Free Money

Loading...

среда, 7 декабря 2016 г.

53 راه های مشروع برای کسب درآمد آنلاین از صفحه اصلی


مقاله حمایت payoneer.com
هر خواننده را از این وبلاگ دریافت یک کارت اعتباری رایگان، و $ 25 پس از ثبت نام .

این که آیا شما یک مادر مشغول است، اقامت در خانه پدری، یک دانش آموز کالج، و یا فقط می خواهید برای کسب پول اضافی - انجام برخی از کارهای اضافی می تواند به شما کمک کند پول از خانه.
یک جستجو در اینترنت سریع می تواند بسیاری از از کلاهبرداری خانه کار نشان می دهد. آنها به شما اتهام هزینه در صف مقابل و فریب شما را به کار با آنها. اما در واقع  آنها تنها تقلب شما از پول سخت به دست آورده خود را.
من می دانم که شما می خواهید برای پیدا کردن بعضی کار مشروع از کار خانه که پاره آف نیست. بنابراین، من را از طریق صدها نفر از راه scoured به کار در خانه و با آمد  53 راه های قانونی به پول از خانه .
برخی فقط به شما چند دلار در ماه، اما دیگران می توانند پول ساز قدرتمند بسته به زمان شما باید به سرمایه گذاری در آنها می شود.
بازدید در تاریخ برای پیدا کردن در مورد برخی از راه های هیجان انگیز را به پول از خانه. شما حتی ممکن است چیزی است که شما هرگز شنیده قبل از پیدا کردن.
موفق باشید!

را آنلاین و از خانه پول

هیچ به استعدادهای پنهان نیست؟ نگران نباشید! ما چیزی برای شما نیز هست.
من هیچ استعداد خاص است. من فقط زیادی کنجکاوم. - آلبرت انیشتین
همسر من کتی است حیله گر نیست بنابراین به جای برنامه ریزی محلی 5K اجرای.
ما مرغ ما را از یک زن که جوجه را افزایش می دهد خریداری برای فروش برای $ 25 / هر ( خوانده شده در اگر شما نمی خواهید به جمع آوری و فروش مرغ ).

1. راه اندازی یک وبلاگ و یا کسب و کار آنلاین

کسب و کار آنلاین است که چگونه من یک زندگی از سال 2005 ساخته شده و چه به من کمک کرد بازنشستگی زود هنگام. من بیش از 21،000 $ در ماه اکتبر از طریق وبلاگ من ساخته شده است.   به عنوان خوانده شده من اینجا را کلیک کنید چگونه می توان پول وبنوشتها بانک راهنمای نهایی . شما می توانید یک وبلاگ برای عنوان کمی به عنوان 2.85 $ در ماه شروع (کمتر از یک فنجان قهوه!). ایجاد یک وبلاگ و اهرم آن را به فروش و یا وابسته به معاملات با تایید محصول می باشد. موضوعات را در نظر بگیرید مانند:  
  • مسافرت رفتن
  • پخت و پز
  • سلامتی
  • تکنولوژی
  • امور مالی شخصی
  • فقط در مورد هر چیز دیگری
اتمام راهنمای من در مورد نحوه راه اندازی یک وبلاگ در کمتر از 15 دقیقه همراه با من دستورالعمل های گام به گام در  چگونه پول وبلاگ نویسی .

2. شرکت در نظر سنجی به یک اضافی $ 100 + یک ماه

نگران نباشید، نظرسنجی آنلاین و یا آزمون محصول پاسخ و پول از خانه. شما به راحتی می توانید اضافی 100 $ در ماه را در حالی که تماشای تلویزیون
نگاهی به برخی از وب سایت نظر سنجی پرداخت ذکر شده در زیر. در تمام این وب سایت شما نه تنها کسب درآمد برخی از پول اضافی، بلکه همچنین از طریق کوپن هدیه، نقشه جایزه، محصولات رایگان، و غیره همه از این سایت پاداش می  رایگان به ثبت نام و استفاده از . سر: اگر هر نظر سنجی سایت شما می پرسد به پرداخت، آنها احتمالا کلاهبرداری.
بررسی معتادی
Swagbucks
OneOpinion
آمریکا مصرف کننده نظر
InboxDollars
تحقیقات مخروط آناناس
به روز رسانی: PaidSurveys، بررسی باشگاه، ProOpinion، نظر پاسگاه، VIP صدا، یو گاو، نظرسنجی پاک کردن صدا، گزارش محصولات کارت، جایزه شورشی، بررسی نقطه، و هریس: در اینجا برخی از سایت های بررسی اضافی ما اضافه شده است که این مقاله برای اولین بار منتشر شد. رای

آیا شما می خواهید برای شکستن چک به چک چرخه؟ بازی کلیک کنید برای پیدا کردن:

یکی از اولین پادکست من تا به حال به گوش، اما آن را کردم من رو! به عنوان یک گرادیان اخیر کالج، من هیچ ایده که در آن برای شروع، به دست گرفتن کنترل امور مالی من بود. اسکات آلن ترنر می شکند همه چیز را در یک روشن، راه مختصر در راه است که واقعا relatable و به هضم آسان. معافیت 'تجاری' خود خنده دار است "!  - آنا
چگونه برای شکستن چرخه چک به چک          

3. سازمان دیده بان پیش نمایش فیلم، یوتیوب، و مانند فیلم ها

آیا شما مانند تماشای فیلم در وقت آزاد خود را؟ در حال حاضر، شما می توانید برای تماشای فیلم ها از جمله پیش نمایش فیلم، اخبار، فیلم مشهور، و انواع دیگر فیلم ها پرداخت می شود.
سایت هایی مانند Swagbucks بخواهید شما را به تماشای فیلم های خاص و مانند آنها. شما را به تماشای یک تعداد معینی از دقیقه آن شما می شود جلوتر از زمان است. شما می توانید از بیش از 200 $ در ماه (درآمد متغیر باشد) به دست آورند. شما Swagbucks برای تماشای (امتیاز که می تواند برای کارت های هدیه و یا پی پال بازخرید) به دست آورند.  شما می توانید 5 $ فقط برای ثبت نام را دریافت کنید!

4. دریافت پول فورا برای چیزهای را که قبلا خریداری

آیا شما عاشق گرفتن بازپرداخت؟ چگونه سرد می شود آن را به پول در مسائل شما قبلا خریداری بدون نیاز به انجام یک چیز؟ ثابت ماندن سایر شرایط یک برنامه است که شما اجازه می دهد در صورت پیدا کردن فروشگاه شما در آنلاین خرید کرده اید به شما بدهکار بازپرداخت است. این برنامه رایگان به ثبت نام. ثابت ماندن سایر شرایط متصل به حساب ایمیل خود را چک و رسید خود را. اگر آنها پیدا کردن یک خرده قیمت آنها کاهش یافته است آنها پرونده ادعا تنظیم قیمت برای شما به صورت خودکار. سعی کنید از ثابت ماندن سایر شرایط.
ثابت ماندن سایر شرایط با تعداد زیادی از تجار که شما احتمالا در حال حاضر در، از جمله خارج شده، آمازون، Costco در، بهترین فروش، هدف، اپل، کول، و بیشتر مغازه کار می کند!

5. دانلود و نصب این برنامه ها

بسیاری از شرکت های - از جمله گوگل - شما پرداخت برای نصب برنامه های خود. علاوه بر این، شما برای هر ماه برنامه های بر روی گوشی شما نصب شده پرداخت می شود. برخی از این سایت عبارتند از:
  • ShopTracker - پاسخ به چند سوال سپس برنامه را راه اندازی بر روی دستگاه شما، و  شما فورا 3.00 $ کسب درآمد . نگه داشتن برنامه در گوشی شما برای کسب پول هر ماه و کمک به شرکت های درک آنچه مردم در حال خرید آنلاین.
  • نیلسن موبایل پنل - از مردم که در اجرای رتبه بندی تلویزیون نیلسن، نرم افزار تلفن همراه نیلسن به شما پاداش برای استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود را. شما می توانید تا 50 $ در سال کسب .
  • MobileXpression - نصب این برنامه و شما واجد شرایط برای برنده شدن جوایز در هر هفته می شود. شما دریافت می کنید به بازی یک بازی پاداش های فوری با شرکت در تحقیقات بازار.

6. مطلع یک $ 10 کارت آمازون هدیه رایگان

ثبت نام برای MyPoints و دریافت  10 $ آمازون کارت هدیه رایگان . این آسان برای شروع:
  1. اضافه کردن MyPoints اینجا به صورت رایگان.
  2. فروشگاه بیش از 1900 خرده فروشان آنلاین بالا (از جمله آمازون، خارج، و مقصد) از طریق MyPoints و کسب امتیاز برای خرید خود را.
  3. از گرو در اوردن امتیاز خود را برای کارت های هدیه، مایل سفر و بیشتر از بیش از 75 خرده فروشی، رستوران و همکاران سفر بالا.

7. ثبت نام برای کارت های هدیه رایگان

Ebates خواهد  شما یک کارت هدیه 10 $ در هنگام ثبت نام را  و کسب اولین تخفیف تخفیف نقدی خود را. این فوق العاده است برای خریداران آنلاین.
شما فقط در وب سایت Ebates بازدید و از طریق کلیک به فروشگاه شما می خواهید به فروشگاه در. اگر شما از فروشگاه خرید Ebates می شود یک کمیسیون که آنها با شما تقسیم می شود. این یک راه آسان برای صرفه جویی است.برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید Ebates.

8. وب سایت های تست را برای 30 $ در ساعت

تا به حال یک وب سایت مراجعه کنید و شما در مورد چگونه بد و یا چگونه بزرگ آن بود فکر می کردم؟ در حال حاضر شما می توانید پرداخت برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را.
فقط یک وب سایت را باز کنید، کلیک کنید در اطراف، و پرداخت. صاحبان جدید و یا به روز وب سایت جبران شما را به آزمون سایت های خود را.
کاربر با تست شما می توانید تقریبا کسب  $ 30 به مدت یک ساعت . اینگونه کار میکند:
  • شما دریافت می کنید 10 $ از طریق پی پال برای هر ویدیو 20 دقیقه پرداخت شما کامل است.
  • UserTesting شما را می پردازد به بازدید از وب سایت و یا برنامه ها، تکمیل مجموعه ای از وظایف، و ضبط افکار خود را.
در حالی که شما در حال بازدید از یک وب سایت صفحه نمایش خود را خواهد شد و همچنین صدای شما را ضبط می شود. مشتریان خود را شامل اپل، مایکروسافت، ادوبی، و دیگر شرکت های فورچون 500. چگونه می خواهید چند دلار برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را؟

9. برای دریافت سالم بودن پرداخت

achievemint در برنامه سلامت به شما می دهد امتیاز برای سالم بودن و انجام کارهایی مانند راه رفتن، ردیابی مواد غذایی خود را، و یا در نظر گرفتن بررسی های بهداشتی. شما کسب امتیاز است که می تواند برای پول نقد یا کارت هدیه آمازون بازخرید. برای هر 10،000 امتیاز،  به شما کسب درآمد $ 10  است و هیچ محدودیت درآمدی وجود ندارد.
achievemint در متصل به برنامه های تناسب اندام شما ممکن است حاضر با استفاده از جمله فیت بیت، RunKeeper با، از HealthKit، و MyFitnessPal باشد.
شما می توانید 10 امتیاز فقط برای ثبت نام با achievemint در و اتصال یک برنامه به دست آورند.

10. تبدیل شدن به یک مترجم آزاد یا نویسنده آزاد

انجام کار آزاد تا حد زیادی می توانید درآمد خود را افزایش دهد. آیا شما یک اقامت در خانه مادر با درجه انگلیسی و یا یک پسر که به طور طبیعی می تواند اشتباهات در متن نوشته شده را پیدا کنید؟
سایت های بزرگ و قابل اعتماد مانند  Upwork  هزاران نفر از کارفرمایان که می خواهند به استخدام برای همه نوع از وظایف که در آن شما می توانید ارسال و یا ویرایش مورد هر چیزی از فن آوری به مقالات کسب و کار. برای هر مقاله تنها پرداخت می شود. یک شهرت بزرگ و شما می توانید این را به یک کار تمام وقت تبدیل شود.

11. مستقل فنی

مستقل همه چیز در مورد نوشتن نیست. شما می توانید همه چیز را از طراحی، گرافیک، بازاریابی، و شغل برنامه نویسی تحت وب از سایت هایی مانند انجام دهید:
انتخاب پرداخت خود را در اساس هر پروژه.

12. تبدیل شدن به یک دستیار مجازی

کار برای کسی که از خانه. کمک های مجازی (VAS) می توانید همه چیز را از چک کردن ایمیل و ساخت برنامه سفر به دست زدن به تحقیقات اینترنت و یا کار برای کسب و کار کوچک خود را انجام دهد. افراد بالا پایان می $ 50- $ 100 یک ساعت فرمان.
برخی از سایت های معتبر  Zirtual  و  Upwork

13. آموزش

را کلاس های خصوصی کمک درسی در خانه خود و استفاده از دانش SAT خود را. انتخاب برنامه خود را، اگر شما برخی از کارهای روزمره ضروری است.
یا نه، برای آموزش آنلاین و کسب  20 $ در هر ساعت  در  Chegg مربیان .

14. اشتراک گذاری نظرات خود

به اشتراک گذاشتن نظرات صادقانه خود را برای خدمات روزمره و محصولات شما را با شرکت های گروه تمرکز استفاده کنید. این سازمان ها می توانید محصولات خود را در نظرات خود را بهبود بخشد، و شما را وادار به  $ 50، $ 100، و یا بیشتر . اتمام 2020 پنل.
یکی از دوستان این کار را در بازار محلی خود. او تنها باعث می شود پول جانبی کمی انجام گروه های تمرکز، اما آن را یک پرستار بچه و یک شب گاهی اوقات می پردازد.

15. پیتزا نرخ

بسیاری از شرکت ها به شما پرداخت برای کلاس کلاس مغازه پیتزا محلی است. شما فقط باید برای رای دادن به محل بر روی کیفیت از پیتزا و توجه داشته باشید زمان تحویل است. برای این کار، شما می توانید یک از  پیتزا رایگان، به علاوه 5 $ . کافیست فقط بر روی ثبت نام  Trendsource  و شروع کنید.

 


 

چیزهای 16. نقد و بررسی

نوشتن نظر و کسب هر چیزی بین  $ 1 و $ 50 در هر بررسی  با توجه به نیاز. Yelp از  می تواند به شما برخی دعوت ویژه می دهد.

17. تغییر موتور جستجوی خود را

آیا شما استفاده از گوگل یا یاهو برای جستجوی چیزی در شبکه؟ در حال حاضر، آنها را پشت سر بگذارید و انتخاب کردن برای  موتور جستجوی بینگ .
انجام جستجو به طور منظم خود را در بینگ، آن موتور جستجوی پیش فرض خود را، و کسب اعتبار است که می تواند برای کارتهای هدیه. شما می توانید به همان اندازه که کسب  5 دلار به $ 10 در هر ماه . نکته: فقط در هنگام حضور در ماندن، هنگامی که شما انجام جستجو.
یکی دیگر از گزینه نیلسن صوت خبرنگاری دیجیتال است. این شرکت بزرگ است که منتشر رتبه تلویزیون - صوت خبرنگاری دیجیتال بخشی از نیلسن است. فقط وب را مرور و شما ممکن است قادر به شروع به کسب درآمد.

ورود 18. داده

استفاده از مهارت های تایپ دقیق و سریع خود را برای وارد کردن اطلاعات. برو از طریق  Craigslist در  و یا Upwork  و پیدا کردن ورود اطلاعات و مشاغل اداری برای خودتان. این مشاغل می تواند به راحتی از طریق راه دور انجام می شود.

19. کار برای آمازون

انتخاب وظایف میکرو از  آمازون مکانیک ترک . این خدمات که نیاز به تعامل انسان هستند. شما می توانید از خانه، ساعت های انعطاف پذیر کار می کنند و توسط یکی از بزرگترین خرده فروشان در جهان پرداخت می شود.
در اینجا چند نمونه از وظایف کارگران را تکمیل کرده اند عبارتند از:
  • انتخاب کنید املای درست این واژه های جستجو
  • آیا این وب سایت مناسب برای مخاطبان عام؟
  • پیدا کردن شماره مورد برای محصول در این تصویر
  • رای نتایج جستجو برای کلمات کلیدی این
  • آیا این دو محصول است؟
  • دسته مناسب محصولات را انتخاب کنید
  • دسته بندی لحن این مقاله
  • ترجمه یک پاراگراف از انگلیسی به فرانسوی

شش چیز شما می توانید در حال حاضر انجام دهید برای دریافت ثروتمندتر چه هستند؟ بازی کلیک کنید برای پیدا کردن:

اسکات درخشان با امور مالی است و مهارت های فنی و تجربه برای گرفتن مشاوره بسیار مفید خود را به همه. او یک روح سخاوتمندانه که مایل به انتقال در طول بخت خوب خود را به دیگران در قالب آنچه که می توانید برای خود فرد در جهان تیره امور مالی انجام شده است ". - A. ماری
6 چیز شما می توانید در حال حاضر انجام دهید برای دریافت ثروتمندتر          
مشترک شدن در نشان می دهد، بنابراین شما می توانید از بدهی سریعتر دریافت کنید، صرفه جویی در پول بیشتر، و بازنشسته غنی است.

20. آژانس مسافرتی آنلاین

آیا شما کشف وب سایت های مسافرتی مانند Expedia در وقت آزاد خود را؟ سپس، آن را برای یک کمیسیون با ارائه خدمات خود را به عنوان یک جایگزین برای آژانس های مسافرتی. شروع در  جذاب  برای راهنمایی برای شروع.

21. بازاریابی دانشیار

اگر شما در حال حاضر یک وبلاگ بر روی چیزی که به آن علاقه دارند، آن را تبدیل به پول ساز.
پیوستن به یک شبکه دانشیار مانند  آمازون سهامداران  و یا  گوگل حستبلیغ ، محصولات برای ترویج را انتخاب کرد، و تبلیغ آنها در سایت مطالب خود را. هر زمان که کسی در وبلاگ و یا مقاله خود را می خواند، شما پرداخت می شود.

 22. برنامه فروش درس

یک گوشه ای نرم برای مطالعه علمی؟ فروش برنامه های درسی خود، به خصوص به معلمان جدید و یا معلمان سال اول.
معلمان پرداخت معلمان  بازار از مربیان، که در آن شما می توانید فروش و به اشتراک گذاری منابع آموزش شما است.

23. بازی بازی های آنلاین

آیا شما یک بازی و یا یک قهرمان پوکر؟ بازی برخی از پازل یا کارت بازی های مورد علاقه خود را در InboxDollars. این سرگرم کننده است، به علاوه شما می توانید به صورت رایگان و همچنین بازی رقابت برای پاداش.

24. شرکت در یک گروه متمرکز آنلاین

شرکت در یک گروه متمرکز آنلاین مانند ProOpinion و دریافت از طریق چک، کارت هدیه، و یا پی پال پرداخت سپرده.

25. بررسی موتورهای جستجو

در  Leapforce ، شما می توانید موتورهای جستجو با انجام تحقیقات بر روی نمایش داده شد از پیش تعریف شده، تجزیه و تحلیل آنها، و ارائه بازخورد برای نتایج موتورهای جستجو با استفاده و ارتباط خود را ارزیابی کنند.

26. حفظ صفحات طرفداران

صفحات طرفداران در توییتر و یا فیس بوک افراد را ملزم ارتباط با آنها. ورود به  Fiverr  و شغل برای حفظ صفحات اجتماعی.

شش عادت مردمان از لحاظ مالی موفق چیست؟ بازی کلیک کنید برای پیدا کردن:

من خیلی خوشحالم که من در سراسر ستاره راک مالی تصادفا هستم! مشاوره شخصی، سرگرم کننده، تشویق، بسیار جذاب است، و شما را به تصمیم گیری هوشمند و آزادی مالی را هدایت خواهد کرد! نمایش شکاف بالا و میزبان راک استار "! - جوئل L.
شش عادت مردمان از لحاظ مالی موفق          
مشترک شدن در نشان می دهد، بنابراین شما می توانید از بدهی سریعتر دریافت کنید، صرفه جویی در پول بیشتر، و بازنشسته غنی است.

27. رفع اشتباهات گوگل

سایت های مانند گوگل، یاهو، بینگ، و غیره به شما پرداخت برای تثبیت نتایج جستجو خود را. شما فقط باید به ترمیم خطاهای نتایج موتورهای جستجو و آنها را کیفی، مرتبط و مفید. انجام این کار شما می توانید حدود 12 $ در هر ساعت به دست آورند.

28. داور اینترنتی

آیا شما عاشق نظم و قانون؟ همیشه می خواستم به در دادگاه نشسته و عشق کسی تصمیم گیری بی گناه یا گناهکار است؟
eJury  این فرصت را به "قبل از امتحان کنید" مورد قبل از آن را به دادگاه می رود در مقابل یک هیئت منصفه واقعی در دادگاه فراهم می کند یک وکیل.
eJurors حقایق بررسی و پاسخ به سوالات، کلیک کنید و یک "ارسال حکم" را فشار دهید پس از اتمام.
برای هر حکم ارائه شده، eJurors پرداخت می شود  $ 10 - $ 5  بسته به طول مورد. شما قطعا وعده غنی به عنوان یک eJuror می کنید، اما فقط یک مورد از یک هفته احتمالا برای دسترسی به اینترنت خود را پرداخت.

چه آن چیزی است که کمک می کند تا رویاهای خود را به یک واقعیت؟ بازی کلیک کنید برای پیدا کردن:

انرژی عشق اسکات! کسب و کار / پول می تواند یک موضوع بسیار خشک و خسته کننده بسته به که انجام صحبت کردن و این است که قطعا مورد با اسکات است. نگه می دارد من درگیر و با انگیزه. همچنین، چه عالی، رادیو صدای. به شدت توصیه "! - بریتانی فلیکس
آن چیزی است که کمک می کند تا رویاهای خود را به واقعیت          

یک پرستار

29. پت نشسته

حیوانات خانگی شما می پرستمش. برو برای حیوان خانگی نشسته در محل شما. اطمینان حاصل کنید که خانه خود را می توانید حیوانات خانگی متعدد خود جای دهد.
وب سایت ها مانند  Care.com  پرستاران حیوان خانگی و مردم به دنبال مراقبت از حیوان خانگی با هم به ارمغان می آورد. به یاد داشته باشید به قول نرخ خود را عالمانه.

30. در خانه مهد کودک

اگر شما در خانه با فرزندان خود را، چرا در مهد کودک خانه شروع کنید.
آنها به شدت در منطقه ما از دالاس به دنبال دلیل مردم می خواهم که آنها نزدیک هستند و که کودکان بسیار کمتر درگیر است که یک مهد کودک شرکت های بزرگ بیشتر وجود دارد.
شما نیاز به دریافت گواهینامه از دولت خود را، اما شما می توانید دیگران بزرگ مراقبت از کودکان در حالی که گرفتن به صرف روز با فرزندان خود نیز هست.

دریافت خلاق

31. خوشنویسی

آیا حروف دست برای کارت های دعوت، کارت عروسی، و لوازم التحریر دیگر. استفاده از ترکیب فونت مورد علاقه خود را و شروع کردن با ماجراجویی خوشنویسی خود را. در نگاه  Etsy در خوشنویسی  بخش.

32. Transcriptionist

حتی اگر شما مهارت های نوشتن خود را دوست ندارد و یا یک استعداد برنامه نویسی، شما هنوز هم می تواند رونویسی آزاد است. پیاده کار دقیق است، اما خوشبختانه شما می توانید آن را هر زمان از شب و یا روز انجام دهد. سایت های مشابه ذکر شده در بالا را بررسی کنید.

33. کوک

یکی از دوستان کالج باعث می شود نیست زیبا ترین و میبیند حوادث به فروش آنها در تمام طول سال - تولد، تعطیلات، احزاب فوتبال، فهرست بی پایان است.
برخی از افراد عشق به طبخ و پخت. اگر این شما است، در نظر در حال اجرا یک کسب و کار غذا از آشپزخانه خود را.پخت کیک و یا کوکی ها برای جشن تولد، شام، یا حوادث دیگر.
اطمینان حاصل کنید که به پیروی از قوانین ایمنی مواد غذایی و از آن لذت ببرید.
بسیاری از مادران که زمان را به مواد غذایی خانگی برای فروش شیرینی و احزاب و خانواده هایی که می خواهید یک جشن تعطیلات بدون مشکل وجود ندارد.

34. شروع یک کسب و کار سمت

تبدیل شدن به یک سبک شخصی آنلاین و یا بسیاری از گزینه های دیگر برای شروع چیزی در سمت. آن را تلاش کنند، اما بسیاری از مسیرهای مختلف شما می توانید رفتن وجود دارد.
شما می توانید با یک شرکت موجود، مانند ایوان، Jamberry کار می کنند، و کوک ثابت، که به شما کمک می آغاز شده است. یا پیدا کردن یک نیاز در جامعه خود را که ممکن است نیاز پرداختن. هنوز شرکت های محلی نیاز به مهارت های حسابداری خود را؟

اجاره همه چیز خود را

35. اجاره فضای پارکینگ خود را

اگر شما نقطه پارکینگ خود را در طول ساعات کار خود را استفاده نمی کند، در نظر اجاره آن را در  Craigslist در .

36. اجاره خودرو خود را

با استفاده از ماشین خود را در حالی که در یک سفر یا تعطیلات آخر هفته؟ اجاره آن را. RelayRides  و GetAround  شما را در این کمک در حالی که پرداخت شما در یک در ساعت بر اساس.
آیا ماشین شما بیکار نشسته در پارکینگ فرودگاه؟ سپس شما می توانید با استفاده از ایجاد  FlightCar  و کمک به یک توریست پس از رسیدن.

37. اجاره لباس های خود را آنلاین

اگر شما یک گنجه پر از لباس است که شما را در مدت زمان طولانی پوشیده نیست، آنها را اجاره. سایت هایی مانند RentNotBuy  و  Loanables  این ممکن است.
اگر آنها متناسب نیست یا نه اتصالات سبک زندگی فعلی خود را آن ها را در فروش گاراژ و یا فروش آنلاین در بالا ذکر شد.

38. اجاره خود را دوچرخه سواری، چرخه، snowsports، و یا هر دنده دیگر

هنگامی که استفاده نمی کنید، اجاره تجهیزات مورد علاقه خود را. شما می توانید با استفاده از  Spinlister  به اجاره دنده های ورزشی خود را.

39. اجاره فضای استودیو، ابزار موسیقی خود را

است گیتار خود را از دروغ گفتن در گوشه ای از اتاق خود، بدون هیچ گونه استفاده روزانه؟ کسب درآمد با اجاره آن در اغاز . شما می توانید این کار را برای دیگر آلات موسیقی خود را نیز مانند آمپر، میکروفون، چنگ، و یا اتاق تمرین و یا استودیو خود را انجام دهید.

آیا می دانید بهترین راه برای انجام یک بودجه ماهانه؟ بازی کلیک کنید برای پیدا کردن:

من زندگی می کنند در خارج از کشور و اغلب پیدا کردن برنامه های موجود برای برنامه ریزی و بودجه فقط حس به من را ندارد. هدایت که اسکات فراهم می کند می توان به هر خانوار استفاده بدون در نظر گرفتن جایی که در جهان زندگی می کنید ". - پدر و مادر در خارج از کشور
چگونه به انجام یک بودجه ماهانه          

کسب درآمد از چیزهای را که در حال حاضر خود

پول سرگرمی است که هر سرگرمی دیگر شما باید مکمل، به زیبایی است. - اسکات الکساندر

40. مرتب کردن

شما احتمالا چیزهای خیلی بیشتر از شما را درک کنند. به گزارش انجمن ملی خانه سازان، متوسط ​​اندازه خانه در سال 1973 1644 فوت مربع بود. که به 2624 فوت مربع در سال 2014. پاک کردن گرد و غبار بزرگ، مرتب کردن کمد ذخیره سازی خود را، و قرار داده تا فروش گاراژ.
اگر شما غرق "چیزهای" را در خانه خود هستند، از یک کتاب بزرگ به نام،  زندگی در حال تغییر سحر و جادو از تمیز کردن . این کتاب در مورد تغییر نگرش خود را از همه چیز خود را، بنابراین شما می توانید نگه دارید آنچه واقعا مهم است و خلاص شدن از چه چیزی نیست.

41. فروش عتیقه جات خود را

آیا شما جمع آوری چیزهایی که زمانی که شما جوان تر بودند و یا آیتم هایی که متناسب با آخرین خانه خود را، اما یکی از جدید خود را متناسب نیست؟ مطلع از همه برای جمع آوری و فروش آنها را خاموش. اگر برخی از عتیقه جات و یا برای جمع آوری، مطمئن شوید که به آنها ارزیابی. در غیر این صورت، شما ممکن است برخی موارد نادر در قیمت های پایین به فروش برساند.
متاسفانه مجموعه نگه طولانی من از جنگ ستارگان و کارت های تجاری X-فایل فقط برای چند سنت را در eBay بیابید فروخته میشد، بنابراین من تصمیم به نگه داشتن آنها را برای خاطرات.

حول بازار 42. کک و یا کوه در می رم

اگر شما از یک طرف حیله گر، آن را به خوبی مورد استفاده قرار داده است. مراجعه به نزدیکترین بازار کک، Craigslist در ، و یا  Freecycle.org  و خرید برخی از موارد جالب توجه است، بازگرداندن آنها، اضافه کردن تماس های خاص خود را، و فروش آنها را برای سود.
در مورد بازپرداخت جداول و یا تبدیل صفحات قدیمی را به هنر فکر می کنم. تبدیل زباله به گنج.
اگر شما نیاز به ایده، چک کردن پینترست. از آن است که جهان از ایده ها، و شما شگفت زده می شود که چقدر مردم برای یک لامپ مهد کودک بچه های سفارشی و یا یک نوار دوباره رنگ آمیزی از 70S پرداخت.
اگر شما لذت بردن از این نوع کار، در نظر شروع یک فروشگاه در Etsy. یکی از دوستان همسر من و احساس ماندن در منزل با دو پسر او بزرگ بود، اما او از دست رفته داشتن یک خروجی هنری. او تحقیق آنچه که محبوب در Etsy بود و شروع به ساخت نسخه های هنری عکس های مردم است. آن را تنها در زمان چند ماه برای فروشگاه خود را برای تبدیل شدن به عنوان مشغول است.

 43. فروش تلفن همراه خود را

این که آیا یک مدل جدید و یا یکی از قدیمی، شما می توانید تلفن همراه خود را به فروش برساند. شما می توانید برای آمازون است که به کارت های هدیه برای اپل کار می کند، و یا وب سایت ها مانند رفتن  Swappa  و  غزال  که شما پول نقد برای تلفن های قدیمی.

44. کارتریج چاپگر بازگشت

دست در کارتریج چاپگر خالی خود را به فروشگاه ها عرضه دفتر مانند دفتر انبار، کالاهای اساسی، و غیره برای اعتبار رایگان.

45. فروش عکس های فوری قدیمی خود را

آیا شما برخی از تصاویر تصادفی دروغ گفتن و یا در جایی در نظر گرفتن فضا کامپیوتر؟ فروش آنها در سایت های عکس مانند سهام  iStockPhoto .
وب سایت خرید عکس ها از هر کسی. حتی اگر شما احساس می کنید که تصاویر به ارزش فروش نیست، فقط آن را امتحان کنید. در اغلب موارد، بیشترین غفلت از اشیاء روزمره انجام ترفند، مانند یک قلم ساده و کاغذ.

46. ​​تختخواب و صبحانه و یا Airbnb را

شما در حال حاضر یک محل برای زندگی. اگر شما در نزدیکی دانشگاه با پدر و مادر بازدید و یا موسیقی در نزدیکی و یا سالن های ورزشی زندگی می کنند، در نظر شروع یک تخت کوچک و صبحانه.
در صورتی که به نظر می رسد بیش از حد سخت، چک کردن سایت هایی مانند  Airbnb را که به شما کمک کند با خیال راحت و اجاره اطمینان حاصل می کنید پرداخت می شود. من استفاده از این خدمات در هنگام سفر در سوئیس با یک دوست و می تواند تایید آن یک سرویس بزرگ است.
ثبت نام با لینک من  و شما 35 $ کردن برای اولین بار، آپارتمان خود را دریافت کنید!

47. فروش آنلاین

فروش گاراژ نیست ممکن است سبک خود را، و یا شاید شما فقط چند چیز واقعا خوب شما می خواهید به فروش برساند.در نظر بگیرید فروش در گروه بی، Craigslist و فیس بوک.
همسر من به فروش برخی از کیف پول کیت بیل زدن که او دیگر استفاده می شود و با استفاده از بی از تلاش برای فروش به صورت محلی خیلی بیشتر ساخته شده است. او با پرسیدن یک قیمت بسیار پایین برای کیف پول آغاز شده و مناقصه سوار قیمت بالا بسیار بالاتر از او انتظار می رود.

48. باز کردن حساب بانکی

یک جستجوی ساده در گوگل برای بانک ها به پاداش برای حساب باز کردن یک لیست از پیشنهادات فعلی را برمی گرداند. مراقب باشید به عنوان خوانده شده مورد نیاز است، اما اگر شما هم، شما می توانید چند صد دلار است.

49. فروش کتاب های خود

اتمام این داستان اخیر از زندگی متخصص صرفه لورن Greutman:
پسر 10 ساله من به خانه آورد یک کتاب از کتابخانه رایگان جعبه پارک ما است. این یک کتاب درسی زیست شناسی بود - معلمان نسخه. او گفت: آن نگاه جالب و هی، آن رایگان بود (هیچ ایده شما می توانید آن را به فروش). من آن را در برنامه گزینه آمازون اسکن و متوجه شدم آن را به ارزش حدود 150 $ بود. او خیلی هیجان زده بود. ما آن را برای فروش برای 130 $ ذکر شده است و آن را به فروش می رسد! رفتن به او بگویید، او فقط ساخته شده 130 $!
من پدر در قانون این با استفاده از کتاب حوزه های قدیمی خود را انجام داد. من نمی توانستم باور است که کتاب 30 سال هنوز هم بسیار ارزش بود.
حتی کتاب به طور منظم می تواند به شما کسب درآمد. فروشگاه هایی مانند  کتاب نیمه قیمت  و دیگران به شما سنت به دلار برای هر یک از کتاب فعلی شما. این موجب صرفه جویی در فضا بر روی قفسه های خود را برای چیزی جدید و به شما کسب درآمد چند دلار.
اما اگر شما می خواهید بیشتر پول نقد برای کتاب های شما،  بررسی خارج شدن از کتاب های قدیمی خود را با استفاده BookScouter خلاص شوید.
  1. شابک را وارد کنید از کتاب خود را به BookScouter
  2. BookScouter جستجو پایگاه داده خود را برای بالاترین پرداخت شرکت کتاب بیع متقابل.
  3. هنگامی که شما در پیدا کردن شرکت شما ارائه پول برای کتاب های شما، شما با پر کردن برخی از اطلاعات
  4. کشتی خاموش کتاب خود را، و پرداخت! اکثر شرکت های ارائه برچسب حمل و نقل پیش پرداخت که موجب صرفه جویی در وقت شما از نیاز به چاپ حمل و نقل و یا رفتن به اداره پست. این فوق العاده آسان!

آیا می دانید چرا شما هنوز بازپرداخت مالیات را نمی خواهیم؟ بازی کلیک کنید برای پیدا کردن:

اسکات سنگ در این پادکست با شخصیت خوش بین خود و مشاوره خود را. او فراهم می کند بسیاری از اطلاعات خوب برای بهبود امور مالی ما، از گام های اساسی برای پیشرفته تر. وب سایت خود را نیز پر از اطلاعات بزرگ! با تشکر از شما اسکات "! - جس
چرا شما هنوز بازپرداخت مالیات خواهم          

50. فروشگاه آنلاین و کسب پول نقد تماس

سایت هایی مانند  کیف پول چربی  شما پرداخت زمانی که شما در فروشگاه خود فروشگاه. این می توانید از تخفیف برای شما و یا معاملات تماس نقدی ساده باشد.

51. خرید مواد غذایی و تخفیف

بسیاری از برنامه های تخفیف مانند  Ibotta  و  Checkout51  ارائه تخفیف نقدی در فروشگاه مواد غذایی خرید.شما فقط باید به یک تصویر از دریافت مواد غذایی خود را با گوشی خود را، و شما حتی می توانید خرید مواد غذایی از فروشگاه مواد غذایی خود را به طور منظم.

52. اشتراک گذاشتن آنچه که در یخچال شما

مصرف کننده پنل نیلسن  ارائه می دهد امتیاز هدیه به نگاه چه چیزی در یخچال شما. شما فقط باید به اسکن بارکد محصولات یخچال شما و ارسال آن به آنها. اینگونه کار میکند:
  1. هر هفته، شما را اسکن تمام خریدهای شما و انتقال داده ها. همچنین شما می توانید از زمان به زمان مورد نظر خود را و برای پاسخ به سوالات تماس گرفته شود.
  2. در حال سخنرانان طول می کشد حدود یک ساعت در هفته است.
  3. شما جمع آوری امتیاز با هر ارتباط و کسب امتیاز بیشتر دیگر شما بر روی پنل است.
  4. وقتی که شما آماده هستید، شما این نقاط پول نقد در برای دریافت پاداش.

53. فروش ایمیل های ناخواسته خود را

آیا شما عاشق گرفتن ایمیل های ناخواسته؟ اگر شما مانند من هستید، شما احتمالا نمی کنند - به همین دلیل ما آن را آشغال!دیگر از بازیافت، زباله، یا رایت آن در زمستان چه کاری می توانید آن را انجام دهید؟
مرکز دانش کسب و کار کوچک  یک شرکت تحقیقات بازار است که ایمیل های ناخواسته و ایمیل خود را و شما یک کارت اعتباری ویزا را است.

 


افشا: در حال حاضر برخی گربه دفتر معروف در سراسر اینجا. لینک های وابسته در این پست به ما کمک آنها غذای گربه خوب خرید. تشکر از حمایت شما!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...