Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

«Скаммерлер (Бруклинден алаяқтық)» фильмінің сценарийі (әңгімесі) тегін.

Тек сіз ештеңе түсінбейтіндігіңізді ескертуге тура келеді, өйткені мұнда тек диалогтар оқиғалардың сипаттамасынсыз беріледі және бұл google-дің орыс тіліне аудармасы, осылайша кіруі бар, бірақ миыңыз бар болса, бәрі түсінуге болады))). Барлық сұрақтар бойынша авторға lexalox2018@gmail.com. Сценарий тегін, бірақ авторға хабарласыңыз. 
Фильмнің шығарылған еліне байланысты атаулар кез-келгенге өзгертілуі мүмкін.



Күйеуі іссапарға қайта оралады, сүйіктісі келесі балконға көтеріледі, онда ол бандитпен және оның қызымен кездестіреді. Бандит ресейлік рулетканы ойнауды ұсынады және кездейсоқ өлтіреді. Любовник әйелдің киіміне айналады және пәтерден келген қызмен қыдырады, чемоданы ақшамен алады. Бірақ олай емес қарапайым - бұл алаяқтар ғой .... 

фильм алып тастау қиын емес, ол үлкен инвестицияларды талап етпейді, және сіз $ 1000000. табуға болады 
Рөлдерді 
25-45 жастағы әйелі 
Ер 30-50 жаста 
Lover 30-50 жастағы 
Милиционер 25-50 жастағы 
Bandit (гангстер) 30-50 жастағы 
гангстер 18-35 жастағы қыздар Саңырауқанды 
30-60 жастағы үйсіздер. 
Жалпы 50-60 жаста
Сондай-ақ ату үшін балкондармен екі пәтер керек (5-тен 10 сағатқа дейін). 
Милиция (полиция) нысаны. Ұрыс револьвері Ұсыныс электрондық поштаға жіберіледі. 

                                              Бруклиндегі алаяқтық. 
Күйеуім - бәрін ашып, мен оны өлтіремін, дереу аштық. 
Ловер төсек астында көтерілуге ​​тырысып, содан кейін шкафқа кірді, оның әйелі оны шкафтан алып шығып, оны балконға итеріп жіберді. 
Әйелі -Jump 
Lover қалай? 
Күйеу үйге тез жүгіріп, жатынға жүгіріп бара жатып, балконға есігін ашты, сосын төсектің астына тастады, шкафты ашты, балалар бөлмесіне жүгірді, өйткені барлық басқа бөлмелері тексерілді, ешкім жоқ еді.
Ол тынығып, оның әйелі дайындаған асүйге барды. 
- Бір нәрсе болды ма? Әйелге сұрады. 
Күйеуі - Ия кредиттік картаның жоғалуы деп ойлады. 
Әйелі - Сенің іскерлік сапарыңыз бар ма? 
Әйел-ааа соңғы сәтте күшін жойды. 
Әйелі А-ах 
Күйеуі залға кіріп, күліп тұрған теледидарды қосып, басқа бір қол сағатын байқады. 
Осы уақытта мүлдем жалаңаш любовник келесі балконға көшті. 
Күйеу бөлмені тастағаннан кейін, әйел әйелі киімін киетін киімін шкафтан алып, оны қоқыс қапшығына салып, терезеден шығарып тастады. 
Киіммен қоқыс қапшықтары табылды. Оны алғаннан кейін, ол пиджак қалтасының несие карталарын пин коды жазылған қағаз бетінен тартып алды.
Үйсіздер - сол лошок ха-ха ха. 
Жақындаған балконға көшіп бара жатып, пәтердің ашық есікке шығып, сосын қызбен бірге гангстерлік адам бөлменің есігіне кіреді. 
Bandit (гангстер) - кім? 
Қыз қызын жұлып алды. 
Бандит диванға қызды және сүйікті адамды қойды. 
Bandit (гангстер) - сен кімсің? 
Любовь- Депутать, ол өте қатты мазақ етті. 
Bandit - нақты ма? 
Lover-yeah 
Bandit (гангстер): -Мен депутаттарды өлтірмедім. 
Любовь - Сіз ештеңе ойлайсыз, онда күйеуі қайтып келді, мен сіздерден балконнан жүгіріп алдым, сіздің қызыңыз маған ештеңе болған жоқ.
Bandit, сен мені ақылсыз деп ойлайсың. Сіз өзімнің билігіңізді жылдар бойы қабырғаға түсірген төменгі деңгейде қалыптастырдық. 
Любовник - мен ешкімге айтпаймын. 
Bandit Мен саған сендім, тек сіздің тіліңізбен шығыңыз. 
Любовник - Ия, мен мазасыз емеспін. 
Bandit - Могилада, бұл дұрыс. Енді біз ойнаймыз. Сізге ресейлік рулетка ұнай ма? 
Сүйіспеншілік - ешбір 
қандығым жоқ, мен жоқ, бірақ қажет. 
Револьверді алып, санауды бастайды. Бір, екі, үш, төрт, бес, сыртқа шығыңыз - қыдырыңыз, кенеттен, аңшы-ғибадатхананың 
  сүйікті қолы қолын сұрай аласыз ба? 
Bandit-Well 
Lover - Сіз бізден екеуіміз не ойлайсыз? 
Bandit - Мен сені сорғыш деп ойлайсыз ба? 
Lover-No, бірақ мұндай әсер бар.
Бандит қолына түседі. 
Bandit, Szc дегеніміз не? ... П ... 
Ол қолын кері қайтару үшін пердеден шығып кетеді. 
Жоғарыдан ұрлық - Теледидарды өшіріп, полицияға қоңырау шалуға шақырамын. 
Бандит Рот, мен сені жауып тастаймын. Жарайды, мен үшеуді ойлаймын, адал. 
Любовник, сізге қажет емес пе? 
Bandit-Сізге депутат қажет. Бір-екі немесе үш кісі өлтіргенде, бес бункер серуенге шығып кетті ... Кенеттен аң аулаушы - «Тікелей» - қоян-атқылап-пифф-пафф-оh-оh-о-уми-раэт-қуннь-мой.ha ha ha Жақсы жақын көздер. 
Любовник - ештеңе жабуға болмайды. 
Bandit - Міне, қателесіп, сіз мені армандайсыз. Депутат. Ал, сендерге тозақ ... Мен сені және солай атамын. Ату, бірақ оқ атасы жанбайды. Екі рет екі рет қайталаңыз.
Lover - Менімен тағы не бастасаңыз. 
Bandit - мұнда рептилік бар, барлық адамдар адамдар ретінде, және ол ұнайды емес, сондықтан.Okay, біз рулетка ойнаймыз. 
Револьверді үстелге бұрады. Дула терезеге бағытталған. 
Bandit-Well, қазір не істеуім керек? 
Lover - Бұл түтік жарыққа бағытталған және жарық - Құдай және Құдай дейді жігіттердің ақымақ болып үйіне бару керек, жақсы, мен бармақпын ба? 
Bandit-такси қоңырауы? Оны ха-ха ха деп атайды. Екінші айналым. 
Ол қайтадан тапаншаны бұрады, баррель оған бағытталған. 
Bandit - бәрі дұрыс .... атқышта? 
Любовник - сен ақылсызсың. 
Бандат - қыста бұл депутаттардан қар мәселе болмайды. Маған қара.
Сүйікті көзі тығыз жабылады. Бандит бөлменің бұрышына түседі және түседі. 

Қыз - неге оны өлтірдіңіз? 
Любовь, мен оны өлтірмедім, ол басымен атып кетті. 
Қыз - Сіздің пәтеріңізді басып шығарады? 
Әуесқой - 
Қыздар мен полицияның нені басып шығарады , сіз кімге кім түсірді, басып шығарады, сосын түрмедегі достарына кімнің және кімнің өлтіргенін түсіндіресіз. 
Любовник, ол тоқталды. 
Қыз әйелге басқа әйелдің әйеліне бару. 
Любовник, мен келмедім, бірақ бұл болды. 
Қызға чемоданға жақындап, оны ашты. 
Қыз - Бұл - иә. 
Lover -Oh ... Ал енді не істеу керек? 
Моцартты тыңдай аламыз ба? 
Любовь Сіз не нәрсе шутит, сіз киінген нәрсе.
Қыз-күйеуі. 
Любовник - сіз мәйіттен бе? 
Girl- Жақсы, Лион, мен сені құтқарамын. 
Любовник әйелдің киімінде тұр, қыз оның ерінін жағады. 
Бұған ұқсас ештеңе жоқ қыз, аборттың құрбаны болған. 
Сүйікті әйел пәтермен сырт киім қалдырады. Себебі лифт. 
Бір адам баспалдақтан түседі. 
Күйеу - бәрімізді қосыңыз, менде оның фотосуреті бар, оны тірі алмайсыз. Ия, және галогенде тізбегі бар целлофаннан жасалған сөмкелер. 
Лифт ашылып, полиция қызметкері бар. 
Милиционер - Ал, қыздар алыс емес пе? 
Монте-Карлодағы қыз-рулетка бұрылысы. 
Милиитиаман - мен ха-ханы аламын ба? 
Girl-Әрине, сағатына 100 доллар.
Милиционер - қыз? 
Қыз - 10 жастағы қыз үшін. 
Милиционер Ықылас ретінде қоңырау шалу керек пе? 
Қыз 
-Степа Милиитиаман -Степа телефоны ағамға полиция қызметкерін береді ме? A-ah 
Girl Ол ақылсыз. 
Militiaman-Иә (таң қалдырды). Жақсы қыздар жұмыс істей алмайды. Мен сізді ха-ха артынан іздеп жүрмін. 
Қыздар кетіп жатыр. 
Полиция қызметкері пәтерді атайды. 
Бандит оның бетін ұстап тұрады. Doorbell. Бандит есікті ашады. Полиция қызметкері бар. 
Militiaman-Neighbors сіздің шу туралы шағымданады ... ... Сіз өзіңізді кесіп? 
Bandit аға 
Militsioner-қандай, осы бүгінгідей күні. 
Bandit Маған айтпаңыз.  
Ол мылтық ұстап тұрған қолымен маңдайынан терді сүртеді. 
                                             БІРІҢІЗ 
МЕНІҢ ӨМІРІМІЗІМІЗ СІЛТЕМЕ Милиция 
қызметкері мені осылай көрді 
Bandit-жүлделер бүгін Василий Петрович болмайды. 
Полиция қызметкері ауырады. 
Күйеуі келесілерге жақындайды. 
Менің күйеуім, сәл әлсіздікті көрдім, құлап кеттім. 
Bandit жүлдесі болмайды. 
Әйелім - мен оны қорқыттым. (Екінші нұсқа - Aaaaaa) Телефонда 
Bandit-No 
Bandit, Lenochka, біз ескі схема бойынша жұмыс істейміз, иә, иә, үй, пәтер, машина, біз бәрін алып жатырмыз? Ал қайда? Penntyuki-да? Ал, біз кетіп бара жатқан саяжай, біз жануарларға ха-ха емеспіз.
Бандит күйеуіне, әйеліне, милиционеріне келеді және әрбір конвертті қолына алады. 
Bandit -Well, келесі аптада бізде министр бар, жұмысқа кешікпеу керек. 
Массачусенный бум пәтерге кіреді. 
Бандит-Николай Иванович қайтадан ескі? 
Үйсіз адам басымен тұрды. 
Конвертті үйсіздерге жіберетін бандит, бұл жолы қайтадан қайталанатын болады. Сен түсінесің бе? « 
Үйсіз адам басын кивает. 
Bandit-Николай Иванович (тіпті одан да көп табанды) Николай Иванович. 
Үйсіз несие карталарын береді. 
Bandit-соңғы рет Padla.. 
Bandit бүкіл тобына айналады -. Қош бол 
. Жалғасы 
Scene көше.
Любовник бандиттің досымен бірге жүріп, бірден сағатты еске түсіреді. 
Lover-Clock 
қыз-сағат қандай? 
Любовник - Әкем менің барлық уақытымды есімде өткізді, ол мені өтетін нәрсені созды, және мен оларды ұмытып кеттім. 
Қыз - Манья қай жерде тұрсыз, ол бес адаммен бірге өлтірді. 
Любовник тоқтап, кім маньяк? 
Girl-Au-well, he's 
Eover - бәрі анық. 
Гангстердің пәтерінен өткенде, любовник күлді естиді. Ол жарты есікке кіреді. 
Lover бөлмеге кіреді. Масса қайда? 
Милиционер - Ал үйге барды. 
Lover-Well, бұл әрдайым анық. Арақ ішетін сусын мен сусындарды сығып алыңыз.
Күйеуінің сағатын көргенде оларды тастайды. 
Күйеуім - ол бізді де төлемейді деп ойламайсың ба? 
Қыз - келесі аптада «Жалпы» бөлімінде жұмыс істейміз, сіз біздің достық тобымызға қосыла аласыз. 
Любовник, мен оны алып келеді. 
Күйеуі есікке құлап қалыпты. 
Әйел еркекті ашық, немесе мен сені өлтіремін. 
Генерал телефонға қоңырау шалып, іш киімде отырады. 
Жалпы уақытқа дейін әйелі кетіп қалды. 
Генерал көтеріліп, тамақ ішіп, шөлмекке айналады. 
Әйелім, сен қайдасың? 
Жалпы - Ал, батылдық үшін. 
Әйелім - алға. Генерал болкон арқылы көтеріледі. 
General-Svetka? Мен тапаншаны ұмытып кеттім
Әйел - бұл пияздың күйі. Оны арқанға байланыстырады және тапаншаны Генералға түсіреді. 
Асүйде Bandit және қыз. 
Қыз - ол келді. 
Bandit-Come on. 
Bandit-Бұл кім? 
Жалпы және сен кімсің? 
Бандит тапаншасын алып, оны генералға бағыттайды. 
Сонымен қатар генерал оның тапаншасынан тапаншасын шығарады. 
Бандит Сен менің ойыншығым туралы ақылсызсың. 
Жалпы және мен жоқ. 
Бандит, сіз кете аласыз. 
General-Where? 
Bandit-қайда барасыз? 
Жалпыға бір минут. Балконға келеді. -Светлана Леонидовна, әрі қарай не істеу керек? 
Әйел - идиот 
Генерал - қайсысыз қайда? 
Бөлмеде жалпы үйге кіреді.
Bandit Ал сізде нақты қару жоқ? 
General - Бұл 
Bandit- бұл арпа деген не? 
General-Иә, Светка байлады, енді мен сындырамын. Жігіттер арқан, атыс естіледі. Палуба аяқымен жасалған қарақшылар еденге құлап түседі, Бас бастығы шоққа түседі. Гангстердің дос қызы шөлге ұқсайды. Lover бөлмеге кіреді. 
Душеде отырғызылған аяғы бар бандит отыр. Генерал өзінің аруын бөтелкесін қолына көтереді, ол ішіп, шөлге құлайды. 
Сізге ресейлік рулетканы ұнататын любовницы қарақшылар? 
Bandit-No 
Lover-мен де емес, бірақ қажет. 
Бандит 
Ловер-құдықтың қолын көтереді
Бандат - мұнда бізде олигарх, әйел аңшы өте көп, сондықтан оның бір бөлмесі доллармен толығымен бітелген, екіншісі алтын, ал үшінші ... 
Любовник - мен келісемін. Бұл заңды ме? 
Bandit-Well, бәрі салыстырмалы жерде. 
№5 көрініс 
Олигарх автокөліктің кіреберісіне келеді. 
Жүргізуші - әрқашандай, 15 минут? 
Олигархты 2 сағат бойы қанағаттандырмайды. 
Олигарх пәтерге кіріп, жарық пен есік сақинасын құшақтап, сүйеді. 
Light - Ер балконға жылдам. 
Олигарх - Ия, жоқ, мен мұны қазір істей алмаймын. Мен оған бәрін түсіндіремін. 
Жарық, сізде маньяк бар. 
Олигарх Мен ештеңе алмаған мұндай кездеседі. 
Есікті ашады.
Олигарх - Сәлеметсіз бе, мен сізге бәрін түсіндіремін. 
Бұл уақытта скаммерлермен пәтерде. 
Бандит сағатына қарайды - көтерілмейтін нәрсе. 
Тағы да, олигархтармен бірге пәтерде, күйеуі мен әйелі асүйде отырады. 
Олигарх-А Мораль дегеніміз - әдемі сөз емес ... (сусынмен стакан су) 

Любовь (депутат) - сіздің бизнесіңіздегі глифтер болды ма? 
Bandit - Ал, қалай айтуға болады, біздің бизнесіміз жай ғана айналып жатыр. 
Любовник - мен идиотами байланыста болды. 
Бандит: - Қазір бәрі де болады. 
Lover- Бұл ... оның бір бөлмесі долларымен, екіншісі алтынмен, ал үшіншіде немен? 
Bandit-Алмаздармен. 
Любовь - неге?
Bandit-Hedging - бұл. 
Любовь - бұл не? 
Bandit - Мен білмеймін. 
Светаның пәтерінде. 
Қорытындылай келе, олигарх-мен кешірім сұрап, моральдық азап үшін аз мөлшерде өтемақы бергім келеді. 
Күйеуі мен әйелі анимацияланды. Олигархтың портфолиттен 40 мың доллар шығуы. 
Олигарх, сіз оларды қабылдамайсыз, бірақ мен талап етемін. 
Иә, әрине, әрине, қайтадан келіңіз. 
Олигарх-Не? 
Әйелі күйеуін жағаға итереді. 
Олигарх - Федямен бірге болыңыз. 
Күйеуім (Федя) Мен тырысамын. 
Олигарх кіреберістен шығады. 
Драйвері - 2 сағат 2 сағат 
Олигарх машинаға түсіп, кетеді.
Ерлі-зайыптылардың пәтерінде күрес бар. 
№ 8 көрініс 
Ерлі-зайыптылар олигархты күтуде жатқан пәтерге кіреді. 
Bandit-Well, ол қайда? 
Күйеуі-Иә, кентіптегідей болды. 
Bandit және бұл не? - Көзді саусағыңызбен көрсетіңіз 
Күйеу - иә, мен рөлге кірдім. 
Bandit lover - Енді басқа нұсқасы бар, менің құлағымда шепчет. 
Lover Өзіңіз туралы не деуге болады? 
Бандит, бірақ бізде ешқандай сезімтал. 
№9 көрініс. Күдіктімен 
бірге автокөлікті тастап кетеді. 
Пәтерге кіреді. Төсекке отырады. 
Әйелі ресми тұлғаға шампан әкеледі, бөлмені қалдырады.
Күйеу пәтерге кіруге тырысады, бірақ күзетшілер есікті жапады. 
Әйелі күйеуін шақырып жатыр. 
№ 10 көрініс 
қарақшылардан тұратын бөлмеде. 
Bandit мазмұны - Ол көтеріледі. 
Досы бар бандит кіріп, бөлмені мылтыққа нұсқайды және оны дереу төмендетеді. 
Бизнес үшін Bandit-Che? 
Әйел - Есік күзетшілердің есіктерін құлыптаған. Бірақ бұл бәрі емес, барлық полиция машинасы қуылды. 
Пәтерде қоңырау соғылады. 
Әуесқой - біз бәрімізді түрмеге жабамыз. 
Bandit - депутаттың емес, біз сізді сайлау алдындағы науқанға таппадық, бірақ біз тірі бола алмаймыз. 
Қалай? 
Бандит-жоспар № 69 ешқашан сәтсіз болды. 
Сахна № 11 
Әже сияқты жасырылған бандит есікті ашады.
Полиция қызметкері - әжелер дәрі-дәрмектерге не ие болды? 
Bandit-не істей алмайсыз? 
Полиция қызметкері: Неліктен мүмкін емес, тіпті қажет, бірақ мен қыздардан қалуды сұраймын. 
Бандиттік любовник және полицей (бригаданың) кетіп жатыр. Қабырғаға өздерінің портреттерін іліп қояды: «Олар полициядан келеді» 
. Ресми және күйеуі жоғарыдан төмен түсіп жатыр. Ресми офицер полиция қызметкеріне конвертті қолдарын қойды. 
№ 12 көрініс 
Ас үйдегі ресми, әйелі, күйеуі және гангстер қызы. 
Қызметші - Енді мәміленің сәтті аяқталуына мүмкіндік беріңіз. 
Ресми сусындар және баяу жайландырады. Күйеуі әйнекке әйнекті әкеліп, қасқыр офицерді шыныға салып, пышақты алды.
Бірақ кейін гангстер қыздың қуырғыш табанынан соққыға ұшырайды. 
Әйелі - Ленка жасалды, бәріміз де жүгіріп келеміз, сосын ұзамай ұйықтайық. 
Көшеде № 13 сахна. 
Әйел - Құймақ және шоколад ұмытылды. 
Қыз жігіт, бұл ақымақ. 
Әйелі келмейінше, олар ақылға келмейді. 
Қыз - егер де? 
Әйелім - жоқ, егер жоқ. 
Сахна № 14 
Қыздар бөлмеге кіріп, чемодан алып, содан кейін пушкамен офицерге кірген офицер, сосын басымен басы бар күйеуі бар. 
Офицер-Ал, жыланның жыландары деген не? тұзаққа түсіп кетті. 
№ 15 көрініс 
Күйеу-Василий Петрович жақсы, біз олармен не істейміз? 
Офицер, бірақ біз ештеңе істемейміз, кете беріңіз.
Күйеуі лауазымды адамға жүгінеді және оның тапаншасы оған көрсетілгенін көреді. 
Күйеу - қалай? 
Қызметші - Міне, Федя, мен жеңіл ақша алғым келді, бірақ олар жоқ. 
Мұнда бөлмеге бандиттік любовник және полиция қызметкері кіреді. 
Bandit Қалай және қалай өтеді? 
Сахна 16 
Қуаттаушы, любовник және полицей жолда қаша жөнеледі, бірақ сүйіктісі тоқтап, артқа кетеді. 
Бандит, бұл не? 
Любовник өзінің уақытын ұмытып кетті. 
Полиция қызметкері - олармен бірге тозақ. 
Любовник - Сен әкемнің қай жерде сақтағанын білесің бе? 
Полиция қызметкері - бұл сіздің сағаңыздың ассындағы. 
Сүйіспеншілік - ол жерде сақталып қалды. 
Полицияның қарақшылары Грейге оған үндемегеніңіз туралы айтады, енді оның полициясы сонда ұсталып, барлық хан біз үшін бәрі болады.
Сахна № 16 
Жасақ офицері? Сізде картридждер бар ма? 
Wife-One картриджі. 
Bandit-Dai. Шабуылдаушы қарақшының қолын тартып, қашуын тоқтатады. 
Bandit - 
жұбайы немесе екі картридж. 
Сахна № 17 
жасанды қолмен Bandit. 
Bandit-Shorter енді бәрі жүгіріп, ... .. 
Полиция қызметкері бөлмеге кіреді. 
Полиция қызметкері, мұнда пәтер жалдаушылар шағымданады. 
Ол қосылған қыздарды көреді, тапаншасын шығарады. 
Полицей - Қыздар сізді азаптады? 
Қызы бар қыз өте көп. 
Радио полициясы Алғашқы мүйізімде мен садистерлердің тобына емен қоңырауды күшейтуді ұсынамын.
Автокөліктегі полиция қызметкері - Ах қазір компанияны айналдырды. Радионы өшіреді. - Олар дөрекі адамдарды жинайды. 
Полиция қызметкері. Сондықтан барлық қолдарын бір-бірінен бөліп тастаймыз. 
Ресми, жай сұра. 
Полиция қызметкері, сізде қылмыстық мылжыңмен айтатын ештеңем жоқ. 
Бригададан полиция қызметкері - Әріптесімен әріптес ретінде үйге баратын шығармын. 
Полиция қызметкері - 10 жылдан кейін қорықпайсың. 
Қыз жігіт - Құтқарушымызға рахмет. 
Полиция қызметкері: Бұл менің әлсіздерді қорғау үшін ештеңе емес. Енді біз лифті шақырамыз, біз барамыз, бірақ баспалдақтарда тоқтап қаламыз. 
Әйелім - сіз батылсыз. 
Полиция қызметкері - Мен осындай қиыншылықтарға қатыспадым. 
Қыздар - Сіз не туралы сөйлесесіз?
Олар лифті тастап кетеді, бригада баспалдақтың үстіне қолын көтереді. 
Әйелім - Мен дүниеде ақымақ адамдар болған жоқ деп ойладым. 
Күйеу - біз не істейміз. 
Полиция қызметкері - Келіссөздерден бас тарту Кіруден шығыңыз 

Полиция қызметкері - машинаға барыңыз. 
Күйеу: Біз қайда отырмыз, біз соған 
кірмейміз Полиция қызметкері, қалған бөлігінің артқы жағында біз қыдырамыз. 
Бандағы ағадан бірінші пастадан полиция қызметкері, қазір қандай айыппұлдар бар екенін білесіз бе? 
Полиция қызметкері-океан, енді полковник шақырамыз, машинаны жіберіңіз. Ало полковник автобус жібереді, мен мұнда банды ұстадым ... Ал, мен не екенін білмеймін, бірақ өте үлкен? .. Идиот? Және неге идиот? Жаяу жүру керек пе? Сондықтан мен жаңа аяқ киімді сатып алдым. Иә, мен түсіндім.
Ол айналаға қарайды, бірақ ешкім жоқ, машинаға кіреді. 
Екінші полиция қызметкері - бұл не болды? 
Полиция қызметкері - Бұл ... x..oh ... Хэллоуин 
Екінші полиция қызметкері - Октябрь айында 
Полиция қызметкері тамыз айына ауыстырылды 
Біраз уақыттан кейін бәрі орын алды. 
Бандит, полицей мен күйеуі қайыр сұрайды. 
Бандитте «Швейцариядағы сыйлық операциясына құлдырайық» деген жазуы бар. 
Полиция қызметкері «Мен 3 күн бойы төртінші күні тамақтанбадым» « 
Менің күйеуім» Котенкомды тамақтандыру үшін 
«Қапастағы бандана мен полиция қызметкерінің күйеуі толық қалпында қалған жоқ. 
Күйеуі шляпасын және жапырақтарын жинайды.

Bandit Ал, тоқтаңыз. 
Полиция қызметкері. 
Қыздар баспалдақтан сыпырып, қайғылы ауырады. 
Lover «Zhmurkin депутаттығына кандидаты» жарнама ілулі 
Олардың әжесі шығады 
бабуля-ақ, мұнда шығуға. 
Ловер қашып кетеді. 
Жалпы мышықпен сөйлеседі. 
General - Мұндай адамдар Василий Петровичтің сахнаға шығып кетуіне жол бермеді, өйткені ол екі студияда төрт әрекетте тұрды, мен оны есімде екі рубль деп ойлайсыз және сіз не ойлайсыз? Мен қоқан-лоқыдан бас тарттым. 

       Әйел (полиция) полиция киіміне кіреді. 
Bandit Және сіз де Светка киінген. 
Бандиттің әйелі мен қызы полиция қызметкерінің куәлігін көрсетеді.
Жалпыға ортақ жолдас жолдасқан жолдасыңыз сіздің міндетіңізді аяқтады. 
Генерал Рисс-Смирно - жыртқыштар. 
Бүкіл бригадалар микроавтобусқа жүктелді. 
  Минибус кетеді. 
Соңы. 
  Журналист - Сіздің әңгімеңізді айтыңыз. 
Полиция Ал, көшені күзетіп жүргенде, апат туралы қоңырау шалдық, біз сайтқа келгенде, біз құрбанға алғашқы көмек көрсеттік, ал бұталарда ақшасы бар чемодан тауып алдым, өйткені біз иеленушіні таба алмадық Чемоданның өзіме алып кету үшін. 
Журналист - сіз осы аурухананы сіз алған ақша үшін салдыңыз ба? 
Полиция қызметкері, мен осы постстуді танкке кірісіммен салған жоқпын. 
Журналист бұл туралы сіздің туыстарыңыз қалай жауап берді?
Полиция қызметкері: - Олар мені мораль деп айтады, бірақ мен ойламаймын. 
Журналист - Ал содан кейін не болды? 
Полиция қызметкері - Бұл ақшаның жалған екендігі анықталды және қазір (қапсырмаларды көрсететін) .5 жасынан кейін көп ұзамай келеміз. (Полицейлер қолмен ұсталып алып, вагонға түседі). 
Соңы 
Фильмнің аяқталуына арналған 2 нұсқа бар. Lexalox2018@gmail.com электрондық поштасына жазыңыз.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...