Free Money

Loading...

суббота, 3 декабря 2016 г.

سانی لئون (38 Sunny Leone photo)، نیها سینگ در بی بی سی لیست 100 زن تاثیر گذار ترین


 سانی لئون آن را به ساخته شده است  بی بی سی 100 زن تاثیر گذار ترین است. آنها یک بار دیگر مخلوطی از مشخصات بالا و زنان با نفوذ از جمله کارآفرینان، مهندسان، ورزشکار، کسب و کار زنان، آیکون های مد و هنرمندان.

آفتابی، که جشن سالگرد پنجم خود را در  بالیوود ، در شوهای هند با شرکت در واقعیت بحث برانگیز تلویزیون نشان می دهد، بیگ باس در 2011 آغاز شده است.

او در ادامه به ستاره در فیلم های بالیوود مانند ها Jism 2 '،' برنده تمام پولها "و" از Ek Paheli به للا. به غیر از بازیگر، لیست همچنین شامل چهار نام هند - Gouri به Chindarkar (مجموع Sangli)، ها Mallika سرینیواسان (چنای)،  نیها سینگ  (بمبئی) و Saalumarada Thimmakka (کارناتاکا)، بیانیه ای.

Chindarkar دانشجوی مهندسی کامپیوتر 20 ساله از Sangli، ماهاراشترا است. او یکی از کودکان اولین بار در هند به تجربه یک تجربه یادگیری منحصر به فرد در حال حاضر به عنوان "مدرسه در ابر» معروف است.

سرینیواسان، 57، مدیر عامل شرکت تراکتور و ابزارآلات مزرعه آموزشی او به عنوان "تراکتور شناخته شده است ملکه از هند و شرکت خانواده اش به سومین تولید کننده تراکتور در جهان افزایش یافته است.

سینگ یک بازیگر و نویسنده 34 ساله که یک جنبش تاسیس برای تشویق زنان به راه رفتن در خیابان در Mumbai به سرپیچی آزار و اذیت است.


Thimmakka محیط زیست 105 ساله از کارناتاکا که بیش از 8000 درخت در 80 سال کاشته است، پروژه ای است که برای اولین بار در پاسخ به تمسخر اجتماعی در این است که قادر به کودکان آغاز شده است. او از قدیمی ترین زن در بی بی سی لیست 100 زن است.

برخی از زنان با مشخصات بالا این سال عبارتند از خواننده و ترانه سرا آلیشا کیز؛ آمریکا مدال طلا برنده ژیمناست سیمون Biles و سیاستمدار فرانسوی رشیده داتی. فصل 100 زن بی بی سی در روز دوشنبه برگزار شد.


بازیگر زن بالیوود آفتابی لئون معتقد است که اگر رسانه ها و مردم متوقف نخواهد شد غیبت در مورد او، نرم افزار تلفن همراه جدید خود را گسترش اطلاعات معتبر کمک خواهد کرد و تسهیل تعامل مستقیم با طرفداران خود را.


"من فکر می کنم رسانه ها در مورد من به هر حال شایعات بی اساس، بلکه از طریق این برنامه، چه می توانم انجام است فیلتر کردن اطلاعات قبل از بیرون رفتن در حوزه عمومی، به طوری که آنها معتبر هستند" سانی گفت.

شروع سفر بالیوود خود را با فیلم «ها Jism 2 '، ظرف پنج سال، دید او در صنعت فیلم actressensured و در فیلم هایی مانند" برنده تمام پولها'، 'ها Ragini MMS 2'، 'از Ek Paheli به للا'، 'از Kuch Kuch Locha چینگ های عمل »و« یک شب ایستاده، به نام چند. او همچنین کتاب های الکترونیکی به نام "رویاهای شیرین" نویسنده.

به عنوان اولین مشهور تا به حال هند به یک نرم افزار تلفن همراه و ورود به صنعت تجارت الکترونیک، هنگامی که خواست اگر او بخواهد به نویسنده کتاب دیگری، آفتابی گفت: "راستش، من فکر زیادی در مورد آن نیست، من فقط ممکن است انجام این کار در آینده است. من چیزهای زیادی برای رسیدن به. در حال حاضر، من محتوا و با این واقعیت است که من قادر به انجام آنچه که من می خواستم برای انجام هستم. از آنجا که من مشغول فیلمبرداری یک فیلم به نام هستم "ترا از Intezaar، به کارگردانی Raajeev Walia مخالف ارباز خان، من کاملا در مصرف می شود. "

بازیگر زن بالیوود آفتابی لئون، که نرم افزار تلفن همراه خود را در روز چهارشنبه راه اندازی شد، گفت که او علاقه مند می شود در تماشای بازیگران سونام Kapoorand Ranveer سینگ در رسانه های اجتماعی و برنامه های موبایل.

پاسخ به این پرسش که در مورد actressshould یک برنامه تلفن همراه مانند یک او در حال راه اندازی است، آفتابی گفت: "من فکر می کنم سونام کاپور جالب خواهد بود به تماشای او به عنوان نگه می دارد سفر به کشورهای مختلف و بررسی این حال، من دنبال تمام ستاره های بالیوود در رسانه های اجتماعی. "

Foodpanda نجات سانی لئون، می شود مواد غذایی برای او


"هنگامی که آن را به بازیگران می آید، من فکر می کنم Ranveer سینگ بسیار جالب است، او دیوانه است، او سرگرم کننده است! او یک احساس خوبی از مد و، در زمان، او می پوشد لباس WHACKY بیش از حد! به طوری که جاوا سرگرم کننده باشد،" او اضافه .
آفتابی لئون آن را دوباره! ستاره سابق فیلم بزرگسالان ساختگی است صدراعظم و سلمان خان برای تبدیل شدن به شخصیت ترین جستجو برای پنجمین سال متوالی در هند، به عنوان توسط یاهو هند نشان داد.

سانی لئون: رسانه به هر حال در مورد من خواهد شایعات بی اساس


سلمان ادامه داد: به به "بیگ باس 'فرود نقطه بالا در بیشتر جستجو مشهور مرد سال 2016. دومین جستجو مرد بیان شد خان یکی دیگر از اما نه کمدین و شخصیت تلویزیونی Kapil به شارما است که توسط آمیتا باچان، شاه به دنبال شاهرخ خان و امیر خان.


وزوز در اطراف عروسی ها Bipasha Basu به کاران سینگ گروور تضمین موقعیت خود را به عنوان دومین مشهور زن در حالی که بیشترین جستجو دیپیکا Padukonetook شکاف سوم، پس از کاترینا کایف در شماره 4.

سانی لئون یک مدل بی فایده است. لطفا و زمان ما را با چاپ خبری او را هدر ندهید. ما حداقل در مورد او ناراحت است. به جای prnt بیشتر در مورد توسعه کشورها توسط دولت است. Ravindra


هر سال، یاهو هند را آزاد آن سال در بررسی لیست، که نشان می دهد مردم، حوادث و داستان است که توجه سرخپوستان در 12 ماه گذشته دستگیر شده است.

اره قسمت شب گذشته، بالیوود ستاره Leonemaking آفتابی ظاهر خاص در بیگ باس 10. بازیگر آمد برای انجام یک کار نامزد خاص در آن شرکت کنندگان به فیلم های ویروسی مورد نیاز بود و آفتابی به حال به آن قضاوت کند. با این حال، به نظر می رسد او برای یک لحظه دست و پا بود که در آینده راه خود را آماده است.

پس از کار وقتی نامزدی آفتابی انجام یک فعالیت سرگرم کننده بر اساس فیلم یاد شعله، مانو پنجابی، بود که بازی Veeru به دور در طول عمل کردم و به نام سانی لئون خود را مآل. بنی، بود که به تماشای این کار را با بقیه مشاوره ازدواج و اعتراض به آن گفت: جلوگیری از تماس مآل او. با این حال، مانو بی شرمانه ادامه داد و در واقع با بنی جنگیدند. او گفت او را به آرام و اگر آفتابی دارای یک مشکل او را خودش به او بگویید. هر چند آفتابی پکر، اما ترجیح داد تا پاسخ نمی دهند. این همه چیز نیست، شرکت کنندگان زن را نشان می دهد بنی، LOPA و Nitibha هم سابقه داشته است lambasting ام سوامی برای دست زدن آفتابی مناسب. آنها همچنین به او هشدار به برحذر بودن در آینده است.
 به یاد داشته باشید سانی لئون در یک مصاحبه اعلام کرده بود که امیر خان احتمالا هرگز می خواهم به کار با او؟نزدیک بر روی پاشنه از آن مصاحبه، امیر، اولین گام در تشکیل یک دوستی با بازیگر، Mastizaade، صورت گرفت. این بازیگر حتی او را به Diwalibash که او در این سال به میزبانی دعوت کرد.



در حال حاضر، آنچه که می تواند به عنوان یک ژست شیرین دوستی نامیده می شوند، امیر مربی بازیگری خود، پراکاش Bharadwaj به بازیگر وام. با تائید این خبر به صورت روزانه، آفتابی نشان داد که چگونه او کار کرده است هر روز با مربی عامر در تلاش به سنگ تیز کردن مهارت های بازیگری خود.


برای uninitiated، Bharadwaj شده است از نزدیک با آقای کمال از 'Rang De Basanti به "همراه شده و تا حدی مسئول نزدیک به کامل خود را گویش Haryanvi در فیلم آینده خود را، Dangal است. او همچنین کاترینا کایف و پریتی زینتا در میان دیگران آموزش داده است. Bharadwaj نشان داد که او کار کرده است با آفتابی بر روی مهارت های هندی زبان او.

دهلی نو: بازیگران سانی لئون و ستاره Taapsee Pannu در فیلم آگاهی از سرطان سینه جدید کانال رسانه های دیجیتال اور Dikhao، که می گویند موارد سرطان پستان را به نصف کاهش می دهد اگر تنها زنان توجه به همان اندازه به سینه های خود را پرداخت می شود به عنوان مردان است.


"خجالت نکشید، انجام نمی شود خجالتی. آزمون دو دقیقه در خانه می تواند زندگی شما را نجات،" لئون توضیح می دهد در پایان فیلم کوتاه او، که با کلیپ از مردان از اقشار مختلف جامعه تلاش به صحبت با آغاز زنان و تلاش برای جلوگیری از نگاه خود را از لغزش به پایین باشد.

"شصت درصد از موارد سرطان پستان در هند در مرحله سه و چهار. خودآزمایی تشخیص داده در خانه به معنای تشخیص زود هنگام آن دو دقیقه طول می کشد،" او می گوید.

"ما زنان باید از بدن ما آگاه باشند و بدانند که تشخیص بهتر از درمان است،" Taapsee Pannu در بیانیه ای گفت."تست خود دو دقیقه همه شما باید انجام دهید این است که وقتی تیم من با این مفهوم نزدیک، من کاملا برای آن بود که من می خواهم زنان و مردان آگاه باشید که سرطان پستان قابل درمان است اگر در مراحل اولیه تشخیص داده،" او اضافه.


فیلم که در آن سانی لئون و Taapsee Pannu به نظر می رسد بخشی از یک سری بزرگتر - با #DetectToDefeat هشتگ - در مورد اهمیت تشخیص سرطان پستان در مراحل اولیه.


فیلم های کوتاه دیگر در این سری - که برخی از آنها که داستان متفاوت است، اما همان پایه پیام - لنگر ستاره ها Shibani Dandekar، بازیگران پریا Bapatand Divyanka Tripathi از، خواننده از Sunidhi Chauhan، سیاستمدار Shaina NC و بسیاری از افراد مشهور دیگر.

او قلب با دوره بازیگری خود را در بالیوود و در حال حاضر بازیگر سانی لئون گرفته تا یک نقش جدید در زندگی حرفه ای او، با تبدیل یک نویسنده به دست آورد. لئون یک کتاب با عنوان «رویاهای شیرین» که شامل 12 داستان کوتاه نوشته است. بازیگر زن، Mastizaade می گوید: نوشتن در ذهن او نیست، بلکه او بود که ایده های خاص، که ثبت نشده رفت.



"نوشتن در ذهن من است. من در مورد داستان ها و ایده های مختلف در طول سال، اما هیچ چیز فکر واقعا که من نوشت. این اولین بار من چیزی شبیه به این نوشته شده است است. وقتی جوان تر من یک دفتر خاطرات بود، مادر من خواندن آن، و این که در پایان از دفتر خاطرات بود، "لئون PTI در یک مصاحبه اختصاصی گفت. مجموعه ای در یک محیط هند، داستان داستانی اش قدرت و بازی زنان درمان به عنوان جنسی برابر با مردان در حالی که همچنین در مورد عاشقانه زمینه صحبت کردن.


بازیگر 34 ساله می گوید زمانی که خانه چاپ و نشر، کتاب نیروی عظیم منهدم کننده، به او با این ایده از نوشتن 12 داستان کوتاه وابسته به عشق شهوانی آمد، او آن را به عنوان یک چالش در زمان و آنها را در طول سه ماه به پایان رسید. "نیروی عظیم منهدم کننده به من آمد و این ایده از 12 داستان کوتاه در این سبک ارائه شده است.  این یک چالش شخصی برای من به قادر به انجام آن بود. من در زمان حدود سه ماه به آن است. داستان، '7 E'، بود ترین مشکل است زیرا که یکی از اولین بود او گفت، ".



"پس از آن زمان من هم به شکل سبک نوشتن ... گاهی اوقات ما تا به حال به مستقیما به نقطه به دلیل آن یک داستان کوتاه است که به چالش کشیدن بود، زیرا شما نمی خواهید به جلو حرکت کند تا به طور ناگهانی است که خواننده آهنگ از دست می دهد ، "لئون اضافه شده است. ستاره، ها Jism 2 می گوید: داستان در رویاهای شیرین، در حال حاضر موجود به طور انحصاری در برنامه نیروی عظیم منهدم کننده، داستانی هستند و "هیچ چیز است که از مشتق شده" زندگی خود را.


حتی اگر داستان در مورد فتنه انگیزی صحبت می کنید، لئون اطمینان می داد که او هیچ خط که خوانندگان، به خصوص زنان را، احساس ناراحت کننده عبور کند. "من این داستان، از آنچه من فکر کردم یک زن می خواهم به خواندن است. برای من مهم بود که وقتی کسی به خواندن آن، به خصوص زنان، آنها باید انقباض غیر ارادی ماهیچه و یا می گویند:" بیش از حد است برای من که مسئولیت رسیدگی به. من می خواستم آن را به در منطقه کمی عاشقانه می شود. " داستان خواهد بود هر شب ساعت 10 شب تا ماه 3 منتشر شد و بازیگر از 'ها Ragini MMS 2' احساس عصبی به عنوان سفر است "شخصی" بوده است. "در حال حاضر آن است که به انتشار، من بسیار عصبی هستم." علاوه بر این واقعیت است که آن را یک خیابان بزرگ برای رسیدن به طرفداران است، آن را یک چالش بود برای دیدن اگر من می توانید آن را انجام دهید، زیرا شما فیلم ها و آهنگ های آینده یکی پس از دیگری، اما این شخصی بود. من امیدوارم که آنها از آن لذت ببرید.

با 4 میلیون طرفدار در نمایش مشخصات عمومی، سانی لئون یک فن واقعی زیر آنلاین. برای اضافه کردن به این، آفتابی است با استفاده از یک سرویس به نام Voxie به گسترش او برسد گسترده ای در رسانه های اجتماعی. موضوع عکاسی از خود است در او آهنگ معروف عزیزم عروسک با عنوان است و به نام "همه دی سلفی pittal اما voxie تخته سنگ، دی". پس از آمیتاب Bacchan و پریانکا چوپرا، Sunnly بیان بعدی است که ثبت نام به خدمات عکاسی از صحبت کردن است.


بازیگر زن در حال حاضر در یک ساعت عبور 10،000 امثال و نظرات. او نوشته شده یک زبان-عکاسی از خود، آن را یک voxie - در او فیس بوک و توییتر صفحه و همچنین به ترویج منحنی او. پس از ضربه زدن به عکس، سانی لئون در شور کامل اغوا کننده صحبت می کند "من voxie من تا به احساسات من .. شما می دانید من پیش از منحنی هستم .. هاهاها" بازی می شود.

بازیگر نقش مکمل زن آفتابی لئون، یک گیاه خوار، می گوید دکتر خود به او گفته به دور از الکل، محصولات لبنی و مواد غذایی تند باقی بماند.
"(من) خوب نیست و خون من باید از عفونت پاک شود و حرارت بیش از حد در بدن من وجود دارد،" سانی، 35، ارسال شده در توییتر. "بنابراین من نوشیدن چای ویژه بد مزه."
"صبح غمگین سنتی دکتر طب چینی من به من گفت - بدون کافئین، الکل، هیچ لبنی، گوشت (من سبزی به طوری که خوب است) و هیچ غذاهای تند. 
"من در طب سنتی چینی معتقدند و من راه خدا آن را از من گفتن من تبدیل به یک گیاهخوار حدس می زنم، بدون الکل ... کافئین ... هیچ سموم،" او اضافه شده است.
آفتابی گذشته در فیلم "Beiimaan عشق"، به کارگردانی RAJEEV Chaudhari دیده می شد. این فیلم همچنین برجسته Rajniesh Duggall. 
این ممنوعیت پورنو در هند ممکن است تا حدی برداشته شده است، اما این بدان معنا نیست که پورنوگرافی نیست می تواند دوباره ممنوع در کشور ما. پس از آنکه دولت با انتقاد شدید ملاقات، آنها ممنوعیت تا حدی در وب سایت های برداشته اند، محرومیت آنهایی که نشان پورنوگرافی کودکان.
اما قبل از آن اخبار رسمی ساخته شده بود، آژیر سکسی بالیوود سانی لئون اظهار ظریف از طریق توییت خود را ساخته شده بود و این فقط بیش از حد مناسب بود. او یک عکس با شوهر او را دانیل وبر، جایی که او یک sando با "جنسیت فروش می رساند" نوشته شده است بیش از آن را میپوشید شده است.
دو صاحب خانه تولید که تولید فیلم بزرگسالان است. سابق حرفه آفتابی به عنوان یک ستاره پورنو است و بیش از حرفه بالیوود خود را در حالت پرواز است. او علنا ​​در مورد درست کار قبلی او حرف نیست، بلکه قطعا تا به پاسخ ظریف و در عین حال مناسب برای ممنوعیت پورنو در هند!

بازیگر زن بالیوود آفتابی لئون، که نرم افزار تلفن همراه خود را روز چهارشنبه راه اندازی شد، گفت که او علاقه مند می شود به تماشای بازیگران سونام کاپور و Ranveer سینگ در رسانه های اجتماعی و برنامه های موبایل.
پاسخ به این پرسش که در مورد بازیگر باید یک برنامه تلفن همراه مانند یک او در حال راه اندازی است، آفتابی گفت: "من فکر می کنم سونام کاپور جالب خواهد بود به تماشای او به عنوان نگه می دارد سفر به کشورهای مختلف و بررسی این حال، من دنبال تمام ستاره های بالیوود در رسانه های اجتماعی. . "
"هنگامی که آن را به بازیگران می آید، من فکر می کنم Ranveer سینگ بسیار جالب است، او دیوانه است، او سرگرم کننده است! او یک احساس خوبی از مد و، در زمان، او می پوشد لباس WHACKY بیش از حد! به طوری که جاوا سرگرم کننده باشد،" او اضافه . 
بازیگر زن که نرم افزار تلفن همراه جدید خود را با همکاری در نیویورک مستقر است escapex راه اندازی راه اندازی گفت: برنامه یک فروشگاه توقف برای همه طرفداران او را که به طور مستقیم می توانید با او ارتباط برقرار کردن و دیدار با او است. آن را به درب برای طرفداران در سراسر جهان او را به دسته رسانه های اجتماعی خود را باز - می شود آن فیس بوک، نمایش مشخصات عمومی، توییتر و یوتیوب.
آفتابی اولین مشهور همیشه در هند به چنین برنامه است - escapex برنامه های برچسب سفید برای هنرمندان مانند باب مارلی، Wyclef Jean به و 35 مشهور دیگر تولید کرده است.
تاکید بر تاثیر رسانه های اجتماعی در یک زندگی بازیگران، آفتابی گفت: "همانطور عمر مفید ما کوچک است، بر خلاف آمیتاب باچان، شاهرخ خان، رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای ساخت تا پیروان فن است و می توان ارسال یک خود سرنوشت. "
پرسید که هر مشخصات داده شده در حالی که همکاری با این شرکت وجود دارد، او گفت: "بله، من از تمام اطلاعات است که به طرفداران من بروید و باید وجود داشته باشد هر اتاق را برای رجزخوانی داخلی کنترل!"


آفتابی لئون 37 عکس عکس سانی لئون

1 комментарий:

Loading...