
पत्नीले राम्रो गरे Lenka, हामी सबै दौड्छौं, र त्यसपछि चाँडै उठ्न। 
दृश्य संख्या 13 सडकमा। 
पत्नी - एक पैनकेक र एक सूटकेस बिर्सियो। 
केटी बहादुर, यो मूर्ख हो। 
पत्नी आएर तिनीहरू आफ्नो इन्द्रमा आउँदैनन्। 
केटी-र यदि? 
पत्नी - र यदि होइन। 
दृश्य संख्या 14 
केटीहरू कोठामा प्रवेश, सूटकेस लिनुहोस् र बन्दूकसँग एक आधिकारिक कोठामा प्रवेश गर्दछ, पछि पतिले पछाडि हेडको साथ। 
अधिकारी-राम्रो, साँप सांप के हो? एक जाल मा गिर गयो। 
दृश्य 15 № 
पति पति-वसीसी पेट्रोचिच राम्रो छ, हामी के साथ के गर्नेछौं? 
अधिकारी, तर हामी केहि गर्न गर्दैनौं, उसलाई जाने दो
पति आधिकारिकलाई फर्केर हेर्छन् र उसको बन्दूकले उहाँलाई संकेत गर्दछ। 
पति-कसरी? 
अधिकारी - र यहाँ फिडिया छ, म सजिलो पैसा चाहान्छु, तर तिनीहरू अवस्थित छैनन्। 
यहाँ डात प्रेमी र पुलिसले कोठामा प्रवेश गर्छ। 
ब्यान्डिट र यो कसरी जाँदैछ? 
दृश्य 16 
ब्यान्डिट, प्रेमी र प्रहरीले सडकमा भाग्यो, तर त्यसपछि प्रेमी बन्द हुन्छ र फिर्ता जान्छ। 
ब्यान्डिट, के यो छ? 
प्रेमीले आफ्नो समय बिर्स्यो। 
प्रहरीधरहरा अनलाइन पुस्तकालय प्रहरीधरहरा अनलाइन पुस्तकालय पुस्तकालय: नेपाली प्रकाशनहरू (2000-2014) 
प्रेमी-के तपाईलाई थाहा छ कि मेरो बुबाले मलाई कहाँ राख्नुभयो? 
प्रहरीधरहरा - राम्रो, यो गधा मा तपाईंको नजर छ। 
प्रेमी-उनीहरूले राखे र छोड्छन्। 
पुलिस डालीट ग्रे उनलाई बताउनुहुन्छ कि तिमी चुप लाग्यौ, अब उनको पुलिसहरु त्यहाँ समाइनेछ र सबै परिवार हाम्रो लागि हुनेछ।
दृश्य संख्या 16 
ब्यान्डिट अधिकारी? के तपाईंसँग कारतूस छ? 
पत्नी एक कारतूस। 
ब्यान्डिट-दाई एक बन्दूक एक बन्दूक लिएर एक डाटद्वारा निकालिएको छ उनको लक्ष्य र गोली। 
ब्यान्डिट एक कुटी 
पत्नी या दुई कारतूस छ। 
दृश्य 17 № 
बैंड bandaged हात संग Bandit। 
Bandit-Shorter अब सबै चलिरहेको छ र ... ... 
एक पुलिसले कोठामा प्रवेश गर्छ। 
पुलिस - यहाँ किरायेदारों तपाईंको अपार्टमेंट मा शोर को बारे मा शिकायत गर्दछ। 
उसले जोडिएको लुगाहरू देख्छ, बन्दूक बाहिर निकाल्छ। 
प्रहरीले - केटीहरूले तिमीलाई अत्याचार गरे? 
नारीको साथ केटी - धेरै धेरै। 
रेडियो एल्डर एल्डर द्वारा प्रहरीले यहाँ एक ओक कल सुदृढीकरण यहाँ उदासीहरूको गिरोह।
कार आहा मा पुलिसले अब कम्पनीलाई चलायो। रेडियो बन्द गर्दछ। - तिनीहरू बेवकूफ छनौट गर्दै छन्। 
पुलिस - त्यसैले सबै हातहरू एक एक गरेर हामी अपार्टमेंट छोड्छौं। 
आधिकारिक, म बस सोध्छु। 
एक पुलिस अधिकारी, मसँग आपराधिक मूर्ति संग केहि भन्न को लागी छैन। 
गिरोहबाट एक पुलिसकर्मी - सहयोगीको साथ सहयोगीको रूपमा, म घर जान्छु। 
प्रहरी - तपाई 10 वर्ष पछि डराउनुहुन्न। 
केटी ब्यान्डिट-तपाईलाई धेरै धेरै धन्यवाद, हाम्रो मुक्तिदाता। 
प्रहरी - यो मेरो काम केही छैन कि कमजोरको रक्षा गर्न। अब हामी लिफ्टलाई बोलाउनेछौं र हामी जान्छौं, तर उनीहरूले सीढीमा स्टम्प गरौं। 
पत्नी तिमी धेरै साहसी छौ। 
प्रहरीधरहरा - ठीक छ, मैले यस्ता समस्याहरुमा भाग लिइन। 
केटी- के कुरा गर्दै हुनुहुन्छ?
तिनीहरू लिफ्ट छोड्छन्, र गिरोहले आफ्नो हातले सीढ़ीलाई घटाउँछ। 
पत्नी-मैले सोचेँ कि त्यहाँ संसारमा अरू बेवकूफ व्यक्तिहरू थिएनन्, यो बाहिर निस्कन्छ। 
पति - हामी के 
प्रहरी -Leave-बन्द negotiators 
प्रवेश निस्कनुहोस्। 
प्रहरी अधिकारी - कारमा जानुहोस्। 
पति: जहाँ हामी कहिले बस्छौ, हामी फिट छौं। 
पुलिस, बाँकीको ट्रंकमा हामी झर्छौं। 
पहिलो पेस्टमा गिरोह-एगाबाट प्रहरीधरहरा, अब तपाईं कुन ज्यान जान्नुहुन्छ? 
पुलिस - ठीक छ, अब म क्यान्सरलाई कल गर्नेछु, मेशिन पठाउँछु। अलो कर्नेल बस पठायो, मैले यहाँ गिरोह पकडे ... राम्रो, मलाई थाहा छैन के हो, तर धेरै ठूलो छ? .. बेवकूफ? र किन बेवकूफ? खुट्टामा लिने? त्यसैले मैले त्यहि टाढा नयाँ जूताहरू किन्नुभयो ... हो, मैले बुझें.म ...
उहाँ वरपर हेर्नुहुन्छ, तर पहिले नै कुनै पनि होईन, कारमा पुग्छ। 
दोस्रो प्रहरी - त्यो के थियो? 
प्रहरी र यो एक्स हो .. x..ओह ... हेलोवीन 
दोस्रो पुलिस अधिकारी - अक्टोबर अक्टोबरमा 
पुलिसले 
केही समय पछि अगस्तमा हस्तान्तरण गरेको छ , सबै कुरा स्थानमा पुगे। 
प्रहरीधरहरा अनलाइन पुस्तकालय प्रहरीधरहरा अनलाइन पुस्तकालय पुस्तकालय: नेपाली प्रकाशनहरू (2000-2014) 
दलितले ट्याबलेटमा एउटा शिलालेख छ "स्विट्जरल्याण्डमा उपहार सञ्चालनमा पतन।" 
प्रहरीधरहरा "मैले 3 दिनको लागि खाएनन, चौथो चौथो" 
मेरो पति " खडा गर्न सक्दैन" पिट्टेको खाना खानको लागि " 
डाँडा र टोपीमा प्रहरीले लगभग पतिले पूर्ण टोपी गर्दैन। 
पतिले आफ्नो टोपी र पातहरू जम्मा गर्छन्।

ब्यान्डिट राम्रो छ। 
पुलिस - स्थिर स्टक 
महिलाहरु सीढी र दुखाइको साथ दुख्छ। 
प्रेमी एक विज्ञापन फाँसी "झोर्कर्किन को पदाधिकारीहरुको लागि उम्मेदवार" 
उनको दादी दादी बाहिर आउछ 
, यहाँ देखि बाहिर निकलो। 
प्रेमी टाढा टाढा। 
सामान्य बिरालो कुरा गर्दैछ। 
सामान्य - कतिपय व्यक्तिहरू अब वसीली पेट्रोचिच छन् जसको कारण उनले चार कार्यवाहीमा दुई पट्टीमा स्टेसन पछि स्टम्प गरे, ओह मैले उसलाई दुई रूबल सम्झन्छु, र तपाई के सोच्नुहुन्छ? मैले छोडेको छैन (साई) एक स्टिंग्रे। 

       पत्नी (लाइट) पुलिस वर्दीमा प्रवेश गर्दछ। 
ब्यान्डिट र के हो तिमी यति Svetka को लागि तैयार छ। 
दलितको पत्नी र प्रेमिकाले पुलिस अधिकारीको प्रमाणपत्र देखाउँछन्।
लाइट-जनरल-कमरेन्ड सामान्यको लागी तपाईंको काम पूरा भएको छ। 
सामान्य रेजिज - स्मिरोनो - र फाइनान्स। 
पुरा गिरोह एक मिनिबस मा भरी छ। 
  मिनिबस पातहरू। 
समाप्त। 
  पत्रकारिता-तपाईंको कथा बताउनुहोस्। 
प्रहरीधरहरा, राम्रो, सडक ग्याँस गर्दा हामी दुर्घटनामा कल गर्यौं जब हामी साइटमा पुग्यौं, हामीले पीडितहरूलाई पहिलो सहायता प्रदान गर्यौँ, र त्यसपछि झाडीमा मैले पैसासँग सूट पाए, किनकि हामीले मालिक पाएनौं सूटकेस को लागी यो आफैलाई लिन। 
पत्रकारिता - र तपाईंले प्राप्त गर्नुभएको पैसाको लागि यो अस्पताल बनाउनुभयो? 
पुलिसले, मैले आयोजकसँग टैंकको लागि यो पेडाल निर्माण गरेन। 
पत्रकारले तपाईंको रिवाजले यो प्रतिक्रिया कसरी गर्यो?
प्रहरीधरहरा अनलाइन पुस्तकालय प्रहरीधरहरा अनलाइन पुस्तकालय पुस्तकालय: नेपाली प्रकाशनहरू (2000-2014) 
पत्रकार-र के भयो भने 
पुलिस - ठीक छ, यो बाहिर निकल्यो कि मुद्रा नकली थियो र अब (हैंडल देखि थाहा हुन्छ) .जब, सबै को 5 साल पछि जल्द मिलें। (पुलिसहरू हातमा लिइन्छ र धान वैगनमा लिइन्छ)। 
अन्त 
त्यहाँ फिल्मको अन्त्यको लागि 2 विकल्पहरू छन्। E-mail lexalox2018@gmail.com मा लेख्नुहोस्।

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...