Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

Senario (cerita) filem "Scammers (Penipuan dari Brooklyn)" adalah percuma.

 

 Hanya mahu memberi amaran kepada anda bahawa anda tidak akan memahami apa-apa, kerana di sini hanya dialog yang diberikan tanpa penerangan peristiwa dan ini adalah terjemahan Rusia dengan google, jadi mempunyai input, walaupun jika anda mempunyai otak segala-galanya dapat dipahami))). Semua soalan kepada penulis di mel lexalox2018@gmail.com. Skrip adalah percuma, tetapi hubungi pengarang. 
Nama-nama boleh ditukar kepada mana-mana yang bergantung kepada negara pengeluaran filem.



Suami itu kembali dari perjalanan perniagaan, kekasihnya memanjat ke balkoni seterusnya di mana dia bertemu dengan seorang bandit dan teman wanitanya. Penjahat menawarkan untuk bermain rolet Rusia dan secara tidak sengaja membunuh dirinya sendiri. Kekasih berubah menjadi pakaian wanita dan melarikan diri dengan gadis itu dari apartmen, mengambil beg pakaian dengan wang itu. Tetapi tidak begitu mudah - ia adalah penipu .... 

Filem ini tidak sukar untuk dibuang, ia tidak memerlukan pelaburan besar, dan anda boleh mendapat $ 1000000. 
Peranan 
Isteri 25-45 tahun 
Laki-laki 30-50 tahun 
Kekasih 30-50 
Militiaman berusia 25-50 tahun 
Bandit (gangster) 30-50 tahun 
Gadis gadis Gangster berusia 18-35 tahun Tidak 
berpenghuni dengan janggut 30-60 tahun. 
Ketua Umum berusia 50-60 tahun
Juga untuk menembak anda memerlukan dua pangsapuri dengan balkoni (Untuk tempoh 5 hingga 10 jam). 
Seragam militia (polis). Revolver Dummy Tawaran ini dihantar ke e-mel. 

                                              Penipuan dari Brooklyn. 
Suami - baik, buka crap ... Saya akan bunuh dia, buka bajingan dengan serta-merta. 
Kekasih cuba memanjat di bawah katil, kemudian melangkah masuk ke dalam almari, isterinya menariknya keluar dari almari dan mendorongnya ke balkoni. 
Isteri -Jump 
Lover -How? 
Suami berlari dengan cepat ke dalam rumah berlari ke bilik tidur membuka pintu balkoni kemudian dilambung di bawah katil, melepaskan almari, melarikan diri ke bilik kanak-kanak kerana segala-galanya telah diperiksa semua bilik lain, tiada siapa.
Dia pergi ke dapur di mana isterinya masak. 
-Suatu perkara yang berlaku? Tanya isteri itu. 
Suami-Ya fikir kad kredit hilang. 
Isteri-Adakah anda mempunyai perjalanan perniagaan? 
Suami-aaa dibatalkan pada saat terakhir. 
Isteri A-ah 
Suami pergi ke dewan duduk di sofa, menghidupkan TV dengan senyuman, tetapi kemudian melihat jam tangan lain. 
Pada masa ini, kekasih yang benar-benar telanjang berpindah ke balkoni yang seterusnya. 
Selepas suami meninggalkan bilik, isteri mengeluarkan pakaian kekasihnya dari dalam almari dan memasukkannya ke dalam beg sampah dan melemparkannya keluar dari tingkap. 
Beg sampah dengan pakaian ditemui oleh seorang lelaki. Melepaskannya, dia mengeluarkan kad kredit saku jaketnya dengan sekeping kertas di mana kod pin ditulis.
Tiada tempat tinggal - yang sama loshok ha ha ha. 
Kekasih yang berpindah ke balkoni berdekatan memasuki pintu terbuka apartmen itu dan kemudian seorang lelaki jenis gangster dengan seorang gadis memasuki pintu bilik. 
Bandit (gangster) siapa? 
Gadis itu mengangkat bahunya. 
Penjahat itu meletakkan gadis itu dan kekasih di sofa. 
Bandit (gangster) -Apakah anda? 
Kekasih -Deputat, dia hampir tidak menggumam. 
Bandit- Adakah sebenar? 
Lover-yeah 
Bandit (gangster) -Saya belum membunuh para deputi. 
Kekasih - Anda tidak fikir apa-apa, suami telah kembali, dan saya dari balkoni telah merangkak kepada anda, dengan gadis anda pada saya tiada apa-apa.
Bandit, anda fikir saya bodoh. Anda kuasa saya dibina selama bertahun-tahun menurunkan basbas yang diturunkan. 
Kekasih-saya tidak akan memberitahu sesiapa. 
Bandit Jadi saya percaya anda, hanya keluar dan blah blah blah dengan lidah anda. 
Kekasih - Ya, saya bukan kubur. 
Bandit - Di kubur, Betul. Sekarang kita akan bermain. Saya suka anda rolet Rusia? 
Lover-No 
Bandit Dan saya tidak, tetapi perlu. 
Mendapatkan pemberontakan dan mula mengira. Satu, dua, tiga, empat, lima, Keluar-bunny-berjalan, Tiba-tiba, seorang pemburu tangan podiu-gaet- 
  kekasih, anda boleh bertanya? 
Bandit-Well 
Lover-Dan apa yang kamu ada di antara kita Adakah anda berfikir? 
Bandit - Adakah anda fikir saya seorang penis? 
Kekasih-Tidak, tetapi ada kesan seperti itu.
Bandit itu menembak dirinya sendiri di lengannya. 
Bandit, apa Szc? .... The P ... 
Dia merobek tirai untuk mengundurkan tangannya. 
Menjerit dari atas-Matikan TV anda dan saya akan menghubungi polis sekarang. 
Bandit Roth, saya akan menutup anda. Okay, saya rasa selama tiga, jujur. 
Kekasih, mungkin anda tidak perlu? 
Bandit-Anda memerlukan timbalan. Sebaik sahaja dua atau tiga penipu lima Bunny keluar berjalan-jalan ... Tiba-tiba, pemburu-habis-habis, Straight-in-hams-shoot-Piff-puff-oh-oh-oh-Umi-raet-bunny-moi.ha ha ha Baik mata dekat. 
Lover-nothing saya tidak akan tutup. 
Bandit-Berikut adalah bugger, anda bermimpi saya. Timbalan masih lagi. Baiklah, neraka padamu ... .. Saya akan menembak kamu dan sebagainya. Tembak, tetapi peluru tidak terbakar. Ulangi Sekali Dua TIGA.
Kekasih - Apa yang anda bermula dengan saya lagi. 
Bandit - di sini reptilia telah mendapat, semua orang sebagai orang, dan ia tidak suka seperti itu.Oo, kita bermain rolet. 
Twirls revolver di atas meja. Dula diarahkan ke tingkap. 
Bandit-Nah, apa yang perlu saya buat sekarang? 
Kekasih - Ini bermakna monopoli diarahkan kepada cahaya, dan cahaya adalah Tuhan dan Allah berkata Cukup dari orang-orang yang bodoh pulang ke rumah, baiklah, saya akan pergi? 
Panggilan Bandit-Teksi? Sebuah kereta api dipanggil ha ha ha. Pusingan kedua. 
Dia menghidupkan pistol itu lagi, setong ditujukan kepadanya. 
Bandit - Baiklah .... Pada penembak? 
Kekasih-Kamu gila. 
Bandit-Dari timbalan salji ini pada musim sejuk, anda tidak akan mempersoalkan. Pandang saya.
Kekasih menutup rapat matanya. The bandit pucuk dan jatuh ke sudut bilik. 

Girl-Kenapa awak bunuh dia? 
Kekasih-saya tidak membunuhnya, dia menembak dirinya sendiri dengan kepalanya. 
Girl- Cetakan anda di seluruh apartmen? 
Kekasih - Apa cetakan 
Gadis-dan di sini polis dan anda akan memberitahu siapa yang menembak siapa, apa cetakan, dan kemudian kepada kawan-kawannya di penjara anda akan menjelaskan siapa dan siapa yang dibunuh. 
Kekasih, ia terjebak. 
Gadis itu-tiada apa untuk pergi ke isteri wanita lain. 
Kekasih, saya tidak akan pergi, tetapi ia berlaku. 
Gadis itu mendekati beg itu mendedahkannya. 
Girl-Ini ya. 
Lover -Oh ... Dan sekarang apa yang perlu dilakukan? 
Gadis-bolehkah kita mendengar Mozart? 
Kekasih Apa yang anda bercanda, anda pakaian apa itu.
Girl -Tan dari steanienya. 
Kekasih-Adakah anda dari mayat? 
Girl-Baiklah, Singa, saya akan menyelamatkan awak. 
Kekasih berada dalam pakaian seorang wanita, seorang gadis mencium bibirnya. 
Gadis-tiada apa-apa seperti ini berlaku, pergi ke mangsa pengguguran. 
Kekasih meninggalkan apartmen di pakaian wanita dengan seorang gadis. Sebabkan lif. 
Seorang lelaki turun tangga. 
Suami - Sambungkan kita semua, saya mempunyai gambar dia, anda tidak boleh mengambilnya hidup. Ya, dan kantong beg selophane, gergaji di garaj saya ada. 
Lif dibuka dan ada seorang anggota polis. 
Militsioner-Nah, gadis-gadis itu jauh? 
Girl-Away di twist rolet Monte Carlo. 
Militiaman - dan saya akan ambil ha ha? 
Girl-Sudah tentu, $ 100 satu jam.
Militsioner-A girlfriend? 
Girl- A girlfriend for 10. 
Militiaman A sebagai teman wanita untuk panggil? 
Telefon Girl -Stepa 
Militiaman-A Stepa akan memberi bapa saudara saya seorang polis? A-ah 
Girl Dia bodoh. 
Militiaman-Ya (terkejut). Okay perempuan di tempat kerja tidak boleh. Saya mengikuti anda ha ha. 
Gadis-gadis itu pergi. 
Polis memanggil apartmen. 
Penjahat itu berdiri memegang pipinya. Pintu pagar. Penjahat itu akan membuka pintu. Ada seorang anggota polis. 
Militiaman-Neighbour mengadu tentang bunyi yang anda ada ... ... Apa yang anda potong? 
Bandit-aga 
Militsioner-Apa hari seperti hari ini? 
Bandit Jangan beritahu saya.  
Dia menyapu peluh dari dahinya dengan tangannya di mana dia memegang pistol itu. 
                                             INI TIDAK AKHIR 
Keterangan 
Polis melihat saya seperti itu. 
Hadiah Bandit hari ini tidak akan menjadi Vasily Petrovich. 
Polis mengeluh. 
Suami mendekati perkara berikut. 
Suami saya, saya melihat sedikit pengsan, tidak jatuh. 
Hadiah Bandit tidak akan. 
Isteri-saya takut dia begitu. (Pilihan kedua adalah Aaaaaa) 
Bandit-No 
Bandit di telefon, Lenochka, dengan baik, kita bekerja mengikut skema lama, ya, ya, rumah, apartmen, kereta, kita ambil segala-galanya .... pondok? Dan di mana dacha itu? Di Penntyuki? Nah, dacha mungkin kita pergi, kita bukan binatang ha ha ha.
Penjahat itu datang kepada suaminya, isteri, militiaman, dan tangan masing-masing sampul surat. 
Bandit -Salah, minggu depan kita mempunyai menteri, jangan terlambat untuk bekerja. 
A bum mabuk memecah masuk ke dalam apartmen. 
Bandit-Nikolai Ivanovich lagi untuk yang lama? 
Seorang lelaki yang tiada tempat tinggal berdiri dengan kepalanya. 
Bandit menyerahkan sampul surat kepada orang yang tidak mempunyai rumah, kali ini ia akan diulang. Adakah anda faham? 
Orang yang kehilangan tempat tinggal mengangguk kepalanya. 
Bandit-Nikolai Ivanovich (walaupun lebih mendesak) Nikolai Ivanovich. 
Homeless memberikan kad kredit. 
Bandit-Kali terakhir Padla.. 
Bandit bertukar kepada seluruh kumpulan -. Goodbye 
Bersambung. 
Scene jalan.
Kekasih itu pergi dengan kawan penjahat dan tiba-tiba mengingat masa. 
Lover-Clock 
Girl-Apa jam? 
Lover-Bapa saya menghabiskan seluruh peperangan di dalam pantat yang meregangkan sesuatu yang akan melewati saya, dan saya terlupa mereka dari ini .... Mengeliling dan kembali. 
Girl-Di manakah anda seorang gila, dia membunuh lima orang dengannya lebih baik untuk tidak ganggu. 
Kekasih berhenti, Siapa maniak itu? 
Girl-Au-baik, dia 
Kekasih-Baik, jelas. 
Melewati apartmen gangster, pencinta mendengar ketawa. Dia memasuki pintu yang terbuka. 
Kekasih memasuki bilik. Dan di manakah mayat itu? 
Militan-Dan dia pulang. 
Lover-Baik, jelas seperti biasa. Tuangkan segelas vodka dan minuman yang menghidu rambut palsu.
Melihat jam suaminya mengusir mereka. 
Suami - tidakkah anda fikir dia tidak membayar kami juga. 
Gadis itu-kami bekerja untuk minggu depan "dalam Jeneral" anda boleh menyertai pasukan kami yang ramah. 
Kekasih, saya mahu memimpin dia. 
Suaminya dengan lambat mengetuk pintu. 
Lelaki terngiang-ngiang, atau saya akan bunuh awak. 
Ketua duduk dalam seluarnya memanggil telefon. 
Isteri kepada Ketua-Masa telah pergi. 
Jeneral bangun dan mengambil sebotol dan minuman dari kerongkongannya. 
Isteri, di manakah anda? 
Umum - Baiklah, untuk keberanian. 
Isteri-pergi ke hadapan. Jeneral akan mendaki rakyat. 
The General-Svetka? Saya terlupa senapang
Isteri adalah kesedihan bawang. Dikatakannya dengan tali dan jatuhkan senjata kepada Jeneral. 
Di dapur, Bandit dan gadis itu. 
Girl-Like it came. 
Bandit-Ayo. 
Bandit-Siapa Ini? 
Umum Dan siapakah kamu? 
Penjahat itu mengeluarkan pistolnya dan menunjuknya ke Jeneral. 
Jeneral juga mengeluarkan pistol dari bawahnya. 
Bandit Anda gila tentang mainan saya. 
Umum-Dan saya tidak. 
Bandit-Nah, anda boleh pergi. 
General-Where? 
Bandit-Dan ke mana awak pergi? 
Umum-kini seminit. Datang ke balkoni. -Svetlana Leonidovna, dan apa yang perlu dilakukan seterusnya? 
Isteri adalah seorang idiot 
Ketua-Mana-mana orang bodoh? 
Ketua masuk bilik.
Bandit Dan anda tidak mempunyai pistol sebenar? 
Umum-Ini adalah 
Bandit-Apa tali ini? 
Ketua-Ya Svetka telah terikat, sekarang saya akan merobek. Jogkan tali, pukulan terdengar. Penjahat itu dengan kaki peluru jatuh ke lantai, Jeneral jatuh ke bawah. Teman wanita gangster itu jatuh ke bawah. Kekasih memasuki bilik. 
Seorang bandit dengan kaki dibalut duduk di atas sofa. Jeneral mendapat kekasihnya tangan dia botol vodka yang dia minum dan jatuh kembali ke dalam kekacauan. 
Penjahat kekasih yang anda suka rolet Rusia? 
Bandit-No 
Lover-dan saya tidak, tetapi perlu. 
Penjahat itu menimbulkan kekayaan 
Lover- tangannya
Bandit-Di sini kita mempunyai oligarki, pemburu wanita, jadi satu biliknya tersumbat dengan dolar, yang lain dengan emas, dan yang ketiga .... 
Kekasih - Saya setuju. Adakah ini sah? 
Bandit-Baiklah, semuanya adalah relatif di sini. 
Pemandangan No 5 
The oligarki tiba dengan kereta ke pintu masuk. 
Pemandu-Nah, seperti biasa, 15 minit? 
Orang oligarki tidak suka selama 2 jam. 
The oligarch memasuki apartmen dan mula memeluk dan mencium Cahaya dan cincin loceng pintu. 
Cahaya - Suami cepat di balkoni. 
Oligarki - Ya, tidak, saya tidak boleh buat ini sekarang. Saya akan menerangkan segala-galanya kepadanya. 
Cahaya, anda bahawa dia mempunyai gila. 
Tidak ada apa-apa yang saya tidak bertemu dengannya. 
Membuka pintu.
Oligarki-Halo, saya akan menjelaskan segala-galanya kepada anda. 
Pada masa ini di apartmen dengan penipu. 
Penjahat itu melihat jam tangannya-sesuatu yang tidak mendaki. 
Sekali lagi, di sebuah apartmen dengan oligarki, suami dan isteri duduk di dapur. 
Oligami-A Apa akhlak bukan hanya perkataan yang indah ... (minum segelas air) 
Di dalam sebuah apartmen dengan penipu. 
Kekasih (timbalan) - satu masalah dalam perniagaan anda? 
Bandit-Baiklah, bagaimana untuk mengatakan, perniagaan kami hanya berputar. 
Kekasih-saya berhubung dengan idiot. 
Bandit-Ya, semuanya akan berlaku sekarang. 
Lover - Dan ini ... satu biliknya dengan dolar, yang kedua dengan emas, dan yang ketiga dengan apa? 
Bandit-Dengan berlian. 
Lover- Why?
Bandit-Hedging adalah. 
Kekasih-Apa itu? 
Bandit-saya tidak tahu. 
Dalam pangsapuri Sveta. 
Kesimpulannya, saya ingin meminta maaf dan memberi anda pampasan kecil untuk penderitaan moral anda. 
Suami dan isteri animasi. The oligarch mengambil daripada portfolio 40 ribu ringgit. 
Oligoh, anda pasti tidak akan mengambil mereka, tetapi saya akan mendesak. 
Suami Ya, tentu saja, sudah tentu, datang lagi. 
Oligarki-apa? 
Isteri itu menolak suaminya di sebelahnya. 
Oligarki-Menginap dengan Fedya. 
Suami (Fedya) saya akan cuba. 
The oligarch keluar dari pintu masuk. 
Pemandu-2 jam 2 jam 
Orang oligarki masuk ke dalam kereta dan daun.
Di dalam pangsapuri suami dan isteri, ada pertengkaran. 
Adegan No. 8 
Suami dan isteri memasuki apartmen di mana penyamun sedang menunggu oligarki. 
Bandit-Baiklah, di manakah dia? 
Suami-Ya naik seperti lipan. 
Bandit Dan apa ini? -Show mata dengan jari 
Suami-Ya, saya memasuki peranan. 
Kekasih Bandit - Nah, ada pilihan lain, berbisik di telingaku. 
Kekasih Apa tentang diri anda? 
Bandit, tetapi kita tidak boleh disentuh. 
Pemandangan No 9 
Pejabat rasmi meninggalkan kereta bersama pengawal. 
Termasuk dalam apartmen. Duduk di atas katil. 
Isteri membawa sampanye kepada pegawai, meninggalkan bilik.
Suami cuba memasuki apartmen, tetapi pengawal menghalang pintu. 
Isteri panggilan suaminya-Jelas. 
Scene No. 10 
Di dalam bilik dengan penyamun. 
Kandungan bandit-Dia memanjat. 
Seorang penjahat dengan rakan memasuki bilik mengarahkan pistol dan segera merendahkannya. 
Bandit-Che untuk perniagaan? 
Isteri-Pintu disekat oleh pengawal. Tetapi itu bukan semua, kereta polis keseluruhan memandu. 
Sebuah cincin loceng di dalam apartmen. 
Kekasih-Kita semua akan dipenjarakan. 
Bandit -Tidak seorang timbalan, Kami tidak menjanjikan kempen pra-pemilihan, tetapi kami tidak akan menyerahkan hidup secara langsung. 
Kekasih-Bagaimana? 
Nombor Rancangan Bandit 69 tidak pernah gagal. 
Scene No. 11 
Seorang bandit menyamar sebagai nenek membuka pintu.
Polis - Apa yang diperoleh oleh nenek untuk ubat-ubatan? 
Bandit-Apa yang tidak boleh? 
Polis-Mengapa tidak boleh, anda boleh dan juga memerlukan, tetapi saya akan meminta gadis-gadis itu tinggal. 
Bandit kekasih dan anggota polis (dari kumpulan) meninggalkan. Di dinding menggantung potret mereka "Mereka dikehendaki oleh polis" 
Rasmi dan suami turun dari atas. Tangan rasmi sampul surat kepada polisi. 
Adegan No 12 
Seorang wanita rasmi, isteri, suami dan gangster di dapur. 
Pegawai- Jadi, marilah kita minum sehingga berjaya menyelesaikan transaksi. 
Minuman rasmi dan perlahan-lahan pengsan. Suami hanya membawa gelas ke mulutnya apabila dia melihat pegawai yang jatuh meletakkan gelas itu dan mengambil pisau itu.
Tetapi kemudian gangster mendapat tamparan dari kuali menggoreng gadis itu. 
Isteri-Well done Lenka, kita semua berjalan, dan kemudian tidak lama lagi untuk bangun. 
Adegan nombor 13 Di jalanan. 
Isteri-A pancake dan beg telah dilupakan. 
Penjahat perempuan, Itulah bodoh. 
Isteri-datang sehingga mereka datang ke deria mereka. 
Girl-Dan jika? 
Isteri - Dan tidak. 
Nombor pemandangan 14 
Kanak-kanak perempuan masuk ke dalam bilik, mengambil beg itu dan kemudian seorang pegawai dengan pistol masuk bilik, diikuti oleh seorang suami dengan kepala banded. 
Pegawai-Nah, apakah ular ular? jatuh ke dalam perangkap. 
Pemandangan № 15 
Suami-Vasily Petrovich dengan baik, apa yang akan kita lakukan dengan mereka? 
Pegawai, tetapi kami tidak akan berbuat apa-apa, biarkan dia pergi.
Suaminya beralih kepada pegawai dan melihat pistolnya menunjuk kepadanya. 
Suami-bagaimana? 
Pegawai-Dan di sini Fedya, saya mahu wang mudah, tetapi mereka tidak wujud. 
Di sini, kekasih bandit dan anggota polis masuk ke dalam bilik. 
Bandit Dan bagaimana ia berlaku? 
Pemandangan 16 
Bandit, kekasih dan anggota polis melarikan diri di jalan raya, tetapi kekasihnya berhenti dan kembali. 
Bandit, apa itu? 
Kekasihnya lupa masanya. 
Polis - Baiklah, neraka dengan mereka. 
Lover-Adakah anda tahu di mana ayah saya menyimpannya kepada saya? 
Polis-Nah, itulah jam tangan anda di keldai. 
Kekasih-Di sini dia terus dan meninggalkan. 
Penyerang polis Grey memberitahunya bahawa kamu diam, sekarang polisnya akan disita di sana dan semua khan akan menjadi milik kita semua.
Adegan No 16 
Pegawai Bandit? Adakah anda mempunyai kartrij? 
Isteri-Satu kartrij. 
Bandit-Dai. Pukulan dipecat oleh penjahat yang mengambil pistol Sasaran tangan dan pucuknya. 
Bandit adalah 
Isteri jalang atau dua kartrij. 
Adegan № 17 
Bandit dengan tangan dibalut. 
Bandit-Shorter kini berlari dan ... .. 
Seorang polis masuk ke dalam bilik. 
Polis-Penyewa di sini mengadu tentang bunyi di apartmen anda. 
Dia melihat gadis-gadis yang terhubung, menarik pistol. 
Polis-Gadis-gadis itu menyiksa awak? 
Gadis itu dengan senyuman-sangat. 
Polis melalui radio Alder alder Saya sebuah oak memanggil tetulang di sini geng sadis.
Polis di kereta-Aha kini memandu syarikat itu. Mematikan radio. - Mereka memilih idiot. 
Polis - Jadi semua tangan satu demi satu kami meninggalkan apartmen. 
Pegawai itu, saya hanya bertanya. 
Seorang anggota polis, saya tidak mempunyai apa-apa untuk mengatakan kepada anda dengan muncung jenayah. 
Seorang anggota polis dari kumpulan geng - Sebagai rakan sekerja dengan rakan sekerja, mungkin saya akan pulang ke rumah. 
Polis-Anda tidak akan takut 10 tahun kemudian. 
Gadis bandit-Terima kasih banyak, penyelamat kami. 
Polis-Itu bukan tugas saya untuk melindungi orang yang lemah. Kini kita akan menelefon lif dan kita akan pergi, tetapi biarkan mereka menginjak tangga. 
Isteri-Anda begitu berani. 
Polis-Nah, saya tidak terlibat dalam masalah sedemikian. 
Girl- Apa yang kau cakapkan.
Mereka meninggalkan lif, dan geng turun tangga dengan tangan mereka. 
Isteri-Saya fikir tidak ada orang bodoh di dunia, ternyata. 
Suami-A kita apa. 
Polis -Perunding perunding 
dari pintu keluar. 
Pegawai polis - Dapatkan kereta. 
Suami: Di ​​mana pun kita duduk, kita tidak masuk. 
Polis, di dalam batang selebihnya, kita akan mendorong. 
Seorang anggota polis dari gang-aga ke pes pertama, sekarang anda tahu apa denda? 
Polis-Baiklah, sekarang saya akan menghubungi kolonel, biarkan mesin dihantar. Alo Colonel menghantar bas, saya menangkap geng di sini ... Nah, saya tidak tahu apa, tetapi sangat besar? .. bodoh? Dan kenapa orang bodoh? Berjalan kaki untuk dibawa? Jadi saya membeli kasut baru ini sama .. Ya, saya faham.
Dia melihat sekelilingnya, tapi sudah tiada siapa, masuk ke dalam kereta. 
Polis kedua-Apa itu? 
Polis-Dan inilah x .. x..oh ... 
Polis Kedua Halloween- Satu pada bulan Oktober 
Polis telah dipindahkan ke Ogos 
Selepas beberapa saat, segala-galanya jatuh ke tempatnya. 
Penjahat, polis dan suaminya memohon. 
Penjahat itu mempunyai tulisan di tablet "Jatuh pada operasi hadiah di Switzerland." 
Polis "Saya tidak makan selama 3 hari keempat tidak dapat berdiri" 
Suami saya "Untuk memberi makan kepada anak kucing" 
Penjahat dan anggota polis dalam topi hampir tidak mempunyai suami penuh. 
Suami mengumpul topi dan daunnya.

Bandit Nah, berhenti. 
Stok Polis-Berdiri. 
Gadis-gadis menggosok tangga dan mengeluh sedih. 
Kekasih menggantungkan iklan "Calon untuk timbalan Zhmurkin" 
Nenek mereka keluar 
Nenek-baik, keluar dari sini. 
Kekasih melarikan diri. 
Jeneral bercakap dengan kucing. 
Umumnya-Orang seperti ini tidak lagi mempunyai Vassily Petrovich ketika ia mengundurkan diri di belakang panggung dalam dua bar dalam empat tindakan, oh saya ingat dia dua rubel, dan apa yang kamu pikirkan? Saya tidak menyerah (mengeluh) seekor ikan pari. 

       The Wife (Light) memasuki pakaian seragam polis. 
Bandit Dan apa yang kamu jadi Svetka berpakaian. 
Isteri dan teman wanita bandit itu menunjukkan sijil pegawai polis.
Cahaya datang kepada Ketua Umum Komrad tugas anda selesai. 
The General Rises-Smirno - dan pengsan. 
Keseluruhan geng dimuatkan ke dalam bas mini. 
  Daun minibus. 
Tamat. 
  Wartawan-Beritahu cerita anda. 
Polis Nah, rondaan jalan, kami mendapat panggilan tentang kemalangan itu, ketika kami tiba di tempat itu, kami memberikan pertolongan pertama kepada para korban, dan kemudian di semak saya menemukan sebuah beg dengan uang, karena kami tidak menemukan pemiliknya daripada beg itu untuk mengambilnya sendiri. 
Wartawan - dan adakah anda membina hospital ini untuk wang yang anda terima? 
Polis, saya tidak membina tangkapan ini untuk tangki dengan hasilnya. 
Wartawan bagaimana saudara-saudara anda bertindak balas terhadap ini?
Polis-Baiklah, mereka kata saya kurang ajar, tetapi saya tidak fikir begitu. 
Wartawan-Dan apa yang berlaku kemudian? 
Polis - Nah, ternyata wang itu palsu dan sekarang (menunjukkan gari). Baiklah, mari kita semua bertemu tidak lama selepas 5 tahun. (Polis diambil dengan tangan dan dibawa ke kereta padi). 
akhir 
Terdapat 2 pilihan untuk mengakhiri filem. Tulis kepada e-mel lexalox2018@gmail.com.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...