Free Money

Loading...

суббота, 24 сентября 2016 г.

Det absoluta snabbaste sättet att tjäna pengar Online

Jag faktiskt skriver detta inlägg som en referenspunkt till ett e-post jag fick. Detaljerna i e-postmeddelandet är privata och är inte viktigt, förutom att det frågar den urgamla frågan, vad är det absolut snabbaste sättet att tjäna pengar på nätet? 
Jag är övertygad om att online inkomst måste börja som ett komplement till din redan existerande inkomst så småningom arbeta sig till en heltid spelning. Att försöka dyka rätt in med några kontanter du fick sparat är ett sätt farlig rörelse. Det finns inga garantier här, åtminstone ingen som jag har hittat. Det finns dock fasta investeringar. Det finns inget mer jag vill gärna bidra till denna blogg än en stor artikel med uppgifter projektinvesteringar, men i dag ska vi börja med grunderna. Det är långsiktiga och kortsiktiga, och halvtids investeringar. Om dina mål inkluderar en karriär tjäna pengar på nätet du behöver fokusera på långa och medellång sikt investeringar, samtidigt som du använder kortfristiga placeringar för att finansiera dina långsiktiga investeringar. Det tar definitivt pengar att tjäna pengar och Internet är inget undantag.  Så naturligtvis uttalandet som vanligtvis följer en fråga som vad är det snabbaste sättet att tjäna pengar på nätet är, jag har bara $ __ och jag måste ta reda på ett sätt att vända det i en inkomst jag kan leva på. Detta är en skrämmande och alltför vanlig fråga.  Det bästa svaret är naturligtvis projekt som kan kategoriseras som långsiktiga långsam tillväxtinvesteringar, men ibland livet inte tillåter dig lyxen av tid. Så i så fall måste ta hänsyn till kortsiktiga investeringar som kommer att betala ut stora, och sedan gå bollar till vinden med dem och se vad som kommer ut. Så låt oss se om jag kan klara upp en tuff situation som denna för första gången någonsin utan att använda ett enda exempel.

Vad är det absoluta snabbaste sättet att tjäna pengar på nätet?
Mitt svar på denna fråga är  Link Injection . Länk Injection är helt enkelt en process för att försöka sätta dina affiliate länkar till redan etablerade populära webbplatser med redan existerande trafik. Ett mer specifikt exempel på Link injektion skulle ha social webbplats spam.
Uhhhg Du kommer att tala om Myspace eller Craigslist spam är inte du?
Jag kunde ta detta synsätt med detta inlägg, men sedan ett fåtal personer skulle prova.De skulle göra några tior. Vissa saker skulle förändras med sina system och posten skulle bli värdelös mycket snabbt. Så i stället jag skulle vilja ta en mer allmän strategi och tala om hur man skall närma någon länk injektion möjlighet och framgångsrikt kommit ut med några allvarliga pengar som du kan använda för dina långsiktiga investeringar och att klara sig på när du övergår till industrin. Så låt oss utvärdera dessa typer av riktade trafikkällor och hur man kan utnyttja dem för några snabba dollar.
Metod: 1) Välj en social webbplats eller länk injektionskälla.  Det finns definitivt ingen brist på dem. En snabb lista kan innehålla: Myspace, Craigslist, Google Base, Facebook, Yahoo Answers, forum, Blogspot.com/Blogger.com, Top Sites listor Tagworld, eller till och med chattrum. Känn dig fri att fylla kommentarer med mer.
2) Få ut din hands Anteckningar och börjar ta anteckningar.
3) Skapa ett konto.  Var noga med att göra en del av varje formulärfält du fyller i samt webbadressen till registreringsformuläret. Anteckna eventuella Captchas eller sekundära former du måste fylla i. Också vara säker på att notera om du måste bekräfta din e-postadress eller inte, eller någon annan kontoverifieringsmetoder.
4) Utvärdera din marknad.  Försök att få en känsla för vilken typ av människor som använder webbplatsen och erbjudanden som kan intressera dem eller åtminstone konvertera väl. För detta steg är det helt acceptabelt att bara skriva ner, "Allmänna idioter-dejting erbjuder."
5) Hitta en nisch som kan passa en stor majoritet av användarna.  Det bästa råd jag kan ge till detta är att "vara till nytta." Till exempel om du försöker någon länk injektion på en webbplats som hjälper människor med problem anser saker liknande de verktyg och nytto nischer. En bra formel för att följa blir (total_visitors-percentage_not_interested_in_niche) * CONVERSION_RATE * $ commission_per_conversion = inkomst $.
6) Hitta en affiliate erbjudande som du kan marknadsföra.  Försök att hitta en som är diskret. Du kommer att ha en som du kan marknadsföra diskret och samtidigt hjälpa människor. Att hitta en hög konvertering erbjudande är viktigt men anser det faktum att du kommer att få en helt enorm mängd trafik till detta erbjudande, så discreetness av erbjudandet kommer att vara ganska lite viktigare. Så inte bara gå till en slumpmässig porr och webbkamerasex erbjudande. Ja, fångade jag att du inte jag 
7) Logga in på ditt konto och manuellt gå in och försöka göra en enda post eller försöka få ditt affiliate erbjudande där.  Du kan behöva stoppa några intressanta text eller instruktioner runt den. Du är enda mål är att få som länkar till fastnar. Helvete ditt slutmål är att få folk att tacka dig för länken. Om du har att du fick ultimata länk injektion klibbighet. Åtminstone gör din länk intressant, lura dem om du måste bara göra dem vill gå till din länk och se vad som finns där.
8) Gör några ytterligare tester.  Anteckna hur länge din länk pinnar, göra anteckningar om hur många människor ser på länken och hur många klickar sig och hur många som faktiskt konvertera. Försök att få någon form av känsla för hur stor du kommer att ta för att göra de pengar du behöver. Det är inte en dålig idé att arbeta dig från botten. Jag tycker personligen att göra en koppling som diskret och dolt som möjligt, se hur länge det håller. Sedan börja göra det mer och mer "in your face" med varje försök. Göra en logg av resultaten från varje försök. Du kommer att vilja hitta den optimala mediet. Den punkt där länken kommer att fånga mest uppmärksamhet medan fastnar för den längsta.Därifrån är det bara en fråga om tweaking med den kreativa för att få det att konvertera bättre när de gör klicka på länken.
9) Upprepa hela processen i sin helhet.  När du hittat din spåret och vet exakt de resultat du vill det är dags att skriva din pseudokod. Pseudokod är helt enkelt ett mycket förenklat sätt att beskriva en process. Om det hjälper, tycker om att beskriva exakt vad du vill ha gjort till ett spädbarn. Ju fler detaljer desto bättre. Därifrån skriva din pseudokod och ersätta allt du skulle behöva ange t.ex. ditt konto info och länk information med användarens input-taggar. Det är mycket viktigt att specifikt vilken information du är villig att donera till processen. Resten kommer idealt automatiseras.
10) Hitta en programmerare.  Som ni antagligen börjar inse nu, att göra allt detta för hand är inte en mycket effektiv användning av din tid. Ge din pseudokod till programmeraren och träna dina betalningsuppgifter. Bestäm i avancerad hur mycket du är villig att betala. Om du är oförmögna att betala något för att få ett program gjort, har du två alternativ. Antingen göra det för hand tills du har råd med det, eller lära sig att koda det själv. Du kan också göra någon form av affär eller handel. Många gånger kommer du att bombarderas av färdiga allmänt tillgängliga program som redan tillhandahåller nästan vad du vill göra. Detta är inte ett dåligt alternativ för att hjälpa dig att komma igång tills du får dina egna programmet gjorde, men genom regel Jag litar aldrig på färdiga program. Om de finns, då de används. Om de används så kommer de att bli värdelösa snabbt. Därför är de en dålig investering. Så mycket av en smärta i röven som det verkar, skräddarsydda är det enda sättet att gå till när du länk injicering.Slutligen, se till ditt program eller skript tillåter proxy användning. 
11) Prata med din Account Manager.  Gör någon form av kontakt med kontoansvarig för ditt affiliate program. Om du producerar viss volym eller har en god uppfattning om den volym som du kommer att producera träna någon form av affär med honom. Få lite bättre priser. Du mål är att göra snabba stora pengar. Mer desto bättre.

12) Få ut medan det går bra.  Detta är det viktigaste steget och tyvärr mest ignoreras.Tarmen kommer att tala om när du ska komma ur en snart sura marknaden. Lyssna på det inte pengarna. Förstår att du gör en kortsiktig investering. Jag ser så många människor faller mellan stolarna som. De gör lite av länk injektion på en viss nätverk. De tror att de funnit sin gyllene gås och de hammare det så hårt de kan. De tillbringar alla sina pengar tänker det kommer bara hålla hälla i snabbare än de kan spendera det evigt. Det är en sådan sorglig och alltför vanliga misstag.
13) Förstå din investering.  Jag har en fast regel jag stå med mitt företag som aldrig har svikit mig. Mina kortfristiga placeringar betala för min långsiktiga investeringar. Min långsiktiga investeringar betalar mig. Aldrig tvärtom. Jag vet att det är svårt, men anser att det är obligatoriskt för ditt eget bästa. Oavsett länk injektionsmetoden du gör det kommer inte att vara för evigt. Så några pengar det gör behov att gå till saker som kommer att växa din inkomst övertid.
Det är okej att sänka några dollar för dig att klara sig på, men inte för ett ögonblick tänka; Jag gör nu 4-5 siffror i månaden eller dag eller vad som helst, Yay för mig! Det är en falsk känsla av trygghet. Om du verkligen vill göra online inkomst din heltidsjobb du behöver ett bra grepp på detta koncept.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...