Free Money

Loading...

среда, 16 ноября 2016 г.

50 Selebriti bogel yang ditimbulkan Untuk Playboy 18+



Selama bertahun-tahun banyak panas, wanita bogel telah menghiasi halaman Playboy . Dan sebanyak orang berdarah panas semua seperti mendapat mengintip di Playmate-bermimpi oleh  Hugh Hefner  menjadi gadis sebelah, dilucutkan terdedah untuk kemudahan-apa-apa anda telah faktor menganga pada kulit selebriti.Ikon filem, bintang TV, ahli sukan, supermodel-peminat tahu mereka dengan pakaian mereka pada, dan banyak orang-orang peminat mahu melihat mereka dengan pakaian mereka di luar.
Playboy  dilancarkan pada bulan Disember 1953 dengan seorang selebriti di kulit hadapan dan di muka-Marilyn Monroe (yang tidak benar-benar menimbulkan untuk mag) tetapi majalah benar-benar tidak berdagang dalam bogel terkenal dengan pasangan pertama dekad. Gadis-gadis dalam  Playboy  biasanya mempunyai nama-nama seperti Phyllis dan Melba, dan walaupun mereka adalah keindahan tertinggi, mereka tidak terkenal di luar jenama.
Sekitar awal tahun 80-an, yang berubah. Playboy  mendapat hip dengan nilai telanjang wanita terkenal. Pictorials oleh   Drew Barrymore , Jenny McCarthy , dan Pamela Anderson adalah sebahagian daripada contoh terawal selebriti yang memutuskan untuk "melakukan  Playboy ," frasa yang kini merupakan cadangan yang sentiasa ada untuk setiap bintang kecil dengan satu atau dua filem di bawah tali pinggang beliau. Pada lewat tahun 90an ',  Playboy  penuh-on ketagih selebriti. Dan jika tiada selebriti, mag akan berjalan saudara selebriti, bekas selebriti, gadis-gadis yang kelihatan seperti selebriti, kanak-kanak perempuan yang pernah tidur dengan selebriti dan, sudah tentu,  Playboy  model yang mempunyai diri mereka mencapai beberapa tahap selebriti. 
Katakanlah apa yang anda akan mengenai memaparkan barang-barang, ia masih dianggap satu penghormatan untuk diminta untuk berada dalam  Playboy , dan wanita yang terkenal yang telah melakukannya telah membuat peminat mereka gembira dan ditukar yang baru. Apabila Bunny panggilan, ia mengambil jenis tertentu wanita untuk menyahut seruan-sini yang merupakan 50 selebriti terhangat yang melakukan.





50. Amanda Beard






Issue : Julai 2007

Amanda adalah Olimpik Amerika sex simbol dipersoalkan, jawapan lambat untuk Jerman Katarina Witt. Beliau dibesarkan pada temasya di depan mata kita - di Sukan Olimpik pertama, Atlanta '96, dia baru berusia 14 tahun. Dia berbogel pada tahun 2007, tetapi tidak sebagai pos-skrip - dia membuat pasukan Olimpik 2008, dan telah dilantik bersama kapten dengan rakan-rakan hotties Dara Torres dan Nancy Coughlin.

49. Shannen Doherty






Issue : March 1994, Disember 2003

Atau gerai surat khabar hit bergambar Doherty sejurus sebelum watak itu, Brenda Walsh, kiri  Beverly Hills, 90210 . Jika anda suka gadis itu tidak baik, Brenda adalah cawan teh. Ia telah berkata bahawa Shannen adalah sedikit kamera Brenda off juga, dan bahawa geseran dengan pelakon yang lain membawa kepada pemecatannya.Apabila dia muncul bogel dalam Playboy-walaupun ia hanya tiga gambar dalam bergambar mempromosi "seks selamat" yang lebih besar -Semua harapan anda telah disahkan. Apa-gadis yang tidak baik.

48. Lindsay Lohan






Issue : Januari / Februari 2012

Amerika mempunyai emosi bercampur-campur apabila berita memecahkan bahawa Lindsay akan menyamar untuk  Playboy.  Gaya hidup melulu beliau, mereka berkata, telah merosakkan rupa, dan bergambar yang boleh menjadi bangkai kereta api. Nah, itu hanya tidak kes itu, dan penghormatan Lindsay untuk Marilyn Monroe adalah sempurna seksi.





47. Drew Barrymore






Issue : Januari 1995

Drew hanya 19 apabila dia menyamar untuk  Playboy , tetapi dia akan telah menjalani kehidupan rock-bintang. Dan bukan jenis yang baik batu bintang hidup dia akan Studio 54 dan melakukan kok sebagai pra-remaja. Beliau mendapat najis bersama-sama, walaupun, dan hari ini adalah bintang bankable, tetapi pada tahun 1995 dia masih kanak-kanak liar. Ia adalah sekitar masa ini, mana yang diketahui, bahawa dia pemimpin-pemimpin hari jadi kanak-kanak lelaki David Letterman di acara ceramah beliau.

46. ​​Vanity






Issue : Mei 1985, April 1988

Anda perlu menyerahkan kepada Prince-dude tahu kecantikan apabila dia melihatnya sendiri. Beliau mendapati Denise Matthews, memberikannya nama pentas sejuk, dan meletakkan beliau dalam kumpulan yang dipanggil Vanity 6 (mereka mempunyai hit dengan lagu "Girl Nasty"). Semuanya akhirnya mendarat Vanity, kerana dia telah dipanggil oleh The Purple One, pasangan merebak di  Playboy .
Tahun kemudian, satu lagi Prince anak didik, Carmen Electra, akan membuktikan lebih berjaya.

45. Lizzy Jagger






Issue : Jun 2011

Dalam dunia sebenar, Mick Jagger mungkin akan menumbuk lampu keluar kerana ingin melihat anaknya telanjang. Terima kasih kepada  Playboy , anda boleh melakukan ini tanpa konfrontasi. Sebagai bonus, anda boleh melihat penyebaran ibunya Jerry Hall sendiri dari tahun 1985.





44. Farrah Fawcett






Issue : Disember 1995, Julai 1997

Farrah menjadi ikon 70-an terima kasih kepada poster yang menjual 12 juta unit dan peranan alpha-babe pada  Charlie Angels , tetapi dia menolak permintaan untuk bogel semua kariernya-sehingga, pada usia 48, dia membuat keputusan untuk mendapatkan telanjang untuk  Playboy . (Dia telah muncul di kulit 17 tahun sebelum ini, tetapi tidak bogel di laman dalaman.)

43. Diora Baird






Issue : Ogos 2005

Pada abad ke-21, selebriti boleh menjadi satu perkara yang sukar untuk menentukan, terutamanya dalam TV realiti dan pemuda-mag diilhamkan model fanatik. Jadi, Diora Baird, seorang wanita terkenal kerana menjadi menarik disetiap indah dan bersemangat kasar.
Beliau mendapat sampul  Playboy  tujuh tahun lalu dan bertukar salah satu daripada gambar rajah yang terbaik era, semua berdasarkan iman yang dia akan menjadi bintang besar. Dia bukan bintang besar oleh mana-mana ukuran yang objektif, tetapi dia seorang bintang besar kepada kami.

42. Tricia Helfer






Issue : February 2007

Geeks di mana-mana bergembira pada tahun 2007 apabila mereka ternampak kegemaran mereka  Battlestar Galactica  Cylon humanoid pada penutup. Ia membawa dimensi baru kepada idea "Frak-ing."





41. Madonna






Issue : September 1985 Oktober 1994

Sebelum Madonna adalah "Madonna" dia hanya seorang wanita cuba untuk membuatnya dan memerlukan wang tunai. Apabila dia mendapati kemasyhuran beliau dan di ambang kerjaya filem pada tahun 1985, beberapa gambar bogel lama telah dikeluarkan dalam majalah itu. "Like a Virgin" bintang enggan memohon maaf dan menghiasi sampul isu ikonik ini.

40. Kiana Tom






Issue : Mei 2002

Pada pertengahan dan lewat 90-an, Tom menganjurkan program latihan yang sangat popular di ESPN, dan banyak orang-orang yang melihat ia tidak bersenam langsung.Dia cantik, dan dia tidak kisah berdagang di atasnya. Lagipun, menunjukkan beliau dipanggil  Kiana Tom Rayuan Flex . Dia tahu apa yang dia lakukan, dan begitu juga Playboy Yang Tetap garis perlindungan "ESPN Kecergasan Guru Kiana Tom: Dapatkan keras dalam Six Seconds" adalah salah satu yang paling halus majalah yang pernah berjalan. Dan itu berkata sesuatu.

39. Daryl Hannah






Issue : November 2003

kerjaya Daryl Hannah mendapat penyusunan semula pada tahun 2003 apabila dia membintangi filem dendam  Kill Bill.  Tetapi perlindungan itu sendiri membuatkan kita nostalgia untuk hari duyung beliau dalam  Splash .





38. Winter Zoli






Issue : Mac 2011

Zoli memainkan filem bintang dewasa di FX melanda  Sons of Anarchy , jadi dia berkata, dia telah sediakan baginya  Playboy  menembak. Dia muncul topless di sampul Mac 2011 isu, di mana dia mengakui, "Ternyata bogel tidak menjadi masalah bagi saya." Dan ia bukan satu masalah untuk beribu-ribu yang mengutip mag.

37. Charisma Carpenter






Issue : Jun 2004

The Charisma Carpenter sempurna dinamakan telah mendapat peminat kepada kekuatan  Buffy the Vampire Slayer  dan spinoff yang  Angel , tetapi kerjaya sebagai bintang filem atau plumbum TV tidak pernah datang membuahkan hasil.
Playboy  tidak tahu bahawa pada tahun 2004; pada masa itu, jangka Carpenter pada Angel  telah membungkus dan dia telah membuat semua "babe panas" senarai. Dia seolah-olah berada di jalan ke atas. Dan dia kelihatan cantik.

36. Leeann Tweeden






Issue : Ogos 1996, Disember 2011

Leeann adalah di sampul majalah pada tahun 1996, dan muncul dalam dalam bergambar tentang "hardbody" gadis-gadis daripada ESPN. Dan dia telah memakai apa yang akan datang yang dikenali, sepuluh tahun kemudian, sebagai "rambut coli."Pembaca kecewa adalah tahun bersyukur kemudian, pada tahun 2011. Dalam pada itu, Tweeden telah meningkat kepada terkenal sebagai wartawan untuk  The  Best Damn Sukan Show Tempoh . 





35. Aubrey O'Day






Issue : Mac 2009

Aubrey O'Day mempunyai lebih daripada membuktikan dia layak kerjaya solo. Pada kemuncak drama sekitarnya Danity Kane Perpecahan, O'Day dilucutkan daripada itu di luar untuk Hugh Hefner dan membuat kita lupa bahawa terdapat juga adalah gadis-gadis lain dalam foursome Diddy.

34. Olivia Munn






Issue : Julai / Ogos 2009

Olivia tidak pergi bogel dalam dia  Playboy  meliputi bergambar-pembaca terpaksa menunggu beberapa tahun, bagi mereka gambar telefon bimbit terkenal bocor. Tetapi ia masih menembak seksi, dan  Playboy  mendapat dia ketika dia masih satu fenomena geek. Yang tidak selalunya saman kuat majalah itu, sebagai institusi Amerika sering nikmat mendapat satu bintang ditubuhkan dalam perjalanan jatuh meletakkan pertaruhan berisiko pada seorang wanita yang seolah-olah menjadi semakin meningkat.
Kredit di mana disebabkan kredit seperti Majalah itu sebagai permainan yang betul dengan meletakkan Munn pada penutup. Hanya setahun di belakang Complex, juga.

33. Kristy Swanson






Issue : November 2002

Kristy Swanson dibuat impian fanboys 'menjadi kenyataan apabila Buffy asal Vampire Slayer muncul dalam buff untuk majalah. Walaupun tanpa pakaian pada, dia masih membunuh kami.





32. Nicole "Coco" Austin






Issue : March 2008

bintang Coco ini semakin meningkat apabila dia menyamar untuk  Playboy ' isu muzik tahunan s, tetapi  Ice Suka Coco  masih tiga tahun di luar. Dalam pengalaman yang lalu, dia sepatutnya mendapat perlindungan. Sudah tentu, dalam pengalaman yang lalu, Coco mendapat apa sahaja yang dia mahu.

31. Sherilyn Fenn






Issue : Disember 1990

Apabila ia datang kepada kebogelan, masa tidak semestinya segala-galanya melainkan jika anda bercakap tentang selebriti. Playboy melakukan menembak dengan Fenn pada Disember 1990, perahu nelayan kecil-dab di pertengahan  Twin Peaks '  jangka.Pada masa itu, dia fatale femme di acara paling hangat TV. Anda tidak boleh melakukan lebih baik daripada itu.

30. Barbara Carrera






Issue : Mac 1982

ini Penggoda Nicaragua telah membuat beberapa filem dalam 70-an dan akan pergi untuk menjadi gadis Bond ( Never Say Never Again ) dan tetap di  Dallas . Tetapi dalam '82 dia menggalakkan  I, Juri , sebuah filem yang dibintangi oleh Armand Assante sebagai Detective Mike Hammer. Pengkritik suam pada filem, tetapi keputusan itu pada Barbara di kalangan pembaca Playboy adalah bulat.





29. Traci Bingham






Issue : Jun 1998

Traci Bingham dilindungi  Playboy  hanya sekali, dalam gambar komposit dengan lain  Baywatch  pelakon, tetapi gambar bogel beliau telah dipaparkan dalam mag beberapa kali. Beberapa edisi antarabangsa mempunyai perasaan yang baik untuk memberi tempat yang didambakan semua kepada dirinya sendiri: Itali, Jepun, Poland, Belanda. Dan Jerman melakukannya dua kali.

28. Eva Herzigova






Issue : Ogos 2004

Eva Herzigova membuat nama untuk dirinya sendiri dalam tahun 1994 sebagai menghadapi Wonderbra. Dalam iklan ikonik dia memakai bra hitam dan senyuman, disertai dengan kata-kata "HELLO, BOYS." Ketika itulah debut anda, apa yang anda lakukan untuk encore? Bagaimana anda berkata "Hello" sekali lagi dengan apa-apa kesan? Penyelesaian itu adalah jelas.

27. Sharon Stone






Issue : Julai 1990, Disember 1992

Pada tahun 1990, dua tahun sebelum dia menunjukkan off barang beliau dalam Instinct asas , kerjaya Stone berlepas selepas muncul dalam  Total Recall.  Apa yang memberi filem ini perhatian yang berhak? Stone bertepatan tayangan filem ini dengan pelepasan Julai 1990  Playboy  isu.





26. Garcelle Beauvais






Issue : Ogos 2007

Beauvais adalah seorang model yang berjaya untuk beberapa tahun sebelum mendarat peranan yang membuat dia terkenal: Fancy Monroe, objek kasih sayang protagonis di  The Jamie Foxx Show , yang berlari 1996-2001. Dia pergi untuk menjadi biasa di  NYPD Blue . Pada usia 40, beliau muncul dalam  Playboy , dan ia adalah bernilai menunggu.

25. Denise Richards






Issue : Disember 2004

Kembali pada bulan Disember 2004, Richards masih dengan Charlie Sheen dan dia baru sahaja melahirkan anak perempuan mereka lima bulan sebelum itu. Beliau membuktikan bahawa wanita masih boleh menjadi unbelievably seksi selepas bersalin, dan Charlie Sheen tidak benar-benar pemenang selepas kehilangan dia.

24. Arianny Celeste






Issue : November 2010

Sejak gusti profesional dan  Playboy  mendapat bersama-sama, terima kasih kepada seorang gadis bernama Rena Mero (lebih dikenali sebagai Sable), mag itu telah dapat bergantung kepada peminat bergelut untuk isu-isu blockbuster.
gusti profesional adalah palsu, kita tahu bahawa, tetapi kami cukup yakin banyak peminat WWE berkembang menjadi peminat MMA. gusti wanita telah menyiku oleh Ring Girls, dan yang setiap peminat perjuangan menunggu adalah Arianny Celeste.





23. Joanna Krupa






Issue : Julai 2005, Disember 2009

ada perang yang sangat jelas yang dilancarkan pada 90-an 'an dan awal 2000-an: Playboy vs "pemuda Mags"  Maxim  dan  FHM . Dan manakala mags pemuda dikunyah jauh di peredaran Bunny, konflik tidak mempunyai satu fenomena spinoff menarik:  Maxim  dan  FHM  dibelanjakan banyak tenaga beralih model ke selebriti dan kemudian  Playboy  menukik dalam dan mendapat mereka untuk mengambil pakaian mereka di luar.
Joanna Krupa adalah satu daripada dua contoh utama (yang satu lagi Vida Guerra). A baju renang dan pakaian model Poland yang mula membuat  Maxim  dan  FHM senarai panas, Krupa tidak pernah menjadi selebriti bona fide. Sehingga  Playboy melangkah masuk.

22. Rachel Hunter






Issue : April 2004

Sebelum satiating kita dengan dia  Playboy  bergambar, model baju renang yang mengusik kami bekas MTV-melihat diri remaja dengan sekeping satu di ibu panas lagu "Stacy s Ibu."

21. Stephanie Seymour






Issue : March 1991, Februari 1993

Stephanie adalah salah satu daripada wakil-wakil sahaja dari zaman kegemilangan yang  Sports Illustrated  isu baju renang untuk membuat senarai ini. Rakan-rakannya termasuk Elle MacPherson, Rachel Hunter, dan Cindy Crawford.
Seymour merupakan anak liar. Dua Her  Playboy  penampilan hampir beratur dengan hubungan dua tahun yang penuh beliau dengan Axl Rose, mungkin lelaki itu kurangnya menunjukkan pertarikhan dalam batu dan roll pada masa itu. Ia tidak berakhir secara baik.





20. Naomi Campbell






Issue : Disember 1999

Terdapat dua jenis orang di dunia ini: pemimpi dan realis. Apabila realis telah menulis daripada senarai Krismas mereka pada tahun 1999, Naomi Campbell Playboy isu adalah nombor satu. The pemimpi hanya meletakkan Naomi Campbell, salah satu model bahagian dekad ini, dalam bungkus hadiah putih.

19. Carmen Electra






Issue : April 2003, Januari 2009

Carmen Electra telah dikemukakan untuk majalah beberapa kali, tetapi 2009 adalah tahun keemasan. Untuk isu ulang tahun ke-55 mereka,  Playboy  memberikan Electra tempat perlindungan dan membuat roti bakar dunia untuk 55 tahun lagi.

18. Robin Givens






Issue : September 1994

Wanita yang ditangkap hati Mike Tyson telah pada satu ketika dianggap "wanita yang paling dibenci di Amerika." Hate adalah emotion- o yang kuat adalah nafsu.Walaupun dia  Playboy  bergambar berlaku lima tahun selepas perpecahan beliau dengan Tyson, pendapat umum masih bercampur-campur.





17. Dita Von Teese






Issue : Disember 2002

The penari olok-olok seksi, terkenal dengan hubungan beliau dengan Marilyn Manson, ditimbulkan untuk mag beberapa kali, tetapi ini adalah perlindungan pertama. Gambar-sempurna pin-up nampaknya mendapat inspirasi untuk menjadi glamor terima kasih dimodelkan untuk meneliti isu-isu lama ayahnya daripada Playboy .
Fakta menarik: untuk perlindungan beliau, penerbitan yang diperlukan beliau untuk mempunyai nama keluarga. Beliau memilih Von Treese daripada buku telefon, yang Playbo y  silap ejaan, memberi beliau nama Dita Von Teese itu. Dia terperangkap dengannya.

16. Kelly Brook






Issue : September 2010

Di antara semua tajuk yang disenaraikan untuk Brook, termasuk pelakon, usahawan, dan penyampai, Brook juga dikenali sebagai " Playboy  model." Ini kerana ini import English seksi dihancurkan dengan apa yang tidak dapat dinafikan salah satu yang paling tidak dapat dilupakan  Playboy  merebak dalam sejarah penerbitan itu.

15. Brooke Burke






Issue : 2001 Mei, November 2004

Pada tahun 2001, Brooke Burke masyhur beliau pada E 's!  Wild On , dan melihat masa dia  Menari Dengan Bintang  dalam pakaian tidak sopan dia mungkin telah dikembalikan beberapa fantasi lama anda tuan rumah televisyen. Sama seperti itu, kebimbangan anda berkibar-kibar jauh seperti lembaran Burke digunakan untuk menutup dirinya dalam dia isu November 2004.





14. Katarina Witt






Issue : Disember 1998

Katarina Witt akan turun dalam sejarah sebagai seorang tokoh skater Olimpik yang besar. Atlet dan  Playboy  boleh menjadi sesuai rumit, kerana wanita superfit sering tidak sesuai dengan estetika mag. Tetapi tidak Witt. Walaupun tidak ada syak lagi dia berada dalam keadaan yang sangat baik, dia juga adalah sempurna berbentuk indah.

13. Jenny McCarthy






Issue : June 1994, Julai 1996, Disember 1996, September 1997, Januari 2005, Julai 2012

Terdapat wanita yang muncul dalam  Playboy  berdasarkan pencapaian mereka, dan kemudian ada wanita yang muncul dari Amerika untuk menjadi gadis-next-pintu seks simbol. Mereka adalah rakan sepermainannya. Dan sering sekali, yang Playmate menerobos ke peringkat seterusnya dan menjadi selebriti.
Jenny McCarthy melakukannya serta sesiapa sahaja, pergi dari satu Playmate bergambar phenomenally popular untuk Playmate of the Year dan kemudian ke MTV berarti . Lebih daripada gula-gula mata, dia terbukti menjadi sialan lucu juga, berlaku untuk apear dalam  BASEketball  (1998) dan  Scary Movie 3  (2002). Tetapi dia tidak pernah berpaling beliau pada Playboy, kembali untuk melakukan bergambar (dan keenam cover) terbaru beliau hanya pada tahun lepas pada usia 39.

12. Vida Guerra






Issue : Disember 2008

Vida Guerra membuat sebahagian besar apa yang dia telah, parlaying beberapa gambar dalam  FHM  menjadi kerjaya besar-besaran sebagai model majalah. Apakah seorang wanita lakukan apabila dia pergi sejauh yang dia boleh dengan  Maxim  dan FHM ? Dia pergi monty penuh untuk  Playboy . Isu yang berbangkit adalah salah satu yang terbaik-penjual abad ke-21.





11. Kim Kardashian






Issue : Disember 2007

Sebagai cara untuk memiliki seksualiti beliau, yang telah dipamerkan selepas pita seks beliau bocor, Kardashian dikemukakan untuk  Playboy russia. Jelas tidak menyembunyikan apa-apa daripada kamera, pemotretan telah didokumenkan dalam siri realiti beliau,  Menunaikan Dengan itu Kardashians .

10. Stacey Dash






Issue : Ogos 2006

Walaupun Dash tidak pada penutup, sebutan semata-mata namanya dalam bahagian kandungan yang telah kami Melibas untuk penyebaran ASAP. Pun tidak bertujuan.Ini adalah perubahan yang nyata dari pakaian gila dan topi Mad Hatter kita tidak perlu lagi digunakan untuk melihat dia di atas  keliru dengan konsep .

9. Ursula Andress






Issue : June 1965, Disember 1981

Pada tahun 1964, Andress memenangi Golden Globe untuk New Star of the Year untuk peranannya sebagai gadis Bond, Honey Rider. Pada tahun 1965, simbol seks yang terbesar daripada 60-an pertama menunjukkan off glob emas beliau di dalam muka surat  Playboy . Apabila ditanya mengapa dia melakukan penyebaran, dia hanya menjawab, "Kerana saya cantik." 





8. Pamela Anderson






Issue : Oktober 1989, Februari 1991, Julai 1992, Ogos 1993, November 1994, Januari 1996, September 1997, Jun 1998, Februari 1999, Julai 2001, Mei 2004, Januari 2007, Januari 2011

Bom berambut perang Anderson telah menyamar untuk  Playboy  selama tiga dekad.Dia juga telah di naik penutup untuk majalah daripada mana-mana orang lain, jadi memilih satu adalah satu cabaran dan keistimewaan. Her lidah-di-pipi Januari 2007 shoot (gambar di atas) cukup banyak melambangkan hubungan beliau dengan jenama.

7. Tia Carrere






Issue : Disember 2006

Carrere mempunyai warisan Filipino / Cina / Sepanyol, dan berasal dari Hawaii. Dia meletup di awal 90-an 'dengan bahagian-bahagian di  Rising Sun ,  True Lies , dan Dunia Wayne . Muncul bogel di atas meja sepanjang kerjayanya, tetapi dia menolak keras. Kemudian selepas perceraian pada tahun 2000, dia menyamar untuk Bunny.

6. Raquel Welch






Issue : Disember 1979

Sebagai hadiah untuk  Playboy  pelanggan, Raquel Welch muncul di isu Disember mereka pada tahun 1979. simbol seks, dalam baju renang merah ketat beliau, sentiasa meninggalkan perkara yang perlu imaginasi, walaupun dalam isu itu. 





5. Jayne Mansfield






Issue : February 1955, Jun 1963

penutup peek-a-boo Mansfield pada 1963 mentakrifkan seksualiti era: anda terpaksa menjadi sneaky mengenainya. Di dalam isu ini adalah Mansfield dan semua berkat beliau. Ia masih sukar untuk ditewaskan rayuan seks yang dipancarkan oleh pelakon agak bersifat tartil ini, yang juga Miss Februari 1955.

4. Kim Basinger






Issue : Februari 1983

Playboy tahu mereka mempunyai pemenang di tangan mereka dalam Kim - dia adalah seorang model yang sangat berjaya yang mempunyai tidak cukup melanda usaha sebagai seorang pelakon, tetapi itu adalah satu kepastian yang dipenuhi dengan dia ketika itu akan datang pula sebagai Bond yang Perempuan bertentangan Sean Connery dalam Never Say Never Again. Majalah itu ditarik keluar semua berhenti, berlari mega profil yang menyenaraikan kepakaran Bob Fosse, Roger Vadim, George Plimpton dan Connery sendiri.

3. Elle Macpherson






Issue : Mei 1994

Pada tahun 1994, Macpherson telah menunjukkan sebab mengapa nama samaran beliau adalah "The Body." Penutup menunjukkan model dalam pantyhose dan hanya "Elle" dan  Playboy  di cetak. Pose ini adalah satu penghormatan kepada kami Foto terkenal Brigitte Bardot dari 60-an.





2. Bo Derek






Issue : March 1980, Ogos 1980, September 1981, Julai 1984, Disember 1994

Pada tahun 1984, Bo Derek sudah bintang fantasi lelaki di seluruh dunia, terima kasih kepada beliau sebelum  Playboy  pucuk dan peranan kejayaan beliau dalam  10 . Ia adalah apabila dia menyamar sebagai koboi menghisap cerut bahawa lelaki menyedari mereka akan menjadi baik-baik saja dengan pembalikan peranan kecil dan mereka suka untuk menjadi dia "gadis dalam kesusahan."

1. Cindy Crawford






Issue : Julai 1988, Mei 1996, Oktober 1998
Pada bulan Julai 1988 (dan sekali lagi pada '96 dan '98), Cindy Crawford telah memilih untuk model saman hari jadinya bukannya biasa fesyen Reka bentuk pakaian beliau. Kita akan mempunyai untuk mengatakan bekas kelihatan sangat besar ke atas beliau.




1 Bonus Scarlett Johansson  


Esquire USA november 2013


adegan bogel. Kita semua telah melihat mereka. Kita semua mahu melihat lebih banyak daripada mereka. Malah yang lebih menarik adalah apabila mereka datang sebagai satu kejutan. Mengapa mereka kejutan? Well, ada sebab yang jelas bahawa pelakon yang berkenaan kemungkinan besar tidak pernah melakukan adegan bogel sebelum ini. Kemudian ada adegan bogel yang hanya tidak masuk akal. Dan kemudian kita mempunyai adegan bogel yang masuk akal ... Tetapi adakah kita benar-benar perlu melihat orang itu dalam keadaan bogel? Yeah, adegan bogel! Apapun masalahnya, adegan bogel telah bersama kami sejak Adam dan Hawa. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...