Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

Scenario (verhaal) van de film "Scammers (Fraud from Brooklyn)" is gratis.

 

 Ik wil u alleen waarschuwen dat u niets zult begrijpen, omdat hier alleen dialogen worden gegeven zonder een beschrijving van gebeurtenissen en dit is een Russische vertaling met google, dus u hebt input, hoewel als u een brein heeft, alles kan worden begrepen))). Alle vragen aan de auteur op mail lexalox2018@gmail.com. Het script is gratis, maar neem contact op met de auteur. 
Namen kunnen worden gewijzigd in eender welk, afhankelijk van het land van productie van de film.



De man komt terug van een zakenreis, de geliefde klimt naar het volgende balkon waar hij een bandiet en zijn vriendin ontmoet. De bandiet biedt aan Russische roulette te spelen en doodt zichzelf per ongeluk. De minnaar verandert in een vrouwenkleed en ontsnapt met het meisje uit het appartement en neemt de koffer mee met het geld. Maar niet zo simpel - het zijn oplichters ... 

De film is niet moeilijk te verwijderen, het vereist geen grote investeringen en je kunt $ 1000000 verdienen. 
Rollen 
Vrouw 25-45 jaar 
Man 30-50 jaar 
Geliefde 30-50 jaar oude 
Militiaman 25-50 jaar 
Bandit (gangster) 30-50 jaar 
Gangster girl girl 18-35 jaar 
Daklozen met een baard 30-60 jaar. 
Algemeen 50-60 jaar oud
Ook voor het fotograferen heb je twee appartementen met balkons nodig (voor een periode van 5 tot 10 uur). 
Militie (politie) uniform. Dummy revolver De aanbieding wordt verzonden naar de e-mail. 

                                              Fraude uit Brooklyn. 
Echtgenoot - nou, open de onzin ... ik vermoord hem, open de klootzak onmiddellijk. 
De minnaar probeerde onder het bed te klimmen, schoot vervolgens de kast in, zijn vrouw trok hem uit de kast en duwde hem op het balkon. 
Vrouw - Springende 
minnaar - Hoe? 
Man rende snel het huis in renden rende naar de slaapkamer opende de balkondeur en gooide toen onder het bed, gooide de kast open, rende de kinderkamer in terwijl alles werd geïnspecteerd in alle andere kamers, er was niemand.
Hij ging stilletjes naar de keuken waar zijn vrouw kookte. 
-Er is iets gebeurd? Vroeg de vrouw. 
Echtgenoot-Ja dacht dat de creditcard verloren was. 
Vrouw - Heeft u een zakenreis? 
Echtgenoot-aaa werd op het laatste moment geannuleerd. 
Vrouw A-ah 
De man ging de hal op, ging op de bank zitten, draaide de tv met een glimlach aan, maar zag toen het horloge van een ander. 
Op dit moment verhuisde een absoluut naakte geliefde naar het volgende balkon. 
Nadat de man de kamer had verlaten, haalde de vrouw de kleding van haar geliefde uit de kast en stopte die in een vuilniszak en gooide die uit het raam. 
Een vuilniszak met kleding werd gevonden door een zwerver. Terwijl hij het uitvouwde, haalde hij uit zijn jaszak creditcards met een stuk papier waarop de pincode was geschreven.
Daklozen - dezelfde loshok ha ha ha. 
De minnaar die naar een nabijgelegen balkon liep, klom in de open deur van het appartement en toen kwam er een man met een gangstersoort met een meisje de deur van de kamer binnen. 
Bandiet (gangster) is wie? 
Het meisje haalde haar schouders op. 
De bandiet zette het meisje en de minnaar op de bank. 
Bandit (gangster) -Wie ben jij? 
Lover -Deputat, hij mompelde nauwelijks. 
Bandit- Is het echt? 
Lover-yeah 
Bandit (gangster) -Ik heb nog geen afgevaardigden gedood. 
Lover - Je denkt niks, daar is de man teruggekeerd en ik ben vanaf het balkon naar je toe gekropen, met je meisje naar mij was er niets.
Bandit, je denkt dat ik stom ben. Je bent mijn autoriteit die in de loop der jaren is opgebouwd, terwijl de plint lager is. 
Minnaar, ik zal het niemand vertellen. 
Bandit Dus ik geloofde jou, ga gewoon naar buiten en bla bla bla met je tong. 
Lover- Ja, ik ben niet het graf. 
Bandit - Op het graf, dat klopt. Nu zullen we spelen. Ik vind je Russische roulette leuk? 
Lover-No 
Bandit En dat doe ik niet, maar het is wel noodzakelijk. 
Krijgt een revolver en begint te tellen. Eén, twee, drie, vier, vijf, Kom uit-bunny-walk, Plotseling, een jager-vybe-gaet 
  Minnie podymaet hand, kun je je afvragen? 
Bandit-Well 
Lover-En wat zijn jullie twee tussen ons Denk je? 
Bandit - Denk je dat ik een sukkel ben? 
Lover-Nee, maar er is zo'n indruk.
De bandiet schiet zichzelf in de arm. 
Bandit, wat is Szc? .... De P ... 
Hij scheurt het gordijn af om zijn hand terug te spoelen. 
Schreeuw van boven - Zet je tv uit en ik bel de politie nu meteen. 
Bandit Roth, ik hou je mond. Oké, ik denk eerlijk gezegd voor drie. 
Minnaar, misschien heb je het niet nodig? 
Bandiet - je hebt een hulpsheriff nodig. Eens twee of drie valsspelers kwam Bunny uit voor een wandeling ... Plotseling rende een jager naar buiten, Recht in een haas-shoot-Piff-bladerdeeg-oh-oh-oh-Umi-raet-bunny-moi.ha ha ha Goedziende ogen. 
Minnaar-niets zal ik niet sluiten. 
Bandit - Hier is een bugger, je droomt over mij. Deputy nog steeds. Nou, verdomme, ik zal je neerschieten en zo. Schiet op, maar de kogel schiet niet. Herhaal eenmaal twee DRIE.
Lover - Wat begin je opnieuw met mij? 
Bandit - hier heeft het reptiel alle mensen als mensen, en dat niet leuk vinden. Oke, we spelen roulette. 
Kronkelt de revolver op tafel. Dula is gericht op het raam. 
Bandiet Nou, wat moet ik nu doen? 
Lover - Dit betekent dat de snuit op het licht is gericht, en het licht is God en God zegt dat genoeg van de jongens dwaas naar huis gaan, wel, zal ik gaan? 
Bandiet-taxi-oproep? Een lijkwagen wordt ha ha ha genoemd. De tweede ronde. 
Hij draait het pistool opnieuw, het vat is op hem gericht. 
Bandit - Oké ... op de schutter? 
Lover-je bent gek. 
Bandiet - Van deze hulpsheriffs van sneeuw in de winter zul je niet twijfelen. Kijk me aan.
Lover sluit zijn ogen dicht. De bandiet schiet en valt in de hoek van de kamer. 

Meisje - Waarom heb je hem vermoord? 
Lover - ik heb hem niet vermoord, hij heeft zichzelf met zijn hoofd geschoten. 
Meisje - Je afdrukken overal in het appartement? 
Lover- What prints 
The girl-and here cops and you'll tell who wie shot, what prints, and then to his friends in prison, je zal uitleggen wie en wie zijn vermoord. 
Lover, het zit vast. 
Het meisje - niets om naar vrouwenvrouwen te gaan. 
Lover, ik was niet van plan, maar het gebeurde. 
Het meisje nadert de koffer en onthult het. 
Meisje - dit is ja. 
Lover -Oh ... En nu wat te doen? 
Het meisje - kunnen we naar Mozart luisteren? 
Lover. Wat maak je een grapje? Je kleedt wat het is.
Girl -Won van zijn Steanie. 
Lover - Ben je van een lijk? 
Meisje - Oké, Lion, ik zal je redden. 
Een minnaar staat in de jurk van een vrouw, een meisje smeert zijn lippen. 
Het meisje - niets zoals dit gebeurde, ging naar het slachtoffer van abortus. 
De minnaar verlaat het appartement in een vrouwelijke jurk met een meisje. Veroorzaken een lift. 
Een man daalt de trap af. 
Echtgenoot -Connecteer ons allemaal, ik heb een foto van hem, je kunt het niet levend maken. Ja, en cellofaan pakt tassen, een kettingzaag in de garage die ik heb. 
De lift gaat open en er is een politieagent. 
Militsioner - Nou, zijn de meisjes ver weg? 
Girl-Away in Monte Carlo-roulettetwist. 
Militiaman - en ik zal ha ha nemen? 
Meisje - natuurlijk, $ 100 per uur.
Militsioner - Een vriendin? 
Girl- Een vriendin voor 10. 
Militiaman A als vriendinnetje om te bellen? 
Meisje -Stepa Militiaman 
-Een Stepa-telefoon geeft mijn oom een ​​politieagent? A-ah 
Meisje Ze is dom. 
Militiaman-Ja (verrast). Oke meisjes op het werk kunnen dat niet. Ik volg je ha ha. 
De meiden vertrekken. 
De politieagent belt het appartement. 
De bandiet staat op en houdt zijn wang vast. Deurbel. De bandiet gaat de deur openen. Er is een politieman. 
Militiaman-Neighbour's klagen over het geluid dat je hebt ... ... waar heb je jezelf in gehakt? 
Bandit-aga 
Militsioner - Wat een dag als deze vandaag. 
Bandit Vertel het me niet.  
Hij veegt het zweet van zijn voorhoofd af met zijn hand waarin hij het pistool vasthoudt. 
                                             DIT IS NIET HET EINDE 
Bijschriften 
De politieagent zag me zo. 
Bandit-Prizes vandaag zal niet Vasily Petrovich zijn. 
De politieman zucht. 
De echtgenoot benadert het volgende. 
Mijn man, ik zag een beetje zwak, viel niet. 
Bandit Prize zal dat niet zijn. 
Vrouw - ik maakte hem zo bang. (De tweede optie is Aaaaaa) 
Bandit-No 
Bandit aan de telefoon, Lenochka, nou, we werken volgens het oude schema, ja, ja, het huis, het appartement, de auto, we nemen alles ... cottage? En waar is de datsja? In Penntyuki? Welnu, de dacha misschien laten we weg, we zijn geen dieren ha ha ha.
De bandiet komt naar haar man, vrouw, militieman en geeft elk een envelop. 
Bandit - Nou, dat we volgende week een minister hebben, kom alsjeblieft niet te laat op je werk. 
Een dronken zwerver breekt het appartement in. 
Bandit-Nikolai Ivanovich weer voor het oude? 
Een dakloze man staat met zijn hoofd naar beneden. 
De bandiet overhandigt de envelop aan de daklozen, deze keer zal het opnieuw worden herhaald. Begrijp je dat? 
De dakloze man knikt. 
Bandit-Nikolai Ivanovitsj (nog indringender) Nikolai Ivanovitsj. 
Homeless geeft creditcards. 
Bandit-De laatste keer dat Padla.. 
De bandiet wendt zich tot de hele groep -. Goodbye 
Wordt vervolgd. 
Scene straat.
De minnaar gaat met de vriend van de bandiet en herinnert zich plotseling de klok. 
Lover-Clock 
Girl-Welke klok? 
Geliefde - Mijn vader bracht de hele oorlog door in de reet die iets uitrekte dat me zou passeren, en ik vergat ze uit deze b ... Keert om en gaat terug. 
Meisje - waar ben je een maniak, hij heeft vijf mensen met hem vermoord, beter niet om mee te rotzooien. 
De minnaar stopt, wie is de maniak? 
Meisje-ach, hij is de 
minnaar - Nou, het is duidelijk. 
Langs het appartement van de gangster voorbij, hoort de geliefde lachen. Hij gaat de halfopen deur binnen. 
Geliefde komt de kamer binnen. En waar is het lijk? 
Militsioner - en hij ging naar huis. 
Lover-Nou, het is duidelijk zoals altijd. Giet een glas wodka en drinkt een pruik.
Het zien van de klok op haar echtgenoot scheurt ze af. 
Man - denk je niet dat hij ons ook niet betaalt. 
Het meisje - we werken de komende week "in de generaal", je kunt lid worden van ons vriendelijke team. 
Lover, ik wil hem leiden. 
De man klopt traag aan de deur. 
Mannetje gaap open, anders dood ik je. 
De generaal zit in zijn onderbroek en belt naar de telefoon. 
Vrouw tot het algemene tijdperk is verdwenen. 
De generaal staat op en pakt een fles en drinkt uit zijn keel. 
Vrouw, waar ben je? 
Generaal - Nou ja, voor moed. 
Vrouw - ga je gang. De generaal klimt door de bolkon. 
De generaal-Svetka? Ik ben het geweer vergeten
Vrouw is het verdriet van uien. Verbindt hem met het touw en laat het pistool naar de generaal vallen. 
In de keuken, de bandiet en het meisje. 
Meisje-zoals het kwam. 
Bandit - Kom op. 
Bandiet-deze wie? 
Generaal En wie ben jij? 
De bandiet haalt zijn pistool tevoorschijn en wijst het naar de generaal. 
De generaal haalt ook het pistool uit zijn onderbroek. 
Bandit Je bent gek op mijn speeltje. 
Algemeen - en ik niet. 
Bandit-goed, je kunt gaan. 
Algemeen-Waar? 
Bandiet - en waar ga je heen? 
Algemeen - nu een minuutje. Komt naar het balkon. -Svetlana Leonidovna, en wat te doen? 
Vrouw is een idioot 
generaal - Waar is de idioot? 
De generaal komt de kamer binnen.
Bandit En heb je geen echt pistool? 
Algemeen - dit is 
Bandit - Wat is dit touw? 
De generaal - ja Svetka heeft vastgebonden, nu zal ik afscheuren. Torn het touw, een schot is hoorbaar. De bandiet met een kogelbeen valt op de vloer, de generaal valt in een zwijm. De vriendin van de gangster valt in een zwijm. Geliefde komt de kamer binnen. 
Een bandiet met een verbonden been zit op de bank. De generaal staat op en geeft hem een ​​fles wodka die hij drinkt en valt terug in een bezwijming. 
Lieverds bandiet dat je van Russische roulette houdt? 
Bandit-No 
Lover - en ik niet, maar het is noodzakelijk. 
De bandiet heft zijn hand op 
Lover-well
Bandiet - hier hebben we een oligarch, heel erg een vrouwelijke jager, dus zijn ene kamer volledig verstopt met dollars, de andere met goud en de derde .... 
Minnaar - daar ben ik het mee eens. Is dit legaal? 
Bandiet-goed, alles is hier relatief. 
Scène Nr. 5 
De oligarch komt met de auto naar de ingang. 
De bestuurder - Nou, zoals altijd, 15 minuten? 
De oligarch is niet tevreden over 2 uur. 
De oligarch komt het appartement binnen en begint het Licht te knuffelen en kussen en er klinkt een bel. 
Licht - De man is snel op het balkon. 
Oligarch - Ja, nee, ik kan dit nu niet doen. Ik zal hem alles uitleggen. 
Licht, jij dat hij een maniak heeft. 
Олигарх Niets waar ik niet mee correspondeerde. 
Opent de deur.
Oligarch - Hallo, ik zal je alles uitleggen. 
Op dit moment in het appartement met oplichters. 
De bandiet kijkt op zijn horloge - iets dat niet klimt. 
Nogmaals, in een appartement met oligarchen zitten man en vrouw in de keuken. 
Oligarch-A Wat moraliteit is, is niet alleen een mooi woord ... (drinkt een glas water) 
In een appartement met oplichters. 
Minnaar (plaatsvervanger) - een storing in uw bedrijf? 
Bandiet-goed, hoe zeg je dat ons bedrijf gewoon draait. 
Lover - Ik kwam in contact met de idioten. 
Bandiet - Ja, alles komt nu. 
Lover- En dit ... zijn ene kamer met dollars, de tweede met goud en de derde met wat? 
Bandiet - met diamanten. 
Lover- waarom?
Bandit-Hedging is. 
Lover - wat is het? 
Bandiet - ik weet het niet. 
In het appartement van Sveta. 
Oligarch-I tot slot, ik wil om vergeving vragen en u een kleine vergoeding voor uw morele lijden geven. 
Man en vrouw geanimeerd. De oligarch haalt 40 duizend dollar uit de portefeuille. 
Oligarch, je zult ze zeker niet nemen, maar ik zal aandringen. 
Echtgenoot Ja, natuurlijk, kom natuurlijk opnieuw. 
Oligarch-wat? 
De vrouw duwt haar man in de zij. 
Oligarch - Blijf bij Fedya. 
Echtgenoot (Fedya), ik zal het proberen. 
De oligarch komt uit de ingang. 
Bestuurder-2 uur 2 uur 
De oligarch stapt in de auto en vertrekt.
In het appartement van man en vrouw is er ruzie. 
Scène Nr. 8 
De man en vrouw komen het appartement binnen waar bandieten op de oligarch wachten. 
Bandit-Well, waar is hij? 
Echtgenoot-Ja ging omhoog als een duizendpoot. 
Bandit En wat is dit? - Laat het oog met een vinger zien. 
Echtgenoot-Ja, ik ging de rol aan. 
Bandit-liefhebber - Nou, er is nog een andere optie, fluistert in mijn oor. 
Lover Hoe zit het met jezelf? 
Bandiet, maar we hebben geen onaanraakbaren. 
Scène nr. 9 
De official verlaat de auto samen met de bewaker. 
Inbegrepen in het appartement. Zit op het bed. 
De vrouw brengt champagne naar de ambtenaar, verlaat de kamer.
De man probeert het appartement binnen te gaan, maar de bewakers blokkeren de deur. 
Vrouw noemt haar man - duidelijk. 
Scène Nr. 10 
In een kamer met bandieten. 
Bandit-inhoud - Hij klimt. 
Een bandiet met een vriend komt de kamer binnen, instrueert het pistool en laat het onmiddellijk zakken. 
Bandit-Che voor zaken? 
Vrouw - De deur werd geblokkeerd door bewakers. Maar dat is niet alles, de hele politieauto reed omhoog. 
Er klinkt een bel in het appartement. 
Geliefde - we zullen allemaal worden opgesloten. 
Bandiet - Geen plaatsvervanger, we hebben je geen campagne voor de verkiezingen gegeven, maar we geven ons niet levend over. 
Lover-Hoe? 
Bandietplan 69 is nooit mislukt. 
Scène Nr. 11 
Een bandiet vermomd als grootmoeder opent de deur.
Politieagent - Wat hebben de grootmoeders voor de medicijnen gekregen? 
Bandiet - wat kan niet? 
Politieagent - Waarom kan niet, je kunt en zelfs nodig hebben, maar ik zal de meisjes vragen te blijven. 
Bandit lover en politieagent (van de bende) gaan weg. Aan de muur hangen hun portretten "Ze worden gezocht door de politie" 
De ambtenaar en de echtgenoot komen van boven. De official overhandigt de envelop aan de politieagent. 
Scene No. 12 
Een ambtenaar, echtgenote, echtgenoot en gangster in de keuken. 
Officier - Dus laten we drinken voor de succesvolle afronding van de transactie. 
De officiële drinkt en valt langzaam flauw. De man bracht alleen een glas naar zijn mond toen hij zag dat de gevallen ambtenaar het glas terugstak en het mes nam.
Maar dan krijgt de gangster een klap uit de koekenpan van het meisje. 
Vrouw-goed gedaan Lenka, we rennen allemaal en worden dan snel wakker. 
Scènenummer 13 Op straat. 
Vrouw - Een pannenkoek en een koffer waren vergeten. 
Meisje bandiet, dat is een dwaas. 
Vrouw-kom tot ze tot bezinning komen. 
Meisje - en als? 
Vrouw - En nee als. 
Scènenummer 14 
De meisjes komen de kamer binnen, nemen de koffer en vervolgens komt een ambtenaar met een pistool de kamer binnen, gevolgd door een man met een verbonden hoofd. 
Officier - Wel, wat zijn slangen slangen? in de val gelopen. 
Scene № 15 
Echtgenoot-Vasily Petrovich goed, wat gaan we ermee doen? 
Officier, maar we zullen niets doen, laat hem gaan.
De man wendt zich tot de scheidsrechter en ziet dat zijn geweer op hem gericht is. 
Man-how? 
Agent - En hier is Fedya, ik wilde gemakkelijk geld, maar ze bestaan ​​niet. 
Hier komen de bandietenliefhebber en politieman de kamer binnen. 
Bandit En hoe gaat het? 
Scène 16 
Bandiet, minnaar en politieagent rennen weg, maar dan stopt de minnaar en gaat terug. 
Bandit, wat is er? 
De geliefde vergat zijn tijd. 
Politieagent - Nou, de hel met hen. 
Minnaar. Weet je waar mijn vader ze heeft gehouden? 
Politieagent - Nou, dat is je horloge in de kont. 
Minnaar - hier bleef hij en ging weg. 
De politie bandiet Gray vertelt hem dat je zwijgt, nu zijn agenten daar worden gegrepen en de Khan alles voor ons zal zijn.
Scène nummer 16 
Bandit officer? Heb je zelfs cartridges? 
Vrouw-één patroon. 
Bandit-Dai. Een schot wordt afgevuurd door een bandiet die een geweer neemt. Richt zijn hand en schiet. 
Bandit is a bitch 
Wife or two cartridges. 
Scene № 17 
Bandiet met verbonden hand. 
Bandiet-korter nu allemaal aanloop en naar ... .. 
Een politieman komt de kamer binnen. 
Politieagent - hier klagen huurders over het lawaai in uw appartement. 
Hij ziet de verbonden meisjes en haalt een pistool tevoorschijn. 
Politieagent - Hebben de meisjes je gemarteld? 
Het meisje met een grijns - heel veel. 
Politieagent per radio Els Alder Ik eist een versterking van sadisten hier.
De politieman in de auto - Aha reed nu het bedrijf. Schakelt de radio uit. - Ze kiezen idioten. 
Politieagent - Dus alle handen op één voor één verlaten we het appartement. 
De ambtenaar, ik vraag het gewoon. 
Een politieman, ik heb u niets te zeggen met een misdadige snuit. 
Een politieagent van een bende. Als een collega met een collega, ga ik misschien naar huis. 
Politieagent - over 10 jaar later zul je niet bang zijn. 
Meisje bandiet - Heel erg bedankt, onze redder. 
Politieagent - Het is niets dat mijn taak is om de zwakken te beschermen. Nu zullen we de lift bellen en we zullen gaan, maar laat ze op de trap vallen. 
Vrouw - je bent zo dapper. 
Politieagent - Nou, ik heb niet deelgenomen aan dergelijke problemen. 
Meisje - waar heb je het over?
Ze verlaten de lift en de bende daalt de trap af met hun handen omhoog. 
Vrouw - ik dacht dat er geen dommerdere mensen meer waren in de wereld, zo blijkt. 
Echtgenoot-A wij wat. 
Politieagent - Afwezige onderhandelaars 
Verlaat de ingang. 
Politieagent - Stap in de auto. 
Man: Waar we ook zitten, passen we niet. 
Politieagent, in de kofferbak van de rest zullen we duwen. 
Een politieagent van de bende-aga tot de eerste pasta, nu weet je wat boetes zijn? 
Politieagent - Oké, nu bel ik de kolonel, laat de machine sturen. Alo Colonel heeft de bus gestuurd, ik heb hier een bende gepakt ... Nou, ik weet niet wat, maar erg groot? .. Idioot? En waarom een ​​idioot? Te voet om te dragen? Dus ik heb net zoveel nieuwe schoenen gekocht. Ja, ik heb het begrepen. Nou ...
Hij kijkt rond, maar er is al niemand, stapt in de auto. 
Tweede politieagent - Wat was dat? 
Politieagent - En dit is x .. x..oh ... Halloween 
Tweede politieagent - Een in oktober 
De politieagent is al overgebracht naar augustus 
Na een tijdje viel alles op zijn plaats. 
De bandiet, de politieman en haar man smeken. 
De bandiet heeft een inscriptie op de tablet "Fall on a gift operation in Switzerland." 
De politieman "Ik heb 3 dagen niet gegeten, de vierde kan het niet uitstaan" 
Mijn man "Om het kitten te voeden" 
De bandiet en de politieman in petjes hebben bijna niets van de man een volledige pet. 
De man verzamelt zijn hoed en vertrekt.

Bandit Nou, stop. 
Politieagent-staande voorraad. 
De meisjes schrobben de ladder en zuchten droevig. 
Minnaar die een advertentie hangt "Kandidaat voor plaatsvervangers van Zhmurkin" 
Hun grootmoeder komt uit 
oma - wel, ga weg hier. 
Lover rent weg. 
De generaal praat met een kat. 
Algemeen - Hebben zulke mensen Vassily Petrovitsj niet meer, terwijl hij achter het podium stampte in twee maten in vier bedrijven, oh ik herinner hem twee roebels, en wat denk je? Ik heb geen pijlstaartrog opgegeven (zucht). 

       De vrouw (licht) komt binnen in het politie-uniform. 
Bandit En waar ben je voor, Svetka? 
De vrouw en vriendin van de bandiet tonen het certificaat van de politieagent.
Licht komt naar generaal-kameraad-generaal, je taak is voltooid. 
The General Rises-Smirno - en valt flauw. 
De hele bende wordt in een minibus geladen. 
  De minibus vertrekt. 
Het einde. 
  Journalist - Vertel je verhaal. 
De politieman Nou, patrouilleren in de straat, we kregen een telefoontje over het ongeluk, toen we op de site aankwamen, maakten we eerste hulp aan de slachtoffers, en toen in de struiken vond ik een koffer met geld, omdat we de eigenaar niet vonden van de koffer om het zelf te nemen. 
Journalist - en hebt u dit ziekenhuis gebouwd voor het geld dat u ontving? 
De politieagent, ik heb dit voetstuk niet gebouwd voor de tank met de opbrengst. 
Journalist, hoe reageerden uw familieleden hierop?
Politieagent - Nou, ze zeiden dat ik een idioot ben, maar ik denk het niet. 
Journalist - En wat gebeurde er toen? 
Politieagent - Nou, het bleek dat het geld nep was en nu (toont handboeien). Nou, laten we allemaal elkaar snel na 5 jaar ontmoeten. (De politie wordt met de hand genomen en naar de paddy-wagen gebracht). 
het einde 
Er zijn 2 opties voor het einde van de film. Schrijf naar e-mail lexalox2018@gmail.com.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...