Free Money

Loading...

понедельник, 5 декабря 2016 г.

53 דרכים לגיטימיות להרוויח כסף באינטרנט מהבית


הספונסור סעיף payoneer.com
כל קורא של הבלוג הזה יקבל כרטיס אשראי ללא תשלום, ו -25 $ לאחר ההרשמה .

בין אם אתה אמא ​​עסוקה, ושהייה בבית אבא, סטודנט, או סתם רוצה להרוויח עוד קצת כסף - לעשות קצת עבודה נוספת יכול לעזור לך להרוויח כסף מהבית.
חיפוש באינטרנט מהיר יכול לחשוף עבודה רבה מפני הונאות הביתה. הם גובים ממך דמי upfront ומפתים אותך לעבוד איתם. אבל למעשה  הם פשוט מרמים לך את הכסף שהרווחת קשה.
אני יודע שאתה רוצה למצוא עבודה לגיטימית מהבית עבודות שאינן לקרוע-offs. אז, יש לי סרק באמצעות מאות דרכים לעבוד בבית, ניגש עם  53 דרכים לגיטימיות להרוויח כסף מהבית .
חלקן יעברו רק לגרום לך כמה דולרים בחודש, אבל אחרים יכולים להיות עושי הכסף חזק תלוי בזמן אתה צריך להשקיע בהם.
המשך לקרוא כדי לגלות על כמה הדרכים המרגשות להרוויח כסף מהבית. ייתכן אפילו למצוא משהו שאתה אף פעם לא שמעתי קודם לכן.
בהצלחה!

לעשות כסף באינטרנט מהבית

אין לי שום כשרונות חבויים? אל תדאגו! יש לנו משהו בשבילך, כמו גם.
אין לי כשרונות מיוחדים. אני רק בלהט סקרן. - אלברט איינשטיין
אשתי קייטי היא לא ערמומית אז במקום מתוכנן ריצה 5K מקומית.
קנינו תרנגולות שלנו מאישה שמגדלת אפרוחים למכור עבור 25 $ / כל אחת ( לקרוא אם אתם לא רוצים לגדל ולמכור תרנגולות ).

1. לפתוח בלוג או עסק מקוון

עסק באינטרנט הוא איך אני התפרנסתי מאז 2005 ומה עזר לי לפרוש מוקדם. עשיתי מעל 21,000 $ בחודש אוקטובר דרך הבלוג שלי.   לחצו כאן לקריאת שלי כיצד להרוויח כסף לבלוגים -The המדריך האולטימטיבי .אתה יכול לפתוח בלוג עבור קטן כמו 2.85 $ לחודש (פחות כוס קפה!). צור בלוג ולמנף אותו לתוך שותפי מכירות או עסקות סבת המוצר. שקול נושאים כמו:  
  • לִנְסוֹעַ
  • בישול
  • בְּרִיאוּת
  • טֶכנוֹלוֹגִיָה
  • מימון אישי
  • כמעט כל דבר אחר
קרא את המדריך שלי על איך לפתוח בלוג בפחות מ -15 דקות יחד עם הוראות צעד-אחר-צעד שלי על  איך לעשות כסף בלוגים .

2. קחו חלק בסקרים לעשות תוספת של $ 100 + בחודש

כל שעליך לעשות הוא לענות על סקרים מקוונים או בדיקות מוצר ולעשות כסף מהבית. אתה יכול בקלות להפוך תוספת 100 $ לחודש תוך כדי צפייה בטלוויזיה
תסתכל על כמה אתרי הסקר שילם המפורטים להלן. בכלל האתרים האלה אתה לא רק להרוויח קצת מזומנים מיותרים, אלא גם לקבל מתוגמל באמצעות שוברי מתנה, ציורי פרס, מוצרים בחינם, וכו 'כל האתרים הללו  בחינם כדי להירשם ולהשתמש . שים לב: אם כל אתר סקר מבקש ממך לשלם, הם כנראה הונאות.
סקר נרקומן
Swagbucks
OneOpinion
האמריקאי לצרכן דעת
InboxDollars
מחקר אצטרובל
עדכון: הנה כמה אתרים סקר נוסף הוספנו מאז מאמר זה פורסם לראשונה: PaidSurveys, סקר מועדון, ProOpinion, מאחז חוות דעת, VIP קול, YouGov, סקרי ברורים קול, כרטיס דוח מוצר, רבל פרס, סקר ספוט, והאריס מִשׁאָל

האם אתה רוצה לשבור את המשכורת ל-צ'ק פתוח מחזור? לחץ על הפעל כדי לגלות:

אחד פודקאסטים הראשון שאני שומע, אבל זה החזיק אותי! כתוצאת גראד המכללה אחרונה, לא היה לי מושג מאיפה להתחיל, כדי להשתלט על הכספים שלי. סקוט אלן טרנר שובר את הכל בצורה ברורה, תמציתית באופן באמת relatable וקל לעיכול. 'המסחריות' שלו הפסקות הם מצחיקות "!  - אנה
כיצד לשבור את מעגל Paycheck אל Paycheck          

3. מקדימות סרט לצפייה, YouTube, וכמו קטעי וידאו

האם אתה אוהב צפייה בסרטונים בזמנכם הפנוי? עכשיו, אתה יכול לקבל תשלום עבור צפייה בסרטונים כוללים תצוגות מקדימות סרט, חדשות, סלבריטאי וידאו, וכל מיני קטעי וידאו אחר.
אתרים כמו Swagbucks לשאול אותך לצפות בקטעי וידאו מסוים וכמוהם. אתה צריך לצפות עבור מספר מסוים של דקות אשר יספרו לך מראש. אתה יכול להרוויח יותר מ 200 $ לחודש (הכנסות משתנות). אתה תרוויח Swagbucks לצפייה (נקודות כי ניתן לפדות עבור כרטיסי מתנה או Paypal).  אתה יכול לקבל 5 $ רק על שנרשמת!

4. לקבל את הכסף בחזרה באופן מיידי עבור דברים שקניתם כבר

האם אתה אוהב לקבל החזרים? כמה מגניב זה יהיה כדי לקבל את הכסף בחזרה על דברים שאתה כבר קנית מבלי לעשות דבר? Paribus היא אפליקציה המאפשרת לך לברר אם בחנויות שבה קנו באינטרנט חייבות לך החזר. זה בחינם כדי להירשם. Paribus מתחבר לחשבון הדוא"ל שלך ובודק הקבלות שלך. אם הם יגלו קמעונאית ירד מחירן הוא להגיש תביעה התאמה מחיר עבורך באופן אוטומטי. נסה paribus.
Paribus עובד עם מספר עצום של סוחרים כי אתה בטח כבר קניות, כולל Walmart, אמזון, קוסטקו, בסט ביי, Target, אפל, של קוהל, ועוד!

5. הורד והתקן את היישומים האלה

הרבה חברות - כולל Google - לשלם לך להתקנת האפליקציות שלהם. יתר על כן, אתה מקבל תשלום עבור כל חודש את היישומים המותקנים בטלפון שלך. חלק מהאתרים הללו כוללים:
  • ShopTracker - ענה על מספר שאלות מכן הפעילו את היישום במכשיר שלך,  תרוויח 3.00 $ באופן מיידי . שמור את האפליקציה בטלפון שלך כדי להרוויח כסף כל חודש ולעזור לחברות להבין מה אנשים קונים באינטרנט.
  • נילסן לוח נייד - מהעם שמופעל רייטינג נילסן, האפליקציה לנייד נילסן מתגמלת אותך באמצעות הטלפון הנייד. אתה יכול להרוויח עד 50 $ בשנה .
  • MobileXpression - התקן את האפליקציה ואתה תהיה זכאי לזכות בפרסים בכל שבוע. אתה מקבל לשחק משחק תגמולים מיידיים על ידי השתתפות במחקר שוק.

6. קבל כרטיס מתנה בחינם 10 $ אמזון

הרשמת MyPoints ולקבל  כרטיס מתנה בחינם 10 $ אמזון . זה קל מאוד להתחיל:
  1. הצטרף MyPoints כאן בחינם.
  2. חנות מעל 1,900 קמעונאים מקוונים עליונים (כולל אמזון, Walmart, Target) דרך MyPoints ולהרוויח נקודות עבור הרכישות שלך.
  3. לפדות את הנקודות שלך עבור כרטיסי מתנה, מייל נסיעות ועוד מלהסתיים 75 קמעונאית עליון, שותפי מסעדה ונסיעות.

7. הרשמת כרטיסי מתנה חינם

Ebates יהיה  לתת לך כרטיס מתנה 10 $ בעת ההרשמה  ולהרוויח הנחת cashback הראשונה שלך. זה נהדר עבור קונים באינטרנט. Ebates הוא חופשי לשימוש.
אתה פשוט לבקר באתר Ebates ולחץ כדי להגיע לחנות אתה רוצה חנות ב. אם אתה קונה מהחנות Ebates מקבל עמלה שהם לפצל איתך. זוהי דרך קלה לחסוך. לחץ כאן כדי להירשם Ebates.

8. אתרי מבחן למשך 30 $ לשעה

פעם לבקר באתר אינטרנט וחשבת על כמה רע או כמה גדול זה היה? עכשיו אתה יכול לקבל תשלום כדי לשתף את מחשבותיך.
פשוט לפתוח אתר אינטרנט, לחץ מסביב, ולקבל תשלום. בעלי האתר חדשים או מעודכנים לפצות לך לבדוק את האתרים שלהם.
באמצעות בדיקות משתמש אתה יכול להרוויח כמעט  30 $ לשעה . הנה איך זה עובד:
  • אתה מקבל תשלום 10 $ באמצעות PayPal עבור כל סרטון באורך 20 דקות שתשלים.
  • UserTesting משלם לך לבקר באתרי אינטרנט או אפליקציות, להשלים סדרה של משימות, ולהקליט את המחשבות שלך.
בזמן שאתה מבקר באתר המסך יירשם כמו גם קולך. לקוחות שלהם כוללים אפל, מיקרוסופט, אדובי, וחברות Fortune 500 אחרים. איך היית רוצה כמה דולרים כדי לשתף את מחשבותיך?

9. קבל תשלום עבור להיות בריא

אפליקצית בריאות AchieveMint נותן לך נקודות בשביל להיות בריאים ולעשות דברים כמו הליכה, מעקב האוכל שלך, או לקחת סקרי בריאות. אתה מרוויח נקודות אשר ניתן לפדות במזומן או אמזון כרטיסי מתנה. עבור כל 10,000 נקודות,  אתה מרוויח 10 $  ואין מגבלה על הרווחים שלך.
AchieveMint מתחבר אפליקציות כושר אתה יכול כבר להיות באמצעות כולל Fitbit, Runkeeper, Healthkit, ו MyFitnessPal.
אתה יכול להרוויח 10 נקודות רק על שנרשמת עם AchieveMint וחיבור אפליקציה.

10. הפוך עצמאי או סופר עצמאי

עושה עבודה עצמאית יכולה להגדיל באופן משמעותי את ההכנסה שלך. האם אתה להישאר אצל אמא בבית עם תואר באנגלית או בחור שמטבע הדברים אפשר למצוא טעויות בטקסט כתוב?
אתרים ענקים ואמינים כמו  Upwork  יש אלף מעסיקים שרוצים לשכור עבור כל מיני משימות שבו אתה יכול לכתוב או לערוך כל דבר מטכנולוגיה למאמרים עסקיים. קבל תשלום עבור כל הכתבות שלך. קבל מוניטין רב ואתה יכול להפוך את זה עבודה במשרה מלאה.

11. עצמאים טכניים

עצמאי הוא לא על כל כתיבה. אתה יכול לעשות כל דבר, החל עיצוב, גרפיקה, שיווק, ומשרות תכנות אינטרנט מאתרים כמו:
פיק התשלום על בסיס לכל פרויקט.

12. להיות עוזר וירטואלי

לעבוד עבור מישהו מהבית. assistances הווירטואלי (VAS) יכול לעשות כל דבר, החל בדיקת מיילים ועושים תוכניות נסיעה לטיפול מחקר באינטרנט או עבודה עבור העסק הקטן שלהם. מפרנסים מתקדמים יכולים לפקד $ 50 100 $ לשעה.
חלק מהאתרים מכובדים הם  Zirtual  ו  Upwork

הדרכה 13.

תן כיתות הוראה פרטיות בבית שלך ולהשתמש בידע SAT שלך. בחר את לוח הזמנים שלך, אם יש לך כמה משימות שיגרתיות הכרחיות.
או ליתר דיוק, ללכת לשיעורים מקוונים ולהרוויח  20 $ לשעה  על  Chegg מורים פרטיים .

14. שתפו השקפותיך

שתף את הדעות שלך ישר לשירותים היומיום והמוצרים בהם אתה משתמש עם חברות קבוצת מיקוד. ארגונים אלה יכולים לשפר את המוצרים שלהם על המשוב שלך, ואתה מקבל לעשות  50 $, 100 $, או יותר . עזיבת לוח 2020.
חבר עושה זאת בקניון המקומי שלו. הוא רק עושה קצת כסף בצד עושה בקבוצות המיקוד, אך היא משלמת עבור בייביסיטר לילה בחוץ מדי פעם.

15. פיצות דרג

חברות רבות לשלם לך על דירוג חנויות פיצה מקומיות. אתה פשוט צריך לדרג את המקום על איכות הפיצה שלהם לציין זמן האספקה שלהם. בשביל זה, אתה יכול לקבל  פיצה חינם, בתוספת 5 $ . רק לרשום על Trendsource  להתחיל.

 


 

דברי סקירה 16.

לכתיבת סקירה ולהרוויח משהו בין  1 $ ו -50 $ לכל ביקורת  על פי דרישה. Yelp  יכול לתת לך כמה הזמנות מיוחדות.

17. לשנות את מנוע החיפוש שלך

האם אתה משתמש גוגל או יאהו לחפש משהו ברשת? עכשיו, להשאיר אותם מאחור לבחור את  מנוע החיפוש בינג .
לבצע חיפושים שלך על בינג, להפוך אותו מנוע החיפוש המוגדר כברירת מחדל, ולהרוויח נקודות כי ניתן לפדות עבור כרטיסי מתנה. אתה יכול להרוויח ככל  $ 5 עד 10 $ לחודש . טיפ: פשוט להישאר מחובר לחשבון, בעת ביצוע חיפוש.
אפשרות נוספת היא קול דיגיטלי נילסן. קול דיגיטלי הוא חלק נילסן - החברה הגדולה מפרסמת הרייטינג בטלוויזיה.רק לגלוש באינטרנט ייתכן שתוכל להתחיל להרוויח כסף.

הזנת נתונים 18.

השתמש במיומנויות ההקלדה המדויקות ומהירות שלך כדי להזין מידע. עבור דרך  קרייגסליסט  או  Upwork ולמצוא הזנת נתוני עבודות מנהליות בעצמך. ניתן לעשות עבודות אלה בקלות באמצעות מהבית.

19. עבודה עבור אמזון

פיק משימות מיקרו  אמזון מכונות טורק . אלה הם שירותים הדורשים אינטראקציה אנושית. אתה יכול לעבוד מהבית, שעות גמישות ולקבל תשלום על ידי אחד הקמעונאים הגדול בעולם.
הנה כמה דוגמאות של משימות העובדים סיימו:
  • בחר את האיות הנכונה של מונחי החיפוש האלו
  • האם זה אתר מתאים לקהל רחב?
  • מצא את מספר הפריט עבור המוצר בתמונה זו
  • דרג את תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח אלה
  • האם שני המוצרים הללו באותה הצורה?
  • בחר את הקטגוריה המתאימה מוצרים
  • לסווג את הטון של מאמר זה
  • תרגום פסקה מאנגלית לצרפתית

מהן שישה דברים שאתה יכול לעשות עכשיו כדי להתעשר? לחץ על הפעל כדי לגלות:

סקוט הוא מבריק עם הכספים ויש לו את הכישורים הטכניים וניסיון לקבל את עצתו מאוד מועיל החוצה לכל.הוא נשמה נדיבה המבקשת לעבור יחד מזלו הטוב לאחרים בצורה של מה אפשר לעשות למען עצמי של אחד בעולם העכור של כספים ". - א מארי
6 דברים שאתה יכול לעשות עכשיו כדי מתעשרים          
הירשם המופע, כך שתוכל לצאת החוב מהר יותר, לחסוך יותר כסף, לפרוש עשיר.

20. סוכן נסיעות מקוון

האם אתה לחקור אתרי נסיעות כמו Expedia בזמנכם הפנוי? לאחר מכן, לעשות את זה תמורת עמלה על ידי הצעת השירותים שלך כחלופת סוכנויות נסיעות. התחל  wikiHow  עבור טיפים כדי להתחיל.

שיווק 21. עמית

אם כבר יש לך בלוג על משהו שמעניין אותך, ולהפוך אותו בורא כסף.
הצטרפו לרשת לשייך כמו  אמזון שותפים  או  Google AdSense , בחרו מוצרים לקדם, לפרסם אותם באתר התוכן שלך. בכל פעם שמישהו קורא את הבלוג או המאמר שלך, אתה מקבל תשלום.

 22. מערכי שיעור מכור

יש פינה חמה בלב מחקר אקדמי? למכור מערכי השיעור שלך, במיוחד מורים חדשים או מורים בשנה הראשונה.
מורי תשלום למורים  הוא שוק של אנשי חינוך, שבו אתה יכול למכור ולשתף משאבי ההוראה שלך.

23. משחקים מקוונים Play

האם אתה ארקייד או אלוף פוקר? לשחק כמה משחקי פאזל או כרטיס האהוב עליך בבית InboxDollars. זה כיף, חוץ מזה אתה יכול לשחק בחינם וכן להתחרות על פרסים.

24. קחו חלק בקבוצת מיקוד מקוון

להשתתף בקבוצת מיקוד מקוונת כמו ProOpinion ולקבל תשלום באמצעות המחאה, כרטיס מתנה, או פיקדון PayPal.

25. בדוק מנועי חיפוש

בשעת  Leapforce , אתה יכול להעריך מנועי חיפוש על ידי ביצוע מחקרים על שאילתות מוגדרות מראש, ניתוחם, ומתן משוב על תוצאות מנוע חיפוש על ידי השימוש והרלוונטי שלהם.

26. לשמור על דפי אוהדים

דפי אוהדים בטוויטר או בפייסבוק דורשים אנשים להתחבר איתם. היכנס  Fiverr  ולקבל משרות לשמירת דפים חברתיים.

מה הם הרגלי שישה אנשים מצליחים מבחינה כלכלית? לחץ על הפעל כדי לגלות:

אני כל כך שמח שאני נתקל הפיננסי רוק סטאר! העצה היא אישית, כיף, מעודד, מדהימה, ועל כן תדריך אותך להחלטות חכמות חופש כלכלי! הצג ברמה הגבוהה ביותר ומארח Rockstar "! - יואל L.
ששת הרגלים של אנשים מצליחים מבחינה כלכלית          
הירשם המופע, כך שתוכל לצאת החוב מהר יותר, לחסוך יותר כסף, לפרוש עשיר.

27. תקן טעויות של גוגל

אתרים כמו גוגל, יאהו, בינג, וכו 'לשלם לך לתיקון תוצאות החיפוש שלהם. אתה פשוט צריך לתקן את השגיאות של תוצאות מנוע החיפוש ולגרום להם איכותי, רלוונטי ושימושי. עושה את זה אתה יכול להרוויח כ -12 $ לשעה.

28. מושבע באינטרנט

האם אתם אוהבים חוק וסדר? פעם רציתי לשבת בבית משפט ולהחליט אם מישהו חף מפשע או אשם?
eJury  מספק עורך דין ההזדמנות "טרום לנסות" המקרה לפני זה יגיע למשפט מול חבר שופטים בפועל בבית המשפט.
eJurors עובדת סקירה וענה על השאלות, ולחץ על "פסק דין שלח" כפתור עם השלמתו.
עבור כל פסק דין שניתנו, eJurors משולם  5 $ - 10 $  , תלוי באורך של המקרה. אתה בהחלט לא תקבל מנה עשירה כמו eJuror, אבל רק במקרה אחד בשבוע כנראה מוכנים לשלם עבור גישה לאינטרנט שלך.

מהו דבר אחד שעוזר להפוך את החלומות שלך למציאות? לחץ על הפעל כדי לגלות:

האנרגיה של האהבה סקוט! כסף עסקים / יכול להיות נושא די יבש ומשעמם תלוי מי עושה את מדברת וזה בהחלט לא המקרה עם סקוט. שומר לי עוסקת ובעלי מוטיבציה. כמו כן, מה קול 'רדיו' מדהים. ממליץ בחום "! - בריטני פליקס
הדבר היחיד עוזר להפוך את החלומות שלך למציאות          

להיות מטפלת

29. Pet יושב

האם אתה מעריץ חיות מחמד? לכו על חיית המחמד יושב במקום שלך. ודא הבית שלך יכול להכיל חיות מחמד רבות.
אתרים כמו  Care.com  מפגישים יושבי חיית מחמד ואנשים מחפשים טיפול לחיות מחמד. זכור לצטט השיעורים שלך בחוכמה.

ב- Home 30. מעונות יום

אם אתה בבית עם הילדים שלך, למה לא להתחיל במעון הביתה.
הם חיפשו ביותר באזורנו של דאלאס כי אנשים כאלה הם קרובים וכי יש הרבה פחות ילדים המעורבים כי מעון הדרגות יותר.
אתה תצטרך לקבל אישור של המדינה שלך, אבל אתה יכול לעשות הרבה כסף בטיפול בילדים בזמן מקבל לבלות את היום עם הילדים שלך, כמו גם.

היה יצירתי

31. קליגרפיה

האם יד כיתוב עבור כרטיסי הזמנה, כרטיסי חתונה, כתיבה אחרת. שימוש בשילובי הגופן האהובים עליך להתחיל עם ההרפתקה קליגרפיה שלך. תסתכל על  קליגרפיה Etsy  הסעיף.

32. Transcriptionist

גם אם אתה לא אוהב את כישורי הכתיבה שלך, או שיש לך כישרון תכנות, אתה עדיין יכול לעשות שעתוק עצמאי.Transcribing הוא עבודה מפורטת, אבל למזלנו אתה יכול לעשות את זה כל זמן של יום או לילה. בדוק את אותם אתרים המפורטות לעיל.

33. קוק

חבר בקולג 'עושה את העוגיות הכי יפה ומוצא אירועים למכור אותם במשך כל השנה - ימי הולדת, חגים, מסיבות כדורגל, הרשימה היא אינסופית.
יש אנשים שאוהבים לבשל ולאפות. אם זה אתה, לשקול הפעלת עסק קייטרינג מהמטבח שלך. אופה עוגות או עוגיות למסיבות יום הולדת, ארוחות ערב, או אירועים אחרים.
הקפד לציית לחוקי בטיחות מזון ויהין.
יש אמהות רבות שאין להם זמן לעשות אוכל ביתי עבור מכירות לאפות ומסיבות ומשפחות שרוצות משתה חג ללא בעיות.

34. התחל עסק צדדי

הפוך סטייליסט אישי מקוון או אפשרויות רבות אחרות להתחיל משהו בצד. יידרש מאמץ, אבל יש הרבה מסלולים שונים אתה יכול ללכת.
אתה יכול לעבוד עם חברה קיימת, כמו אייבון, Jamberry, וסטיץ תקן, אשר יעזור לך להתחיל. או מוצא צורך בקהילתך אולי צריך להתייחס. האם חברות מקומיות צריכות המיומנות החשבונאית שלך?

השכרת הדברים שלך

35. לשכור שטח החניה שלך

אם אינך משתמש במקום החניה שלך בשעות העבודה שלך, שקול להשכירו על  קרייגסליסט .

36. השכרת הרכב שלך

לא משתמש במכונית שלך במהלך טיול או סוף שבוע? להשכיר אותה. RelayRides  ו  GetAround  יסייע לכם זה תוך שימת לך על בסיס לשעה.
האם המכונית שלך יושב בטל בבית החנייה של נמל התעופה? אז אתה יכול לעשות שימוש  FlightCar  ולעזור תייר שהגיע.

37. השכרת הבגדים שלך באינטרנט

אם יש לך ארון מלא בגדים שלא לבשו הרבה זמן, להשכיר אותם. אתרים כמו  RentNotBuy  ו  Loanables לאפשר זאת.
אם הם לא מתאימים יותר או לא הולמים את אורח החיים הנוכחיים שלך ולכלול אותם במכירת המוסך או מכירה מקוונת שהוזכר לעיל.

38. השכרת אופניים, מחזור, Snowsports שלך, או כל ציוד אחר

כאשר אינו בשימוש, להשכיר הציוד האהוב עליכם. אתה יכול להשתמש  Spinlister  לשכור ציוד הספורט שלך.

39. "תשכיר מכשירי השטח, מוסיקת הסטודיו שלך

האם הגיטרה שלך שוכבת בפינה של החדר שלך, ללא כל שימוש יומי? להרוויח כסף על ידי להשכיר אותה על SPARKPLUG . אתה יכול לעשות את זה עבור מכשירי המוזיקה שלך אחרים גם, כמו אמפר, מיקרופונים, נבלים, או החדר או סטודיו החזרות שלך.

האם אתה מכיר את הדרך הטובה ביותר לעשות תקציב חודשי? לחץ על הפעל כדי לגלות:

אני גר בחו"ל ולעתים קרובות למצוא את התוכניות זמינות לתכנון ותקצוב פשוט לא נראות לי הגיוניות.ההנחיה שסקוט מספק יכול להיות מיושם על כל משק בית לא משנה היכן בעולם אתה גר ". - ההורות בחו"ל
איך לעשות תקציב חודשי          

להרוויח כסף מאתר דברים שכבר רכשת

להרוויח כסף הוא תחביב כי ישלים תחביבים אחרים יש לך, יפה. - סקוט אלכסנדר

40. נקה את

סביר להניח שיש לך הרבה יותר דברים ממה שאתה חושב. על פי האיגוד הלאומי של Homebuilders, שגודל הבית הממוצע בשנת 1973 היה 1,644 מטרים רבועים. אשר צמח עד 2,624 מטרים רבועים בשנת 2014. נקה את האבק, לברר ארון האחסון שלך, ולשים עד במכירה במוסך.
אם אתה המום עם "דברים" בבית שלך, לבדוק את ספר נהדר שנקרא,  קסם החיים-שינוי של סידור וניקוי . הספר הוא על שינוי התפיסות שלך על הדברים שלך, כך שאתה יכול לשמור על מה שחשוב באמת להיפטר ומה לא.

41. למכור עתיקות שלך

האם אתה אוסף דברים כשהיית צעירים או יש פריטים שמתאימים הבית האחרון שלך אבל לא מתאים אחד החדש שלך? קבל את כל אספנות שלך ולמכור אותם. אם חלקם עתיקים או אספנות, הקפד לקבל מוערך אותם. אחרת, אתה עלול למכור כמה פריטים נדירים במחירים נמוכים.
לצערי אוסף במשך זמן רב מאוד שלי של מלחמת הכוכבים וכרטיסי המסחר X-Files מכרו רק כמה סנטים על eBay, אז החלטתי פשוט לשמור אותם על הזיכרונות.

שלכת בשוק פשפשים 42. או מרפרף

אם יש לך צד ערמומי, לעשות בזה שימוש טוב. בקר בשוק הפשפשים הקרוב,  קרייגסליסט , או  Freecycle.org ולקנות כמה פריטים מעניינים, לשחזר אותם, להוסיף המגע המיוחד שלך, ולמכור אותם ברווח.
תחשוב על ליטוש שולחנות או המרת לוחות ישנים לאמנות. הפעל האשפה לתוך האוצר.
אם אתם זקוקים לרעיונות, לבדוק Pinterest. יש לו עולם שלם של רעיונות, ואתה תהיה מופתע עד כמה אנשים ישלמו עבור מנורה משתלה התינוק מותאמים אישית או בר מחדש מוכתם משנות ה -70.
אם אתה נהנה זה סוג של עבודה, כדאי לשקול לפתוח חנות Etsy. אחד מחבריו של אשתי הרגיש להישאר בבית עם שני הבנים שלה היה גדול, אבל היא שהתגעגעה לשקע אמנותי. היא חקרה את הנושאים שהיה פופולרי על Etsy והחלה להכין הגירסות אמנותיות של תמונות של אנשים. זה לקח רק כמה חודשים עבור החנות שלה כדי להפוך עסוקה.

 43. למכור את הטלפון הנייד שלך

אם דגם חדש או ישן, אתה יכול למכור את הטלפון הנייד שלך. אתה יכול ללכת על אמזון שנותן כרטיסי מתנה עבור מכשירי iPhone עובדים, או באתרים כמו  Swappa  ו  גאזל  שנותנים לך כסף בשביל זה טלפון ישן.

44. דיו למדפסת שבות

יד הדיו למדפסת הריקה שלך לחנויות לציוד משרדי כמו אופיס דיפו, סטייפלס, וכו 'עבור זיכויים חינם.

45. למכור תצלומים הישנים שלך

האם יש לך כמה תמונות אקראיות שוכבים איפשהו או תופס מקום במחשב? תמכור להם באתרי מדמין כמו iStockPhoto .
אתרים מסוג זה לרכוש תמונות מאף אחד. גם אם אתה מרגיש כי התמונות הן לא שווה למכור, רק לנסות את זה.לעתים קרובות, את התמונות המוזנחות ביותר של חפצים יומיומיים לעשות את הטריק, כמו עט ונייר פשוט.

לינה וארוחת בוקר 46. או Airbnb

כבר יש לך מקום לגור בו. אם אתה גר ליד קמפוס מכללה עם הורי ביקור או מוסיקה ליד או אתרי ספורט, כדאי לשקול לפתוח מיטה וארוחת בוקר קטנה.
אם זה נראה קשה מדי, לבדוק אתרים כמו  Airbnb , אשר יסייעו לך לשכור בבטחה להבטיח שאתה מקבל תשלום.השתמשתי בשירות זה בעת הנסיעה בשוויץ עם חבר והוא יכול לאשר אותה הוא שירות נהדר.
הרשם עם הקישור שלי  ותקבל 35 $ הנחה ההזמנה הראשונה שלך!

47. למכור באינטרנט

מכירת מוסך לא יכולה להיות הסגנון שלך, או אולי יש לך רק כמה דברים ממש נחמדים שאתה רוצה למכור. לשקול למכור ב- eBay, קרייגסליסט, וקבוצות פייסבוק.
אשתי מכר חלק ארנקים קייט ספייד שהיא כבר לא בשימוש ועשה הרבה יותר באמצעות Ebay מאשר לנסות למכור מקומי. היא נכתבה על ידי מבקשת מחיר נמוך מאוד עבור הארנקים כמצווים הסיע את המחיר עד גבוהה בהרבה מכפי שציפו.

48. לפתוח חשבון בנק

חיפוש פשוט בגוגל לבנקים לתת בונוסים לפתיחת חשבון מחזיר רשימה של הצעות נוכחיות. היזהר לקרוא את הדרישות, אבל אם יש לך זמן, אתה יכול לעשות כמה מאות דולרים.

49. למכור את הספרים שלך

עזיבת הסיפור אחרון זה ממומחה חיים חסכני לורן Greutman:
בן 10 הבן שלי הביא הביתה ספר מתוך תיבת הספרייה החופשית של הפרק שלנו. זה היה ספר ללימוד ביולוגיה - מהדורת מורים. הוא אמר שזה נראה מעניין היי, זה היה חינם (ולא היה לה מושג אתה יכול למכור אותו). סרקתי אותו ביישום מוכר אמזון שלי והבנתי שזה היה שווה בערך 150 $. הוא היה כל כך נרגש. העמדנו אותו למכירה תמורת 130 $ וזה נמכר! הולך להגיד לו, הוא פשוט עושה 130 $!
אבא הגיסה שלי עשה את זה עם ספרי הסמינר הישנים שלו. לא יכולתי להאמין כי ספרים בת 30 היו עדיין שווים כל כך הרבה!
גם ספרים רגילים, תוכלו להרוויח כסף. חנויות כמו  חצי במחיר ספרים  ועוד תיתנה לך סנאט דולר לכל אחד הספרים הנוכחיים שלך. זה חוסך מקום על המדפים שלך למשהו חדש, ואתה מרוויח כמה דולרים.
אבל אם אתה רוצה את הכסף ביותר עבור הספרים שלך,  לבדוק להיפטר הספרים הישנים שלך באמצעות BookScouter.
  1. הזן את ISBN של הספר שלך BookScouter
  2. BookScouter חיפושים במאגר הנתונים שלהם לחברות הרכישה העצמית ספר המכניס ביותר.
  3. ברגע שתמצא את החברה המציעה לך הכי הרבה כסף עבור הספרים שלך, אתה למלא פרטים
  4. אונייה מול חופי הספר שלך, ולקבל תשלום! רוב החברות מציעות תוויות משלוח ששולמו מראש אשר חוסך לך זמן מהצורך להדפיס משלוח או ללכת לסניף הדואר. זה סופר קל!

אתה יודע למה אתה לא רוצה החזר מס? לחץ על הפעל כדי לגלות:

סקוט סלעים על פודקאסט זה עם אישיותו האופטימית עצתו. הוא מספק הרבה מידע טוב לשפר את הכספים שלנו, מן השלבים הבסיסיים כדי מתקדמת יותר. באתר שלו הוא גם מלא במידע רב! תודה סקוט "! - ג'ס
למה אתה לא רוצה החזר מס          

50. חנות באינטרנט ולהרוויח בחזרה במזומן

אתרים כמו  ארנק השומן  מחזירים לך כאשר אתה קונה בחנות שלהם. זה יכול להיות הנחות בשבילך או עסקאות בחזרה במזומן פשוט.

51. מצרכים לקנות והחזרים לקבל

אפליקציות הנחה רבות כמו  Ibotta  ו  Checkout51  להציע הנחות במזומן על רכישות בחנות המכולת. אתה רק צריך לקחת תמונה של קבלת המכולת עם הטלפון שלך, ואתה יכול גם לקנות מצרכים מהמכולת הרגילה שלך.

52. שתפו מה יש במקרר שלך

פנל צרכני נילסן  מציע נקודות מתנה להסתכל מה יש במקרר שלך. אתה רק צריך לסרוק ברקודים של מוצרים במקרר שלך ולשלוח אותו אליהם. הנה איך זה עובד:
  1. בכל שבוע, לך לסקור את כל הרכישות שלך ולהעביר את הנתונים. בנוסף, אתם יכולים ליצור קשר מעת לעת על דעותיך ולענות על שאלות.
  2. להיות פנל לוקח בערך שעה בשבוע.
  3. אתה צובר נקודות עם כל אינטראקציה ולהרוויח יותר נקודות ככל שאתה בלוח.
  4. כשתהיה מוכן, אתה לפדות את הנקודות כדי לקבל את הפרסים.

53. למכור דואר הזבל שלך

האם אתה אוהב מקבל דואר זבל? אם אתה אוהב אותי, אתה כנראה לא - לכן אנחנו קוראים לזה זבל! מלבד למחזר, אשפה, או לצרוב אותו בחורף מה אתה יכול לעשות עם זה?
מרכז הידע לעסקים הקטנים  הוא חברת מחקר שוק שייקח דואר הזבל שלך ואת כתובת הדוא"ל שלך לתת לך כרטיס מראש ויזה.

 


גילוי נאות: יש לנו כמה חתולי משרד מפורסמים כאן. קישורי השותפים בפוסט הזה לעזור לנו לקנות להם את חתול אוכל הטוב. תודה על התמיכה שלך!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...