E ndërtuar mbi shtylla kurrizore e indeksit më të madh blog dhe search engine në botë, Technorati-së Ku është Zjarri (WTF) duket të jetë një anomali që nuk i përshtatet në ndonjë model i formuar. A është kryesisht një website social lajmeve (ala Reddit Digg /) që fokusohet në pushtet editorial çdo përdorues? Apo është thjesht një meme-tracker cilat grupe dhe lidhet tema e kërkimit në një nivel më të thellë me bloget Technorati-indeksuara?
Eksperimenti im fillestar në WTF kishte për qëllim zbulimin e potencialit të TFU si marketingu / mjet promovues për shkak se askush nuk e kishte bërë kurrë këtë në detaje deri më tani. Mungesa e informacionit statistikor apo analizave të TFU bën rolin e të kuptuarit TFU-së në mediat e sociale / Blogging më e vështirë për të dalluar.
Siç u premtua në postin tim të mëparshëm, këtu është raporti im detajuar mbi WTF.Unë e kam pritur tri ditë para publikimit këtë, për të mbledhur të dhëna të mjaftueshme për analiza. Qëllimi i kësaj është që të shqyrtojë sasinë e trafikut që do të rezultojë nga të qenit në FrontPage WTF dhe vendin e parë.
Unë dua që së pari të them në sajë të të gjithë ata që kanë votuar deri tani. Votat e tu kanë lejuar njoftim të mia për të qëndruar në FrontPage për ditët e fundit dhe më dha një mundësi për të studiuar ndikimin e saj në një blog të veçantë.
Unë kam qenë i befasuar këndshëm për të theksohet se Dave Sifry, Themelues dhe CEO i Technorati votoi për njoftim të, si dhe (Faleminderit, Dave!). Ndoshta kjo pasqyron rëndësinë e të pasurit më shumë analiza dhe informata se si WTF mund të ndikojë në çdo bloger individuale ose contributer.
Njoftim I kam dorëzuar TFU arritur Top vend sipas nenit pergjigje blurbs e sotme dhe qëndroi atje për tri ditë të tëra, ndërsa me rotacion mes vendin e dytë dhe të tretë së bashku me disa blurbs tjera të paraqitura, kur ata u votuan si edhe.
Aktualisht, njoftim ka marrë 41 vota në total deri në këtë moment dhe është ende në vendin e parë.
Unë kam mbledhur të gjitha të dhënat e trafikut për tre ditët e fundit dhe kanë shkruar këtë raport të vogël në rezultatet e mia. Unë jam i sigurt pyetje në mendjen e të gjithëve është se sa trafiku erdhi nga qëndruar në FrontPage TFU dhe e lartë tre pika për 3 ditët e fundit.
Një pyetje tjetër e mundshme me rëndësi: A është Technorati WTF një website social që ju duhet të përdorni për të promovuar blogun tuaj dhe përmbajtjen?
Përgjigja ime për këtë është një po e thjeshtë. Technorati WTF është një mjet social që ju duhet të shqyrtojë nëse ju jeni të interesuar në marrjen e më shumë ekspozim në blogun tuaj. Arsyet e mia për thënë kështu janë dhënë në këtë artikull, kështu që ju lutemi lexoni në për më shumë informacion.
Zbuluar potencialin e TFU: Çështje të përdorshmërisë dhe Rritjes
Një komentues në postin tim të mëparshëm sugjeroi se duke zbuluar detaje të trafikut dhe të inkurajuar të tjerët për të marrë në FrontPage TFU do të çojë pasoja negative, kryesisht në formën e mbipopullimit në WTF, konkurrencën e rëndë dhe një rënie në cilësi njoftim përmbajtjes.
Ndoshta kështu. Unë do të pres se disa blogerët pas lexuar këtë post do të fillojnë të përdorin WTF ka një mjet marketingu për të promovuar bloget e tyre. Kjo me të vërtetë do të intensifikojë konkurrencën, duke e bërë atë më të mbushur me njerëz me përmbajtje të mundshme hedhurinë që rezulton nga votimi mob.
Vetë-promovimi është e mirë sipas mendimit tim, në kohë që ju ofrojnë përmbajtje unike mbi një temë të veçantë dhe të shtoni në diskutim. pas Dave Sifry mbi WTF jep një shembull të blurbs që ju mund të shkruani:
Ju mund të shkruani një WTF mbi ndonjë temë që dikush do të kërkoni për dhe të sigurojë informacion dhe burime për ta në lidhje me atë temë apo subjekt. Pra, ju mund të dëshironi të shkruani një WTF rreth vetes apo miqve emrat tuaj, apo kompaninë tuaj (apo ndoshta edhe konkurrencës tuaj!)
Dave është gjithashtu shumë e qartë në çështjet e grumbullimit të votave:
Nëse ju mendoni se ju keni marrë një shpjegim më të mirë se ai që tregon deri në majë të Technorati rezultatet e kërkimit për një afat, pa shqetësime, thjesht shkoni dhe të shkruani tuaj, dhe për të marrë miqtë tuaj për të votuar për të. Kur ju shkruani diçka të madhe, tregoni miqve tuaj për të shkuar dhe të votojnë për të .. dhe sistemi i votimit do të kujdeset për pjesën tjetër.
Qëllimi im në botimin e këtij mini-raporti është që në fund të fundit të nxitur më shumë diskutime mbi qëllimin e TFU dhe edhe më shumë përdorimin e TFU për të shkëmbyer informacion të cilësisë në një larmi temash.
Për shumicën e blogerët, dëshmi e aftësisë WTF për të dërguar të trafikut është validation për vlerën e saj si një faqe interneti social. Nëse ju nuk keni përdorur WTF Technorati para, ky raport ndoshta do të ju japin disa arsye për të filluar sot.
Një vështrim në statistikat e trafikut
Sipas Google Analytics, unë kam marrë 425 vizitorë në hapësirë prej tri ditësh nga të qenit në spote të lartë apo të dytë dhe të tretë në seksionin pergjigje blurbs WTF-së.Njoftim i është dorëzuar të dielën, 1 prill dhe mori rreth 18 vizitorë në orë pasi u votua në vend të lartë e WTF.
Ditën tjetër, ajo ka marrë më shumë vota, si dhe 160 vizitorë para ngadalësuar në 140 të martën dhe të mërkurën 107. Megjithatë, artikulli vazhdon të mbetet në krye të TFU dhe unë duhet të presim një rrjedhë të ngjashme të vizitorëve për sot dhe të premten.
Si ju mund të thoni në mënyrë të qartë, trafiku është i vockël nga standardet e faqeve të tjera sociale si Digg ose Reddit. Vini re se blurbs mbi tema të tjera të njohura mund të bëjë shumë më mirë, por unë mendoj që ne mund të sigurtë të supozojmë se kjo duhet të jetë shuma minimale e trafikut ju do të merrni nga të qenit në FrontPage WTF.
Përfitimi shtesë i përdorimit WTF është se ju do të merrni pozicion kryeministër në krye të Technorati rezultatet e kërkimit faqe. Për shembull, në qoftë se ju bëni një kërkim për "Technorati ', ju do të shihni se njoftim im WTF tregon dorë nga e drejta në krye për shkak se ajo ka mbledhur numrin më të madh të votave në mesin e të gjitha blurbs tjera.
Kjo mund të sjellë të trafikut afatgjatë nëse tema është mjaft e popullarizuar. Unë mund ta imagjinoj se tema të tilla si Paris Hilton apo American Idol do të ketë vëllime shumë më të mëdha të kërkimit.
Vëzhgimet mbi natyrën e Trafikut nga WTF
- Vizitorët përbëhet nga blogerët . Ky është numër një pikë në lidhje me WTF technorati së. Ndryshe nga rrjetet e tjera sociale njerëzit vizitojnë blogun tuaj janë shumë të ngjarë të jenë blogerët në vend të web surfer tuaj të rastësishëm.
- Trafiku vjen në një rrjedhë e qëndrueshme . Nuk ka rritje të vizitorëve në faqen tuaj te internetit dhe unë veçanërisht si të faktit se numri i vizitorëve nuk duket të veshin nga mbi hapësirë prej një hours.I've disa qenë duke marrë vizitorë nga TFU ndonjëherë që unë kam dorëzuar tim Diçitura dhe kjo duket si ajo do të vazhdojë për aq kohë sa njoftim mbetet në faqen e parë.
Si funksionon trafiku nga TFU përfitojnë blogun tim ose faqe interneti?
Përfitimi më i shtirur dhe e dukshme nga vizitorët nga TFU është fakti se ata janë shumë të ngjarë të jetë blogerët, që do të thotë se:
- Tuaj bazë parapagues / lexuesi do të rritet . Unë e kam parë një rritje të abonentëve ushqimit gjatë tre ditëve të fundit. Edhe pse unë nuk mund të konfirmojnë se shumica e saj ishte për shkak të vizitorëve nga TFU, unë jam shumë i sigurt se kishte diçka të bëjë me it.Bloggers janë ushqim-tru dhe ka të ngjarë të regjistroheni lehtë kur paraqitet me përmbajtje u pëlqen.
- Ajo mund të gjenerojnë Bojëra hyrëse në faqen tuaj te internetit.Blogerët janë pjesë e linkerati, një grup individësh që janë të web-tru dhe Lidhje-friendly.I've marrë vetëm dy lidhjet hyrëse për njoftim të mia, por kjo është ndoshta për shkak se tema nuk mund të jetë interesante për të gjithë. Unë jam i sigurt kulturës intriguese pop, teknologjisë apo politike tema mund të kryejnë më mirë.
Si mund të shkoj në FrontPage Technorati WTF?
WTF operon nëpërmjet një sistemi votimi i cili cakton blurbs aq popullor apo të nxehtë, sipas dy freski dhe numrin e votave. Këta faktorë të siguruar që blurbs gradualisht do të bjerë jashtë faqen e parë pasi ajo ndalon që marrin votat dhe më shumë blurbs dorëzohen.
Getting në FrontPage Technorati TFU është relativisht e lehtë. Le të fillojmë duke shikuar në disa nga karakteristikat e FrontPage Technorati TFU:
- Mungesa e aplikimeve të tjera WTF . Nuk duket të jetë shumë anëtarë Technorati aktive duke përdorur WTF dhe unë kam parë vetëm disa parashtrime të reja të cilat bëj dyluftim për pozicion në FrontPage.Shumica e tyre ka marrë 5 deri në 12 vota dhe mbeti në FrontPage bashku njoftim të mia.
- Longetivity . Lidhjet mund të mbetet në vendin e parë ose faqen e parë për disa ditë për aq kohë sa ajo merr një numër të vogël të votave të përditshme. Pas gjetjes në FrontPage, 2 deri në 5 vota në ditë do të sigurojë që njoftim juaj vazhdon të ruajtur apo përmirësuar pozicionin e saj.
- Lehtësia e duke shënuar : Është në fakt shumë e lehtë për të marrë në faqen e parë WTF. Rreth 5 vota të shpejtë pas njoftim të tuaj ka qenë i publikuar do të merrni me lehtësi të në vend të lartë, dhe ju do të duhet rreth 14 vota mbi të nesërmen për të goditur vendin e parë.
- Votat janë absolute : Ndryshe Digg, njoftim juaj nuk mund të varroset dhe vota juaj akuza për përjetësi. Ju nuk keni mundësinë për të unvote një histori dhe grup sjellje të caktuar nga anëtarët e tjerë nuk mund të ndikojë në pozicionin tuaj. Kjo siguron që votat janë faktori i fundit të vendosë kur është fjala për të qenë në FrontPage WTF.
- Përdorues profilet nuk kanë rëndësi . Nuk ka rëndësi nëse ju jeni një përdorues të energjisë i cili është paraqitur shumë blurbs me vota të larta.Çdo votë do të llogaritet si një rekomandim pozitiv e cila e shtyn atë drejt krye. Nuk ka absolutisht asnjë korrelacion apo marrëdhënia midis profilet e përdoruesve dhe votimin Diçitura apo pushtet dorëzimit.
- Mungesa e ndërveprimit të përdoruesit . Nuk ka asnjë mundësi për përdoruesit e tjerë 'mikut' Technorati ose dërgoni atyre mesazhe private, e as që ka aftësinë për të komentuar në një njoftim. Po ashtu, nuk ka asnjë mënyrë të lehtë të gjetur historitë e paraqitura nga përdoruesit të veçanta wtf edhe pse ka mundësi të nënshkrimit të WTF RSS feeds tyre. Kjo do të thotë se mbledhje votimi duhet të bëhet përmes mjeteve alternative si kërkesa postare, IM ose email.
- Çështjet freski . Siç tregohet nga screenshot në vijim, blurbs me vota më të vogël se e imja ende mund të arrijnë vendin e parë. Unë jam duke supozuar se risi e dy blurbs dhe përdorues vota janë një faktor në përcaktimin e njoftim të nxehta për ditë. Për të qëndruar në vendin e parë, ju do të duhet vota të freskëta çdo ditë.
Sigurisht, të gjithë këta faktorë mund të ndryshojë një herë më shumë blogerët të fillojnë të përdorin technorati WTF. Megjithatë, parimi themelor mbetet i njëjtë: ju duhet vota dhe asgjë tjetër për të marrë në Frontpage.
Hapat për të marrë ..
- Pasi ju keni botuar një post të veçantë në një temë, të krijojë një njoftim WTF.
- Kthehu mbrapa në shkrimin tuaj dhe të futur një lidhje në njoftim të TFU dhe kërkoni lexuesit tuaj për të votuar për të.
- Email / IM blogerët të tjera që ju e dini dhe i pyet ata për të votuar për historinë tuaj.
- Inkurajimi blogerët shokët apo miqtë që të regjistroheni për të ushqyer tuaj TFU për tregimet e ardhshme.
Unë mendoj se ju zbuluar një shërbim të ri dhe ende "nuk ndotur" sociale.
2: Përmbajtja që është e dobishme për disa, por në përgjithësi banal
3: ads maskuar me kujdes
4: Spam
Sapo popullariteti shkakton parashtresa reache e 3 ose fazën e 4, vend social fillon vënë bllokada për marrjen përmbajtjen tuaj të listuara / front-numerizohen. Nëse WTF bëhet popullor, pres të njëjtën gjë, edhe pse diçka më thotë se kurrë nuk do të bëhet QË popullore.
Është e trishtueshme, por e vërtetë ... kjo është arsyeja që unë tha se " ende nuk e ndotur"
Ide shumë interesante.
Unë kam qenë duke marrë disa të trafikut të ri që është në kërkim për atë që kam shkruar në lidhje! Unë gjithashtu vuri në dukje këtë post për lexuesit e mi që të shikoni :)