Free Money

Loading...

суббота, 24 сентября 2016 г.

مطلق سریعترین راه برای کسب درآمد آنلاین

 
من در واقع نوشتن این پست به عنوان یک نقطه مرجع به یک ایمیل به من. از جزئیات این ایمیل خصوصی هستند و مهم نیست، به جز آن که سوال قدیمی سن می پرسد، چه سریع ترین راه برای ساختن آنلاین پول است؟ من اعتقاد راسخ که درآمد آنلاین نیاز به شروع کردن به عنوان یک مکمل به درآمد قبلی شما سپس در نهایت کار و راه خود را به یک فرفره تمام وقت هستم. تلاش برای شیرجه رفتن در سمت راست با برخی از پول نقد شما را تا نجات یک حرکت خطرناک در راه است. هیچ تضمینی وجود ندارد در اینجا، حداقل هیچ کدام که من پیدا کرده اند. سرمایه گذاری با این حال جامد وجود دارد. چیزی بیشتر من خیلی دوست دارم برای کمک به این وبلاگ از یک مقاله بزرگ جزئیات سرمایه گذاری پروژه وجود دارد، اما برای امروز ما با اصول اولیه شروع کردن. هستند در دراز مدت، کوتاه مدت، و سرمایه گذاری میان مدت وجود دارد. اگر اهداف خود را شامل آنلاین پول حرفه ای ساخت شما نیاز به تمرکز بر سرمایه گذاری های بلند و میان مدت، در حالی که با استفاده از سرمایه گذاری کوتاه مدت به صندوق سرمایه گذاری بلند مدت خود را. این قطعا طول می کشد پول را به پول و اینترنت از این قاعده مستثنی می باشد  بنابراین به طور طبیعی این بیانیه که معمولا یک سوال شبیه به آنچه که سریع ترین راه برای پول آنلاین است زیر، من فقط __ $ کرده اند و من نیاز به کشف کردن راهی برای تبدیل آن به یک درآمد می کردن از زندگی می کنند. این ترسناک و تمام درخواست بیش از حد معمول است.  بهترین پاسخ است به طور طبیعی پروژه است که می تواند به عنوان سرمایه گذاری رشد آهسته بلند مدت طبقه بندی شده، اما گاهی اوقات زندگی را به شما لوکس از زمان اجازه نمی دهد. بنابراین در این حالت شما نیاز به در نظر گرفتن سرمایه گذاری کوتاه مدت که در حال رفتن به پرداخت بزرگ، و پس از آن توپ را به باد با آنها و ببینید چه چیزی بیرون می آید. بنابراین اجازه دهید که اگر من می توانم روشن کردن یک وضعیت دشوار مثل این برای اولین بار بدون استفاده از یک مثال است.

چه مطلق است سریعترین راه برای آنلاین پول؟
جواب من به این سوال این است  لینک تزریق . لینک تزریق است به سادگی یک روند تلاش برای در لینک های وابسته خود را قرار داده و به سایت های در حال حاضر تاسیس محبوب با موجود ترافیک. یک مثال مشخص تر از لینک تزریق می شود سایت های اجتماعی اسپم.
Uhhhg شما در حال رفتن به در مورد مای اسپیس و یا هرزه نگاره، وارد Craigslist در صحبت نه؟
من می توانم این رویکرد با این پست را، اما پس از آن چند نفر آن را امتحان کنید. آنها چند دلار است. برخی از چیزهایی که با سیستم خود را تغییر دهید و پست بسیار به سرعت می تواند تبدیل به بی ارزش است. بنابراین به جای من می خواهم به یک رویکرد عمومی تر و بحث در مورد چگونگی برخورد با هر گونه امکان تزریق لینک و با موفقیت بیرون آمدن با برخی از پول نقد جدی که شما می توانید برای سرمایه گذاری بلند مدت خود استفاده کنید و به توسط در حالی که شما انتقال به صنعت. بنابراین اجازه دهید ارزیابی این نوع از منابع ترافیک هدفمند و چگونه آنها را بهره برداری برای برخی از دیگران سریع است.
روش: 1) انتخاب یک سایت اجتماعی یا منبع تزریق لینک.  قطعا هیچ کمبود آنها وجود دارد. یک لیست سریع ممکن است شامل: مای اسپیس، Craigslist در، گوگل پایه، فیس بوک، یاهو، انجمن ها، Blogspot.com/Blogger.com، سایت های بالا لیست، Tagworld، و یا حتی چت روم. احساس رایگان برای پر کردن نظرات با بیش.
2) خارج دفترچه یادداشت دستی خود را و شروع به یادداشت برداری.
3) ایجاد یک حساب کاربری.  مطمئن باشید که به توجه داشته باشید از هر زمینه فرم شما در پر کردن و همچنین URL به فرم ثبت نام. توجه داشته باشید از هر پازل captcha یا اشکال متوسطه شما باید برای پر در. همچنین مطمئن شوید که توجه داشته باشید اگر شما آدرس خود را ایمیل و یا، و یا هر روش تأیید صحت حساب دیگر برای تایید شود.
4) بازار خود را ارزیابی کند.  سعی کنید یک احساس از نوع افرادی که استفاده از سایت و پیشنهادات ممکن است دقیق نباشد یا حداقل به خوبی تبدیل کنید. برای این مرحله آن را کاملا قابل قبول به سادگی نوشتن، "عمومی پیشنهادات احمقها دوستیابی."
5) پیدا کردن یک طاقچه که می تواند یک اکثریت بزرگی از کاربران مناسب است.  بهترین توصیه من این را می توانید برای این است که "مفید باشد." برای مثال اگر شما در حال تلاش برخی تزریق لینک در یک سایت که مردم کمک می کند تا با مشکلات همه چیز در نظر مانند ابزار و سوله ابزار. یک فرمول خوب به دنبال خواهد (total_visitors-percentage_not_interested_in_niche) * conversion_rate * $ commission_per_conversion = $ درآمد.
6) یافتن یک پیشنهاد وابسته است که شما می توانید حمایت می کنند.  سعی کنید به پیدا کردن یکی که کم رنگ. شما خواهید که شما می توانید با احتیاط ترویج در حالی که کمک مردم می خواهند. پیدا کردن یک پیشنهاد بالا تبدیل مهم است، اما این واقعیت است که شما اخذ خواهد شد مقدار کاملا بزرگ از ترافیک به این پیشنهاد، به طوری که discreetness از پیشنهاد خواهد شد بسیار کمی مهم تر در نظر بگیرند. بنابراین نه تنها برای یک انجمن و وب کم پیشنهاد رابطه جنسی به صورت تصادفی است. آره، من گرفتار شما من نمی 
7) ورود به حساب کاربری خود و به صورت دستی در رفتن و تلاش برای ایجاد یک پست و یا تلاش برای دریافت پیشنهاد های وابسته به خود در آن وجود دارد.  شما ممکن است نیاز به چیزهای متن جالب و یا دستورالعمل در اطراف آن. شما تنها هدف این است که که به چوب. جهنم هدف نهایی شما این است که مردم به شما برای از لینک. اگر شما رو که شما نهایی چسبندگی تزریق لینک کردم. حداقل را لینک خود را جالب، فریب آنها را اگر شما آنها را می خواهید برای رفتن به لینک خود را و ببینید چه چیزی وجود دارد به فقط مطمئن.
8) آیا برخی از آزمایش های بیشتر.  یادداشت از چه مدت چوب لینک خود را، را یادداشت چگونه بسیاری از مردم از لینک ببینید و کلیک کنید که چگونه بسیاری از و چند در واقع تبدیل کنید. سعی کنید به نوعی از احساس برای چه بزرگ شما در حال رفتن به این منظور ایجاد پول شما نیاز. این یک ایده بد به کار راه خود را از پایین نیست. من شخصا دوست دارم به از لینک عنوان احتیاط و پنهان که ممکن است، ببینید که چه مدت آن را به میله. سپس شروع به ساخت آن بیشتر و بیشتر "در صورت خود را" با هر تلاش. را ورود به سیستم از نتایج حاصل از هر یک از تلاش. شما می خواهید برای پیدا کردن محیط مطلوب. که در آن نقطه از لینک خواهد بیشترین توجه را با شتاب در حالی که چسبیده برای طولانی ترین. از آنجا آن را تنها یک ماده از افزایش سرعت با خلاق برای به دست آوردن آن را برای تبدیل بهتر یک بار آنها را انجام روی لینک کلیک کنید است.
9) تکرار تمامی مراحل در تمامیت آن است.  هنگامی که شما پیدا شیار خود را و دقیقا می دانند نتایج شما می خواهید از آن زمان به نوشتن کد شبه خود را است. شبه کد است که به سادگی یک راه بسیار ساده برای توصیف یک فرایند است. اگر آن کمک می کند، در مورد توصیف دقیقا چه می خواهید انجام می شود به یک نوزاد است. جزئیات بیشتر بهتر است. از آنجا بازنویسی شبه کد خود و جایگزین همه چیز شما نیاز به مشخص مانند اطلاعات حساب شما و اطلاعات لینک با برچسب ورودی کاربر است. این بسیار مهم است که به طور خاص چه اطلاعات شما مایل به کمک مالی به این روند هستند. بقیه در حالت ایده آل خودکار خواهد شد.
10) یافتن یک برنامه نویس.  همانطور که شما احتمالا شروع به درک در حال حاضر، این همه با دست است استفاده بسیار بهینه از زمان شما نیست. را شبه کد خود را به برنامه نویس و کار کردن جزئیات پرداخت خود را. تصمیم بگیرید که در پیشرفته چقدر شما مایل به پرداخت. اگر شما قادر به پرداخت هر چیزی برای به دست آوردن یک برنامه ساخته شده است، شما باید دو گزینه. در هر دو صورت آن را با دست تا زمانی که شما استطاعت آن را، و یا یاد بگیرند که چگونه به آن را به خودتان کد. شما همچنین می تواند نوعی از معامله و یا تجاری. بسیاری از اوقات شما خواهد شد توسط برنامه های از پیش ساخته شده در دسترس عموم که در حال حاضر ارائه نزدیک به آنچه که میخواستی شد به انجام بمباران می شوند. این یک گزینه بد برای کمک به شما برای شروع تا زمانی که شما برنامه های سفارشی خود را ساخته شده است، اما با حکومت من هرگز در برنامه های از پیش ساخته شده تکیه می کنند. اگر آنها وجود داشته باشد، سپس آنها استفاده می شود. اگر آنها استفاده می شود و سپس آنها را به سرعت بی ارزش تبدیل خواهد شد. بنابراین آنها یک سرمایه گذاری بد هستند. به عنوان بسیاری از درد در الاغ به نظر می رسد، سفارشی ساخته شده که تنها راه برای زمانی که شما تزریق لینک هستید است. در نهایت، مطمئن شوید که برنامه یا اسکریپت خود را اجازه می دهد تا برای استفاده از پروکسی. 11) بحث را به مدیریت حساب خود را.  برخی از فرم تماس با مدیریت حساب خود را برای برنامه های وابسته خود را. اگر شما به تولید برخی از حجم و یا یک ایده خوب از حجم به شما خواهد شد تولید کار کردن نوعی از معامله با او. دریافت برخی از نرخ بهتر است.شما هدف این است که پول نقد سریع بزرگ است. بیشتر بهتر است.

12) در حالی که پیشروی خوب است.  این مرحله مهم ترین و متاسفانه بسیاری نادیده گرفته است. روده خود را به شما هنگامی که به خارج شدن از به زودی به بازار ترش است. گوش دادن به آن پول نیست. درک کنند که شما در حال ساخت یک سرمایه گذاری کوتاه مدت است. من بسیاری از مردم از طریق ترک که قرار می گیرند. آنها این کار یک بیت از تزریق لینک بر روی یک شبکه خاص است. آنها فکر می کنند غاز طلایی خود را پیدا و آنها آن را چکش به عنوان سخت به عنوان آنها می توانند. آنها تمام پول خود را صرف فکر کردن فقط حفظ خواهد کرد به ریختن در سریع تر از آنها می توانید آن را برای همیشه صرف. این یک اشتباه بیش از حد معمول غمگین و تمام است.
13) درک سرمایه گذاری خود را.  من یک حکومت شرکت من ایستاده با کسب و کار من است که من هرگز شکست خورده. سرمایه گذاری کوتاه مدت من برای سرمایه گذاری بلند مدت من پرداخت. سرمایه گذاری بلند مدت من به من پرداخت. هرگز راه دیگری در اطراف. من می دانم که این کار سخت است اما در نظر گرفتن آن به خوبی خود را الزامی است. هر لینک روش تزریق شما آن را انجام نمی خواهد تا ابد. بنابراین هر گونه پول آن را می سازد نیاز به رفتن به چیزهای که اضافه کاری درآمد شما رشد خواهد کرد.
این درست به جیب چند دلار برای خود را برای دریافت توسط در، اما نه برای یک لحظه فکر می کنم. من در حال حاضر ساخت 4/5 چهره یک ماه یا روز یا هر چیز دیگری، از Yay برای من! این از امنیت کاذب است. اگر شما واقعا می خواهید به درآمد اینترنتی کار تمام وقت خود را به شما درک خوبی در این مفهوم نیاز دارند.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...