Free Money

Loading...

суббота, 24 сентября 2016 г.

मुद्रा अनलाइन बनाउन निरपेक्ष सबैभन्दा छिटो बाटो

म वास्तवमा यो पोस्ट म पायो एक मेल सन्दर्भ एक बिन्दु रूपमा लेखन छु। इमेल विवरण निजी हो र यो उमेर पुरानो प्रश्न सोध्छन् कि बाहेक, मुद्रा अनलाइन बनाउन निरपेक्ष सबैभन्दा छिटो तरिका के हो, महत्त्वपूर्ण छन्? म अनलाइन आय अन्ततः त्यसपछि आफ्नो preexisting आय एक पूरक रूपमा सुरु पूर्ण समय GIG गर्न आफ्नो बाटो काम गर्न आवश्यक छ कि एक दृढ विश्वासी हुँ। 
तपाईं सुरक्षित भयो केही नगद संग सही मा डुबुल्की मार्न प्रयास गर्दै एक तरिका खतरनाक कदम छ। त्यहाँ कुनै ग्यारेन्टी, यहाँ म पाएका छन् कि कम से कम कुनै पनि। त्यहाँ तर ठोस निवेश छन्। त्यहाँ मैले परियोजना निवेश विवरण एक विशाल लेख भन्दा यो ब्लग योगदान प्रेम थप केही छ, तर आज हामी मूल कुराहरू बाहिर सुरु गर्नेछौं। त्यहाँ दीर्घकालीन, अल्पकालीन र मध्य-अवधि निवेश छन्। आफ्नो लक्ष्य अनलाइन पेसा बनाउन पैसा समावेश यदि तपाईं आफ्नो दीर्घकालिक निवेश निधि अल्पकालीन निवेश प्रयोग गर्दा, लामो र मध्य-अवधि निवेश ध्यान केन्द्रित गर्न आवश्यक छ। पैसा बनाउन यो निश्चित पैसा लिन्छ र इन्टरनेट कुनै अपवाद। छ  त्यसैले स्वभावैले सामान्यतया के पैसा अनलाइन छ बनाउन सबैभन्दा छिटो तरिका जस्तै एउटा प्रश्न निम्नानुसार भनेर बयान, म मात्र $ __ छ र म यो बारी एक तरिका बाहिर आंकडा गर्न आवश्यक म को बन्द बाँच्न सक्छ एक आय मा। यो एक डरलाग्दो र सबै पनि साधारण प्रश्न हो।  सबै भन्दा राम्रो जवाफ स्वाभाविक लामो अवधि ढिलो वृद्धि निवेश रूपमा वर्गीकृत गर्न सक्ने, तर कहिलेकाहीं जीवन समय को लक्जरी अनुमति छैन परियोजनाहरू छ। त्यस अवस्थामा त्यसैले तिनीहरूको साथ हावा बलमा जाने र के बाहिर आउछ हेर्न छोटो अवधि निवेश बाहिर ठूलो तिर्न जाँदैछन् भनेर विचार गर्न, र त्यसपछि आवश्यक छ। त्यसैले म कहिल्यै एकल उदाहरण प्रयोग गरेर बिना पहिलो पटक यस जस्तै एक कठिन अवस्था साफ गर्न सक्छन् भने हामी बुझौं।

मुद्रा अनलाइन बनाउन निरपेक्ष सबैभन्दा छिटो तरिका के हो?
यो प्रश्न मेरो जवाफ छ  लिंक इंजेक्शन । लिंक इंजेक्शन बस यातायात preexisting संग पहिले नै स्थापित लोकप्रिय साइटहरु मा आफ्नो सहबद्ध लिंक राख्न प्रयास को एक प्रक्रिया हो। लिंक इंजेक्शन को एक अधिक विशिष्ट उदाहरण सामाजिक साइट स्पैमिंग हुनेछ।
Uhhhg तपाईं माइस्पेस या Craigslist स्पैमिंग बारेमा कुरा गर्न छैन तपाईं जाँदै हुनुहुन्छ?
म यो पोस्ट संग दृष्टिकोण लाग्न सक्छ, तर त्यसपछि केही मानिसहरूले यसलाई प्रयास हुनेछ। तिनीहरूले केही रुपैया बनाउन हुनेछ। केही कुराहरू आफ्नो प्रणाली परिवर्तन हुनेछ र पोस्ट धेरै चाँडै मूल्यहीन हुने।त्यसैले बरु म एक जेनेरिक बढी दृष्टिकोण र कुनै पनि लिंक इंजेक्शन सम्भावना दृष्टिकोण र सफलतापूर्वक कसरी जो तपाईं आफ्नो दीर्घकालिक निवेश लागि प्रयोग गर्न सक्नुहुन्छ र तपाईं मा संक्रमण गर्दा मा द्वारा प्राप्त गर्न केही गम्भीर नगद बाहिर आउन बारेमा कुरा गर्न चाहन्छु उद्योग। त्यसैले गरेको लक्षित यातायात स्रोतहरू र कसरी केही छिटो रुपैया लागि तिनीहरूलाई शोषण यी प्रकारका मूल्याङ्कन गरौं।
पद्धति: 1) एक सामाजिक साइट वा लिंक इंजेक्शन स्रोत लिनुहोस्।  त्यहाँ निश्चित हो तिनीहरूलाई कुनै कमी। एक द्रुत सूची समावेश हुन सक्छ: माइस्पेस, Craigslist, गुगल बेस, फेसबुक, याहू उत्तर, फोरम, Blogspot.com/Blogger.com, शीर्ष साइटहरु सूची, Tagworld, वा chatrooms। थप टिप्पणी भर्न स्वतन्त्र महसुस।
2) आफ्नो सजिला नोटप्याड बाहिर प्राप्त र नोट लिएर सुरु गर्नुहोस्।
3) एउटा खाता सिर्जना गर्नुहोस्।  तपाईं भर्न हरेक फारम क्षेत्र साथै साइनअप फारममा URL को एक टिप्पणी गर्न निश्चित हुनुहोस्। तपाईं भर्न छ कुनै पनि captchas वा दोस्रो प्रकारका टिप्पणी गर्नुहोस्। तपाईँले आफ्नो इमेल ठेगाना वा छैन, वा अन्य कुनै पनि खाता प्रमाणिकरण विधिहरू पुष्टि गर्न भने ध्यान दिनुहोस् गर्न निश्चित हुन।
4) आफ्नो बजार केलाउने।  तिनीहरूलाई चासोको विषय वा कम से कम राम्रो रूपान्तरण हुन सक्छ कि साइट र प्रस्ताव प्रयोग मान्छे को प्रकार को एक महसूस प्राप्त गर्ने प्रयास गर्नुहोस्। यो चरण लागि यो बस तल, लेख्न पूर्ण स्वीकार्य छ "सामान्य बेवकूफ-डेटिङ प्रस्ताव।"
5) प्रयोगकर्ता को एक ठूलो बहुमत फिट गर्न सक्छन् भन्ने एक आला पत्ता लगाउनुहोस्।  तपाईं समस्या कुराहरू विचार मानिसहरूलाई मदत गर्ने एउटा साइट मा केही लिंक इंजेक्शन प्रयास गर्दै हुनुहुन्छ भने उदाहरणका लागि म यस को लागि दिन सक्छ सबै भन्दा राम्रो सल्लाह छ "उपयोगी हुन।" उपकरण र उपयोगिता niches जस्तै। पालना गर्न राम्रो सूत्र हुनेछ (total_visitors-percentage_not_interested_in_niche) * conversion_rate * $ commission_per_conversion = $ आय।
6) एक सहयोगी प्रस्ताव तपाईं बढाउन सक्छ भन्ने पत्ता लगाउनुहोस्।  Inconspicuous छ कि एक पत्ता लगाउने प्रयास गर्नुहोस्। तपाईं मान्छे मदत गर्दा सावधानी प्रचार गर्न सक्ने एउटा चाहनुहुन्छ हुनेछ। एक उच्च रूपान्तरण प्रस्ताव पत्ता महत्त्वपूर्ण छ तर तपाईं त्यो प्रस्ताव गर्न यातायात को एक बिल्कुल ठूलो रकम प्राप्त हुने, ताकि प्रस्तावको discreetness एकदम बिट महत्त्वपूर्ण हुनेछ भन्ने तथ्यलाई विचार गर्नुहोस्। त्यसैले बस अनियमित अश्लील र वेब क्यामेरा सेक्स प्रस्ताव लागि जाने छैन। हाँ, म समातिए तपाईं म गरे 
7) आफ्नो खातामा फिर्ता लग र आफैँ जाने र एकल पोस्ट गर्न प्रयास वा त्यहाँ आफ्नो संबद्ध प्रस्ताव प्राप्त गर्न प्रयास।  तपाईंले यसलाई वरिपरि केही रोचक पाठ वा निर्देशन सामान गर्न आवश्यक पर्दछ। तपाईं एकल लक्ष्य त्यो लिंक लीन प्राप्त गर्न छ हुनुहुन्छ। नरक आफ्नो परम लक्ष्य मान्छे लिङ्क लागि धन्यवाद प्राप्त गर्न छ। के तपाईं परम लिंक इंजेक्शन stickiness पायो कि पायो भने। कम से कम मा तपाईंले तिनीहरूलाई तपाईंको लिंक जाने र त्यहाँ के हेर्न चाहन्छन् बस बनाउन छ भने उनलाई झुक्याउन आफ्नो लिंक रोचक बनाउन,।
8) केही थप परीक्षण गर।  , कहिलेसम्म आफ्नो लिंक लाठी को नोट गर्नुहोस् धेरै मान्छे लिंक हेर्न कसरी र माध्यम कति क्लिक गर्नुहोस् र कति वास्तवमा रूपान्तरण को नोट बनाउन। के तपाईं आवश्यक्ता छन् मुद्रा बनाउन क्रममा यो लिन जाँदैछन् कसरी ठूलो लागि महसूस केही प्रकारको प्राप्त गर्ने प्रयास गर्नुहोस्। यो तल देखि आफ्नो बाटो काम गर्न खराब विचार छैन। म व्यक्तिगत लिंक सकेसम्म बुद्धिमान र लुकेको बनाउन यो कसरी लामो sticks हेर्न चाहनुहुन्छ। त्यसपछि यो थप र प्रत्येक प्रयास संग "आफ्नो अनुहार मा" थप बनाउन सुरु। प्रत्येक प्रयत्नको परिणाम एक लग गर्नुहोस्। तपाईं इष्टतम मध्यम पाउन चाहनुहुन्छ हुनेछ।सबैभन्दा लामो लागि टाँसिएको गर्दा जो मा लिङ्क सबैभन्दा ध्यान समातेर हुनेछ बिन्दु। त्यहाँ देखि तिनीहरूले लिंक क्लिक गर्न एक पटक यो राम्रो रूपान्तरण गर्न प्राप्त गर्न रचनात्मक संग tweaking को बस एक कुरा हो।
9) यो गरेको संपूर्णता मा सम्पूर्ण प्रक्रिया दोहोर्याउनुहोस्।  एकपटक तपाईं आफ्नो नाली फेला र तपाईं यसलाई आफ्नो छद्म कोड लेख्न समय चाहनुहुन्छ बिल्कुल परिणाम थाहा छ। छद्म कोड बस एक प्रक्रिया वर्णन को एक धेरै simplistic तरिका हो। यदि यो गर्न मद्दत गर्छ, के तपाईं एउटा शिशु गर्न सकियो चाहनुहुन्छ ठ्याक्कै वर्णन सोच्न। अधिक विवरण राम्रो। त्यहाँ आफ्नो छद्म कोड लेखन र तपाईं आफ्नो खाता जानकारी र लिंक जानकारी प्रयोगकर्ता इनपुट ट्याग संग जस्ता निर्दिष्ट गर्न आवश्यक हुनेछ सबै बदल्नुहोस्। यो धेरै महत्त्वपूर्ण गर्न विशेष तपाईं के जानकारी प्रक्रिया दान गर्न इच्छुक छन्। बाँकी आदर्श स्वचालित गरिनेछ।
10) एक प्रोग्रामर पत्ता लगाउनुहोस्।  तपाईं शायद, द्वारा अब महसुस गर्न शुरू गर्दै छन् रूपमा हात द्वारा सबै यस गरिरहेको छैन आफ्नो समय को एक धेरै कुशल प्रयोग हो। प्रोग्रामर आफ्नो छद्म कोड दिन र आफ्नो भुक्तानी विवरण बाहिर काम। भुक्तानी गर्न इच्छुक छन् कति उन्नत मा निर्णय। तपाईं बनाइएको कार्यक्रम प्राप्त गर्न केहि तिर्ने असक्षम हुनुहुन्छ भने, तपाईंले दुई विकल्प छन्। तपाईं यसलाई उठयो सम्म, वा यो कसरी आफूलाई कोड सिक्न या त हात गरेर के। तपाईं पनि सम्झौता वा व्यापार केही फारम बनाउन सक्छ।पटक एक धेरै तपाईं पहिले नै प्रदान गर्दै कि तपाईं के गर्न चाहने थिए लगभग के पूर्व-बनाएको सार्वजनिक रूपमा उपलब्ध कार्यक्रम द्वारा bombarded गरिनेछ। यो तपाईं आफ्नो अनुकूल कार्यक्रम गरे प्राप्त नगरेसम्म सुरू गर्न मद्दत गर्न खराब विकल्प छैन, तर नियमले म पूर्व-बनाएको कार्यक्रम भर कहिल्यै।तिनीहरूले अवस्थित भने, त्यसपछि तिनीहरूले प्रयोग गरिन्छ। तिनीहरूले प्रयोग गरिन्छ भने तिनीहरूले चाँडै मूल्यहीन हुनेछ। त्यसैले तिनीहरू खराब लगानीको छन्। गधा मा एक दुखाइ को धेरै देखिन्छ रूपमा, कस्टम तपाईं लिंक इंजेक्शन हुँदा जान मात्र तरिका हो। अन्ततः, प्रोक्सी प्रयोगको लागि आफ्नो कार्यक्रम वा लिपि अनुमति दिन्छ निश्चित गर्नुहोस्। 11) आफ्नो खाता प्रबन्धक कुरा गर्नुहोस्।  तपाईंको संबद्ध कार्यक्रम को लागि आफ्नो खाता प्रबन्धक संग सम्पर्क केही फारम गर्नुहोस्। तपाईंले केही मात्रा उत्पादन वा तपाईं उत्पादन गरिनेछ उसलाई सम्झौता केही फारम काम मात्रा को एक राम्रो विचार छन् भने। केही राम्रो दर प्राप्त गर्नुहोस्। तपाईं लक्ष्य द्रुत ठूलो नगद बनाउन छ हुनुहुन्छ। थप राम्रो।

12) सहयात्रा राम्रो छ, जबकि। बाहिर प्राप्त  यो सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण कदम र दुर्भाग्य सबैभन्दा उपेक्षा छ।तपाईंको पेट तपाईं बताउन गर्दा चाँडै खट्टे बजार एक बाहिर प्राप्त गर्नेछ। यो नहीं मुद्रा सुन्नुहोस्। तपाईं छोटो अवधि लगानी गर्दै भनेर बुझ्न। म धेरै मानिसहरू कि जस्तै चर्किएको मार्फत गिर हेर्नुहोस्। तिनीहरू एक निश्चित नेटवर्क लिंक इंजेक्शन को एक बिट गर्छन्। तिनीहरूले सुनको हांस फेला लाग्छ र तिनीहरू कठिन तिनीहरूले गर्न सक्छन् रूपमा हथौडा। तिनीहरूले यो सिर्फ तिनीहरू सधैंभरि यो खर्च भन्दा छिटो मा घनघोर राख्नेछ सोच सबै आफ्नो पैसा खर्च। यो यस्तो दुःखी र सबै पनि साधारण गल्ती हो।
13) आफ्नो लगानी बुझ्नुहोस्।  म मलाई कहिल्यै असफल भएको छ कि मेरो व्यापार संग द्वारा खडा दृढ नियम छ। मेरो छोटो अवधि निवेश मेरो लामो अवधि निवेश लागि तिर्नुपर्छ। मेरो लामो अवधि निवेश मलाई तिर्नुपर्छ। कहिल्यै अन्य वरिपरि तरिका हो। म यस कठिन छ तर यसलाई आफ्नो राम्रो लागि अनिवार्य विचार गर्नुहोस्। जेसुकै होस् लिंक इंजेक्शन विधि तपाईं यसलाई सधैंभरि छैन गरिरहेका छन्। त्यसैले यो आवश्यकता बनाउँछ कुनै पनि पैसा आफ्नो आय ओवरटाइम बढ्नेछ सामान जान।
आफैलाई मा द्वारा प्राप्त गर्न को लागि, तर लागि एक क्षण लाग्छ यो ठीक केही रुपैया पकेट गर्न छ; म अब 4-5 तथ्याङ्कले एक महिना वा दिन वा जेसुकै होस्, ह्या बनाउने छु मेरो लागि! यो सुरक्षाको झूटो अर्थमा छ। तपाईं साँच्चै अनलाइन आय आफ्नो पूर्ण समय काम गर्न चाहनुहुन्छ भने तपाईं यो अवधारणा मा एक राम्रो समझ आवश्यक हुनेछ।

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...