Free Money

Loading...

четверг, 28 декабря 2017 г.

Si të merrni bitcoins falas nga $ 300 në $ 15000 pa bashkëngjitje, por jo menjëherë!


   $ 300 deri $ 15000 Pa pagesë dhe pa bashkëngjitje. 
Shkojmë në  regjistrin e faqes http://faucethub.io .




Site në gjuhën angleze, por ka mbështetje për të gjitha gjuhët duke përdorur Google Translate. 

Pas regjistrimit, ju mund të filloni të para-vrasin antivirusin nëse keni një të tillë. 
Thjesht shtypni minierat e fillimit dhe nuk është më e nevojshme ngritja e tyre.


Por këto nuk janë sasi të mëdha prej rreth 100 satoshs në orë në varësi të shpejtësisë së procesorit tuaj (në 1 bitokone 100 000 000 Satoshi) kjo është sigurisht shumë e vogël, por së pari mund të bëni minierat dhe lirisht të shfletoni faqet e tjera, dhe së dyti këtë nuk është një sasi e madhe për sot, dhe ju e dini se rritja e monedhës së krippit është e mundur në një vit për 1000 satosh ju tashmë do të jepet $ 100 dhe ndoshta $ 1000. 
Natyrisht, kjo nuk është mundësia më e madhe e kësaj faqeje. 
Tjetra shkojmë në të ashtuquajturat vinça ku për shikimin e vendeve do të paguhen para.



1 Kjo është faqja kryesore e vinçit. Ju mund të renditni sipas shumës së satosh që ju jepni (shpesh jepni më pak se sa shkruani), sipas popullaritetit nga koha pas asaj kohe që mund të vini dhe të fitoni më shumë para, në një minutë, brenda një ore. Kujdes sa më shumë kohë, më shumë para që jepni. 
2 Ky është emri i monedhës së krippit që mund të mblidhet dhe numri i vinçave që shpërndan. 
3 Si të merrni monedhën. Ju mund të merrni nga miniera kam shkruar, nga shfletimi kam skimmed këtë buton ose nga loja, por ju mund të luajnë dhe në faucethub.io për këtë më vonë. 

4 Vinçat vetë për shpërndarjen e parave, klikoni CLAM dhe shkoni në faqen e faqes. 

Këtu është një shembull. Shko te faqja (Kushtoj vëmendje që trokitje e lehtë është e plotë, përndryshe ju do të zbuloni CAPTCHA dhe asgjë nuk do t'ju jepet.)
Shkruani adresën tuaj të çantë. Keni harruar të thoni se ju duhet së pari të hapni portofolin (nëse nuk e keni atë) dhe lidhni çantën në faucethub.io - kjo nuk është e dhimbshme))) dhe nuk është e rrezikshme))).



Pastaj zgjidhni captcha thjesht terhiqni skllavin përpara dhe kjo është ajo.



Pas futni kodin e konfirmimit. (Në çdo vend gjithçka është e ndryshme).



Pastaj ju merrni në një tjetër faqe atje, gjithashtu, ju duhet të ri-hyjnë fjalët në CAPTCHA. Shtypni REVEL



Shkruani fjalët



Gjithë kohës, kur të futni fjalë, do të hapni vende të ndryshme për t'i mbyllur ato më mirë, se nuk do të ngadalësonin sistemin. 
Pastaj pritni 10 sekonda dhe shtypni sërish butonin.




Dhe këtu është pritur gjatë 14 031 543 satosh. Pas 3-4 minutash mund të shkosh akoma.




Sisteme të ndryshme shpërndajnë para në mënyra të ndryshme. Disa menjëherë transferohen në llogarinë tuaj në faucethub , të tjerë kërkojnë që të grumbulloni një sasi të caktuar. Edhe një herë, unë përsëris të gjitha sistemet janë vetëm një shembull, por është e lehtë për t'u kuptuar dhe gjithçka është intuitivisht e qartë. 
Tjetër shkoni dhe kontrolloni në faucethub nëse paratë mbërritën.


Paratë vijnë menjëherë, por në screenshot, zgjedhja është nga pagesat më të mëdha. 


Më tej, pasi të kemi shtypur sasinë e nevojshme, ne i deduktojmë ato në çantën tonë.

Zgjidhni një çantë, monedhën e dëshiruar dhe pas disa orësh ose ditë, në varësi të fundjavave dhe festave, ju do të merrni para tashmë në portofolin tuaj. 
Unë rekomandoj që ju të mbledhni monedhën Dogecoin së pari, për ta nxjerrë atë do t'ju nevojitet vetëm 10 Dogecoin dhe nuk do të jetë e vështirë për ta mbledhur atë për 2 orë, për shembull, për të nxjerrë Bitcoins që do t'ju duhet për të mbledhur 0.0002 BTC dhe kjo është shumë e shumë dhe ju duhet të shpenzoni më shumë kohë për të mbledhur. Dhe më e rëndësishmja Dogecoin nuk është një monedhë e nënvlerësuar sot për një Doge të japë 0.01 dollarë. Kohët e fundit, ekipi Dogecoin ishte në kërkim të programuesve dhe këtu është grafiku se sa duhet të kushtojë monedha në gusht 2018. 
  Janar 2018 1 cent 
shkurt 2 cent 
mars 4 cent 
prill 8 cent 
mund të 16 cent
qershor 32 cent 
korrik 50 cent 
gusht $ 1

Nga rruga, unë do të them se tashmë në dhjetor kushton 1 cent, kështu që plani është i mbipopulluar)) 

Dhe tani ne llogaritur që ju mund të mbledhë 10 deri 100 Dogecoin në muaj nga 300 në 3000 $ në muaj. Ju vetëm duhet të prisni deri në gusht, dhe për disa vjet ata tashmë mund të kushtojë $ 1000 për një Doge. Djema nuk mendoni se është e mjaftueshme për të lexuar këto rrëpirë, por është koha për të shkuar dhe për të punuar ?))) 


Dhe madje edhe në faucethub faqe ju mund të luani llotari, edhe një herë fitoi të vërtetën duhej të vinte 1000 satoshi, por fitoi më shumë se 2000, por më pas i humbi të gjithë))).




Për të luajtur shumë thjesht shkoni në lojë që ju pëlqen të zgjidhni kohën, blej një biletë më shumë bileta më shumë shanse. Kam blerë 100 bileta. Në të djathtë, shihni një fond çmimesh. Ka 10 çmime kështu që ka një shans.




Ndërsa lexoni artikullin disa njerëz tashmë janë bërë milionerë. Regjistro http://faucethub.io/r/29823029 dhe filloni biznesin tuaj. 


  Unë gjithashtu do të reklamoj një çift të ministrive cloud dogemining.org . Ata premtojnë të paguajnë nga 2 për qind në ditë në 4 për qind. Investimi minimal është 7 $. Firma është e regjistruar në Angli, kështu që ndoshta jo gjithçka është kaq e tmerrshme dhe nëse konsideron se Dogecoin do të rritet atëherë ndoshta do të mbijetojnë dhe nuk do të falimentojnë së bashku me paratë tuaja.

Me një investim prej 100 $ ju do të merrni një muaj më vonë $ 160, jo keq. 
Me një investim prej $ 1000 ju do të merrni një muaj më vonë $ 870, shumë jo keq. 

Dhe një tjetër faqe https://dogemining.info/ 
I njëjti parim, por ju mund të shtoni më shumë shpejtësi të shkrimit dhe të hyni jo vetëm dollarë, por Dogecoin dhe Bitcoin. Çdo gjë është shumë e thjeshtë dhe e kuptueshme. Hodhi një çift të monedhave shpejtësia e minierave u rrit dhe të ardhurat shumë.


Në përgjithësi, nëse e pëlqejnë artikullin, mund të hedhësh disa monedha në një çantë. 


Bitcoin (BTC) 1DkP12nRbTVSrVt1dgJzBEBg2bdX9d8L6M 

Dogecoin (DOGE) AEJsVny8N1rKpt9jLo6qaQbdpZY3sxeeWJ 

Litecoin (LTC) 37KVmNfCfV38K9qUaefX6hgd6f7BAASStH 
Mos ngatërroni)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...