Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

"Scammers (Brooklyn-аас залилан)" киноны дүр зураг үнэгүй байдаг.

 

 Зүгээр л та юуг ч ойлгохгүй гэдгийг сануулахыг хүсч байна. Яагаад гэвэл энд зөвхөн яриа хэлэлцүүлэг хийгдээгүй бөгөөд энэ нь орос хэл дээр орчуулагдсан байдаг тул оролттой боловч тархитай бол бүх зүйл ойлгогдож болно.)). Бүх зохиогчид lexalox2018@gmail.com хаягаар захидал бичээрэй. Скрипт үнэгүй, гэхдээ зохиогчтой холбоо бариарай. 
Кино үйлдвэрлэх улс орноос хамааран нэрийг нь өөрчилж болно.



Нөхөр нь бизнес аялалаасаа буцаж ирдэг бөгөөд хайрт нь дээрэмчин, түүний найз бүсгүйтэй уулзах дараагийн тагт руу очдог. Хулгайлагч Оросын рулет тоглож, өөрөө санамсаргүй алж байна. Хайр нь эмэгтэй хүний ​​хувцасладаг болж, орон сууцны охинтой хамт зугтаж, ачаа тээшийг нь авдаг. Гэвч маш хялбар биш - энэ нь scammers шүү .... 

, кино арилгах хэцүү биш тэр том хөрөнгө оруулалт шаардах биш, та $ 1000000 олох болно 
үүрэг 
Эхнэр нь 25-45 настай 
эрэгтэй, 30-50 настай 
амраг 30-50 25 настай 
Милитиаман 
30-50 настай 
Ганстер охин 18-35 настай 
сахал 30-60 жилийн настай. 
Ерєнхий 50-60 настай
Буудлагын хувьд та тагттай хоёр айлын орон сууц хэрэгтэй (5-10 цаг хүртэл). 
Цагдаа (цагдаагийн) дүрэмт хувцас. Dummy revolver Санал ирүүлсэн имэйл рүү илгээгдэнэ. 

                                              Бруклинээс залилан хийдэг. 
Нөхөр - сайн, новшийг нь нээгээд ... би түүнийг ална, нагацыг нэн даруй нээнэ. 
Хайр орон орондоо авирч ороод, шүүгээнд ороод, түүний эхнэр түүнийг шүүгээнээс гаргаж, тагт руу түлхэв. 
Эхнэр -Jump 
амраг -Энэ? 
Нөхөр нь түргэн гүйж, унтлагын өрөөнд гүйн гүйж гүйж, тагтны хаалгыг онгойлгож, орон дээрээ шидэж, шүүгээний хаалгыг онгойлгож, бүх өрөөнүүд бүгдээрээ шалгагдаж байсны улмаас хүүхдийн өрөөнд оров.
Тэрбээр эхнэртээ хоол хийж байсан гал тогоонд чимээгүйхэн явлаа. 
-Юу болсон бэ? Эхнэр нь асуув. 
Нөхөр-Тийм ээ, зээлийн карт алдагдсан гэж бодсон. 
Эхнэр - Та бизнес аялал хийх үү? 
Нөхөр аа аа сүүлчийн мөчдөө цуцалсан. 
Эхнэр А-аа 
Нөхөр нь сандал дээр сууж, зурагтаар инээмсэглээд, өөр нэгэн бугуйн цагийг олж харав. 
Энэ үед бүрэн нүцгэн амраг дараагийн тагт руу шилжсэн. 
Нөхөр нь өрөөг орхисны дараа эхнэрийнх нь хувцсыг түүний шүүгээнээс гаргаж, хогны уутанд хийж, цонхоор шидэв. 
Хувцасных нь хог хаягдлын уут олсон байна. Үүний дараа тэр хүрэмний халаасны кредит картаасаа зүүсэн цаасан дээр бичсэн цаасан дээр бичсэн байна.
Орон гэргүй хүн лошок га га га. 
Орон дээрээ очсон тагтаа руу нүүж, орон сууцны нээлттэй хаалганд хүрч, дараа нь өрөөнд орж ирсэн охинтой хамт унтдаг эр хүн. 
Bandit (gangster) хэн бэ? 
Тэр охин мөр мөрөө хавчив. 
The bandit нь охин, амрагийг буйдан дээр тавьжээ. 
Bandit (gangster) -Та хэн бэ? 
Хайр- Депутат, тэр бараг бувтнав. 
Хориг- Бодит уу? 
Lover-yeah 
Bandit (gangster) -Би одоо депутатуудыг алаагүй. 
Хайрлагч - Чи юу ч бодож байгаагүй, нөхөр нь буцаж ирэв. Би тагтан дээрээсээ мөлхөж, таны охин над дээр юу ч байсангүй.
Би дээрэмчин, чи намайг тэнэг гэж бодож байна. Чи миний эрх мэдэл, эрх мэдэл нь жилээс жилд буурч, самбарт унав. 
Хайр бол би хэнийг ч хэлэхгүй. 
Бибит Би чамд итгэж байна, зүгээр л гараад, blah blah blah blah blah. 
Хайрт-Тиймээ, би бол булш биш. 
Дээрэмчин - Үхэгсдийн оронд, Тиймээ. Одоо бид тоглох болно. Би чамд Орос рулетонд дуртай юу? 
Хайрт-Үгүй 
дээрэмчин Мөн битгий хий, гэхдээ энэ нь зайлшгүй шаардлагатай. 
Бууж аваад тоолж эхэлнэ. Нэг, хоёр, гурав, дөрөв, таван, Гэнэт бөжин алхах, Гэнэтхэн анчин-vybe-gaet 
  Lover podymaet гар та асуулт асууж болох уу? 
Bandit-Well 
Lover-Бид хоёр хоёрын хооронд чи юу гэж бодож байна? 
Bandit - Би өөрийгөө шоргоолж байна уу? 
Хайр-Үгүй, гэхдээ ийм сэтгэгдэл байдаг.
Банзчин өөрийгөө гартаа найлна. 
Bandit, Szc гэж юу вэ? .... P ... 
Тэр хөшигнөөсөө гараа урагшлав. 
Дээрээс хашгирах-ТВ-ээ унтраагаад би одоо цагдаа руу залгах болно. 
Bandit Roth, би чамайг хаасан. За яахав, би гурван хүний ​​төлөө, үнэнч шударга. 
Хайр, чи шаардлагагүй гэж үү? 
Bandit-Та орлогч хэрэгтэй. Хоёр, гурван хуцагч таван Bunny нэг алхахаар гарч ирлээ ... Гэнэт анчин нь Шар туулай-гөлөг-Piff-puff-oh-oh-oh-Umi-raet-bunny-moi. ha ha Сайн нүд. 
Хайрт-юу ч би хаахгүй. 
Хоригдлоо-Энэ бол бөхөн, та надаас зүүдлээд байна. Орлогч байна. За яахав, чиний дээр ... гээд би чамайг буудна. Нум сумнууд, гэхдээ сум нь гал гардаггүй. Хоёр удаа нэг удаа давт.
Хайртай - Чи надтай юугаараа эхэлдэг юм бэ? 
Мөлхөгч - энд мөлхөгчид, хүмүүс шиг хүмүүс, тэгээд ч тийм биш юм шиг санагддаг. Тийм ээ, бид рулет тоглож байна. 
Ширээний эргэлтийг эргэлдүүлнэ. Дула цонх руу чиглэж байна. 
Хориг- Би одоо яах ёстой вэ? 
Хайрлагч - Энэ нь нүүрний чигийг гэрэлд чиглүүлдэг, гэрэл бол Бурхан, Бурхан хэлэхдээ, мунхаг хүмүүсийг гэртээ харихад хангалттай гэж хэлдэг. 
Дээрэмчин-таксины дуудлага уу? Айдасыг "ha ha ha" гэж нэрлэдэг. Хоёр дахь шат. 
Тэр буугаа дахин эргүүлнэ, баррель нь түүнийг чиглүүлдэг. 
Хориглогдсон - Бүгд зөв .... Сөнөөгч дээр үү? 
Хайр бол чи галзуурна. 
Хулгайч-Өвлийн улиралд цастай орлогч нараас асуухгүй. Намайг хардаа.
Хайр нь түүний нүдийг нягт нямбай хаав. Банзчин өрөөнд ороод булангийн буланд унасан байна. 

-Та яагаад түүнийг алсан юм бэ? 
Хайртай-Би түүнийг алаагүй, тэр өөрөө толгойгоо буудав. 
Охид - Танай байшинг бүхэлд нь хэвлэдэг үү? 
Хайрлагч - Ямар хэвлэмэл 
Охид-энд энд цагдаад, хэн хэн хэнийх нь, ямар хэвлэмэл, дараа нь шоронд байгаа найз нартаа хэн буудуулж, хэнийх болохыг тайлбарлах болно. 
Хайр, энэ нь гацаж байна. 
Охин бол бусад эмэгтэйн эхнэрүүд рүү явах юу ч алга. 
Хайрт минь, би явахгүй байсан ч энэ нь болсон. 
Охидыг авдар руу ойртуулна. 
Охин-Тийм ээ. 
Хайр -О ... Одоо юу хийх вэ? 
Охид-бид Mozart-г сонсож чадах уу? 
Хайрыг чи юу гэж ярьдаг вэ, чи хувцас хунараа өмс.
Охин -Түүнээсээ ав. 
Хайрлагч - Та цогцосоос уу? 
За, сайн байна, Арслан минь, би чамайг аварна. 
Хайрлагч эмэгтэй хүний ​​хувцасладаг. 
Охин ийм зүйл тохиолдсонгүй, үр хөндөлтийн хохирогчдод очсон. 
Амраг бүсгүй охинтойгоо эмэгтэй хувцас өмссөнөөр орон сууцаа орхи. Цахилгаан шат. 
Хүмүүс шатаар буув. 
Нөхөр - Бид бүгдийг холбо, би түүний зурагтай, чи түүнийг амьдаар нь авч чадахгүй. Тийм ээ, миний гаражид чиргүүл, гилгэр хальсан шүүрэх уут. 
Цахилгаан шат нээгдэж, цагдаа байдаг. 
Militsioner-За охидууд хол байна уу? 
Монте-Карло-ийн рулет тохойд охин алга. 
Милитиаман - би ха ха? 
Охин-Мэдээж, цагт 100 доллар.
Militsioner-Найз охинтой юу? 
Охид - 10. 
Милитиаман найз охинтойгоо дууддаг уу? 
Охин-Стефа Милитиаман-Степагийн 
гар утас миний авга ахын цагдаа нарт өгөх үү? А-аа 
охин Тэр тэнэг. 
Милитиаман-Тийм (гайхсан). Залуу охидууд ажил дээрээ байж чадахгүй. Би чамайг дагаж байна. 
Охидууд явж байна. 
Цагдаа орон сууцыг дууддаг. 
Баданч нь түүний хацрыг барьж зогсож байв. Хаалга. Хулгайчин хаалга онгойлгох гэж байна. Цагдаа байдаг. 
Милитиам-Хажуу талууд таны чимээ шуугианыг гомдоллож байна ... Та өөрийгөө юунд тайруулсан бэ? 
Bandit-aga 
Militsioner -Өнөөдөр иймэрхүү өдөр. 
Битгий хүн надад хэлээрэй.  
Тэрбээр гараа духан дээрээс хөлсөө арчиж, буугаа барьдаг. 
                                             ЭНЭ төгсгөл биш 
Тайлбар 
цагдаа шиг намайг харсан. 
Bandit-шагнал өнөөдөр Василий Петрович байх албагүй. 
Цагдаа нар санаа алддаг. 
Нөхөр нь дараах зүйлийг ойртуулдаг. 
Нөхөр минь, би бага зэрэг сулхан харсан, унасангүй. 
Бад тахилгын шагнал байх ёсгүй. 
Эхнэр минь-Би түүнийг айсан. (Хоёр дахь сонголт Aaaaaa байна) 
дээрэмчин, ямар ч 
дээрэмчин утсаар, Lenochka, сайн, бид хуучин схемийн дагуу ажилладаг, тийм, тийм ээ, байшин, орон сууц, автомашин, бид бүгдийг зуслангийн байшин авч ....? Хаана вэ? П Penntyuki? За, магадгүй биднийг орхиж магадгүй, амьтан биш л дээ.
Банзчин нөхөр, эхнэр, цэргүүдтэйгээ хамт дугтуй тус бүрт гардаг. 
Bandit -Дараа долоо хоногт бид сайдтай, ажилдаа хоцорч болохгүй. 
Согтуу бөөгнөрч орон сууцанд ордог. 
Бандит-Николай Иванович дахин хөгшрөх үү? 
Орон гэргүй хүн толгойгоороо зогсож байна. 
Орон гэргүй хүмүүст зориулж дугтуйг гардуулж, дээрэмчид дахин давтагдана. Чи ойлгож байна уу? 
Орон гэргүй эр хүн толгойгоо заав. 
Дээрэмчин-Николай Иванович (бүр ч илүү ихэмсэг) Николай Иванович. 
Homeless зээлийн карт олгож байна. 
Дээрэмчин, сүүлчийн удаа Padla.. 
Дээрэмчин бүхэл бүтэн бүлэг болж. - Баяртай 
үргэлжилсээр байх хэрэгтэй. 
Үзэмжийн зураг гудамжны.
Хайрлагч нь дээрэмчдийн найзтай хамт явж, цагийг санаж байна. 
Хайр-цаг 
охин 
Хайр минь-Аав минь дайныг бүхэлд нь өнгөрөөдөг байсан нь намайг урсгах ямар нэг зүйлийг сунгаж байсан бөгөөд тэднийг би энэ мэтээр мартжээ. 
Охин: -Чи хаана байна, тэр зүгээр л таван хүнийг алж болохгүй. 
Хайртай хүн зогсож байна. 
Girl-Au-сайн байна, тэр бол 
Хайртай-За, энэ бол тодорхой. 
Гоочийн орон сууц өнгөрөхөд амрагдагсад инээлддэг. Тэр хагас задгай хаалгаар орж ирэв. 
Найз нь өрөөнд ордог. Мөн цогцос хаана байна вэ? 
Мильтиерер-Тэгээд тэр гэртээ хариад. 
Хайр, -Үнэн хэрэгтээ энэ нь тодорхой. Нэг шилний архи хийнэ.
Нөхрийнхөө цагийг хараад тэднийг салгав. 
Нөхөр - Тэр биднийг бас төлдөггүй юм биш үү. 
Охин-бид дараагийн долоо хоногт "General" -д ажиллана. 
Хайрт минь, би түүнийг дагуулахыг хүсч байна. 
Нөхөр нь хаалга тогшдог. 
Эрэгтэй хүүр нээлттэй, эсвэл би чамайг ална. 
Еренхийлегч нь дотуур өмднийх нь утас руу залгаж сууна. 
Ерєнхий цагт эхнэр алга болжээ. 
Генерал босч, лонхоосоо ууж, хоолойгоор нь ууж байна. 
Эхнэр, чи хаана байна? 
Ерөнхий - Зоригтой. 
Эхнэр нь урагшаа яв. Генерал армид очно. 
Генерал Светка? Би буугаа мартсан
Эхнэр нь сонгино уй гашуу юм. Түүнийг олсоор холбож, бууг Ерөнхий генерруу хаяна. 
Гал тогооны өрөөнд, дээрэмчин, охин. 
Охид-Тэртэй адил юм. 
Баасан гарагт-Ааваа. 
Bandit-Энэ хэн бэ? 
Ер нь чи хэн бэ? 
Банзчин өөрийн гар бууг гарган Ерөнхий ген рүү чиглүүлнэ. 
Ерєнхийлєгч тамирчин гар буугаараа гар бууг гаргаж ирдэг байна. 
Битгий дээрэмчин Та миний тоглоомын талаархи галзуу юм. 
Ер нь-Би тийм биш. 
Баасан гариг ​​-Та нар явж болно. 
Ерөнхий-хаана вэ? 
Хулгайч-Та хаашаа явж байна вэ? 
Ерєнхийлєгч, минутын дараа. Тагт руу ирнэ. -Светлана Леонидовна, дараа нь юу хийх вэ? 
Эхнэр бол тэнэг 
ерөнхий - Хаана тэнэг юм бэ? 
Ерөнхий өрөөнд оров.
Банзчин Та жинхэнэ буутай юу? 
Ерөнхий-Энэ бол 
дээрэмчин-Энэ олс юу вэ? 
Ерөнхий-Тийм Светка холбоотой, одоо би таслагдах болно. Олсоороо гүйх, буудсан байна. Сумтай хөлтэй дээрэмчин шалан дээр унаж, Ерөнхий генерал нь уначихдаг. Герстерийн найз охин нь чөтгөрт ордог. Найз нь өрөөнд ордог. 
Боодолтой хөлтэй дээрэмчин буйдан дээр сууж байна. Ерөнхий чөтгөр нь түүнд архи уудаг ба түүнийг ууж, буцааж угаана. 
Оросын рулетонд дуртай амраг дээрэмчин 
Бандит-Үгүй 
амраг-Би үүнийг хийдэггүй, гэхдээ энэ нь зайлшгүй шаардлагатай. 
Банзчин гартаа хайртай гараа 
өргөдөг
Bandit-Энд бид олигарх, маш их анчин байдаг, нэг өрөө нь бүхэл бүтэн доллараар бөглөрдөг, нөгөө нь алтаар, гурав дахь нь .... 
Хайрт - Би зөвшөөрч байна. Энэ хууль ёсны уу? 
Баасан гариг-За, бүх зүйл энд хамаатай. 
5-р дүр зураг Олигари 
орох хаалга руу машинаар ирдэг. 
Жолооч-За, үргэлж 15 минут уу? 
Олигархи 2 цагийн туршид дургүйцдэг. 
Олигари орон сууцанд орж, гэрэл болон хаалганы хонхыг тэврээд, үнсэж эхлэв. 
Гэрэл - Нөхөр нь тагтан дээр хурдан байдаг. 
Олигархч - Тиймээ, үгүй ​​ээ, би үүнийг яг одоо хийж чадахгүй. Би түүнд бүх зүйлийг тайлбарлах болно. 
Гэрэл, чи тэр зөн совингтой гэж үү? 
Олигарх Тийм уулзаагүй юманд би юу ч байхгүй. 
Хаалга нээгдэнэ.
Олигархч-Сайн байцгаана уу, би чамд бүх зүйлийг тайлбарлах болно. 
Энэ удаад scammers хамт орон сууцны. 
Цагдаа нар түүний харж байгаа цагийг хардаг. 
Дахин хэлэхэд олигархитай орон сууцанд нөхөр, эхнэр хоёр гал тогоонд сууж байна. 
Олигархч-А ёс суртахуун бол зүгээр л сайхан үг биш юм ... (ус ууж 
байгаарай Scammers хамт орон сууцанд. 
Хайрт (орлогч) -Танай бизнест бэрхшээл тохиолдсон уу? 
Хоригдлоо - За яахав, манай бизнес бол зүгээр л ээрэх юм. 
Хайртай - Би тэнэгүүдтэй холбоотой болсон. 
Баасан гариг ​​-Тийм, одоо бүгдээрээ байна. 
Хайрлагч ... Энэ бол түүний өрөө ... доллартай, нэг нь алт, гурав дахь нь юу вэ? 
Дээрэмчин - алмазаар. 
Хайр бол яагаад?
Bandit-Хеджинг нь. 
Хайртай-Юу вэ? 
Бандалт-Би мэдэхгүй байна. 
Светагийн орон сууцанд. 
Олигархи-Би дүгнэж хэлэхэд, би уучлал хүсч, ёс суртахууны зовлон зүдгүүрийн төлөө бага хэмжээний нөхөн олговор олгохыг хүсч байна. 
Нөхөр, эхнэр хүүхэлдэйн кинонууд. Олигарх нь 40 мянган доллароос бүрддэг. 
Олигархи, та тэднийг заавал авахгүй, гэхдээ би шаардах болно. 
Нөхөр Тийм ээ, мэдээжийн хэрэг, мэдээжийн хэрэг. 
Олигархи-Юу вэ? 
Эхнэр нь нөхөртөө түлхэц өгдөг. 
Огигарч-Федятай хамт байгаарай. 
Нөхөр (Fedya) Би хичээх болно. 
Олигарх нь үүднээс гардаг. 
Жолооч-2 цаг 2 цаг 
олигархи машинд орж ирдэг.
Нөхөр эхнэрийн орон сууцанд тэмцэлдэж байна. 
Нүцгэн № 8 
Нөхөр, эхнэр нь олигархыг хүлээж байгаа дээрэмчид байрлаж байна. 
-Та хаана байна? 
Нөхөр! -Тийм ээ, тийм ээ. 
Дээрэмчин Энэ юу вэ? Нүдээ нүдээр харуулах 
Нөхөр - Тийм ээ, би дүрд орлоо. 
Бандит амраг - Миний чихэнд шивнэх өөр нэг хувилбар бий. 
Хайр бол яах вэ? 
Хулгайч, гэхдээ бидэнд ямар ч хамаагүй. 
9-р зураг 

Орон сууцанд орсон. Орон дээр сууна. 
Эхнэр нь албан тушаалтанд шампан дарс авчирч өрөөнөөс гарч явна.
Нөхөр нь орон сууцанд орохыг хичээдэг боловч хамгаалагчид хаалгыг хаадаг. 
Эхнэр нь нөхөртөө дууддаг нь тодорхой. 
10- 
р Scene дээр дээрэмчидтэй өрөөнд. 
Хулгайн агуулга - Тэр авирч байна. 
Найзтай хамт хоригдол өрөөнд ороод буугаа зааж, тэр дороо суллана. 
Бизнес эрхлэхээр Bandit-Che? 
Эхнэр - Хаалга хамгаалагчдын хаалгыг хааж байв. Гэвч энэ нь бүгд биш, цагдаа нарын бүх машин хөдлөв. 
Орон сууцны хонх цагираг. 
Хайрлагч - Бид бүгдээрээ шоронд хоригдох болно. 
Хулгайч -Үгүй орлогч, Бид таньд сонгуулийн өмнөх кампанит ажилд оролцоогүй, гэхдээ бид амьд явахгүй. 
Хайр бол яаж? 
Bandit-төлөвлөгөө 69 дугаар бүтэлгүйтсэн. 
11-р 
скандина Эмээ шиг довтолсон дээрэмчин хаалгыг онгойлгов.
Цагдаа - Эмийн эмчид яаж эм тариа авдаг байсан бэ? 
Bandit-Юу болохгүй байна вэ? 
Цагдаа-Яагаад чадахгүй юм бэ, тэр ч байтугай хэрэггүй, гэхдээ би охидыг үлдэхийг хүсэх болно. 
Бааттын амраг, цагдаа (бүлэглэлээс) гарч байна. Ханан дээр "Тэднийг цагдаа нар хүсч байна" 
. Дээрх албан тушаалтан, нөхөр нь доошоо бууж байна. Албан тушаавал дугтуйг цагдаагийнханд гаргана. 
12-р Scene 
гал тогооны өрөөнд албан ёсны, эхнэр, нөхөр, gangster охин. 
Ажилтан - Тэгэхээр гүйлгээ амжилттай дуусгахын тулд ууна уу. 
Албан ёсны ундаанууд аажмаар суларч байна. Нөхөр нь зөвхөн аманд нь шилэн авчирч унагасан албан тушаалтныг шилэн дээр тавиад хутгыг авав.
Гэтэл хулгайч бүсгүйн хайруулын тавган дээрээс нь цохилоо. 
Эхнэр - За Лека хийж байгаа, бид бүгд гүйж, удахгүй сэрэх болно. 
Гудамжинд 13-р дүр зураг. 
Эхнэр - Хуушуур болон чемоданыг мартсан. 
Girl bandit, Энэ бол тэнэг хэрэг. 
Эхнэр - Тэднийг мэдрэх хүртлээ ирэгтүн. 
Охин-Хэрвээ? 
Эхнэр - Хэрвээ үгүй ​​бол. Тэмцээний 
дугаар 14 
Охид өрөөнд орж, цүнхийг аван, буутай өрөөнд өрөөнд ордог, дараа нь нөхөр нь боолттой толгойтой. 
Ажилтан - Тэгэхээр могой могой гэж юу вэ? гэж хашгирав. 
Scene № 15 
Husband-Василий Петрович бид тэдэнтэй юу хийх вэ? 
Офицер, гэхдээ бид юу ч хийхгүй, түүнийг явуул.
Нөхөр нь албан тушаалтныг эргүүлж, буугаа түүнд зааж өгнө. 
Нөхөр-яаж? 
Ажилтан - Энд Федя, би хялбар мөнгө олохыг хүсч байсан ч тэд байхгүй байна. 
Энд дээрэмчин амраг, цагдаа нар өрөөнд ордог. 
Дээрэмчин 
Scene 16 
Bandit, амраг, цагдаа нар зам дээр зугтдаг боловч амрагууд нь буцаж явдаг. 
Хоригдогч, энэ чинь юу вэ? 
Хайр нь түүний цагийг мартжээ. 
Цагдаа-За тэдэнтэй там. 
Хайртай - Миний аав хаана намайг хаана байрлуулсаныг чи мэдэх үү? 
Policeman-Сайн байна, энэ бол цагны чинь илжиг юм. 
Хайрла-Энд тэр хадгалж, явлаа. 
Цагдаагийнхан дээрэмч Грей түүнийг дуугүй байгаа гэж хэлээд одоо цагдаа нарыг баривчлан, бүх хаад бүхэн бидэнд байх болно.
16-р дүр 
зурагтан дээрэмчин? Та ч гэсэн хайрцагнуудтай юу? 
Эхнэр-нэг хайрцаг. 
Bandit-Дай. Галт тэрэг буудаж буудсан нь гар буу, найлзуурыг нь буудаж буудна. 
Бие махбод нь 
эхнэр, хоёр боксчин юм. 
Дүр зураг № 17 Бат 
бөх гартай дээрэмчин. 
Bandit-Shorter одоо бүгд гүйж, ... .. 
Цагдаа өрөөнд ордог. 
Цагдаа-Эндээс түрээслүүлэгчид танай орон сууцны чимээ гомдоллов. 
Тэрбээр хоорондоо холбогдсон охидыг харж, бууг татаж байна. 
Цагдаа-Танай охид тамлуулж байсан уу? 
Маш их инээдтэй охин. 
Радио Alder alder хамтлагийн цагдаа
Машины цагдаагийнхан одоо компанийг удирдаж явлаа. Радио унтрааж байна. - Тэд тэнэглэлийг сонгож байна. 
Цагдаа - Тиймээс бүгдийг нь нэг нэгээр нь гараа бид орон сууцнаас гардаг. 
Албан тушаалтай, би зүгээр л асуудаг. 
Цагдаа, би таныг эрүү нүүрний цохилтоор хэлэх үг алга. 
Ган гавъяаны цагдаа-Хамт ажилладаг ахан дүүс мэт би гэртээ харих болно. 
Цагдаа-10 жилийн дараа чи айж явахгүй. 
Girl bandit-Бидний аврагч маш их баярлалаа. 
Цагдаа-Миний сул дорой байдлыг хамгаалах ажил бол миний ажил биш юм. Одоо бид лифтийг дуудаж, бид явна, харин шатаар шатаарай. 
Эхнэр - Та зоригтой байна. 
Policeman-За тэгээд би иймэрхүү асуудалд оролцдоггүй байсан. 
Girl - Та юу яриад байна.
Тэд цахилгаан шатыг орхиж, бүлэг нь гараараа дээшээ доошоо бууж ирэв. 
Эхнэр - Би ертөнцийн тэнэг хэрэг биш гэж бодсон. 
Нөхөр-А бид юу. 
Цагдаа -Хамгаалалтын гэрээ хэлэлцээрүүд орохоос 
гарах. 
Цагдаагийн ажилтан - Машинд орох. 
Нөхөр: Бид хаана сууж байгаад бид таарахгүй. 
Цагдаа, үлдсэн хэсэг нь биднийг хөдөлгөх болно. 
Гран-агагаас цагдаагийн ажилтан эхний зуурмаг хүртэл одоо ямар торгуулийн талаар мэдэж байна уу? 
Policeman-Okay, одоо хурандаа гэж дуудах болно. Алла хурандаа автобусаа явуулъя. Энд нэг бүлгийг барьсан ... За яахав, би яахаа мэдэхгүй, гэхдээ маш том уу? - Доошоо? Яагаад тэнэг юм бэ? Шууд явах уу? Тиймээс би шинэ гутал худалдаж авсан. Тиймээ, би ойлгосон.
Тэр эргэн тойрон хардаг боловч хэн ч алга. 
Хоёр дахь цагдаа-Энэ юу байсан бэ? 
Цагдаа-Энэ бол x .. x..oh ... Halloween 
Хоёрдугаар цагдаа - 10-р сард нэг 
Цагдаа аль хэдийн найм 
руу шилжсэн. 
Цагдаа, цагдаа, нөхөр нь гуйлга гуйж байна. 
The bandit нь "Швейцарын бэлэглэлийн үйлдэл дээр унасан" таблет дээр бичээстэй байдаг. 
"Би 
нөхөртөө 3 хоног хоол идсэнгүй, дөрөв дэх нь зогсохгүй" Миний нөхөр "Муурын зулзагыг тэжээх" 
цагдаа, цагдаа нар нөхөртөө бараг юу ч байхгүй. 
Нөхөр нь малгай, навчаа цуглуулдаг.

Баасан гариг ​​За, зогс. 
Policeman-Standing stock. 
Охидууд шатаж, санаа алддаг. 
Зар сурталчилгаа өлгөгдсөн "Жмуркины орлогчдыг нэр дэвшүүлэх" 
эмээ Эмээ нь 
эмээгээ гаргаж ирэв. 
Хайр нь алга болдог. 
Ерөнхийхэн муур руу ярьж байна. 
Еренхийлегч -Тэгээд тэр хоёр васкуугийн тайзны цаана зогсоод, Василий Петрович байхаа больсон юм уу, тэр хоёр рубльг санаж байна уу, тэгээд юу гэж бодож байна? Би загатнахаа больсон. 

       Эхнэр нь (Цагдаа) цагдаагийн дүрэмт хувцаст ордог. 
Бандит Та Svetka юуны тулд хувцасладаг вэ? 
Цагдаа нарын эхнэр, найз охин нь цагдаагийн офицерын гэрчилгээг үзүүлдэг.
Генерал Командын Гайхамшигтай гэрэл таны даалгавар дууссан байна. 
Ерөнхий Риссис-Смирно бол сул дорой. 
Бүхэл бүтэн бүлгийг minibus-д суулгадаг. 
  Минибус навч. 
Төгсөв. 
  Сэтгүүлч-Таны түүхийг хэл. 
Цагдаа нар Гудамжаар эргүүлээд бид ослын тухай дуудлага хүлээн авлаа. Биднийг буудалд ирэхэд бид хохирогчдод анхны тусламж үзүүлээд дараа нь бутанд авдар олж авлаа. Учир нь бид эзэн олоогүй. чемоданыг өөрөө авч явна. 
Сэтгүүлч - Та хүлээн авсан мөнгийг энэ эмнэлэгт барьсан уу? 
Цагдаа, би энэ савыг орлогынхоо хамт саванд барихгүй байсан. 
Сэтгүүлч таны хамаатан садны талаар ямар хариу үйлдэл үзүүлсэн бэ?
Policeman-Үгүй ээ, тэд намайг цочирдуулсан гэж хэлсэн, гэвч би тэгж бодохгүй байна. 
Сэтгүүлч-Дараа нь юу болсон бэ? 
Policeman - За, мөнгө нь хуурамч байсан, одоо (гар гавлыг харуулав) .Ингээд 5 жилийн дараа удахгүй уулзая. (Цагдаагийнхан гараа барьж, талбай дээр аваачна). 
төгсгөл 
Киноны төгсгөлийн 2 хувилбар байна. И-мэйл бичих lexalox2018@gmail.com.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...