Free Money

Loading...

вторник, 21 ноября 2017 г.

Filma "Scammers (Brooklyn Fraud)" scenārijs (stāsts) ir bezmaksas.


 Vienkārši vēlaties brīdināt jūs, ka jūs nesaprotat neko, jo šeit tikai dialogi tiek sniegti bez notikumu apraksta, un tas ir krievu tulkojums ar google, tāpēc ir ieejas, lai gan, ja jums ir smadzenes, visu var saprast))). Visi jautājumi autoram pa pastu lexalox2018@gmail.com. Skripts ir bezmaksas, bet sazinieties ar autoru. 
Vārdus var mainīt uz jebkuru, atkarībā no filmas ražošanas valsts.



Vīrs atgriežas no komandējuma, mīļotājs uzkāp uz nākamo balkonu, kur viņš satiekas ar bandītu un viņa draudzeni. Bandīts piedāvā spēlēt krievu ruleti un nejauši nogalina sevi. Lover mainās sieviešu kleita un aizbēg ar meiteni no dzīvokļa, ņemot čemodānu ar naudu. Bet ne tik vienkārši - tas ir scammers .... 

Filma nav grūti noņemt, tai nav vajadzīgi lieli ieguldījumi, un jūs varat nopelnīt $ 1000000. 
Lomas 
Sieva 25-45 gadi 
Vīrietis 30-50 gadus veca 
Lover 30-50 gadi 
Milicimants 25-50 gadi 
Bandīts (gangsteris) 30-50 
gangsteris Meitene 18-35 gadi 
Bezpajumtnieki ar bārdu 30-60 gadi. 
Vispārīgi 50-60 gadi
Arī šaušanai ir nepieciešami divi dzīvokļi ar balkoniem (uz laiku no 5 līdz 10 stundām). 
Milicijas (policijas) uniforma. Manekena revolveris Piedāvājums tiek nosūtīts uz e-pastu. 

                                              Brooklynas krāpšana. 
Vīrs - labi, atver lupatu ... Es viņu nogalināšu, nekavējoties atveru brudi. 
Lovera mēģināja kāpt zem gultas, tad slaucīja skapī, viņa sieva izvilka viņu no skapja un uzstāja uz balkona. 
Sieva - izdomājiet 
mīļāko - kā ? 
Vīrs ātri skrēja uz māju, skrēja uz guļamistabu, atvēra balkona durvis, pēc tam paklupa zem gultas, atlaist skapi, aizbāza bērnu istabā, jo viss bija pārbaudīts visās pārējās istabās, neviens nebija.
Viņš klusi devās uz virtuvi, kur viņa sieva pagatavoja. 
-Kaut kas notika? Lūdza sievu. 
Vīrs-Jā domāja, ka kredītkarte ir zaudēta. 
Sieva - Vai jums ir darījumu brauciens? 
Pēdējā brīdī vīrietis tika atcelts. 
Sieva A-ah 
Vīrs devās zālē, sēdēja uz dīvāna, ieslēdzās televizorā ar smaidu, bet pēc tam pamanīja cita rokas pulksteni. 
Šajā brīdī absolūti kails mīļotājs pārcēlās uz nākamo balkonu. 
Pēc tam, kad vīrs atstāja istabu, sieva izvilka savu mīļāko apģērbu no skapja un ievietoja atkritumu maisiņā un izlēja to no loga. 
Atkritumu maiss ar apģērbu atrada bum. Izvelkot to, viņš izvilka no sava jaka kabatas kredītkartes ar papīra gabalu, uz kura bija uzrakstīts pin kods.
Bezpajumtnieks - tas pats loshok ha ha ha. 
Lover pārvietojas uz tuvējo balkonu, kas iekāpās dzīvokļa durvīs, un pēc tam gangstera tipa vīrietis ar meiteni ieiet istabas durvīm. 
Bandīts (gangsteris) ir kas? 
Meitene ar pleciem plecu nospieda plecus. 
Bandīts ieliek meiteni un mīļāko uz dīvāna. 
Bandīts (gangsteris) -Kas tu esi? 
Lover -Deputat, viņš tikko mumbled. 
Bandīts - vai ir reāls? 
Lover-yeah 
Bandit (gangsteris) -Es vēl neesmu nogalinājis deputātus. 
Lover - Tu nedomā neko, tur vīrs ir atgriezies, un es no balkona esmu pārmācījis tevi, jo tava meitene pie manis nekas nav bijis.
Bandit, tu domā esmu stulba. Tu esi mana iestāde, kas gadiem ilgi ir uzcelta, nolaidot grīdu. 
Lover - es nevienam neteikšu. 
Bandīts Tāpēc es ticēju tev, vienkārši izej un blah blah blah ar savu mēli. 
Lover - Jā, es neesmu kapa. 
Bandīts - uz kapa, tas ir pareizi. Tagad mēs spēlēsim. Man tev patīk krievu rulete? 
Lover-No 
Bandit Un man nav, bet tas ir nepieciešams. 
Izvelk revolveri un sāk skaitīšanu. Viens, divi, trīs, četri, pieci, nāc pie bunny-walk, pēkšņi, mednieks-vybe-gaet 
  Lover podymaet roku, jūs varat jautājumu? 
Bandit-Nu 
Lover-Un ko jūs esat starp mums divi Vai jūs domājat? 
Bandit - Vai jūs domājat, ka esmu sucker? 
Lover-Nē, bet ir šāds iespaids.
Bandīts šūpo pats rokā. 
Bandīts, kas ir Szc? .... P ... 
Viņš asar ārā no aizkaru, lai attītu roku atpakaļ. 
Brīdinājums no augšas - izslēdziet televizoru, un es zvanu policijai uzreiz. 
Bandit Rots, es tevi slēgšu. Labi, es uzskatu par trim, godīgi. 
Lover, varbūt tev tas nav vajadzīgs? 
Bandīts - tev ir nepieciešams deputāts. Kad divi vai trīs cheaters piecus Bunny iznāca staigāt ... Pēkšņi, mednieks iztek, Straight-in zaķa-shoot-Piff-puff-oh-oh-oh-Umi-reet-bunny-moi.ha ha ha Labi tuvu acis. 
Lover - nekas es neaizverušu. 
Bandit - šeit ir bugger, jūs sapņojat par mani. Vēl aizvietotājs. Nu, ellē tev ... .. Es tev šautu un tā. Ieraksti, bet aizzīme nedeg. Atkārtojiet vienu reizi divas trīs.
Lover - Ko jūs atkal sākat ar mani. 
Bandīts - šeit rāpulis ir ieguvis visus cilvēkus kā cilvēkus, un tas, ka tam nepatīk, nav tā. Jā, mēs spēlējam ruleti. 
Pavirziet revolveri uz galda. Dula ir vērsta uz logu. 
Bandit-Nu, ko man tagad jādara? 
Lover - Tas nozīmē, ka purns ir vērsts uz gaismu, un gaisma ir Dievs, un Dievs saka, ka pietiekami daudz puišu ir muļķīgi doties mājās, labi, vai es eju? 
Bandit-taksometru zvans Kucēnu sauc par ha ha ha. Otrais kārta. 
Viņš pagrieza pistoli vēlreiz, barelu vērš pret viņu. 
Bandīts - viss kārtībā .... uz šāvēja? 
Lover - Tu esi traks. 
Bandīts - No šiem sniega deputātiem ziemā tu nevajadzēsi uzdot jautājumu. Paskaties uz mani.
Lover cieši aizveras acis. Bandīts šūpo un iekrīt istabas stūrī. 

Meitene - kāpēc tu viņu nogalinājāt? 
Lover - es viņu nezināju, viņš pats ar savu galvu aizrāva. 
Meitene - Jūsu izdrukas visā dzīvoklī? 
Lover - Kas izdrukā 
meiteni, un šeit policisti, un jūs pastāstīsi, kurš nošāva to, ko izdrukā, un pēc tam saviem draugiem cietumā jūs izskaidrosiet, kurš un kurš nogalināts. 
Lover, tas ir iestrēdzis. 
Meitene - nekas, kas iet uz citu sieviešu sievām. 
Lover, es nebiju gatavojas, bet tas notika. 
Meitene tuvojas čemodānam atklāj to. 
Meitene - tā ir jā. 
Lover-Nu ... Un tagad ko darīt? 
Meitene, vai mēs varam klausīties Mocartu? 
Lover Kāds jūs kidding, jūs apģērbs, kas tas ir.
Meitene - Viņš no viņa steanijas. 
Lover - Vai tu no līķa? 
Meitene - Labi, Lauva, es glāstu tevi. 
Cilvēks stāv sievietes kleitā, meitene piepilda viņa lūpas. 
Meitene - nekas līdzīgs tam nenotika, devās uz aborta upuri. 
Lover atstāj dzīvokli sieviešu kleita ar meiteni. Izraisīt liftu. 
Cilvēks nolaista pa kāpnēm. 
Vīrs - savienojiet mūs visus, man ir viņa fotogrāfija, jūs to nevarat uzņemt. Jā, un celofāna greiferi, ķēdes zāģis manā garāžā. 
Lifts atveras un ir policists. 
Militioner-Nu, meitenes ir tālu? 
Meiteņu prom Monte Carlo rulete. 
Milicis - un es ņemšu ha ha? 
Meitene - protams, 100 dolāri stundā.
Mililitārs-draudzene? 
Meitene - draudzene 10. 
Milicimam kā draudzenei zvanīt? 
Meitene 
-Stepa Miliciman -Stepa tālrunis mans tēvocis dos policists? A-ah 
Meitene Viņa ir mēms. 
Milicis-Jā (pārsteigts). Labi meitenes darbā nevar. Es sekošu tev ha ha. 
Meitenes pamet. 
Policists aicina dzīvokli. 
Bandīts pacēla savu vaigu. Durvju zvans Bandīts gatavojas atvērt durvis. Pastāv policists. 
Milicim-Kaimiņi sūdzas par troksni, kas jums ir ... ... Ko jūs sagriežat? 
Bandit-aga 
Militsioner - kāda diena šodien šodien. 
Bandīts Nekad pasaki mani.  
Viņš noslauka sviedri no pieres ar roku, kurā viņš tur pistoli. 
                                             Šis nav gala 
paraksts 
. Policists mani ieraudzīja. 
Bandit-balvas šodien nebūs Vasilijs Petrovičs. 
Policists pēkšņi plūst. 
Vīrs tuvojas šādai situācijai. 
Mans vīrs, es redzēju nedaudz neskaidru, nepazeminājās. 
Bandīta balva nebūs. 
Sieva - es biju viņu tik nobijies. (Otrā iespēja ir Aaaaaa) 
Bandit-No 
Bandit pa tālruni, Lenochka, labi, mēs strādājam saskaņā ar veco shēmu, jā, jā māja, dzīvoklis, automašīna, mēs ņemam visu .... māja? Un kur ir dāha? Pennutiuki? Nu, dāha varbūt pametīsimies, mēs neesam dzīvnieki ha ha ha.
Bandīts nāk pie vīra, sievas, milicijas, un rokās katru aploksni. 
Bandit -Well, ka nākamajā nedēļā mums ir ministrs, lūdzu, neaizmirstiet darbu. 
Dzīvoklī izplūst dzeramais bum. 
Bandīts-Nikolajs Ivanovich atkal par veco? 
Bezpajumtnieks stāv galvu uz leju. 
Bandīts nodod aploksni bezpajumtniekiem, šoreiz tas atkārtojas. Vai tu saproti? 
Bezpajumtnieki vīrietis pamāj galvu. 
Bandit-Nikolai Ivanovich (vēl uzstājīgāk) Nikolai Ivanovich. 
Bezpajumtnieku dod kredītkartes. 
Bandit-Pēdējo reizi Padla.. 
Bandītu kļūst visai grupai -. Goodbye 
Lai varētu turpināt. 
Scene ielas.
Cilvēks iet ar bandīta draugu un pēkšņi atceras pulksteni. 
Lover-Clock 
Girl-Kāds pulkstenis? 
Cilvēks-Mans tēvs pavada visu karu ass, kas stiepjas kaut ko, kas mani aizvedīs, un es aizmirsu viņus no šī b. .. Pagriež un iet atpakaļ. 
Meitene - kur tu esi maniaks, viņš kopā ar viņu nogalināja piecus cilvēkus, lai labāk nezaudētos. 
Cilvēks apstājas: kas ir maniaks? 
Meitene-Au-labi, viņš ir 
mīļākais. Tas ir skaidrs. 
Pāri gangstera dzīvoklim, mīļākais dzirso smiekli. Viņš ieiet pusei atvērtās durvis. 
Lover ieiet istabā. Un kur ir līķis? 
Mililitārs - Un viņš devās mājās. 
Lover-Nu, tas ir skaidrs kā vienmēr. Ielej glāzi degvīna un dzērienus sniffing parūka.
Redzot pulksteni viņas vīra asaras tos off. 
Vīrs - vai jūs domājat, ka viņš mums arī nemaksā. 
Meitene - mēs strādājam nākamajā nedēļā "Ģenerāldirektorātā", jūs varat pievienoties mūsu draudzīgajai komandai. 
Lover, es gribu viņu vadīt. 
Vīrs lēnām klauvē pie durvīm. 
Male zawn-open, vai es tevi nogalināšu. 
Ģenerālis sēž viņa apakšbiksēs, zvanot pa tālruni. 
Sieva uz General-Time ir aizgājusi. 
Vispārējs uzkāpjas un ņem pudeli un dzērienus no viņa kakla. 
Sieva, kur tu esi? 
Vispārīgi - Nu, par drosmi. 
Sieva - iet uz priekšu. Ģenerāte uzkāps pa bolkonu. 
General-Svetka? Es aizmirsu lielgabalu
Sieva ir sīpolu skumjas. Saistīsies ar virvi un nolaiž pistoli Generalam. 
Virtuvē, bandīts un meitene. 
Meitene, kā tas nāca. 
Bandīts-nāc 
Bandīts-Tas Kas? 
Vispārīgi un kas tu esi? 
Bandīts izvelk savu pistoli un norāda uz ģenerālu. 
Ģeneral arī izvelk pistoli no savām apakšbiksītēm. 
Bandīts Jūs esat traki par manu rotaļlietu. 
Vispārīgi - un man nav. 
Bandit-Nu, tu vari iet. 
Vispārīgi kur? 
Bandīts - un kur tu dodies? 
Vispārīgi - tagad ir minūti. Nāc uz balkonu. -Svetlana Leonidovna, un ko darīt tālāk? 
Sieva ir idiots 
ģenerālis - kur ir idiots? 
Vispārējā ieiet istabā.
Bandīts Un tev nav īsts lielgabals? 
General -Tas ir 
Bandit-Kas ir šī virve? 
Ģenerāldirektors Jā Svetka ir saistīts, tagad es noberšu. Jogs virve, šāviens ir dzirdēts. Bandīts ar aizzīmju kāju nokrīt uz grīdas, ģenerālis nokrīt uz zibens. Gangsteres draudzene iekrīt zibens. Lover ieiet istabā. 
Gultas vietā sēž bandīts ar bandage kāju. Vispārējais iemīļotais rokās viņu ar degvīna pudeli, ko viņš dzer un atgriežas pazemībā. 
Mīļākais bandīts, kas tev patīk krievu rulete? 
Bandīts-ne 
mīļākais - un man nav, bet tas ir nepieciešams. 
Bandīts paaugstina viņa roku 
Lover-well
Bandit-Šeit mums ir oligarhs, ļoti sieviešu mednieks, tāpēc viņa viena istaba ir pilnībā aizsērējusi dolāros, otra - ar zeltu, un trešais ... 
Lover - es piekrītu. Vai tas ir likumīgs? 
Bandit-Nu, šeit viss ir relatīvs. 
5. ainas. 
Oligarhs ierodas ar automašīnu uz ieeju. 
Vadītājs-Nu, kā vienmēr, 15 minūtes? 
Oligarhs ir nepatīkams 2 stundas. 
Oligarhs nonāk dzīvoklī un sāk apsēsties un noskūpstīt Gaismu un durvju zvana gredzenus. 
Gaisma - vīrs ir ātri uz balkona. 
Oligarhs - Jā, nē, es to nevaru izdarīt tieši tagad. Es viņam visu izskaidrošu. 
Viegls, ka tev ir maniaks. 
Олигарх Nekas, ar ko es tādu neatrodu. 
Atver durvis.
Oligarh-Sveiks, es visu jums izskaidrošu. 
Šajā laikā dzīvoklī ar scammers. 
Bandīts apskata viņa pulksteni - kaut kas nav kāpt. 
Atkal, dzīvoklī ar oligarhiem, vīrs un sieva strādā virtuvē. 
Oligarh-A Kas ir morāle nav tikai skaists vārds ... (dzer glāzi ūdens) 
Dzīvoklī ar scammers. 
Lover (deputāts), vai jūsu biznesā bija trieciens? 
Bandit-Nu, kā pateikt, mūsu bizness ir tikai vērpšana. 
Lover - Es sazinājos ar idiotiem. 
Bandits-Jā, viss būs tieši tagad. 
Lover - Un tas ... viņa ir viena istaba ar dolāru, otrais ar zeltu, un trešais ar ko? 
Bandīts ar dimantiem. 
Mīļākais - kāpēc?
Bandit-Hedging ir. 
Lover - Kas tas ir? 
Bandīts-es nezinu. 
Sveta dzīvoklī. 
Noslēgumā Oligarhs, es gribu lūgt piedošanu un dot jums nelielu atlīdzību par jūsu morālajām ciešanām. 
Vīrs un sieva animācijas. Oligarhs no portfeļa izņem 40 tūkstošus dolāru. 
Oligarhs, jūs noteikti tos neuzņemsiet, bet es uzstāšos. 
Vīrs Jā, protams, protams, nāk atkal. 
Oligarh-ko? 
Sieva nospiež savu vīru pusē. 
Oligarh - palieciet kopā ar Fedju. 
Vīrs (Fedja) Es mēģināšu. 
Oligarhs iziet no ieejas. 
Vadītājs-2 stundas 2 stundas 
Oligarhs nokļūst automašīnā un atstāj.
Vīra un sievas dzīvoklī ir cīņa. 
Ainas Nr. 8 
Vīrs un sieva ieiet dzīvoklī, kur bandīti gaid oligarhu. 
Bandit-Nu, kur viņš ir? 
Vīrs-Jā pieauga kā simtkilometrs. 
Bandīts un kas tas ir? -Rādīt acu ar pirkstu 
Vīrs-Jā, es iesaistījos lomā. 
Bandit mīļākais - Nu, ir vēl viena iespēja, čukst manā ausī. 
Lover Kas par sevi? 
Bandīts, bet mums nav neaiztiķu. 
Ainas Nr. 9 
Amatpersona automašīnu atstāj kopā ar apsargu. 
Iekļauts dzīvoklī. Sēž uz gultas. 
Sieva ierodas pie amatpersonas šampanieša, atstāj istabu.
Vīrs mēģina iekļūt dzīvoklī, bet sargi bloķē durvis. 
Sieva sauc savu vīru - Skaidri. 
Ainas Nr. 10 
istabā ar bandītiem. 
Bandītu saturs - viņš kāpj. 
Bandīts ar draugu ieiet istabā uzdod ieroci un nekavējoties to pazemina. 
Bandit-Che par biznesu? 
Sieva - durvis aizslēdza apsargi. Bet tas vēl nav viss, visa policijas automašīna brauca uz augšu. 
Dzīvoklī zvana zvans. 
Lover - mēs visi tiksim ieslodzīti. 
Bandit -Viens deputāts, mēs neesam nopelnījuši priekšvēlēšanu kampaņu, bet mēs nepārdodim dzīvs. 
Mīļākais - kā? 
Bandit-Plan numurs 69 nekad neizdevās. 
11. aina 
Atver durvis bandīts, kas noslēpts kā vecmāmiņa.
Policists - ko vecmāmiņas iegādājās par zālēm? 
Bandīts-ko nevar? 
Policists-Kāpēc nevar, jūs varat un pat nepieciešams, bet es prasu, lai meitenes paliktu. 
Bandit mīļākais un policists (no bandas) atstāj. Uz sienas pakārt savus portretus "Tie policija meklē" 
. Ierēdnis un vīrs nokrīt no augšas. Amatpersona apgādā ar policistu. 
12. ainas 
virtuvē ierēdnis, sieva, vīrs un gangsteres meitene. 
Amatpersona - ļaujiet mums dzert, lai veiksmīgi pabeigtu darījumu. 
Oficiālie dzērieni un lēnām mazinās. Vīrs atnesa muti glāzi, kad ieraudzīja, ka kritušais ierēdnis glābēja muguru un paņēma nazi.
Bet tad gangsteris izdala triecienu no meitenes cepama panna. 
Sieva - labi darīts Lenka, mēs visi palaistam, un pēc tam drīz pamodosimies. 
Ainas numurs 13 Uz ielas. 
Sieva - tika aizmirsts pankūka un čemodāns. 
Meitene bandīts, tas ir muļķis. 
Sieva - nāc, kamēr viņi nonāk līdz viņu sajūtām. 
Meitene-un ja? 
Sieva - un nē, ja. 
Ainas numurs 14 
Meitenes iekļūst telpā, ņem koferi, un tad ierodas ierēdnis ar ieroci, pēc tam vīrs ar pārsējs galvu. 
Amatpersona - Nu, kādas ir čūskas čūskas? iekrita slazdā. 
Skats № 15 
Vīrs-Vasilijs Petrovičs labi, ko mēs ar viņiem darīsim? 
Amatpersona, bet mēs nedarīsim neko, ļaujiet viņam iet.
Vīrs vēršas pie ierēdņa un redz, ka viņa ierocis ir norādīts uz viņu. 
Vīrietis-kā? 
Amatpersona - Un šeit ir Fedja, es gribēju viegli naudu, bet viņiem nepastāv. 
Šeit bandit mīļākais un policists ieiet istabā. 
Bandīts un kā tas notiek? 
Ainas 16 
Bandīts, mīļākais un policists aizbēga ceļā, bet tad mīļākais apstājas un iet atpakaļ. 
Bandīts, kas tas ir? 
Cilvēks aizmirsa savu laiku. 
Policists - Nu, ellē ar viņiem. 
Lover - Vai jūs zināt, kur mans tēvs mani turēja? 
Policists - Nu, tas ir tavs pulkstenis ass. 
Lover - Šeit viņš tur un atstāj. 
Policijas bandīts Grey stāsta viņam, ka tu esi kluss, tagad viņa policisti tur tiks turēti, un viss khans būs mums visiem.
Ainas nr. 16 
bandīts komandieris? Vai jums pat ir patronas? 
Sieva-One kārtridžs. 
Bandit-Dai. Kad kāds bandis uzņem šauteni, viņu izšauj. Uzbrūk viņa rokam un dzinumiem. 
Bandīts ir kuce 
sieva vai divas kārtridži. 
Ainas nr. 17 
Bandīts ar bandaged hand. 
Tagad visi Bandit-Shorter gatavojas un ... .. 
Policists ieiet istabā. 
Policists-Šeit īrnieki sūdzas par troksni jūsu dzīvoklī. 
Viņš redz saistītās meitenes, izvelk ieroci. 
Policists - meitenes jūs spīdzināja? 
Meitene ar smiekliem - ļoti daudz. 
Policists ar radio Alder alks I ozols zvanu pastiprināšana šeit banda sadistiem.
Policija automašīnā Aha tagad vadīja uzņēmumu. Izslēdz radio. - Viņi izvēlas idiotas. 
Policists - Tātad visas pa vienām rokām pa vienam atstājam dzīvokli. 
Amatpersona, es vienkārši jautāju. 
Policemans, man tev nekas nav jādara ar noziedzīgu purnu. 
Policists no banda. Kā kolēģis ar kolēģi, varbūt es eju mājās. 
Policists-Jūs nebaidieties apmēram 10 gadus vēlāk. 
Meitene bandits-Liels paldies, mūsu glābējs. 
Policists-Tas nav nekas, mans uzdevums ir aizsargāt vājos. Tagad mēs piezvanīsim uz liftu un mēs ejam, bet ļaujim viņiem staigāt pa kāpnēm. 
Sieva - tu esi tik drosmīgs. 
Policists - Nu, es nepiedalījos šādās nepatikās. 
Meitene - par ko tu runā.
Viņi atstāj liftu, un banda lejā uz leju pa kāpnēm. 
Sieva - es domāju, ka pasaulē nav vairāk stulbu, tas izrādās. 
Vīrs - mēs, kas. 
Policists - Neatlasi sarunu dalībnieki 
Iziet no ieejas. 
Policijas virsnieks - nokļūstiet automašīnā. 
Vīrs: kur mēs sēdējam, mēs neietilpstam. 
Policists, pārējo bagāžnieku daļā mēs uzlēksim. 
Policists no bandas-uz uz pirmo pastas, tagad jūs zināt, ko naudas sods? 
Policists-Labi, tagad es zvanu pulkvedim, ļaujiet mašīnai sūtīt. Alo pulkvedis nosūta autobusu, es nozvejojos kādu bandu ... Nu, es nezinu, kas, bet ļoti liels? .. Idiots? Un kāpēc idiots? Uz kājām, lai veiktu? Tāpēc es nopirku jaunus kurpes tikpat tālu .. Jā, es sapratu. Nu ...
Viņš apskata, bet jau neviens nav, nokļūst automašīnā. 
Otrais policists-Kas tas bija? 
Policists - Un tas ir x .. x..oh ... Halovīns 
Otrais policists-Viens oktobrī Policionārs 
jau ir pārsūtīts uz augustu 
Pēc brīža viss nokļuva vietā. 
Bandīts, policists un viņas vīrs ubagot. 
Bandītei ir uzraksts uz planšetdatora "Fall on a gift action in Switzerland". 
Policists: "Es neēdu 3 dienas, ceturtais nevar nostāvēt" 
Mans vīrs "barot kaķēnu" 
Bandīts un policists cepurītes ir gandrīz nekas vīrs pilna vāciņu. 
Vīrs savāc cepuri un atstāj.

Bandit Nu, apstāties. 
Policists-Pastāvīgais krājums. 
Meitenes trakojas ar kāpnēm un skumji skaņas. 
Mīlētājam ir reklāmas zīme "Kandidāts Žmurkina deputātiem". 
Viņu vecmāmiņa iznāca 
vecmāmiņa, izkļūt no šejienes. 
Mīļotājs aizbēg. 
Ģenerālis runā ar kaķi. 
Ģenerālis - vai šādiem cilvēkiem vairs nav Vasilijas Petroviča, jo viņš četrās pakāpēs stūmēja aiz skatuves divos bāros, vai es atceros viņu divus rubļus, un ko tu domā? Es nesniedzu (nopūtos) stingray. 

       Sieva (gaisma) ieiet policijas formā. 
Bandīts Un ko jūs esat, lai Svetka uzģērbtu. 
Bandīta sieva un draudzene parāda policijas darbinieka apliecību.
Gaisma nāk pie General-Comrade General, jūsu uzdevums ir pabeigts. 
General Rises-Smirno - un faints. 
Visa banda tiek iekrauta mikroautobusā. 
  Mikroautobuss atstāj. 
Beigas. 
  Žurnālists - pastāstiet savu stāstu. 
Policists Labi, patrulējot ielu, sazinājāmies ar nelaimes gadījumu, kad ieradāmies vietā, mēs sniedzām pirmo palīdzību upuriem, un tad krēslos es atradu čemodānu ar naudu, jo mēs neatradām īpašnieku no čemodāna, lai to pats uzņemtu. 
Žurnālists - un vai jūs izveidojāt šo slimnīcu par saņemto naudu? 
Policists, es nesagatavoju šo tvertnes pjedestālu ar ieņēmumiem. 
Kā žurnālists teica, ka jūsu radinieki uz to reaģēja?
Policists-Nu, viņi teica, ka esmu dīvains, bet es to nedomāju. 
Žurnālists-Un kas tad notika? 
Policists - Nu, izrādījās, ka nauda bija viltota un tagad (rāda roku dzelžus). Labi, viss būsim drīz pēc pieciem gadiem. (Policijas tiek ņemtas ar rokām un tiek nogādātas uz bruņu vagonu). 
beigas 
Ir divas iespējas filmēšanas beigām. Uzrakstiet uz e-pastu lexalox2018@gmail.com.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...