Free Money

Loading...

понедельник, 7 мая 2018 г.

איך למשוך כסף לסימנים שונים של גלגל המזלות


 

כיצד למשוך שפע עבור כל סימן גלגל המזלות

טלה
טלה יש מספיק כוח ואנרגיה כדי להרוויח כסף בדרך המסורתית. הם מסוגלים להגדיר משימות ספציפיות ולהשיג אותם. כדי להפיל את המדינה הם מעוכבים על ידי חוסר היכולת לתכנן באופן רציונאלי תקציב אישי. כדי למצוא יציבות החומר, טלה צריך להיות לידם אדם, אשר בעדינות להנחות אותם, להניא אותם מ הוצאות מיותרות. עצות מעשיות יגן על נציגי אימפולסיבי של אלמנט לוהט מלהשתתף סכומים פיננסיים מפוקפקים חובות החוב.

מַזַל שׁוֹר

שפוי שור יודע יותר על כסף מאשר כל הסימנים האחרים של גלגל המזלות. ככלל, הם מגיעים באופן עצמאי לרווחה כלכלית. ראיית הנולד ומעשיות לעזור להם לצבור כמות מספקת כדי להרגיש בנוח גם בעתות משבר. רק הרגל לשמור על מזומנים בבית יכול להביא אותך למטה. אם שורש ללמוד כיצד להשקיע כראוי את הכסף שנצברו, הם יגדילו את ההון אפילו יותר.


מַזַל תְאוּמִים

עבור ג'מיני, המימון אינו בעל חשיבות עליונה. הם בקלות חלק כסף, אז הם לא במיוחד לחשוב על איך למשוך אותם לתוך חייהם. אסטרולוגים ממליצים להם לעסוק בפעילויות מדעיות או יצירתיות כדי לממש את הפוטנציאל שלהם ולספק רמה סבירה של רווחה. מזל תאומים צריך ללמוד איך לנהל כראוי את החיסכון, ולאחר מכן את הקשיים בתחום זה ימנע.

מחלת הסרטן

הבעיה העיקרית של סרטן היא חוסר ביטחון עצמי. זה המכשול הפנימי שסוגר אותם בדרך לעושר. ברגע שנציגי השלט הזה יקבלו שהם ראויים לחיים טובים, יתחילו להתרחש סביבם שינויים חיוביים. היפטרות מתחמי אינו קל, אבל יש צורך לעשות זאת עבור אלה שרוצים למשוך שגשוג כספי ושגשוג. מעבר ממרכז מת סרטן יעזור מוטיבציה רבת עוצמה, למשל, את הקיום הנוח של ילדיהם.

מַזַל אַריֵה

לאריות יש פוטנציאל מצוין להתעשר כבר בנעוריהם. אבל הרצון להקיף את עצמך עם מותרות מאוד מערער את התקציב שלהם. זה רק פיתוח קריירה שיכולה להסיט נציגים של סימן זה מבזבוז. כובש עמדה מבטיחה, אריות שאפתני יהיה לזרוק את כל כוחותיהם לכבוש פסגות חדשות. אל תשכח כי יש להם מזל בפעילות ספקולטיבית.

מַזַל בְּתוּלָה

מזל בתולה הוא תוכן עם שכר נמוך, אבל בחשאי לחלום להתעשר. המכשול למטרה זו הוא השקפתם השמרנית על הדרכים להרוויח. אם הם רואים את האפשרות של הפקת הכנסה התחביבים האהובים עליהם או מיומנויות, הם יאפשרו לעצמם להוציא הרבה יותר. אסטרולוגים מייעצים לווירגוס, שיש להם מוח אנליטית, להשקיע או להעלות השערות על שוק ניירות הערך.


מזל מאזניים

פעילות אישית מאזניים אינו מתאים. אבל אם יש שותפים עסקיים יוזמים, הם במהירות להעלות את רמת הרווחה.הם ימשכו ידי מכרים שימושיים ואנשי קשר עסקיים. כדי לשמור את הצבירה, מעודדת מאזניים להשקיע בנדל"ן ובמתכות יקרות. נשים שנולדו תחת סימן זה, לעתים קרובות ללכת בדרך הפשוטה רק להתחתן על ידי החישוב.

מַזָל עַקרָב



במונחים כספיים, עקרבים הם בני מזל. הם מסוגלים להיות בזמן הנכון במקום הנכון, לעתים רחוקות לקחת על עצמו חובות החוב לא צריך צד שלישי תמיכה חומר. הם צריכים לשים לב למגזר הבנקאי, חשבונאות, מקצועות הקשורים למשק. עקרב חשוב לראות את הסיכוי יש מוטיבציה. אחרת, הצמיחה האישית שלהם פגעה קשות.


מַזַל קַשָׁת

קשתות מחולקות באופן מסורתי לשני סוגים: כלכלנים מעשיים וספנדר. הראשון הוא מזל עם מבנים המדינה.בהיותם בתפקידי ניהול, הם במהירות לרכוש הנדל"ן שלהם התחבורה האישית. אנשים מהסוג השני מעודדים לנסות את עצמם במקצועות יצירתיים עם לוח זמנים חינם. לעסוק בפרשה מעניינת, מזל קשת נלהב לעולם לא יהיה צורך.

מַזַל גְדִי

גדי צריך לזכור לעתים קרובות כי שיפור איכות החיים לא באמצעות חיסכון, אלא על ידי הגדלת ההכנסות. במקרה זה, הכסף יגיע אליהם הרבה יותר מוקדם ממה שהוא קורה בדרך כלל. על פי תצפיות של אסטרולוגים, נציגי סימן זה להשיג הצלחה כלכלית רק בבגרות, אם כי יש להם את כל הסיכויים להתעשר הנוער שלהם.


מזל דלי

דלי לא קל להכפיל הון. זה אפילו יותר קשה להם לשמור על הרווחים שלהם ולא להוציא על דברים שאינם חיוניים.עם זאת מוזר שזה נשמע, את הדלי יסתייע טכסים יסודיים למשוך מזל כסף. לדוגמא, עמידה תיקח (לא לתת כלום דרך הסף, לא לקחת בערב), רכישת ארנק אדום חדש, activization של המגזר עושר ידי פנג שואי (מיקום של עץ כסף, מזרקה בחדר, שלוש-קרפדה צלמיות טואד בדרום מזרח, וכו ').

מַזַל דָגִים



דגים הם משוללים חוש עסקי, כך שהם לא יוכלו להרוויח חיים נוחים באמצעים מסורתיים. יחד עם זאת, יש להם אינטואיציה טובה ויכולת לייצר רווחים מתחבידיהם. עם מספיק אוריינות פיננסית, נציגי אלמנט המים מצליחים להחליף את המסחר. דגים יצירתיים ללכת בכיוון השני: הם מוצאים משקיע לממש במלואו את הפוטנציאל העשיר שלהם.


גלגל המזלות חינם כסף

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...