Free Money

Loading...

среда, 17 апреля 2019 г.

Nasıl bir android oyununda neredeyse 1.000.000.000 $ kazandım


Genelde işimi kaybettikten sonra, oyunu görmeye ve bir milyon dolardan az kazanmaya karar verdim. 

Programlamada hiç yer almadım, ancak işsiz kaldığımda işe yarayacağına karar verdim. 

İlk başta yüzeysel olarak farklı diller ve oyunlar oluşturmak için programlar okudum, her türlü programlama videosunu izledim, Construct 2'nin benim için en iyisi olduğunu anladım (2D oyunlar oluşturmak için program).

200 dolarlık bir lisans alıyorum ve oyunu değiştirmeye başladım, Angora Kuşlarına benzer bir şey yapmaya karar verdim, ama kuşlar yerine harika bir sese sahip bir tuvalet işletmek yerine (aslında ses uğruna ve oyun bitti), ama bir şeyler ters gitti, iyi bir şey olmadı ve genel olarak, birkaç ay attım, benim olmadığına karar verdim. Ama sonra hazır oyunların satışına tökezleyip bunun doğru yapılacak olduğuna karar verdim. Oyunu satın alın, birkaç düzine seviye ekleyin, karakterleri tamamen değiştirin ve bildiğiniz gibi oynamaya başladıkları ilginç (hatta her kuşun kendi bataklığı övgüsü var).

Tabii ki, her şey o kadar mükemmel değil, ama oyun oldukça oynanabilir, eklenen reklamlar ve ardından ilk serseri. Her şey harika, ama google oyuna yüklemek için bir apk dosyası oluşturmak o kadar kolay değil. Daha önce üçüncü taraf bir serviste yapılıyorsa, şimdi kapalıdır ve genel olarak ya Construct 2'yi satın almanız ya da bilgisayarınızda bir kord binası yardımı ile kurulum yapmanız gerekir. Kısacası, tefle yapılan uzun bir danstan sonra bu kordonu ayarlayın ve gerekli apk dosyasını hala toplayın. Ve işte bu gün geldi google oyununda yayınladım ve uzun zamandır beklenen milyonlarca kişiyi bekliyorum.

Bir gün, bir hafta, bir ay ve ne? Hiçbir şey, her şey sıfır. Hayır, eğer oyun indirildiyse ve bunun boktan olduğunu söyleseydi, tamamdır, bu benim hatam, ama sayfaya kimse gelmiyor, oyun boğuldu ve benim gibi binlerce kaybeden arasında kayboldu. Kimse bir şey indirmedi, sayfaya bile bakmadı. Ayrıca, birkaç gün sonra, ekran görüntüsündeki amcamın bir sigara ile ayakta durduğu ve yaş sınırını 3 yıldan 12 yıla çıkarmak zorunda kaldıkları için ve bazı bölgelerde ve 14. 

Oyunu bir şekilde kendi sitelerimde tanıtmaya çalıştım, ancak çok popüler sitelerim olmasa da sonuç hala aynı sıfır, ancak günde 1000 uniks var ve en az 1 kişi indirmeli, ancak yok hayır.

Sonuçlar 

1 Sözleşme, okul çocukları için ucuz bir boşanmadır, bu ürünü alan 99 kullanıcı para kazanmadığı değil, maliyeti bile karşılamadılar. Ayrıca 200 dolar harcamak sadece dosyanızı toplamakla kalmaz ve daha fazla para harcamanız veya bir tefle dans düzenlemeniz gerekir. Bir gün içinde birinin oyun oynadığı ve ayda milyon kez indirilen tüm reklamları, kaybedenler için boşanmadır. Ayrıca, motor çok yavaştır ve zayıf akıllı telefonlarda oyun yavaşlar. 

2 Promosyon olmadan oyuna kazanın, sadece gerçekçi değildir, Zuckerberg gibi bazı blogcuların yanlışlıkla oyununuza rastlamaları ve buna bir link vermeleri tek şans, ama daha çok fantezi gibi.

3 Google oyunundaki tüm bu milyon indirmeler bir banal reklamdır, örneğin, şirket indirilen her oyuna 50 sent yatırır ve satıştan veya oyunda yer alan reklamlardan toplamda 70 sentten 70 sent alır. milyon indirme ve sadece 5 milyon harcamalarını sağlamak için 2 milyon kazancınız var. 

4. Garajda bir araba monte etmenin ve global bir markaya dönüştürmenin mümkün olduğu zamanın yanı sıra, okul çocukları için eğlence uğruna bir ağ oluşturmak ve onu eğlenceli hale getirmek için mümkün olan bir zaman geçti. milyar dolarlık iş. 

Genel olarak, bir programcı olarak yeniden nitelendirilmem ya da bir sponsor aramam gerekmiyordu. 

P / S Oyun " Mafya vs Tuvalet " olarak adlandırılır 
veya burada 
yapabilirsinizBuraya tıklayarak indirin ve dehşete

kapılın. www.DeepL.com / Translator ile çevrildi.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...