Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

Сценарій (історія) фільму "Шахраї (шахрайство з Брукліну)" безкоштовний.

 

 Просто хочеш попередити вас, що нічого не зрозумієте, тому що тут лише діалоги даються без опису подій, і це російський переклад з google, тому є вхід, хоча якщо у вас є мозок, то все можна зрозуміти))). Всі питання до автора по електронній пошті lexalox2018@gmail.com. Сценарій є безкоштовним, але зв'яжіться з автором. 
Імена можуть бути змінені на будь-який, залежно від країни виробництва плівки.



Чоловік повертається з ділової поїздки, коханець піднімається на наступний балкон, де зустрічається з бандитом та його подругою. Бандит пропонує грати в російську рулетку і випадково вбиває себе. Любовник перетворюється на жіночу сукню і втікає з дівчиною з квартири, беручи валізу з грошима. Але не так просто - це шахраї .... 

Фільм не важко видалити, він не вимагає великих інвестицій, і ви можете заробити $ 1000000. 
Ролі 
Дружина 25-45 років 
Чоловік 30-50 років 
Любовник 30-50 років 
Міліціонер 25-50 років 
Бандит (гангстер) 30-50 років 
Гангстер дівчинка 18-35 років 
Бездомний з бородою 30-60 років. 
Загальні 50-60 років
Також для зйомки потрібні дві квартири з балконами (від 5 до 10 годин). 
Міліція (міліція). Манекенний револьвер Пропозиція надіслана на електронну пошту. 

                                              Шахрайство з Брукліном. 
Чоловік - ну, відкрий дерьмо ... Я вб'ю його, негайно відкрий ублюдка. 
Любитель намагався піднятися під кровать, потім врізався в шафу, його дружина витягнула його з шафи і штовхнула його на балкон. 
Дружина- 
Любовник- жахів-як 
Чоловік швидко біг до дому біг до спальні, відкрив балконні двері, потім кинув під ліжко, відчинив відкритий шафа, побіг у дитячу кімнату, як все було оглянуто в усіх інших кімнатах, нікого не було.
Він тихо йшов до кухні, де його дружина готувалася. 
-Щось трапилося? Запитала дружина. 
Чоловік - так, думав, що кредитна картка втрачена. 
Дружина - у вас ділова поїздка? 
Чоловік-ааа була скасована в останній момент. 
Дружина A-ah 
Чоловік пішов у зал, сидів на дивані, ввімкнув телевізор посмішкою, але потім помітив чужий наручний годинник. 
У цей час абсолютно голий любитель перемістився на наступний балкон. 
Після того, як чоловік покинув кімнату, дружина зняла одяг з коханого з шафи і поклав її у сміттєвий мішок і кинув її з вікна. 
Сміттєвий мішок з одягом був виявлений бум. Розкривши його, він витягнув із куртки кишенькові кредитні картки з паперовим папером, на якому був написаний штифтовий код.
Бездомний - той же лошок, ха-ха-ха. 
Любовник, перемістившись до балкону, піднявся на відкриті двері квартири, а потім у двері кімнати входить гангстерський чоловік з дівчиною. 
Бандит (гангстер) - хто? 
Дівчина потиснула плечима. 
Бандит поставив дівчину і коханого на диван. 
Бандит (гангстер) - хто ти? 
Любовник- Депутат, він ледве промчав. 
Бандит - це реально? 
Любовник-да 
Бандит (гангстер) -Я ще не вбив депутатів. 
Любовник - ти нічого не думаєш, там чоловік повернувся, і я з балкона повзав до тебе, а з вашою дівчиною у мене нічого не було.
Бандит, ти думаєш, що я дурна. Ти моя влада, побудована за ці роки, опускає плінтус. 
Любовник - я нікому не скажу. 
Бандит Отже, я вірив тобі, просто вийди і бла бла бла з вашою мовою. 
Любовник - Так, я не могила. 
Бандит - На могилі, це правильно. Тепер ми будемо грати. Я тобі подобається російська рулетка? 
Любовник-не 
бандит І я не, але це необхідно. 
Виходить револьвер і починається підрахунок. Один, два, три, чотири, п'ять, Приходь, зайчик-прогулянка, Раптом, мисливець-вибе-гает 
  Любовник підмайдеш рукою, ти можеш запитати? 
Бандит-Ну, 
коханець - А ти, що ти між нами, ти думаєш? 
Бандит - ти думаєш, що я сосок? 
Любовник-Ні, але є таке враження.
Бандит стріляє себе в руку. 
Бандит, що таке Szc? .... П ... 
Він висмикує завісу, щоб перемотати руку. 
Крик зверху - Вимкніть свій телевізор, і я зараз покличу поліцію. 
Бандит Рот, я закрию тебе. Гаразд, я думаю, для трьох, чесно. 
Любовник, може бути, вам це не потрібно? 
Бандит - Вам потрібен депутат. Одного разу два-три мошенники вийшли на прогулянку п'ятьох кроликів ... Раптом мисливець закінчується, прямий в зайця-зліт-Пітф-Пуфф-о-о-о-Умі-рейт-бань-мой.га ха ха, добре закрийте очі. 
Любовник-нічого я не закрию. 
Бандит - Ось баггер, ти мрієш про мене. Заступник ще. Ну, пекло на тобі ... .. я зніму тебе і так. Стріляє, але куля не спрацьовує. Повторити раз Два трьох.
Любовник - що ти починаєш зі мною знову. 
Бандит - ось рептилія потрапила, всі люди як люди, і те, що не сподобалося, не так. Ой, ми граємо в рулетку. 
Обертає револьвер на столі. Дула спрямована до вікна. 
Бандит-ну, що я повинен робити зараз? 
Любовник - це означає, що морда спрямована до світла, а світло - це Бог, і Бог каже, що достатньо, щоб хлопці нерозумно йшли додому, ну чи я піду? 
Виклик бандит-таксі? Канал називається ха-ха-ха. Другий тур. 
Він повертає пістолет знову, бочка спрямована до нього. 
Бандит - в порядку .... на шутер? 
Любовник - ти з розуму. 
Бандит-З цих депутатів снігу взимку ти не будеш питати. Подивись на мене.
Любовник щільно закриває очі. Бандит стріляє і потрапляє в кут кімнати. 

Дівчина-чому ти його вбив? 
Любовник - я його не вбив, він стріляв головою. 
Дівчина- Ваші гравюри по всій квартирі? 
Любовник - що друкує 
дівчина, а тут і поліцейські, і ти скажеш, хто кидав кого, що друкує, а потім своїм друзям у в'язниці ти поясниш, хто і кого загинув. 
Любитель, він застряг. 
Дівчина-нічого не ходити до інших жіночих дружин. 
Любитель, я не збиралася, але це сталося. 
Дівчина підходить до валізи, це розкриває. 
Дівчина-це так. 
Любовник-Ох ... А тепер що робити? 
Дівчина-ми можемо слухати Моцарта? 
Любитель Що ти жартуєш, ви одягаєте те, що це таке.
Дівчина -Він з його стейні. 
Любитель - ти з трупа? 
Дівчина. Гаразд, лев, я тебе врятую. 
Любовник стоїть у жіночому одязі, дівчина розмазує губами. 
Дівчина-нічого подібного не сталося, пішла до жертви абортів. 
Любовник покидає квартиру в жіночому одязі з дівчиною. Причина ліфта. 
Людина спускається по сходах. 
Чоловік - Зв'яжіть усіх нас, у мене є фотографія з нього, ви не можете взяти його живим. Так, і целофанові пакети, бензопила в гаражі я маю. 
Ліфт відкривається, і є міліціонер. 
Міліціонер-Ну, дівчата далеко? 
Дівчина-далеко в монту-карло рулетка твіст. 
Міліціонер - і я візьму ха-ха? 
Дівчина-Звичайно, 100 доларів на годину.
Міліціонер-подруга? 
Дівчина - дівчина на 10. 
Міліціонер А як подруга зателефонувати? 
Дівчина-Степа 
Міліціонер-Степа телефон дасть мій дядько міліціонеру? А-а- 
дівчина Вона німий. 
Міліціонер-Так (здивований). Добре, дівчата на роботі не можуть. Я стежу за тобою ха-ха. 
Дівчата йдуть. 
Поліцейський називає квартиру. 
Бандит встає на щось. Дверний дзвінок Бандит збирається відкрити двері. Є поліцейський. 
Міліціонери-сусіди скаржаться на шум, який ви маєте ... ... Чого ви врізали? 
Бандит-ага 
Міліціонер-Що такий день, як сьогоднішній день. 
Бандит Не скажи мені.  
Він витирає пот з чола рукою, в якій він тримає гармату. 
                                             ЦЕ НЕ КІНЕЦЬ 
Підписи 
Міліціонер бачив мене таким. 
Бандит-премії сьогодні не буде Василем Петровичем. 
Поліцейський зітхає. 
Чоловік наближається до наступного. 
Мій чоловік я побачив трохи непритомно, не падав. 
Бандитська премія не буде. 
Дружина, я налякав його так. (Другий варіант - Аааааа) 
Бандит- 
Бандит по телефону, Леночка, ну, ми працюємо за старою схемою, так, так, будинок, квартира, машина, ми беремо все .... котедж? А де така дача? У Пентукукі? Ну, дача можливо, ми йдемо, ми не тварини ха-ха-ха.
Бандит приходить до чоловіка, дружини, міліціонера, і руки кожен конверт. 
Бандит. Ну, на наступному тижні у нас є міністр, будь ласка, не запізнись на роботу. 
У квартиру розбивається п'яний язик. 
Бандит-Микола Іванович знову старий? 
Бездомний чоловік стоїть з головою вниз. 
Бандит вручає конверт бездомним, цього разу він буде повторюватися. Ти розумієш? 
Бездомний чоловік киває головою. 
Бандит-Микола Іванович (ще більш наполегливими) Микола Іванович. 
Бездомний дає кредитні карти. 
Бандит-Востаннє Padla .. 
Бандит повертається до всієї групи. - До побачення 
Продовження. 
Вулиця сцени.
Любовник іде з другом бандита і раптом згадує годинник. 
Lover-Clock 
Girl-Які годинники? 
Любовник-мій батько провів всю війну в дупу, розтягнувши щось, що пройшло б мене, і я забув їх з цього б ... обертається і повертається назад. 
Дівчина-де ти маніяк, він вбив п'ятьох людей з ним краще не звикати. 
Любовник зупиняється, Хто цей маніяк? 
Дівчина-О-ну, він е 
Лопер-Ну, це зрозуміло. 
Проходячи повз квартиру гангстера, коханець чує сміх. Він входить у напіввідкриті двері. 
Любовник входить у кімнату. І де труп? 
Міліціонер-І він пішов додому. 
Любитель - Ну, це ясно, як завжди. Наливає склянку горілки та напої, що нюхають перуку.
Побачивши годинник, її чоловік сліз їх. 
Чоловік - ти не думаєш, що він теж не платить нам. 
Дівчина-ми працюємо на наступному тижні "у генералі", ви можете приєднатися до нашої дружньої команди. 
Любовник, я хочу його очолити. 
Чоловік мляво стукає біля дверей. 
Чоловік позіхає, або я вб'ю тебе. 
Генерал сидить у трусах, які телефонують. 
Дружина до генерала - Час пішов. 
Генерал встає і бере пляшку і напої з горла. 
Дружина, де ти? 
Генерал - Ну, за мужність. 
Дружина - йти вперед. Генерал підніметься через болкон. 
Генерал-Светка? Я забув рушницю
Жінка - горе цибулі. Зв'язує його з мотузкою і скидає гармату до генерала. 
На кухні, бандит і дівчина. 
Дівчина - як це прийшло. 
Бандит-Давай. 
Бандит-це хто? 
Генерал і хто ти? 
Бандит виводить свій пістолет і вказує на генерала. 
Генерал також виводить пістолет із трусів. 
Бандит Ви божевільна про мою іграшку. 
Генерал-а я ні. 
Бандит - Ну, ти можеш піти. 
Генерал-де? 
Бандит-а куди ти йдеш? 
Генерал-зараз хвилину. Приходить на балкон. -Светлана Леонідівна, а що робити далі? 
Дружина - ідіот 
Генерал-де ідиот? 
Генерал входить у кімнату.
Бандит І ти не маєш справжнього пістолета? 
Генерал-це 
Бандит-Що таке ця мотузка? 
Генерал-так Светка прив'язала, тепер я відірву. Забиває мотузку, почується постріл. Бандит з кулевою ножкою впадає на підлогу, генерал потрапляє в глухий кут. Дівчина гангстерів потрапляє в глухий кут. Любовник входить у кімнату. 
Бандит з перев'язаною ножкою сидить на дивані. Генерал встає, любовник подарує йому пляшку з горілкою, яку він п'є і знов падає. 
Любовний бандит, що ти любиш російську рулетку? 
Бандит-Ні, 
коханець - і я не, але це необхідно. 
Бандит піднімає свою руку " 
Любовник"
Бандит - Ось у нас є олігарх, дуже жіночий мисливець, тому його одна кімната повністю забита доларами, інша - золотом, а третя ... 
Любитель - я згоден. Чи це законно? 
Бандит-Ну, все тут відносно. 
Сцена № 5 
Олігарх приїжджає машиною до входу. 
Водій-Ну, як завжди, 15 хвилин? 
Олігарх незадоволений 2 годинами. 
Олігарх входить у квартиру і починає обійняти, цілувати Світло і дзвонити дзвони. 
Світло - чоловік швидко на балконі. 
Олігарх - Так, ні, я не можу це зробити прямо зараз. Я все йому поясню. 
Світло, ви, що у нього є маніяк. 
Олігарх Нічого я з таким не зустрічаю. 
Відкриває двері.
Олігарх-Привіт, я все вам поясню. 
У цей час в квартирі з мошенниками. 
Бандит дивиться на годинник - щось не піднімається. 
Знову ж таки, у квартирі з олігархами чоловік і дружина сидять на кухні. 
Олігарх-А Що таке моральність - це не просто гарне слово ... (п'є келих води) 
У квартирі з шахраї. 
Любитель (депутат) - у вас глюки у вашому бізнесі? 
Бандит-Ну, як сказати, наш бізнес просто крутиться. 
Любовник - я зв'язався з ідіотами. 
Бандит - Так, все буде прямо зараз. 
Любовник - І це ... його одна кімната з доларами, друга з золотом, а третє з чим? 
Бандит-з алмазами. 
Любитель - чому?
Бандит-хеджування - це. 
Любитель - що це таке? 
Бандит - я не знаю. 
У квартирі Свети. 
Олігарх-я, на завершення, хочу просити про прощення і надати вам невелику компенсацію за ваші моральні страждання. 
Чоловік і дружина анімовані. Олігарх виводить із портфеля 40 тисяч доларів. 
Олігарх, ви, звичайно, не візьмете їх, але я наполягаю. 
Чоловік Так, зрозуміло, звичайно, приходьте ще раз. 
Олігарх-що? 
Дружина натискає чоловіка на бік. 
Олігарх-Зупинись з Федією. 
Чоловік (Федя) спробую. 
Олігарх виходить з входу. 
Водій-2 години 2 години 
Олігарх потрапляє в машину і виходить.
У квартирі чоловіка та дружини є бій. 
Сцена № 8 
Чоловік і дружина входять у квартиру, де бандити чекають олігарха. 
Бандит-ну, де він? 
Чоловік-Так, піднявся, як сороконожка. 
Бандит І що це? -Показати око пальцем 
чоловік-Так, я вступив на роль. 
Бандит любовник - Ну, є ще один варіант, шепоче на моєму вусі. 
Любитель А як щодо себе? 
Бандит, але у нас немає недоторканих. 
Сцена № 9 
Офіційна машина залишає машину разом з охоронцем. 
Входить у квартиру. Сидить на ліжку 
Дружина подає чиновнику шампанське, виходить з кімнати.
Чоловік намагається ввійти в квартиру, але охоронці блокують двері. 
Жінка закликає її чоловіка - ясно. 
Сцена № 10 
У кімнаті з бандитами. 
Бандит вміст-Він піднімається. 
Бандит з другом, що входить у кімнату, наказує пістолети і негайно знижує його. 
Бандит-Че для бізнесу? 
Дружина. Двері були заблоковані охоронцями. Але це ще не все, вся поліцейська машина піднялася. 
У квартирі дзвонить дзвін. 
Любовник - всі ми будемо у в'язниці. 
Бандит - не депутат, ми не заробляли вам передвиборну кампанію, але ми не будемо здаватися живими. 
Любовник-як? 
Бандіт-План № 69 ніколи не вдалося. 
Сцена № 11 
Бандит відкриває двері, замасковану як бабуся.
Поліцейський - Що бабці отримали за ліки? 
Бандит-чого не може? 
Поліцейський-Чому не можеш, ти можеш і навіть треба, але я попрошу дівчат залишитися. 
Бандит коханець і поліцейський (від банди) залишають. На стіні висять свої портрети "Вони розшукують поліція" 
Офіційний чоловік і чоловік спускаються згори. Службовець рухає конверт до поліцейського. 
Сцена № 12 
Офіційна особа, дружина, чоловік та гангстерська дівчина на кухні. 
Офіцер - Отже, напоїмо до успішного завершення транзакції. 
Офіційні напої і повільно незрозумілі. Чоловік приніс келих до рота, коли побачив, як упав чиновник поклав склянку назад і взяв нож.
Але тоді гангстер отримує удар від сковороди дівчини. 
Дружина, добре зроблена Ленка, всі ми біжимо, а потім незабаром прокинемося. 
Сцена № 13 На вул. 
Дружина-блин і чемодан були забуті. 
Дівчина-бандит, це дурень. 
Дружина-Прибудьте, поки вони не прийдуть до себе. 
Дівчина-а якщо? 
Дружина - і ні, якщо. 
Сцена № 14 
Дівчата входять у кімнату, беруть валізу, а потім посадова особа з гарматою входить у кімнату, а потім чоловік з перев'язаною головою. 
Офіцер-Ну, які змії змії? впала в пастку 
Сцена № 15 
Чоловік-Василь Петрович добре, що ми будемо з ними робити? 
Офіцер, але ми нічого не зробимо, відпустимо.
Чоловік звертається до чиновника і бачить, що його рушниця вказана на нього. 
Чоловік-як? 
Офіцер - А ось Федя, мені хотілося легких грошей, але їх не існує. 
Тут в кімнату входить бандит коханець і міліціонер. 
Бандит І як це відбувається? 
Сцена 16 
Бандит, коханець і міліціонер тікають на дорозі, але тоді коханець зупиняється і сходить. 
Бандит, що це таке? 
Любитель забув свій час. 
Поліцейський - Ну, чорт з ними. 
Любовник - ти знаєш, де мій батько містив їх до мене? 
Поліцейський - ну, це ваші годинники в попці. 
Любовник - Ось він зберіг і залишає. 
Поліцейський бандит Грей каже йому, що ти мовчиш, тепер його поліцейські будуть захоплені туди, і весь хани буде для нас усім.
Сцена № 16 
Бандит офіцер? У вас навіть є картриджі? 
Картридж дружини-один. 
Бандит-Дай. Постріл звільняє бандит, взявшись за рушницю, мета рук і стріляє. 
Бандит - сука 
Супруга або два патрона. 
Сцена № 17 
Бандит з перев'язаною рукою. 
Бандит-Шортер тепер все піднімається і ... .. 
Поліцейський входить у кімнату. 
Поліцейський - тут орендодавці скаржаться на шум у вашій квартирі. 
Він бачить зв'язаних дівчат, витягує пістолет. 
Поліцейський - дівчата вас катували? 
Дівчина з посмішкою - Дуже багато. 
Поліцейський по радіо Ольдер олд Я дубовий дзвінок підкріплення тут банда садистів.
Поліцейський в машині-Ага тепер керував компанією. Вимикає радіо. - Вони збирають ідіотів. 
Поліцейський - так що всі руки один за одним ми залишаємо квартиру. 
Чиновник, я просто запитую. 
Міліціонер, мені нічого сказати вам з кримінальною мордою. 
Міліціонер з банди. Як колега з колегою, може, я піду додому. 
Поліцейський - Ви не будете боятися 10 років по тому. 
Дівчина-бандит-Дякую вам, наш рятівник. 
Поліцейський. Нічого, моя робота полягає в захисті слабких. Зараз ми зателефонуємо до ліфту, і ми підемо, але нехай вони насторожуть по сходах. 
Дружина - ти такий сміливий. 
Поліцейський. Ну, я не брав участь у таких неприємностях. 
Дівчина - про що ти говориш
Вони залишають ліфт, і банда спускається по сходах руками. 
Дружина-Я думав, що у світі не було більше дурних людей, виявляється. 
Чоловік - а ми що. 
Поліцейський - Відмовляються переговірники. 
Вийдіть із входу. 
Поліцейський офіцер - потрапите в машину. 
Чоловік: де ми сидимо, ми не вписуємося. 
Поліцейський, у багажнику решти ми підстрибуємо. 
Поліцейський з банди-ага до першої пасти, тепер ти знаєш, які штрафи? 
Поліцейський - Добре, тепер я зателефоную полковнику, дай машину відправити. Ало полковник відправляю автобус, я схопив тут банду ... Ну, я не знаю що, але дуже велике? .. Ідіот? І чому ідіот? Пішки носити? Так що я купив нове взуття це ж далеко .. Так, я зрозумів ... Ну ...
Він дивиться навколо, але вже ніхто не потрапляє в машину. 
Другий поліцейський - що це було? 
Поліцейський - І це х ... х ... ой ... 
Другий поліцейський Хеллоуїн - Один у жовтні 
Міліціонер вже був переданий до серпня 
Через деякий час все сталося. 
Бандит, поліцейський та її чоловік просять. 
У бандита є напис на планшеті "Падіння на подарунковій операції у Швейцарії". 
Поліцейський "Я не їв на 3 дні, четвертий не міг стояти" 
Мій чоловік "Щоб годувати кошеня" 
Бандит і міліціонер у капсулах практично нічого чоловіка не мають повного шапки. 
Чоловік збирає свою капелюх і листя.

Бандит Ну, зупинись. 
Поліцейський-постійний запас. 
Дівчата скрабують сходи і сумно сумують. 
Любитель висить оголошення "Кандидат на депутатів Жмуркина" Батьку 
виходить 
бабуся, ну вийди звідси. 
Любитель біжить. 
Генерал розмовляє з кішкою. 
Генерал-Такі люди вже не мали Василя Петровича, коли він втомився за сцену в два бари за чотирма актам, о, я пам'ятаю йому два рубля, а що ти думаєш? Я не здавався (зітхаю) скупою. 

       Дружина (Світло) входить у поліцейську форму. 
Бандит А ти що так, Светка одягнена. 
Дружина та подруга бандита показують свідоцтво міліції.
Світло приходить до генерал-товаришу генерала, ваше завдання завершено. 
Генерал-піднімається-Смірно - і зневіриться. 
Вся банда завантажується в мікроавтобус. 
  Мікроавтобус залишає. 
Кінець. 
  Журналіст-розкажіть свою історію. 
Міліціонер Ну, патрулюючи вулицю, ми зателефонували про аварію, коли ми приїхали на сайт, ми надавали першу допомогу потерпілим, а потім у кущах знайшов собі чемодан з грошима, тому що ми не знайшли власника з валізи, щоб взяти його сам. 
Журналіст - а ви будували цю лікарню за ті гроші, які ви отримали? 
Міліціонер, я не будував цей п'єдестал для танка з доходами. 
Журналіст, як ваші родичі реагували на це?
Міліціонер-Ну, вони сказали, що я дурень, але я так не думаю. 
Журналіст-А що сталося тоді? 
Поліцейський - Ну, виявилося, що гроші підроблені і зараз (показує наручники). Ну, давайте зустрінемося незабаром через 5 років. (Копи знімають вручну і відвозять на причіпний вагон). 
кінець 
Є 2 варіанти закінчення фільму. Напишіть на e-mail lexalox2018@gmail.com.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...