Free Money

Loading...

среда, 16 ноября 2016 г.

50 סלבריטאים בעירום שדגמנה עבור פלייבוי 18+






במהלך השנים הרבה נשים חמות, בעירום יש לעטר את עמודי  פלייבוי . וככל אנשים בעלי דם חם כל כמו לקבל צצת נערה-חלם על ידי  יו הפנר  להיות בת השכן, חשוף לגמרי לנוחיותך-הדבר שלך גורם הגולמיות של עור סלבריטאי. סמלי סרט, כוכבי טלביזיה, ספורטאים, דוגמניות-אוהדים יודעים אותם עם הבגדים שלהם על, והרבה אותם אוהדים רוצים לראות אותם עם הבגדים שלהם.
פלייבוי  השיק בחודש דצמבר 1953 עם סלבריטאי על העטיפה ובעמודים-מרילין מונרו (אשר לא היווה למעשה עבור mag), אבל את המגזין באמת לא לסחור עירום מפורסם כמה בעשורים הראשונים לקיומה. הבנות  פלייבוי בדרך כלל היו שמות כמו פיליס מלבה, ואף על פי שהם היו יפהפה עליונים, הם לא היו מפורסמים מחוץ המותג.
סביב התור של שנות ה -80, זה השתנה. פלייבוי  יש ירך לערך של גברות מפורסמת עירום. Pictorials ידי   דרו ברימור , ג'ני מקארתי , ו פמלה אנדרסון היו חלק מן הדוגמאות המוקדמות של ידוענים שהחליט "לעשות  פלייבוי", ביטוי זה עכשיו הצעה בכל מקום עבור כל כוכבנית עם סרט או שניים מתחת לחגורה שלה. עד סוף שנות ה -90,  פלייבוי  היה מלא על מכורים ידוענים. ובהעדר של ידוענים, המגנטו יתמודד קרוב סלבריטאי, ידוענים לשעבר, נערות שנראו כמו ידוענים, בנות שישן עם סלבריטים, וכמובן,  פלייבוי  מודלים שהיו עצמם השיגו רמה מסוימת של סלבריטאי. 
תאמר מה שתרצה על מראה את הסחורה, זה עדיין נחשב לכבוד להישאל להיות  פלייבוי , והאנשים המפורסמים שעשו את זה עשו אוהדים שלהם מאושרים המרה חדשה. כאשר באני קורא, זה לוקח סוג מסוים של אישה לשים לב כי שיחה-הנה 50 הסלבריטים החמים שעשו.





50. אמנדה בירד






גיליון : יולי 2007

אמנדה הייתה סמל סקס עוררין האמריקאי האולימפי, תשובה מאוחרת קטרינה ויט של גרמניה. היא גדלה בבית המשחקים לנגד עינינו - האולימפיאדה הראשונה שלה, אטלנטה 96 ', היא הייתה רק בת 14. היא הנשקף עירום ב -2007, אבל לא כמו-פוסטסקריפט - היא עשתה את הנבחרת האולימפית 2008, ונבחר שיתוף הקפטן עם בחור hotties דארה טורס וננסי קופלין.

49. שאנון דוהרטי






גיליון : מרץ 1994, דצמבר 2003

הלהיט הציורי של דוהרטי בדוכני עיתוני זמן קצר לפני האופי שלה, ברנדה וולש, עזב  בוורלי הילס 90210 . אם אתה אוהב את הילדה הרעה, ברנדה היה כוס התה שלך. נאמר כי שאנון היה קצת המצלמה ברנדה, וגם כי החיכוך עם שאר השחקנים הוביל לפיטוריה. כשהיא הופיעה בעירום בפלייבוי-למרות שזה היה רק שלוש תמונות בתוך "מין בטוח" קידום ציורי גדול -כל התקוות שלך אושרו. כזו ילדה רעה.

48. לינדזי לוהן






גיליון : ינואר / פברואר 2012

אמריקה היו רגשות מעורבים כאשר היוודע כי לינדזי יהיה פוזות  פלייבוי.  אורח החיים פוחזים, הם אמרו, היה הורסים את המראה שלה, ואת תמונתי יכולה להיות תאונת רכבת. ובכן, זה פשוט לא היה המקרה, מהחווה של לינדזי למרילין מונרו הייתה מושלם סקסית.





47. דרו ברימור






גיליון : ינואר 1995

דריו היו רק 19 כשהיא הצטלמה  פלייבוי , אבל היא כבר חיה חיים כמו כוכב רוק. ולא מהסוג הטוב של כוכב רוק החיים שהיא עומדת סטודיו 54 ו הסניפה קוקאין כמו-העשרה מראש. היא קבלה החרא שלה יחד עם זאת, והיום הוא כוכב bankable, אך ב -1995 היא עדיין היה ילד פרוע. השעה הייתה בערך הפעם, אתה זוכר אולי, כי היא שלחה יום הולדת ילד דייוויד לטרמן בתוכנית האירוח שלו.

46. ​​Vanity






גיליון : מאי 1985, אפריל 1988

אתה צריך להגיד את האמת על נסיך-אחי יודע יופי כשהוא רואה אותה. הוא גילה דניס מתיוס, נתן לה שם במה מגניבה, והכנס אותה קבוצה בשם הבלים 6 (היה להם להיט עם השיר "ילדה רעה"). הכל בסופו של דבר נחת Vanity, כפי שכונתה על ידי The One סגול, זוג מתפשט  פלייבוי .
שנים מאוחר יותר, אחר חסותו נסיך, כרמן אלקטרה, תוכיח אפילו מוצלח יותר.

45. ליזי ג'אגר






גיליון : יוני 2011

בעולם האמיתי, מיק ג'אגר בוודאי גרף החוצה האורות שלך לרצות לראות את הבת שלו עירום. הודות  פלייבוי , אתה יכול לעשות את זה בלי העימות. בתור בונוס, אתה יכול לראות התפשטות של ג'רי הול אמא שלה מ -1985.





44. פארה פוסט






גיליון : דצמבר 1995, יולי 1997

פארה היה סמל של 'בזכות -70 פוסטר שמכרה 12 מיליון יחידות והתפקיד-מותק אלפא על  המלאכיות של צ'ארלי , אבל היא התנגדה בקשות עירום כל אותה הקריירה-עד, בגיל 48, היא החליטה להתפשט עבור  פלייבוי . (היא הופיעה על השער 17 שנים קודם לכן, אך לא היה עירום מעל דפי פנים.)

43. Diora ביירד






גיליון : אוגוסט 2005

במאה ה -21, אדם מפורסם יכול להיות דבר מסובך להגדיר, במיוחד לאור ריאליטי וקנאות מודל הבחור-mag-השראה. אז, Diora ביירד, אישה מפורסמת להיות יפהפייה מהממת ובהתלהבות עירום.
היא קיבלה את השער של  פלייבוי  לפני שבע שנים והפך באחת pictorials הטוב ביותר של התקופה, כולן מבוססות על אמונה שהיא הולכת להיות כוכבת ענקית. היא לא כוכב ענק בכל קנה מידה אובייקטיבית, אבל היא כוכבת ענקית אלינו.

42. טרישה הלפר






גיליון : פברואר 2007

Geeks בכל מקום שמחה בשנת 2007 כאשר הבחינו האהובים עליהם  בטלסטאר גלקטיקה  Cylon הדמוי אדם על העטיפה. זה הביא מימד חדש לגמרי לרעיון של "frak-ing."





41. מדונה






גיליון : ספטמבר אוקטובר 1985 1994

לפני מדונה היתה "מדונה" היא היתה רק אישה מנסה לעשות את זה והיה זקוק לכסף. כשמצאתי תהילתה והייתי על סף קריירת סרט בשינה 1985, כמה תמונות עירום ישנות שוחררו במגזין. את "כמו בתולה" הכוכב סרב להתנצל עטר את השער של נושא זה סמלי.

40. וקיאנה טום






גיליון : מאי 2002

ב אמצע ומאוחר שנות ה -90, טום מתארח בתוכנית אימונים מאוד פופולרי ב- ESPN, והרבה אנשים שהתבוננו לא מימשו בכלל. היא היתה נפלאה, לא היה אכפת לה נסחר עליו. אחרי הכל, בתוכניתה נקראה  וקיאנה לכופף אד של טום . היא ידעה בדיוק מה היא עושה, וכך גם  פלייבוי -The קו כיסוי "טום וקיאנה גורו כושר ESPN: להתקשות בתוך שש שניות" הוא אחד לפחות עדין המגזין מעולם לרוץ. וזה אומר משהו.

39. דריל האנה






גיליון : נובמבר 2003

הקריירה של דריל האנה קיבל revamping בשנת 2003 כאשר היא כיכבה קפיצי נקמה  להרוג את ביל.  אבל העטיפה עצם גורמת לנו נוסטלגית ימי בתולת הים שלה ב  Splash .





38. חורף זול






גיליון : מרץ 2011

זולי ממלאים כוכבת קולנוע בוגרת FX פגעה  ילדי האנרכיה , אז היא אומרת שהיא הוכנה עבורה  פלייבוי  לירות.היא מופיעה טופלס על השער של גיליון מרץ 2011, בו הודה, "מתברר עירום הוא לא בעיה בשבילי." וזה לא היה בעיה עבור אלפי שהרים את mag.

37. כריזמה קרפנטר






גיליון : יוני 2004

מושלם בשם כריזמה קרפנטר הרוויח את האוהדים על כוחו של  באפי ציידת הערפדים  ופיצול שלה  אנג'ל , אבל קריירה כמו כוכב קולנוע או להוביל טלוויזיה לא יצאה אל הפועל.
פלייבוי  לא ידע כי בשנת 2004; באותה עת, בטווח של קרפנטר על  אנג'ל  היה להתעטף והיא עושה את כל רשימות "חם מותק". נראה שהיא בדרך למעלה. והיא נראתה יפה.

36. Leeann Tweeden






גיליון : אוגוסט 1996, דצמבר 2011

Leeann היה על השער של המגזין ב -1996, והופיע בתוך בתוך ציורי על בנות "HardBody" של ESPN.והיא הייתה ספורטיבית מה שאמורה היה לקרות להיות ידועה, עשור לאחר מכן, כמו "חזיית שיער." קוראים מאוכזבים היו שנים אסיר תודה מאוחר יותר, בשנת 2011. בינתיים, Tweeden עלה לגדולה ככתב  תקופת צג ספורט Best Damn . 





35. אוברי אודי






גיליון : 2009 מרץ

אוברי אודי יש יותר מוכח שמגיע לה בקריירת סולו. בשיא הדרמה סביב התפרקותה של Danity קיין, אודים הפשיטו את הכל עבור יו הפנר וגרמו לנו לשכוח שיש גם היו בנות אחרות הרביעייה של דידי.

34. אוליביה מאן






גיליון : יולי / אוגוסט 2009

אוליביה לא ללכת עירום שלה  פלייבוי  לכסות ציוריים-קוראים נאלצה לחכות כמה שנים, על התמונות האלה הפלאפון דלפו מפורסמות. אבל זה עדיין היה לירות סקסי,  פלייבוי  הכניס אותה כשהיא עדיין הייתה תופעה חנונה.זה לא תמיד היה הצד החזק של המגזין, כמוסד האמריקאי לעתים קרובות מעדיף מקבל כוכב הוקם בדרכה למטה מעל נחת הימור מסוכן על אישה שנראית להיות במגמת העלייה.
אשראי שבו עקב של האשראי: המגזין עשה את הזכות לשחק על ידי צבת Munn על העטיפה. רק שנה מאחורי Complex, מדי.

33. קריסטי סוונסון






גיליון : נובמבר 2002

קריסטי סוונסון עשה החלום 'fanboys שהתגשם כאשר באף המקורי ציידת הערפדים הופיע בעירום למגזין. גם בלי בגדים, היא עדיין הורגת אותנו.





32. ניקול "קוקו" אוסטין






גיליון : מרץ 2008

הכוכב של קוקו היה במגמת העלייה כשהיא הצטלמה  'פלייבוי נושא מוסיקה שנתי של, אבל  אייס טי וקוקו  היה עדיין מחוץ שלוש שנים. במבט לאחור, היא צריכה לקבל את הכיסוי. כמובן, בדיעבד, קוקו מקבל מה שהיא רוצה.

31. שרילין פן






גיליון : דצמבר 1990

כשמדובר עירום, העיתוי אינו בהכרח דבר-אלא אם כן אתה מדבר סלבריטי. פלייבוי עשה לירות עם פן בדצמבר 1990, הרואין-טיפה באמצע  'טווין פיקס  לרוץ. בזמנו, היא הייתה הפאם פאטאל בתכנית החמה של הטלביזיה.אתה לא יכול לעשות הרבה יותר טוב מזה.

30. ברברה קררה






גיליון : מרץ 1982

המפתה ניקרגואה זה עשה כמה סרטים בשנות ה -70 וה ילך על מנת להיות נערת בונד ( Never Say Never Again ) ו קבוע על  דאלאס . אבל בשנת 82 היא היתה לעודד אנשים  : אני, חבר השופטים , סרט בכיכובו של ארמנד אסנטה כמו הבלש מייק האמר. מבקרים היו פושרים על הסרט, אבל גזר הדין של ברברה בקרב קוראי פלייבוי התקבל פה אחד.





29. טרייסי בינגהאם






גיליון : יוני 1998

טרייסי בינגהאם מכוסה  פלייבוי  רק פעם אחת, ב תמונה מרוכבים עם אחרים  משמר מפרץ  שחקנית, אבל תמונות העירום שלה מככבות mag בכמה הזדמנויות. מהדורות בינלאומיות חלקם היו במובן הטוב לתת לה את המקום הנחשק כל לעצמה: איטליה, יפן, פולין, הולנד. וגרמניה עשו זאת פעמיים.

28. אווה Herzigova






גיליון : אוגוסט 2004

אווה Herzigova עשה לעצמה שם בשנת 1994 בתור הפנים של החזייה שלי. בפרסומת איקוני היא לבשה חזייה שחורה וחיוך, מלווה במילים "שלום, BOYS." כאשר זה הבכורה שלך, מה אתה מתכנן לקינוח? איך אתה אומר "שלום" שוב עם כל השפעה? הפתרון היה ברור.

27. שרון סטון






גיליון : יולי 1990, דצמבר 1992

בשנת 1990, שנתיים לפני שהיא הראתה את הסחורה שלה ב  אינסטינקט בסיסי , הקריירה של סטון המריא לאחר המופיעים  זיכרון גורלי.  מה נתן את הסרט הזה לכבוד ראוי? סטון בד בבד שחרורו של הסרט עם שחרורו של יולי 1990  פלייבוי  הבעיה.





26. Garcelle Beauvais






גיליון : אוגוסט 2007

בוביה מודל מוצלח במשך כמה שנים לפני הנחיתה את התפקיד כי הפכו אותה למפורסמת: פנסי מונרו, אובייקט של חיבה של הגיבור על  המופע ג'יימי פוקס , אשר רץ 1996-2001. היא המשיכה להיות קבועה על  כחול NYPD .בגיל 40, היא הופיעה  פלייבוי , וזה היה שווה את ההמתנה.

25. דניס ריצ'רדס






גיליון : דצמבר 2004

חזרה בדצמבר 2004, ריצ'רדס היה עדיין עם צ'רלי שין והיא פשוט ילדה את בתם חמישה חודשים לפני כן. היא הוכיחה כי נשים עדיין יכולות להיות נורא סקסיות לאחר לידה, וצ'רלי שין הוא לא ממש זוכה לאחר שהפסיד לה.

24. אריאני סלסט






גיליון : נובמבר 2010

מאז היאבקות מקצועית  פלייבוי  התאגדו, הודות בחורה בשם רנה מרו (הידועה יותר בשם סייבל), המגנטו הצליח לספור על אוהדים מתמודדים להנפקות שוברות קופות.
היאבקות מקצועית היא זיוף, אנחנו יודעים את זה, אבל אנחנו די בטוחים הרבה אוהדי WWE גדלו לתוך אוהדי MMA. מתאבק נקבה נוגחו על ידי טבעת בנות, ואת זה כל במעריץ חיכה היה אריאני סלסט.





23. ג'ואנה קרופה






גיליון : 2005 יולי, דצמבר 2009

היתה מלחמה ברורה מאוד שמתנהלת בשנות ה -90 'ותחילת שנות ה -2000:  פלייבוי מול "בחור מגס"  מקסים  ו FHM . ובעוד עיתוני הבחור ננשכו על התפוצה של באני, הסכסוך היה צריך תופעת ספין-אוף מעניינת אחד: מקסים  ו  FHM  שהושקע הרבה אנרגית הפיכת מודלים לתוך ידוענים ואז  פלייבוי  התנפל עליהן וקבל אותם לפשוט את בגדיהם.
ג'ואנה קרופה היה אחד משתי דוגמאות מובהקות (זבאנדאס ויד להיות האחר). בגד ים מודל וההלבשה תחתון פולני שהתחיל ביצוע  מקסים  ו  FHM  רשימות חמות, קרופה לא היה סלבריטאי בתום לב. עד  פלייבוי  התערב.

22. רחל האנטר






גיליון : אפריל 2004

לפני שבע לנו איתה  פלייבוי  ציורית, מודל בגד הים הקניט אני MTV-צפיית העשרה לשעבר שלנו עם חתיכה אחת בהמנון אמא החמה "האמא של סטייסי."

21. סטפני סימור






גיליון : מרץ 1991, פברואר 1993

סטפני היא אחת כמה נציגים מן תור הזהב של  ספורטס אילוסטרייטד  סוגיית בגד הים לעשות רשימה זו. עמיתיה כלולים אל מקפירסון, רחל האנטר, וסינדי קרופורד.
סימור היה ילד פרא. שלה שני  פלייבוי  הופעות כמעט בקנה אחד עם מערכת היחסים של השנים הסוערות שלה עם אקסל רוז, ואולי איש dateable לפחות ב רוק אנד הרול בזמן. זה לא נגמר בידידות.





20. נעמי קמפבל






גיליון : דצמבר 1999

ישנם שני סוגים של גברים בעולם הזה: החולמים ריאליסטים. כאשר הריאליסטים היו כותבים את רשימת חג המולד שלהם בשנת 1999, של נעמי קמפבל  פלייבוי הנושא היה מספר אחד. החולמים פשוט לשים נעמי קמפבל, אחד הדגמים המובילים של העשור, באריזת מתנה לבנה.

19. כרמן אלקטרה






גליון : אפריל 2003, ינואר 2009

כרמן אלקטרה דגמנה המגזין כמה פעמים, אבל 2009 היתה שנת הזהב שלה. לבעיה יום השנה ה -55 שלהם, פלייבוי  נתן אלקטרה במקום כיסוי ועשה את הטוסט העולם ל -55 שנים נוספות.

18. רובין גיבנס






גיליון : ספטמבר 1994

האישה ששבתה את לבו של מייק טייסון היה בשלב מסוים נחשב "האישה השנואה ביותר באמריקה." שנאה היא רגש o חזקה היא תאווה. למרות אותה  פלייבוי  ציורית קרה חמש שנים לאחר הפיצול שלה עם טייסון, דעת הקהל עדיין הייתה מעורבת.





17. דיטה פון טיז






גיליון : דצמבר 2002

הרקדן בורלסקה הסקסי, מפורסם יחסיה עם מרילין מנסון, מדגם פעמים mag כמה, אבל זה היה השער הראשון שלה. התמונה מושלמת pin-up כנראה קיבל את ההשראה להפוך זוהר הדגם בזכות מעיין נושאים ישנים של אבא שלה של  פלייבוי .
עובדה משעשעת: מחסה לה, פרסום נדרש יש לה שם משפחה. היא בחרה פון Treese מתוך ספר טלפונים, אשר Playbo y  שגוי, נותן לה את השם דיטה פון טיז. היא תקועה עם זה.

16. קלי ברוק






גיליון : ספטמבר 2010

בין כל הספרים הרשומים עבור ברוק, ביניהם השחקנית, יזם, מגיש, ברוק יצוין גם בתור " פלייבוי  מודל." הסיבה לכך הוא יבוא אנגלית סקסי זה מעך אותו עם מה הוא ללא ספק אחד הבלתי הנשכח  פלייבוי  מתפשט בהיסטוריה של הפרסום.

15. ברוק בורק






גיליון : מאי 2001, נובמבר 2004

בשנת 2001, ברוק בורק מצא תהילתה על של E!  ביום הפרוע , ולראות הנוכחי שלה  רוקדים עם הכוכבים בתלבושות שלה קמצניות כנראה הביא בחזרה חלק הפנטזיות הישנות של מגיש הטלביזיה. ככה סתם, הדאגות שלך ריחפה כמו גיליון בורק המשמש לכיסוי עצמה בגיליון שלה בנובמבר 2004.





14. קטרינה ויט






גיליון : דצמבר 1998

קטרינה ויט יירשם בהיסטוריה בתור דמות מחליקה אולימפית נהדרת. ספורטאי  פלייבוי  יכולים להיות בכושר מסובך, כמו הנשים superfit לעתים קרובות לא מתאימות האסתטיקה של mag. אבל לא ויט. למרות שאין ספק שהיא בכושר מצוין, היא גם הייתה חטובה מושלמת.

13. ג'ני מקארתי






גיליון : יוני 1994, יולי 1996, דצמבר 1996, ספטמבר 1997, ינואר 2005, יולי 2012

ישנם הנשים המופיעות  פלייבוי  מבוסס על הישגיהם, ולאחר מכן יש את הנשים לצאת מאמריקה להיות מין ילדה-ליד הדלת סימנים. אלה הם האמצע. ומדי פעם, חבר למשחק שפורץ לשלב הבא והופך לסלבריטאי.
ג'ני מקארתי עשה זאת כמו גם לכל אדם, יוצא מתוך ציורי חבר למשחק פופולריים להדהים כדי נערת השנה ולאחר מכן על מנת MTV של  בחרו לצאת . יותר הממתק, היא הוכיחה להיות נורא משונה, כמו גם, הולך על apear ב BASEketball  (1998)  מת לצעוק 3  (2002). אבל היא אף פעם לא הפנתה את גבה על פלייבוי, חוזר לעשות (הכיסוי ושישית) הציורי האחרון שלה רק בשנה שעברה בגיל 39.

12. וידה גוארה






גיליון : דצמבר 2008

וידה גוארה עשה את המרב ממה שיש לה, parlaying כמה תמונות  FHM  לקריירה במלוא מובן המילה כמודל המגזין. מה בחורה לעשות כשהוא ילך ככל שהיא יכולה עם  מקסים  ו  FHM ? היא הולכת מונטי מלא עבור פלייבוי . סוגיה זו מוכרת מזה של רבי מכר של המאה ה -21.





11. קים קרדשיאן






גיליון : דצמבר 2007

כדרך בעלי מיניותה, אשר הועמדה על תצוגה לאחר קלטת הסקס שלה דלפה, Kardashian מדגם  רוסיה פלייבוי. ברור שלא להסתיר דבר מן המצלמות, בצילום תועד בסדרה המציאות שלה,  משפחת קרדשיאן .

10. סטייסי דאש






גיליון : אוגוסט 2006

בעוד דאש לא היה על העטיפה, עצם הזכרת שמה במקטע התוכן הייתה לנו מרפרף מהפיזור אותה בהקדם האפשרי.אני לא צוחק. זה היה שינוי מוחלט מהסרבל המטורף וכובעי Mad Hatter התרגלנו לראות אותה על  קלולס .

9. אורסולה אנדרס






גיליון : ביוני 1965, בדצמבר 1981

ב -1964, אנדרס זכתה בגלובוס הזהב עבור ניו סטאר של השנה על תפקידה בתור נערת בונד, דבש הרוכב. בשנת 1965, סמל המין הגדול ביותר של שנות ה -60 הראו דבר ראשון גלובוס הזהב שלה בתוך דפי  פלייבוי . כשנשאל למה היא עשתה את ההתפשטות, היא ענתה בפשטות, "בגלל שאני יפה." 





8. פמלה אנדרסון






גיליון : באוקטובר 1989, בפברואר 1991, ביולי 1992, באוגוסט 1993, נובמבר 1994 ינואר 1996, ספטמבר 1997, יוני 1998, בפברואר 1999 יולי 2001, מאי 2004, ינואר 2007, ינואר 2011

פצצה בלונדינית אנדרסון כבר פוזות  פלייבוי  במשך שלוש עשרות שנים. היא גם כבר על מכסה יותר עבור המגזין יותר מכל אדם אחר, כך לקטוף אחד היה אתגר וזכות. הלשון- In- הלחי שלה בינואר 2007 לירות (בתמונה למעלה) פחות או יותר ממצה את יחסיה עם המותג.

7. טיה קאררה






גיליון : בדצמבר 2006

קאררה מתגאה מורשת פיליפינית / סינית / ספרדית, עוצרת מהוואי. היא התפוצצה בתחילת שנות ה -90 עם חלקים  Rising Sun ,  שקרים אמיתיים , ואת  עולמו של ויין . בהופיעו בעירום היה על השולחן לאורך הקריירה שלה, אבל היא נרתעה. ואז אחרי גירושים בשנת 2000, היא הנשקף עבור באני.

6. ראקל וולש






גיליון : דצמבר 1979

כמתנה  פלייבוי  מנוי, ראקל וולש הופיע בגיליון דצמבר שלהם בשנת 1979. סמל הסקס, בבגד הים האדום אותה חזק, תמיד השאיר דברים לדמיון, אפילו בגיליון. 





5. ג'יין מנספילד






גיליון : פברואר 1955, יוני 1963

של מנספילד כיסוי Peek-a-boo בשנת 1963 מגדיר את המיניות של התקופה: אתה צריך להיות ערמומי על זה.בתוך הנושא היה מנספילד וכל ברכותיה. זה עדיין קשה לנצח את הסקס האפיל הקרין על ידי שחקנית נועזת זה, שהיה גם מיס בפברואר 1955.

4. קים בייסינגר






גיליון : פברואר 1983

פלייבוי ידעו שיש להם שילוב מנצח על ידיהם קים - היא היתה ממש דוגמא להצלחה עצומה שלא ממש עשו די פגע פסיעה שלה כשחקנית, אבל זה היה ודאי ממש עם דאז צפויים לה בתורו כמו בונד נערה מול שון קונרי ב Never Say Never Again. המגזין משך את כל המעצורים, מפעיל פרופיל מגה כי גייס את המומחיות של בוב פוסי, רוג'ר ואדים, ג'ורג 'פלימפטון, ו קונרי עצמו.

3. אל מקפירסון






גיליון : מאי 1994

בשנת 1994, מקפרסון הפגין את הסיבה הכינוי שלה הוא "הגוף". על השער נראה המודל גרביונים ורק "Elle" ו- פלייבוי  בדפוס. הפוזה הזאת היה מחווה לצילום המפורסם של בריז'יט בארדו משנות ה -60.





2. בו דרק






גיליון : במרץ 1980, באוגוסט 1980, בספטמבר 1981, ביולי 1984, בדצמבר 1994

עד 1984, בו דרק היה כבר כוכב הפנטזיות של גברים ברחבי העולם, הודות הקודם שלה  פלייבוי  יורה תפקיד הפריצה שלה ב  10 . זה היה כשהיא התחזתה קאובוי מוצץ סיגר שהגברים הבינו שהם יהיו בסדר עם היפוך תפקידים קטן והם ישמחו להיות לה "עלמה במצוקה".

1. סינדי קרופורד






גיליון : יולי 1988, מאי 1996, אוקטובר 1998
בחודש יולי 1988 (ושוב ב -96 ו -98), סינדי קרופורד החליט לבנות מודל חליפת הולדתה במקום בגדי מעצבי האופנה עילית האופייניים לה. היינו צריכים לומר את המראה לשעבר יוצא דופן עליה מעולה.




+1 בונוס סקרלט ג'והנסון  


נובמבר אסקווייר ארה"ב 2013


סצינות עירום. כולנו ראינו אותם. כולנו רוצים לראות יותר מהם. עוד יותר מעניין הם כשהם באים בהפתעה. למה הם הפתעה? ובכן, יש את הסיבה הברורה כי השחקנית מדוברת ככל הנראה מעולם לא עשתה סצנה בעירום לפני. ואז יש את סצנת העירום כי פשוט לא הגיונית. ואז יש לנו את סצנת העירום זה הגיוני ... אבל האם אנחנו באמת צריכים אי פעם לראות את האדם בעירום? כן, סצינות עירום! כך או כך, סצינות עירום היו איתנו מאז אדם וחווה. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...