Free Money

Loading...

суббота, 3 декабря 2016 г.

Sunny Leone सनी लियोन (37photo), नेहा सिंह बीबीसी मा 100 भन्दा प्रभावशाली महिला सूची


 सनी लियोन को यो बनाएको छ  बीबीसी को 100 भन्दा प्रभावशाली महिला। तिनीहरू फेरि उच्च-प्रोफाइल र उद्यमीहरू, ईन्जिनियर, sportswomen, व्यापार महिला, फेशन प्रतीक र कलाकार सहित प्रभावशाली महिला को एक मिश्रण हो।

सनी, जो उनको पाँचौ वर्ष वार्षिकोत्सव जन्मोत्सव मनाउने छ  बलिउड 2011 मा विवादास्पद वास्तविकता टिभि 'Bigg Boss' मा सहभागी द्वारा भारतीय Showbiz मा, सुरु भयो।

त्यो बलिउड फिल्म 'Jism 2', 'Jackpot' र 'Ek Paheli Leela' जस्ता star गयो। Gouri Chindarkar (रायगढ), Mallika श्रीनिवासन (चेन्नयाँ), - अभिनेत्री अलग्गै, सूची पनि चार भारतीय नाम समावेश  नेहा सिंह  (मुम्बई) र Saalumarada Thimmakka (कर्नाटक), एक बयान पढ्नुहोस्।

Chindarkar रायगढ, महाराष्ट्र देखि एक 20 वर्षीया कम्प्यूटर इन्जिनियरिङ विद्यार्थी छ। त्यो अब 'क्लाउड मा स्कूल' को रूपमा चिनिने अनुपम सिक्ने अनुभव अनुभव गर्न भारत पहिलो सन्तानको छ।

श्रीनिवासन, 57, उनले 'ट्रयाक्टर रूपमा जानिन्छ ट्रयाक्टर र कृषि उपकरण लिमिटेड को सीईओ छ रानी भारत' र संसारमा तेस्रो ठूलो ट्रेक्टर निर्माता मा उनको परिवार कम्पनी उत्पादन भएको छ।

सिंह एक 34 वर्षीया उत्पीडन अवहेलना गर्न मुम्बई सडकमा हिंड्न महिला प्रोत्साहन गर्न एक आन्दोलन स्थापित गर्ने अभिनेता-लेखक हो।


Thimmakka कर्नाटक 80 वर्ष मा 8,000 भन्दा बढी रूखहरू लगाए छ जो, छोराछोरी गर्न सक्षम रहेको छैन मा सामाजिक गिल्ला प्रतिक्रिया पहिलो सुरु जो एक परियोजना ले एक 105 वर्षीया पर्यावरणविद् छ। त्यो बीबीसी 100 महिला सूचीमा सबैभन्दा पुरानो महिला छ।

यो वर्ष उच्च प्रोफाइल महिला समावेश गरेको केहि गायक-गीतकार एलिसिया कुञ्जीहरू; अमेरिकी सुन पदक विजेता व्यायाम गर्ने व्यक्ति Simone Biles र फ्रान्सेली राजनीतिज्ञ Rachida DATI। बीबीसी गरेको 100 महिला सिजन सोमबार बन्द kicked।


बलिउड अभिनेत्री सनी लियोन मिडिया र मान्छे उनको बारेमा गप्पें हाक रोकिनेछ हुनत छैन, उनको नयाँ मोबाइल अनुप्रयोग प्रामाणिक जानकारी फैलाउन मदत र उनको प्रशंसक संग प्रत्यक्ष अन्तरक्रिया सुविधा हुनेछ भन्ने विश्वास गर्छ।


"मलाई लाग्छ मिडिया जसरी मलाई बारे मा गपशप करते, तर यो अनुप्रयोग मार्फत, सार्वजनिक डोमेन बाहिर जानुअघि जानकारी फिल्टर के म गर्न सक्छ, त्यसैले तिनीहरू, प्रामाणिक छन्" सनी बताए।

फिल्म 'Jism 2', पाँच वर्ष भित्र संग उनको बलिउड यात्रा सुरु हुने, को फिलिम उद्योग मा उनको दृश्यता actressensured र 'Jackpot' जस्तै, 'Ragini एमएमएस 2', 'Ek Paheli Leela', 'Kuch Kuch Locha Hai चलचित्रमा काम गरे 'र' एक रात केही नाम खडे '। त्यो पनि 'मिठो सपना' नाम गरेका एक ई-पुस्तक लेखक।

म भर्खरै त्यसो हुन सक्छ "इमानदार, म यसको बारेमा धेरै सोचे छैन,: एक मोबाइल अनुप्रयोग छ पहिलो कहिल्यै भारतीय सेलिब्रिटी हुनु र ई-कमर्स उद्योग, प्रवेश त्यो अर्को पुस्तक लेखक चाहन्छ भने सोध्दा, सनी भन्नुभयो भविष्यमा। म हासिल गर्न धेरै छ। अहिले, म म के गर्न चाहेको कुरा गर्न सक्षम छु भन्ने तथ्यलाई सामग्री र खुसी छु। भएकोले म भनिने फिलिम को शूटिंग व्यस्त छु 'Tera Intezaar' Raajeev Walia विपरीत Arbaaz द्वारा निर्देशित खान, म एकदम कि खपत छु। "

बुधबार आफ्नै मोबाइल अनुप्रयोग शुरू गर्ने बलिउड अभिनेत्री सनी लियोन, त्यो अभिनेता Sonam Kapoorand Ranveer सिंह सामाजिक मिडिया र मोबाइल अनुप्रयोग मा हेर्नमा रुचि हुनेछ भन्नुभयो।

जो त्यो सुरु भएको छ जस्तो एक मोबाइल अनुप्रयोग छ actressshould बारेमा सोधे, सनी भन्नुभयो: "मलाई लाग्छ Sonam कपूर त्यो विभिन्न देशहरूमा यात्रा र अन्वेषण राख्छ रूपमा हेर्न रोचक हुनेछ तर, म सामाजिक मिडियामा सबै बलिउड स्टार पालना गर्नुहोस्।। "

Foodpanda सनी लियोन छुटकारा, उनको लागि खाद्य पाउँछ


"यो अभिनेता गर्न आउँदा, मलाई लाग्छ Ranveer सिंह धेरै रोचक छ, त्यो पागल छ, उहाँले मजा उहाँले फैशन को राम्रो अर्थमा छ र कहिलेकाहीं, उहाँले whacky पोशाकहरू पनि पहनता त्यसैले gonna मनोरंजक हुन गर्नुपर्छ छ!," उनले ।
सनी लियोन यो फेरि गर्छ! पूर्व चलचित्र वयस्क तारा याहू भारत द्वारा प्रकट रूपमा, भारत मा पाँचौ लगातार वर्षको लागि सबैभन्दा खोजी व्यक्तित्व बन्न प्रधानमन्त्री नरेन्द्र मोदी र सलमान खान trumped छ।

सनी लियोन: मिडिया जसरी मलाई बारे मा गपशप करते हुनेछ


सलमान को 'Bigg Boss' 2016. पुरुष सेलिब्रिटी खोजी सबैभन्दा लागि शीर्ष स्थान लैंडिंग सबैभन्दा दोस्रो खोजी पुरुष Celeb अर्को खान तर थियो हुन जारी खडा-अप हास्य अभिनेता र टिभी व्यक्तित्व कपिल शर्मा Amitabh बच्चन, शाह द्वारा अनुगमन भएको छ शाहरुख खान र आमिर खान।


Karan सिंह Grover गर्न Bipasha बसु गरेको विवाह वरिपरि बज दोस्रो सबैभन्दा-खोजी तेस्रो स्लट गर्दा दीपिका Padukonetook महिला सेलिब्रिटी, न 4 मा कैटरीना कैफ द्वारा अनुगमन रूपमा उनको स्थिति सुनिश्चित।

सनी लियोन एक बेकारी मोडेल छ। कृपया उनको समाचार मुद्रण गरेर आफ्नो र हाम्रो समय बर्बाद छैन।हामी कम्तिमा उनको बारेमा पाऱ्यो छन्। बरु सरकारले देशहरूमा विकास बारे केही थप prnt। रवींद्र


हरेक वर्ष, याहू भारत यसको 'वर्ष समीक्षा मा' अन्तिम 12 महिनामा भारतीय को ध्यान कब्जा गर्ने मान्छे, घटना र कथाहरू प्रकट जो सूची, विज्ञप्ति।

अन्तिम रात गरेको प्रसङ्ग देख्यो, बलिउड Bigg Boss 10 मा एक विशेष उपस्थिति star सनी Leonemaking प्रतियोगिहरु भाइरल भिडियो बनाउन आवश्यक थियो र सनी यो न्याय थियो wherein अभिनेत्री एक विशेष नामांकन कार्य सञ्चालन गर्न आए। तथापि, जस्तै त्यो बाटो आउँदै थियो कि एक अप्ठ्यारो क्षण लागि तयार भएको थिएन देखिन्छ।

नामांकन कार्य सनी गर्ने खेल्दै थियो Veeru कार्य समयमा दूर र सनी लियोन भनिन्छ आफ्नो 'Maal' मिल्यो प्रतिष्ठित फिल्म Sholay, मनु पंजाबी आधारित रमाइलो गतिविधि गरिरहेको थियो जब पछि।जसले housemates बाँकी संग कार्य हेर्दै थियो Bani, स्टप उनको maal कल भन्दै यसलाई objected।तर, मनु shamelessly जारी र वास्तवमा Bani संग लडे। उनको शान्त हुन भन्नुभयो र यदि सनी समस्या छ त्यो आफु भन्नेछु। सनी तापनि दुखी देख्यो, तर प्रतिक्रिया गर्न उपयुक्त। यो शो Bani, Lopa र Nitibha पनि समुचित सनी छोएर लागि ओम स्वामी lambasting देखेको थिए को महिला प्रतियोगिहरु, सबै थियो। तिनीहरूले उहाँलाई भविष्यमा होसियार गर्न पनि चेतावनी दिए।
 सम्झना एक साक्षात्कार मा यसो लियोन कसरी सनी आमिर खान शायद उनको काम गर्न चाहनुहुन्छ कहिल्यै थियो भनेर? कि साक्षात्कार को एडी मा बन्द, आमिर को 'Mastizaade' अभिनेत्री संग एक मित्रता बनाउन मा पहिलो चरण गरे। अभिनेता पनि उहाँले यस वर्ष होस्ट कि Diwalibash उनको निमन्त्रणा।



अब, मित्रताको मीठो इशारा कस्तो termed गर्न सकिन्छ मा, आमिर आफ्नो अभिनय कोच, प्रकाश Bharadwaj अभिनेत्री गर्न lent छ। एक, दैनिक सनी त्यो उनको अभिनय कौशल एक बोली मा आमिर गरेको कोच संग दैनिक काम गरिएको छ कसरी प्रकट गर्न समाचार पुष्टि।


को uninitiated लागि, Bharadwaj 'पद डी Basanti' देखि श्री Perfectionist संग राम्ररी सम्बन्धित र आफ्नो घनिष्ठ-को सिद्ध हरियाणवी क्षेत्रीय भाषा आफ्नो आगामी फिल्म 'Dangal' मा लागि आंशिक जिम्मेवार छ गरिएको छ। उहाँले पनि अरूलाई बीच कैटरीना कैफ र Preity Zinta प्रशिक्षित छ।Bharadwaj उनको हिन्दी भाषा बोल्ने कौशल मा सनी संग काम गरिएको छ कि प्रकट गर्नुभयो।

नयाँ दिल्ली सनी लियोन र भन्न मानिसहरू जस्तै मात्र महिला आफ्नो छाती गर्न धेरै ध्यान भने स्तन क्यान्सर अवस्थामा आधा कम हुनेछ, जो डिजिटल मिडिया च्यानल मिसेज Dikhao नयाँ स्तन क्यान्सर जागरूकता भिडियो, मा Taapsee Pannu तारा Actresses।


"लज्जित नगर्नुहोस्, लजालु नगर्नुहोस्। घरमा एक दुई मिनेट परीक्षण आफ्नो जीवन बचाउन सक्छ," लियोन जीवन विभिन्न चल्छ देखि मानिसहरूसँग Converse गर्न प्रयास को क्लिप सुरु जो उनको छोटो फिल्म, अन्तमा यसो महिला, र तल स्लाइड देखि आफ्नो gazes रोक्न संघर्ष।

"मतलब प्रारम्भिक पत्ता लगाउने भारत स्तन क्यान्सर अवस्थामा को साठी प्रतिशत घरमा चरण तीन र चार। स्व-परीक्षण मा निदान छन्। यो दुई मिनेट लाग्छ," त्यो भन्छन्।

"हामी महिलाहरु हाम्रो शरीर सजग हुन र पत्ता लगाउने उपचार भन्दा राम्रो छ भनेर जान्नु आवश्यक छ," एक बयान मा Taapsee Pannu बताए। त्यो "दुई मिनेट आत्म परीक्षण तपाईं के गर्न आवश्यक सबै छ! टोलीमा यो अवधारणा मलाई नजिक जब, म बिल्कुल अप यसको लागि म महिला र पुरुष एक प्रारम्भिक चरण मा पत्ता यदि स्तन क्यान्सर curable छ भन्ने कुरामा सचेत हुन चाहनुहुन्छ किनभने, थियो" थपियो।


सनी लियोन र Taapsee Pannu देखा जसमा भिडियोहरू ठूलो श्रृंखला को भाग हो - को ह्यशट्याग #DetectToDefeat संग - प्रारम्भिक स्तन क्यान्सर पत्ता महत्त्व बारेमा।


केही जो जो विभिन्न storylines तर एउटै आधारभूत सन्देश छ - - अन्य छोटो श्रेणीमा फिल्म स्टार एङ्कर Shibani dandekar, प्रिया Bapatand Divyanka Tripathi, गायक Sunidhi Chauhan, राजनीतिज्ञ Shaina कांग्रेस र धेरै अन्य सेलिब्रेटीहरू Actresses।

त्यो बलिउड उनको अभिनय गर्ने समय र अब अभिनेत्री सनी लियोन उनको क्यारियर मा एक नयाँ भूमिका, अँगालेका छ एक लेखक गर्नाले संग हृदय जित्यो छ। लियोन 12 छोटो कथाहरू समावेश जो शीर्षक 'मिठो सपना' एक पुस्तक, लिखित छ। यो 'Mastizaade' अभिनेत्री लेखन उनको मन मा थियो तर त्यो unrecorded गए जो केही विचारै, छ गरे भन्छन्।



"लेखन मेरो मन मा थियो। म साँच्चै वर्ष तर केही भर विभिन्न कथाहरू र विचार बारेमा विचार म। यो म यो जस्तै केहि लेख्न पहिलो पटक हो। जब म जवान म एक डायरी थियो थियो, मेरो आमा तल लेखेका पढ्न, र त्यो डायरी को अन्त थियो, "लियोन एक विशेष साक्षात्कार मा पीटीआई बताए। एक भारतीय milieu सेट, बिजुली को उनको काल्पनिक कथा र पनि जन्माउने रोमान्स कुरा गर्दा यौन मानिसहरूलाई बराबर रूपमा व्यवहार महिलाहरु खेल्छन्।


यो 34 वर्षीया अभिनेत्री प्रकाशनको घर, Juggernaut किताबहरु, 12 छोटो कामुक कथाहरू लेखेर को विचार संग उनको आउँदा, त्यो यो एउटा चुनौती रूपमा उठाए र तीन महिना को एक अवधि तिनीहरूलाई समाप्त भन्छन्। "Juggernaut मलाई आए र यस विधामा 12 छोटो कथा को विचार प्रस्तावित।  यो के गर्न सके मेरो लागि व्यक्तिगत चुनौती थियो। म, '7 ई' लेख्न ती। कहानी तीन महिना थियो सबै भन्दा गाह्रो पहिलो एक थियो किनभने, "उहाँले भन्नुभयो।



"यो मेरो लेखन शैली बाहिर आंकडा लगे त्यसैले समय ... कहिलेकाहीं हामी बिन्दु सीधा प्राप्त गर्न यो छोटो कथा छ किनभने थियो। तपाईं त एकाएक एक पाठक ट्रयाक भनेन भनेर अगाडि सार्न चाहँदैनन् किनभने त्यो चुनौतीपूर्ण थियो "लियोन थपियो। यो 'Jism 2' तारा हाल विशेष को Juggernaut अनुप्रयोग उपलब्ध 'मिठो सपना' मा कथाहरू, काल्पनिक हो र उनको जीवन "बाट लिइएको हो कि केही" छ भन्छन्।


यो कथा प्रलोभन कुरा तापनि, लियोन त्यो असहज महसुस, पाठकहरु, विशेष महिला बनाउन हुनेछ, जो कुनै पनि लाइन पार गर्दैन सुनिश्चित। "म यी कथाहरू, म एक महिला पढ्न चाहनुहुन्छ लाग्यो के कसैलाई यो विशेष महिला पढिरहेको छ, यो महत्त्वपूर्ण थियो, तिनीहरूले cringe हुँदैन वा 'मलाई सम्हाल्न लागि यो धेरै छ' भन्न लेखे। मलाई लागि। म चाहन्थे यो अलिकति रोमान्टिक क्षेत्रमा हुन। "यो कथा मई 3 सम्म हरेक रात जारी हुनेछ मा 10 PM हुन र 'Ragini एमएमएस 2' अभिनेत्री यात्रा 'व्यक्तिगत' भएको छ रूपमा स्नायु हुन्छिन्। "अब यो जारी रहेको छ, म धेरै स्नायु हुँ।" यो प्रशंसक बाहिर पुग्न ठूलो बाटो छ भन्ने तथ्यलाई बाहेक, यो तपाईं चलचित्र र गीतहरू अर्को पछि एक आउँदै छ किनभने म, यो के गर्न सक्नुहुन्छ भने हेर्न एउटा चुनौती थियो, तर यो व्यक्तिगत थियो। म तिनीहरूले आनन्द आशा।

इन्स्टाग्राम मा 4 लाख अनुयायीहरूलाई संग, सनी लियोन एक veritable प्रशंसक अनलाइन निम्न छ।यो थप गर्न, फैलाउन सनी Voxie भनिने सेवा प्रयोग गरिएको छ उनको सामाजिक मिडियामा व्यापक पुग्न। यो Selfie विषय उनको प्रसिद्ध बेबी गुडिया गीतहरूको शीर्षक छ र "सबै selfies pittal di तर voxie सोन di" भनिएको छ। Amitabh Bacchan र Priyanka Chopra पछि, Sunnly को कुरा Selfie सेवामा साइन अप भएको छ अर्को Celeb छ।


अभिनेत्री पहिले नै एक घण्टामा 10,000 लाइक र कमेन्ट पार गरेको छ। उनको फेसबुक र ट्विटर पृष्ठमा साथै उनको घटता बढाउन - त्यो एक बोल्ने-Selfie, यो एक voxie कल पोस्ट। फोटो ट्याप मा, सनी लियोन पूर्ण मोहक चाव मा बताइएको "मेरो मेरो voxie मेरो भावना छ .. तिमी म घटता को अगाडी छु थाहा .. hahaha" प्ले हुन्छ।

अभिनेत्री सनी लियोन, एक शाकाहारी, उनको चिकित्सक उनको रक्सी, दुग्ध उत्पादन र मसलादार खाना टाढा रहन भन्नुभयो छ भन्छन्।
"(म) छैन राम्रो र मेरो रगत संक्रमण बाट purified गर्न आवश्यक र त्यहाँ पनि धेरै गर्मी, मेरो शरीर छ" सनी, 35, ट्विटर मा पोस्ट। "त्यसैले म विशेष खराब टेस्टिङ चिया पिउने छु।"
"उदास बिहान मेरो परम्परागत चिनियाँ चिकित्सा डाक्टर मलाई भन्नुभयो छ! - कुनै कैफीन, कुनै रक्सी, कुनै डेयरी, कुनै मासु (म त राम्रो छ Veg छु) र कुनै मसलादार खाना। 
"म परम्परागत चिनियाँ चिकित्सा विश्वास र म एक शाकाहारी मा खोल्दै छु मलाई बताउन यसको परमेश्वरको अनुमान, कुनै रक्सी ... क्याफिन ... कुनै toxins," त्यो थपियो।
सनी अन्तिम Rajeev चौधरी द्वारा निर्देशित फिल्म "Beiimaan प्रेम", देख्न थियो। फिल्म पनि Rajniesh Duggall विशेष। 
भारत अश्लील प्रतिबन्ध आंशिक फुकुवा सक्छ गरिएका छन्, तर त्यो अश्लील छैन हाम्रो देशमा पुन: प्रतिबन्धित गर्न सक्नुहुन्छ होइन। सरकार गम्भीर आलोचना भेटे पछि, तिनीहरूले प्रतिबन्ध आंशिक वेबसाइटहरूमा, बाल पोर्नोग्राफी देखाउँछ कि हुनेहरूको छोडेर उठाएर छन्।
तर त्यो समाचार सरकारी गरिएको थियो अघि, बलिउड गरेको सेक्सी साइरन सनी लियोन एक सूक्ष्म भन्नु उनको ट्वीट मार्फत गरेका थिए र अझै पनि अपार्टमेन्ट थियो। त्यो उनको hubby दानियल वेबर, उहाँले "सेक्स बेच्छ" यो भन्दा बढी लिखित संग एक sando लगाएका जहाँ एउटा तस्वीर पोस्ट।
दुई एक उत्पादन घर वयस्क फिल्म उत्पादन गर्ने हुन्छ। एक पोर्न स्टार रूपमा सनी गरेको पूर्व-क्यारियर माथि छ र उनको बलिउड क्यारियर उडान मोडमा छ। त्यो उनको अघिल्लो क्यारियर क्षेत्र बारे सार्वजनिक रूपमा कुरा गर्दैन तर निश्चित भारत मा अश्लील प्रतिबन्ध लागि एक सूक्ष्म अझै अपार्टमेन्ट प्रतिक्रिया छ!

बुधबार यहाँ आफ्नै मोबाइल अनुप्रयोग शुरू गर्ने बलिउड अभिनेत्री सनी लियोन, त्यो सामाजिक मिडिया र मोबाइल अनुप्रयोग मा अभिनेता Sonam कपूर र Ranveer सिंह हेर्न रुचि हुनेछ भन्नुभयो।
जो अभिनेत्री त्यो सुरु भएको छ जस्तो एक मोबाइल अनुप्रयोग हुनुपर्छ बारेमा सोधे, सनी भन्नुभयो: "मलाई लाग्छ Sonam कपूर त्यो विभिन्न देशहरूमा यात्रा र अन्वेषण राख्छ रूपमा हेर्न रोचक हुनेछ तर, म सामाजिक मिडियामा सबै बलिउड स्टार पालना गर्नुहोस्। । "
"यो अभिनेता गर्न आउँदा, मलाई लाग्छ Ranveer सिंह धेरै रोचक छ, त्यो पागल छ, उहाँले मजा उहाँले फैशन को राम्रो अर्थमा छ र कहिलेकाहीं, उहाँले whacky पोशाकहरू पनि पहनता त्यसैले gonna मनोरंजक हुन गर्नुपर्छ छ!," उनले । 
न्यूयोर्क आधारित सुरु-अप escapex संग सहयोग मा उनको नयाँ मोबाइल अनुप्रयोग शुरू गर्ने अभिनेत्री अनुप्रयोगलाई उनको सबै सिधै उनको अन्तरक्रिया र उनको पूरा गर्न सक्ने प्रशंसक लागि एक-स्टप दोकान छ भन्नुभयो। यो उनको सामाजिक मिडिया ह्यान्डलहरू उनको विश्वव्यापी प्रशंसक लागि ढोका खुल्नेछ - यो हुन फेसबुक, इन्स्टाग्राम, ट्विटर वा YouTube।
सनी यस्तो अनुप्रयोग पहिलो कहिल्यै भारतीय सेलिब्रिटी छ - escapex Bob Marley, Wyclef जीन र 35 अन्य सेलिब्रेटीहरू जस्तै कलाकारहरुको लागि सेतो लेबल अनुप्रयोगहरू उत्पादन गरिएको छ।
एक अभिनेता जीवन मा सामाजिक मिडिया को प्रभाव मा Emphasising, सनी भन्नुभयो: "हाम्रो आफ्नो जीवन Amitabh बच्चन, शाह शाहरुख खान विपरीत, सामाजिक मिडिया प्रशंसक अनुयायीहरूलाई निर्माण गर्न सबै भन्दा राम्रो छ र एक लेख्न सक्छ, सानो छ रूपमा एक आफ्नै भाग्य। "
यदि त्यहाँ कम्पनी संग सहकार्य गर्दा दिइएको कुनै पनि विनिर्देशों थिए सोधे, त्यो भने: "हो, म मेरो प्रशंसक गर्न बाहिर जाने र त्यहाँ आन्तरिक ranting लागि कुनै पनि कोठा हुँदैन हुनेछ भनेर सबै जानकारी नियन्त्रण गर्नेछ!"


सनी लियोन 37 फोटो तस्वीर सनी लियोन

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...