Free Money

Loading...

пятница, 2 декабря 2016 г.

סאני לאון (37photo), Neha סינג ב- BBC ברשימת 100 הנשים המשפיעות ביותר Sunny Leone


 סאני לאון הפך אותו אל  BBC נשים המשפיעות ביותר של 100. הם שוב תערובת של בעלי פרופיל גבוה נשים המשפיעות כולל יזמים, מהנדסים, ספורטאיות, נשי עסקים, סמלי אופנת אמנים.

סאני, אשר חוגג השנה החמישית שלה ב  בוליווד , החל מתעשיית הבידור ההודית על ידי השתתפות בתוכנית הריאליטי במחלוקת 'Bigg בוס "בשנת 2011.

היא המשיכה לככב בסרטים בוליווד כמו 'כל המיץ 2', 'זכיה' ו 'אק Paheli Leela'. מלבד השחקנית, הרשימה כוללת גם ארבעה שמות הודיים - גורי Chindarkar (Sangli), Mallika סריניבאסאן (Chennai),  Neha סינג  (מומבאי) ואת Saalumarada Thimmakka (Karnataka), הקריא הצהרה.

Chindarkar הוא סטודנט להנדסת מחשבים 20 בת מן Sangli, מהרשטרה. הוא אחד הילדים הראשונים בהודו לחוות חוויה לימודית ייחודית הידועה כיום בשם "בית הספר בענן".

שריניבאשאן, 57, הוא מנכ"ל טרקטורי חוות ציוד בע"מ הוא ידוע בתור "טרקטור  המלכה 'של הודו צמח חברת משפחתה לתוך יצרנית הטרקטור השלישית בגודלה בעולם.

סינג הוא בן 34 שחקן סופר שהקים תנועה לעודד נשים ללכת ברחובות מומבאי להתריס טרדה.


Thimmakka הוא איכות סביבה 105 בן מן Karnataka אשר ניטע יותר מ -8,000 עצים 80 שנים, פרויקט שהחל ראשון בתגובה ללעג חברתי בבית לא יכול להביא ילדים לעולם. היא האישה המבוגרת ברשימת 100 הנשים BBC.

חלק מהנשים פרופיל גבוה של השנה כוללים הזמרת אלישיה קיז; מדליית הזהב של ארה"ב זוכה מתעמלים סימון ביילס ופוליטיקאי צרפתי רשידה דאטי. עונת 100 נשים BBC בבעיטה ביום שני.


בוליווד שחקנית סאני לאונה סבורה כי למרות התקשורת ואנשים לא מפסיקים לרכל עליה, האפליקציה החדשה שלה לנייד תעזור להפיץ מידע אותנטי להקל אינטראקציה ישירה עם מעריציה.


"אני חושב מדיה ארכל עלי בכל מקרה, אבל דרך האפליקציה הזו, מה אני יכול לעשות הוא לסנן מידע לפני היציאה שעומד לרשות הציבור, ולכן הם אותנטיים," אמר סאני.

החל המסע בוליווד שלה עם הסרט 'המיץ 2', בתוך חמש שנים, actressensured הנראות שלה בתעשיית הקולנוע ופעלו בסרטים כמו "קופה", "Ragini MMS 2 ',' אק Paheli Leela ',' Kuch Kuch Locha חי 'ו' וסטוץ ללילה אחד ', עד כמה שם. היא גם חברה ספר אלקטרוני בשם "חלומות מתוקים".

להיות הסלבריטי הראשון אי פעם ההודי יש אפליקציה לנייד נכנסת בתעשיית המסחר האלקטרוני, כאשר שאל אם היא רוצה להביא מחבר ספר נוסף, סאני אמר: "בכנות, אני לא חשבתי על זה הרבה, אני יכול רק לעשות את זה בעתיד. יש לי כל כך הרבה מה להשיג. כרגע, אני מרוצה ומאושר עם העובדה שאני מסוגל לעשות את מה שאני רוצה לעשות. מאז אני עסוק בצילום סרט שנקרא 'Tera Intezaar' בבימויו של Raajeev Walia מול Arbaaz חאן, אני די נצרך זה. "

בוליווד שחקנית סאני לאונה, אשר השיקה אפליקציה לנייד שלה ביום רביעי, אמרה שהיא תהיה מעוניין צופה השחקנים סונאם Kapoorand Ranveer סינג על מדיה חברתית אפליקציה לנייד.

Actressshould שאל על אשר יישום נייד כמו שיש לה משיקה, סאני אמר: "אני חושב סונאם קאפור יהיה מעניין לראות איך היא שומרת נסיעה למדינות שונות לחקור זאת, אני עוקב אחרי כל הכוכבים בוליווד על מדיה חברתית.. "

Foodpanda מציל לאונה סאני, מקבל מזון שלה


"כשזה מגיע לשחקנים, אני חושב Ranveer סינג הוא מאוד מעניין, הוא משוגע, הוא כיף! יש לו חוש האופנה, בזמנים, הוא לובש תלבושות מטורפות מדי! אז זה הולך להיות משעשע," הוסיף .
סאני לאון עושה את זה שוב! כוכב הסרט למבוגרים לשעבר מפוברק ראש ממשלת נרנדרה מודי וסלמאן קאן להפוך לאישיות חפשה ביותר עבור השנה החמישית ברציפות בהודו, כפי שהיא מתגלה על ידי יאהו בהודו.

סאני לאון: מדיה ממילא תרכל עליי


סלמאן המשיכה להיות 'Bigg הבוס "הנחית את המקום הראשון על פי רוב חפש סלבריטאי זכר 2016 סלב זכרו השניים בחיפושים לא היה עוד חאן אבל וסטנדאפיסט ואישיות טלביזית Kapil שתרמה מי ואחריו אמיטאב באצ' אן, שאה Rukh חאן אמיר חאן.


הזמזום סביב החתונה של Bipasha Basu כדי קארן סינג גרובר הבטיח מתפקידה כמו הסלבריטי הנשי ביותר-חפש השני בזמן Deepika Padukonetook בחריץ השלישי, ואחריו קתרינה Kaif בבית המס '4.

סאני לאון הוא מודל חסר תועלת. בבקשה אל תבזבז את הזמן שלך ושלנו ידי הדפסת החדשות שלה. אנו מוטרדים לפחות עליה. במקום prnt עוד קצת על פיתוח מדינות על ידי הממשלה. Ravindra


בכל שנה, Yahoo! הודו משחררת שלה 'סיכום שנה בתמונות "רשימה, אשר חושפת את האנשים, אירועים וסיפורים שלכדו את תשומת הלב של אינדיאנים ב -12 החודשים האחרונים.

ראו הפרק של אמש, בוליווד לככב Leonemaking סאני הופעה מיוחדת על Bigg בוס 10. השחקנית באה לנהל משימת מועמדות מיוחדת שבו המתמודדים נדרשו להפוך את קטעי וידאו ויראלי וסאני היה צריך לשפוט אותו. עם זאת, נראה כי היא לא הייתה מוכנה רגע מביך שזה מה שעומד לקרות דרכה.

אחרי שהמשימה מועמדות כאשר סאני עושה פעילות מהנה המבוסס על הסרט האיקוני Sholay, מנו פנג'אבי, ששיחק Veeru נסחפים בעת המעשה וקרא לאונה סאני שלו 'Maal'. בנים, שצפו את המשימה עם שאר housemates התנגדו לזה אומר להפסיק לקרוא Maal שלה. עם זאת, מן המשיכו בושה ולמעשה נלחמים עם בנים. הוא אמר לה להיות בשקט ואם סאני יש בעיה היא עצמה אומרת לו. למרות סאני נראה נסער, אבל עדיף לא להגיב. זה לא היה הכל, המתמודדים הנשיים של מופע הבנים, Lopa ו Nitibha נראו גם שיוקיעו אום סוואמי עבור נגיעה סאני כראוי. הם גם הזהירו אותו להיזהר בעתיד.
 זכור איך סאני לאונה הצהיר בראיון כי אמיר חאן יהיה כנראה לא רוצה לעבוד איתה? סגור על העקבים של אותו ראיון, אמיר עשה את הצעד הראשון ביצירת ידידות עם השחקנית 'Mastizaade'. השחקן ואף הזמין אותה אל Diwalibash שהוא אירח השנה.



עכשיו, במה שניתן לכנות כמחווה מתוקה של ידידות, אמיר שאילת מאמן הפועל שלו, Prakash Bharadwaj לשחקנית. המאשר את החדשות יומיות, סאני חשף כיצד היא עובדת כל יום עם מאמן האמיר במטרה לחדד את כישורי המשחק שלה.


עבור uninitiated, Bharadwaj נקשרה עם מר פרפקציוניסט מאז 'ראנג דה Basanti' והוא אחראי במידה מסוימת במשך קרוב ל-המושלם שלו ניב Haryanvi בסרט הקרוב שלו, "Dangal '. הוא גם הכשיר קתרינה Kaif ו Preity Zinta בין היתר. Bharadwaj גילה כי הוא עובד עם סאני על מיומנויות דוברי הינדי שלה.

ניו דלהי: שחקניות לאונה סאני וכוכב Taapsee Pannu בערוץ מדיה דיגיטלית המודעות לסרטן השד החדש של Aur Dikhao קטעי וידאו, אשר אומרים מקרי סרטן השד יפחית למחצית אם רק נשים באותה מידה שהם מקבלים תשומת לב השדיים שלהם כגברים לעשות.


"אל תתביישו, אל תתבייש. בדיקת שתי דקות בבית יכולה להציל את חייך," לאונה מסבירה בסוף סרטה הקצר, שמתחיל עם קליפים של גברים מתחומים שונים של חיים מנסים לשוחח עם נשים, ונאבקו כדי למנוע את מבטיהם נפגשים מלהחליק מטה.

"שישים אחוז ממקרי סרטן השד בהודו מאובחן בשלב שלושה וארבעה. לבחינה עצמית בבית אומר לגילוי מוקדם. זה לוקח שתי דקות," היא אומרת.

"אנחנו נשים צריכים להיות מודע לגוף שלנו ולדעת הזיהוי עדיפה על תרופה," Taapsee Pannu אמר בהצהרה."בדיקה עצמית שתי דקות היא כל מה שאתה צריך לעשות! כשהצוות ניגש אליי עם הרעיון הזה, הייתי בהחלט על זה כי אני רוצה נשים וגברים להיות מודעות לכך שסרטן השד ניתן לריפוי אם מתגלים בשלב מוקדם," הוא הוסיף.


הסרטונים שבהם לאונה סאני Taapsee Pannu להופיע הן לאור במסגרת סדרת גדול - עם #DetectToDefeat hashtag - על החשיבות של גילוי מוקדם של סרטן השד.


הסרטים הקצרים האחרים בסדרה - שלחלקן אשר עלילות שונות אבל אותו המסר הבסיסי - עוגן כוכב שיבאני Dandekar, שחקניות פרייה Bapatand Divyanka Tripathi, זמרת Sunidhi Chauhan, פוליטיקאי Shaina NC וסלבריטאים רבים אחרים.

היא זכתה לבבות עם תפקיד המשחק שלה בוליווד ועכשיו לאונה שחקנית סאני לקח את תפקיד חדש בקריירה שלה, על ידי הפיכת סופר. לאונת כתב ספר בשם "חלומות מתוקים", הכולל 12 סיפורים קצרים. השחקנית 'Mastizaade' אומרת כתיבה לא הייתה על דעתה אבל היו לה רעיונות מסוימים, אשר הלכו מתועדת.



"כתיבה לא הייתה על דעתי. חשבתי על סיפורים ורעיונות שונים לאורך השנים אבל שום דבר לא באמת כי רשמתי. זוהי הפעם הראשונה שכתבתי משהו כזה. כשהייתי צעיר היה לי יומן, אמי לקרוא אותו, וזה היה סוף היומן, "לאונה אמרה PTI בראיון בלעדי. המלון שוכן בסביבה הודית, סיפורים הבדיוניים לה הכח ולשחק נשי פינוק כמו מינית שווים לגברים בזמן גם מדברים על הרומן הבסיסי.


שחקנית 34-בן אומרת כשהבית הפרסום, ספרי Juggernaut, באו אליה עם הרעיון של כתיבת 12 סיפורים ארוטיים קצרים, היא לקחה את זה בתור אתגר וסיימה אותם בפרק זמן של שלושה חודשים. "Juggernaut בא אליי הציע את הרעיון של 12 סיפורים קצרים בז'אנר הזה.  זה היה אתגר אישי בשבילי מסוגלת לעשות את זה. לקחתי כשלושה חודשים לכתוב אלה. הסיפור, '7 E', היה הכי קשה כי זה היה הראשון, "היא אמרה.



"אז זה לקח לי זמן להבין את סגנון הכתיבה ... לפעמים היינו צריכים להגיע ישר לנקודה כי זה סיפור קצר. זה היה מאתגר, כי אתה לא רוצה להתקדם בצורה כל כך פתאומי קורא מאבד את המסלול ", לאונה הוסיפה. כוכב 'מיץ 2' אומר הסיפורים "חלומות מתוקים", הזמינים כעת באופן בלעדי על יישום Juggernaut, דמיוניים יש "כלום כי נגזר" החייה.


למרות הסיפורים מדברים על פיתוי, לאונה הבטיחה שהיא לא לחצות כל קו אשר יגרום הקוראים, במיוחד נשים, להרגיש שלא בנוח. "כתבתי את הסיפורים האלה, ממה שחשבתי אישה רוצה לקרוא. בשבילי זה היה חשוב כשמישהו קורא את זה, במיוחד נשים, הם לא צריכים להתכווץ או לומר 'זה יותר מדי בשבילי להתמודד". רציתי שזה יהיה באזור הרומנטי מעט. " הסיפורים ישוחררו כל לילה בשעה 10 בערב עד מאי 3 ו השחקנית 'Ragini MMS 2' מרגיש עצבני כמו המסע כבר 'אישי'. "עכשיו זה הולך לשחרר, אני מאוד עצבני." מלבד העובדה שזה שדרה נהדרת להגיע למעריצים, זה היה אתגר כדי לראות אם אני יכול לעשות את זה, כי יש לך סרטים ושירים בזה אחר זה, אבל זה היה עניין אישי. אני מקווה שהם נהנים מזה.

עם 4 מיליון עוקבים על Instagram, סאני לאון יש אוהד אמיתי הבאים מקוון. כדי להוסיף על זה, סאני היא באמצעות שירות שנקרא Voxie להתפשט לה להגיע רחב על מדיה חברתית. נושא סלפי נקרא על השירים בייבי דול המפורסמים שלה נקרא "כל di תמונות הסלפי pittal אבל voxie sone di". לאחר אמיטאב Bacchan ו Priyanka Chopra, Sunnly הוא הסלב ​​הבא מי שנרשם לשירות סלפי מדבר.


השחקנית כבר חצתה 10,000 אוהב והערות שעה אחת. היא רשמה-סלפי מדבר, קוראים לזה voxie - בעמוד הפייסבוק & הטוויטר שלה כמו גם לקדם את חמוקיה. לאחר הקשה על צילום, סאני לאון מדבר בלהט מפתה מלא "voxie שלי שלי יש את הרגשות שלי .. אתה יודע שאני לקראת עקומות .. hahaha" מקבל שיחק.

השחקנית סאני לאונה, צמחוני, אומר הרופא שלה אמר לה להתרחק מאלכוהול, מוצרי חלב ומזון מתובל.
"(אני) לא טוב והדם שלי צריך להיות מטוהר מזיהום ויש יותר מדי חום בגופים," סאני, 35, פרסם בטוויטר. "אז אני שותה תה טעימות רע מיוחד."
"בוקר עצוב רופא הרפואה הסינית המסורתית שלי אמר לי -! ללא קפאין, בלי אלכוהול, בלי חלב, לא בשר (אני להתבטל אז זה בסדר) ולא אוכל חריף. 
"אני מאמין ברפואה הסינית מסורתית ואני מניח דרכו של אלוהים שלה לספר לי אני הופך טבעוני, ללא אלכוהול ... קפאין ... אין רעלים," הוסיפו.
סאני נראה לאחרונה בסרט "Beiimaan אהבה", בבימויו של רג'יב Chaudhari. הסרט גם בהשתתפות Rajniesh Duggall. 
איסור פורנו בהודו התרומם חלקית, אבל זה לא אומר פורנוגרפיה כי לא ניתן לשנות את המוחרם במדינה שלנו.לאחר שהממשלה נתקלה בביקורת חמורה, יש להם את האיסור באופן חלקי על אתרי אינטרנט, האוסר על שמציג פורנוגרפיית ילדים.
אבל לפני החדשות כי נעשו רשמית, הסירנה הסקסית של בוליווד סאני לאונה אמרה משהו עדין באמצעות טוויטים שלה וזה היה פשוט יותר מתאים. היא פורסמה תמונה עם והבעל שלה דניאל ובר, שם הוא לבש סנדו עם "סקס מוכר" כתוב על זה.
שני בעלים של בית ייצור שמייצר סרטים למבוגרים. לשעבר הקריירה של סאני ככוכב פורנו נגמרה והקריירה בוליווד שלה נמצאת במצב טיסה. היא לא מדברת בפומבי על שדה הקריירה הקודם שלה אבל בהחלט יש תגובה עדינה אך אנדרומדה איסור פורנו בהודו!

בוליווד שחקנית סאני לאונה, אשר השיקה אפליקציה לנייד שלה כאן ביום רביעי, אמרה שהיא תהיה מעוניין לצפות שחקנים סונאם קאפור Ranveer סינג על מדיה חברתית אפליקציה לנייד.
כשנשאל על צריך איזו שחקנית יישום נייד כמו שיש לה משיקה, סאני אמר: "אני חושב סונאם קאפור יהיה מעניין לראות איך היא שומרת נסיעה למדינות שונות לחקור זאת, אני עוקב אחרי כל הכוכבים בוליווד על מדיה חברתית. . "
"כשזה מגיע לשחקנים, אני חושב Ranveer סינג הוא מאוד מעניין, הוא משוגע, הוא כיף! יש לו חוש האופנה, בזמנים, הוא לובש תלבושות מטורפות מדי! אז זה הולך להיות משעשע," הוסיף . 
השחקנית אשר השיקה האפליקציה לנייד החדשה שלה בשיתוף עם ניו יורק המבוססת הזנק escapex אמרה האפליקציה היא one-stop shop עבור כל האוהדים שלה אשר יכול לתקשר ישירות עם אותה ולפגוש אותה. זה יפתח את הדלת עבור מעריציה ברחבי העולם כדי ידיות מדיה חברתית שלה - בין אם זה פייסבוק, Instagram, טוויטר או YouTube.
סאני הוא הסלבריטי ההולכת ההודי הראשון יש אפליקציה כזו - escapex פיק יישומי תווית לבנים לאמנים כמו בוב מארלי, Wyclef Jean ו -35 ידוענים אחרים.
Emphasising על ההשפעה של המדיה החברתית על חיי השחקנים, סאני אמר: "כפי חיי המדף שלנו הוא קטן, בניגוד אמיטאב באצ 'אן, שארוק חאן, מדיה חברתית היא אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לבנות את חסידיו מאוורר אחד יכול לכתוב של האדם עצמו גוֹרָל."
כשנשאל אם היו כאלה מפרטים נתונים, תוך שיתוף פעולה עם החברה, אמר: "כן, אני אשלוט כל המידע יהיה לצאת למעריצים שלי ולא צריך להיות שום מקום השתוללתי פנימי!"


סאני לאון תמונות 37 לאונה pic סאני

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...