Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

Scenario (berättelse) av filmen "Scammers (Fraud from Brooklyn)" är gratis.


 Vill bara varna dig för att du inte förstår någonting, eftersom det bara ges dialoger utan en beskrivning av händelser och det här är en rysk översättning med google, så har du inmatning, men om du har en hjärna kan allt förstås))). Alla frågor till författaren på mail lexalox2018@gmail.com. Skriptet är gratis, men kontakta författaren. 
Namnen kan ändras till någon beroende på produktionslandet för filmen.



Mannen återvänder från en affärsresa, älskaren klättrar till nästa balkong där han möter en bandit och hans flickvän. Bandit erbjuder att spela rysk roulette och av misstag dödar sig själv. Älskaren ändras i en kvinnas klänning och flyr med tjejen från lägenheten och tar resväskan med pengarna. Men inte så enkelt - det är scammers .... 

Filmen är inte svår att ta bort, det kräver inte stora investeringar, och du kan tjäna $ 1000000. 
Roller 
Kvinna 25-45 år 
Män 30-50 år 
Lover 30-50 årig 
militär 25-50 år gammal 
bandit (gangster) 30-50 år gammal 
Gangster tjejflicka 18-35 år gammal 
Hemlös med skägg 30-60 år. 
Allmänt 50-60 år gammal
Också för skytte behöver du två lägenheter med balkonger (i en period av 5 till 10 timmar). 
Militia (polis) enhetlig. Dummy revolver Erbjudandet skickas till e-postmeddelandet. 

                                              Bedrägeri från Brooklyn. 
Mannen - ja, öppna skiten ... Jag ska döda honom, öppna bastarden omedelbart. 
Älskare försökte klättra upp under sängen, drog sedan in i garderoben, hans fru drog honom ut ur garderoben och drev honom på balkongen. 
Kvinna- Jump 
Lover -How? 
Mannen sprang snabbt in i huset som sprang till sovrummet öppnade balkongen dörren sedan kastade under sängen, kastade öppna skåpet, sprang in i barnens rum som allt inspekterades alla andra rum, det fanns ingen.
Han gick tyst till köket där hans fru kokade. 
-Något hände? Frågade fruen 
Mannen-Ja trodde kreditkortet förlorat. 
Hustru-Har du en affärsresa? 
Husband-aaa avbröts i sista stund. 
Hustru A-ah 
Mannen gick in i salen satt på soffan, slog på TV med ett leende, men så märkte en andras armbandsur. 
Vid den här tiden flyttade absolut naken älskare till nästa balkong. 
När mannen lämnade rummet tog fruen ut sin älskares kläder från garderoben och lade den i en sopkasse och slängde den ut genom fönstret. 
En skräp väska med kläder hittades av en bum. Fäller ut det, han drog ur sina jackficka kreditkort med ett papper på vilket stiftkoden skrevs.
Hemlösa - samma loshok ha ha ha. 
Älskare som flyttade till en närliggande balkong klättrade in i den öppna dörren till lägenheten och sedan kom en gangster-typen man med en tjej in i rummets dörr. 
Bandit (gangster) är vem? 
Tjejen ryckte på axlarna. 
Bandit sätta flickan och älskaren på soffan. 
Bandit (gangster) -Vem är du? 
Lover -Deputat, mumlade han knappt. 
Bandit-Är det riktigt? 
Lover-ja 
Bandit (gangster) -Jag har inte dödat suppleanter än. 
Älskare - du tror inte någonting, där mannen har återvänt, och jag från balkongen har krypat till dig, med din tjej på mig var ingenting.
Bandit, du tror jag är dum. Du är min auktoritet som byggts upp under åren, sänker basbordet sänkt. 
Älskare-jag kommer inte berätta för någon. 
Bandit Så jag trodde dig, gå ut och bla bla med din tunga. 
Älskare - Ja, jag är inte graven. 
Bandit - På graven, Det är rätt. Nu ska vi spela. Jag gillar dig rysk roulette? 
Lover-No 
Bandit Och det gör jag inte, men det är nödvändigt. 
Går ut en revolver och börjar räkna. En, två, tre, fyra, fem, Come Out-Bunny-Walk, Plötsligt, en jägare-vybe-gaet 
  Lover podymaet hand kan du ifrågasätta? 
Bandit-Well 
Lover-Och vad är du två mellan oss Tänker du? 
Bandit - Tror du att jag är en suger? 
Lover-Nej, men det finns ett sådant intryck.
Banditen skottar sig i armen. 
Bandit, vad är Szc? .... The P ... 
Han tårar av gardinen för att spola tillbaka handen. 
Skrik från ovan-Stäng av din TV och jag ringer polisen just nu. 
Bandit Roth, jag stänger dig. Okej, jag tror för tre, ärligt talat. 
Älskare, kanske behöver du inte? 
Bandit-Du behöver en suppleant. En gång två eller tre cheaters kom fem kaniner ut för en promenad ... Plötsligt går en jägare ut, Straight-in i en hare-shoot-Piff-puff-oh-oh-oh-Umi-raet-bunny-moi.ha ha ha väl nära ögon. 
Lover-ingenting jag kommer inte stänga. 
Bandit-Här är en bugger, du drömmer om mig. Ställföreträdande fortfarande. Tja, helvete på dig ... Jag ska skjuta dig och så. Skottar, men kulan brinner inte. Upprepa en gång två tre.
Älskare - vad börjar du med mig igen. 
Bandit - här har reptilen alla människor som människor, och det att det inte är så okej. Okej, vi spelar roulette. 
Twirls revolveren på bordet. Dula riktas mot fönstret. 
Bandit-Tja, vad ska jag göra nu? 
Lover - Det betyder att nosan är riktad mot ljuset, och ljuset är Gud och Gud säger att Några av killarna är dumma gå hem, ja, ska jag gå? 
Bandit-Taxi-samtal? En lyftvagn kallas ha ha ha. Den andra omgången. 
Han vrider pistolen igen, fatet riktar sig mot honom. 
Bandit - Okej .... På skytten? 
Älskare-du är galen. 
Bandit-Från dessa deputerade snö på vintern kommer du inte att ifrågasätta. Titta på mig.
Lover stänger hans ögon tätt. Banditen skottar och faller in i hörnet av rummet. 

Tjej-Varför dödade du honom? 
Älskare-jag dödade inte honom, han sköt sig med huvudet. 
Tjej-Ditt utskrifter över hela lägenheten? 
Älskare - vad skriver ut 
Flickan - och här poliser och du kommer att berätta för vem som skjuter vem, vad som skrivs ut och sedan till sina vänner i fängelset ska du förklara vem och vem som dödades. 
Älskling, den är fast. 
Flickan-ingenting att gå till andra kvinnors fruar. 
Älskling, jag skulle inte, men det hände. 
Flickan närmar sig resväskan avslöjar den. 
Tjej-det här är ja. 
Älskling -Oh ... Och nu vad ska man göra? 
Tjejen kan vi lyssna på Mozart? 
Älskare vad skojar du, du kläder vad det är
Tjej 
Älskare-är du från ett lik? 
Tjej-Okej, Lejon, jag räddar dig. 
En älskare står i en kvinnas klänning, en tjej slår ut sina läppar. 
Flickan - ingenting som detta hände, gick till offer för abort. 
Lover lämnar lägenheten i en kvinnlig klänning med en tjej. Orsak en hiss. 
En man går ner för trappan. 
Människa - Koppla samman alla, jag har ett fotografi av honom, du kan inte ta det levande. Ja, och cellofan gripa väskor, en motorsåg i garaget jag har. 
Hissen öppnas och det finns en polis. 
Militsioner-Tjejerna är långt borta? 
Girl-Away i Monte Carlo roulette twist. 
Militären - och jag ska ta ha ha? 
Tjej-Naturligtvis, 100 dollar per timme.
Militsioner-En flickvän? 
Tjej - En flickvän till 10. 
Militär A som flickvän att ringa? 
Tjej -Stepa 
Militiaman-En Stepa-telefon kommer att ge min farbror en polis? A-ah 
Girl Hon är dum. 
Militär-Ja (förvånad). Okej flickor på jobbet kan inte. Jag följer dig ha ha. 
Tjejerna lämnar. 
Polisen kallar lägenheten. 
Banditen står upp och håller sin kind. Dörren. Bandit kommer att öppna dörren. Det finns en polis. 
Militär-grannar klagar på det buller du har ... ... Vad klippte du in? 
Bandit-aga 
Militsioner-Vad en dag så här idag. 
Bandit Berätta inte för mig.  
Han torkar svetten från pannan med handen där han håller pistolen. 
                                             DETTA ÄR INTE SLUTSKRIFTEN 
Polisen 
såg mig så. 
Bandit-priser idag kommer inte att vara Vasily Petrovich. 
Polisen sucker. 
Mannen närmar sig följande. 
Min man, jag såg lite svagt, föll inte. 
Banditpriset kommer inte att vara. 
Fru-jag skrämde honom så. (Det andra alternativet är Aaaaaa) 
Bandit-No 
Bandit på telefonen, Lenochka, ja, vi arbetar enligt det gamla systemet, ja, ja, huset, lägenheten, bilen, vi tar allt .... stuga? Och var är dacha? I Penntyuki? Jo, dacha kanske vi lämnar, vi är inte djur ha ha ha.
Banditen kommer till sin man, fru, militiaman, och händer varje ett kuvert. 
Bandit -Wel, nästa vecka har vi en minister, var snäll och var inte sen för jobbet. 
En drunken bum bryter in i lägenheten. 
Bandit-Nikolai Ivanovich igen för den gamla? 
En hemlös man står med huvudet nere. 
Banditen överlämnar kuvertet till hemlösa, den här gången kommer det att upprepas. Förstår du? 
Den hemlös man nickar huvudet. 
Bandit-Nikolai Ivanovich (ännu mer påträngande) Nikolai Ivanovich. 
Hemlösa ger kreditkort. 
Bandit-Sista gången Padla.. 
Den bandit vänder sig till hela gruppen -. Adjö 
Fortsättning följer. 
Scene gatan.
Älskaren går med banditens vän och minns plötsligt klockan. 
Lover-Clock 
Girl-Vad klocka? 
Älskare-min far tillbringade hela kriget i röven sträcker sig något som skulle passera mig, och jag glömde dem från det här b .... Vänd och går tillbaka. 
Tjej-Var är du en galning, han dödade fem personer med honom bättre att inte röra med. 
Älskaren stannar, vem är galning? 
Tjej-Au, han är e 
älskare-ja, det är klart. 
Passerar förbi gangsters lägenhet, älskaren hör skratt. Han går in i den halvöppna dörren. 
Lover kommer in i rummet. Och var är liket? 
Militsioner - Och han gick hem. 
Lover-Tja, det är klart som alltid. Häller ett glas vodka och drycker som sniffar en peruk.
Att se klockan på sin man tårar dem bort. 
Man - tror inte att han inte betalar oss också. 
Tjejen-vi arbetar för nästa vecka "i General" kan du gå med i vårt vänliga lag. 
Älskling, jag vill leda honom. 
Mannen knappar sluggigt vid dörren. 
Mannen öppnar, eller jag kommer att döda dig. 
Den allmänna sitter i hans underbyxor som ringer till telefonen. 
Hustru till Allmänna-tiden har gått. 
Allmänna står upp och tar en flaska och dricker från halsen. 
Kvinna, var är du? 
Allmänt - Tja, för mod. 
Fru, gå vidare. Allmänna kommer att klättra genom bolkonen. 
General-Svetka? Jag glömde pistolen
Hustru är lökens sorg. Sluter honom till repet och släpper pistolen till generalen. 
I köket, Bandit och tjejen. 
Tjej-Som det kom. 
Bandit-Kom igen. 
Bandit-det här vem? 
Allmänna och vem är du? 
Banditen tar ut sin pistol och pekar den mot generalen. 
Den allmänna tar också ut pistolen från hans underbyxor. 
Bandit Du är galen om min leksak. 
Allmänt-och det gör jag inte. 
Bandit-Tja, du kan gå. 
General-Var? 
Bandit-Och vart ska du? 
Allmänt-nu en minut. Kommer till balkongen. -Svetlana Leonidovna, och vad ska man göra nästa? 
Fru är en idiot 
Allmänt Var är idiot? 
Allmänna går in i rummet.
Bandit Och du har inte en riktig pistol? 
Allmänt -Detta är 
Bandit-Vad är det här repet? 
General-Yes Svetka har bundit, nu ska jag riva av. Jogs repet, ett skott hörs. Banditen med ett kula ben faller till golvet, generalen faller i en svamp. Gangsterens flickvän faller i en svamp. Lover kommer in i rummet. 
En bandit med ett bandagerat ben sitter på soffan. Den allmänna uppåtälskaren händer honom en flaska vodka som han dricker och faller tillbaka i en svamp. 
Lover bandit som du älskar ryska roulette? 
Bandit-No 
Lover-och det gör jag inte, men det är nödvändigt. 
Banditen höjer sin hand 
Lover-well
Bandit-Här har vi en oligark, väldigt en kvinnlig jägare, så hans ett rum är helt igensatt med dollar, det andra med guld och den tredje .... 
Lover - Jag håller med. Är detta lagligt?. 
Bandit-Tja, allt är relativt här. 
Scen nr 5 
O oligarken anländer med bil till entrén. 
Föraren-Tja, som alltid, 15 minuter? 
Oligarken är missnöjd i 2 timmar. 
Oligark kommer in i lägenheten och börjar krama och kyssa Ljuset och en dörrklocka ringer. 
Ljus - Mannen är snabb på balkongen. 
Oligarch - Ja, nej, det kan jag inte göra just nu. Jag ska förklara allt för honom. 
Ljus, du, han har en galning. 
Олигарх Inget som jag inte med sådan träffat. 
Öppnar dörren.
Oligarch-Hej, jag ska förklara allt för dig. 
Vid denna tid i lägenheten med scammers. 
Bandit ser på hans klocka - något som inte klättrar. 
I en lägenhet med oligarker sitter man och fru i köket. 
Oligarch-A Vad är moral är inte bara ett vackert ord ... (dricker ett glas vatten) 
I en lägenhet med bedrägerier. 
Lover (ställföreträdare) -En glitch i din verksamhet var? 
Bandit-Tja, hur man säger, vårt företag spinner bara. 
Älskare-jag kom i kontakt med idioterna. 
Bandit -Ja, allt kommer att vara just nu. 
Lover- Och detta ... hans ett rum med dollar, det andra med guld och den tredje med vad? 
Bandit-Med diamanter. 
Älskare varför?
Bandit-Hedging är. 
Älskare-vad är det? 
Bandit-jag vet inte. 
I Sveta lägenhet. 
Oligarch-I avslutningsvis vill jag be om förlåtelse och ge dig en liten ersättning för ditt moraliska lidande. 
Man och fru animerad. Oligarken tar ut ur portföljen 40 tusen dollar. 
Oligark, du kommer säkert inte att ta dem, men jag kommer att insistera. 
Mamma Ja, förstås självklart, kom igen. 
Oligarken-vad? 
Hustrun driver sin man i sidan. 
Oligark-Bo hos Fedya. 
Man (Fedya) Jag ska försöka. 
Oligarken kommer ut ur ingången. 
Förare-2 timmar 2 timmar 
Den oligark kommer in i bilen och lämnar.
I mannen och hustruens lägenhet finns en kamp. 
Scen nr 8 
Mannen och fruen kommer in i lägenheten där banditer väntar på oligarken. 
Bandit-Tja, var är han? 
Mannen-Ja gick upp som en tusenpike. 
Bandit Och vad är det här? -Visa ögat med ett finger- 
man-Ja, jag gick in i rollen. 
Banditälskare - Jo, det finns ett annat alternativ, viskar i mitt öra. 
Älskare vad med dig själv? 
Bandit, men vi har inga untouchables. 
Scen nr 9 
Officiell lämnar bilen tillsammans med vakten. 
Ingår i lägenheten. Sitter på sängen. 
Hustrun tar med champagne till tjänstemannen, lämnar rummet.
Mannen försöker komma in i lägenheten, men vakterna blockerar dörren. 
Hustru kallar sin man-klart. 
Scen nr 10 i 
ett rum med banditer. 
Banditinnehåll - Han klättrar. 
En bandit med en vän går in i rummet instruerar pistolen och sänker omedelbart den. 
Bandit-Che för företag? 
Hustru-Dörren var blockerad av vakter. Men det var inte allt, hela polisbilen körde upp. 
En klocka ringer i lägenheten. 
Lover-Vi kommer alla att vara fängslade. 
Bandit -Not en ställföreträdande, Vi har inte tjänat dig en förvalskampanj, men vi kommer inte att ge upp lever. 
Lover-Hur? 
Bandit-Plan nummer 69 misslyckades aldrig. 
Scen nr 11 
En bandit förklädd som mormor öppnar dörren.
Polisman - Vad fick mormödrarna för medicinerna? 
Bandit-Vad kan inte? 
Polisman-Varför kan du inte, du kan och behöver, men jag frågar tjejerna att stanna. 
Banditvännen och polisen (från gänget) lämnar. På väggen hänger sina porträtt "De är efterfrågade av polisen" 
Officiell och mannen kommer ner från ovan. Tjänstemannen hänger kuvertet till polisen. 
Scen nr. 12 
En tjänsteman, fru, make och gangster tjej i köket. 
Officer- Så låt oss dricka för att transaktionen ska bli framgångsrik. 
Den officiella drycken och smälter långsamt. Mannen tog bara ett glas till munnen när han såg den fallna tjänstemannen sätta glaset tillbaka och tog kniven.
Men då får gangster ett slag från tjejens stekpanna. 
Kvinna-Bra gjort Lenka, vi kör alla, och sedan snart att vakna. 
Scennummer 13 På gatan. 
Hustru-En pannkaka och en resväska glömdes. 
Tjejbandit, det är en dåre. 
Fru-Kom tills de kommer till deras sinnen. 
Tjej-och om? 
Hustru - Och nej om. 
Scennummer 14 
Tjejerna går in i rummet, tar resväskan och sedan sätter en tjänsteman med en pistol in i rummet, följt av en man med ett bandagehuvud. 
Officer-Tja, vad är orm ormar? föll i en fälla. 
Scene № 15 
Husband Vasily Petrovich, vad ska vi göra med dem? 
Officer, men vi kommer inte göra någonting, låt honom gå.
Mannen vänder sig till tjänstemannen och ser att hans vapen är spetsig mot honom. 
Make-how? 
Officer-Och här är Fedya, jag ville ha lätta pengar, men de existerar inte. 
Här går banditälskaren och polisen in i rummet. 
Bandit Och hur går det? 
Scen 16 
Bandit, älskare och polis kör på väg bort, men då stannar älskaren och går tillbaka. 
Bandit, vad är det? 
Älskaren glömde sin tid. 
Polisman-Tja, helvete med dem. 
Älskare-vet du var min far hållit dem till mig? 
Polisman-Det är din klocka i röven. 
Älskare-här höll han och lämnar. 
Polisen Bandit Gray berätta för honom att du är tyst, nu kommer hans poliser att bli beslagtagna där och alla khan kommer att vara allt för oss.
Scen nr 16 
Bandit officer? Har du till och med patroner? 
Hustru-En patron. 
Bandit-Dai. Ett skott avfyras av en bandit som tar en pistol. Målar sin hand och skott. 
Bandit är en tik 
Hustru eller två patroner. 
Scene № 17 
Bandit med bandaged hand. 
Bandit-Shorter nu går alla upp och till ... .. 
En polisman går in i rummet. 
Polisman - Här hyresgäster klagar på bullret i din lägenhet. 
Han ser de anslutna tjejerna, drar ut en pistol. 
Polisen - Flickorna torterade dig? 
Flickan med ett grin-Mycket mycket. 
Polisman via radio Alder alder Jag är en ek-förstärkning här ett gäng sadister.
Polisen i bil-Aha körde nu företaget. Stänger av radion. - De plockar idioter. 
Polisman-Så alla händer upp en efter en lämnar vi lägenheten. 
Officiell frågar jag bara. 
En polis, jag har inget att säga till dig med en kriminell munk. 
En polis från ett gäng - Som kollega med en kollega, kanske jag går hem. 
Polisman-Du kommer inte vara rädd om 10 år senare. 
Tjejbandit-Tack så mycket, vår frälsare. 
Polisman-Det är inget mitt jobb är att skydda de svaga. Nu ska vi ringa hissen och vi kommer att gå, men låt dem stampa på trappan. 
Fru, du är så modig. 
Polisman-Ja, jag deltog inte i sådana problem. 
Tjej - Vad pratar du om.
De lämnar hissen, och gänget sänker trappan med händerna uppåt. 
Fru, jag trodde att det inte fanns mer dumma människor i världen, det visar sig. 
Man-A, vad vi. 
Polisman - Avsluta förhandlare 
Avsluta ingången. 
Poliser - Kom i bilen. 
Män: Var vi än sitter, passar vi inte in. 
Polisman, i bagagerummet ska vi skjuta. 
En polis från gäng-aga till den första pastaen, nu vet du vad böter? 
Polisman-Okej, nu ska jag ringa översten, låt maskinen skicka. Alo Colonel skickar bussen, jag fångade ett gäng här ... Jo, jag vet inte vad men väldigt stort? .. Idiot? Och varför en idiot? Till fots för att bära? Så jag köpte nya skor på samma sätt .. Ja, jag förstod. Väl ...
Han ser sig omkring, men det finns ingen, kommer in i bilen. 
Andra polismannen-Vad var det? 
Polisman-Och det här är x .. x..oh ... Halloween 
Andra polisman-En i oktober 
Polisen har redan överförts till augusti 
Efter ett tag föll allt på plats. 
Banditen, polisen och hennes man tigger. 
Bandit har en inskription på tabletten "Fall on a gift operation in Switzerland." 
Polisen "Jag äter inte i 3 dagar den fjärde kan inte stå" 
Min man "Att mata kattungen" 
Banditen och polisen i kepsar har nästan ingenting mannen en full keps. 
Mannen samlar sin hatt och löv.

Bandit Tja, sluta. 
Polisman-Stående lager. 
Tjejerna skrubbar stegen och suckar tyvärr. 
Älskling hänger en annons "Kandidat till suppleanter av Zhmurkin" 
Deras mormor kommer ut 
mormor, kom ut härifrån. 
Älskare går bort. 
Den allmänna pratar med en katt. 
Allmänt - Sådana människor har inte längre Vassily Petrovich som han stampade bakom scenen i två barer i fyra handlingar, jag minns honom två rubel och vad tror du? Jag gav inte upp (suck) en stingray. 

       Kvinnan (Ljus) kommer in i polisuniformen. 
Bandit Och vad är du så Svetka klädd för. 
Banditens hustru och flickvän visar polisens certifikat.
Ljuset kommer till General-Comrade General din uppgift är klar. 
General Rises-Smirno - och faints. 
Hela gänget laddas i en minibuss. 
  Minibussen lämnar. 
Slutet. 
  Journalist-Berätta din historia. 
Polisen Man patrullerade gatan, vi ringde om olyckan, när vi kom fram till platsen gjorde vi första hjälpen till offren, och sedan i buskarna hittade jag en resväska med pengar, för att vi inte hittade ägaren av resväskan för att ta det själv. 
Journalist - och byggde du det här sjukhuset för pengarna du fick? 
Polismannen, jag byggde inte denna piedestal för tanken med vinsten. 
Journalist hur reagerade dina släktingar på detta?
Polisman-Tja, de sa att jag är en moron, men det tror jag inte. 
Journalist-Och vad hände då? 
Polisman - Det visade sig att pengarna var falska och nu (visar handbojor). Väl, låt oss alla träffas snart efter 5 år. (Polisen tas för hand och tas till paddyvagnen). 
slutet 
Det finns 2 alternativ för slutet av filmen. Skriv till e-post lexalox2018@gmail.com.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...