Free Money

Loading...

пятница, 2 декабря 2016 г.

Sunny Leone (37 фото), Neha Сінгх на BBC спіс 100 самых уплывовых жанчын


 Сонечны Леонэ зрабіў гэта да  BBC 100 самых уплывовых жанчын. Яны яшчэ раз сумесь гучных і ўплывовых жанчын , уключаючы прадпрымальнікаў, інжынераў, спартсменкам, дзелавых жанчын, модных ікон і артыстак.

Сонечны, які святкуе свой пяты юбілей у  Балівуд , пачалася ў індыйскім шоў -бізнесу, удзельнічаючы ў спрэчнае рэаліці - шоў "Bigg Boss" ў 2011 годзе.

Яна працягвала здымацца ў фільмах Балівуда , як "Jism 2 ',' Джэкпот 'і' Ek Paheli Лілу". Акрамя актрысы, у спіс таксама ўключае ў сябе чатыры індыйскіх імёнаў - Gouri Chindarkar (Сангли), Mallika Srinivasan (Chennai),  Neha Сінгх  (Мумбаі) і Saalumarada Thimmakka (Карнатака), прачытайце заяву.

Chindarkar з'яўляецца 20-гадовы студэнт кампутарнай тэхнікі з Сангли, Махараштра. Яна з'яўляецца адным з першых дзяцей у Індыі, каб выпрабаваць унікальны вопыт, цяпер вядомую як «Школа ў воблаку».

Srinivasan, 57, з'яўляецца генеральны дырэктар трактары і сельскагаспадарчая тэхніка Ltd. Яна вядомая як «Трактар  Queen » Індыі і вырасла яе сямейную кампанію ў трэці па велічыні вытворца трактароў у свеце.

Сінгх з'яўляецца 34-гадовы акцёр-пісьменнік, які заснаваў рух, каб заахвоціць жанчын хадзіць па вуліцах у Мумбаі, каб кінуць выклік дамаганняў.


Thimmakka з'яўляецца 105-гадовы эколаг з Карнатака, які пасаджана больш за 8000 дрэў у 80-я гады, праект, які ўпершыню пачаў у адказ на сацыяльнае насмешкі тым, што не ў стане мець дзяцей. Яна з'яўляецца самай старой жанчынай у спісе 100 жанчын BBC.

Некаторыя з гучных жанчын у гэтым годзе ўключаюць у сябе спявачка Alicia Keys; ЗША залаты медаль перамогі гімнастка Байлз і французскі палітык Рашыда каці. 100 жанчын сезона ВПС стартаваў у панядзелак.


Балівуда акторка Сонечны Леонэ лічыць, што, хоць сродкі масавай інфармацыі і людзі не перастануць займацца плёткамі пра яе, яе новае мабільнае дадатак дапаможа распаўсюджваць праўдзівую інфармацыю і палегчыць непасрэднае ўзаемадзеянне са сваімі прыхільнікамі.


"Я думаю, што сродкі масавай інфармацыі будуць пляткарыць пра мяне так ці інакш, але праз гэта дадатак, што я магу зрабіць, гэта фільтраваць інфармацыю, перш чым выйсці ў адкрытым доступе, так што яны з'яўляюцца сапраўднымі," Сонечны сказаў.

Пачынаючы з яе Балівуда падарожжа з фільмам 'JISM 2', на працягу пяці гадоў, actressensured яе бачнасць у кінаіндустрыі і здымаўся ў такіх фільмах, як "джэкпот", "Ragini MMS 2 ',' Ek Paheli Leela ',' куч куч лоча Hai 'і' Адна Ноч ", каб назваць некалькі. Яна таксама з'яўляецца аўтарам электроннай кнігі пад назвай "Sweet Dreams".

Будучы першай у гісторыі індыйскай знакамітасці, каб мець мабільнае прыкладанне і ўвайсці ў індустрыі электроннай камерцыі, калі яго спыталі, калі яна хоча аўтару яшчэ адну кнігу, Сонечны сказаў: "Шчыра кажучы, я не думаў пра гэта шмат, я мог бы проста зрабіць гэта ў будучыню. у мяне ёсць так шмат, каб дасягнуць. на дадзены момант я задаволены і задаволены тым, што я ў стане зрабіць тое, што я хацеў зрабіць. так як я заняты здымкі фільма пад назвай "Tera Intezaar" рэжысёра Raajeev Walia процілеглага Arbaaz хан, я цалкам спажываюцца ў тым, што ".

Балівуда акторка Сонечны Леонэ, якая запусціла свой уласны мабільнае прыкладанне ў сераду, сказала , што будзе цікава глядзець акцёраў Сонам Kapoorand Ранвир Сінгх на сацыяльных медыя і мабільных прыкладанняў.

На пытанне аб тым, якія actressshould ёсць мабільнае прыкладанне , як той , штояна запускаецца, Сонечны сказаў: "Я думаю , што Сонам Капур было б цікава паглядзець , як яна працягвае падарожнічаць па розных краінах і вывучэння Аднак, я прытрымліваюся за ўсе зоркі Балівуда на сацыяльных медыя .. "

Foodpanda Ратуе Sunny Leone, атрымлівае ежу для яе


"Калі справа даходзіць да акцёраў, я думаю, што Ранвир Сінгх вельмі цікава, што ён вар'ят, ён весела! У яго добрае пачуццё моды і, час ад часу, ён носіць юродзівы ўборы таксама! Так што гэта збіраецца быць цікавым," дадала яна ,
Сонечны Леонэ робіць гэта зноў! Былая зорка дарослага кіно перайграла прэм'ер-міністр Нарендра Моди і Салмана Хана, каб стаць самым шукалі асобы ў пяты год запар у Індыі, як паказалі Yahoo! Індыя.

Sunny Leone: СМІ ўсё роўна будзе займацца плёткамі пра мяне


Салман працягваў быць «Бигг Boss 'пасадкі першае месца для найбольш шукалі мужчын знакамітасць 2016 Другі найбольш шукалі мужчына Celeb ня быў яшчэ Хан, але комік і тэлевядучы Капил Шарма, які суправаджаецца Амітабх Бачан, Shah Рух Хан і Аміра Хана.


Шум вакол вяселля Біпаша Басу да Каран Сінгх Гровера забяспечыў яе пазіцыі ў якасці другога найбольш шукалі вядомыя жанчыны ў той час як Дипикой Padukonetook трэці слот, а затым Катрына Кайф ў № 4.

Сонечны Леонэ бескарысная мадэль. калі ласка , не марнуйце свой і наш час, друкуючы яе навіны. мы менш за ўсё клапаціўся пра яе. Замест таго, каб Prnt яшчэ аб развіцці краіны урадам. Равиндра


Кожны год, Yahoo! Індыя выпускае свой "Агляд года" спіс, які раскрывае людзей, падзеі і гісторыі, якія прыцягнулі ўвагу індзейцаў на працягу апошніх 12 месяцаў.

Мінулай ноччу эпізод ўбачыў, зорка Балівуда Сонечны Leonemaking спецыяльны від на Bigg Boss 10. Акторка прыйшла правесці спецыяльную задачу прадстаўлення кандыдатур у якім удзельнікі павінны былі зрабіць вірусныя відэа і Сонейка было судзіць. Тым не менш, падобна, што яна не была гатовая да няспраўны момант, які ішоў у яе бок.

Пасля вылучэння задачы, калі Сонейка робіць пацешную дзейнасць на аснове культавага фільма Sholay, Ману пенджабі, які гуляў Veeru захапіўся падчас акту і называецца Sunny Leone яго 'Маале'. Bani, які назіраў задачу з астатнімі жыхарамі запярэчыў яму кажучы перастаць называць яе MAAL. Тым не менш, Ману бессаромна працягнуў і на самай справе змагаліся з Ванія. Ён сказаў ёй, каб быць спакойным, і калі Sunny ёсць праблема, яна будзе сама сказаць яму.Хоць Сонечны выглядала засмучанай, але палічыў за лепшае не адказваць. Гэта было не ўсё, жанчыны-ўдзельніцы шоу Bani, лопаецца і Nitibha былі таксама заўважаныя сурова крытыкуючы Ом Свамі датыкаючыся Сонечны належным чынам. Яны таксама папярэджвалі яго сцерагчыся ў будучыні.
 Памятаеце, як Сонечны Леонэ заявіў у інтэрв'ю, што Аміра Хана, верагодна, не хачу з ёй працаваць? Зачыніць на пяткі гэтага інтэрв'ю, Аамир зрабіў першы крок у фарміраванні дружбы з актрысай ў "Mastizaade". Акцёр нават запрасіў яе на Diwalibash, што ён прымаў у гэтым годзе.



Цяпер, у тым, што можна назваць як салодкі жэст дружбы, Аміра пазычыў яго выконваючым абавязкі трэнера, Пракаш Бхарадваж да актрысы. Пацвердзіўшы навіна штодня, Сонечны паказала, як яна працуе кожны дзень з трэнерам Аміра ў спробе адтачыць свае акцёрскія здольнасці.


Для неазнаёмленых, Бхарадваж была цесна звязана з г-ном Perfectionist, бо "Rang De Basanti» і часткова адказвае за яго блізкай да дасканалай Haryanvi дыялекту ў яго новым фільме "Dangal". Ён таксама трэніраваўся Катрына Кайф і прытым Зинта сярод іншых. Бхарадваж паказаў, што ён працуе з Сонечны на яе будуць размаўляць на хіндзі навыкаў.

Нью-Дэлі: Актрысы Sunny Leone і Taapsee Pannu зорку ў новых відэа дасведчанасці рака малочнай залозы лічбавай медыя-канал Aur Dikhao, які кажуць выпадкі раку малочнай залозы дазволіць скараціць да паловы, калі толькі жанчыны заплацілі столькі ж увагі да сваіх грудзей, як гэта робяць мужчыны.


"Не бянтэжцеся, не саромейся. Выпрабаванне на дзве хвіліны дома можа выратаваць вашу жыццё" , тлумачыць Леонэ ў канцы яе кароткага фільма, які пачынаецца з кліпамі людзей з розных слаёў грамадства , спрабуючы размаўляць з жанчыны, і з усіх сіл , каб прадухіліць іх погляды ад слізгацення ўніз.

"Шэсцьдзесят працэнтаў выпадкаў раку малочнай залозы ў Індыі дыягнаставаны на тры этапы і чатыры. Самааналізу ў сябе дома азначае ранняе выяўленне. Яна займае дзве хвіліны," гаворыць яна.

"Мы, жанчыны, павінны быць дасведчаныя аб нашым целе і ведаюць, што выяўленне лепш, чым лячэнне," сказаў Taapsee Pannu ў заяве. "Дзве хвіліны саматэставанне ўсё, што вам трэба зрабіць! Калі каманда падышла да мяне з гэтай канцэпцыяй, я быў абсалютна для яго, таму што я хачу, каб жанчыны і мужчыны павінны ведаць, што рак малочнай залозы вылечны, калі выяўлены на ранняй стадыі," яна дададзены.


Відэа, у якім з'яўляюцца Sunny Leone і Taapsee Pannu з'яўляюцца часткай вялікіх серый - з хэштэгам #DetectToDefeat - пра важнасць выяўлення рака малочнай залозы на ранняй стадыі.


Іншыя кароткаметражных фільмаў у серыі - некаторыя з іх, якія маюць розныя сюжэтныя лініі, але адзін і той жа асноўны пасыл - зоркі якар Шабанаў Dandekar, акторак прыняў Bapatand Divyanka Трипатхи, спявак Sunidhi Чаухан, палітык Шайна NC і многія іншыя знакамітасці.

Яна заваявала сэрцы сваёй акцёрскай знаходжання ў Балівуд і ў цяперашні час акторка Сонечны Леонэ прыняла новую ролю ў яе кар'еры, паварочваючы пісьменнікам. Леонэ напісаў кнігу пад назвай «Sweet Dreams», які ўключае ў сябе 12 кароткіх апавяданняў. Актрыса "Mastizaade кажа ліст не было ў яе на розуме, але яна мела пэўныя ідэі, якія пайшлі няўлічанымі.



"Запіс ня была на маім розуме. Я думаў пра розныя гісторый і ідэй на працягу многіх гадоў, але нічога на самай справе, што я запісаў. Гэта першы раз, калі я напісаў нешта накшталт гэтага. Калі я быў маладзей, у мяне быў дзённік, мая маці чытаць яго, і гэта быў канец дзённіка, "сказаў PTI у эксклюзіўным інтэрв'ю Леонэ. Размешчаны ў індыйскай асяроддзі, яе выдуманыя гісторыі улады і гуляць ставіцца да жанчын, як сэксуальнае роўна мужчын, а таксама казаць аб падсцілаючай рамантыкі.


34-гадовая актрыса кажа , што, калі выдавецтва, Джаггернаут кнігі, прыйшоў да яе з ідэяй напісання 12 кароткіх эратычных гісторый, яна прыняла яго як выклік і скончыў іх на працягу трох месяцаў. "Джаггернаут прыйшоў да мяне і прапанаваў ідэю 12 кароткіх апавяданняў у гэтым жанры.  Гэта быў асабісты выклік для мяне , каб мець магчымасць зрабіць гэта. Я ўзяў каля трох месяцаў ,каб напісаць іх. Гісторыя, '7 E', быў самым цяжка , таму што быў першым, "сказала яна.



"Так што мне спатрэбілася час, каб высветліць стыль лісты ... Часам мы павінны былі атрымаць прама ў кропку, таму што гэта кароткі аповяд. Гэта было складана, таму што вы не хочаце, каб рухацца наперад так раптоўна, што чытач губляе след , "дадаў Леонэ. Зорка 'JISM 2' кажа, што апавяданні ў «Sweet Dreams», у цяперашні час даступныя выключна на дадатак Джаггернаут, з'яўляюцца выдуманымі і не маюць ніякага дачынення ", які з'яўляецца вытворным ад" яе жыцця.


Нягледзячы на ​​тое, апавяданні кажуць аб спакушэнні, Леонэ гарантаваў, што яна не перасякае аніводнага радка, якая зрабіла б чытачоў, асабліва жанчыны, адчуваюць сябе некамфортна. "Я напісаў гэтыя апавяданні, ад таго, што я думаў, што жанчына хацела б чытаць. Для мяне гэта было важна, калі хтосьці чытае гэта, асабліва жанчыны, яны не павінны поўзаць ці сказаць" гэта занадта шмат для мяне, каб справіцца. Я хацеў гэта будзе ў злёгку рамантычнай зоне ".Гісторыі будуць выпушчаныя кожную ноч у 10-й вечара да 3 траўня і актрыса ў «Апошні запіс 2 'адчувае нервовы, як падарожжа было« асабістым ». "Цяпер, калі ён збіраецца выпусціць, я вельмі нерваваўся." Акрамя таго, што гэта вялікая авеню, каб звярнуцца да заўзятараў, гэта быў выклік, каб убачыць, калі я магу гэта зрабіць, таму што ў вас ёсць фільмы і песні, якія прыходзяць адзін за адным, але гэта было асабістым. Я спадзяюся, што ім гэта падабаецца.

З 4-х мільёнаў паслядоўнікаў на Instagram, Sunny Leone мае сапраўдны фанат наступныя анлайн. Каб дадаць да гэтага, Сонечны выкарыстоўвае сэрвіс пад назвай Voxie, каб распаўсюдзіць яе дасягненні на шырокія сацыяльныя медыя.Тэма сэлф названа на яе знакамітых песень Baby Doll і называецца "усё сэлф pittal дзі але voxie Сона-ды". Пасля таго, як Амітабх Bacchan і Приянка Чопра, Sunnly з'яўляецца чарговым Celeb, які да падпісання перамоўнай службы сэлф.


Акторка ўжо перасекла 10000 любіць і каментары на працягу аднаго гадзіны.Яна размешчана на маўленне-сэлф, назваўшы яго voxie - на яе старонцы ў Facebook і шчабятаць, а таксама садзейнічаць яе выгібы. Пасля націску на фотаздымак, Sunny Leone кажа ў поўным панадлівай запалам "Мой мой voxie мае свае пачуцці .. вы ведаеце, я наперадзе крывых .. хахаха" гуляецца.

Актрыса Сонечны Леонэ, вегетарыянка, кажа, што яе лекар сказаў ёй, каб трымацца далей ад алкаголю, малочных прадуктаў і вострай ежы.
"(Я) не вельмі добра, і мая кроў павінна быць ачышчана ад інфекцыі, і ёсць занадта шмат цяпла ў целе маім," Сонечны, 35, размешчаным на Twitter. "Так што я п'ю спецыяльны дрэнны дэгустацыі гарбаты."
"Сумна раніцу мой традыцыйны лекар кітайскай медыцыны не сказаў мне - няма кафеіну, ніякага алкаголю, ні малочных прадуктаў, ні мяса (я Вэг, так што гэта нармальна) і няма вострай ежы. 
"Я веру ў традыцыйнай кітайскай медыцыне, і я мяркую, што шлях свайго Бога сказаць мне я ператвараюся ў веганскі, ніякага алкаголю ... Кафеін ... Няма таксінаў," дадала яна.
Сонечны быў у апошні раз бачылі ў фільме "Beiimaan каханне", рэжысёр Раджыў Chaudhari. Фільм таксама паказаў Rajniesh Duggall. 
Забарона порна ў Індыі, магчыма, былі зняты часткова, але гэта не значыць, што парнаграфія не можа быць паўторна забароненыя ў нашай краіне. Пасля таго як урад сустрэліся з сур'ёзнай крытыкай, яны знялі забарону часткова на вэб-сайты, за выключэннем тых, якія паказваюць дзіцячую парнаграфію.
Але перад тым, што навіна была зроблена афіцыйная, сэксуальная сірэна Балівуда Сонечны Леонэ зрабіў тонкае заўвагу праз яе чырыканне, і гэта было проста занадта ўдалым. Яна апублікавала фатаграфію з яе мужанёк Даніэль Вэбер, дзе ён насіў Санд з "сэкс прадае" напісана над ім.
Два уласны прадзюсерскі дом, які вырабляе фільмаў для дарослых. Сонечны экс-кар'ера порназоркі скончылася і яе Балівуда кар'ера знаходзіцца ў рэжыме палёту. Яна не кажа публічна аб сваёй папярэдняй вобласці кар'еры, але, безумоўна, мае тонкі, але трапнае адказ для забароны порна ў Індыі!

Балівуда акторка Сонечны Леонэ, якая запусціла свой уласны мабільнае прыкладанне тут у сераду, сказала, што будзе цікава назіраць за акцёрамі Сонам ​​Капур і Ранвир Сінгх на сацыяльных медыя і мабільных прыкладанняў.
На пытанне пра тое, якія актрыса павінна мець мабільнае прыкладанне, як той, што яна запускаецца, Сонечны сказаў: "Я думаю, што Сонам ​​Капур было б цікава паглядзець, як яна працягвае падарожнічаць па розных краінах і вывучэння Аднак, я іду за усе зоркі Балівуда на сацыяльныя медыя. ".
"Калі справа даходзіць да акцёраў, я думаю, што Ранвир Сінгх вельмі цікава, што ён вар'ят, ён весела! У яго добрае пачуццё моды і, час ад часу, ён носіць юродзівы ўборы таксама! Так што гэта збіраецца быць цікавым," дадала яна , 
Актрыса, якая запусціла свой новы мабільнае прыкладанне ў супрацоўніцтве з нью-ёркскага пуску escapex сказаў дадатак з'яўляецца адна прыпынак магазін для ўсіх сваіх прыхільнікаў, якія могуць непасрэдна ўзаемадзейнічаць з ёй і сустрэцца з ёй. Яна адкрые дзверы для сваіх прыхільнікаў па ўсім свеце, каб яе ручкі сацыяльных медыя - няхай гэта будзе Facebook, Instagram, Twitter або YouTube.
Сонечны з'яўляецца першым-індыйскай знакамітасцю, каб мець такое дадатак - escapex выпусціла белыя прыкладання этыкеткі для такіх артыстаў, як Боб Марлі, Wyclef Jean і 35 іншых знакамітасцяў.
Падкрэсліваючы пра ўплыў сацыяльных медыя на якасці жыцця акцёраў, Сонечны сказаў: "Як наша жыццё палка малая, у адрозненне ад Амітабх Бачан, Шах Рух Хан, сацыяльныя медыя з'яўляецца адным з лепшых спосабаў пабудаваць да паслядоўнікаў вентылятара, і можна напісаць сваю ўласную лёс ".
На пытанне, ці ёсць якія-небудзь тэхнічныя характарыстыкі, дадзеныя, супрацоўнічаючы з кампаніяй, яна сказала: "Так, я буду кантраляваць ўсю інфармацыю, якая будзе выходзіць да маіх прыхільнікам і не павінна быць ніякага месца для ўнутранага размовы!"


Sunny Leone 37 фота мал Сонечны Леонэ

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...