Мо ҳеҷ шакке, ки шумо дар гузоштани ки дар бисёр кори душвор аст ва вақт ба шикор кор ва ҷустуҷӯи кор аст, сар ба фикр мисли шумо аллакай кори пурравақт доранд. Аммо, як нуқсони дар ин ҷо нест; шумо даст пардохта нашудааст барои ҷустуҷӯи кори нав. Агар Шумо дар айни замон бекор аст, шумо метавонед сар баъзе аз стресс ва ҳатто метавонад боиси мушкилоти муайян, зеро баъд аз ҳама, шумо бояд ба пардохти онҳое, векселҳои, ки piling то.
Парво накунед, зеро ёфтани кори нав аст, имконоти худро ба оварад пул дар хона нест. якчанд роҳҳои зуд, осон ва гуногун ба хона овард, ки баъзе нақд иловагӣ ҳоле, ки шумо ҳоло, ки кори хоб ҷустуҷӯ дорад. Мо Бет, ки ба шумо даст кунҷкобу, ва агар шумо ҳастанд, нигоҳ хондани пайдо бештар дар бораи lifehacks, ки мефахмед ба шумо кӯмак кунад, пул, ҳатто агар шумо дар айни замон бекор аст.
1. Оғози Blog худ Шумо
Дар интернет аст, ки бо намудҳои гуногуни блогҳо, ки ба ҳар гуна мавзӯъҳо бахшида пур карда мешавад. Бисёре аз онҳо ягон пул надорад, ки баъзе кунад маблағи арзанда, ва баъзе ба даромади пурдаромад ва мунтазами ҷалб мекунанд. Барои мисол, блогҳо мӯд ҳоло ултра-маъмул ва таҳқиқот нишон дод, ки дар як блогнависи мӯд ҳатто 4000 $ дар як моҳ кунад, агар онҳо 400,000 назари саҳифа дар як моҳ.
Ин беҳтарин сенарияи аст, лекин агар шумо идора кунад 400 $ ҳар моҳ аз блоггинг, ки албатта метавонад муфид бошад, махсусан вақте ки шумо бекорон мебошанд. Пас, агар ба шумо дилчасп ҳастед, ё зиёде доранд, ки маълумот дар бораи ягон мавзӯъ, ки ба дигарон манфиатдор дар омӯзиш хоҳад буд, шумо метавонед қодир диҳанд, ки баъзе маблағҳои иловагӣ аз ҷониби сохтани блог ва тавлиди даромад аз Заметки сарпарастӣ ва ё маркетинг фаръии.
Бисёре аз мо бо блог superstars мисли Arianna Huffington, Pete Cashmere ва Даррен Rowse ошно мебошанд. Инро гуфтан осон ба худ аст, ки: «Эй кош, нест!Ман наметавонам ин корро! », Рӯҳафтода нашавед. Дар ҳоле ки имконияти худро аз дарёфти миллион доллар блог хеле Слим, шумо метавонед даромади ҷониби воқеӣ тавассути блог пул кор. Шумо бештар натиҷаҳои тамаркуз ба як, чароғдонест хурд махсус ва сипас ҷустуҷӯ барои маҳсулот ё хидмати ба фурӯш ба ин ноил. Агар рост анҷом дода, ҳатто бо як блоги хурди чанд ҳазор меҳмонон он аст, ғайриоддӣ ба даст $ 500 то 1000 $ дар тарафи тавсияҳо маҳсулот ва пешниҳоди хизматрасониҳои худро ба хонандагон нест. Блоггинг аст, чунон ки мураккаб чун аз он истифода бурда шавад, нест. Бо шарофати ба WordPress мекунад ва ҳар киро ба монанди ин, шумо метавонед блоги шумо тайёр дар як ё ду соат доранд.
2. Гаштугузори Сагон
Оё шумо ба ҳисоб рӯй муҳаббати шумо ба сагон ба пули нақд душвор? Бисёре аз соҳибони саг имрӯз танҳо Оё вақти ба сагу furry худро дар қишрҳои дар давоми рӯз надоранд, бинобар Русия пул аз қадам ба онҳо дода мешавад нест. Қадам саг ҳамсояи аст, на танҳо як роҳи бузург ба пул, вале шумо низ метавонед насиби худро аз машқҳои ба даст.
инчунин як қатор вазифаҳои бештар шумо метавонед дар бораи мегирад, ба монанди даравидани зарфу ё боғҳои алафҳои бегона ҳастанд. Агар шумо муқимӣ мебошанд, шумо метавонед ҳатто нигоҳубини чанд таъмири барои мардуме, ки бояд аз онҳо бигиранд. Дар хотир доред, ки одамон бояд ёрӣ чизҳои ҳаррӯза ҳама вақт, балки дар бисёр мавридҳо, ки онҳо намехоҳанд, ки ба кор ҷалб як касбӣ. Пас, худ кунад, мавҷуд бошад, ба онҳо кӯмак ба ҳалли ин масъалаҳо хурд ва ба даст нақд ҳоле, ки шумо коре хуб.
3. Таълимот дар сомона
Агар шумо як маҳорати, савдо ва ё донистани забони хориҷӣ муайян, шумо метавонед ба осонӣ пул аз ҷониби дигарон таълим. Бисёр сомонаҳое, ки дар ҷустуҷӯи одамоне, ки метавонанд аз ин малакаи онлайн таълим нест. Ҳарчанд ин ба шумо назорат зиёд ва озодии мисли lifehacks дигар, мо дар боло зикршуда имкон намедиҳад, он метавонад шавқовар бошад, агар шумо дар як шахсе, ки маъқул аст, ба дигарон таълим мебошанд.
як бонус, ки бо ин вуҷуд. Шумо таҷрибаи шумо метавонед дар ҳоли шумо гузошта ва ба шумо кӯмак нишондиҳандаҳои кор дертар дар бораи ба даст.Аммо эҳтиёт бошед; бисёр одамон идора кардаанд, ба мартабаи бомуваффақият аз таълим мардум онлайн, вале на ҳама метавонанд ин муваффақият мекунад.
4. иштирок дар тадќиќот
Шояд фикри иштирок дар тадқиқот ва озмоиши клиникии метавонад даҳшатовар каме садо, зеро ҳамеша тарси ки чизе метавонад нодуруст рафтан ба он ҷо. Аммо бисёре аз онҳо дар амон аст, ва шумо метавонед маблағи арзанда пул вомегузорем. Ҷустуҷӯ онлайн барои гурӯҳҳои таҳти ҳадаф, панелҳои тадқиқотӣ, озмоиши клиникии, тадќиќот ва дигар имкониятҳои пардохта, ки дар ҷустуҷӯи иштирокчиёни. Ҳаҷми пулҳои шумо ба зудӣ ба даст метавонанд фарқ кунанд, балки ин аст, ҳанӯз як роҳи самараноки ба даст баъзе нақд иловагӣ.
5. шудан Streamer
Бисёр одамон пулро сарф ба хотири бозиҳои видео, балки касоне, ки он роҳи дигар дар канори он вуҷуд дорад; Онҳо пул бо бозиҳои видео. Агар шумо як gamer худ, ва дар зарурати пули нақд мебошад, пас ин як имкони хубест, ба рӯй маҳфилҳои худро ба як gig пардохти аст. Бо шарофати ба сомонаҳои ҷараёнро ба монанди гоҳ-гоҳ кашидан ва YouTube бозикунии, интеллектуалӣ ва одамон хушбахт ҳоло дар шакли пули нақд, ки онҳо бо пахши gameplay худро дар интернет ба даст кардам шиноваранд.
Бо вуҷуди ин, рӯй сӯи ба як бизнеси сердаромад аст, кори осон нест, чунки ба шумо лозим барои сохтани як аудиторияи калони, ки бо омодагӣ ба тамошо ва пардохт карда мешавад. Шумо бошад, ниёз фишанги дуруст ва, агар шумо ба Xbox Як ё PlayStation 4 қуттии забти бозӣ дар ихтиёр дошта бошад ва компютери хоҳад ҷодувон кор. Вақте ки шумо насб чизе, ёд карда, фароғатӣ ва пешсафи агар шумо мехоҳед, ки одамон назди бозгашт ва тамошо шумо.
6. бифрӯшед гиред Шумо
Ин дар табиати инсониро мо аст, ки ба деворы биронанд чизҳое, ки мо бо истифода аз дигар не, оё, ки як нурӣ либос дар Хамелеон мо аст, як дучархаи мо харкурраи бастаеро кардаанд ё телевизор эҳтиётӣ. Агар шумо дар он назар ба монанди тарк ва абре бузург зиёди пул танҳо нишаста дар атрофи хонаи худ, он гуна хандаовар ба назар мерасад, ҳамин тавр-не?
Моҳиятан, ин аст, чӣ кор карда истодаӣ, чунки ҳамаи онҳое адад истифоданашуда доранд, танҳо бо назардошти боло фазои худ, ба ҷои амалан ба ту кӯмак холи баъзе аз пул хеле-зарур аст. Ин аст, ки чаро ба шумо лозим аст, ба онҳо номбар барои saleonline ё мизбони фурӯши гараж, ки на танҳо шумо кӯмак мекунад, нахаред худ бартараф, балки аз он низ пур, то ҳамёни худ.
Вақте, ки шумо бекор ва дар як ҷустуҷӯи кор мебошанд, он фаҳмо аст, ки шумо мехоҳед, ки дар ҳама энергетика, вақт ва диққати худро гузошта, ба ҷустуҷӯи он мавқеи комил. Аммо, ин на ба шумо кӯмак мекунад пардохти векселҳои кунед, зеро ба шумо лозим аст, ки пайдо кардани роҳҳои овард, дар баъзе нақд, вақте ки шумо ба он ниёз доранд, ки бештар. Ёфтани кори қисми-вақт аст, ҳамеша имкониятеро, агар шумо метавонед онро гузарад, аммо агар шумо хоҳед, ки ба кӯшиш кунед чизи дигаре, ин идеяҳои ва Hacks гуногун Албатта, шуморо ба ваҳй таъмин ба даст баъзе нақд иловагӣ дар ҳоле ки шумо дар бораи ҷустуҷӯи кор мебошанд.
Ҳамаи мо хобҳо, ки мо мехоҳем ба даст овардани кард, лекин ҷаҳон метавонад ҷои вазнин.
Ба ҷои он интизор ва эҳтимолан ба зудӣ Броук ҳоле, ки шумо хоб аз паи шумо метавонед офариниш даст, рушди малакаҳои нав, ва пул дар раванди. Дар асл, якчанд чиро, ки шумо метавонед ба даст даромад тараф ҳастанд ва аксари ин фаъолият ба осонӣ ба шумо $ 1,000 даромади иловагии Net моҳ. Дар ин ҷо ҳафт фаъолияти чунин мебошанд:
7. Оё Ҷобс Навишта Content
Бино ба маълумоти аз Contently, ва озоди кунад ба ҳисоби миёна тақрибан $ 10,000 ба 20,000 $ сол. Қисмати хуби ва озоди кунад беш аз $ 50,000 сол.Роҳҳои зиёде шумо метавонед даромади иловагӣ ҳамчун freelancer даст нест, вале яке аз роҳҳои фоиданок бештар аст аз тарафи будан нависандаи. Шумо лозим нест, ба ёд ба Кодекси ва шумо нест, ки ба бонкҳо-идрок. Бо боло миёнаи малакаҳои хаттӣ ва маркетинг нек, шумо метавонед як даромади кор устувори ҳамчун нависандаи мазмуни қисми вақти бино. Ин аст, тааҷҷубовар нест, вақте ки шумо аз он, ки шумо метавонед зиёд $ 30- $ 50 дар як соат кор ҷойи навиштани мазмуни дар сайтҳои монанди Upwork кунад дида мебароем. Агар шумо ба он даст $ 30 дар як соат пардохт ва шумо наметавонед ба бахшидан як ҳафта ба ҷойи навиштани мазмуни ду соат дар як рӯз ва панҷ рӯз шумо мефахмед метавонанд ба осонӣ холиси $ 1,000 дар даромади иловагӣ дар як моҳ.
8. Ворид кор Car барои шумо
Агар шумо як мошин, ки шумо як имконияти беҳтар даромади иловагии аз бештари мардум кардам. Ба ҷои он ки ҳеҷ коре дар вақти эҳтиётӣ ва ё доимо дар бораи доштани даромади кофӣ нест, ки шумо метавонед ба иқтисодиёти табодули тугмачаи ба тавлиди баъзе тағйирот эҳтиётӣ барои худ. Шумо ё метавонед иҷора мошини худро ба дигарон бо соат, ё шумо метавонед тавре ки ронандаи муваққатӣ пешниҳод ҳамгаро ба дигарон амал мекунад. Ин кор аз ҷониби шумо имкон медиҳад, ба даст, то ба 35 $ ё бештар як соат, ва вақте ки шумо ин корро барои ду соат дар як рӯз барои як моҳ, онро зуд илова то беш аз $ 1,000 дар ҳар моҳ даромади иловагӣ. Хизматрасониҳо монанди www.Lyft.com ки ин чиз имконпазир ва осон аст.
9. Сар Business Consulting
Азбаски шумо нияти ба машварат вақт пурра, интизор нестанд, ки сарватманд аз он. Бо вуҷуди ин, бисёре аз мардум дар як ширкати пурра вақти аз як бизнес машваратӣ қисми вақти оғоз кардаанд. Намунаи хуби Штефан Kartner, муассиси www.Realspace3d.com, як ширкати чопи 3D аст. Ӯ бо соҳибкорон оид ба чопи 3D машварат ҳангоми иҷро ширкати хоб кард.
Агар шумо малакаи махсус, ки танҳо роҳи ба даст бо кор не. Ба ҷои ин, шумо метавонед низ бо роҳнамоӣ одамон чӣ кор вомегузорем. Бисёр ширкатҳои бояд кӯмак бо соҳаҳои гуногуни сомонаҳои худ. Ин метавонад бо чизҳои монанди стратегияи мӯҳтаво, стратегияи маркетинг, стратегияи фурӯш, беҳсозии дизайн, ва ғайра бошад, Дар банди он аст, ки онҳо дар ин корҳоро худ хеле хуб нест, ва онҳо бо омодагӣ ба кор ҷалб кормандони пурравақт зеро ки на ин вазифаҳо асосӣ ё. Бо пешниҳоди хизматрасониҳои машваратӣ ба ин ширкатҳо ба шумо кӯмак ба онҳо наҷот пул дар бораи хароҷоти корманд, ва шумо низ кофӣ ба даст дар канори ҳоле, ки шумо ба орзуҳои худ аз паи.
10. Бошад, ки як қисми Ҳакамони дар сомона
Мо дид бисёр ҳолатҳо ҷолиб ва ҳукмҳои дар додгоҳ супурда ин рӯзҳо, вале чӣ адвокатҳо медонед, ки агар парвандаи истода хоҳад кард? Бо шарофати ба интернет, адвокатҳо мурофиаи ҳоло қавми киро барои баррасии ҳолатҳои воқеӣ пеш аз ин ҳолат ба суд. Бо доштани як идеяи чӣ одамон мунтазам дар бораи ҳолати худ фикр мекунам, ки онҳо доранд, як фикри беҳтар аз он, ки оё дар суд ва ё истода хоҳад кард.
Дар ҷустуҷӯи оддӣ Google хоҳад сомонаҳо, ки ба шумо пардохт ба ҳамроҳ кардани ҳакамон онлайн ошкор, ва бисёре аз ин сомонаҳо шумо то як сурати ба шумо дида пардохт ба $ 60. Ин зуд илова кард.
11. Help Дигар мардум супоришҳои онҳо
Агар шумо дилгир ҳастед ва бояд нақд иловагӣ, чӣ роҳи осон ба хурсандї ва пул аст? Кӯмак одамони дигар супоришҳои онҳо рафтор. Мебошанд Бисёре аз донишҷӯёне, ки намехоҳанд ба кор супоришҳои онҳо вуҷуд надорад, ва кист, хурсандона вогузоштани хоҳад вазифаи онлайн. Дар ин ҷо як мақола сомонаҳои, ки мардум пардохт ба кор супоришҳои барои дигарон номбар кард. Он шояд як муддати дароз аз шумо супоришњои мактаб буд, то хурсандї душвор мағзи шумо ва пул дар айни замон буд.
12. Эҷоди Шумо Форум онлайн худ
Агар шумо як маҳорати махсус, ки ба дигарон дӯст хоҳад омӯхтан ва шумо бароҳат дар назди як камера ҳастед, шумо танҳо гирифта бахти! Шумо метавонед иловагӣ $ 1,000 барои ҳисобҳо аз тариқи эҷоди курсҳои видеоӣ барои сомонаҳо мисли www.Udemy.com вомегузорем. Як бартарии асосӣ барои ташкили курсҳои онлайн барои сомонаҳо мисли Udemy аст, ки даст ба аз шунавандагони гуфторашон нафъ диҳад. Udemy фахркунанда зиёда аз даҳ миллион донишҷӯ, ва шумо даст ба чунин як аудиторияи бузурги манфиат.Барои кори Udemy, боварӣ ҳосил Албатта шумо аст, дар бораи чизе бо талабот зиёд, зеро он кӯмак мекунад, ки агар Бисёр курсҳои чунин нест, аллакай дар сомона.
Заб Top 7 Online Ҷобс, ки дар айни замон дар талабот
Бо шарофати ба афзоиши интернет, ҳоло гуногуни љойњои, ки мумкин аст аз макон, ки пайвастшавӣ ба интернет устувор таъмин пур нест. ҳастанд, то бисёре аз ҷойҳои воқеии пур карда мешавад, ки вобаста бар як макони доимӣ нест. Яке аз хусусиятҳои беҳтарине, дар бораи миқдори зиёди ҷойҳои корӣ аст, ки қариб ҳар касе метавонад яке аз онҳо хуб яктаи ёфт.
1. Нависанда озод
Акнун, беш аз ҳарвақта, зарур аст, ки барои нависандагони озод дар соҳаҳои навиштани мақола, навиштани мазмуни, хаттӣ қиёси, ва пешниҳоди идеяҳои эҷодӣ, ки дар саҳифаҳои қариб ҳар як сомонаи дар интернет materialize нест.Бисёре аз сомонаҳои калон доранд нависандагони кормандон, вале шумораи калони сомонаҳо интихоби вогузоштани мундариҷа барои озод нависандагони ва дигар офаринандагон маводи. Доштани таҷрибаи муфид аст, балки ҳама аст, ки дар ҳақиқат лозим ба оғоз шӯҳратпарастӣ, меронем ва қобилияти барои таъмин намудани бигирад нав оид ба воқеаҳое, ки ҳар рӯз рӯй аст.
2. ёвари виртуалии
Дар ин синну сол технология, бештар ва бештар соҳибкорон ҳастанд, интихоби фаъолият қариб танҳо онлайн, ба ин васила ба рӯшноӣ кашидани зарурати ёрдамчиёни маҷозӣ ба онҳо кӯмак бо мондан ташкил ва ба итмом расонидани вазифаҳои гуногуни маъмурӣ. Дар вазифаҳои ёрдамчии маҷозӣ метавонад хеле фарқ мекунанд - Баъзе вазифаҳо метавонад ташкили њуљљатњои вобаста ба фаъолияти соҳибкорӣ, дар ҷавоби дархост почтаи электронӣ, ташкили муҳтаво, ва бештар. Кор аз хонаи худ ё як қаҳвахона дар саросари шаҳр ва ҳеҷ гоҳ намераванд, берун аз ҳавои тоза ҳангоми кор ба сифати ёвари маҷозӣ.
Созандаи 3. Web / ташкилкунанда
Тиҷорати мехоҳед, ҳама меҳмонон сомонаи худ іис чизҳои бисьёрро дар сайти кунанд, вале онҳо бояд таъмин намояд, ки меҳмон эҳсос хоҳад кард, ки он ба маблағи вақт аст. Ин аст, ки дар як таҳиякунанда сомона ё ороишгари хоҳад ҷои худро ёфт. Вақте ки як сомонаи дорад, як тарҳи муваффақ, он меҳмонон ҳавасманд ба харҷ вақти худро тамошои он чиро, ки бренди дорад, ки ба пешниҳод ва мардум бештар дар бағал машғул шаванд. Дар дигар, ки як меҳмони як сомонаи аст, ба эҳтимоли зиёд дар он хоҳад буд, ки онҳо ба зудӣ барои посух додан ба занг бренди ба амал.
4. Роҳбар Media иҷтимоӣ
Қариб ҳар як бизнес ягонаи калон дорад биронанд craze ВАО иҷтимоӣ ҳамчун як роҳи hopped ба таври мустақим расидан ба муштариёни худ бе dishing берун аз пули нақд барои рекламаи оид ба радио ва телевизион. ҳар бизнес калон не дорад, шахси воқеӣ идора суратҳисобҳои онҳо аст, ки чаро ва озоди бештар маркетингї худро ҳамчун роҳбарони ВАО иҷтимоӣ бо мақсади кӯмак ба соҳибкорон калон ва васеъ гардонидани њудуди онњо. Агар шумо таҷрибаи ҷамъ пайравонро ВАО иҷтимоӣ назарраси, дида бароем расонидан ба як ширкати то бубинанд, ки оё ба кӯмак мӯҳтоҷ аст.
Фур 5. Email
Ин мавқеи аст, барои касоне, ки масъули таҳияи маъракаи рекламавӣ почтаи бизнес ва идоракунии рӯйхати муштарӣ дар хотири сохтани дастрасии муштариён худ мебошанд. Ин мавқеи одатан аз тарафи касоне, ки замина дар муносибатҳои ҷамъиятӣ ва ё маркетинг, инчунин одоби муошират бузург баргузор мегардад. Будан бо дизайни графикӣ ва веб-дизайн шинос низ pluses барои фур почтаи электронӣ.
6. Аниматсия Ҷобс
Дар саноати аниматсия торафт хеле маъмул ва бештар ва бештар одамон рӯй ба шарофати касб ба қобилияти кор онлайн. A кор дар аниматсия на танҳо барои имкон медиҳад, вале thrives оид ба эҷодкорӣ ва имкон медиҳад, ки корманд ба ҷалб, аз ваҳй ҳама дар атрофи онҳо. Як намуди ҷолибе ва эътимоди ягон аниматор бузург бо кор орзуҳои худ ва қобилияти кор замин онлайн.
Куне 7. рекламавї Видео
Касоне, ки халқу миллатҳои дар filmmaking, балки хоҳиши ба нахоҳад шуд поён ба як макони метавонад баррасӣ табдил ќабулкунандагони Видео рекламавї баста. ВАО имрӯза бо истифода аз видео қариб барои ҳама чиз, ва платформаҳои аз ҷониби рӯз меафзояд. Бисёр маротиба, маъракаҳои Видео талаб сафар ба маконҳои гуногун ба филм, то ин мавқеи идеалӣ барои касе аст, ки ҷустуҷӯ барои сафар барои кор аст.
Комментариев нет:
Отправить комментарий