Free Money

Loading...

понедельник, 7 мая 2018 г.

Pehea e hoʻokipa ai i ke kālā i nā hōʻailona'ē aʻe o ka zodiac

 

Pehea e hoʻonui ai i ka nui no nā hōʻike Zodiac

Aries
Aries ka ikaika a me ka ikaika e lilo i kālā ma keʻano kuʻuna. Hiki iā lākou ke hoʻonoho i nā hana kūikawā a me ka hoʻokōʻana. No ka hōʻokiʻana i ka moku'āina, ua kāohiʻia lākou e ka hikiʻole ke hoʻolālā pono i kahi hoʻolālā pilikino. No ka loaʻaʻana o ka pono waiwai, pono ka'Ayies i kahi kanaka e pili ana iā lākou, nāna e alakaʻi mālie iā lākou, e hoʻonele iā lākou mai nā kālā kūponoʻole. Hoʻolaha maikaʻi nā loina e pale i nā'elepa o nā mea hoʻonāukiuki mai ka hoʻokomoʻana i nā kumukūʻai a me nā kuleana kālā.

Taurus

Uaʻikeʻo Sane Taurus i ke kālā ma mua o nā hōʻailona'ē aʻe o Zodiac. Ma keʻano he kūlana, hele lākou i ke kūʻokoʻa kālā. ʻO ka noʻonoʻo a me ka maʻalahi ke kōkua iā lākou e hōʻiliʻili i ka nui kūpono no kaʻoluʻolu i nā wā pilikia. ʻO ka hana wale no ka mālama kālā i ka home e hiki iāʻoe ke hoʻohaʻahaʻa. Ināʻike ka Taurusi i ka hoʻoponopono ponoʻana i ke kālā i loaʻa, e hoʻonui lākou i ko lākou kālā nui aʻoi aku.


Gemini

No Gemini,ʻaʻole nui ka waiwai kālā. Makemake lākou me ka kālā, no laila,ʻaʻole lākou e noʻonoʻo pono e pili ana i ka hoʻomoʻiʻana iā lākou i loko o ko lākou ola. Hōʻoia nā Astrologers iā lākou e komo i nā hanaʻepekema a iʻole keʻano hoʻohālike paha i mea eʻike ai i ko lākou kūpono a hāʻawi i kahi kūlana maikaʻi o ke ola maikaʻi. Ponoʻo Gemini e aʻo pehea e mālama pono ai i ka mālamaʻana, a laila, e hōʻoleʻia nā pilikia o kēia wahi.

Ka maʻi

ʻO ka pilikia nui o nā maʻi Cancer,ʻo ka nele i ka hilinaʻi iā ia iho. ʻO ka pale i loko e pani ai iā lākou i ke ala i ka waiwai. Ke hoʻomaopopo ka poʻeʻelele o kēia hōʻailona he kūpono i ke ola maikaʻi, e hoʻomaka kokeʻia nā hopena maikaʻi e hanaʻia a puni lākou. ʻAʻole hiki ke maʻalahi ka hoʻokuʻuʻana i nā paʻakikī, akā, he mea pono e hana i kēia no ka poʻe e makemake ana e hoʻokomo i ka waiwai waiwai a me ka waiwai. Ke heleʻana mai kahi maʻi make aku e kōkua ai ka maʻi maʻi i ka hoʻoikaika ikaika, e like me ka noho maikaʻi o kā lākou mau keiki.

Leo

Liona maikaʻi loa ka waiwai e waiwai ai i ko lākou wā'ōpiopio. Akāʻo ka makemake e hoʻopuni iāʻoe iho me nā waiwai nui e hōʻemi ana i kā lākou kālā. ʻO ka uluʻana i kaʻoihana wale nō e hiki ke hoʻonele i nāʻelele o kēia hōʻailona. Ma ka nohoʻana i kahi kūlana hoʻokiʻekiʻe, hiki i nā liona makemake nui ke hoʻolei i nā pūʻali koa a pau e lanakila ai i nā kiʻekiʻe. Mai poina i ka lawaiʻa i ka hana maʻamau.

ʻO Virgo

Hoʻomaopopoʻo Virgo me ka uku haʻahaʻa, akā, ua moe malūʻo ia i ka waiwai. ʻO ka mea e pale ai i kēia pahuhopu,ʻo ia ko lākou nānā i kaʻike ma keʻano o ka loaʻaʻana. Inā lākou e noʻonoʻo i ka hikiʻana ke hōʻiliʻili i ke kālā mai kā lākou punahele punahele a iʻole akamai paha, e hāʻawi lākou iā lākou iho e hoʻonui i ka nui. Kūkākūkā nā Astrologers iā Virgos, he poʻe noʻonoʻo i ka noonoo, no ka hoʻokomoʻana a no ka hoʻoweliweli paha i ka makai palekana.


Libra

ʻAʻole kūpono ka lawelawe Libra. Akā inā he mauʻoihanaʻoihana hoʻonaʻauao, e wikiwiki lākou i ke kiʻekiʻe o ka nohona maikaʻi. Eʻoluʻoluʻia lākou e nā meaʻike kūpono a me nā pilina piliʻoihana. No ka mālamaʻana i ka hoʻonuiʻana, ua hoʻoikaikaʻiaʻo Libra e hoʻokomo i ka waiwai a me nā mea waiwai nui. ʻO nā wāhine i hānau ma lalo o kēia hōʻailona, ​​pinepine lākou i ke ala maʻalahi a me ka heluʻana wale nō.

ʻO ka panapeka



Ma nā'ōlelo kālā, ua laka maikaʻi nā Scorpions. Hiki iā lākou ke noho ma ka manawa kūpono ma kahi kūpono,ʻaʻohe mea e uku ai i ka hōʻai'ē aʻaʻole pono lākou e kākoʻo i nā mea āpau. Pono lākou e hoʻolohe i nā lālā ukana, kaʻike helu, nāʻoihana e pili ana i ka hoʻokele waiwai. Pono ka panapeka he mea nui eʻike i ka manaolana a loaʻa kahi kumu. Ināʻole, ua nui loa ka uluʻana o ko lākou ulu pono'ī.


Sagittarius

Ua māhele likeʻiaʻo Sagittarius iʻelua mauʻano: nā mea e pili ana i nāʻoihana waiwai a me nā meaʻeʻe. ʻO ka mua he laʻa me nā hale'āina. Ma ko lākou nohoʻana i nāʻoihana mana, e kiʻi koke lākou i kā lākou mau waiwai pono'ī a me kā lākou pono'ī. Hoʻokomoʻia nā kānaka o ka lua o ka lua e ho'āʻo iā lākou iho i nāʻoihana haʻuki me ka papa manawa kaʻawale. I ka komoʻana i kahi hana hoʻopono,ʻaʻole loa e nele ka mea e pono aiʻo Sagittari.

ʻO Capricorn

E hoʻomanaʻo pinepine nā Capricorn i ka hoʻomaikaʻiʻana i ka maikaʻi o ke ola ma muli o ka mālamaʻana, akā, ma ka hoʻonuiʻana i nā hopena. I kēia manawa, e hiki mai ka kālā iā lākou ma mua o ka manawa maʻamau. Wahi a nāʻike o ka poʻe kilokilo, hōʻoia nāʻelele o kēia hōʻailona i ka waiwai kālā i ka wā o ke kanaka makua,ʻoiai lākou i nā manawa a pau e loaʻa ai ka waiwai i ko lākou wā'ōpiopio.


Aquarius

ʻAʻole hiki i ka Aquarius ke hoʻonui i ke kapikala. He mea paʻakikī loa iā lākou ke mālama i kā lākou uku aʻaʻole e hoʻolimalima i nā mea waiwaiʻole. Hiki paha i ka mea'ē ke kani paha, e kōkuaʻia ka Aquarius e nāʻoihana haʻahaʻa e hāpai i ka luʻu kālā. Eia ka laʻana, e laweʻia ka mālamaʻana (ʻaʻole e hāʻawi i kekahi mea ma ka paepae,ʻaʻole e lawe i ke ahiahi), kūʻaiʻana i kahi putelaʻulaʻula hou, hoʻolālāʻana o ka lālā waiwai ma o Feng Shui (kahi hoʻokomo o ke kumu lāʻau, ke kahawai piha,ʻekolu nā kiʻi lāʻau i ka hikina hikina, a me nā mea'ē aʻe).

Pisces



Ua hoʻoneleʻia ka iʻa i kaʻoihana acumen, no lailaʻaʻole e hiki iā lākou ke loaʻa i kahi noho leʻaleʻa ma o nāʻano maʻamau. Ma ka manawa hoʻokahi, heʻike maikaʻi loa lākou a he hiki keʻike i kā lākou mau makemake. Me ka lawaʻana o kaʻikeʻana i kaʻike kālā, ua hoʻoholo nā māle o ka wai wai i kaʻoihana kūʻai. Kūʻai ka iʻa iʻa ma keʻano'ē aʻe:ʻike lākou i kahi mea kūʻai a hoʻomaopopo piha i kā lākou waiwai kūpono.


Zodiac Free kālā

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...