Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

Filmi "Petturid Brooklynilt" stsenaarium (lugu) on tasuta.


 Tahad lihtsalt hoiatada, et te ei saa midagi aru, sest siin on ainult dialoogid ilma sündmuste kirjeldusteta ja see on vene tõlge Google'iga, seega on ka sisend, kuigi kui teil on aju, saab kõike mõista))). Kõik küsimused autorile posti teel lexalox2018@gmail.com. Skript on tasuta, kuid võtke ühendust autoriga. 
Nimede saab muuta üheks sõltuvalt filmi tootmise riigist.



Abikaasa naaseb töölähetusest, armastaja tõuseb järgmise rõduni, kus ta kohtub koos bandiidiga ja tema tüdruksõbraga. Bandiit pakub mängima vene rulett ja ta juhuslikult tapab ennast. Väljavalitu muutub naise kleidi ja põgeneb koos tüdrukuga korterist, võttes kohvrisse raha. Kuid mitte nii lihtne - see on petturid .... 

Film ei ole raske eemaldada, see ei nõua suuri investeeringuid ja võite teenida 1000000 dollarit. 
Rollid 
Naine 25-45 aastat vana 
Mees 30-50 aastat vana 
Lover 30-50 aastane 
Militiiman 25-50 aastat 
Bandit (gangster) 30-50 aastat 
Gangster tüdruk tüdruk 18-35 aastane 
Hommikune, habemega 30-60 aastat. 
Üldist 50-60 aastat vana
Ka laskmiseks on vaja kahte rõdu korterit (5 kuni 10 tundi). 
Militaar (politsei) vormiriietus. Dummy revolver Pakkumine saadetakse e-posti aadressile. 

                                              Brooklyni pettus. 
Mees - hästi, avage jama ... Ma tapan teda, avage vihma kohe. 
Lover üritas ronida voodi alla ja siis tungis kappi, tema naine tõmbas ta kapist välja ja surus teda rõdule. 
Wife- Jump 
Lover -Kuidas? 
Mees jooksis kiiresti maja suunas jooksis magamistuppa, avas rõduu ukse, siis viskas voodikoha alla, avanes kapp, lendas laste toas, nagu kõik oli kontrollitud kõigis teistes ruumides, ei olnud keegi.
Ta läks vaikselt kööki, kus tema naine valmistas. 
-kui juhtus midagi? Küsisin naisega. 
Mees-Jah arvas, et krediitkaart kadus. 
Abikaasa - Kas teil on ärireis? 
Husband-aaa tühistati viimasel hetkel. 
Abikaasa A-ah 
Mees läks saalis istuma diivanil, lülitas teleri naeratusega sisse, aga siis märkasin teise käekelli. 
Sel ajal läks täiesti alasti väljavalituks järgmisele rõdule. 
Pärast seda, kui abikaasa lahkus ruumist, võttis naine välja oma väljavalitu riided kapist ja pani selle prügikotti ja viskas aknast välja. 
Jalakatti leiti prügikotiga riideid. See lahti tõmbas ta välja oma jaki tasku krediitkaardid paberitükiga, millel oli pin koodi kirjutatud.
Kodu - sama loshok ha ha ha. 
Lover, kes läheneb lähima rõduni, tõusis korteri ukse sisse ja siis tungib tüdruku gangster-tüüpi mees koos tuppa ukse juurde. 
Bandit (gangster) on kes? 
Tüdruk pahutas õlgadele. 
Rändan paneb tüdruku ja armastaja diivanile. 
Bandit (gangster) - kes sa oled? 
Lover -Deputat, vaatas ta vaevalt. 
Bandit- Kas see on tõeline? 
Lover-yeah 
Bandit (gangster) -Ma ei ole surma veel asetäitjaid. 
Lover - Te ei arva midagi, seal on abikaasa naasnud ja ma olen rõdul röövinud, teie tüdruk mind ei olnud.
Bandit, sa arvad, et olen loll. Sa oled minu asutus, kes aastatepikkust üles ehitatud alandas põrandalauda. 
Lover - ma ei ütle kellelegi. 
Bandit Nii et ma uskusin sind, lihtsalt minema ja blah blah blah oma keelega. 
Armastaja - Jah, ma pole haud. 
Bandit - Haual, see on õige. Nüüd me mängime. Mulle meeldib vene rulett? 
Lover-No 
Bandit Ja ma ei, kuid see on vajalik. 
Võimendab revolvri ja hakkab loendama. Üks, kaks, kolm, neli, viis, tule pisut jala, äkitselt, jahimees-vybe-gaet 
  Lover podymaet käsi, võite küsida? 
Bandit-Well 
Lover-Ja mis sa oled meie vahel? Kas sa arvad? 
Bandit - Kas sa arvad, et olen sucker? 
Lover-No, kuid seal on selline mulje.
Bandiit laseb end käes. 
Bandit, mis on Szc? ... P ... 
Ta purustab kardina käe tagasikerimiseks. 
Hirmutage ülalt - lülitage teler välja ja helistan politseile kohe. 
Bandit Roth, ma sulgesin sind. Olgu, ma arvan, et kolm, ausalt öeldes. 
Omanik, äkki sa ei vaja seda? 
Bandit - vajate asetäitjat. Kui kaks või kolm petukest tuli jalutamiseks viielle Bunnyile ... Järsku otsa läheb jahimees, otse-jänes-Piff-puff-oh-oh-oh-Umi-reet-bunny-moi.ha ha ha silmad kinni. 
Maaliline - mitte midagi, mida ma ei sulguta. 
Bandit. Siin on kutt, sa unistad mind. Asetäitja veel. Noh, pőrgu sulle ... .. ma tulistan sind ja nii. Tulistab, kuid kuule ei tule. Korda Kaks KOLMNE.
Lover - Mis sa hakkad minuga uuesti. 
Bandit - siin on roomaja saanud kõik inimesed nagu inimesed ja see, et neile ei meeldi mitte nii. Okei, me mängime ruleti. 
Keerutab revolverit lauale. Dula on suunatud akna poole. 
Bandit-Noh, mida ma peaksin nüüd tegema? 
Lover - See tähendab, et koon on suunatud valgust ja valgus on Jumal ja Jumal ütleb Aitab poisid tuleb rumalalt koju minna, noh, ma minna?. 
Bandit-Takso kõne? Kuulekotti nimetatakse ha ha ha. Teine voor. 
Ta pöörab püstol uuesti, barrel on suunatud tema poole. 
Bandit - kõik .... shooterist? 
Lover - Sa oled hull. 
Bandit - Sellest talvise lumi asetäitjad te ei küsi. Vaata mind.
Lemmik tihedalt suleb silmi. Bandiit laseb ja satub ruumi nurka. 

Tüdruk - miks sa teda tappes? 
Lover - ma ei tapnud teda, ta tulistas end pead. 
Tüdruk - Teie pildid kogu korteri jaoks? 
Lover - mida prindib 
tüdruk - ja siin politseid ja sa ütled, kes tulistas keda, mida printida ja seejärel oma sõpradele vanglas, seletada, kes ja kes tapetakse. 
Omanik, see on ummikus. 
Tüdruk - mitte midagi minna teiste naissoost naiste juurde. 
Lover, ma ei kavatse, aga see juhtus. 
Tüdruk läheb kohvrisse näitab seda. 
Tüdruk - see on nii. 
Lover -Oh ... Ja nüüd, mida teha? 
Tüdruk - kas saame kuulata Mozarti? 
Lover Mida sa nalja, sa riided, mis see on.
Tüdruk - läheb tema steaanist. 
Lover - kas sa oled lihast? 
Tüdruk - Olgu, Lion, ma päästan sind. 
Kallis seisab naise kleidi juures, tüdruk masitab oma huuli. 
Tüdruk - midagi sellist juhtus, läks aborti ohvriks. 
Kaustaja jätab korteri tüdruku naisteriist. Tõstke lifti. 
Mees langetab treppe. 
Mees - ühendage meie kõik, mul on fotot teda, te ei saa seda elus. Jah, ja tsellofaani haarata kottidest, mootorratas on minu garaažis. 
Lift avaneb ja seal on politseinik. 
Militsioner - Noh, tüdrukud on kaugel? 
Girl-Away Monte Carlo ruleti keerdus. 
Militiiman - ja ma võtan ha ha? 
Tüdruk - loomulikult 100 dollarit tunnis.
Militsioner-tüdruksõber? 
Tüdruk - tüdruksõber 10. 
Miljoni A jaoks nagu sõbranna helistada? 
Tüdruk 
- Stepa Militium - Stepa telefon annab mu onu politseinikule? A-ah 
tüdruk Ta on hull. 
Militiiman-Jah (üllatunud). Okei, tüdrukud tööl ei saa. Ma jälgin sind ha ha. 
Tüdrukud lahkuvad. 
Politseinik kutsub korterit. 
Rändan astub oma põse alla. Doorbell. Bandiit avab ukse. On politseinik. 
Militöötajad-naabrid kurdavad müra, mis sul on ... ... Mida sa lõikasid? 
Bandit-aga 
Militsioner-mis päev nagu see täna. 
Bandit Ära ütle mulle.  
Ta puhastab higi oma otsa oma käega, milles tal on relv. 
                                             See ei ole lõpp. 
Pealdised 
. Politseinik nägi mind selliselt 
Bandit-auhinnad täna ei ole Vasilii Petrovitš. 
Politseinik hingab. 
Abikaasa lähenes järgmisele. 
Mu abikaasa, ma nägin veidi nõrga, ei langenud. 
Bandit auhindu ei saa. 
Wife - ma kardan teda nii. (Teine võimalus on Aaaaaa) 
Bandit-No 
Bandit telefonis, Lenochka, noh, me töötame vastavalt vana skeemile, jah, jah, maja, korter, auto, võtame kõik .... maja? Ja kus on dacha? Penntyuki juures? Noh, maha jälle dachat, me ei ole loomad ha ha ha.
Rändan tuleb oma abikaasa, naise, miilitsa juurde ja käed iga ümbrikuga. 
Bandit-Hästi, et järgmisel nädalal meil on minister, palun ärge hilja töölt. 
Apteegis puruneb purjus. 
Bandit-Nikolai Ivanovitš jälle vana? 
Kodutud mees seisab oma pea poole. 
Rändan laskis ümbrikusse kodutute kätte, jälle seda korratakse. Kas sa saad aru? 
Kodutu mees noogutab oma pead. 
Bandit-Nikolai Ivanovitš (isegi visa) Nikolai Ivanovitš. 
Kodutud annab krediitkaarte. 
Bandit-Viimast korda. Padla. 
Bandiit pöördub kogu grupp - Goodbye. 
Et jätkata. 
Stseen tänaval.
Väljavalitu läheb koos bandiidi sõbraga ja äkki mäletab kella. 
Lover-Clock 
Girl-Mis kell? 
Lover-Isa veetis kogu sõja perse, venitades midagi, mis mind edasi lükkaks, ja ma unustasin nad sellest b .... pöördub ümber ja läheb tagasi. 
Tüdruk - kus sa oled maniakia, ta tappis temaga viis inimest, kellega mitte segada. 
Armastaja peatub, kes on maniakk? 
Tüdruk-Au-noh, ta on e- 
armastaja. See on selge. 
Mööda gangsteri korterit, armastaja kuuleb naeru. Ta siseneb pool avatud ukse juurde. 
Lover siseneb ruumi. Ja kus on keha? 
Militsioner - Ja ta läks koju. 
Lover - Noh, see on selge nagu alati. Valab klaasi viina ja jooke nuusutades parukas.
Nähes kell tema mehe pisar neid ära. 
Mees - kas sa arvad, et ta ei maksa ka meile. 
Tüdruk - me töötame järgmisel nädalal "Üldisesse", võite liituda meie sõbraliku meeskonnaga. 
Lover, ma tahan teda viia. 
Mees lööb ukse juures lõtvult. 
Mees kahvliga avanenud või tapan sind. 
Üldine istub tema aluspükstides telefoni helistades. 
Naine üldarsti juurde on läinud. 
Üldine tõuseb üles ja võtab oma kurgust pudeli ja joogid. 
Naine, kus sa oled? 
Üldist - Noh, julguse pärast. 
Naine - mine edasi. General ronib läbi bolkoni. 
General-Svetka? Ma unustasin relva
Naine on sibulate leina. Seob teda köis ja laseb relva General. 
Köögis Bandit ja tüdruk. 
Tüdruk - nagu see tuli. 
Bandit-tule. 
Bandit-see kes? 
Üldine ja kes sa oled? 
Bandiit võtab oma püstoli välja ja paneb selle üldise poole. 
General võtab ka püstoli välja oma alussadutelt. 
Bandit Sa oled hull oma mänguasja kohta. 
Üldine - ja mina ei tee seda. 
Bandit-Noh, võite minna. 
Üldine - kus? 
Bandit - ja kuhu sa lähed? 
Üldine - nüüd minut. Tuleb rõdule. -Svetlana Leonidovna ja mida edasi teha? 
Naine on idioot- 
General - Kus on idioot? 
Üldist siseneb ruumi.
Bandit Ja sul pole tõelist püssi? 
Üldine - see on 
Bandit - mis on see köis? 
Kindral-Jah Svetka on seotud, nüüd ma teed ära. Jogs köis, pilt kuulda. Rändur, kellel on täppjalg, langeb põrandale, üldine langeb pahuks. Gangsteri tüdruksõber langeb pahaks. Lover siseneb ruumi. 
Rihmaga jalaga ratsanik istub diivanil. Üldine sissepääsu armastaja kätt talle pudeli viina, et ta joob ja langeb tagasi vaimu. 
Armukese bandiit, mis sulle meeldib vene rulett? 
Bandit-No 
Lover - ja mul ei ole, aga see on vajalik. 
Rändaja tõstatab oma käe 
Lover-well
Bandit - Siin on meil oligarh, väga palju naissoost jahimees, nii et tema üks tuba on täiesti ummistunud dollaritega, teine ​​kullaga ja kolmas .... 
Lover - nõustun. Kas see on seaduslik? 
Bandit-Noh, siin on kõik siin sugulased. 
Stseen nr. 5 
Oligarh saabub sissepääsu juurde autoga. 
Juht - Noh, nagu alati, 15 minutit? 
Oligarh on kahe tunni pärast kahetsusväärne. 
Oligarh siseneb korterisse ja hakkab kummardama ja Valgust suudelda ja heliseb uksekell. 
Valgus - abikaasa on rõdul kiire. 
Oligarh - Jah, ei, ma ei saa seda kohe teha. Ma seletan talle kõike. 
Valgus, sina, et tal on maniakk. 
Олигарх Miski, mida ma sellisena ei täida. 
Avab ukse.
Oligarh-Tere, ma selgitan sulle kõike. 
Sel ajal on korter petturid. 
Rändur vaatab oma kella-midagi, mis ei tõuse. 
Jällegi, oligarhetega korteris, istub köök mees ja naine. 
Oligarh-A Mis on moraal ei ole lihtsalt ilus sõna ... (joob klaasi vett) 
Korteri petturid. 
Lover (asetäitja) - kas sul oli teie tööga seotud tõrkeid? 
Bandit-Noh, kuidas öelda, meie äri on lihtsalt ketrus. 
Lover - ma puutuksin idiootidega ühendust. 
Bandit - Jah, kõik on kohe. 
Lover - Ja see ... tema üks tuba dollaritega, teine ​​kullaga ja kolmas, milleks? 
Bandit-teemantidega. 
Kaustaja - Miks?
Bandit-Hedging on. 
Lover - mis see on? 
Bandit-ma ei tea. 
Sveta korteris. 
Oligarh-I lõpuks, ma tahan paluda andestust ja anda teile väikese hüvitise oma moraalsete kannatuste eest. 
Mees ja mees on animeeritud. Oligarh võtab portfellist välja 40 tuhat dollarit. 
Oligarh, te kindlasti neid ei võta, kuid ma nõudan seda. 
Mees Jah muidugi, tulge jälle. 
Oligarh-mis? 
Naine surub oma abikaasa küljel. 
Oligarh-Stay Fedyaga. 
Mees (Fedya) proovin. 
Oligarh väljub sissepääsust. 
Sõitja-2 tundi 2 tundi 
Oligarh saab autosse ja lahkub.
Abikaasa ja abikaasa korteris on võitlus. 
Stseen nr 8 
Mees ja naine sisenevad korterisse, kus bandiidid ootab oligarhti. 
Bandit-Noh, kus ta on? 
Mees-Jah tõusis nagu üheteistkümnendik. 
Bandit ja mis see on? - Näidake silma sõrmega 
Husband - Jah, ma astusin rolli. 
Bandit lover - Noh, on veel üks võimalus, sosistab mu kõrva. 
Keskaja Mis on ennast? 
Bandit, aga meil pole lisavarustust. 
Stseen nr 9 
Ametnik jätab autoga koos valvuriga. 
Sisaldab korterit. Istub voodis. 
Naine toob ametnikule šampanja, lahkub ruumist.
Abikaasa üritab korterisse siseneda, kuid valvurid blokeerivad ukse. 
Naine kutsub oma meest - selge. 
Stseen nr 10 
Rändajatega toas. 
Bandit sisu - Ta ronib. 
Rändur siseneb ruumi sissekäiguga püsti ja paneb selle kohe alla. 
Bandit-Che äri? 
Naine - uksed olid valvurite poolt blokeeritud. Aga see pole veel kõik, politsei sõitis kogu auto. 
Korteris heliseb helin. 
Lover - meid kõik vangistavad. 
Bandit - Ei ole asetäitja, me ei teeninud teid valimiskampaania, kuid me ei loobu elusalt. 
Lover-kuidas? 
Bandit-Plan number 69 ei õnnestunud kunagi. 
Stseen nr 11. 
Uks avab vanaema varjatud rööpme.
Politseinik - mida vanaemad said ravimite jaoks? 
Bandit-mis ei saa? 
Politseinik - miks ei saa, saate ja isegi vajate, aga ma palun tüdrukud jääda. 
Bandit väljavalitu ja politseinik (jõulust) lahkuvad. Seinal riputavad oma portreed "Neid soovivad politsei" 
. Ametnik ja abikaasa tulevad ülalt alla. Ametnik annab ümbrik politseinikule. 
Stseen nr 12 
Köök, ametnik, naine, mees ja gangster tüdruk. 
Officer - Nii et andke meile joob eduka lõpuleviimise tehing. 
Ametlikud jooke ja aeglaselt väheneb. Mees ainult tõi klaasi suhu, kui ta nägi, et langenud ametnik paneb klaasi tagasi ja võttis nuga.
Aga kui gangster lööb tüdruku pannilt. 
Naine - hästi tehtud Lenka, me kõik käime ja siis peagi üles ärkama. 
Stseen number 13 tänaval. 
Naine - pannkook ja kohver jäeti unustama. 
Tüdruk bandiit, see on loll. 
Naine - tule, kuni nad tulevad meelde. 
Tüdruk-ja kui? 
Naine - ja ei, kui. 
Stseen number 14 
Tüdrukud sisenevad ruumi, võta kohvrisse ja seejärel siseneb ruumi ametnik, kellele järgneb rihmaga peaga mees. 
Officer - Noh, mis on madu maod? langes lõksu. 
Stseen № 15 
Mees-Vasilii Petrovitš hästi, mida me nendega teeme? 
Ametnik, kuid me ei tee midagi, lase tal minna.
Abikaasa pöördub ametniku poole ja näeb, et tema relv on talle suunatud. 
Mees-kuidas? 
Ametnik - Ja siin on Fedya, ma tahtsin kerge raha, kuid neid ei eksisteeri. 
Siin siseneb bändi väljavalitu ja politseinik. 
Bandit ja kuidas läheb? 
Stseen 16 
Bandit, väljavalitu ja politseinik põgenevad teedel, kuid siis lover peatub ja läheb tagasi. 
Bandit, mis see on? 
Armastaja unustas oma aega. 
Politseinik - Noh, põrgu nendega. 
Lover - kas sa tead, kus mu isa hoidis neid minuga? 
Politseinik. Noh, see on sinu kella perse. 
Lover - Siin ta hoidis ja lahkus. 
Politsei bandiit Grey räägib talle, et olete vaikus, nüüd on tema politseisse seal kinni haaratud ja kogu khan on meile kõigile.
Stseen nr 16 
Bandit ohvitser? Kas teil on isegi kassetid? 
Wife-One kassett. 
Bandit-Dai. Rünnakut vallutab laskuja, kes võtab relva. Sihid pääseb oma käe ja võrsed. 
Bandit on emane 
naine või kaks kassetti. 
Stseen № 17 
Bandiit rihmaga käega. 
Bandit-Shorter nüüd kõik tõuseb ja ... .. 
Politseinik siseneb ruumi. 
Politseinik - siin üürnikud kurdavad teie korteri müra. 
Ta näeb ühendatud tüdrukuid, tõmbab välja relva. 
Politseinik - tüdrukud piinlesid sind? 
Tüdruk, kellel on pimedus - väga palju. 
Politseinik raadio teel Alder alks I oakakõne tugevdamine siin sadistide rünnak.
Sõiduauto aha politseinik sõitis nüüd ettevõtte. Raadio väljalülitamine. - Nad valivad idioodid. 
Politseinik - nii et kõik käed üles ükshaaval jätame korteri. 
Ametnik, ma lihtsalt küsin. 
Politseinik, mul pole midagi öelda teile kriminaalsuurusega. 
Politseinik gangast. Kolleegi kolleegina, võib-olla ma lähen koju. 
Politseinik - te ei karda 10 aastat hiljem. 
Tüdruk bandiit-Tänan teid väga, meie päästja. 
Politseinik - minu töö on kaitsta nõrkusi. Nüüd kutsume lifti ja me läheme, kuid lase neil tungida trepid. 
Naine - Sa oled nii vapper. 
Politseinik - Noh, ma ei osalenud sellistes muredes. 
Tüdruk - mida sa räägid
Nad lahkuvad liftist ja gang langetab trepist ülespoole. 
Naine - ma arvasin, et maailmas ei ole enam loll inimesi, selgub. 
Mees - mees. 
Politseinik - lahtised läbirääkijad 
väljuvad sissepääsust. 
Politseiametnik - pääse autosse. 
Mees: kuskil me istume, me ei sobi sisse. 
Politseinik, ülejäänud pagasiruumi me paneme. 
Politseinik alates gang-aga kuni esimese pasta, nüüd sa tead, millised trahvid? 
Politseinik - Olgu, nüüd helistan kolonelile, lase masin saata. Alo kolonel saadab bussi, ma püüdsin siin jõugu ... Noh, ma ei tea, mis, aga väga suur? .. idioot? Ja miks idioot? Jalgsi kandma? Nii et ostsin uued kingad sama kaugele .. Jah, ma aru sain ...
Ta vaatab ringi, kuid seal pole juba kellegi, autosse siseneb. 
Teine politseinik - mis see oli? 
Politseinik-Ja see on x .. x..oh ... Halloween 
teine politseinik -Üks oktoobris 
Politseinik on juba üle augustini 
Pärast mõnda aega, kõik kukkus kohas. 
Rändan, politseinik ja tema abikaasa kerendavad. 
Rändajal on kleebitud tahvelarvuti "Šveitsi kinkimise kukkumine". 
Politseinik: "Ma ei söö 3 päeva neljanda ei kannata" 
Mu abikaasa "toita kassipoeg" 
bandiit ja politseinik mütsid on peaaegu midagi abikaasa täielik kork. 
Abikaasa kogub oma mütsi ja lehed.

Bandit Noh, peatus. 
Politseinik - alaline varud. 
Tüdrukud sirguvad redelile ja kurb kurbavad. 
Mõtlemine reklaami "Zhmurkini asetäitja kandidaat" äärde. 
Nende vanaema välja tuleb 
vanaema, ära pääse siit. 
Armastaja põgeneb. 
Üldine räägib kassi. 
Üldine - Kas sellistel inimestel pole enam Vassili Petrovitši, kui ta astus taha lööma kahes baaris neljas toimingus, oh ma mäletan teda kaks rubla ja mida sa arvad? Ma ei loobunud (kõrkjast) silmust. 

       Naine (valgus) siseneb politseivormis. 
Bandit Ja mis sa oled nii Svetka jaoks riietatud. 
Rändi naine ja sõbrann näitavad politseiametniku tunnistust.
Valgus tuleb General-Comrade Generalile, teie ülesanne on lõpetatud. 
Üldist tõuseb - Smirno - ja valutab. 
Kogu jõud laaditakse väikebussi. 
  Väikebuss lahkub. 
Lõpp. 
  Ajakirjanik - rääkige oma lugu. 
Politseinik Noh, patrullides tänavat, võtsime õnnetuse kohta kõne, kui me kohale jõudsime, pakkusime ohvritele esmaabi, siis leidsin ma leitud kohvris raha, sest me ei leidnud omanikku kotidest võtma seda ise. 
Ajakirjanik - ja kas te ehitasite selle haigla raha eest, mille saite? 
Politseinik, ma ei ehitanud seda pistikut tankile tuludega. 
Ajakirjanik, kuidas teie sugulased sellele reageerisid?
Politseinik - Noh, nad ütlesid, et olen vaimukas, aga ma ei arva nii. 
Ajakirjanik - Ja mis siis juhtus? 
Politseinik - Noh, selgus, et raha oli võlts ja nüüd (näitab käerauad). Olgem kõik peagi kokku 5 aasta pärast. (Politseid võetakse käsitsi ja võetakse vihmasse vaguni). 
lõpus 
on filmi lõpu kaks võimalust. Kirjuta meile lexalox2018@gmail.com.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...