Изградена върху гръбнака на най-големия блог индекса и търсачка в света, Technorati на Къде е Огънят (WTF) изглежда е аномалия, която не се вписва във всеки предубеждения модел. Дали е преди всичко социална новинарски сайт (ALA Reddit / Digg), която се фокусира върху редакционната мощност на всеки потребител? Или това е просто мем-тракер кои групи и свързва теми за търсене на по-дълбоко ниво с Technorati-индексирани блогове?
Моята първоначална експеримент върху WTF е насочена към разкриване на потенциала на WTF като маркетингов / промоционален инструмент, защото никой не е правил толкова подробно досега. Липсата на статистическа информация или анализ на WTF прави роля разбиране WTF в социалните медии / блоговете по-трудно да се различи.
Както обещах в предишния ми пост, тук ми е подробен доклад за WTF. Чаках три дни преди публикуването на този, с цел да се съберат достатъчно данни за анализ. Целта на това е да се провери количеството на трафика, които ще бъдат резултат от това на FrontPage WTF и първото място.
Искам първо да благодаря на всички, които са гласували досега. Вашите гласове са позволили ми отправка да остане на титулната страница за последните няколко дни и ми даде възможност да се учат на въздействието му върху индивидуален блог.
Бях приятно изненадан да се отбележи, че Дейв Sifry, основател и главен изпълнителен директор на Technorati гласува за отправка, както и (Благодаря, Дейв!). Може би това се отразява значението на наличието на повече анализи и информация за това как WTF може да повлияе на всеки отделен блогър или contributer.
Най-отправка съм представен WTF достигна първото място в рамките на днешния Hottest раздел Blurbs и остана там в продължение на цели три дни, докато се редуват между второ и трето място заедно с няколко други, представени Blurbs, когато те бяха гласувани, както добре.
В момента, отправка е получил 41 гласа общо като от този момент и все още е на първото място.
Аз бях събира всички данни за трафика за последните три дни и са писали този малък доклад за моите констатации. Сигурен съм, че въпросът на ума на всеки е колко трафик идва от престоя си на титулната страница на WTF и първите три позиции за последните 3 дни.
Друг възможен въпрос е от значение: Дали Technorati WTF социален уебсайт, трябва да използвате за насърчаване на вашия блог и съдържание?
Моят отговор на този въпрос е прост да. Technorati WTF е социален инструмент, който трябва да проучи дали се интересувате от получаване на повече излагане на вашия блог. Причините, поради които казваха така са посочени в тази статия, така че, моля, прочетете за повече информация.
Разкриване на потенциала на WTF: Въпросите за ползваемост и растеж
А коментатор в предишния ми пост предполага, че разкрива подробности за трафика и насърчаване на други да се кача на титулната страница на WTF ще доведе до отрицателна реакция, главно под формата на пренаселеността на WTF, тежка конкуренция и спад в качеството на съдържанието отправка.
Може би така. Аз ще очаквам, че някои блогъри след четене този пост ще започнат да използват WTF има маркетингов инструмент за насърчаване на техните блогове. Това наистина ще засили конкуренцията, което го прави по-претъпкан с възможно съдържание боклуци, което е резултат от гласуване тълпа.
Self-промоция е добре по мое мнение, най-дълго, колкото ви предложи уникално съдържание по конкретна тема и добавете към дискусията. пост Дейв Sifry по WTF дава пример на Blurbs можете да напишете:
Можете да напишете WTF по всяка тема, че някой ще търси, и предоставя информация и ресурси, за да ги около тази тема или предмет. Така че, може да искате да напишете WTF за себе си или имената на приятелите си, или вашата компания (или може би дори си конкуренция!)
Дейв също е доста ясно по въпросите на гласуване събиране:
Ако мислите, че сте се погрижили по-добро обяснение от това, което се показва в горната част на Technorati резултата при търсене на срок, не се безпокойте, просто отидете и напишете своето собствено, и да получите вашите приятели да гласуват за него. Когато пишете нещо велико, кажете на приятелите си, за да отидат и да гласуват за него .. и система за гласуване ще се погрижи за останалото.
Моята цел в публикуването на този мини-доклад е в крайна сметка да се насърчи по-дискусия за целите на WTF и също повече използване на WTF да споделят качествена информация по различни теми.
За повечето блогъри, доказателство за способността WTF за изпращане на трафик е утвърждаване на своята полезност като социален сайт. Ако никога не сте използвали WTF Technorati преди, този доклад вероятно ще ви даде някаква причина, за да започне днес.
Поглед към статистическите данни за трафика
Според Google Analytics, че съм получила 425 посетители в участъка на три дни да бъде в горната или втори и трети места в горещите раздел Blurbs WTF е. Най-отправка беше представена на неделя, 01 апр и получи около 18 посетители в час, след като бе избран за първото място на WTF.
На следващия ден, той получи повече гласове, както и 160 посетители, преди да се забавя до 140 във вторник и 107 в сряда. Въпреки това, статията продължава да остане в горната част на WTF и аз трябва да се очаква подобен поток от посетители за днес и в петък.
Както можете да ясно кажа, трафикът е слаб от гледна точка на стандартите на други социални сайтове като Digg или Reddit. Имайте предвид, че Blurbs на други популярни теми може да направи много по-добре, но предполагам, че спокойно можем да приемем, че това трябва да бъде минимално количество трафик ще получите от е на титулната страница на WTF.
Допълнителната полза от използването на WTF е, че вие ще получите отлична позиция на върха на Technorati страниците с резултати от търсенето. Например, ако го направите търсене за "Technorati", ще видите, че ми WTF отправка показва точно на върха, защото той е събрал най-голям брой гласове сред всички други Blurbs.
Това може да донесе дългосрочно движение, ако темата е доста популярен. Мога да си представя, че теми като Парис Хилтън или American Idol ще имат много по-големи обеми от търсенето.
Наблюдения върху естеството на трафика от WTF
- Посетителите се състоят от блогъри . Това е номер едно място за WTF Technorati му. За разлика от други социални мрежи, хората, които посещават вашия блог е много вероятно да бъде блогъри, вместо на вашия случайни уеб сърфист.
- Traffic идва в постоянен поток . Не е прилив на посетители на уебсайта си и Аз специално като факта, че броят на посетителите не изглежда да се носят над педя от няколко hours.I've е получавал посетители от WTF откакто съм представен ми отправка и тя изглежда като тя ще продължи толкова дълго, колкото отправка остава на първа страница.
Как трафик от WTF възползват моя блог или уеб сайт?
Най-привидна и очевидната полза от посетители от WTF е фактът, че те са много вероятно да бъде блогъри, което означава, че:
- Вашият абонат / четец база ще се увеличи . Виждал съм покачване на фуражни абонати в последните три дни. Въпреки, че аз не мога да потвърдя, че голямата част от него се дължи на посетители от WTF, аз съм много сигурен, че има нещо общо с it.Bloggers се хранят грамотни и са склонни да се абонирате лесно, когато са представени със съдържание те харесва.
- Тя може да генерира входящи мастила към вашия сайт.Блогърите са част от linkerati, група физически лица, които са уеб-разбирам и линк-friendly.I've получил само две входящи връзки за моя отправка но това е може би, защото темата не може да бъде интересна за всички. Аз съм сигурен, интригуващо поп културата, технологични и политически теми може да са по-ефективни.
Как мога да се кача на титулната страница на Technorati WTF?
WTF оперира чрез система за гласуване, която обозначава Blurbs толкова популярен, или гореща според както на свежестта и броя на гласовете. Тези фактори се гарантира, че Blurbs постепенно ще падне на първа страница, след като тя спира са подадени получават гласове и повече Blurbs.
Получаване на титулната страница на Technorati WTF е сравнително лесно. Да започнем, като погледнете в някои от характеристиките на титулната страница на Technorati WTF:
- Липса на други WTF изявления . Изглежда, че няма да бъде много членове Technorati активно използващи WTF и аз съм виждал само няколко нови твърдения, които двубой за позицията на титулната страница. Повечето от тях получи от 5 до 12 гласа и остана на титулната страница редом ми отправка.
- Longetivity . Връзки могат да останат на първото място или първа страница в продължение на няколко дни, докато тя получава малък брой гласове, всеки ден. След получаване на титулната страница, от 2 до 5 гласа на ден ще се гарантира, че вашата отправка продължава да поддържа или да се подобри позицията си.
- Лесно как да бъдете включени : Това всъщност е много лесно да се получи на страницата за WTF предната. Приблизително 5 бързи вота след вашата отправка са публикувани лесно ще стигнем до първото място, и ще трябва около 14 вота през следващия ден, за да се удари в първото място.
- Гласували са абсолютни : За разлика от Digg, си отправка не може да бъде погребан и вашият глас се брои за вечни времена. Не е нужно шанса да unvote конкретна история и поведението на групата от други членове не могат да повлияят на вашата позиция. Това гарантира, че гласовете са най-решаващият фактор, когато става дума да е на титулната страница на WTF.
- Потребителски профили не са от значение . Това няма значение, ако сте потребител на енергия, който е представен много Blurbs с високи гласове. Всеки глас ще се брои като положителна препоръка, която го тласка към върха. Няма абсолютно никаква връзка или връзка между потребителски профили и отправка гласуване или подаване на енергия.
- Липсата на взаимодействие с потребителя . Няма никаква възможност за "приятел" на други потребители Technorati или да ги изпращате лични съобщения, нито пък има способността да се коментира по-отправка. По същия начин, няма начин за лесно проследяване на истории, представени от конкретни потребители WTF въпреки че има възможност да се абонирате за тяхното WTF RSS емисии. Това означава, че вот събиране трябва да бъде направено чрез алтернативни средства като публикувайте искания, IM или електронна поща.
- Свежест въпроси . Както се вижда от следната скрийншота, Blurbs с вота по-малки от моята все още могат да стигнат до първото място. Аз съм се предположи, че новостта на Blurbs, така и потребителски гласове са фактор при определяне на най-горещите отправка за деня.За да остане в първото място, ще трябва прясно вота ежедневието.
Разбира се, всички тези фактори може да се променят още веднъж блогъри започват да използват Technorati WTF. Въпреки това, основният принцип остава същата: имате нужда от гласове и нищо друго да се стигне до титулната страница.
Стъпки да вземат ..
- След като публикува конкретна публикация по тема, създайте WTF отправка.
- Върнете се към вашия пост и поставете линк към отправка на WTF и помолете вашите читатели да гласуват за него.
- Имейл / IM други блогъри, които познавате, и ги помолете да гласуват за вашата история.
- Насърчавайте колеги блогъри или приятели, за да се абонирате за вашата WTF храна за бъдещите истории.
Мисля, че открих нов и все още "не е замърсена" социална услуга.
второ: Съдържание, което е полезно за някои, но като цяло банално
третото: Внимателно маскирани обяви
четвърта: Спам
Веднага след като популярността причинява изявления да reache на 3-ти или 4-ти етап, социалния сайт започва пускането блокади до получаване на вашето съдържание изброени / предно пейджъра. Ако WTF става популярен, очаквам същото, въпреки че нещо ми казва, че никога няма да станат толкова популярни.
Това е тъжно, но вярно ... това е причината, аз казах " все още не е замърсена"
Много интересна идея.
I са били получаване на някои нови трафик, който се търси това, което съм писал за! Аз също посочи на това мнение за моите читатели да се провери :)