Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

Scenario (historie) af filmen "Svindlere (Svig fra Brooklyn)" er gratis.

 

 Vil bare advare dig om, at du ikke forstår noget, da der kun gives dialoger uden en beskrivelse af begivenheder, og det er en russisk oversættelse med google, så har du input, men hvis du har en hjerne, kan alt forstås))). Alle spørgsmål til forfatteren på mail lexalox2018@gmail.com. Skriften er gratis, men kontakt forfatteren. 
Navne kan ændres til en, afhængigt af produktionslandet af filmen.



Manden vender tilbage fra en forretningsrejse, loveren klatrer til den næste balkon hvor han møder en bandit og hans kæreste. Bandit tilbyder at spille russisk roulette og ved et uheld dræber sig selv. Forloveren skifter ind i en kvindes kjole og undslipper med pigen fra lejligheden og tager kufferten med pengene. Men ikke så simpelt - det er svindlere .... 

Filmen er ikke svært at fjerne, det kræver ikke store investeringer, og du kan tjene $ 1000000. 
Roller 
Kvinde 25-45 år 
Mand 30-50 år 
Lover 30-50 årige 
Militær 25-50 år gammel 
Bandit (gangster) 30-50 år gammel 
Gangster pige pige 18-35 år gammel 
Hjemløs med skæg 30-60 år. 
Generelt 50-60 år gammel
Også til skydning har du brug for to lejligheder med balkoner (i en periode på 5 til 10 timer). 
Militia (politiet) ensartet. Dummy revolver Tilbuddet sendes til emailen. 

                                              Svig fra Brooklyn. 
Manden - godt, åbn skuret ... Jeg slår ham ihjel, åbner bastarden straks. 
Lover forsøgte at klatre under sengen, så dartede i skabet, hans kone trak ham ud af skabet og skubbede ham på balkonen. 
Kone- Jump 
Lover -Hvordan? 
Manden løb hurtigt ind i huset løb løb til soveværelset åbnede døren til døren og kastede sig under sengen, kastede åbent skabet, løb ind i børnenes værelse, da alt blev inspiceret alle de andre værelser, der var ingen.
Han gik stille i køkkenet, hvor hans kone kogte. 
-Der skete noget? Spurgte konen. 
Mand-Ja troede, at kreditkortet var tabt. 
Hustru-Har du en forretningsrejse? 
Husband-aaa blev aflyst i sidste øjeblik. 
Hustru A-ah 
Manden gik ind i salen sad på sofaen, tændte tv'et med et smil, men så bemærkede en andens armbåndsur. 
På dette tidspunkt flyttede absolut nøgen kæreste til den næste balkon. 
Efter at manden forlod stuen, tog kone hendes elskendes tøj ud af skabet og lagde den i en skraldespose og kastede den ud af vinduet. 
En skraldespose med tøj blev fundet af en bum. Udfoldet han, trak han ud af sine jakkelomme kreditkort med et stykke papir, hvor stiften blev skrevet.
Homeless-den samme loshok ha ha ha. 
Lover flytter til en nærliggende balkon klatrede ind i lejlighedsdøren og derefter en gangster-type mand med en pige kommer ind i døren til rummet. 
Bandit (gangster) er hvem? 
Pigen rykkede på skuldrene. 
Bandit sætter pigen og elskeren i sofaen. 
Bandit (gangster) - hvem er du? 
Lover -Deputat, mumlede han knapt. 
Bandit-Er den virkelige? 
Lover-ja 
Bandit (gangster) -Jeg har ikke dræbt stedfortrædere endnu. 
Lover - Du tror ikke noget, der er manden tilbage, og jeg fra balkonen har kravlet til dig, med din pige på mig var der ingenting.
Bandit, du tror jeg er dum. Du er min autoritet opbygget gennem årene, sænket bundkortet sænket. 
Lover-jeg vil ikke fortælle nogen. 
Bandit Så jeg troede på dig, bare gå ud og bla bla med din tunge. 
Lover - Ja, jeg er ikke graven. 
Bandit - På graven, Det er rigtigt. Nu skal vi spille. Jeg kan godt lide dig russisk roulette? 
Lover-No 
Bandit Og det gør jeg ikke, men det er nødvendigt. 
Går ud en revolver og begynder at tælle. En, to, tre, fire, fem, Come Out-Bunny-Walk, Pludselig en jæger-vybe-gaet 
  Lover podymaet hånd, kan du spørge? 
Bandit-Well 
Lover-Og hvad er du to mellem os Tror du? 
Bandit - Synes du, jeg er en sucker? 
Lover-Nej, men der er sådan et indtryk.
Banditen skyder sig i armen. 
Bandit, hvad er Szc? .... The P ... 
Han river af gardinet for at spole hånden tilbage. 
Skrig ovenfra - Sluk dit tv, og jeg ringer til politiet lige nu. 
Bandit Roth, jeg lukker dig op. Okay, jeg tror for tre, ærligt. 
Elsker, måske har du ikke brug for det? 
Bandit-Du har brug for en stedfortræder. Engang to eller tre snydere kom fem kaniner ud på en tur ... Pludselig løber en jæger ud, lige i en hare-skyde-piff-puff-oh-oh-oh-umi-raet-bunny-moi.ha ha ha godt tætte øjne. 
Lover-intet jeg lukker ikke. 
Bandit-Her er en bugger, du drømmer om mig. Stedfortræder stadig. Nå, helvede på dig ... .. Jeg skyder dig og så. Skud, men kuglen fyrer ikke. Gentag en gang to tre.
Lover - Hvad begynder du med mig igen. 
Bandit - her er reptilet, alle mennesker som mennesker, og det at det ikke kan lide det ikke. Okay, vi spiller roulette. 
Twirls revolveren på bordet. Dula er rettet mod vinduet. 
Bandit-Nå, hvad skal jeg gøre nu? 
Lover - Det betyder, at sløret er rettet mod lyset, og lyset er Gud, og Gud siger, at nok af gutterne til at være tåbeligt at gå hjem, ja, vil jeg gå? 
Bandit-Taxi opkald? En lænke hedder ha ha ha. Anden runde. 
Han vender pistolen igen, tønderen er rettet mod ham. 
Bandit - Okay .... På skytteren? 
Elsker du er gal. 
Bandit-Fra disse deputanter af sne om vinteren vil du ikke stille spørgsmål. Se på mig.
Lover lukker øjnene tæt. Banditen skyder og falder ind i hjørnet af rummet. 

Pige - hvorfor dræbte han ham? 
Lover-Jeg dræbte ham ikke, han skød sig med hovedet. 
Girl-Din udskriver hele lejligheden? 
Lover - Hvad udskriver 
Pigen - og her politiet og du vil fortælle hvem der skød hvem, hvad der udskrives, og derefter til sine venner i fængsel, vil du forklare hvem og hvem der blev dræbt. 
Elsker, det sidder fast. 
Pigen-ingenting at gå til andre kvindes hustruer. 
Elsker, det var jeg ikke til, men det skete. 
Pigen nærmer sig kufferten afslører det. 
Pige-dette er ja. 
Lover -Oh ... Og nu hvad skal man gøre? 
Pigen kan vi lytte til Mozart? 
Lover Hvad laver du sjov, du tøj hvad det er.
Pige - fra sin steanie 
Lover-Er du fra et lig? 
Pige - Okay, Lion, jeg redder dig. 
En elsker står i en kvindes kjole, en pige smider sine læber. 
Pigen - intet som dette skete, gik til offer for abort. 
Lover forlader lejligheden i en kvindelig kjole med en pige. Årsag en elevator. 
En mand går ned ad trappen. 
Mand - Forbind vores alle, jeg har et fotografi af ham, du kan ikke tage det i live. Ja, og cellophan grib poser, en motorsav i garagen jeg har. 
Elevatoren åbnes, og der er en politimand. 
Militsioner-godt, pigerne er langt væk? 
Girl-Away i Monte Carlo roulette twist. 
Militiaman - og jeg vil tage ha ha? 
Girl-Selvfølgelig, $ 100 en time.
Militsioner-En kæreste? 
Pige - En kæreste til 10. 
Militiaman A som kæreste til at ringe? 
Pige -Stepa Militiaman 
-En Stepa-telefon vil give min onkel en politimand? A-ah 
Girl Hun er dum. 
Militær-Ja (overrasket). Okay piger på arbejde kan det ikke. Jeg følger dig ha ha. 
Pigerne forlader. 
Politimanden kalder lejligheden. 
Bandit står op med at holde sin kind. Dørklokke. Bandit kommer til at åbne døren. Der er en politimand. 
Militær-naboer klager over den støj, du har ... Hvad har du skåret dig ind i? 
Bandit-aga 
Militsioner-Hvad en dag som dette i dag. 
Bandit Fortæl mig ikke.  
Han tørrer sveden fra panden med sin hånd, hvor han holder pistolen. 
                                             DETTE ER IKKE SLUTTE 
BILLEDER 
Politieren så mig sådan. 
Bandit-præmier i dag vil ikke være Vasily Petrovich. 
Politimanden sukker. 
Manden nærmer sig følgende. 
Min mand, jeg så lidt svag, faldt ikke. 
Banditprisen vil ikke være. 
Kone, jeg skræmte ham så. (Den anden mulighed er Aaaaaa) 
Bandit-No 
Bandit på telefonen, Lenochka, ja, vi arbejder i henhold til den gamle ordning, ja ja, huset, lejligheden, bilen, vi tager alt .... sommerhus? Og hvor er dacha? I Penntyuki? Nå, dacha måske forlader vi, vi er ikke dyr ha ha ha.
Bandit kommer til hendes mand, kone, militsaman, og hænder hver en konvolut. 
Bandit-Vel, det næste uge har vi en minister, vær så snill at du ikke er forsinket for arbejde. 
En drunken bum bryder ind i lejligheden. 
Bandit-Nikolai Ivanovich igen for den gamle? 
En hjemløs mand står med hovedet nede. 
Banditen udleverer konvolutten til de hjemløse, denne gang vil det blive gentaget. Forstår du? 
De hjemløse mand nikker hovedet. 
Bandit-Nikolai Ivanovich (endnu mere insisterende) Nikolai Ivanovich. 
Hjemløse giver kreditkort. 
Bandit-Sidste gang Padla.. 
Den bandit vender sig til hele gruppen -. Farvel 
Fortsættes. 
Scene gaden.
Elskeren går med banditens ven og husker pludselig uret. 
Lover-Clock 
Girl-Hvilket ur? 
Lover-Min far tilbragte hele krigen i rækken og strækkede noget, der ville passere mig, og jeg glemte dem fra denne b .... Drejer rundt og går tilbage. 
Pige-Hvor er du en galning, han dræbte fem mennesker med ham bedre for ikke at rodde med. 
Elskeren stopper, hvem er galning? 
Pige-Au, han er e 
Lover-Nå, det er klart. 
Passerer forbi gangsterens lejlighed hører elskeren latter. Han går ind i den halvåbnede dør. 
Lover kommer ind i lokalet. Og hvor er liget? 
Militsioner - og han gik hjem. 
Lover-Nå, det er klart som altid. Hælder et glas vodka og drikkevarer snu en perle.
Ser uret på sin mand tårer dem. 
Mand - tror du ikke, han betaler os heller ikke. 
Pigen - vi arbejder i næste uge "i General" kan du være med i vores venlige team. 
Lover, jeg vil lede ham. 
Manden banker tavs ved døren. 
Mand åbner, eller jeg slår dig ihjel. 
Den generelle sidder i underbukserne og ringer til telefonen. 
Hustru til General-tiden er gået. 
Den generelle står op og tager en flaske og drikker fra halsen. 
Hustru, hvor er du? 
Generelt - Nå, for mod. 
Kone - gå videre. Generalen vil klatre gennem bolkonen. 
General-Svetka? Jeg har glemt pistolen
Hustru er sorgens løg. Knytter ham til rebet og slår geværet til generalen. 
I køkkenet, Bandit og pigen. 
Pige-ligesom det skete. 
Bandit-Kom igen. 
Bandit-dette hvem? 
Generelt og hvem er du? 
Bandit tager sin pistol ud og peger den mod generalen. 
Den generelle tager også pistolen ud af underbukserne. 
Bandit Du er vild med mit legetøj. 
Generelt - og det gør jeg ikke. 
Bandit-Nå, du kan gå. 
Generelt-Hvor? 
Bandit - og hvor skal du hen? 
Generelt-nu et øjeblik. Kommer til altanen. -Svetlana Leonidovna, og hvad skal man gøre næste? 
Hustru er en idiot 
Generelt-Hvor er idiot? 
Den generelle går ind i lokalet.
Bandit Og du har ikke en rigtig pistol? 
Generelt-Dette er 
Bandit-Hvad er dette reb? 
General-Yes Svetka har bundet, nu skal jeg rive af. Jogs reb, et skud høres. Bandit med et kugleben falder til gulvet, generalen falder i en svamp. Gangsterens kæreste falder i en svamp. Lover kommer ind i lokalet. 
En bandit med et bandaged ben sidder på sofaen. Den almindelige oppe elsker elsker ham en flaske vodka, som han drikker og falder tilbage i en svamp. 
Lover bandit, at du elsker russisk roulette? 
Bandit-No 
Lover - og det gør jeg ikke, men det er nødvendigt. 
Bandit rejser sin hånd 
Lover-brønd
Bandit-Her har vi en oligark, meget en kvindelig jæger, så hans ene værelse er helt tilstoppet med dollars, den anden med guld og den tredje .... 
Lover - Jeg er enig. Er dette lovligt?. 
Bandit-Nå, alt er relativt her. 
Scene nr. 5 
Oligarken ankommer med bil til indgangen. 
Driveren-Nå, som altid, 15 minutter? 
Oligarken er utilfreds i 2 timer. 
Oligark kommer ind i lejligheden og begynder at klemme og kysse lyset og en dørklokke ringer. 
Lys - Manden er hurtig på balkonen. 
Oligarch - Ja, nej, jeg kan ikke gøre det lige nu. Jeg forklarer alt for ham. 
Lys, du, at han har en galning. 
Олигарх Intet, jeg ikke gør med sådan mødt. 
Åbner døren.
Oligarch-Hej, jeg forklarer alt for dig. 
På dette tidspunkt i lejligheden med svindlere. 
Bandit ser på sit ur - noget, der ikke klatrer. 
Igen, i en lejlighed med oligarker sidder mand og kone i køkkenet. 
Oligarch-A Hvad er moral er ikke bare et smukt ord ... (drikker et glas vand) 
I en lejlighed med svindlere. 
Lover (stedfortræder) - En fejl i din virksomhed var? 
Bandit-Nå, hvordan man siger, vores forretning er bare spinding. 
Lover-jeg kom i kontakt med idioterne. 
Bandit-Ja, alt vil være lige nu. 
Lover - Og dette ... hans ene værelse med dollars, det andet med guld og den tredje med hvad? 
Bandit-Med diamanter. 
Lover-hvorfor?
Bandit-Hedging er. 
Lover-hvad er det? 
Bandit-jeg ved det ikke. 
I Sveta lejlighed. 
Oligark-jeg konkluderer jeg vil bede om tilgivelse og give dig en lille kompensation for din moralske lidelse. 
Mand og kone animeret. Oligarken tager ud af porteføljen 40 tusind dollars. 
Oligark, du vil bestemt ikke tage dem, men jeg vil insistere. 
Mand Ja selvfølgelig, selvfølgelig, kom igen. 
Oligark-Hvad? 
Hustruen skubber hendes mand i siden. 
Oligark-Bliv hos Fedya. 
Mand (Fedya) Jeg vil prøve. 
Oligarken kommer ud af indgangen. 
Driver-2 timer 2 timer 
Oligarket kommer ind i bilen og efterlader.
I ægtefælles lejlighed er der en kamp. 
Scene nr. 8 
Manden og kone går ind i lejligheden, hvor banditter venter på oligarken. 
Bandit-Nå, hvor er han? 
Mand-Ja gik op som en tusindepind. 
Bandit Og hvad er det her? -Vis øjet med en finger 
Mand - Ja, jeg trådte ind i rollen. 
Bandit lover - Nå, der er en anden mulighed, hvisker i mit øre. 
Lover Hvad med dig selv? 
Bandit, men vi har ingen untouchables. 
Scene nr. 9 
Embedsmanden forlader bilen sammen med vagten. 
Inkluderet i lejligheden. Sidder på sengen 
Hustruen bringer champagne til embedsmanden, forlader værelset.
Manden forsøger at komme ind i lejligheden, men vagterne blokkerer døren. 
Hustru kalder sin mand-klart. 
Scene nr. 10 
I et værelse med banditter. 
Bandit indhold-han klatrer. 
En bandit med en ven går ind i stuen instruerer pistolen og sænker straks det. 
Bandit-Che for erhvervslivet? 
Kone - Døren blev blokeret af vagter. Men det var ikke alt, hele politibilen kørte op. 
En klokke ringer i lejligheden. 
Lover-Vi vil alle blive fængslet. 
Bandit -Ikke en stedfortræder, Vi har ikke tjent dig en præ-valgkampagne, men vi overgiver ikke levende. 
Lover-hvordan? 
Bandit-Plan nummer 69 mislykkedes aldrig. 
Scene nr. 11 
En bandit forklædt som bedstemor åbner døren.
Politimand - Hvad fik bedstemødrene til medicinerne? 
Bandit-Hvad kan ikke? 
Politimand - hvorfor kan du ikke, du kan og endda har brug for, men jeg beder pigerne om at blive. 
Bandit elsker og politimand (fra banden) forlader. På væggen hænger deres portrætter "De er ønskede af politiet" 
Embedsmanden og manden kommer ned ovenfra. Embedsmanden henter konvolutten til politimanden. 
Scene nr. 12 
En tjenestemand, kone, mand og gangster pige i køkkenet. 
Officer - Så lad os drikke til succesfuld gennemførelse af transaktionen. 
Den officielle drikker og langsomt falder. Manden bragte kun et glas til munden, da han så den faldne embedsmand lægge glasset tilbage og tog kniven.
Men så får gangsteren et slag fra pigenes stegepande. 
Hustru-Godt lavet Lenka, vi løber alle, og så snart vi vågner op. 
Scene nummer 13 På gaden. 
Kone-En pandekage og en kuffert blev glemt. 
Pige bandit, det er en narre. 
Kone-Kom indtil de kommer til deres sanser. 
Pige - og hvis? 
Hustru - og nej hvis. 
Scene nummer 14 
Pigerne går ind i rummet, tager kufferten og derefter går en embedsmand med en pistol ind i stuen, efterfulgt af en mand med et bandaged hoved. 
Officer-Nå, hvad er slangeslang? faldt i en fælde. 
Scene № 15 
Mand-Vasily Petrovich godt, hvad skal vi gøre med dem? 
Officer, men vi vil ikke gøre noget, lad ham gå.
Manden vender sig til embedsmanden og ser, at hans pistol er peget på ham. 
Ægtemand-hvordan? 
Officer - Og her er Fedya, jeg ønskede nemme penge, men de eksisterer ikke. 
Her kommer banditens elsker og politimand ind i rummet. 
Bandit Og hvordan går det? 
Scene 16 
Bandit, elsker og politimand løber væk på vejen, men så stopper kærligheden og går tilbage. 
Bandit, hvad er det? 
Elskeren glemte sin tid. 
Politimand - Nå, helvede med dem. 
Lover-Ved du hvor min far holdt dem til mig? 
Politimand - Nå, det er dit ur i rækken. 
Lover - Her holdt han og forlod. 
Politiets bandit Gray fortæller ham, at du er tavs, nu bliver hans politiet beslaglagt der og alle khan vil være alle til os.
Scene nr. 16 
Bandit officer? Har du endda patroner? 
Hustru-En patron. 
Bandit-Dai. Et skud bliver fyret af en bandit, der tager en pistol. Mål hans hånd og skud. 
Bandit er en tæve 
Hustru eller to patroner. 
Scene № 17 
Bandit med bandaged hånd. 
Bandit-Shorter nu løber alle op og til ... .. 
En politimand går ind i lokalet. 
Politik-Her lejere klager over støj i din lejlighed. 
Han ser de tilsluttede piger, trækker en pistol ud. 
Politimand - pigerne torturerede dig? 
Pigen med et grin-Meget meget. 
Politiker ved radio Alder alder Jeg er en ekkoforstærkning her en gang med sadister.
Politimanden i bil-Aha kørte nu firmaet. Slukker radioen. - De vælger idioter. 
Politimand - Så alle hænder op en efter en forlader vi lejligheden. 
Embedsmanden spørger jeg bare. 
En politimand, jeg har intet at sige til dig med et kriminelt næse. 
En politimand fra en bande - Som kollega med en kollega, vil jeg måske hjem. 
Politimand - Du vil ikke være bange for 10 år senere. 
Pige bandit-Mange tak, vores frelser. 
Politimand-Det er intet mit job er at beskytte de svage. Nu skal vi ringe til elevatoren og vi vil gå, men lad dem stampe på trappen. 
Kone, du er så modig. 
Politimand - Jeg deltog ikke i sådanne problemer. 
Pige - Hvad taler du om.
De forlader elevatoren, og banden går ned ad trappen med hænderne op. 
Kone - jeg troede, at der ikke var flere dumme mennesker i verden, viser det sig. 
Mand-A, hvad hvad. 
Politimand - Leve-off forhandlere 
Afslut indgangen. 
Politifolk - Kom i bilen. 
Mand: Hvor vi sidder, passer vi ikke ind. 
Politimand, i bagagerummet vil vi skubbe. 
En politimand fra bande-aga til den første pasta, nu ved du hvad bøder? 
Politimand - Okay, nu skal jeg ringe obersten, lad maskinen sende. Alo oberst sender bussen, jeg fangede en bande her ... Nå ved jeg ikke hvad, men meget stort? .. Idiot? Og hvorfor en idiot? Til fods for at bære? Så jeg købte nye sko på samme måde .. Ja, jeg forstod. Vel ...
Han kigger rundt, men der er allerede ingen, kommer ind i bilen. 
Anden politimand - hvad var det? 
Politimand - Og dette er x .. x..oh ... Halloween 
Anden politimand - En i oktober 
Politimanden er allerede overført til August 
Efter et stykke tid faldt alt på plads. 
Bandit, politimanden og hendes mand tigger. 
Bandit har en indskrift på tabletten "Fall on a gift operation in Switzerland." 
Politikeren "Jeg spiste ikke i 3 dage, den fjerde kan ikke stå" 
Min mand "For at fodre kattungen" 
Bandit og politimand i hætter har næsten ingenting manden en fuld cap. 
Manden samler hans hat og blade.

Bandit Nå, stop. 
Politimand-Stående lager. 
Pigerne skrubber stigen og sukker trist. 
Lover hængende en annonce "Kandidat til deputerede af Zhmurkin" 
Deres bedstemor kommer ud 
Grandma-Nå, kom ud herfra. 
Lover løber væk. 
Den generelle taler med en kat. 
Generelt - Har sådanne mennesker ikke længere Vassily Petrovich, da han stampede bag scenen i to søjler i fire handlinger, jeg husker ham to rubler, og hvad synes du? Jeg gav ikke op (suk) en stingray. 

       Hustruen (Lyset) træder ind i politiets uniform. 
Bandit Og hvad er du så Svetka klædt på. 
Banditens kone og kæreste viser politimandens certifikat.
Lys kommer til General-Comrade General din opgave er afsluttet. 
Den generelle stigninger-Smirno - og faints. 
Hele bandet lægges i minibus. 
  Minibus forlader. 
Slutningen. 
  Journalist - Fortæl din historie. 
Politimanden Godt, patrullerer gaden, vi ringede om ulykken, da vi ankom til stedet, gjorde vi førstehjælp til ofrene, og så i buskene fandt jeg en kuffert med penge, fordi vi ikke fandt ejeren af kufferten for at tage det selv. 
Journalist - og byggede du dette hospital for de penge du modtog? 
Politimanden, jeg byggede ikke denne piedestal til tanken med provenuet. 
Journalist hvordan reagerede dine slægtninge på dette?
Politimand - Nå, de sagde, at jeg er en moron, men det tror jeg ikke. 
Journalist - og hvad skete der da? 
Politi - Det viste sig at pengene var falske og nu (viser håndjern). Vel, lad os alle mødes snart efter 5 år. (Politiet bliver taget for hånd og taget til paddyvognen). 
slutningen 
Der er 2 muligheder for slutningen af ​​filmen. Skriv til e-mail lexalox2018@gmail.com.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...