Free Money

Loading...

среда, 3 января 2018 г.

Cara mendapatkan bitcoin percuma dari $ 301 hingga $ 15001 tanpa lampiran, tetapi tidak segera!

Cara mendapatkan bitcoin percuma dari $ 300 hingga $ 15000 tanpa lampiran, tetapi tidak segera!

   $ 300 hingga $ 15000 Percuma dan tanpa lampiran. 
Kami pergi ke laman web http://faucethub.io  mendaftar.




Tapak dalam Bahasa Inggeris, tetapi terdapat sokongan untuk semua bahasa menggunakan Terjemahan Google. 

Selepas pendaftaran, anda boleh mula membunuh antivirus jika ada. 
Hanya tekan permulaan perlombongan dan tidak lagi menubuhkan tidak perlu.


Tetapi ini bukan jumlah besar kira-kira 100 satoshs sejam bergantung kepada kelajuan pemproses anda (dalam 1 bitokone 100 000 000 Satoshi) ini tentunya sangat kecil, tetapi pertama anda boleh melakukan perlombongan dan bebas melayari laman web lain, dan kedua ini bukan jumlah yang besar untuk hari ini, dan anda tahu bagaimana pertumbuhan mata wang kripto mungkin dalam setahun untuk 1000 satosh anda akan diberi $ 100 dan mungkin $ 1000. 
Secara semulajadi, ini bukan peluang terbesar laman web ini. 
Selanjutnya kita pergi ke kren yang disebut di mana untuk melihat laman web kita akan dibayar wang.



1 Ini adalah halaman kren atas. Anda boleh menyusun dengan jumlah satosh yang anda berikan (sering memberi kurang daripada menulis), dengan populariti mengikut masa selepas masa yang anda boleh datang dan mendapatkan lebih banyak wang, dalam satu minit, dalam satu jam. Perhatikan masa yang lebih lama, semakin banyak wang yang anda berikan. 
2 Ini adalah nama mata wang crypto yang boleh dikumpul dan bilangan kren yang dibahagikan. 
3 Bagaimana untuk mendapatkan mata wang. Anda boleh mendapatkan dari perlombongan yang saya tulis, dari melayari saya skimkan butang ini atau dari permainan, tetapi anda boleh bermain dan di faucethub.io tentang hal ini nanti. 

4 Kren sendiri untuk pembahagian wang, klik CLAM dan pergi ke halaman laman web. 

Berikut adalah contohnya. Pergi ke laman web ini (Perhatikan bahawa paip itu penuh, jika tidak, anda akan membongkar CAPTCHA dan tiada apa yang akan diberikan kepada anda.)
Masukkan alamat dompet anda. Lupa katakan bahawa anda mesti membuka dompet terlebih dahulu (jika anda tidak memilikinya) dan mengikat dompet itu ke faucethub.io-ia tidak menyakitkan))) dan ia tidak berbahaya))).



Kemudian anda menyelesaikan captcha hanya seret slider ke hadapan dan itu sahaja.



Selepas memasukkan kod pengesahan. (Di setiap tapak semuanya berbeza).



Kemudian anda pergi ke tapak lain di sana, anda juga perlu memasukkan semula kata-kata dalam CAPTCHA. Tekan REVEL



Masukkan kata-kata



Sepanjang masa, apabila anda memasukkan kata-kata anda akan membuka laman web yang berbeza untuk menutupnya dengan lebih baik, bahawa mereka tidak akan melambatkan sistem. 
Kemudian tunggu 10 saat dan tekan butang sekali lagi.




Dan inilah yang ditunggu-tunggu 14 031 543 satosh. Selepas 3-4 minit anda boleh pergi diam.




Sistem yang berbeza mengagihkan wang dengan cara yang berbeza. Ada yang segera memindahkan ke akaun anda di faucethub , yang lain memerlukan anda mengumpul jumlah tertentu. Sekali lagi, saya ulangi semua sistem hanyalah satu contoh, tetapi mudah difahami dan semuanya jelas jelas. 
Seterusnya pergi dan semak di faucethub sama ada wang itu tiba.


Wang datang dengan serta-merta, tetapi dalam tangkapan skrin, pemilihan adalah dari pembayaran terbesar. 


Selanjutnya, selepas kami telah menaip jumlah yang diperlukan, kami menyimpulkannya di dompet kami.

Pilih dompet, mata wang yang dikehendaki dan selepas beberapa jam atau hari, bergantung pada hujung minggu dan cuti, anda akan menerima wang yang sudah di dompet anda. 
Saya mengesyorkan agar anda mengumpul mata wang Dogecoin terlebih dahulu, untuk mengeluarkannya, anda hanya perlu 10 Dogecoin, dan ia tidak akan sukar untuk dipasang dalam 2 jam, sebagai contoh, untuk mengambil Bitcoin anda perlu mengumpul 0.0002 BTC dan ini agak banyak dan anda perlu menghabiskan lebih banyak masa mengumpul. Dan yang paling penting ialah Dogecoin bukan mata wang undervalued hari ini untuk satu Doge memberikan 0.01 dolar. Baru-baru ini, pasukan Dogecoin sedang mencari pengaturcara dan inilah graf berapa mata wang yang perlu dibayar pada bulan Ogos 2018. 
  Januari 2018 1 sen 
Februari 2 sen sen 
4 sen 
april 8 sen 
boleh 16 sen
june 32 sen 
july 50 sen 
Ogos $ 1

Dengan cara itu, saya akan mengatakan bahawa sudah pada bulan Disember ia berharga 1 sen, jadi rancangannya terlalu banyak))) 

Dan kini kami mengira bahawa anda dapat mengumpulkan 10 hingga 100 Dogecoin per bulan dari 300 3000 $ sebulan. Anda hanya perlu menunggu hingga bulan Ogos, dan dalam beberapa tahun mereka sudah dapat menelan kos $ 1000 untuk satu Doge. Sudahkah anda berfikir bahawa sudah cukup untuk membaca kelopak ini, tetapi sudah tiba masanya untuk pergi dan bekerja ?))) 


Dan walaupun di laman web ini, anda boleh memainkan loteri, saya pernah mendapat kebenaran terpaksa meletakkan 1000 satoshi, tetapi menang lebih daripada 2000, tetapi kemudian hilang semuanya))).




Untuk bermain sangat mudah pergi ke permainan yang anda suka untuk memilih waktu, beli tiket lebih banyak tiket lebih banyak peluang. Saya membeli 100 tiket. Di sebelah kanan, anda melihat dana hadiah. Terdapat 10 hadiah, jadi ada peluang.




Semasa anda membaca artikel beberapa orang telah menjadi jutawan. Daftar http://faucethub.io/r/29823029 dan mulakan perniagaan anda sendiri. 


  Saya juga akan mengiklankan beberapa pelepasan awan dogemining.org . Mereka berjanji untuk membayar dari 2 peratus sehari hingga 4 peratus. Pelaburan minimum ialah 7 $. Firma itu didaftarkan di England jadi mungkin tidak semuanya sangat mengerikan, dan jika anda menganggap bahawa Dogecoin akan berkembang maka mungkin mereka akan bertahan dan tidak akan bangkrut bersama dengan wang anda.

Dengan pelaburan sebanyak $ 100, anda akan menerima sebulan kemudian $ 160, tidak buruk. 
Dengan pelaburan sebanyak $ 1000 anda akan menerima sebulan kemudian $ 870, sangat tidak baik. 

Dan tapak lain https://dogemining.info/ 
Prinsip yang sama, tetapi anda boleh menambah kelajuan skrip dan memasukkan bukan sahaja dolar, tetapi Dogecoin dan Bitcoin. Semuanya sangat mudah dan mudah difahami. Menarik beberapa duit syiling laju penambangan meningkat dan pendapatan juga.


Secara umum, jika anda menyukai artikel itu, anda boleh membuang beberapa duit syiling ke dalam dompet. 


Bitcoin (BTC) 1DkP12nRbTVSrVt1dgJzBEBg2bdX9d8L6M 

Dogecoin (Doge) AEJsVny8N1rKpt9jLo6qaQbdpZY3sxeeWJ 

Litecoin (LTC) 37KVmNfCfV38K9qUaefX6hgd6f7BAASStH 
Jangan mengelirukan)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...