Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

චිත්රපටය "Scammers (බෘක්ලින්වලින් වංචාකාරිය)" චිත්රපටයේ කථාව (නිදහස්) නිදහසයි.


 මෙහිදී ඔබට කිසිවක් තේරුම් ගැනීමට නොහැකි බව ඔබට අනතුරු ඇඟවීමට අවශ්යයි. මෙහි දී සිදුවීම් විස්තර කිරීමකින් තොරව පමණක් සංවාදයන් ලබාදී ඇති අතර මෙය ගූගල් සමඟ රුසියානු පරිවර්තනයක් ඇත, ඒ නිසා ආදානය තිබේ නම්, මොලයක් තිබේ නම් සියල්ල තේරුම් ගත හැකිය))). Mail කතුවරයා වෙත සියලුම ප්රශ්න lexalox2018@gmail.com. ස්ක්රිප්ට් එක නොමිලේ, නමුත් කර්තෘ සම්බන්ධ කරගන්න. 
චිත්රපටයේ නිෂ්පාදකයා රට අනුව වෙනස් නම් වෙනස් කළ හැකිය.



ස්වාමිපුරුෂයා ව්යාපාරික සංචාරයකින් ආපසු පැමිණෙන විට, පෙම්වතිය ඊළඟ බැල්කනියට නැගෙන්නේ ය. රුසියානු රූල්පිතය රඟපෑම සඳහා බංග්ලාට ඉදිරිපත් වන අතර අහම්බෙන් ම ඔහු මරා දමයි. පෙම්වතා කාන්තාවකගේ ඇඳුමකට මාරු වන අතර ගෙදරින් පැමිණි ගැහැණු ළමයා සමඟ මුදල් ගසාගෙන තිබේ. නමුත් එතරම් සරල නැත - එය scammers .... 

චිත්රපටය ඉවත් කිරීමට අපහසු නැත, එය විශාල ආයෝජන අවශ්ය නොවේ, සහ ඔබ උපයා ගත හැකි ඩොලර් 1000000. 
භූමිකා 
බිරිද බිරිඳ 25-45 වයස අවුරුදු 
පිරිමි වයස අවුරුදු 30-50 වයස අවුරුදු 
30-50 වයස අවුරුදු 
25-50 වයස්ගත 
බණ්ඩිත් ( 
ගංගාස්ටර් ) අවුරුදු 30-50 ක් මංගල ගැහැණු ළමයෙක් වයස අවුරුදු 18-35 වයෝවෘද්ධ 
වූ රැවුලකින් යුත් රැවුලක් අවුරුදු 30-60 අතර විය. 
අවුරුදු 50-60 ක් පැරණි
වෙඩි තැබීම සඳහා ඔබට බෝල්කොඩි සහිත නිවාස දෙකක් (පැය 5 සිට 10 දක්වා කාලයක්) අවශ්ය වේ. 
මිලිටරි (පොලිස්) නිල ඇඳුම. දූර රිවෝල්වරය මෙම ඉල්ලීම විද්යුත් තැපැල් වෙත යවනු ලැබේ. 

                                              බෲක්ලින් සිට වංචාව. 
ස්වාමිපුරුෂයා - හොදයි, මේ කූඩය විවෘත කරන්න ... මම ඔහුව මරන්නම්, වහාම අවජාතකය විවෘත කරන්න. 
පෙම්වතා ඇඳ යටට නැගීමට උත්සාහ කළ අතර, පසුව කාමරයේ වැසිකිලියට ගොස් ඔහුගේ බිරිඳ කූඩාරමෙන් ඔහුව බැල්කනියට දමා බැල්කනියට තල්ලු කළේය. 
බිරිඳ - ජේම්ස් 
ලවර් - කොහොමද? 
සැමියා ඉක්මනින් සියල්ල අනෙකුත් සියලුම කාමර පරීක්ෂා කරන ලදී ලෙස ළමා කාමරයට දිව, කිසිවෙක් එහි, එවිට ඇඳ යට ඉස බැල්කනියේ දොර විවෘත, සුලු වීරකි්රයාව කඨින විවෘත නිවසේ නිදන කාමරය වෙත දිව දිව ගියේ තුළට දිව ගියා.
ඔහු තම බිරිඳ පිසූ කුස්සිය වෙත නිශ්ශබ්දව ගියේ ය. 
-යමක් සිදුවුණා? බිරිඳගෙන් ඇසුවාය. 
ස්වාමිපුරුෂයා - ඔව්, ණය කාඩ්පත අහිමි වුණා. 
බිරිඳ - ඔබට ව්යාපාරික සංචාරයක් තිබේද? 
අන්තිම මොහොතේ සැමියා-ඒඒ අවලංගු කළා. 
බිරිඳ A-ah 
ස්වාමිපුරුෂයා කෑම කාමරය අසල ශාලාවට ගොස්, සිනහවකින් රූපවාහිනිය හැරී, පසුව තවත් අත් ඔරලෝසුවක් දැක ඇත. 
මේ අවස්ථාවේ දී, නිරුවතින් නිරුවත් පෙම්වතා ඊළඟ බැල්කනියට ගෙන ගියේය. 
ස්වාමිපුරුෂයා කාමරයෙන් පිටවී ගිය පසු, බිරිඳ තම පෙම්වතාගේ ඇඳුම් කූඩුවෙන් පිටතට ගෙන කසළ බෑග් එකක දමා එය කවුළුවෙන් විසි කළා. 
ඇඳුම් කට්ටලයක් තිබී සොයාගෙන ඇත. ඔහු එය ගොඩනගන ලද අතර, ඔහුගේ පිහිනුම් කාඩ්පත් ලියූ කඩදාසි කැබැල්ලක් සමඟ ඔහුගේ ජැකට් පොකට් කාඩ් වලින් පිටතට ඇද ගත්තේය.
නිවාස අහිමි - එකම loshok හහ්හක්. 
අසල්වැසි බැල්කනියට යමින් සිටින ලවර් රථය මහල් නිවාසයේ විවෘත දොරට නැගීමෙන් පසු ගැහැණු ළමයෙකු සමඟ මිනිහෙක් සහිත යෞවනයෙක් කාමරයේ දොරට තට්ටු කරයි. 
Bandit (gangster) කියන්නේ කවුද? 
දැරිය ඇගේ උරහිස් සවිකර. 
මෙම කල්ලිය තරුණිය හා පෙම්වතා සෝස් මත තැබුවා ය. 
Bandit (gangster) - ඔබ කවුද? 
පෙම්වතා - ඩෙපුටට්, ඔහු නිහඬ විය. 
බෑන්ඩ්- ඇත්තද? 
ලෝබර්-ඔව් 
බෑන්ඩ් (මැරවරයෙක්) - මම තවමත් නියෝජ්ය මන්ත්රීවරුන් මැරුවේ නැහැ. 
ආදරවන්තයා - ඔබ කිසිවක් සිතන්නේ නැත, ස්වාමි පුරුෂයා නැවත පැමිණි අතර, බැල්කනියේ සිට ඔබ වෙත පය ගසා ඇත.
Bandit, ඔයා හිතන්නේ මම මෝඩයි කියලා. ඔබ මගේ අධිකාරය වසර ගණනාවක් තිස්සේ ගොඩනඟයි. 
ලවර්-මම කිසිවෙකුට නොකියමි. 
බෑන්ඩ් මම ඔයාව විශ්වාස කළා, ඔයාගේ දිව සමග පිටතට ගිහින් බ්ලා බල්ලා බල්ලා. 
ආදරවන්තයා- ඔව්, මම මිනී වළ නොවේ. 
බෙනට් - මිනීවළේ, ඒක හරි. දැන් අපි සෙල්ලම් කරන්නම්. මම රුසියානු රූලිතයට කැමතියි? 
ආදරවන්තියනි, නෑ 
බන්ඩිටයි මම දන්නේ නැහැ, නමුත් එය අවශ්යයි. 
රිවෝල්වරයක් ලබා ගනී ගණන් කිරීම ආරම්භ කරයි. එක, දෙක, තුන, හතර, පහ, පිටතට ඇවිත් එළියට එන්න, හදිසියේ, දඩයක්කාරයෙක්-පෙම්වතාගේ 
  පෙම්වතා Podymaet hand, ඔබට ප්රශ්නයක් විය හැකිද? 
Bandit-Well 
Lover-ඔබ අප අතර සිටින දෙය ඔබ සිතන්නේ කුමක්ද? 
Bandit - මම හිතන්නේ මම සයිමර්? 
ආදරවන්තයෙක් නැත, නමුත් එවැනි හැඟීමක් තිබේ.
බංකොළුව තම අතට අත ගැසුවා. 
බණ්ඩා, මොකක්ද එස්සී? .... 
පෝස්ට් එයාගේ අත ආපසු අරගෙන තිරය ඉස්සරහලා. 
ඉහළින් ඇති කෑගැසීම්-ඔබේ රූපවාහිනිය නිවා දමන්න. මම දැන් පොලිසියට කතා කරන්නම්. 
බනීට් රොත්, මම ඔයාව නවත්තන්නම්. හොදයි, මම තුන් දෙනෙක් ගැන හිතනවා, අවංකව. 
ආදරවන්තයා, සමහරවිට ඔයාට අවශ්ය නැහැ? 
බන්දුට්- ඔබට නියෝජ්ය උපකරණයක් අවශ්යයි. වංචාකාරයන් දෙදෙනෙකු හෝ තුනක් වරක් වරක් බුනී ඇවිද ගියහ ... හදිසියේ, දඩයම්කරුවෙකු පිටතට දිව්වීය, හාවා-රූගත කිරීම-පියෆ්-පෆ්-ඕ-ඕ-ඕ-උමි-රීට්-බනීනි හහ් හොඳින් සමීප ඇස්. 
ලෝබර් - මම කිසිවක් වසා නොගන්නෙමි. 
Bandit-මෙන්න මේක බඩගිනි, ඔයා මා ගැන සිහිනෙන්. නියෝජ්ය. හොදයි, නිරයයි ... මම ඔයාව වෙඩි තියන්නම්. වෙඩි, නමුත් වෙඩි උණ්ඩය නොදමා ඇත. තුන් වරක් නැවත වරක්
ආදරවන්තයා - ඔබ මා සමඟ නැවතත් ආරම්භ වේ. 
Bandit - මෙහි උරගයන් සියල්ලන්ම මිනිසුන් ලෙස සිටි අතර එය එසේ නොවේ. එය එසේ නොවේ. එසේනම්, අපි රුවල්ට් සෙල්ලම් කරනවා. 
මේසයේ රිවෝල්වරය වැහෙන. දුලා කවුළුව දෙසට යොමු කරයි. 
බන්දුට් - හොදයි, මම දැන් මොකක්ද කරන්න ඕනේ? 
ආදරවන්තයා - මෙයින් අදහස් කරන්නේ ප්රාශ්වාසය ආලෝකය කරා යොමු කර ඇති අතර, ආලෝකය දෙවියන් වහන්සේ සහ දෙවියන් වහන්සේ පවසන්නේ, මෝඩයන් ගෙදර යන්නට තරම් ප්රමාණවත් අයුරින්, හොඳයි, මම යන්නද? 
බණ්ඩා-ටැක්සි ඇමතුම්? හවුස් හහ් නමින් හැඳින්වේ. දෙවන වටය. 
ඔහු ආයෙත් පිස්තෝලය නැවතත්, බැරලයා ඔහු වෙත යොමු කරයි. 
බනීට් - හරි හරි .... වෙඩි තියන්නෙ? 
පෙම්වතා - ඔබ පිස්සු. 
බෙනට් - ශීත ඍතුවේ දී මෙම හිමිකරුවන්ගේ හිමිකරුවන්ගෙන් ඔබ ප්රශ්නයක් නො වේ. මා දිහා බලන්න.
ලවර්යර් ඔහුගේ ඇස් වසා දමයි. මෙම කල්ලිය වෙඩි තබා කාමරයේ කෙළවරට වැටේ. 

ගැහැණු-ඇයි ඔයා ඔහුව මරලා දානවා? 
ප්රේමවන්තයා-මම ඔහුව මරා දැමුවේ නැත, ඔහු හිසෙන් වෙඩි තැබුවේය. 
ගැහැනු- ඔබේ පිටපත් සියල්ලම ඔබේ පිටපත්? 
පෙම්වතා- කුමන පිටපත්ද 
, පසුව ඔහුගේ මිතුරන් වෙත වෙඩි තැබුවේ කවුද, කවුද කවුරුන් හෝ ඝාතනය කළේ කවුද? 
ආදරවන්තයා, එය වැරදියි. 
අනිත් කාන්තාවන්ගේ භාර්යාවන්ට යන්න දෙයක් නැහැ. 
ආදරවන්තයා, මම යන්නේ නැහැ, නමුත් එය සිදු විය. 
දැරිය සූට්කේස් එක ළඟට එනවා. 
ගැහැණු-මෙය ඔව්. 
ආදරවන්තිය ... ඔහ් ... දැන් මොකද කරන්නේ? 
ගැහැණු ළමයා මොසාර්ට්ට ඇහුම්කන් දෙන්න පුළුවන්ද? 
ආදරවන්තයා ඔබ කෙලෙසන දේ, ඔබ එය කුමක් දැ යි ඇඳුම් පැළඳුම්.
ගැහැණු ළමයා - ඔහුගේ වානිජියෙන් 
ආදරවන්තයා - ඔබ මළ මිනියක් සිට? 
ගැහැණු- හරි, ලයන්, මම ඔයාව බේරගන්නම්. 
පෙම්වතියක් ස්ත්රියකගේ ඇඳුමක සිටියි. 
ගෑනු ළමයෙක් මේ කිසිවක් සිදුවී ගබ්සා කිරීමට ගොදුරට ගියේය. 
ගැහැනු ළමයෙකු සමඟ කාන්තා ඇඳුමක නවාතැන් ගෙදරින් පිටව යනවා. ලයිටරයක්. 
පුරුෂයෙක් පඩි පෙළට එනවා. 
ස්වාමිපුරුෂයා - අපේ සියල්ලම, මට ඔහුගෙන් ඡායාරූපයක් තිබේ, ඔබට එය ජීවත්විය නොහැක. ඔව්, සහ සෙලෝපේන් බෑග් බෑග්, මට ගරාජයේ චක්රයක්. 
සෝපානය විවෘත කර පොලිස් නිලධාරියෙක් සිටී. 
සටන්කාමියර්-හොඳයි, ගැහැනු ළමයින් ඈත? 
මොන්ට් කාලෝ රූලිටා ගුටි කාප් 
මිෂනාරි - මම හහ්ව අල්ලා ගන්නම්? 
ගැහැණු-ඇත්ත වශයෙන්ම, $ 100 පැයකට.
මිලිෂියර්-පෙම්වතියක්ද? 
ගැහැණු - පෙම්වතියක් සඳහා පෙම්වතියක් 10. 
මිලිටරිමායා ලෙස ඇමතීමට පෙම්වතියක් ද? 
ගැහැණු 
-ස්ටෙපා මිලිටරිමාන් -ස්ටීටා දුරකථනය මගේ මාමා පොලිස් නිලධාරියෙක්? ඇල්ලා 
ගෑනු ළමයා එයා මෝඩයි. 
මිෂනාරි-ඔව් (පුදුමයි). හොදයි, ගැහැණු ළමයින්ට වැඩ කරන්න බැහැ. මම ඔයා හහ්ව අනුගමනය කරනවා. 
ගැහැණු ළමයි ඉන්නේ. 
පොලිස් නිලධාරියා කෝල්ඩ් කෝල් එකක් කියනවා. 
බංකොළුව සිය කම්මුලේ තබාගෙන සිටියි. ඩෝබෙල්. මෙම භට කල්ලිය දොරට විවෘත වනු ඇත. පොලිස් නිලධාරියෙක් සිටී. 
මිලීෂියානුන්-අසල්වැසියන් ඔබට ඇති ශබ්දය ගැන චෝදනා කරනවා ... ... ඔබ කුමක් කපාගත්තාද? 
Bandit- 
aga Militsioner-අද මේ වගේ දවසක්. 
Bandit මට කියන්න එපා.  
ඔහු තම නළයෙන් දහඩිය පිස්තියා මගින් පිස්තෝලය පිස දමයි. 
                                             මේක 
කෙළවරේ නෙවෙයි 
. පොලිස්කාරයා මට ඒ වගේ දෙයක් දැක්කා. 
බන්දුල-ත්යාගය අද වන විට Vasily Petrovich නොවේ. 
පොලිස් නිලධාරියා සුසුම්ලයි. 
ස්වාමිපුරුෂයා පහත සඳහන් දේවලට ළඟා වෙයි. 
මගේ මහත්තයා, මම ටිකක් දුර්වලයි, මම වැටිලා නැහැ. 
Bandit ත්යාගය නොලැබේ. 
බිරිඳ - මම එයාට බය කළා. (දෙවන විකල්පය Aaaaaa) 
බන්ඩිට්-අංක 
බෑන්ඩ්, ලෙනෝකාකා, හොඳින්, අපි පැරණි ක්රමයට අනුව කටයුතු කරනවා, ඔව්, ගෙදර, මහල් නිවාස, කාර් එක, අපි හැම දේම .... කොට්ට? ඩැචා කොහෙද? පෙන්ුටුකී හි? හොඳයි, ඩැචා සමහරවිට අපි යන්නෙමු, අපි හාවා හී සතුන් නොවේ.
මෙම භට පිරිස් ඇගේ ස්වාමිපුරුෂයා, භාර්යාව, සටන්කාමියෙකු හා එක් එක් ලියුම් කවරයක් වෙත පැමිණෙයි. 
Bandit - ඔව්, ඊලඟ සතියේ අපි ඇමතිවරයෙකු සිටිය යුතුය, කරුණාකර වැඩ සඳහා ප්රමාද නොවන්න. 
බීමත් බිම වැසිකිළියට ඇද දමයි. 
බෙනට්-නිකොලායි ඉවානොවිච් පැරණි? 
නිවාස නැති මිනිසෙක් ඔහුගේ හිසෙන් නැඟී සිටියි. 
නිවාස අඩස්සියේ ලියුම් කවරය භාරදීමෙන් පසුව මෙම වරයා නැවත නැවතත් කරනු ලැබේ. ඔයාට තේරෙණව ද? 
මෙම නිවාස අහිමි මිනිසා ඔහුගේ හිස දිහා බැලුවා. 
Bandit-නිකොලායි Ivanovich (පවා වඩාත් අවධාරනය) නිකොලායි Ivanovich. 
නිවාස නැති ක්රෙඩිට් කාඩ්පත් ලබා දෙයි. 
පසුගිය කාලය මෙම Bandit Padla.. 
මේ bandit මුළු කණ්ඩායමට පැහැයට -. ආයුබෝවන් 
. දිගටම කළ කිරීමට 
දර්ශන වීදි.
පෙම්වතාගේ බිරිඳගේ මිතුරා සමඟ යමින් හදිසියේම ඔරලෝසුව සිහි කරනවා. 
පෙම්වතා-ඔරලෝසු 
ගැහැනු-කුමන ඔරලෝසුව? 
ආදරවන්තිය - මගේ තාත්තා මගේ බිරිඳගේ මුළු ජීවිත කාලයම පාහේ මා වෙතට ගෙන යන යමක් බාරගෙන, මම මේ සිට සිට ඔවුන් අමතක කළෙමි. 
ගැහැණු ළමයා-ඔබ මිනිහෙක් කොහේද? ඔහු සමඟ පස්දෙනෙකු මරාදැමීමට වඩා හොඳයි. 
පෙම්වතා නැවැත්තුවේ කවුද? මිනිහා කවුද? 
ගැහැණු-ඇව්-ලා, ඔහු 
ලෝබර් - හොදයි, ඒක පැහැදිලියි. 
මැර කල්ලිය පසු කර යද්දී, පෙම්වතා සිනා සිනාසෙයි. ඔහු අර්ධ විවෘත දොරටුවේය. 
පෙම්වතා කාමරයට ඇතුල් වෙනවා. මළසිරුර කොහේද? 
මිලීෂියර්-ඔහු ගෙදර ගියේය. 
ආදරවන්තයෙක් - හොඳයි, හැමවිටම එය පැහැදිලියි. වොඩ්කා වීදුරුවක් වැගිලි පිහිනවා.
ඇගේ ස්වාමිපුරුෂයා මත ඔරලෝසුව බලන විට ඔවුන් එය කපා දමයි. 
ස්වාමිපුරුෂයා - ඔබට අපිව ගෙවන්නේ නැති බව ඔබ සිතන්නේ නැද්ද? 
ගැහැණු ළමයා - අපි ලබන සතියේ "සාමාන්යයෙන්" අපි වැඩ කරන්නේ ඔබ අපේ මිත්ර කණ්ඩායමට එකතු විය හැකිය. 
ලවර්, මම ඔහුට නායකත්වය දෙන්න ඕනේ. 
ස්වාමිපුරුෂයා දොරේ දොරට තට්ටු කරයි. 
මිනිහෙක් එළියට එනවා, නැත්නම් මම උඹව මරනවා. 
ජෙනරල්වරයා දුරකථනය අමතන්නේ ඔහුගේ යට ඇඳුම් කට්ටලවලයි. 
පොදු භාර්යාවගේ බිරිඳ ගිහින්. 
ජෙනරාල් නැඟිට බෝතලයක් ගෙන ඔහුගේ උගුරෙන් බොනවා. 
බිරිද, ඔයා කොහෙද? 
- හොඳයි, ධෛර්යය සඳහා. 
බිරිඳ - ඉදිරියට යන්න. ජෙනරල් බොක්කෝන් හරහා ගමන් කරයි. 
ජෙනරාල්-සත්ව? මම තුවක්කුව අමතක කළා
බිරිඳ ලූනු ශෝකය වේ. ඔහුව කඹයට බැඳ ඇති අතර, තුවක්කුව ජෙනරාල් වෙතට ඇද දමයි. 
කුස්සිය, බන්දුට් සහ ගැහැණු ළමයා. 
ගැහැණු ළමයෙක් වගේ. 
Bandit-එන්න. 
බණ්ඩා - මේ කවුද? 
ජනරාල් ඔබ කවුද? 
මෙම භට පිරිස් තම පිස්තෝලය රැගෙන පොදු ජනරාල් වෙත යොමු කරයි. 
සාමාන්යයෙන් ද පිස්තෝලය උගේ මලුවලින් පැහැර ගනී. 
Bandit ඔබ මගේ සෙල්ලම් බඩ ගැන පිස්සු. 
ජෙනරාල්-මම දන්නේ නැහැ. 
බන්දුට් - හොදයි, ඔයාට යන්න පුළුවන්. 
සාමාන්ය-කොහෙද? 
බන්දුට්- ඔබ කොහේද යන්නේ? 
ජෙනරල් - දැන් විනාඩියක්. බැල්කනියට පැමිණේ. -සෙව්ලානා Leonidovna, ඊළඟට කළ යුත්තේ කුමක්ද? 
බිරිඳ මෝඩ 
ජනරාල් - කොහෙද මෝඩයා? 
සාමාන්යයෙන් කාමරයට ඇතුල් වෙනවා.
Bandit. ඔයා නියම තුවක්කුවක් නැතිද? 
ජෙනරාල් 
මේ Bandit-මොකක්ද මේ කඹය? 
සාමාන්ය-ඔව් සත්වයා බැඳී ඇත, දැන් මම ඉරා දමමි. කඹ කකුලට ඇහුම්කන් දෙන්න. බුලට් කකුල සහිත බංඩාරය බිමට වැටේ. සාමාන්යයෙන් සොල්දාදුවට වැටේ. මිනිහගේ පෙම්වතිය බිමට වැටෙනවා. පෙම්වතා කාමරයට ඇතුල් වෙනවා. 
රැවුල කකුල සහිත භික්ෂුව කඩුල්ලේ හිඳගෙන සිටිති. ජෙනරල් පෙම්වතා ඔහු පානය කරන වොඩ්කා බෝතලය අතට පෙරළේය. 
රුසියානු රූලිතයට ඔබ ආදරය කරන ලවර් ' 
බන්දුට් - 
ලවර්ඩර් - මම දන්නේ නැහැ, නමුත් එය අවශ්යයි. 
භික්ෂුව අතට 
පෙම්වතා ඔසවන්න
Bandit-මෙන්න අපිට ඔලිගුකාක්, බොහෝ කාන්තාවක් දඩයම්කාරයෙක්, ඒ නිසා ඔහුගේ එක් කාමරයක් අමෙරිකානු ඩොලරය සමග වසාගෙන ඇති අතර, අනෙක රත්රන් සමග තුන්වන .... 
ලවර් - මම එකඟ වෙමි. මෙය නීත්යානුකූලද? 
Bandit-හොඳයි, මේ සියල්ල සාපේක්ෂව මෙන්න. 
දර්ශන අංක 5 
කතෝලිකයා දොරටුවට කාර් සමඟ පැමිණෙයි. 
රියදුරා - හොඳයි, සෑම විටම, විනාඩි 15 ක්ද? 
කතිපයාධිකාරිය පැය 2 කට අසතුටට පත් වී ඇත. 
කතෝලිකයා ගෙදරකට ඇතුළු වී ආලෝකය සහ සිත්තම් වළලු ආදිය ආයාස කිරීමට පටන් ගනියි. 
ආලෝකය - සැමියා බැල්කනියේ ඉක්මන් වේ. 
ඔලිස්ගාර්ක් - ඔව්, නැහැ, මට මේ දැන් කරන්න බැහැ. මම එයාට හැම දෙයක්ම පැහැදිලි කරන්නම්. 
ආලෝකය, ඔබ ඔහුට මිනිත්තුවක් ඇත. 
Олигарх මම එවන් මුණගැසුමක් සමඟ කිසිවක් නොකියමි. 
දොර විවෘත වේ.
ඔලිවාර්ක්-හෙලෝ, මම ඔයාට හැම දෙයක්ම පැහැදිලි කරන්නම්. 
මෙම වතාවේ දී සමලිංගිකයන් සමග වාසස්ථානයක. 
භික්ෂුව නොසිටි ඔරලෝසුවක් දෙස බලයි. 
නැවතත්, කතෝලිකයන් සමඟ මහල් නිවාසයක, ස්වාමිපුරුෂයා සහ භාර්යාව කුස්සියේ වාඩිවී සිටිති. 
ඔලිස්ගාර්-සදාචාරය යනු ලස්සන වචනයක් නොවේ ... (වතුර වීදුරුවක පානය) 

ආදරවන්තයා (නියෝජ්ය) - ඔබේ ව්යාපාරයේ නොගැලපීම්? 
Bandit-හොදයි, කිව හොත්, අපේ ව්යාපාරය හරියටම හැරී යනු ඇත. 
ආදරවන්තියනි - මම මෝඩයන් සමග සම්බන්ධකම් ඇති කරගත්තා. 
Bandit-ඔව්, සියල්ල දැන් හරි. 
ආදරවන්තයා- මේ ... ඔහුගේ ඩොලර් එක කාමරයක්, රන් දෙවෙනි එක්කද, තුන්වැන්නාද? 
Bandit-දියමන්ති සමඟ. 
ආදරවන්තයා - ඇයි?
Bandit-hedging යනු. 
ලවර්-මොකක්ද ඒක? 
බන්දුට්-මම දන්නේ නැහැ. 
ස්විට්සර්ලන්තයේ මහල් නිවාසයේ. 
ඔලිස්ගාර්ක්-මම අවසානයේ දී, මම සමාව ඉල්ලන්නෙමි, ඔබගේ සදාචාරාත්මක දුක්විඳීම සඳහා සුළු වන්දි ලබා දෙන්නෙමි. 
සැමියා සහ බිරිඳ සජීවීව. කතිපයාධිකාරිය ඩොලර් 40,000 ක මුදලෙන් ඉවත් වේ. 
ඔලිස්ගාර්ක්, ඔබ නිසැකවම ඒවා රැගෙන නොයනු ඇත, නමුත් මම අවධාරනය කරමි. 
ස්වාමිපුරුෂයෙක් ඔව්, ඇත්තෙන්ම, ඇත්තෙන්ම නැවත එන්න. 
ඔලිස්ගාර්-මොකක්ද? 
බිරිඳ ඇගේ ස්වාමිපුරුෂයාගේ පැත්තට තල්ලු කරයි. 
ඔලිවාර්ක්-ෆෙඩියා සමඟ සිටින්න. 
ස්වාමිපුරුෂයා (ෆෙඩියා) මම උත්සාහ කරන්නම්. 
කතිපයාධිකාරිය දොරටුවෙන් පිටතට පැමිණේ. 
රියදුරා-පැය 2 ක් පැය 2 ක් 
ඔලිගාර් කාර් රථයට ඇතුල් වී පිටත් වේ.
සැමියා සහ බිරිඳගේ නවාතැනක සටනක් ඇත. 
දර්ශන අංක 8 
කතෝලික බැතිමතුන්ට රැඳී සිටින රැඳවියන්ගෙන් පැමිනෙන ස්වාමිපුරුෂයා සහ බිරිඳ. 
බන්දුට් - හොඳයි, ඔහු කොහේද? 
ස්වාමිපුරුෂයා - ඔව්, ශත වර්ෂයක් වගේ. 
බන්දුට් සහ මේ මොකක්ද? - ඇසට ඇඟිල්ලක් පෙන්නන්න 
සැමියා-ඔව්, මම භූමිකාවට පිවිසුණා 
Bandit Lover - හොදයි, තවත් විකල්පයක් තියෙනවා, මගේ කනට විස්සර කරන්න. 
පෙම්වතා ඔබ ගැනද? 
Bandit, නමුත් අපට අපක්ෂපාතී නැත. 
පටුන අංක 9 
නිලධාරියා මෝටර් රථයෙන් ආරක්ෂකයා සමඟ පිටත් වේ. 
මහල් නිවාසයේ ඇතුළත් කර ඇත. ඇඳ මත වැඩෙනවා. 
බිරිඳ නිලධාරියාට ෂැම්පේන් ගෙන එන්නේ කාමරයේ ය.
ස්වාමිපුරුෂයා ගෙදරට ඇතුල් වීමට උත්සාහ කරයි. 
භාර්යාව ඇගේ ස්වාමිපුරුෂයාව පැහැදිලිවම පවසනවා. 
දර්ශන අංක 10 
බංකොළොත් සහිත කාමරයක. 
Bandit අන්තර්ගතය-ඔහු නගින්නා. 
මිතුරෙකු සමඟ කල්ලිය කාමරයට ඇතුළු වන කාමරයට තුවක්කුවෙන් උපදෙස් සපයයි. 
ව්යාපාරයට බණ්ඩා-චේ? 
බිරිඳ - දොරටු මුරකරුවන් විසින් අවහිර කර ඇත. ඒත් ඒක නෙවෙයි, මුළු පොලිස් රථය උඩට. 
නිවාස සංකීර්ණය තුළ සීනුව නාද වේ. 
ආදරවන්තයා - අපි සියල්ලෝම සිරගත කරනු ඇත. 
Bandit- නියෝජ්ය නියෝජ්ය නායකයා, අපි ඔබට පූර්ව මැතිවරණ ව්යාපාරයක් ලබා නොදුන්නෙමු, නමුත් අපි ජීවත්වීමට නොයනු ඇත. 
පෙම්වතා-කෙසේද? 
Bandit-Plan number 69 අසාර්ථක විය. 
දර්ශන අංක 11 
ආච්චී කෙනෙකු ලෙස සැඟවී සිටින භික්ෂුව දොර විවර කරයි.
පොලිස්කාරයා- ඖෂධ සඳහා අත්තම්මා ලබා ගත්තේ කුමක්ද? 
Bandit-මොකක් බැහැ? 
පොලිස් නිලධාරියෙක්-ඔබට නොහැකි සහ ඔබට අවශ්ය වුවද, නමුත් මම ගැහැණු ළමයින්ගෙන් ඉල්ලා සිටිමි. 
බන්දිට පෙම්වතා සහ පොලිස්කාරයා (කල්ලි වලින්) පිටවෙයි. බිත්තියේ ඔවුන්ගේ පින්තූර "පොලීසියට අවශ්යයි" 
නිලධාරීන් සහ ස්වාමිපුරුෂයා ඉහළින් පහළට එනවා. නිලධාරියා ලියුම් කවරය පොලිස් නිලධාරියාට භාර දෙයි. 
දර්ශන අංක 12 
කුස්සියේ සිටින නිළධාරියෙකු, බිරිඳ, සැමියා හා කල්ලිය වැනි ගැහැණු ළමයි. 
නිලධාරියා- ඉතින් අපි ගනුදෙනුව සාර්ථකව අවසන් කිරීමට අපි බොමු. 
නිල බීමත් හා සෙමෙන් ක්ෂය වීම. වැසිකිළිය වීදුරු ආපසු දමා පිහිය ගත්තේයැයි දුටු විට සැමියා ඔහුගේ කටට වීදුරුවක් ගෙනැවිත් දුන්නාය.
එහෙත්, ගැහැනියට ගැහැනු ළමයෙකුගේ කබලෙන් පහර ගනිති. 
බිරිඳ - හොදින් කළ ලෙන්කා අපි හැමෝම ධාවනය කර ඉක්මනින්ම අවදි කරමු. 
දර්ශන අංකය 13 පාරේ. 
භාර්යාව - පෑන්කේක් සහ සූට්කේස් අමතක වුණා. 
ගැහැණු බැතිමිය, ඒක මෝඩයෙක්. 
බිරිඳ - ඔවුන් සිහිකල්පනාව ඇතිව එන තෙක් එන්න. 
ගැහැණු ළමයා? 
බිරිඳයි - නෑ. 
දර්ශන අංකය 14 
ගැහැනු ළමයින් කාමරයට ඇතුළු වන අතර සූට්කේස් එකට ගෙන ගොස් තුවක්කු සහිත නිලධාරියෙකු කාමරයට ඇතුළු වන අතර පසුව රැඳවූ හිසකින් යුත් ස්වාමිපුරුෂයෙක්ද සිටී. 
නිළධාරියා-හොඳයි, සර්ප සර්පයන් යනු කුමක්ද? උගුලට වැටුණා. 
දර්ශන අංක 15 
ගෘහපාල්යයා-Vasily Petrovich හොඳින්, ඔවුන් සමග අපි කුමක් කරමු ද? 
නිලධාරියා, නමුත් අපිට කිසිම දෙයක් කරන්න බැහැ, එයාට යන්න දෙන්න.
සැමියා නිල නිලධාරියා වෙත හැරී ඔහුගේ තුවක්කුව පෙන්වයි. 
ස්වාමිපුරුෂයා - කෙසේද? 
නිලධාරියා -එහෙනම් ෆෙඩේ, මට පහසු මුදල් අවශ්ය වුවත්, ඒවා නොපවතී. 
මෙහිදී භික්ෂුව ආදරවන්තයා සහ පොලිස් නිලධාරියා කාමරයට ඇතුළු වේ. 
බන්දුට් සහ කොහොමද යන්නේ? 
දර්ශන 16 
විනිසුරුවෙක්, පෙම්වතා සහ පොලිස් නිලධාරියා මාර්ගයේ යනවා, නමුත් පසුව පෙම්වතා නතර වෙයි. 
බණ්ඩා, මොකක්ද ඒක? 
පෙම්වතා ඔහුගේ කාලය අමතක වුණා. 
පොලිස්කාරයා- ඔව්, නිරයයි. 
ආදරවන්තියනි - මගේ තාත්තා මට මාව දැක්කද ඔබ දන්නවාද? 
පොලිස්කාරයා-හොඳයි, එය ඔබගේ බිරිඳගේ ඔරලෝසුවයි. 
ආදරවන්තයා - මෙන්න ඔහු රස්සා පිටත්. 
පොලිස් භට පිරිස් ග්රේ කියනවා ඔයා නිහඬව කියනවා, දැන් එයාගේ පොලිස් භටයින් අල්ලාගෙන ඉන්නවා, සහ සියළු ඛාන් අපි වෙනුවෙන්ම.
දර්ශන අංක 16 බැංකු 
නිලධාරියෙක්? ඔබට පවා කාට්රිජ් තිබේද? 
බිරිඳ-එක් කාට්රිජ්. 
බණ්ඩා-ඩයි. තුවක්කුවක් ගත් කල්ලියක වෙඩිතැබීමෙන් වෙඩි තබයි. 
බණ්ඩා යනු 
බිරිඳක් හෝ දෙදෙනෙකුගේ කාට්රිජ් ය. බෑන්ඩ් 
පටය අංක 17 
පිට්ටනිය අතට. 
බණ්ඩා-ෂෙරේන් දැන් හැම දෙනාටම පැනලා ... 
පොලිස්කාරයෙක් කාමරයට ඇතුල් වෙනවා. 
පොලිස් නිලධාරියෙක්-මෙහි අයිතිකරුවන් ඔබේ නිවසේ ශබ්දය ගැන පැමිණිලි කරයි. 
ඔහු සම්බන්ධිත ගැහැණු ළමයින් දකින අතර, තුවක්කුව අදින්න. 
පොලිස් නිලධාරීන් - ගැහැණු ළමයින් ඔබට වධ දුන්නේ? 
ගැහැනු ළමයෙක් - ගොඩක්. 
ගුවන් විදුලි ඕල්ඩර් ඇන්ඩර් විසින් පොලිස් නිලධාරියෙකු වන අතර, මම කඨෝර වාග්වේ කථිකාචාර්යවරයකුගේ කථාවකි.
රථයේ සිටි පොලිස් නිලධාරියා ඒ සමාගම දැන් පිටතට ගෙන ගියේය. ගුවන් විදුලිය විසන්ධි කරයි. - ඔවුන් මෝඩයෝ තෝරාගන්නවා. 
පොලිස් නිලධාරියෙක්- අපි එක් එක්කෙනා එක් වරක් එක් පැත්තක නිවසින් පිටවෙමු. 
නිලධාරියා, මම අහන්නෙ. 
පොලිස් නිලධාරියෙක්, සාපරාධී වෙඩි උණ්ඩවලින් මට ඔබට කියන්න දෙයක් නැහැ. 
කල්ලියේ පොලිස් නිලධාරියෙක්- සගයකු සමඟ සගයකු ලෙස, සමහරවිට මම ගෙදර යන්නම්. 
පොලිස් නිලධාරියෙක්-අවුරුදු 10 කට පසුව ඔබ බිය නොවනු ඇත. 
ගැහැණු බැතිමිය-ඔබට ගොඩක් ස්තුතියි, අපේ ගැලවුම්කරුවා. 
පොලිස් නිලධාරියෙක්-මගේ රැකියාව දුර්වලව ආරක්ෂා කිරීමට කිසිවක් නැත. දැන් අපි ලයිටරයට කතා කරමු. අපි යනවා, නමුත් ඔවුන් පඩි පෙළ ගසන්න. 
බිරිඳ - ඔයා ගොඩක් නිර්භීතයි. 
පොලිස් නිලධාරියෙක්-හොඳයි, මම එවැනි කරදරවලට හවුල් නොවීය. 
ගැහැණු- ඔයා මොකක්ද කියන්නේ?
ඔවුන් සෝපානයෙන් පිටතට යන අතර, කල්ලි ඔවුන්ගේ අත් ඉහළට බැස යති. 
බිරිඳ - මම හිතුවේ ලෝකයේ තවත් මෝඩ මිනිසුන් නොසිටි බවයි. 
ස්වාමිපුරුෂයෙක්-අපි මොකක්ද? 
පොලිස් නිළධාරියෙක් - ලිඛිතව සාකච්ඡා කරන්නන් දොරට තට්ටු කරන්න 

පොලිස් නිලධාරියෙක් - කාර් එකට යන්න. 
ස්වාමිපුරුෂයා: අපි වාඩි වෙලා ඉන්න තැනට අපි ගිහින් නැහැ. 
පොලිස්කාරයා, අනිත් අයගේ කඳේ අපි වෙඩි තියනවා. 
කල්ලියේ aga සිට පළමු පේස්ට් පොලිස් නිලධාරියෙක්, දැන් ඔබ දඩ දන්නේ කුමක්ද? 
පොලිස්කාරයා-හරි, දැන් මම කර්නල් එකට කතා කරන්නම්, යන්ත්රය යැවීමට ඉඩ දෙන්න. ඇලෝ කර්නල් බසය එවන්න, මම කල්ලියක් අල්ලලා ... හොඳයි, මම දන්නේ නැහැ, නමුත් ඉතා විශාලයි ද? .. මෝඩයෙක්? ඇයි මෝඩයෙක්? රැගෙන යෑමට පයින් යාමද? ඉතින් මම අලුත් සපත්තු මේ තරම් ඈතින් මිල දී ගත්තා .. ඔව්, මට තේරුණා.
ඔහු දෙස වටේට, නමුත් දැනටමත් කිසිවෙකු නැත, මෝටර් රථයට ඇතුල් වේ. 
දෙවෙනි පොලිස් නිලධාරියා - මොකක්ද ඒ? 
පොලිස් නිලධාරියෙක්-මේ තමයි x .. x..oh ... හැලොවීන් 
දෙවන පොලිස් නිලධාරියෙක්-ඔක්තෝබර් මාසයේ 
එක් පොලිස් නිලධාරියෙක් දැන් අගොස්තු මාසයට මාරු කෙරුවා. 
ටික කාලෙකට පස්සේ හැම දෙයක්ම සිදු වුණා. 
භික්ෂුව, පොලිස් නිලධාරියා සහ ඇගේ ස්වාමිපුරුෂයා සරදමින් සිටී. 
මෙම ටැප් එකේ ටැබ්ලටයේ "ස්විට්සර්ලන්තයේ තෑගි මෙහෙයුමක් ඇද වැටීම" ඇත. 
පොලිස් නිලධාරියා "මම දවස් තුනක් තිස්සේ නොකෑවෙමි" 
මගේ සැමියා "කයිට්න් පෝෂණය කිරීම සඳහා" 
කන්නලව්වට සහ පොලිස් නිලධාරියාට කප් ඇඳුමේ කිසිදු පුරුෂයෙකුට සම්පූර්ණ සීමාවක් නැත. 
ස්වාමිපුරුෂයා තම කට්ටිය සහ කොළ එකතු කරයි.

හොඳයි, නවතින්න. 
පොලිස් ස්ථානාධිපති - ස්ථාවර කොටස්. 
ගැහැණු ළමයින් ඉණිමඟ කරකැවෙන අතර, කණගාටුවට පත් වී ඇත. 
පෙම්වතා එල්ලී ඇති දැන්වීමක් "ශම්ර්කින්ගේ නියෝජ්ය අපේක්ෂක අපේක්ෂකයා" 
ඔවුන්ගේ මිත්තනිය ආච්චි ආවා, හොඳයි, මෙතැනින් පිටවෙන්න 

ලවර්න්නා පලා යන්නේ. 
සාමාන්යයෙන් බළලෙකු සමඟ කතා කරනවා. 
ජෙනරාල්වරු හතර දෙනෙක් තුළ බාර් දෙකක් තුළ වේදිකාවෙන් පිටුපසින් ඇවිත් සිටියහ. ඒ නිසා මම ඔහුට රබ්බි දෙකක් මතක යි. ඔබ සිතන්නේ කුමක්ද? මම (උඩුගිරියක්) අතට අත තැබුවේ නැත. 

       බිරිඳ (සැහැල්ලු) පොලිස් නිල ඇඳුමට ඇතුල් වෙයි. 
බන්දුට් ඔයා කොහොමද ඉතින් Svetka සැරසී? 
බංග්ලාගේ බිරිඳ සහ පෙම්වතිය පොලිස් නිලධාරියාගේ සහතිකය පෙන්වයි.
සැහැල්ලුයි සාමාන්යයෙන් සහෝදර සහෝදරියන්ට ඔබේ කාර්යය සම්පූර්ණයි. 
ජෙනරල් රයිස්-ස්මිරෝෝ - සහ නොගැලවීම. 
මුළු කල්ලිය මිනිත්තුවකට පටවනු ලැබේ. 
  චාරිකාව පිටත් වෙනවා. 
අවසානය. 
  මාධ්යවේදියෙක්-ඔබේ කතාව කියන්න. 
පොලිස් නිලධාරියා, වීදි මුර සංචාරය කිරීම, අනතුර ගැන අපි ඇමතුමක් ලැබුවෙමු. අප වෙබ් අඩවියට පැමිණෙන විට, අපි ගොදුරු වූවන්ට ප්රාථමික ආධාරයක් ලබා දුන්නා. පසුව පඳුරු තුළ මුදල් සූට්කේසයක් සොයා ගත්තා. අයිතිකරු සොයා ගත්තේ නැති නිසා සූට්කේස් එක අරගෙන යන්න. 
ජනමාධ්යවේදියෙක් - ඔබට ලැබුණු මුදල් වෙනුවෙන් රෝහලක් හදලාද? 
පොලිස් නිලධාරියා, මම මේ ටැංකිය සඳහා මේ පඩිපෙළ ගොඩනගා ගත්තේ නැත. 
මාධ්යවේදීන් ඔබේ ඥාතීන් මෙයට ප්රතිචාර දැක්වූයේ කෙසේද?
පොලිස්කාරයෙක්-ඔව්, මම කිව්වා මම මෝඩයෙක් කියලා, නමුත් මම හිතන්නේ නැහැ. 
මාධ්යවේදියෙක්-එතකොට මොකද වුණේ? 
පොලිස් නිලධාරියෙක් - හොඳයි, එම මුදල් ව්යාජ සහ දැන් (මාංචු පෙන්වා) .එහෙම, අවුරුදු 5 කින් පසු අපි සියල්ලම හමුවෙමු. (පොලිස් භටයින් අතට ගෙන වී කුඹුරට රැගෙන යති). 
අවසානය 
චිත්රපටය අවසන් කිරීම සඳහා විකල්ප 2 ක් තිබේ. ඊමේල් lexalox2018@gmail.com වෙත ලියන්න.

1 комментарий:


  1. ආයුබෝවන්, මම නීත්යානුකූල හා විශ්වාසනීය සමාගමක නීත්යානුකූල හිමිකරු වන HEINRICH ADAMI මහතා, මම විවේචනාත්මක කොන්දේසි සහ තේරුම්ගත හැකි කොන්දේසි සහ කොන්දේසි ලබා දෙමි. වටිනාකම් සහ ව්යාපාර දර්ශනය පාරිභෝගික සේවා සඳහා ඉතා දැඩි කැපවීමකි, ඉතා උසස් සදාචාර ප්රමිති, අඛණ්ඩතාව සහ විවෘත සන්නිවේදනය. මගේ ගනුදෙනුකරුවන්ට තොරතුරු ලබා දෙන නිදහස් ප්රවාහය දුප්පත් අයට මුදල් ලබා දීම. ඊ-මේල් මගින් පිලිතුරු දෙන්න: [privateloaninvestors@gmail.com] ආකෘති පත්රය පුරවා අප වෙත අප වෙත පැමිණෙන්න * පළමු නම: __________ * නම: ___________ * රැකියාව: __________ * ලිංගය: _________________ * රට: _____________ * මාසික ආදායම: ______ * : _______ * කාලය: ____________ * දුරකථන අංකය: _______ අපගේ ස්වාමීන්ව ඔබ ආරක්ෂා කරයි. සමගම,
    āyubōvan, mama nītyānukūla hā viśvāsanīya s

    ОтветитьУдалить

Loading...