Free Money

Loading...

среда, 16 ноября 2016 г.

50 مشاهیر برهنه که مطرح برای پلیبوی 18+




در طول این سالها بسیاری از داغ، زنان برهنه صفحات افزوده اند  پلیبوی . و تا آنجا که مردمی خونگرم همه مانند گرفتن زیرچشمی نگاه کردن در-همبازی خواب تا  هیو هیفنر  به دختر همسایه، برای خود راحتی چیزی لخت محروم کرده است عامل بی خیال از پوست مشهور. آیکون های فیلم، ستاره تلویزیون، ورزشکاران، سوپر طرفداران آنها را می دانیم با لباس های خود را، و بسیاری از کسانی که هواداران می خواهند تا آنها را ببینید با لباس های خود را.
پلیبوی  در دسامبر سال 1953 با یک هنرمند مشهور بر روی جلد و در صفحات-مرلین مونرو (که در واقع برای این مجله مطرح نیست) و نه اینکه این مجله واقعا در برهنگی معروف برای اولین بار زن و شوهر خود را از دهه تجارت نیست راه اندازی شد. دختران در  پلیبوی  معمولا نامهایی چون فیلیس و لاستر بود، و هر چند آنها زیبایی عالی بودند، آنها معروف در خارج از نام تجاری بود.
در اطراف نوبه خود از '80s، که تغییر کرده است. پلیبوی  ران به ارزش خانم معروف برهنه است. Pictorials توسط   درو بریمور ، جنی مک کارتی و پاملا اندرسون برخی از اولین نمونه از افراد مشهور که تصمیم به "انجام شد پلیبوی ،" یک عبارت است که در حال حاضر در همه جا یک پیشنهاد برای هر ستاره کوچک با یک یا دو فیلم زیر کمربند خود را. توسط اواخر '90s،  پلیبوی  کامل در معتاد به افراد مشهور بود. و در صورت عدم وجود افراد مشهور، مجله می بستگان مشهور، افراد مشهور سابق، دخترانی که مانند افراد مشهور، دختران چه کسی با افراد مشهور و، بود البته، نگاه اجرا  پلیبوی  مدل که خود را به حال برخی از سطح مشهور به دست آورد. 
آنچه شما در مورد نشان دادن کالا در آن را هنوز هم در نظر گرفته یک افتخار به خواسته می شود تا در  پلیبوی ، و زنان مشهور که آن را انجام داده طرفداران خود را ساخته اند شاد و تبدیل امکانات جدید. وقتی اسم حیوان دست اموز را خواند، آن طول می کشد یک نوع خاصی از زن به توجه است که پاسخ-در اینجا 50 داغترین مشهور که انجام داد.






50. آماندا ریش







شماره : ژوئیه 2007

آماندا المپیک آمریکا نماد رابطه جنسی بلامنازع، پاسخ دیر به کاتارینا ویت آلمان بود. او بزرگ شده در بازی در برابر چشمان ما - در ابتدا بازی های المپیک، آتلانتا '96، او فقط 14 سال سن داشت. او در سال 2007 برهنه مطرح، اما به عنوان یک پست اسکریپت نیست - او ساخته شده تیم المپیک 2008، و همکاری کاپیتان با همکار بالایی .... دارا تورس و نانسی کولین انتخاب شد.

49. Shannen دوهرتی







شماره : مارس 1994، دسامبر 2003

دکه های روزنامه فروشی ضربه تصویری دوهرتی به مدت کوتاهی قبل شخصیت او، برندا والش، چپ  بورلی هیلز، 90210 . اگر شما دوست دختر بد، برندا فنجان چای شما بود. گفته می شد که Shannen یک بیت از یک دوربین برندا خاموش بود و همچنین، و که اصطکاک با بقیه بازیگران منجر به اخراج او. هنگامی که او نشان داد تا برهنه در پلیبوی-حتی اگر آن را فقط سه تصویر در یک تصویری ترویج "رابطه جنسی سالم" بزرگتر همه امید خود را تایید شدند.چنین یک دختر بد.

48. لیندسی لوهان







شماره : ژانویه / فوریه 2012

امریکا بود احساسات مخلوط زمانی که اخبار شکست که لیندسی خواهد نما برای  پلیبوی.  شیوه زندگی بی پروا خود را، آنها گفت که باعث خرابی او رسد، و تصویری می تواند یک قطار. خوب، که فقط این مورد نیست، و ادای احترام لیندسی به مرلین مونرو کاملا سکسی بود.






47. درو بریمور







شماره : ژانویه 1995

درو تنها 19 بود که او برای مطرح  پلیبوی ، اما او در حال حاضر می خواهم زندگی می کردند زندگی سنگ ستاره. و نوع خوب نیست از سنگ ستاره زندگی او قرار بود به استودیو 54 و انجام کک به عنوان یک پیش نوجوان. او گه او کردم با هم، هر چند، و امروز یک ستاره قابل نقل و انتقال بانکی است، اما در سال 1995 او هنوز یک کودک وحشی بود. در این زمان بود، شما ممکن است به یاد، که او در نشان دادن بحث خود را دیدم پسر تولد دیوید لترمن.

46. ​​غرور







شماره : مه 1985، آوریل 1988

شما باید آن را دست به شاهزاده-شخص می داند زیبایی که او آن را می بیند. او کشف دنیس ماتیوز، به او نام مرحله سرد، و او را در یک گروه به نام غرور 6 (آنها یک ضربه با آهنگ "تند و زننده دختر" حال). تمام آن را در نهایت فرود آمد غرور، او به عنوان بنفش یکی نامیده می شد، یک زن و شوهر گسترش می یابد در  پلیبوی .
سال بعد، یکی دیگر از تحت الحمایه شاهزاده، کارمن الکترا، به اثبات حتی موفق تر.

45. لیزی جگر







شماره : ژوئن 2011

در دنیای واقعی، میک Jagger احتمالا پانچ چراغ های خود را برای که مایل به دیدن دخترش برهنه. به لطف  پلیبوی، شما می توانید این کار را بدون رویارویی است. به عنوان یک پاداش، شما می توانید گسترش خود مادر او جری هال از سال 1985 را مشاهده کنید.






44. ها Farrah Fawcett







شماره : دسامبر سال 1995، ژوئیه 1997

فرح یک آیکون از '70 به لطف یک پوستر که 12 میلیون واحد فروخته شده و نقش آلفا شخص ساده و معصوم بود فرشتگان چارلی ، اما او درخواست برای برهنگی مقاومت همه او را حرفه ای تا زمانی که، در سن 48، او تصمیم گرفت به لخت برای  پلیبوی . (او بر روی جلد 17 سال قبل ظاهر شده بود، اما برهنه در صفحات داخلی نیست.)

43. دیورا برد







شماره : اوت 2005

در قرن 21، مشهور می تواند یک چیز روی حیله و تزویر به تعریف، به خصوص در نور تلویزیون واقعیت و LAD-MAG-الهام گرفته از مدل تعصب. بنابراین، دیورا برد، یک زن معروف به داشتن فوقالعاده زیبا و با شور و شوق برهنه.
او جلد کردم  پلیبوی  هفت سال پیش و تبدیل در یکی از بهترین pictorials از دوران، همه در ایمان که او قرار بود به یک ستاره بزرگ است. او یک ستاره بزرگ با هر اندازه گیری عینی نیست، اما او یک ستاره بزرگ به ما است.

42. ها Tricia Helfer







شماره : فوریه 2007

حرفهایها در همه جا در 2،007 شاد زمانی که آنها مورد علاقه خود را خال خال  Battlestar GALACTICA کاربران  cylon انسان نما بر روی جلد. این یک بعد کاملا جدید به این ایده از به ارمغان آورد "frak نشستند."






41. مدونا







شماره : سپتامبر 1985 اکتبر 1994

قبل از مدونا بود "مدونا" او فقط یک زن تلاش برای آن را بود و نیاز به پول نقد. که او متوجه شهرت او و در آستانه حرفه ای فیلم در سال 1985 بود، برخی از عکس های قدیمی برهنه در مجله منتشر شد. "مانند یک باکره" ستاره حاضر به عذرخواهی و پوشش از این موضوع یاد افزوده.

40. کیانا تام







شماره : مه 2002

در اواسط و اواخر '90s، تام میزبانی یک برنامه ورزشی بسیار محبوب در ESPN، و بسیاری از افرادی که تماشا شد آن اعمال نمی کند. او زرق و برق دار بود، و او مهم نبود معاملات بر روی آن. پس از همه، نشان می دهد او نامیده می شد  درخواست فلکس کیانا تام . او می دانست که دقیقا همان چیزی او انجام شده بود، و من هم  پلیبوی بانک خط پوشش "ESPN تناسب اندام گورو کیانا تام: سخت در شش ثانیه" یکی از کم ظریف مجله تا به حال اجرا می باشد. و این چیزی گفته باشد.

39. داریل هانا







شماره : نوامبر 2003

حرفه داریل هانا یک بازسازی در سال 2003 زمانی که او در تکان دادن انتقام ستاره دار  بیل را بکش.  اما پوشش خود باعث می شود ما برای روز پری دریایی او در دلتنگ  چلپ چلوپ .






38. زمستان Zoli







شماره : مارس 2011

Zoli نقش ستاره فیلم بزرگسالان در FX ضربه  فرزندان هرج و مرج ، بنابراین او می گوید که او برای او آماده شده بود  پلیبوی  ساقه. او به نظر می رسد بی انتها بر روی جلد ماه مارس 2011 موضوع، که در آن او اعتراف کرد، "به نظر می رسد برهنگی یک مشکل نیست برای من." و آن را یک مشکل برای هزاران نفر که برداشت این مجله است.

37. جذابیت دادن کارپنتر







شماره : ژوئن 2004

کاملا نام ها Charisma Carpenter طرفداران به قدرت به دست آورده بود  Buffy، قاتل خونآشام  و رشته ها آن  فرشته ، اما یک کار به عنوان یک ستاره فیلم و یا تلویزیون سرب هرگز به ثمر نرسید.
پلیبوی  نمی دانست که در سال 2004؛ در آن زمان، اجرا کارپنتر در  فرشته  تا بسته بندی شده بود و او بود که همه "داغ بیب" لیست. به نظر می رسید در راه اندازی شده است. و او نگاه زیبا.

36. Leeann Tweeden







شماره : آگوست 1996، دسامبر 2011

Leeann بر روی جلد مجله در سال 1996، و در داخل در یک تصویری در مورد "hardbody" دختران ESPN ظاهر شد. و او Sporting در چه خواهد آمد به شناخته شده است، یک دهه بعد، به عنوان یک "سینه بند مو است."خوانندگان نا امید سال خدا را شکر بعد، در سال 2011. در این میان، Tweeden به شهرت به عنوان یک خبرنگار برای افزایش یافته بود  بهترین لعنت ورزش نشان می دهد دوره . 






35. اوبری O'Day







شماره : مارس 2009

اوبری O'Day بیش از ثابت او سزاوار یک حرفه انفرادی. در اوج درام اطراف Danity Kane به فرار کردن، O'Day آن همه برای هیو هیفنر محروم کردن و ما فراموش کنیم که حتی دختران در بازی گلف چهار نفری گرفتن وجود دارد بود.

34. اولیویا Munn







شماره : ژوئیه / اوت 2009

اولیویا را در او نمی برهنه  پلیبوی  پوشش تصویری از خوانندگان تا به حال به چند سال صبر کنید، برای کسانی که عکس های تلفن همراه معروف به بیرون درز. اما هنوز هم یک ساقه سکسی بود و  پلیبوی  او کردم وقتی که او هنوز هم یک پدیده گیک بود. که همواره کت و شلوار قوی مجله نبود، به عنوان نهاد آمریکایی اغلب به نفع گرفتن یک ستاره تاسیس در راه او را بر فراز دادن یک شرط خطرناک در یک زن که به نظر می رسد در حال افزایش است.
اعتباری که در آن اعتباری به دلیل: مجله حق بازی با قرار دادن مان بر روی جلد ساخته شده است. تنها یک سال پشت مجتمع، TOO.

33. کریستی سوانسون







شماره : نوامبر 2002

کریستی سوانسون ساخته شده رویای fanboys واقعی آمد که اصلی Buffy، قاتل خونآشام در چرم گاومیش برای مجله ظاهر شد. حتی بدون لباس در، او هنوز هم ما slays.






32. نیکول "کوکو" آستین







شماره : مارس 2008

ستاره کوکو را در حال افزایش بود که او برای مطرح  پلیبوی موضوع موسیقی سالانه، اما  یخ عاشق کوکو  هنوز سه سال خاموش بود. در حقیقت، او باید پوشش شده اند. البته، در حقیقت، کوکو می شود هر آنچه که او می خواهد.

31. ها Sherilyn Fenn







شماره : دسامبر 1990

هنگامی که آن را برهنگی می آید، زمان است و نه لزوما همه چیز مگر اینکه شما در حال صحبت کردن در مورد افراد مشهور. پلیبوی ساقه با فن در دسامبر 1990 در وسط انجام داد، با صدا غذا خوردن-DAB  قله های دوقلو،  اجرا شود. در آن زمان، او زن افسونگر در داغترین نشان می دهد تلویزیون بود. شما نمی توانید انجام دهید خیلی بهتر از آن است.

30. باربارا کاررا







شماره : مارس 1982

این temptress زن نیکاراگوئه چندین فیلم در '70s ساخته شده بود و به هر حال به یک دختر باند ( هرگز نگو هرگز) و به طور منظم در  دالاس . اما در '82 او ترویج شد  من، هیئت منصفه ، یک فیلم با بازی آرماند Assante به عنوان کارآگاه مایک همر. منتقدان ولرم در فیلم بود، اما حکم در باربارا در میان خوانندگان پلیبوی اتفاق آرا بود.






29. ها Traci Bingham







شماره : ژوئن 1998

ها Traci Bingham تحت پوشش  پلیبوی  فقط یک بار، در یک تصویر کامپوزیت با دیگر  بی واچ  بازیگر، اما تصاویر برهنه خود را در این مجله در موارد متعدد برجسته شد. ایتالیا، ژاپن، لهستان، هلند: برخی از نسخه های بین المللی حس خوب به او نقطه آرزو همه به خودش را داشته است. و آلمان پس از دو بار انجام داد.

28. اوا Herzigova







شماره : اوت 2004

Herzigova اوا یک نام برای خود در سال 1994 به عنوان چهره از Wonderbra ساخته شده است. در تبلیغات یاد او عینک سینه بند سیاه و سفید و یک لبخند، همراه با کلمات "سلام، پسران است." وقتی که برای اولین بار خود را، چه چیزی شما را برای دوباره به نواز دعوت انجام دهید؟ چگونه می توانید بگویید "سلام" دوباره با اثرات؟ راه حل روشن بود.

27. شارون استون







شماره : جولای 1990، دسامبر 1992

در سال 1990، دو سال قبل از او نشان داد محصولات خود را در  غریزه اصلی ، حرفه استون پس از ظاهر شدن در زمان  به یاد بیاورید مجموع.  چه به این فیلم توجه آن سزاوار است؟ سنگ از انتشار فیلم با انتشار از ژوئیه 1990 مصادف  پلیبوی  موضوع است.






26. گارسل بووی







شماره : اوت 2007

بووه یک مدل موفق برای چندین سال قبل از فرود نقش آن ساخته شده بود او معروف: علاقه داشتن مونرو، هدف از محبت شخصیت اصلی در  جیمی فوکس نمایش ، که 1996-2001 بود. او در ادامه به طور منظم در  NYPD آبی . در سن 40 سالگی، او در ظاهر  پلیبوی ، و آن را به ارزش صبر بود.

25. دنیس ریچاردز







شماره : دسامبر 2004

بازگشت در ماه دسامبر سال 2004، ریچاردز با چارلی شین بود و او فقط به هنگام تولد به دختر خود پنج ماه قبل از آن داده بود. او ثابت کرد که زنان هنوز هم می تواند باور نکردنی پس از زایمان سکسی می شود، و چارلی شین است که واقعا یک برنده از دست دادن او نیست.

24. Arianny سلست







شماره : نوامبر 2010

زمان کشتی حرفه ای و  پلیبوی  با هم، به لطف یک دختر به نام رنا مرو (بهتر است به عنوان سمور شناخته می شود)، این مجله است قادر به شمارش در طرفداران دست و پنجه نرم برای مسائل فیلمهای بوده است.
کشتی حرفه ای جعلی است، ما نمی دانیم که، اما ما کاملا مطمئن بسیاری از طرفداران WWE بزرگ شده به طرفداران MMA است. کشتی گیران زن توسط حلقه دختران elbowed شد، و یکی که هر فن مبارزه منتظر بود برای Arianny سلست بود.






23. جوانا کروپا







شماره : جولای 2005، دسامبر 2009

بود یک جنگ بسیار روشن در اواخر '90s و 2000s اولیه برپا وجود دارد:  پلیبوی در مقابل "پسر بچه MAGS" ماکسیم  و  FHM . و در حالی که MAGS پسر بچه دور در گردش اسم حیوان دست اموز جویده، جنگ را یک پدیده سایر رشته ها جالب توجه است:  ماکسیم  و  FHM  صرف مقدار زیادی انرژی تبدیل مدل به افراد مشهور و پس از آن  پلیبوی  در swooped کردم و آنها را به لباس های خود را.
جوانا کروپا یکی از دو نمونه نخست (دیگری ویدا گوئرا) بود. لباس شنا و لباس زیر زنانه مدل لهستانی که شروع به ساخت  ماکسیم  و  FHM  لیست داغ، Krupa هرگز یک هنرمند مشهور حسن نیت بود. تا  پلیبوی  در پا.

22. راشل شکارچی







شماره : آوریل 2004

قبل از سیر کننده ما با او  پلیبوی  تصویری، مدل لباس شنا به طعنه سابق MTV-مشاهده خودشان نوجوان با یک قطعه در سرود مادر داغ ما "استیسی مامان."

21. استفانی سیمور







شماره : مارس 1991، فوریه 1993

استفانی یکی از معدود نمایندگانی از عصر طلایی است  ورزش مصور  مسئله لباس شنا را به این لیست. همکاران او شامل ال Macpherson، راشل هانتر، و سیندی کرافورد.
سیمور کودک وحشی بود. او دو  پلیبوی  حضور تقریبا خط تا با رابطه دو سال پر سر و صدا او را با اکسل رز، احتمالا حداقل مرد تعیین تاریخ در راک اند رول در آن زمان. آن را دوستانه ختم نمی شود.






20. نائومی کمپبل







شماره : دسامبر 1999

دو نوع مردان در این دنیا وجود دارد: خیال و واقع گرایان. زمانی که واقع گرایان نوشتن لیست کریسمس خود را در سال 1999، نائومی کمپبل  پلیبوی مسئله شماره یک بود. خیال فقط با قرار دادن نائومی کمپبل، یکی از مدل های بالای این دهه، در بسته بندی هدیه سفید.

19. کارمن الکترا







شماره : آوریل سال 2003، ژانویه 2009

کارمن الکترا است برای مجله مطرح چند بار، اما سال 2009 سال طلایی بود. برای شماره سالگرد 55 خود،  پلیبوی داد الکترا نقطه پوشش و نان تست جهان تا 55 سال بیشتر ساخته شده است.

18. رابین گیونز







شماره : سپتامبر 1994

زنی که قلب مایک تایسون دستگیر شد در یک نقطه در نظر گرفته "زن منفور ترین در امریکا است." نفرت است O هیجان قوی شهوت است. حتی اگر او  پلیبوی  تصویری پنج سال پس از تقسیم خود را با تایسون اتفاق افتاده است، افکار عمومی هنوز هم مخلوط شد.






17. دیتا ون تیز







شماره : دسامبر 2002

رقصنده مضحک سکسی، معروف برای رابطه او با مرلین منسون، مطرح برای چندین بار MAG، اما اولین بار از این پوشش او بود. تصویر کامل پین کردن ظاهرا کردم الهام بخش برای تبدیل شدن به زرق و برق به لطف مدل به بررسی دقیق مسائل قدیمی پدر او را از  پلیبوی .
جالب است بدانید: برای پوشش او، انتشار خود را ملزم به داشتن یک نام خانوادگی. او فون Treese انتخاب از دفترچه تلفن، که  Playbo Y  اشتباه، به او نام دیتا ون تیز. او با آن گیر کرده است.

16. کلی بروک







شماره : سپتامبر 2010

در میان تمام عناوین ذکر شده برای بروک، از جمله بازیگر، کارآفرین، و مجری، بروک نیز به عنوان یک اشاره "پلیبوی  مدل." دلیلش این است که این واردات سکسی انگلیسی آن را با چه است غیر قابل انکار یکی از فراموش نشدنی ترین خرد  پلیبوی  گسترش می یابد در تاریخ انتشار است.

15. بروک برک







شماره : مه 2001 نوامبر 2004

در سال 2001، بروک برک پیدا شده است شهرت او در E آواتار ها  وحشی در ، و دیدن او در حال حاضر  رقص با ستاره ها  در لباس های نحیف او احتمالا به ارمغان آورد برخی از توهمات قدیمی خود را از مجری تلویزیون است.درست مانند آن، نگرانی های خود را مانند ورق برک استفاده خود را بپوشاند در او مسئله نوامبر 2004 بال بال به دور است.






14. کاتارینا ویت







شماره : دسامبر 1998

در تاریخ کاتارینا ویت پایین خواهد رفت به عنوان یک اسکیت باز المپیک بزرگ است. ورزشکاران و  پلیبوی  می تواند مناسب روی حیله و تزویر، به عنوان زنان superfit اغلب زیبایی شناسی از MAG متناسب نیست. اما نه ویت.اگر چه هیچ شک او در شکل عالی بود وجود دارد، او نیز کاملا خوش بر و رو بود.

13. جنی مک کارتی







شماره : ژوئن سال 1994، جولای 1996، دسامبر 1996، سپتامبر 1997، ژانویه 2005، ژوئیه 2012

زنانی که در ظاهر وجود دارد  پلیبوی  بر اساس دستاوردهای خود را، و سپس از زنان که از امریکا ظهور برای تبدیل شدن به دختر بعدی درب جنسی وجود دارد علامت. کسانی که همبازی هستند. و هر از چند گاهی، همبازی می شکند از طریق به سطح بعدی و مشهور شود.
جنی مک کارتی آن و همچنین هر کسی انجام داد، رفتن از یک تصویری همبازی این با محبوب به همبازی سال و سپس به در MTV  خاص از . بیش از آب نبات چشم، او ثابت می شود لعنتی خنده دار و همچنین، رفتن به آشکار شدن در BASEketball  (1998) و  فیلم ترسناک 3  (2002). اما او هرگز پشت او به Playboy تبدیل شده است، از بازگشت به انجام شدن (پوشش و ششم) تصویری خود را فقط در سال گذشته در سن 39.

12. ویدا گوئرا







شماره 2008 زنان

ویدا گوئرا بیشتر از آنچه او تا به حال ساخته شده است، parlaying چند عکس در  FHM  به یک حرفه ای تمام عیار به عنوان یک مدل مجله. یک دختر چه کاری انجام دهید زمانی که او تا آنجا که او می تواند با از بین رفته  ماکسیم و  FHM ؟ او می رود مونتی کامل برای  پلیبوی . این مسئله یکی از بهترین فروشندگان در قرن 21 بود.






11. کیم کارداشیان







شماره : دسامبر 2007

به عنوان یک راه برای خود تمایلات جنسی او، که بر روی صفحه نمایش بعد از نوار جنسی او به بیرون درز قرار داده بود، کارداشیان برای مطرح  روسیه پلیبوی. واضح است هر چیزی از دوربین های پنهان نمی کند، ساقه عکس در سری واقعیت او ثبت شد،  نگه داشتن با Kardashians .

10. استیسی داش







شماره : اوت 2006

در حالی که داش بود در پوشش نمی دهد، اشاره صرف نام خود را در بخش مطالب ما کوه در می رم به گسترش خود را ASAP بود. بدون جناس در نظر گرفته. این تغییر آشکار از لباس دیوانه و کلاه کلاهدوز دیوانه ما به دیدن او در استفاده کردم  clueless در .

9. اورزولا اندرس







شماره : ژوئن سال 1965، دسامبر 1981

در سال 1964، Andress برای نقش خود را به عنوان دختر باند، عسل سوار برنده گلدن گلوب برای ستاره جدید سال.در سال 1965، بزرگترین نماد رابطه جنسی از '60s اول گلدن گلوب او را به داخل صفحات نشان داد  پلیبوی . وقتی پرسیده شد که چرا او از گسترش داد، او به سادگی جواب داد: "از آنجا که من زیبا هستم." 






8. پاملا اندرسون







شماره : اکتبر سال 1989، فوریه سال 1991، ژوئیه سال 1992، آگوست 1993، نوامبر 1994، ژانویه 1996، سپتامبر 1997، ژوئن 1998، فوریه سال 1999، سال 2001، مه سال 2004، ژانویه 2007، ژانویه 2011

بمب ورزش ها اندرسون شده است برای نما  پلیبوی  به مدت سه دهه. او همچنین در پوشش بیشتر برای مجله از هر کس دیگری است، بنابراین انتخاب یک یک چالش و یک امتیاز بود. او زبان در گونه ژانویه 2007 شلیک (تصویر بالا) بسیار تجسم رابطه او با نام تجاری.

7. ها Tia Carrere







شماره : دسامبر 2006

Carrere دارای چینی / اسپانیایی میراث / فیلیپینی، و تحسین کرد از هاوایی است. او در اوایل '90s با قطعات در منفجر شد  آفتاب تابان ،  دروغ واقعی و  جهانی وین . ظاهر برهنه بر روی میز در طول زندگی خود بود، اما او خودداری کردند. سپس پس از یک طلاق در سال 2000، او برای اسم حیوان دست اموز را مطرح کرد.

6. راکوئل ولش







شماره : دسامبر 1979

به عنوان هدیه به  پلیبوی  مشترکین، راکوئل ولش در شماره دسامبر خود در سال 1979. به نظر می رسد سمبل جنس، در لباس شنا قرمز تنگ او، همیشه همه چیز را به تخیل سمت چپ، حتی در این مسئله است. 






5. ها Jayne Mansfield







شماره : فوریه 1955، ژوئن 1963

پوشش زیرچشمی نگاه کردن یک بو منسفیلد در سال 1963 تمایلات جنسی دوران تعریف می کند: شما تا به حال به اب زیر کاه در مورد آن. داخل این موضوع منسفیلد و همه از نعمت او بود. هنوز هم سخت به ضرب و شتم جاذبه جنسی تابش شده توسط این بازیگر risgue در، که او نیز خانم فوریه 1955 بود.

4. کیم بیسینگر







شماره : فوریه 1983

پلیبوی می دانستند که یک برنده در دست خود را در کیم حال - او یک مدل بسیار موفق که تا به حال نه کاملا گام او به عنوان بازیگر ضربه بود، اما این یقین واقعی با او بعد ها به نوبه خود آینده به عنوان یک باند بود دختر در مقابل شان کانری در هرگز نگو هرگز. مجله کشیده همه موانع، در حال اجرا با مشخصات مگا که تخصص باب فاس، روژه وادیم، جورج Plimpton، و کانری خود داوطلب خدمت سربازی.

3. ال Macpherson







شماره : مه 1994

در سال 1994، مکفرسون نشان داد به همین دلیل نام مستعار او است "بدن است." پوشش مدل در جوراب شلواری و تنها "ELLE" و نشان داد  پلیبوی  در چاپ. ژست ادای احترام به یک عکس معروف بریژیت باردو از '60 بود.






2. بو درک







شماره : مارس 1980، آگوست 1980، سپتامبر 1981، جولای 1984، دسامبر 1994

در سال 1984، در حال حاضر بو درک در سراسر جهان بود ستاره از توهمات مردان، به لطف قبلی خود  پلیبوی شاخه و نقش دستیابی به موفقیت او در  10 . این بود که او به عنوان یک گاوچران مکیدن یک سیگار برگ مطرح است که مردان متوجه آنها می شود خوب با واژگونی نقش کمی و دوست دارم که او را "دختر در پریشانی."

1. سیندی کرافورد







شماره : ژوئیه 1988، سال 1996، اکتبر 1998
در ماه ژوئیه 1988 (و دوباره در '96 و '98)، سیندی کرافورد تصمیم گرفت تا مدل کت و شلوار تولد او به جای معمولی مد بالا طراح لباس او. ما می خواهم که به نظر می رسد سابق فوق العاده بزرگ در او.




1 پاداش اسکارلت جوهانسون  


آقا USA نوامبر 2013


صحنه های برهنه. ما همه آنها را دیده. همه ما می خواهیم برای دیدن بیشتر از آنها است. حتی جالب تر زمانی که آنها به عنوان یک شگفتی. چرا آنها تعجب است؟ خب، به این دلیل واضح است که بازیگر در سوال به احتمال زیاد تا یک صحنه برهنه انجام پیش از این هرگز وجود ندارد. پس از آن صحنه برهنه که فقط هر گونه حس است. و بعد ما صحنه برهنه که حس می کند ... اما آیا ما واقعا تا به حال نیاز به دیدن آن شخص در برهنه؟ آره، صحنه های برهنه! به هر صورت، صحنه های برهنه با ما زمان آدم و حوا بوده است. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...