Free Money

Loading...

четверг, 22 сентября 2016 г.

הדרך המהירה ביותר המוחלטת כדי להרוויח כסף באינטרנט


אני בעצם כותב את הפוסט הזה כנקודת התייחסות אי-מייל שקיבלתי. הפרטים של הדוא"ל הם אישיים ואינם חשובים, פרט לכך שהוא שואל את השאלה העתיקה הימים, מה היא הדרך המהירה ביותר המוחלטת לעשות כסף באינטרנט? אני מאמין באמונה שלימה הכנסה באינטרנט צריכה לצאת לדרך כתוספת ההכנסה הישנה שלך אז בסופו של דבר לפלס לה דרך אל חלטורה במשרה מלאה. מנסה לצלול ממש עם קצת מזומנים יש לך חסך היא מהלך בדרך מסוכנת. אין ערבויות כאן, לפחות לא מצאתי. עם זאת ישנם השקעות סולידיות. אין דבר יותר אני אשמח לתרום לבלוג זה מאשר מאמר ענק המפרט השקעות פרויקט, אבל היום נתחיל עם הבסיס. ישנם לטווח ארוך, לטווח קצר, והשקעות לזמן באמצע. אם המטרות שלך כוללות כסף קריירה עושה באינטרנט אתה צריך להתמקד בהשקעות ארוכות אמצע קדנציה, תוך שימוש השקעות לזמן קצר כדי לממן השקעות לטווח הארוכות שלך. זה בהחלט לוקח כסף כדי להרוויח כסף באינטרנט הוא לא יוצא מן הכלל.  לכן, כמובן, אמירה כי בדרך כלל כדלקמן שאלה כמו מה הדרך המהירה ביותר להרוויח כסף באינטרנט היא, יש לי רק __ $ ואני צריך למצוא דרך להפוך אותה לתוך הכנסה אני יכול לחיות ממנו. זהו מפחיד וכל שאלה נפוצה מדי.  התשובה הטובה ביותר היא פרויקטים טבעי שניתן לסווגו כהשקעות צמיחה איטית לטווח ארוך, אבל לפעמים החיים לא מאפשרים לך את הלוקסוס של זמן. אז במקרה שאתה צריך לשקול את ההשקעות לזמן קצרות, כי הם הולכים לשלם גדולים, ולאחר מכן ללכת כדורים אל הרוח איתם ולראות מה יוצא. אז בואו נראה אם אני יכול להבהיר מצב קשה כזה בפעם הראשונה אי פעם ללא שימוש דוגמא אחת.

מהי הדרך המהירה ביותר המוחלטת כדי להרוויח כסף באינטרנט?
תשובתי לשאלה זו היא  הזרקת קישור . הזרקת קישור היא פשוט תהליך של מנסה להכניס קישורי השותפים שלך לתוך אתרים פופולריים הוקמו כבר עם קודמות תנועה. דוגמא ספציפית יותר של הזרקת הקישור תהיה דואר זבל חברה אתר.
Uhhhg אתה הולך לדבר על Myspace או דואר זבל קרייגסליסט נכון?
יכולתי לקחת את הגישה כי עם הפוסט הזה, אבל אז כמה אנשים ינסו את זה. הם היו לעשות כמה דולרים.כמה דברים ישתנו עם המערכות שלהם ואת הפוסט יהפוך חסר ערך מהר מאוד. אז במקום זה אני רוצה לנקוט בגישה כללית יותר ולדבר על איך לגשת כל אפשרות הזרקת קישור ולצאת בהצלחה עם קצת מזומנים רציניים שבו ניתן להשתמש עבור ההשקעות לטווח הארוכות שלך כדי להסתדר בעוד אתה מעביר לתוך התעשייה. אז בואו להעריך סוגים אלה של מקורות תנועה ממוקדות וכיצד לנצל אותם עבור כמה דולרים מהירים.
מתודולוגיה: 1) בחירת מקור הזרקת חברתי אתר או קישור.  יש בהחלט לא חסרים אותם. רשימה מהירה עשויה לכלול: Myspace, קרייגסליסט, Google Base, פייסבוק, יאהו תשובות, פורומים, Blogspot.com/Blogger.com, רשימות אתרים מובילים, Tagworld, או בצ'אטים אפילו. אל תהסס למלא את התגובות עם יותר.
2) צא Notepad השימושי שלך להתחיל לרשום הערות.
3) צור חשבון.  הקפד ורשום בכל תחום בצורה שתמלא וכן את כתובת האתר אל טופס ההרשמה. רשום לעצמך כל captchas או צורות משניות אתה צריך למלא. כמו כן הקפדת לציין אם אתה צריך לאשר את כתובת הדוא"ל שלך או לא, או כל שיטות אימות חשבון אחרות.
4) הערכת השוק שלך.  נסה לקבל תחושה של הסוג של אנשים העושים שימוש באתר והצעות שעשויות לעניין אותם או לפחות להמיר היטב. לצעד זה זה מקובל לחלוטין לכתוב פשוט למטה, "הצעות אידיוטים-היכרויות כלליות."
5) מצא נישה שיכולים להתאים ברוב גדול של משתמשים.  העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לכך היא "להיות שימושי." לדוגמה, אם אתה מנסה כמה הזרקת קישור באתר המסייע לאנשים עם בעיות בחשבון דברים כמו כלי נישות שירות. נוסחא טובה לעקוב תהיה (total_visitors-percentage_not_interested_in_niche) * CONVERSION_RATE * $ commission_per_conversion = הכנסת $.
6) מצא הצעת שותפים שאתה יכול לקדם.  נסה למצוא אחד כי הוא לא בולט. אתה רוצה אחד, כי אתה יכול לקדם באופן דיסקרטי תוך לעזור לאנשים. מציאת הצעה גבוהה המרה חשובה אבל לוקחים בחשבון את העובדה כי אתה תהיה מקבל סכום ענק לחלוטין של תנועת הצעות כי, כך הדיסקרטי של ההצעה יהיה מעט יותר חשוב. אז לא רק ללכת על הצעת סקס פורנו ומצלמת האינטרנט אקראית. כן, תפסתי אותך לא אני 
7) התחברת שוב לחשבון שלך באופן ידני להיכנס ולנסות לעשות פוסט יחיד או לנסות לקבל הצעת השותפים שלך שם.  ייתכן שיהיה עליך כמה דברי טקסט מעניין או הוראות סביבו. אתה מטרה אחת היא להשיג מקשרים מקלים. לעזאזל המטרה הסופית שלך היא לגרום לאנשים להודות לך על הקישור. אם יש לך כי יש לך דביקות הזרקת קישור אולטימטיבית. לכל הפחות להפוך את הקישור שלך מעניין, להערים אותם אם אתה צריך רק לגרום להם לרצות ללכת הקישור שלך ולראות מה יש שם.
8) לעשות כמה בדיקות נוספות.  הפוך את ההערות של כמה זמן מקלות הקישור שלך, לרשום הערות של כמה אנשים לראות את הקישור וכמה לחצו באמצעות וכמה באמת להמיר. נסו לקבל איזשהו מושג על כמה גדול אתה הולך לקחת את זה כדי לעשות את הכסף אתה צורך. זה רעיון לא רע לעבוד בדרך שלך מלמטה. אני אישית אוהב לעשות את הקישור כפי דיסקרטי מוסתר ככל האפשר, ולראות כמה זמן היא נדבקת. ואז להתחיל להרוויח את זה יותר ויותר "על הפנים שלך" עם כל ניסיון. הפוך יומן של תוצאות כל ניסיון. אתה רוצה למצוא את המדיום האופטימלי. הנקודה שבה הקישור יהיה לתפוס את תשומת הלב הרבה ביותר, ובאותה שעה דוקרת עבור הארוך. משם זה רק עניין של tweaking עם הקריאייטיב לקבל את זה כדי להמיר טוב יותר ברגע שהם עושים לחצו על הקישור.
9) חזור על התהליך כולו כולו של זה.  ברגע שמצאת חריץ שלך ולדעת בדיוק את התוצאות הרצויות זה הזמן לכתוב פסאודו קוד שלך. פסאודו קוד הוא פשוט דרך מאוד פשטנית לתאר תהליך. אם זה עוזר, לחשוב על מתאר בדיוק מה שאתה רוצה לעשות לתינוק. ככל פרטים לטובים. משם לשכתב קוד פסאודו שלך ולהחליף את כל מה שהיית צריך לציין כגון מידע מידע ולקשר את חשבונך עם תגי קלט משתמש. זה מאוד חשוב במיוחד איזה מידע אתה מוכן לתרום לתהליך. שאר אידיאלי יהיה אוטומטי.
10) מצא מתכנת.  כפי שאתה בוודאי מתחיל להבין עד עכשיו, עושה את זה כל ביד אינו שימוש מאוד יעיל של הזמן שלך. תן פסאודו הקוד שלך כדי המתכנת ולהתאמן פרטי התשלום שלך. החלט מתקדם כמה אתה מוכן לשלם. אם אתה מסוגל לשלם דבר כדי להשיג תכנית עשתה, יש לך שתי אפשרויות. כך או לעשות את זה ביד עד שאתה יכול להרשות זאת לעצמו, או ללמוד כיצד לקודד את זה בעצמך. אתה יכול גם לעשות קצת בצורת המציאה או משלח יד. הרבה פעמים אתה תהיה מופגז על ידי מכינות קדם-זמינות לציבור כי כבר מספקות כמעט מה הייתם רוצה לעשות. זה לא אופציה רעה כדי לעזור לך להתחיל עד שאתה מקבל תוכנית מותאמת אישית משלך עשה, אלא על ידי כלל אני אף פעם לא לסמוך על תוכניות מוכנות מראש. אם הם קיימים, אז הם משמשים. אם הם משמשים ואז הם יהפכו חסרי ערך במהירות. לכן הם השקעה גרועה. כמו הרבה של קוץ בתחת כמו שזה נראה, בהתאמה אישית היא הדרך היחידה לצאת כאשר אתה הזרקת הקישור. לבסוף, לוודא תוכנית או סקריפט שלך מאפשר שימוש פרוקסי. 11) פנה למנהל החשבון שלך.  הפוך צורה כלשהי של קשר עם מנהל החשבון שלך עבור תוכנית השותפים שלך.אם אתם מייצרים כמה נפח, או שיש לך רעיון טוב של הנפח אתה תהיה לייצר להתאמן צורה כלשהי של עסקה איתו. קבל כמה שערים טובים. אתה המטרה היא להרוויח כסף גדול ומהיר. כן ירבו.

12) צאו כשהתוצאות הן טובות.  זהו הצעד החשוב ביותר ולצערי התעלמתי ביותר. הבטן שלך תגיד לך מתי לצאת של בקרוב לשוק חמוץ. תקשיב זה לא הכסף. הבינו שאתם עושים השקעה לטווח קצר. אני רואה כל כך הרבה אנשים נופלים בין הכיסאות ככה. הם עושים קצת הזרקת קישור ברשת מסוימת. הם חושבים שהם מצאו אווז הזהב שלהם והם פטיש אותו חזק ככל שהם יכולים. הם מבלים את כל הכסף שלהם חושבים שזה רק ישמור לזרום מהר יותר מאשר הם יכולים להוציא את זה לנצח. זו טעות עצובה וכל כזה נפוצה מדי.
13) להבין את ההשקעה שלך.  יש לי כלל משרד אני עומד על עם העסק שלי כי מעולם לא אכזב אותי.השקעות לזמן קצר שלי לשלם עבור השקעות לטווח ארוך שלי. ההשקעות לטווח הארוכות שלי לשלם לי.אף פעם לא להיפך. אני יודע שזה קשה אבל רואה את זה חובה לטובתך. לא משנה מה שיטת הזרקת קישור אתה עושה את זה לא יימשך לעד. אז כל כסף זה עושה צרכים ללכת הדברים האלה יגדל שעות נוספות ההכנסה שלך.
זה בסדר לכיס כמה דולרים בשביל עצמך כדי להסתדר, אבל לא לרגע אחד חושב; אני עכשיו עושה 4-5 דמויות בחודש או יום או מה שלא יהיה, Yay בשבילי! זוהי תחושה מזויפת של ביטחון. אם אתה באמת רוצה לעשות באינטרנט הכנסת העבודה במשרה המלאה שלך תצטרך הבנה טובה על תפיסה זו.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...