Free Money

Loading...

среда, 7 декабря 2016 г.

53 Cara-cara yang sah untuk Buat Duit Online dari Rumah


Perkara Penaja payoneer.com
Setiap pembaca blog ini akan menerima kad kredit percuma, dan $ 25 selepas pendaftaran .

Sama ada anda seorang ibu sibuk, menginap di rumah bapa, seorang pelajar kolej, atau hanya mahu untuk mendapatkan sedikit wang tambahan - melakukan kerja-kerja tambahan boleh membantu anda membuat wang dari rumah.
Satu carian internet cepat boleh mendedahkan banyak kerja dari penipuan rumah.Mereka mengenakan caj yuran pendahuluan dan mengumpan anda untuk bekerja dengan mereka. Tetapi sebenarnya  mereka hanya menipu kamu dari wang hasil titik peluh anda.
Saya tahu anda ingin mencari kerja-kerja yang sah dari kerja rumah yang tidak merobek-off. Jadi, saya telah dicari dengan rapi melalui beratus-ratus cara untuk bekerja di rumah, dan datang dengan  53 cara yang sah untuk membuat wang dari rumah .
Sesetengah hanya akan membuat anda beberapa dolar sebulan, tetapi yang lain boleh menjadi moneymakers kuat bergantung kepada masa yang anda perlu melabur di dalamnya.
Teruskan membaca untuk mengetahui tentang beberapa cara yang menarik untuk membuat wang dari rumah. Anda juga boleh mencari sesuatu yang anda tidak pernah mendengar sebelum ini.
Semoga berjaya!

Membuat wang dalam talian dan dari rumah

Tidak mempunyai bakat terpendam? Jangan bimbang! Kami ada sesuatu untuk anda juga.
Saya tidak mempunyai bakat istimewa. Saya hanya ghairah ingin tahu. - Albert Einstein
Isteri saya Katie tidak licik jadi bukannya merancang 5K jangka tempatan.
Kami membeli ayam kami daripada seorang wanita yang menimbulkan anak ayam untuk menjual untuk $ 25 / each ( membaca jika anda tidak mahu untuk mengumpul dan menjual ayam ).

1. Mulakan blog atau perniagaan dalam talian

Perniagaan online adalah bagaimana saya telah membuat hidup sejak tahun 2005 dan apa yang telah membantu saya bersara awal. Saya membuat lebih daripada $ 21,000 dalam Oktober hingga blog saya.   Klik di sini untuk membaca sayaBagaimana Untuk Buat Duit Blogging -The Ultimate Guide . Anda boleh memulakan blog dengan hanya $ 2,85 sebulan (kurang daripada secawan kopi!).Membuat blog dan memanfaatkan ia menjadi jualan affiliate atau tawaran produk pengesahan. Pertimbangkan topik seperti:  
  • Travel
  • Memasak
  • Kesihatan
  • Teknologi
  • kewangan peribadi
  • Hanya kira-kira apa-apa lagi
Semak panduan saya tentang bagaimana untuk memulakan blog dalam masa kurang daripada 15 minit bersama-sama dengan saya arahan langkah demi langkah mengenai  bagaimana untuk membuat wang blogging .

2. Mengambil bahagian dalam kaji selidik untuk membuat tambahan $ 100 + sebulan

Hanya menjawab kaji selidik dalam talian atau ujian produk dan membuat wang dari rumah. Anda boleh dengan mudah membuat tambahan $ 100 sebulan semasa menonton TV
Sila lihat pada beberapa laman web kaji selidik yang dibayar di bawah. Pada semua laman web ini anda tidak hanya mendapatkan sedikit wang tunai tambahan, tetapi juga mendapat ganjaran melalui baucar hadiah, lukisan hadiah, produk percuma, dan lain-lain Semua laman-laman adalah  percuma untuk mendaftar dan menggunakan . Makluman: Jika mana-mana laman kaji selidik meminta anda untuk membayar, mereka mungkin penipuan.
Survey Junkie
Swagbucks
OneOpinion
American Consumer Pendapat
InboxDollars
Penyelidikan Pinecone
Update: Berikut adalah beberapa laman web kaji selidik tambahan kami telah menambah sejak artikel ini pertama kali diterbitkan: PaidSurveys, Kelab Ukur, ProOpinion, Pendapat Outpost, VIP suara, YouGov, Surveys Clear Voice, Kad Laporan Produk, Hadiah Rebel, Survey Tempat, dan Harris Poll

Adakah Anda Mahu Cuti Gaji ke Gaji Cycle? Klik play untuk mengetahui:

Salah satu podcast pertama yang saya pernah mendengar, tetapi ia mendapat saya ketagih! Sebagai grad kolej baru-baru ini, saya tidak tahu di mana untuk memulakan, untuk mengawal kewangan saya. Scott Alan Turner memecah semua turun dalam cara yang jelas ringkas dengan cara yang benar-benar boleh dikaitkan dan mudah untuk dihadam. Rehat 'komersial' beliau adalah kelakar "! - Anna
Bagaimana Untuk Break The Gaji ke Gaji Cycle          

3. pratonton filem Watch, YouTube, dan seperti video

Adakah anda suka menonton video dalam masa lapang anda? Sekarang, anda boleh mendapat bayaran untuk menonton video termasuk previu filem, berita, video selebriti, dan semua jenis video lain.
Laman seperti Swagbucks meminta anda untuk menonton video tertentu dan seperti mereka. Anda perlu menonton untuk sebilangan minit yang anda akan diberitahu lebih awal daripada masa. Anda boleh mendapat lebih daripada $ 200 sebulan (pendapatan berbeza-beza). Anda akan mendapat Swagbucks untuk menonton (mata yang boleh ditebus untuk kad hadiah atau Paypal).  Anda boleh mendapatkan $ 5 hanya untuk mendaftar!

4. Dapatkan Wang Dikembalikan Dengan Segera Untuk Stuff Anda Sudah Dibeli

Adakah anda suka mendapatkan bayaran balik? Bagaimana sejuk ia akan menjadi untuk mendapatkan wang kembali barangan yang telah anda beli tanpa perlu melakukan sesuatu? Paribus adalah sebuah aplikasi yang membolehkan anda mengetahui jika kedai anda membeli-belah di dalam talian berhutang bayaran balik.Ia adalah percuma untuk mendaftar. Paribus menyambung ke akaun e-mel anda dan memeriksa resit anda. Jika mereka mengetahui peruncit telah menurun harga mereka, mereka memfailkan tuntutan pelarasan harga untuk anda secara automatik.Cuba paribus.
Paribus bekerja dengan sebilangan besar peniaga yang anda mungkin sudah membeli-belah di, termasuk Walmart, Amazon, Costco, Best Buy, Sasaran, Apple, Kohl, dan banyak lagi!

5. Memuat turun dan memasang aplikasi ini

Banyak syarikat - termasuk Google - membayar anda untuk memasang aplikasi mereka. Selain itu, anda akan dibayar untuk setiap bulan aplikasi yang dipasang pada telefon anda. Antara laman-laman termasuk:
  • ShopTracker - Jawab beberapa soalan kemudian melancarkan aplikasi pada peranti anda, dan  anda akan mendapat $ 3,00 serta-merta .Pastikan aplikasi pada telefon anda untuk mendapatkan wang setiap bulan dan membantu syarikat-syarikat memahami apa yang orang membeli dalam talian.
  • Nielsen Panel Mobile - Dari orang yang berjalan Nielsen penilaian TV, aplikasi mudah alih Nielsen memberi ganjaran kepada anda untuk menggunakan peranti mudah alih anda. Anda boleh menjana pendapatan sehingga $ 50 setahun .
  • MobileXpression - Pasang aplikasi ini dan anda akan layak untuk memenangi hadiah setiap minggu. Anda mendapat untuk bermain permainan ganjaran segera dengan mengambil bahagian dalam penyelidikan pasaran.

6. Dapatkan $ 10 Amazon kad hadiah percuma

Daftar untuk MyPoints dan mendapatkan  $ 10 Amazon kad hadiah percuma . Ia mudah untuk bermula:
  1. Sertai MyPoints sini secara percuma.
  2. Membeli-belah lebih 1,900 peruncit dalam talian atas (termasuk Amazon, Walmart dan Sasaran) melalui MyPoints dan mendapat mata untuk pembelian anda.
  3. Menebus mata anda untuk kad hadiah, batu perjalanan dan banyak lagi dari lebih 75 rakan kongsi runcit, restoran dan perjalanan atas.

7. Daftar untuk kad hadiah percuma

Ebates akan  memberikan anda satu kad hadiah $ 10 apabila anda mendaftar  dan mendapat rebat rebat tunai pertama anda. Ia hebat untuk pembeli dalam talian. Ebates adalah percuma untuk digunakan.
Anda hanya layari laman web Ebates dan klik melalui ke kedai yang anda mahu untuk membeli-belah di. Jika anda membeli dari kedai Ebates mendapat komisen yang mereka berpecah dengan anda. Ia merupakan satu cara yang mudah untuk menyelamatkan. Klik di sini untuk mendaftar untuk Ebates.

8. laman web Test untuk $ 30 sejam

Pernah melawat laman web dan anda berfikir tentang bagaimana buruk atau bagaimana besar ia adalah? Kini anda boleh mendapat bayaran untuk berkongsi pendapat anda.
Hanya buka laman web, klik di sekeliling, dan mendapat bayaran. Baru atau yang dikemas kini pemilik laman web membayar pampasan kepada anda untuk menguji laman web mereka.
Dengan Ujian Pengguna yang anda boleh mendapatkan hampir  $ 30 untuk satu jam . Berikut adalah bagaimana ia berfungsi:
  • Anda dibayar $ 10 melalui PayPal untuk setiap video 20 minit, anda lengkap.
  • UserTesting membayar anda untuk melawat laman web atau aplikasi, melengkapkan satu set tugas, dan merekodkan pemikiran anda.
Semasa anda melayari laman web skrin anda akan direkodkan dan juga suara anda.Pelanggan mereka termasuk Apple, Microsoft, Adobe, dan syarikat-syarikat Fortune 500. Bagaimana anda ingin beberapa dolar untuk berkongsi pendapat anda?

9. Dapatkan bayaran kerana sihat

Aplikasi kesihatan AchieveMint memberikan anda mata kerana sihat dan melakukan perkara-perkara seperti berjalan, mengesan makanan anda, atau mengambil kaji selidik kesihatan. Anda mendapat mata yang boleh ditebus dengan wang tunai atau Kad Hadiah Amazon. Bagi setiap 10,000 mata,  anda mendapat $ 10  dan tidak ada had pendapatan anda.
AchieveMint menghubungkan kepada aplikasi kecergasan anda sudah boleh menggunakan termasuk Fitbit, RunKeeper, HealthKit dan MyFitnessPal.
Anda boleh mendapatkan 10 mata hanya untuk mendaftar dengan AchieveMint dan menghubungkan aplikasi.

10. Menjadi bebas atau penulis bebas

Melakukan kerja-kerja bebas banyak boleh meningkatkan pendapatan anda. Adakah anda menginap di rumah ibu dengan ijazah Bahasa Inggeris atau seorang lelaki yang secara semula jadi boleh mencari kesilapan dalam teks bertulis?
Laman web yang besar dan boleh dipercayai seperti  Upwork  mempunyai beribu-ribu majikan yang ingin mengambil pekerja untuk semua jenis tugas di mana anda boleh menulis atau mengubah apa sahaja daripada teknologi kepada artikel perniagaan.Mendapat bayaran untuk setiap artikel tunggal. Dapatkan reputasi yang besar dan anda boleh menjadikan ini ke pekerjaan sepenuh masa.

11. freelancing teknikal

Freelancing tidak adalah tentang bertulis. Anda boleh melakukan segala-galanya daripada reka bentuk, grafik, pemasaran, dan pekerjaan pengaturcaraan web dari laman web seperti:
Pilihkan bayaran anda pada setiap projek asas.

12. Menjadi pembantu maya

Bekerja untuk orang dari rumah. bantuan yang maya (VAS) boleh melakukan segala-galanya daripada memeriksa e-mel dan membuat rancangan perjalanan untuk mengendalikan penyelidikan internet atau bekerja untuk perniagaan kecil mereka.golongan mewah boleh perintah $ 50- $ 100 sejam.
Beberapa laman web yang bereputasi adalah  Zirtual  dan  Upwork

13. Tutoring

Memberi kelas tuisyen persendirian di rumah anda dan menggunakan pengetahuan SAT anda. Pilih jadual anda, jika anda mempunyai beberapa tugas-tugas rutin penting.
Atau sebaliknya, pergi untuk tunjuk ajar dalam talian dan mendapat  $ 20 sejam pada  Chegg Tutors .

14. Kongsi pandangan anda

Kongsi pendapat jujur anda untuk perkhidmatan setiap hari dan produk yang anda gunakan dengan syarikat-syarikat kumpulan fokus. Pertubuhan-pertubuhan ini boleh meningkatkan produk mereka di maklum balas anda, dan anda boleh membuat  $ 50, $ 100, atau lebih . Semak 2020 Panel.
Seorang rakan melakukan ini di pusat membeli-belah tempatan beliau. Dia hanya membuat wang sampingan yang sedikit melakukan kumpulan fokus, tetapi ia membayar untuk pengasuh kanak-kanak dan keluar malam sekali-sekala.

15. pizza Kadar

Banyak syarikat-syarikat membayar anda untuk penarafan kedai pizza tempatan.Anda hanya perlu untuk mengadar tempat kepada kualiti pizza mereka dan ambil perhatian masa penghantaran mereka. Untuk ini, anda boleh mendapatkan  pizza percuma, serta $ 5 . Hanya mendaftar di  Trendsource  memulakan.

 


 

barangan 16. Kajian

Tulis ulasan dan mendapat apa-apa antara  $ 1 dan $ 50 setiap kajian  mengikut keperluan. Yelp  boleh memberi anda beberapa jemputan khas.

17. Tukar enjin carian anda

Adakah anda menggunakan Google atau Yahoo untuk mencari sesuatu di internet?Sekarang, meninggalkan mereka dan memilih untuk  enjin carian Bing .
Melakukan carian biasa anda pada Bing, menjadikannya enjin carian lalai anda, dan mendapat kredit yang boleh ditebus untuk kad hadiah. Anda boleh mendapatkan sebanyak  $ 5 hingga $ 10 sebulan . Tip: Hanya tinggal dilog masuk, apabila anda melakukan carian.
Satu lagi pilihan adalah Nielsen Digital Voice. Digital Voice sebahagian daripada Nielsen - syarikat besar yang menerbitkan penilaian TV. Hanya melayari web dan anda mungkin boleh mula mendapatkan wang.

kemasukan 18. Data

Gunakan kemahiran menaip pantas dan tepat anda untuk memasukkan maklumat.Pergi melalui  Craigslist  atau  Upwork  dan mencari kemasukan data dan pekerjaan pentadbiran untuk diri sendiri. Pekerjaan ini boleh dilakukan dengan mudah melalui telecommuting.

19. Kerja untuk Amazon

Pilihkan tugas mikro daripada  Amazon Mekanikal Turk . Ini adalah perkhidmatan yang memerlukan interaksi manusia. Anda boleh bekerja dari rumah, waktu yang fleksibel dan mendapat bayaran oleh salah satu daripada peruncit terbesar di dunia.
Berikut adalah beberapa contoh tugas pekerja telah selesai:
  • Pilih ejaan yang betul untuk istilah carian
  • Adakah laman web ini sesuai untuk khalayak umum?
  • Cari bilangan item untuk produk dalam imej ini
  • Menilai hasil carian untuk kata kunci ini
  • Adakah kedua-dua produk yang sama?
  • Pilih kategori yang sesuai untuk produk
  • Kategorikan nada artikel ini
  • Menterjemahkan ayat dari Bahasa Inggeris ke Bahasa Perancis

Apa Adakah Enam Perkara yang Boleh Anda Lakukan Sekarang Untuk Dapatkan Richer? Klik play untuk mengetahui:

Scott adalah cemerlang dengan kewangan dan mempunyai kemahiran teknikal dan pengalaman untuk mendapatkan nasihat sangat membantu beliau keluar kepada semua. Beliau adalah seorang yang murah hati jiwa yang ingin lulus bersama-sama nasib baik kepada orang lain dalam bentuk apa yang boleh lakukan untuk diri sendiri di dunia keruh kewangan ". - A. Marie
6 Perkara yang Anda Boleh Lakukan Sekarang untuk Dapatkan Richer          
Langgan persembahan supaya anda boleh keluar dari hutang lebih cepat, menjimatkan lebih banyak wang, dan bersara kaya.

20. ejen pelancongan dalam talian

Adakah anda meneroka laman web pelancongan seperti Expedia dalam masa lapang anda? Oleh itu, patutkah ia untuk komisen dengan menawarkan perkhidmatan anda sebagai alternatif kepada agensi-agensi pelancongan. Mulakan di  wikiHow  untuk tips untuk memulakan.

21. pemasaran Associate

Jika anda sudah mempunyai blog pada sesuatu yang menarik minat anda, mengubahnya menjadi pembuat wang.
Sertai rangkaian bersekutu seperti  Amazon Affiliate  atau  Google AdSense , memilih produk untuk menggalakkan, dan mengiklankan mereka di laman web kandungan anda. Apabila seseorang membaca blog atau artikel anda, anda mendapat bayaran.

 22. rancangan Jual pelajaran

Mempunyai sudut lembut untuk kajian akademik? Jual rancangan pelajaran anda, terutamanya kepada guru-guru baru atau guru tahun pertama.
Guru Pay guru  adalah pasaran pendidik, di mana anda boleh menjual dan berkongsi sumber pengajaran anda.

23. Bermain permainan dalam talian

Adakah anda seorang arked atau juara poker? Memainkan beberapa teka-teki atau permainan kad kegemaran anda di InboxDollars. Ia adalah menyeronokkan, dan anda boleh bermain secara percuma dan juga bersaing untuk ganjaran.

24. Mengambil bahagian dalam kumpulan fokus dalam talian

Mengambil bahagian dalam kumpulan fokus dalam talian seperti ProOpinion dan mendapat bayaran melalui cek, kad hadiah, atau deposit PayPal.

25. Memeriksa enjin carian

Pada  Leapforce , anda boleh menilai enjin carian dengan menjalankan kajian mengenai pertanyaan yang telah ditetapkan, menganalisis mereka, dan menyediakan maklum balas bagi keputusan enjin carian melalui penggunaan dan kaitannya.

26. Mengekalkan laman kipas

Laman peminat di Twitter atau Facebook memerlukan orang ramai untuk berhubung dengan mereka. Layari laman  Fiverr  dan mendapatkan pekerjaan untuk mengekalkan laman sosial.

Apa Adakah Enam Tabiat Orang segi kewangan yang berjaya?Klik play untuk mengetahui:

Saya sangat gembira saya terjumpa Kewangan Rock Star! Nasihat ini peribadi, menyeronokkan, menggalakkan, hebat, dan akan membimbing anda untuk keputusan yang bijak dan kebebasan kewangan! Show Top Notch dan tuan rumah Rockstar "! - Joel L.
Enam Habits Of People segi kewangan yang berjaya          
Langgan persembahan supaya anda boleh keluar dari hutang lebih cepat, menjimatkan lebih banyak wang, dan bersara kaya.

27. Betulkan kesilapan Google

Laman seperti Google, Yahoo, Bing, dan lain-lain membayar anda untuk menetapkan hasil carian mereka. Anda hanya perlu untuk memperbaiki kesilapan keputusan enjin carian dan membuat mereka kualitatif, relevan dan berguna. Melakukan ini anda boleh mendapat kira-kira $ 12 sejam.

28. juri Talian

Adakah anda suka Undang-undang dan Order? Pernah ingin untuk duduk di dalam bilik mahkamah dan membuat keputusan jika seseorang itu tidak bersalah atau bersalah?
eJury  menyediakan seorang peguam peluang untuk "pra-cuba" kes sebelum ia pergi ke mahkamah di hadapan juri sebenar di mahkamah.
eJurors kajian fakta dan menjawab soalan-soalan, dan klik butang "Submit Verdict" setelah selesai.
Bagi setiap keputusan yang diberikan, eJurors dibayar  $ 5 - $ 10  bergantung kepada panjang kes itu. Anda pasti tidak akan mendapatkan hidangan kaya eJuror, tetapi hanya satu kes lama mungkin akan membayar untuk akses Internet anda.

Apakah The One Thing Yang Membantu Membuat impian anda menjadi kenyataan? Klik play untuk mengetahui:

Tenaga LOVE Scott! Perniagaan / wang boleh menjadi topik yang agak kering dan membosankan bergantung kepada siapa yang melakukan bercakap dan yang pasti tidak demikian dengan Scott. Membuat saya terlibat dan bermotivasi. Juga, apa yang suara 'radio' awesome. Sangat mengesyorkan "! - Britany Felix
The One Thing Yang Membantu Membuat impian anda menjadi kenyataan          

Menjadi seorang penjaga

29. Pet duduk

Adakah anda memuja haiwan peliharaan? Pergi untuk haiwan kesayangan duduk di tempat anda. Pastikan rumah anda boleh menampung banyak haiwan peliharaan.
Laman web seperti  Care.com  membawa bersama-sama golongan atas haiwan dan orang yang mencari penjagaan haiwan kesayangan. Ingat untuk memetik kadar anda dengan bijak.

30. At-rumah jagaan harian

Jika anda adalah rumah dengan anak-anak anda, mengapa tidak memulakan di jagaan harian rumah.
Mereka sangat dicari di dalam kawasan kami Dallas kerana orang-orang seperti yang mereka dekat dan bahawa terdapat banyak bilangan kanak-kanak yang terlibat bahawa penjagaan yang lebih korporat.
Anda akan perlu untuk mendapatkan pensijilan dari negeri anda, tetapi anda boleh membuat wang besar menjaga kanak-kanak manakala mendapat untuk menghabiskan hari dengan anak-anak anda juga.

Dapatkan kreatif

31. Calligraphy

Adakah tulisan tangan untuk kad jemputan, kad perkahwinan dan alat tulis lain.Gunakan kombinasi font kegemaran anda dan mulakan dengan pengembaraan kaligrafi anda. Lihatlah  Etsy Calligraphy  bahagian.

32. Transcriptionist

Walaupun anda tidak suka menulis atau mempunyai bakat pengaturcaraan, anda masih boleh melakukan transkripsi bebas. Transcribing yang kerja terperinci, tetapi bernasib baik kerana anda boleh melakukannya bila-bila masa siang atau malam.Semak laman web yang sama di atas.

33. Cook

Seorang kawan kolej membuat cookies yang paling indah dan mendapati peristiwa untuk menjual mereka sepanjang tahun - hari lahir, cuti, parti bola sepak, senarai ini tidak berkesudahan.
Sesetengah orang suka memasak dan bakar. Jika ini adalah anda, pertimbangkan menjalankan perniagaan katering dari dapur anda. Bakar kek atau biskut untuk majlis hari jadi, makan malam, atau acara-acara lain.
Pastikan untuk mematuhi undang-undang keselamatan makanan dan berseronok.
Terdapat banyak ibu-ibu yang tidak mempunyai masa untuk membuat makanan buatan sendiri untuk jualan kuih dan parti-parti dan keluarga yang mahu hari raya cuti tanpa masalah.

34. Mulakan perniagaan sampingan

Menjadi stylist peribadi dalam talian atau banyak pilihan lain untuk memulakan sesuatu yang di sebelah. Ia akan mengambil usaha, tetapi ada banyak jalan yang berbeza anda boleh pergi.
Anda boleh bekerja dengan syarikat yang sedia ada, seperti Avon, Jamberry, dan Jahit Betulkan, yang akan membantu anda memulakan. Atau mencari keperluan dalam komuniti anda yang mungkin perlu menangani. Adakah syarikat-syarikat tempatan perlu kemahiran perakaunan anda?

Menyewa barang anda

35. Sewa tempat letak kereta anda

Jika anda tidak menggunakan tempat letak kereta anda semasa waktu kerja anda, pertimbangkan menyewa keluar pada  Craigslist .

36. Sewa kereta anda

Tidak menggunakan kereta anda semasa dalam perjalanan atau hujung minggu?Menyewa keluar. RelayRides  dan  Getaround  akan membantu anda dalam hal ini manakala membayar anda setiap sejam.
Adakah kereta anda duduk diam di tempat letak kereta lapangan terbang? Kemudian anda boleh menggunakan  FlightCar  dan membantu pelancong yang tiba.

37. Sewa pakaian anda dalam talian

Jika anda mempunyai almari yang penuh dengan pakaian yang anda telah tidak dipakai dalam masa yang lama, menyewa mereka keluar. Laman seperti  RentNotBuy dan  Loanables  membuat ini mungkin.
Jika mereka tidak sesuai lagi atau tidak sesuai gaya hidup semasa anda memasukkan mereka dalam jualan garaj atau menjual dalam talian di atas.

38. Rent basikal, berbasikal, sukan salji, atau apa-apa alat anda yang lain

Apabila tidak digunakan, menyewakan peralatan kegemaran anda. Anda boleh menggunakan  Spinlister  untuk menyewa gear sukan anda.

39. Menyewakan ruang studio, instrumen muzik anda

Adakah gitar anda berbaring di sudut bilik anda, tanpa apa-apa kegunaan harian?Buat wang dengan menyewa pada  palam pencucuh . Anda boleh melakukan ini untuk lain-lain instrumen muzik anda juga, seperti Penguat, mikrofon, kecapi, atau bilik latihan atau studio.

Adakah Anda Tahu Cara Terbaik Adakah A Budget Bulanan?Klik play untuk mengetahui:

Saya tinggal di luar negara dan sering mencari program yang disediakan untuk perancangan dan belanjawan hanya tidak masuk akal kepada saya. Bimbingan yang Scott menyediakan boleh digunakan untuk mana-mana rumah tidak kira di mana di dunia anda tinggal ". - Keibubapaan Luar Negara
Cara Adakah Bajet Bulanan          

Membuat wang dari bahan yang anda sudah memiliki

Membuat wang adalah hobi yang akan melengkapkan mana-mana hobi lain yang anda ada, indah. - Scott Alexander

40. Mengemas

Anda mungkin mempunyai lebih banyak barangan daripada anda sedar. Menurut Persatuan Kebangsaan Homebuilders, purata saiz rumah pada tahun 1973 adalah 1,644 kaki persegi. Yang meningkat kepada 2,624 kaki persegi pada tahun 2014. bersih debu, menyelesaikan almari simpanan anda, dan meletakkan jualan garaj.
Jika anda akan dipenuhi dengan "barangan" di rumah anda, lihat sebuah buku yang hebat yang dipanggil,  The Life-Menukar Magic of mengemas . Buku ini adalah mengenai perubahan persepsi anda terhadap barang anda supaya anda boleh menyimpan apa yang benar-benar penting dan menghilangkan apa yang tidak.

41. Menjual barangan antik anda

Adakah anda mengumpul benda-benda ketika anda muda atau mempunyai barang-barang yang dimuatkan rumah terakhir anda tetapi tidak sesuai dengan yang baru anda? Dapatkan semua koleksi anda dan menjual mereka di luar. Jika ada di antara barangan antik atau koleksi, pastikan anda mendapatkan mereka dinilai. Jika tidak, anda boleh menjual beberapa barangan yang jarang pada harga yang rendah.
Malangnya koleksi lama saya terus Star Wars dan kad perdagangan X-Files hanya menjual untuk beberapa sen pada eBay, jadi saya memutuskan hanya untuk memastikan mereka untuk kenangan.

42. Flea melambung pasaran atau Melibas

Jika anda mempunyai sisi licik, meletakkan ia untuk menggunakan yang baik. Lawati pasar lambak yang terdekat,  Craigslist , atau  Freecycle.org  dan membeli beberapa barangan yang menarik, memulihkan mereka, menambah sentuhan khas anda, dan menjual mereka untuk keuntungan.
Fikirkan tentang refinishing jadual atau menukar plat lama ke dalam seni.Menjadikan sampah ke dalam harta.
Jika anda memerlukan idea-idea, lihat Pinterest. Ia mempunyai dunia idea, dan anda akan terkejut berapa banyak orang akan membayar untuk bayi adat lampu nurseri atau bar berlumuran semula dari tahun 70-an.
Jika anda menikmati jenis pekerjaan, mempertimbangkan memulakan sebuah kedai Etsy. Salah seorang kawan isteri saya merasakan tinggal di rumah dengan dua kanak-kanak lelaki beliau adalah besar, tetapi dia terlepas membuka sebuah kedai seni.Beliau mengkaji apa yang popular pada Etsy dan mula membuat versi seni foto rakyat. Ia hanya mengambil masa beberapa bulan untuk kedai beliau untuk menjadi sibuk.

 43. Menjual telefon bimbit anda

Sama ada model baru atau yang lama, anda boleh menjual telefon bimbit anda. Anda boleh pergi untuk Amazon yang memberikan kad hadiah untuk iPhone bekerja, atau laman web seperti  Swappa  dan  Gazelle  yang memberikan anda wang tunai untuk telefon lama.

44. kartrij Return pencetak

Serahkan katrij pencetak kosong anda ke kedai-kedai bekalan pejabat seperti Pejabat Depot, Staples, dan lain-lain untuk kredit percuma.

45. Jual gambar lama anda

Adakah anda mempunyai beberapa gambar rawak berbaring di suatu tempat atau mengambil ruang komputer? Menjual mereka di laman web foto saham seperti iStockphoto .
laman web tersebut membeli gambar dari sesiapa. Walaupun anda berasa bahawa imej-imej tidak bernilai menjual, hanya mencubanya. Selalunya, gambar-gambar yang paling diabaikan objek-objek harian melakukan silap mata, seperti pen yang mudah dan kertas.

46. ​​Penginapan dan sarapan atau Airbnb

Anda sudah mempunyai tempat untuk hidup. Jika anda tinggal berhampiran kampus kolej dengan melawat ibu bapa atau muzik berhampiran atau pusat sukan, mempertimbangkan memulakan katil sedikit dan sarapan pagi.
Jika yang seolah-olah terlalu keras, menyemak laman web seperti  Airbnb , yang membantu anda menyewa dengan selamat dan memastikan anda mendapat bayaran.Saya menggunakan perkhidmatan ini apabila perjalanan di Switzerland dengan kawan dan boleh mengesahkan ia adalah perkhidmatan yang hebat.
Mendaftar dengan link saya  dan anda akan mendapat $ 35 off tempahan pertama anda!

47. Jual talian

Satu jualan garaj mungkin tidak gaya anda, atau mungkin anda hanya mempunyai beberapa perkara yang benar-benar baik anda mahu menjual. Mempertimbangkan untuk menjual kepada kumpulan Ebay, Craigslist, dan Facebook.
Isteri saya dijual beberapa dompet Kate Spade bahawa dia tidak lagi digunakan dan dibuat lebih dengan menggunakan Ebay daripada cuba untuk menjual di pasaran tempatan. Beliau memulakan dengan meminta harga yang sangat rendah untuk dompet dan bidaan memandu harga naik lebih tinggi daripada dia dijangka.

48. Buka akaun bank

Seorang yang mudah carian Google bagi bank-bank memberi bonus untuk membuka akaun mengembalikan senarai tawaran semasa. Berhati-hati untuk membaca syarat-syarat, tetapi jika anda mempunyai masa, anda boleh membuat beberapa ratus dolar.

49. Menjual buku anda

Semak cerita ini dari pakar hidup berjimat Lauren Greutman baru-baru ini:
anak lelaki berusia 10 tahun saya membawa pulang sebuah buku dari kotak perpustakaan bebas taman kita. Ia adalah buku teks biologi - edisi guru. Beliau berkata, ia kelihatan menarik dan hey, ia adalah percuma (tidak mempunyai idea, anda boleh menjualnya). Saya diimbas dalam aplikasi Amazon penjual saya dan menyedari bahawa itu adalah bernilai kira-kira $ 150. Dia begitu teruja. Kita disenaraikan untuk dijual untuk $ 130 dan ia dijual! Akan memberitahu dia, dia hanya membuat $ 130!
bapa mertua saya melakukan ini dengan buku-buku lama seminari. Saya tidak percaya bahawa buku-buku lama 30 tahun masih bernilai begitu banyak!
Walaupun buku-buku biasa boleh mendapatkan wang anda. Kedai-kedai seperti Buku Half Dengan harga  dan lain-lain akan memberikan anda sen kepada dolar untuk setiap buku semasa anda. Ia menjimatkan ruang pada rak anda untuk sesuatu yang baru, dan anda mendapat beberapa dolar.
Tetapi jika anda mahu wang tunai yang paling untuk buku anda,  daftar keluar menghilangkan buku-buku lama anda menggunakan BookScouter.
  1. Masukkan ISBN buku anda ke dalam BookScouter
  2. BookScouter mencari pelbagai pangkalan data mereka untuk syarikat-syarikat buku pembelian balik tertinggi membayar.
  3. Sebaik sahaja anda mencari syarikat yang menawarkan anda wang yang paling untuk buku anda, anda mengisi beberapa maklumat
  4. Hantar off buku anda, dan mendapat bayaran! Kebanyakan syarikat menawarkan label penghantaran prabayar yang akan menjimatkan masa anda daripada perlu mencetak penghantaran atau pergi ke pejabat pos. Ia sangat mudah!

Adakah Anda Tahu Mengapa Anda Jangan Ingin A Bayaran Balik Cukai? Klik play untuk mengetahui:

Scott ROCKS ON podcast ini dengan keperibadian yang positif dan nasihatnya.Beliau memberikan banyak maklumat yang baik untuk meningkatkan kewangan kita, dari langkah asas untuk lebih maju. Laman web beliau juga penuh dengan maklumat yang besar! Terima kasih Scott "! - Jess
Mengapa Anda Jangan Ingin A Bayaran Balik Cukai          

50. Shop dalam talian dan mendapatkan wang tunai kembali

Laman seperti  Fat Wallet  membayar anda kembali apabila anda membeli-belah di kedai mereka. Ini boleh bermakna diskaun untuk anda atau tawaran belakang tunai mudah.

51. Beli barangan runcit dan mendapatkan rebat

Banyak aplikasi rebat seperti  Ibotta  dan  Checkout51  menawarkan rebat tunai atas pembelian kedai runcit. Anda hanya perlu mengambil gambar resit runcit anda dengan telefon anda, dan anda juga boleh membeli barang-barang runcit dari kedai runcit biasa anda.

52. Kongsi apa yang di dalam peti sejuk anda

The  Nielsen Panel Pengguna  menawarkan mata hadiah untuk melihat apa yang ada di dalam peti sejuk anda. Anda hanya perlu mengimbas kod bar produk peti sejuk anda dan menghantar kepada mereka. Berikut adalah bagaimana ia berfungsi:
  1. Setiap minggu, anda mengimbas semua pembelian anda dan menghantar data.Anda juga boleh dihubungi dari semasa ke semasa mengenai pendapat anda dan menjawab soalan.
  2. Sebagai ahli panel yang mengambil masa kira-kira sejam seminggu.
  3. Anda mengumpul mata dengan setiap interaksi dan mendapat lebih banyak mata semakin lama anda berada di panel.
  4. Apabila anda sudah bersedia, anda tunai perkara ini dalam untuk mendapatkan ganjaran.

53. Jual mel sampah anda

Adakah anda suka mendapat mel sampah? Jika anda seperti saya, anda mungkin tidak - itu sebabnya kita memanggilnya sampah! Selain daripada kitar semula, sampah, atau dibakar di musim sejuk apa yang anda boleh lakukan dengan ia?
The  Small Business Knowledge Center  ialah syarikat penyelidikan pasaran yang akan membawa mel sampah anda dan e-mel dan memberikan anda kad prabayar Visa.

 


Pendedahan: Kami mempunyai beberapa kucing pejabat terkenal di sini. Pautan affiliate dalam jawatan ini membantu kami membeli mereka makanan kucing yang baik. Terima kasih atas sokongan anda!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...