Free Money

Loading...

пятница, 2 декабря 2016 г.

Sunny Leone (37photo), Neha Singh di BBC senarai 100 wanita paling berpengaruh


 Sunny Leone telah berjaya ke  BBC 100 wanita paling berpengaruh 's. Mereka sekali lagi campuran berprofil tinggi dan wanita berpengaruh termasuk usahawan, jurutera, ahli sukan, wanita perniagaan, ikon fesyen dan artis.

Sunny, yang meraikan ulang tahun kelimanya di  Bollywood , bermula dalam bidang seni India dengan mengambil bahagian dalam rancangan televisyen realiti kontroversi 'Bigg Boss' pada tahun 2011.

Dia pernah berlakon dalam filem-filem Bollywood seperti 'Jism 2', 'Jackpot' dan 'Ek Paheli Leela. Selain daripada pelakon itu, senarai itu juga termasuk empat nama Indian - Gouri Chindarkar (Sangli), Mallika Srinivasan (Chennai),  Neha Singh (Mumbai) dan Saalumarada Thimmakka (Karnataka), membaca satu kenyataan.

Chindarkar adalah seorang pelajar kejuruteraan komputer berusia 20 tahun dari Sangli, Maharashtra. Beliau adalah salah satu daripada kanak-kanak pertama di India untuk mengalami pengalaman pembelajaran yang unik yang kini dikenali sebagai 'Sekolah dalam Awan.

Srinivasan, 57, adalah Ketua Pegawai Eksekutif Traktor dan Farm Equipment Ltd. Beliau dikenali sebagai 'Tractor  Queen ' di India dan telah berkembang syarikat keluarga beliau ke dalam pengeluar traktor ketiga terbesar di dunia.

Singh adalah yang berusia 34 tahun pelakon-penulis yang mengasaskan gerakan untuk menggalakkan wanita untuk berjalan-jalan di Mumbai untuk menentang gangguan.


Thimmakka adalah pencinta alam sekitar berusia 105 tahun dari Karnataka yang telah menanam lebih 8,000 pokok dalam tempoh 80 tahun, projek yang dimulakan pada tindak balas kepada ejekan sosial kerana tidak dapat untuk mempunyai anak.Dia adalah wanita tertua di BBC senarai 100 wanita.

Sesetengah wanita berprofil tinggi tahun ini termasuk penyanyi-penulis lagu Alicia Keys; pingat emas AS memenangi gimnas Simone Biles dan ahli politik Perancis Rachida Dati. musim 100 Women BBC bermula pada Isnin.


Bollywood pelakon Sunny Leone percaya bahawa walaupun media dan orang ramai tidak akan berhenti mengumpat mengenai dirinya, aplikasi mudah alih yang baru beliau akan membantu menyebarkan maklumat yang sahih dan memudahkan interaksi langsung dengan peminatnya.


"Saya fikir media akan gosip mengenai saya anyway, tetapi melalui aplikasi ini, apa yang saya boleh lakukan ialah menapis maklumat sebelum keluar dalam domain awam, jadi mereka adalah sahih," Sunny diberitahu.

Memulakan perjalanan Bollywood beliau dengan filem 'Jism 2', dalam tempoh lima tahun, actressensured penglihatan beliau dalam industri filem dan berlakon dalam filem-filem seperti 'Jackpot', 'Ragini MMS 2', 'Ek Paheli Leela', 'Kuch Kuch Locha Hai 'dan' One Night Stand ', untuk menamakan beberapa. Beliau juga mengarang e-book bernama 'Sweet Dreams.

Sebagai selebriti pernah India yang pertama untuk mempunyai aplikasi mudah alih dan memasuki industri e-dagang, ketika ditanya sama ada dia ingin kepada penulis buku lain, Sunny berkata: "Secara jujur, saya tidak berfikir banyak tentang hal itu, saya hanya boleh berbuat demikian di masa depan. Saya mempunyai begitu banyak untuk dicapai. buat masa ini, saya puas hati dan gembira dengan hakikat bahawa saya dapat melakukan apa yang saya mahu lakukan. oleh kerana saya sibuk menjalani penggambaran filem yang dipanggil 'Tera Intezaar' arahan Raajeev Walia bertentangan Arbaaz Khan, Saya agak digunakan dalam itu. "

Bollywood pelakon Sunny Leone, yang melancarkan aplikasi mudah alih sendiri pada hari Rabu, berkata beliau akan berminat untuk menonton pelakon Sonam Kapoorand Ranveer Singh di media sosial dan aplikasi mudah alih.

Ditanya mengenai yang actressshould mempunyai aplikasi mudah alih seperti yang dia melancarkan, Sunny berkata: "Saya rasa Sonam Kapoor akan menjadi menarik untuk menonton kerana dia terus perjalanan ke negara-negara yang berbeza dan meneroka Walau bagaimanapun, saya mengikuti semua bintang Bollywood di media sosial.. "

Foodpanda Selamatkan Sunny Leone, Dapat Makanan untuk Her


"Apabila ia datang kepada pelakon, saya rasa Ranveer Singh adalah sangat menarik, dia gila, dia adalah menyeronokkan! Beliau mempunyai rasa yang baik fesyen dan, kadang-kadang, dia memakai pakaian yang sendeng juga! Supaya gonna menjadi menghiburkan," tambah beliau .
Sunny Leone tidak lagi! Bekas bintang filem dewasa telah direka Perdana Menteri Narendra Modi dan Salman Khan untuk menjadi personaliti yang paling dicari bagi tahun kelima berturut-turut di India, seperti yang dinyatakan oleh Yahoo! India.

Sunny Leone: Media anyway akan gosip mengenai saya


Salman terus menjadi 'Bigg Boss' mendarat tempat teratas untuk yang paling dicari selebriti lelaki 2016. celeb kedua paling dicari lelaki bukanlah satu lagi Khan tetapi berdiri pelawak dan personaliti TV Kapil Sharma yang diikuti oleh Amitabh Bachchan, Shah Rukh Khan dan Aamir Khan.


The buzz sekitar perkahwinan Bipasha Basu untuk Karan Singh Grover memastikan kedudukannya sebagai selebriti yang kedua paling dicari wanita manakala Deepika Padukonetook slot ketiga, diikuti oleh Katrina Kaif di No 4.

Sunny Leone adalah model yang tidak berguna. sila buang dan masa kita anda dengan mencetak berita beliau. kita-kurangnya peduli tentang dia. Sebaliknya PRNT beberapa lebih lanjut mengenai pembangunan negara oleh kerajaan. Ravindra


Setiap tahun, Yahoo! India mengeluarkan 'Tahun dalam Kajian' yang senarai, yang mendedahkan rakyat, peristiwa dan cerita-cerita yang menarik perhatian kaum India dalam 12 bulan lepas.

saw episod malam tadi, Bollywood bintang Sunny Leonemaking penampilan istimewa pada Bigg Boss 10. Pelakon itu datang untuk menjalankan tugas pencalonan khas di mana peserta dikehendaki membuat video virus dan Sunny terpaksa menghukum nya. Walau bagaimanapun, kelihatan seperti dia tidak bersedia untuk masa janggal yang datang cara beliau.

Selepas tugas penamaan calon apabila Sunny telah melakukan aktiviti yang menyeronokkan berdasarkan filem ikonik Sholay, Manu Punjabi, yang bermain Veeru mendapat terbawa-bawa semasa perbuatan itu dan dipanggil Sunny Leone beliau 'Maal. Bani, yang telah menonton tugas dengan yang lain daripada serumah membantah ia berkata stop memanggil maal beliau. Walau bagaimanapun, Manu malu terus dan sebenarnya berperang dengan Bani. Dia memberitahu dia menjadi tenang dan jika Sunny mempunyai masalah dia sendiri akan beritahu dia. Walaupun Sunny kelihatan susah hati, tetapi memilih untuk tidak bertindak balas. Ini bukan semua, peserta perempuan persembahan Bani, Lopa dan Nitibha juga dilihat menghentam Om Swami untuk menyentuh Sunny sewajarnya. Mereka juga memberi amaran kepadanya untuk berhati-hati pada masa akan datang.
 Ingat bagaimana Sunny Leone telah menyatakan dalam satu wawancara bahawa Aamir Khan akan mungkin tidak pernah mahu bekerja dengan dia? Tutup pada tumit daripada temu bual itu, Aamir mengambil langkah pertama dalam membentuk persahabatan dengan pelakon 'Mastizaade'. Pelakon itu turut menjemput beliau kepada Diwalibash bahawa beliau menjadi tuan rumah pada tahun ini.



Sekarang, dalam apa yang boleh diistilahkan sebagai tanda gula persahabatan, Aamir telah meminjamkan jurulatih bertindak beliau, Prakash Bharadwaj untuk pelakon itu.Mengesahkan berita itu kepada hari, Sunny mendedahkan bagaimana dia telah seharian bekerja dengan jurulatih Aamir dalam usaha untuk mengasah kemahiran lakonannya.


Bagi yang belum tahu, Bharadwaj telah dikaitkan rapat dengan Encik Perfectionist sejak 'Rang De Basanti' dan sebahagiannya bertanggungjawab untuk dekat kepada-Nya yang sempurna dialek Haryanvi dalam filem akan datang beliau, 'Dangal'. Beliau juga telah melatih Katrina Kaif dan Preity Zinta antara lain. Bharadwaj mendedahkan bahawa dia telah bekerja dengan Sunny kepada kemahiran berbahasa Hindi beliau.

NEW DELHI: Pelakon Leone Sunny dan bintang Taapsee Pannu dalam video kesedaran kanser payudara baru saluran media digital Aur Dikhao, yang mengatakan kes kanser payudara akan mengurangkan kepada separuh jika hanya wanita dibayar sebanyak perhatian ke dada mereka sebagai lelaki.


"Jangan malu, jangan segan. Ujian dua minit di rumah boleh menyelamatkan nyawa anda," Leone menjelaskan pada akhir filem pendek beliau, yang bermula dengan klip manusia dari pelbagai lapisan masyarakat cuba untuk berbual dengan wanita, dan bergelut untuk mengelakkan gazes mereka daripada terjerumus ke bawah.

"Enam puluh peratus daripada kes kanser payudara di India dirawat pada peringkat tiga dan Self pemeriksaan empat. Di rumah bermakna pengesanan awal. Ia mengambil masa dua minit," kata beliau.

"Kami wanita perlu sedar badan kita dan tahu bahawa pengesanan adalah lebih baik daripada mengubati," kata Taapsee Pannu dalam satu kenyataan. "Dua minit ujian diri adalah semua yang anda perlu lakukan! Apabila pasukan itu menghampiri saya dengan konsep ini, saya benar-benar untuk itu kerana saya mahu wanita dan lelaki untuk menyedari bahawa kanser payudara boleh dirawat jika dikesan pada peringkat awal," katanya ditambah.


Video di mana Sunny Leone dan Taapsee Pannu muncul adalah sebahagian daripada siri yang lebih besar - dengan #DetectToDefeat hashtag - kira-kira kepentingan mengesan kanser payudara awal.


Filem-filem pendek lain dalam siri ini - ada yang yang mempunyai jalan cerita yang berbeza tetapi yang sama asas mesej - anchor bintang Shibani Dandekar, pelakon Priya Bapatand Divyanka Tripathi, penyanyi Sunidhi Chauhan, ahli politik Shaina NC dan banyak selebriti lain.

Beliau telah memenangi hati dengan lakonan tugas beliau di Bollywood dan kini pelakon Sunny Leone telah mengambil peranan baru dalam kerjayanya, dengan menjadikan penulis. Leone telah menulis sebuah buku berjudul 'Sweet Dreams', yang merangkumi 12 cerpen. Pelakon 'Mastizaade "kata tulisan tidak ada dalam hatinya kepadanya tetapi dia mempunyai idea tertentu, yang pergi tanpa rekod.



"Penulisan tidak ada dalam fikiran saya. Saya berfikir tentang cerita yang berbeza dan idea sepanjang tahun tetapi tiada apa yang saya tulis ke bawah. Ini adalah kali pertama saya telah menulis sesuatu seperti ini. Apabila saya masih muda saya mempunyai diari, ibu saya membacanya, dan yang akhir buku harian itu, "Leone memberitahu PTI dalam temu bual eksklusif. Terletak di dalam sebuah persekitaran India, cerita fiksyen dia kuasa dan bermain wanita merawat sebagai seksual sama dengan lelaki dan juga bercakap mengenai percintaan asas.


Pelakon berusia 34 tahun itu berkata, apabila rumah penerbitan, buku-buku yg meminta korban manusia, datang kepada beliau dengan idea menulis 12 cerita erotik pendek, dia mengambil ia sebagai satu cabaran dan mereka selesai dalam tempoh tiga bulan. "Yg meminta korban manusia datang kepada saya dan mencadangkan idea 12 cerpen dalam genre ini.  Ia adalah satu cabaran peribadi untuk saya dapat melakukannya. Saya mengambil masa tiga bulan untuk menulis mereka. Cerita ini, '7 E', adalah yang paling sukar kerana itu adalah yang pertama, "katanya.



"Oleh itu, ia membawa saya masa untuk memikirkan gaya penulisan ... Kadang-kadang kita terpaksa mendapatkan lurus ke titik kerana ia adalah cerita pendek. Itu adalah mencabar kerana anda tidak mahu untuk bergerak ke hadapan begitu tiba-tiba bahawa pembaca kehilangan trek , "tambah Leone. bintang 'Jism 2' kata cerita-cerita dalam 'Sweet Dreams', kini boleh didapati secara eksklusif di app yg meminta korban manusia, adalah fiksyen dan mempunyai "apa-apa yang di ambil dari 'hidupnya.


Walaupun cerita-cerita bercakap mengenai godaan, Leone memastikan bahawa dia tidak melintasi mana-mana garis yang akan menjadikan pembaca, terutama wanita, merasa tidak selesa. "Saya menulis cerita-cerita ini, dari apa yang saya fikir seorang perempuan akan suka membaca. Bagi saya ia adalah penting apabila seseorang membacanya, khas wanita, mereka tidak perlu merasa jijik atau berkata 'ia adalah terlalu banyak bagi saya untuk mengendalikan'. Saya mahu ia berada dalam zon sedikit romantis. " Cerita-cerita yang akan dikeluarkan setiap malam di 22:00 hingga 3 Mei dan pelakon 'Ragini MMS 2' berasa gementar kerana perjalanan itu telah 'peribadi'. "Sekarang ia akan melepaskan, saya sangat saraf." Selain hakikat bahawa ia merupakan satu cara untuk mendekati peminat, ia adalah satu cabaran untuk melihat jika saya boleh melakukannya, kerana anda mempunyai filem dan lagu-lagu yang akan datang satu demi satu, tetapi ini adalah peribadi. Saya harap mereka menikmatinya.

Dengan 4 juta pengikut di Instagram, Sunny leone mempunyai kipas dipenuhi berikut dalam talian. Untuk menambah kepada ini, Sunny menggunakan perkhidmatan yang dipanggil Voxie untuk menyebarkan beliau mencapai luas di media sosial. Tema mengambil gambar diri sendiri bertajuk pada terkenal lagu Baby Doll beliau dan dipanggil "semua selfies pittal di tetapi voxie sone di". Selepas Amitabh Bacchan dan Priyanka chopra, Sunnly adalah selebriti seterusnya yang mendaftar untuk perkhidmatan mengambil gambar diri sendiri yang bercakap.


Pelakon itu telah melintasi 10.000 suka dan komen dalam satu jam. Beliau mencatatkan bercakap-gambar diri sendiri, ia memanggil voxie - pada Facebook & twitter halaman beliau dan juga untuk menggalakkan keluk beliau. Setelah mengetuk foto, Sunny leone berkata demi semangat menggoda penuh "My voxie saya mempunyai perasaan saya .. anda tahu saya di hadapan keluk .. hahaha" mendapat bermain.

Pelakon Sunny Leone, vegetarian, kata doktor telah memberitahu beliau untuk menjauhkan diri daripada alkohol, produk tenusu dan makanan pedas.
"(Saya) tidak baik dan darah saya perlu disucikan daripada jangkitan dan terdapat terlalu banyak haba dalam badan saya," Sunny, 35, dipaparkan di Twitter. "Jadi, saya minum teh merasa buruk istimewa."
"Sedih pagi doktor perubatan Cina tradisional saya telah memberitahu saya - tiada kafein, alkohol, tiada tenusu, daging (saya veg jadi yang baik) dan tidak ada makanan pedas. 
"Saya percaya dalam perubatan tradisional Cina dan saya rasa cara Allah yang ini memberitahu saya saya bertukar menjadi vegan, tiada alkohol ... Caffeine ... Tiada toksin," katanya.
Sunny telah terakhir dilihat dalam filem "Beiimaan Love", yang diarahkan oleh Rajeev Chaudhari. Filem ini juga dipaparkan Rajniesh Duggall. 
Pengharaman lucah di India mungkin telah ditarik balik sebahagiannya, tetapi itu tidak bermakna pornografi yang tidak boleh semula diharamkan di negara kita.Selepas kerajaan menerima kritikan yang teruk, mereka telah menarik balik larangan sebahagiannya di laman web, sekatan orang-orang yang menunjukkan kepada pornografi kanak-kanak.
Tetapi sebelum berita yang telah dibuat rasmi, siren seksi Bollywood Sunny Leone telah mengeluarkan kata-kata halus melalui tweet beliau dan bahawa adalah terlalu apt. Dia mencatatkan gambar dengan hubby dia Daniel Weber, di mana dia memakai Sando dengan "Seks menjual" yang ditulis di atasnya.
Kedua-dua memiliki sebuah syarikat produksi yang menghasilkan filem dewasa.Sunny bekas kerjaya sebagai bintang lucah berakhir dan kerjaya Bollywood beliau adalah dalam mod penerbangan. Dia tidak bercakap secara terbuka tentang bidang kerjaya beliau sebelum ini tetapi sudah tentu mempunyai sambutan yang halus lagi apt larangan lucah di India!

Bollywood pelakon Sunny Leone, yang melancarkan aplikasi mudah alih sendiri di sini hari ini, berkata beliau akan berminat untuk menonton pelakon Sonam Kapoor dan Ranveer Singh di media sosial dan aplikasi mudah alih.
Ditanya mengenai yang pelakon harus mempunyai aplikasi mudah alih seperti yang dia melancarkan, Sunny berkata: "Saya rasa Sonam Kapoor akan menjadi menarik untuk menonton kerana dia terus perjalanan ke negara-negara yang berbeza dan meneroka Walau bagaimanapun, saya mengikuti semua bintang Bollywood di media sosial. . "
"Apabila ia datang kepada pelakon, saya rasa Ranveer Singh adalah sangat menarik, dia gila, dia adalah menyeronokkan! Beliau mempunyai rasa yang baik fesyen dan, kadang-kadang, dia memakai pakaian yang sendeng juga! Supaya gonna menjadi menghiburkan," tambah beliau . 
Pelakon yang melancarkan aplikasi mudah alih barunya dengan kerjasama berpangkalan di New York permulaan escapex berkata aplikasi itu adalah kedai sehenti untuk semua peminat beliau yang secara langsung boleh berinteraksi dengan beliau dan bertemu dengannya. Ia akan membuka pintu untuk peminat di seluruh dunia beliau untuk mengendalikan media sosial beliau - sama ada Facebook, Instagram, Twitter atau YouTube.
Sunny adalah selebriti pernah India yang pertama untuk mempunyai apa-apa aplikasi - escapex telah menghasilkan aplikasi label putih untuk artis-artis seperti Bob Marley, Wyclef Jean dan 35 selebriti lain.
Sambil menekankan kesan media sosial pada kehidupan pelakon, Sunny berkata: "Sebagai jangka hayat kita kecil, tidak seperti Amitabh Bachchan, Shah Rukh Khan, media sosial adalah salah satu cara yang terbaik untuk membina pengikut kipas dan seseorang boleh menulis sendiri takdir."
Ditanya sama ada terdapat mana-mana spesifikasi diberikan semasa bekerjasama dengan syarikat itu, beliau berkata: "Ya, saya akan mengawal semua maklumat yang akan keluar kepada peminat saya dan sepatutnya tidak ada mana-mana bilik untuk Ranting dalaman!"


Sunny Leone 37 foto pic Sunny Leone

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...