Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

«Scammers (Խարդախություն Բրուքլինից)» ֆիլմի սցենարը (պատմությունը) անվճար է:

 Պարզապես ցանկանում եք նախազգուշացնել ձեզ, որ դուք ոչինչ չեք հասկանում, քանի որ այստեղ միայն երկխոսություններ են տրվում առանց միջոցառումների նկարագրության, եւ սա Google- ի հետ ռուսերեն թարգմանություն է, ուստի մուտքագրեք, չնայած որ եթե ուղեղ ունեք, ամեն ինչ կարելի է հասկանալ))): Բոլոր հարցերը հեղինակի հետ lexalox2018@gmail.com հասցեով: Սցենարը անվճար է, սակայն դիմեք հեղինակի: 
Անունները կարող են փոխվել ցանկացածի `կախված կինոյի արտադրության երկիրից:



Ամուսինը վերադառնում է գործուղումներից, սիրահարը բարձրանում է հաջորդ պատշգամբում, որտեղ նա հանդիպում է ավազակապետի եւ իր ընկերուհու հետ: Bandit առաջարկում է խաղալ ռուսական ռուլետկա եւ պատահաբար սպանել իրեն: Սիրահարը փոխվում է կնոջ զգեստի մեջ եւ խուսափում է բնակարանից աղջկա հետ, ճամպրուկը գումարով: Բայց այնքան էլ պարզ չէ `scammers .... 

Ֆիլմը դժվար չէ հեռացնել, դա մեծ ներդրումներ չի պահանջում, եւ դուք կարող եք վաստակել $ 1000000: 
Roles 
Wife 25-45 տարեկան 
Արական 30-50 տարեկան 
Lover 30-50 ամյա 
Միլիտմանը 25-50 տարեկան 
Bandit (գանգստեր) 30-50 տարեկան 
Գանգստեր աղջկա 18-35 տարեկան 
անօթեւան մորուքով 30-60 տարեկան: 
Ընդհանուր 50-60 տարեկան
Կրակոցների համար դուք պետք է ունենաք երկու բնակարան պատշգամբներով (5-ից 10 ժամվա ընթացքում): 
Militia (ոստիկանության) համազգեստը: Dummy revolver Առաջարկը ուղարկվում է էլփոստի: 

                                              Խարդախություն Բրուքլինից: 
Ամուսինս , լավ է, բացիր գռեհիկ ... Ես սպանելու եմ, անմիջապես բացիր սնունդը: 
Lover- ը փորձեց բարձրանալ մահճակալի տակ, այնուհետեւ սեղմեց սենյակում, նրա կինը դուրս հանեց սենյակից դուրս եւ դրեց պատշգամբը: 
Կինը -Jump 
Lover -Ինչպես. 
Ամուսինն արագ վազեց տան մեջ վազեց դեպի ննջասենյակը, բացեց պատշգամբի դուռը, այնուհետեւ քնելու էր անկողինը, փոսը բացեց սենյակը, վազեց դեպի մանկասենյակը, քանի որ ամեն ինչ ստուգվեց բոլոր մյուս սենյակներում, ոչ ոք չկար:
Նա հանգիստ գնաց խոհանոց, որտեղ իր կինը պատրաստում էր: 
-Ինչ որ բան է պատահել? Հարցրեց կնոջը: 
Ամուսինս, այո, կարծում է, որ կորցրել է կրեդիտ քարտը: 
Կինը, դու գործուղում ես: 
Ամուսնացած է, վերջին պահին չեղյալ է հայտարարվել: Ամուսինը 
A-ah 
Ամուսինը մտել է դահլիճ, նստում է մահճակալի վրա, ժպտում է հեռուստացույցով, բայց հետո նկատում է մեկ այլ ժամացույց: 
Այս պահին ամբողջովին մերկ սիրահարը տեղափոխվեց հաջորդ պատշգամբ: 
Ամուսինը սենյակից դուրս գալուց հետո, կինը դուրս է եկել իր սիրուհիի հագուստը պահարանից եւ դրեց աղբարկղի մեջ եւ դրեց այն պատուհանից դուրս: 
Դանակով հայտնաբերվել է հագուստով աղբի պայուսակ: Ձեռք բերելով այն, նա հանեց իր բաճկոնով գրպանի քարտերը մի կտոր թղթի վրա, որի վրա գրված էր PIN կոդը:
Անօթեւաններ `նույն լոշոկ հա հա հա: 
Lover- ը մոտակա պատշգամբում շարժվում է բնակարանի բաց դռան մեջ, իսկ հետո աղջկա հետ գանգստեր տիպի մարդ մտնում է սենյակի դուռը: 
Բանդիտ (գանգստեր) ով է: 
Աղջիկը հափշտակել է ուսերը: 
Բանդիտը դահլիճի վրա դրեց աղջիկը եւ սիրահարը: 
Bandit (գանգստեր) - Ով եք դուք: 
Lover -Deputat, նա հազիվ մխիթարվեց: 
Bandit- ը իրական է: 
Lover-yeah 
Bandit (գանգստեր) - Ես դեռ չեմ սպանել պատգամավորներին: 
Lover - Դուք չեք կարծում, որ ամուսինը վերադարձել է, եւ ես պատշգամբից եմ քշում ձեզ, ձեր աղջկա հետ ես ոչինչ չունեի:
Բանդիտ, կարծում ես, ես հիմար եմ: Դու իմ հեղինակությունը ես եմ կառուցել տարիների ընթացքում ցածր սահադաշտը իջեցրեց: 
Lover- Ես որեւէ մեկին չեմ ասի: 
Bandit Այնպես որ, ես հավատացի քեզ, պարզապես դուրս գալ եւ blah blah blah ձեր լեզուն: 
Lover- Այո, ես գերեզման չեմ: 
Բանդիտ - գերեզմանի վրա, դա ճիշտ է: Այժմ մենք խաղալու ենք: Ինձ դուր է գալիս ռուսական ռուլետկա: 
Lover- ոչ 
Bandit Եվ ես չեմ, բայց դա անհրաժեշտ է: 
Ձեռք է բերում ատրճանակ եւ սկսում է հաշվել: Մեկ, երկու, երեք, չորս, հինգը, դուրս գալուց հետո, հանկարծ, մի որսորդ-վիբ-լեյտ 
  Լորդի պոդմայետ ձեռքը, կարող եք հարցնել: 
Bandit-Well 
Lover- Եվ ինչ եք դուք մեզ միջեւ: 
Bandit - Ինչ եք կարծում, ես մի պզուկ: 
Lover-No, բայց նման տպավորություն կա:
Բանդիտը ինքն իրեն կողոպտում է: 
Bandit, ինչ Szc? ... Պ-ն ... 
Նա արտասվում է վարագույրից, ձեռքը ետ թափելու համար: 
Վեր կացեք վերեւից, անջատեք ձեր հեռուստատեսությունը եւ ես հիմա զանգահարեք ոստիկանություն: 
Բանդիտ Ռոթ, ես կփակեմ քեզ: Լավ, կարծում եմ երեք, ազնիվ: 
Lover, գուցե կարիք չունես: 
Bandit- Ձեզ անհրաժեշտ է պատգամավոր: Մի երկու կամ երեք խաբեբա հինգն bunny դուրս եկավ զբոսանքի ... Հանկարծ մի որսորդ - վազում դուրս Straight - ի Նապաստա-shoot-Piff-puff-oh-oh-oh-Umi-raet-bunny-moi.ha ha ha Լավ աչքերին մոտ: 
Սիրում եմ, ոչինչ չեմ փակելու: 
Bandit - Այստեղ խառնաշփոթ է, ես երազում ես: Պատգամավորը: Դե, դժոխք քեզ վրա ... ես կկործանեմ քեզ եւ այլն: Կրակում է, բայց գնդակ չի կրակում: Կրկնել մեկ անգամ `երկու երրորդը:
Lover - Ինչ ես սկսում նորից: 
Bandit - այստեղ սողուն է ստացել, բոլոր մարդիկ, որպես մարդիկ, եւ այն, որ դա չի սիրում, այդպես չէ: Ուրեմն, մենք ռուլետկա ենք խաղում: 
Զայրացնում է ապստամբությունը սեղանի վրա: Դուլան ուղղված է պատուհանին: 
Bandit - Դե, ինչ պետք է անեմ հիմա: 
Lover - Սա նշանակում է, որ փորոտիքը ուղղված է լույսի, եւ լույսը Աստված է եւ Աստված ասում է, որ տղաների համար հիմար լինել տուն գնալ, լավ, ես կգնամ: 
Բանդիտ-տաքսի զանգ Մի դահլիճ կոչվում է հա հա հա: Երկրորդ փուլը: 
Նա կրկին վերադառնում է ատրճանակը, բարը ուղղված է նրան: 
Bandit - Բոլորը ճիշտ .... Կրակողի վրա: 
Lover- Դուք խենթ եք: 
Բանդիտ. Ձմռան ձմռան այս պատգամավորներից դուք չեք կասկածի: Նայիր ինձ.
Lover սերտորեն փակում է իր աչքերը: Bandit- ը նկարահանում է եւ ընկնում սենյակի անկյունում: 

Girl- Ինչու եք սպանել նրան: 
Lover- Ես չեմ սպանել նրան, նա ինքն իրեն գլխով հարվածեց: 
Girl- ձեր տպաքանակները ամբողջ բնակարանում: 
Lover- Ինչ է պատճենում 
Աղջիկը, եւ այստեղ ոստիկանները եւ դուք կասեք, թե ով է նկարահանել, ում, ինչ տպում է, իսկ հետո նրա ընկերներին, բանտում կբացատրեք, թե ում եւ ով սպանել է: 
Lover, դա խրված է: 
Աղջիկը ոչինչ չի գնա այլ կանանց կանանց: 
Lover, ես չէի պատրաստվում, բայց դա տեղի ունեցավ: 
Աղջիկը մոտենում է ճամպրուկին: 
Girl- Սա այո: 
Lover -Oh ... Եվ հիմա ինչ անել: 
Աղջիկը կարող ենք լսել Մոցարտին: 
Lover Ինչ եք խմում, հագուստը ինչ է:
Girl -Won- ից իր steanie- ից: 
Lover- Դու մարմնից եք: 
Աղջիկ, լավ, Lion, կփրկեմ ձեզ: 
Սիրահար կանգնած է կնոջ հագուստով, աղջիկը շուրթերը շողում է: 
Աղջիկը, նման դեպք չի եղել, գնաց աբորտի զոհը: 
Lover- ը բնակարանից դուրս է եկել մի աղջիկ հագուստով: Վերելակների պատճառով: 
Մարդը ընկնում է աստիճաններից: 
Ամուսինս, միացեք մեր բոլորին, ես նրա լուսանկարն ունեմ, դու չես կարող կենդանի մնալ: Այո, եւ ես ունեմ ավտոտնակում գտնվող ցելոֆանե գոմաղբի պայուսակներ: 
Վերելակը բացվում է եւ կա ոստիկան: 
Ոստիկանություն - Դե, աղջիկները հեռու են: 
Girl-Away- ը Monte Carlo- ի ռուլետկա շրջադարձով: 
Militiaman - եւ ես հա հա: 
Girl- Իհարկե, ժամը 100 դոլար:
Միստիկ-ընկերուհի 
Girl- ընկերուհու համար 10. 
Militiaman A ընկերուհին զանգահարել: 
Girl -Stepa 
Militiaman-A Stepa հեռախոսը հորեղբորս կտա ոստիկանին: A-ah 
Girl Աղջիկս համառ: 
Militiaman-Yes (զարմացած): Լավ աշխատող աղջիկները չեն կարողանում: Ես հետեւում եմ ձեզ հա հա: 
Աղջիկները հեռանում են: 
Ոստիկանն այդ բնակարանը կոչ է անում: 
Բանդիտը կանգնում է իր այտին: Doorbell. Բանդիտը պատրաստվում է բացել դուռը: Այստեղ կա ոստիկան: 
Militiaman-neighbors- ը դժգոհում է ձեր աղմուկից ... ... ինչ եք կտրել: 
Bandit- 
aga- ի ոստիկանը. Ինչ օր է այսօր նման: 
Bandit Մի ասա ինձ:  
Նա իր ձեռքը խոնարհեցնում է իր քրտինքը քրտինքը, որով նա կրակում է: 
                                             ԱՅՍ ՊԱՏՃԱՌ ՉԷ 
ՊԱՏԿԵՐԸ 
Ոստիկանությունը ինձ նման տեսավ: 
Bandit- մրցանակները այսօր չեն լինի Վասիլի Պետրովիչը: 
Ոստիկանը վրդովված է: 
Ամուսինը մոտենում է հետեւյալին. 
Ամուսինս, մի ​​քիչ փափուկ տեսա, ընկավ: 
Bandit մրցանակը չի լինի: 
Կինս, վախեցել էի նրան: (Երկրորդ տարբերակը Aaaaaa) 
Bandit-No 
Bandit հեռախոսում, Lenochka, լավ, մենք աշխատում ենք ըստ հին սխեմայով, այո, այո, տունը, բնակարանը, մեքենան, ամեն ինչ վերցնում ենք: Եվ որտեղ է դաշը: Penntyuki- ում: Դե, գիշերը, թերեւս, հեռանում ենք, մենք կենդանիներ չենք հա հա հա:
Bandit գալիս է իր ամուսնու, կնոջ, militiaman, եւ ձեռքերը յուրաքանչյուր ծրար. 
Բանդիտ - Լավ, որ հաջորդ շաբաթ մենք ունենք նախարար, խնդրում ենք ուշանալ աշխատանքի համար: 
Հարբած բում տարածվում է բնակարանում: 
Բանդիտ-Նիկոլայ Իվանովիչը կրկին հին է: 
Անօթեւան մարդը կանգնած է նրա գլխին: 
Բռնապետը ծրարն անօթեւաններին հանձնելով, այս անգամ նորից կրկնվելու է: Դու հասկանում ես? « 
Այդ անտուն մարդը գլխով իր գլուխը. 
Bandit-Նիկոլայ Իվանովիչ (նույնիսկ ավելի հաստատակամ) Նիկոլայ Իվանովիչ. 
Անօթեւան տալիս վարկային քարտեր. 
Bandit-վերջին անգամ: Padla. 
Ավազակային դառնում է ամբողջ խմբի Goodbye. 
Շարունակելի: 
Scene փողոց:
Սիրահարը գնում է ավազակապետի հետ եւ հանկարծ հիշում է ժամացույցը: 
Lover-Clock 
Girl- Որ ժամացույցը: 
Lover- Իմ հայրը ամբողջ պատերազմը անցկացրեց էշի մեջ, որը ձգվում էր մի բան, որը կանցներ ինձ, եւ ես մոռացել եմ դրանք: 
Աղջիկ, ուր եք մոլագար, նա սպանեց հինգ մարդու, ավելի լավ չէր խառնաշփոթի հետ: 
Սիրահարը դադարում է, ով է մանյակ: 
Girl-Au, լավ է, նա 
Lover- Դե, պարզ է: 
Անցյալից գանգստականի բնակարանը անցնելը, սիրահարը ծիծաղում է: Նա մտնում է կես դռնով: 
Lover ներսում մտնում է սենյակ: Եվ որտեղ է դիակը: 
Ոստիկանություն - Եվ տուն գնաց: 
Lover - Դե, դա միշտ էլ պարզ է: Ներծծված մի բաժակ օղի եւ խմիչք է պարունակում:
Տեսնելով ժամացույցը, ամուսինները արցունքներ են թափում: 
Ամուսին, միթե չեք կարծում, որ նա մեզ էլ չի վճարում: 
Աղջիկը, մենք աշխատում ենք հաջորդ շաբաթվա «ընդհանուրում», կարող եք միանալ մեր բարեկամական թիմին: 
Lover, ես ուզում եմ նրան առաջնորդել: 
Ամուսինը դանդաղորեն բախում է դուռը: 
Ամուսինս բաց է, կամ ես կսպանեմ քեզ: 
Գեներալը նստած է իր հեռախոսով զանգահարած իր ներքնազգեստներով: 
Ընդհանուր ժամանակի կինը գնացել է: 
Ընդհանուր առմամբ վեր է կենում եւ իր կոկորդից մի շիշ եւ խմիչք է ստանում: 
Կինը, որտեղ եք դուք: 
Ընդհանուր - Դե, քաջության համար: 
Կինը `առաջ գնալ: Գեներալը կբարձրանա bolkon- ի միջոցով: 
Ընդհանուր սվետկա: Ես մոռացել եմ հրացանը
Կինը սոխի վիշտն է: Նրան կապում է պարանին եւ զենքը գցում է գեներալին: 
Խոհանոցում, Bandit եւ աղջիկը: 
Girl- Ինչպես եկավ: 
Bandit-Come on. 
Bandit- ով է դա 
Ընդհանուր եւ ով եք դուք: 
Bandit- ն իր ատրճանակից դուրս է գալիս եւ նշում է գեներալին: 
Գեներալը նաեւ իր ներքնազգեստից ատրճանակ է վերցնում: 
Bandit Դուք խենթ եք իմ խաղալիքի մասին: 
Ընդհանուր եւ ես ոչ. 
Բանդիտ - Դե, կարող ես գնալ: 
Ընդհանուր - Որտեղ: 
Bandit - Ուր եք գնում: 
Ընդհանուր, հիմա մի րոպե: Հասնում է պատշգամբ: -Սվետլանա Լեոնիդովնան եւ ինչ անել: 
Կինը ամբարիշտ 
գեներալ է, որտեղ է ապուշը: 
Գլխավորը մտնում է սենյակ:
Bandit Եվ դուք չունեք իրական ատրճանակ: 
Ընդհանուր - Սա 
Bandit- Ինչ է այս պարան: 
Ընդհանուր - Այո, Սվետկա կապել է, հիմա ես պիտի պոկեմ: Ջոկերը պարան, լսվում է կրակոց: Գնդապետը փամփուշտով ընկնում է գետնին, գեներալը ընկնում է շիկացած: Գանգստերի ընկերուհին ընկնում է շիկացած: Lover ներսում մտնում է սենյակ: 
Նրբատախտակի վրա նստած բանդաժ ունեցող ավազակ է: Ընդհանուր առմամբ, սիրվածը ձեռքին մի շիշ օղի է տալիս, որ նա խմում է եւ վերածվում է շիկացման: 
Lover Bandit, որ սիրում եք ռուսական ռուլետկա: 
Bandit-No 
Lover- եւ ես չեմ, բայց դա անհրաժեշտ է: 
Խարդախը բարձրացնում է ձեռքը 
Lover-well- ը
Bandit - Այստեղ մենք ունենք օլիգարխ, շատ էժան որսորդ, այնպես որ նրա մեկ սենյակը լիովին խցանված է դոլարով, մյուսը ոսկով, եւ երրորդը: 
Lover - Համաձայն եմ: Արդյոք դա օրինական է: 
Բանդիտ - Այստեղ ամեն ինչ հարաբերական է: 
5- 
րդ տեսադաշտը օլիգարխը մեքենայով է գալիս մուտքի մոտ: 
Վարիչ - Դե, ինչպես միշտ, 15 րոպե: 
Օլիգարխը դժգոհ է 2 ժամով: 
Օլիգարխը մտնում է բնակարանը եւ սկսում է ծափահարել եւ համբուրել Լույսը եւ դռան զանգը: 
Light - ամուսինը արագ է պատշգամբում: 
Օլիգարխ - Այո, ոչ, հիմա չեմ կարող դա անել: Ես ամեն ինչ բացատրելու եմ նրան: 
Լույս, դուք, որ նա ունի մանյակ: 
Օլիգարխ Ոչինչ չեմ հանդիպել նման հանդիպումներում: 
Բացում է դուռը:
Օլիգարխ. Բարեւ, ես ձեզ ամեն ինչ կբացատրեմ: 
Այս պահին բնակարանում բնակվող խաբեբայությամբ: 
Bandit- ն նայում է իր ժամացույցին, որը չի բարձրանա: 
Կրկին, օլիգարխների բնակարանում, ամուսինը եւ կինը խոհանոցում նստած են: 
Օլիգարխ-Ա. Ինչ է բարոյականությունը, գեղեցիկ խոսք չէ ... (մի բաժակ ջուր խմում) 

Lover (պատգամավոր) - ձեր glitches ձեր բիզնեսի էին? 
Bandit - Դե, ինչպես ասում են, մեր բիզնեսը պարզապես մանում է: 
Lover- Ես կապվեցի ապուշների հետ: 
Bandit - Այո, ամեն ինչ հենց հիմա կլինի: 
Lover- Եվ սա ... իր մեկ սենյակ դոլարով, երկրորդը `ոսկով, իսկ երրորդը` ինչով: 
Bandit- ադամանդներով: 
Ինչու:
Bandit-Hedging- ը: 
Lover- Ինչ է դա: 
Bandit - Ես չգիտեմ: 
Սվետայի բնակարանում: 
Օլիգարխ-Ի վերջո, ես ուզում եմ ներողություն խնդրել եւ ձեզ տառապել ձեր բարոյական տառապանքի համար փոքր փոխհատուցում: 
Ամուսինն ու կինը անիմացիոն են: Օլիգարխը պորտֆելից դուրս է բերում 40 հազար դոլար: 
Օլիգարխ, դուք անպայման չեք վերցնի, բայց ես պնդում եմ: 
Ամուսին Այո, իհարկե, իհարկե, նորից եկեք: 
Օլիգարխ. Ինչ. 
Կինը հարվածում է իր ամուսնուն: 
Օլիգարխ `մնալով Ֆեդայի հետ: 
Ամուսին (Ֆեդյա) կփորձեմ: 
Օլիգարխը դուրս է գալիս մուտքի մոտից: 
Վարորդ `2 ժամ 2 ժամ 
Օլիգարխը մեքենա է մտնում եւ թողնում:
Ամուսնու եւ կնոջ բնակարանում կա պայքար: 
Տեսադարան No. 8 
Ամուսինն ու կինը մտնում են բնակարան, որտեղ ավազակները սպասում են օլիգարխին: 
Bandit-Well, ուր է նա: 
Ամուսինս, այո, հարյուրամյակի նման գնաց: 
Bandit Ինչ է սա: - Զգացեք աչքը մատների հետ Ամուսինս, 
այո, դռան մեջ մտա: 
Bandit lover - Դե, կա մեկ այլ տարբերակ, շշնջում է իմ ականջին: 
Lover Ինչ վերաբերում է ինքներդ ձեզ: 
Bandit, բայց մենք չենք կարող ապակենտրոնանալ: 
9-րդ տեսահոլովակը 
պաշտոնյան թողնում է պահակախմբի հետ մեքենան: 
Ներառում է բնակարանում: Հարվածում է մահճակալին: 
Կինը բերում է շամպայնի պաշտոնյան, թողնում է սենյակը:
Ամուսինը փորձում է մտնել տուն, բայց պահակները արգելափակել են դուռը: 
Ամուսինը կանչում է իր ամուսնուն. 
Տեսարան # 10 
Հրոսակախմբերի սենյակում: 
Բանդիտ բովանդակություն. Նա բարձրանում է: 
Ընկերոջ հետ մի ավազակ մտնում է սենյակում, հրահանգում է հրացանը եւ անմիջապես դանդաղեցնում է այն: 
Bandit-Che- ը բիզնեսի համար: 
Wife- դուռը արգելափակվեց պահակների կողմից: Բայց դա ամենեւին էլ չէ, ոստիկանության ամբողջ մեքենան քշեց: 
Բջջային զանգը հարթում է բնակարանում: 
Lover- Մենք բոլորս բանտարկվելու ենք: 
Bandit- Ոչ մի պատգամավոր, մենք ձեզ վաստակել եք նախընտրական քարոզչություն, բայց մենք կենդանի չենք հանձնվի: 
Ինչպես սիրել. 
Bandit-Plan- ի թիվ 69 երբեք չի հաջողվել: 
Տեսարան # 11 
Տատիկի ծածկած ավազակը բացում է դուռը:
Ոստիկանություն. Ինչ տատիկները ստանում են դեղերը: 
Bandit- Ինչ չի կարող: 
Ոստիկանություն. Ինչու չեք կարող, եւ նույնիսկ անհրաժեշտ է, բայց ես խնդրեմ աղջիկներին մնալ: 
Bandit lover- ը եւ ոստիկանը (խմբից) հեռանում են: Պատի վրա կախում են իրենց դիմանկարները «Նրանք ոստիկանության կողմից են ուզում» 
Պաշտոնն ու ամուսինը վերեւից իջնում ​​են: Պաշտոնը ձեռքին ծրարում է ոստիկանին: 
Տեսարան # 12 
Խոհանոցում պաշտոնական, կինը, ամուսինը եւ գանգստեր աղջիկը: 
Պաշտպան: Այնպես որ, եկեք խմենք գործարքի հաջող ավարտի համար: 
Պաշտոնական խմիչքները եւ դանդաղ են մթնում: Ամուսինն իր բերանին բերեց միայն բաժակ, երբ տեսավ, որ ընկած պաշտոնյան վերադարձրեց ապակին եւ վերցրեց դանակը:
Բայց հետո գանգստերը հարվածում են աղջկա տապակած տապից: 
Կին, լավ է արել Լենկան, մենք բոլորս վազում ենք, եւ շուտով արթնանում ենք: 
Տեսարան թիվ 13 փողոցում: 
Կինը `մի նրբաբլիթ եւ ճամպրուկ մոռացվեց: 
Girl bandit, Դա հիմարություն է: 
Կինը գալիս է, մինչեւ նրանք գալիս են իրենց զգայարանները: 
Girl- Եվ եթե: 
Կինը `Եվ ոչ: 
Scene number 14 
Աղջիկները մտնում են սենյակ, վերցնում են ճամպրուկը, իսկ հետո հրացանի հետ պաշտոնյան ներս մտնում է սենյակ, որին հաջորդում է շրթունքավորված գլուխ ունեցող ամուսինը: 
Officer - Դե, ինչ են օձի օձեր: ընկել է ծուղակը: 
Տեսադարան № 15 
Կուս. Վասիլի Պետրովիչ, լավ, ինչ ենք անելու նրանց հետ: 
Սպասավոր, բայց մենք ոչինչ չենք անում, թող գնա:
Ամուսինը դիմում է պաշտոնյային եւ տեսնում է, որ իր ատրճանակը դրվում է նրա վրա: 
Ամուսին `ինչպես: 
Պաշտպան, Եվ ահա Ֆեդյա, ես ուզում եմ հեշտ գումար, բայց դրանք գոյություն չունեն: 
Այստեղ սենյակում մտնում է ավազակ սիրահարը եւ ոստիկանը: 
Bandit Եվ ինչպես է դա կատարվում: 
Scene 16 
Bandit, lover եւ ոստիկանը վազում են ճանապարհին, բայց հետո սիրահարը դադարում եւ գնում է: 
Bandit, ինչ է դա: 
Սիրահարը մոռացել է իր ժամանակը: 
Ոստիկանություն - Դե, դժոխք նրանց հետ: 
Lover- Գիտեք, թե որտեղ է իմ հայրը պահում ինձ: 
Ոստիկան - Դե, դա ձեր ժամացույցը էշի մեջ: 
Lover- Այստեղ նա պահում եւ թողնում է: 
Ոստիկանության ավազակ Gray- ը նրան ասում է, որ դու լռում ես, հիմա նրա կովերը կվերցնեն այնտեղ, եւ բոլոր խանները մեզ բոլորը կլինեն:
Տեսարան # 16 
Բանդիտ սպա Արդյոք դուք ունեք փամփուշտներ: 
Կինը `մեկ փամփուշտ: 
Bandit-Dai- ն: Կրակոցը կրակում է ավազակով, որը ատրճանակ է գցում ձեռքը եւ կադրերը: 
Bandit- ը 
կախարդ է կամ Wife կամ երկու փամփուշտ: 
Տեսարան # 17 
Bandit բանդաժ ձեռքի հետ: 
Bandit-Shorter- ը հիմա բոլորը վազում է եւ ... .. 
Ոստիկանը մտել է սենյակ: 
Ոստիկանություն-Այստեղ վարձակալները դժգոհում են ձեր բնակարանի աղմուկից: 
Նա տեսնում է կապակցված աղջիկներին, դուրս է բերում զենքը: 
Ոստիկաններ `աղջիկները խոշտանգել են ձեզ: 
Աղջիկը գոռալով `շատ բան: 
Ոստիկանության ռադիոյով ծերացած ալդիրը ես կաղնու կոչում եմ ամրացնում այստեղ սադիստների մի խումբ:
Ավտոմեքենայում գտնվող ոստիկանը `Ահա: Հեռանում է ռադիոյով: - Նրանք սպանում են ապուշներին: 
Ոստիկանություն - Այնպես որ, բոլորը ձեռքերը մեկ-մեկ հեռանում ենք բնակարանից: 
Պաշտոն, ուղղակի հարցնում եմ: 
Ոստիկանություն, ես ոչինչ չունեմ ձեզ հետ հանցավոր խոռոչի մասին: 
Բռնագյուղից մի ոստիկան. Որպես գործընկերոջ հետ գործընկեր, գուցե ես գնամ տուն: 
Ոստիկանություն. 10 տարի անց չեք վախենալու: 
Girl bandit- Շատ շնորհակալ ենք, մեր փրկիչը: 
Ոստիկանություն. Դա իմ գործն է, թույլերին պաշտպանելը: Հիմա մենք զանգահարում ենք վերելակը եւ կգնանք, բայց թողնենք աստիճաններով: 
Կինդ, դու շատ խիզախ ես: 
Ոստիկանություն - Դե, ես նման դժուարութիւններին չեմ մասնակցում: 
Girl- Ինչ եք խոսում:
Նրանք հեռանում են վերելակից, իսկ բանդաները աստիճանները աստիճանաբար բարձրանում են ձեռքերով: 
Կինդ, ես մտածում էի, որ աշխարհում այլեւս հիմար մարդիկ չկար, ստացվեց: 
Ամուսին `ինչ ենք մենք: 
Ոստիկանը `անջատված բանակցողներ 
Ելք մուտքի մոտ: 
Ոստիկանության սպա - Ստացեք մեքենայում: 
Ամուսինս, որտեղ մենք երբեւէ նստել ենք, մենք չենք տեղավորվում: 
Ոստիկանն է, մնացածի միջնամասում, մենք կխփենք: 
Ոստիկանը խմբից `առաջին մածուկին, հիմա գիտեք, թե ինչ տուգանքներ են անում: 
Ոստիկանություն - Okay, հիմա զանգահարեք գնդապետին, թող մեքենան ուղարկի: Ալո գնդապետը ավտոբուս է ուղարկում, ես բռնել եմ այստեղ մի բանդա ... Դե, ես չգիտեմ, թե ինչ է, բայց շատ մեծ է: .. Իդիոտ. Իսկ ինչու էր ապուշը: Ոտքով քայլելու համար: Այսպիսով, ես նոր կոշիկներ եմ գնել հենց այդպես հեռու ... Այո, ես հասկացա:
Նա նայում է շուրջը, բայց արդեն չկա մեկը, մեքենայի մեջ է: 
Երկրորդ ոստիկանը. Ինչ էր դա: 
Ոստիկանություն - Եվ սա է x .. x..oh ... Հելոուին 
Երկրորդ ոստիկան - Հոկտեմբերին 
Ոստիկանը արդեն տեղափոխվել է օգոստոսին: 
Որոշ ժամանակ անց, ամեն ինչ տեղի է ունեցել: 
Բանդիտը, ոստիկանը եւ նրա ամուսինը մուրացկան են: 
Bandit- ը գրված է «Շվեյցարիայում նվերների գործողության մեջ» գրքում: 
Ոստիկանը «3 օր չմնաց, չորրորդը չկարողանա կանգնել« 
Ամուսինս »Կատվի կերակրելու համար« 
Bandit եւ ոստիկանը գլխարկներով գրեթե ոչինչ չունեն ամուսնուն լիարժեք գլխարկով: 
Ամուսինը հավաքում է գլխարկը եւ թողնում:

Բանդիտ Դե, կանգ առեք: 
Բժիշկ-պահեստային ֆոնդ. 
Աղջիկները սանրել են սանդուղքը եւ տխրորեն ցավում: 
Սիրողը կախում է «Ժմրերկինի պատգամավորության թեկնածուի» գովազդը: 
Տատիկը դուրս է գալիս 
տատիկիս, դուրս գալ այստեղից: 
Lover- ը վազում է: 
Գլխավորը խոսում է կատուի հետ: 
Ընդհանուր `նման մարդիկ այլեւս չունեն Վասիլի Պետրովիչը, քանի որ նա չորս դեպքերում բեմի ետեւում կանգնեցրել է երկու բարում, հիշում եմ նրան երկու ռուբլի, եւ ինչ եք կարծում: Ես չվախեցրի (վախեցրեց) մի շնչառություն: 

       Կինը (Լույս) մտնում է ոստիկանության համազգեստ: 
Bandit Իսկ ինչ եք դուք Svetka հագած մինչեւ. 
Բանդիտի կինը եւ ընկերուհին ցույց են տալիս ոստիկանի վկայականը:
Light- ը գալիս է General-Yoldaş General- ը: 
General Rises-Smirno- եւ faints- ը: 
Ամբողջ խմբավորումը բեռնված է միկրոավտոբուսի մեջ: 
  Միկրոավտոբուսը հեռանում է: 
Վերջ. 
  Լրագրող. Պատմեք ձեր պատմությունը: 
Ոստիկանը Փողոցը շրջապատող, մենք վթարի մասին զանգահարեցինք, երբ մենք ժամանեցինք կայք, մենք առաջին օգնություն ցուցաբերեցինք զոհերին, ապա թփերի մեջ գտա մի ճամպրուկ փող, քանի որ չգտանք սեփականատերը ճամպրուկի մեջ, այն ինձ համար: 
Լրագրող, եւ դու այդ հիվանդանոցը կառուցել եք այն փողի համար, որ ստացել եք: 
Ոստիկանը, ես այդ պատվանդանը տանկի համար չէի կառուցում: 
Լրագրողը ինչպես արձագանքեց ձեր հարազատներին:
Ոստիկանություն - Դե, նրանք ասում էին, որ ես մոռացել եմ, բայց ես այդպես չեմ կարծում: 
Լրագրող-Իսկ հետո ինչ եղավ: 
Ոստիկանություն - Պարզվեց, որ փողը կեղծ է եւ հիմա (ցույց է տալիս, որ գրպանները): Դե, եկեք բոլորս հանդիպենք 5 տարի անց: (Քրեակատարսերը ձեռքը վերցնում են եւ վերցնում են բրնձի վագոն): 
վերջը 
Ֆիլմի ավարտի համար կան 2 տարբերակ: Գրել է էլեկտրոնային փոստի միջոցով lexalox2018@gmail.com:

1 комментарий:

  1. Hello mga higala ... panahon sa pagtimbaya sa tanan. Ako si Mary Michael, ako gikan sa maryland, pipila ka adlaw ang milabay nagbasa ko og usa ka komentaryo sa usa ka blog f nga mga relasyon. Usa ka journalist nga tawo nga nagsuhid unsaon pag-ayo sa huyang nga pag-ehersisyo ug sa ejaculation sa madali sulod sa duha ka semana tungod sa sakit sa iyang asawa. Gibasa nako ang istorya ug gilambay ang among Drigbinovia nga lalaki nga mitabang kaniya sa pagbuhat sa tanan, Sulod sa walo ka tuig human sa panagbulag ug si Drigbinovia mitabang kaniya sa paghunong balik sa iyang marride balik. Ako lucky kaayo sa pagkopya sa Email address doctorigbinovia93@gmail.com online nga komentaryo. Naghisgot ang Drigbinovia bahin sa posibleng mga problema sa kinabuhi sa kaminyoon. Nagkinahanglan ko og tabang aron mabalik sa akong bana. Pipila ka mga bulan ang milabay nakig-away ako batok sa akong bana, pagkasunod adlaw siya mitan-aw direkta sa mga mata nga Iyang giingon nga kini natapos na sa among taliwala, nahuman kami sa among kaminyoon, gikuha niya ang among anak nga lalaki ug mipuyo sa Espanya Sukad niadto ako naningkamot sa pagtawag ug pagpadala mga mensahe sa telepono, social networking. sa tunga-tunga ug pinaagi sa email, apan ang hingpit nga gibabagan nga linya nakab-ot, nahigawad kaayo, ug kinahanglan ko nga tabangan ang akong anak nga lalaki nga si Felix nga mobasa aron mangayo og pasaylo, bisan kon nahibal-an namon nga ako nag-abusar. walay mga panid nga walay sinultihan sulod sa pito ka bulan. Kini nga sitwasyon gipatay matag adlaw, naguol ako ug desperado nga motabang, ug gikinahanglan ang dinalian nga sulbad aron masulbad ang problema, mao nga gikontak nako ang e-mail address sa Drigbinovia, tungod kay nagtuo ko nga makatabang ko sa akong bana nga makapauli uban sa iyang anak nga lalaki . Nakig-istorya ako kaniya ug nagpasalig kaniya nga siya makatabang kanako nga makapauli uban sa akong bana ug sa akong mga anak pauli, paminawon ug us aka lakang. Duha ka adlaw sa ulahi, si Drigbinovia miingon nga ang usa ka seremonyas sa pangilin nahulog sa templo. Ang tanan nahimo pinaagi sa iyang kaugalingon ug nahimo ko ang bisan unsa, gihatag nako ang gikinahanglan nga mga butang. Nianang gabhiona ang akong bana mitawag nako Chandler nga mangayo og pasaylo tungod kay hilom kaayo. Siya nakigsulti kanako, nasubo kaayo siya nga nahadlok siya. Ang anak nga lalaki ni Chandler mipauli sa balay uban sa iyang anak nga lalaki kagahapon, ug karon malipayon akong gipahiuli ang akong pamilya ug ang akong bana, ug kami nahigugma sa usag usa labaw pa kay sa kaniadto. Kanunay nakong gipabilhan ug gipasalamatan ang tabang ni Drigbin. Mosaad ko nga ipaambit ang akong maayong pagpamatuod mahitungod sa akong mga higala ug sa uban. Ako adunay katuyoan nga kini molihok alang kanako, ug akong naamgohan nga kini maayo nga ipaambit kanimo tungod kay nahibal-an ko nga kini makadasig sa uban, sama sa bag-o pa nakong nahimamat, nga usa ka buhing saksi nga akong gipatrabaho. Ako, ang akong bana, mipauli sulod sa pito ka adlaw ug usa ka talagsaong milagro. ang Konseho naningkamot pag-ayo sa usa ka malungtarong kasulbaran sa krisis ug sa pagkadinalian sa romantikong mga relasyon, ug sa diha nga kini naulian ang nawala nga mga kauban ug nagmugna og usa ka malipayon nga pamilya. Ang buhi nga pagtoo nga nahigugma sa gahum, kini nga mga pwersa napamatud-an nga epektibo ug nagtrabaho sa pagplano sa pipila ka mga adlaw human sa ex-pagpaaktibo sa pagpangayo sa iyang pagpasaylo. Maayo unta nga malipayon ka

    ОтветитьУдалить

Loading...