Free Money

Loading...

понедельник, 31 августа 2009 г.

Tanulás a társadalmi potenciál Technorati a WTF: A statisztikai elemzés és következtetések


Épül a gerincét a legnagyobb blog index és a kereső a világon, Technorati a Hol van a tűz (WTF), úgy tűnik, hogy egy anomália, amely nem illik bele semmilyen előre kialakított modell. Ez elsősorban a szociális hírportál (ala Reddit / Digg) arra összpontosít, hogy az egyes felhasználók szerkesztői teljesítmény? Vagy ez csak egy mém-tracker, amely csoportok és összeköti keresési témák mélyebb szinten Technorati-indexelt blogok?
A kezdeti kísérlet WTF volt, igyekezett feltárni a lehetséges WTF, mint egy marketing / promóciós eszköz, mert soha senki nem tette meg részletesen mostanáig. A hiányzó statisztikai adatok vagy elemzések WTF teszi megértés WTF szerepe a szociális média / blogolás nehezebb észrevenni.
Ahogy ígértem az előző poszt, itt a részletes jelentést WTF. Vártam előtt három nappal közzéteszi ezt annak érdekében, hogy gyűjtsön elegendő adatot az elemzéshez. A cél ennek a célja, hogy megvizsgálja a forgalom értékét, amelyek abból fakadnak, hogy a WTF által főoldalon és első helyet.
Azt akarom, hogy először köszönetet mondani mindenkinek, aki szavazott eddig. A szavazatokat hagyjuk én fülszöveg maradni a címlapon az elmúlt néhány nap, és adott nekem egy esélyt, hogy tanulmányozza annak hatása az egyén blog.
Én kellemesen meglepve tapasztalta, hogy Dave Sifry, alapítója és vezérigazgatója Technorati szavazott a beszéd is (Köszi, Dave!). Talán ez tükrözi annak fontosságát, hogy további elemzés és tájékoztatás arról, hogyan WTF befolyásolhatja egyes blogger vagy contributer.
A fülszöveg, amit benyújtott WTF elérte a Top folt a mai legforróbb Blurbs részt, és ott is maradt három napig, amíg felváltva második és harmadik helyen mellett számos más benyújtott blurbs mikor szavaztak fel is.
Jelenleg a fülszöveg kapott 41 szavazatokat, mint ebben a pillanatban, és még mindig az első helyet.
Már összegyűjtötte a forgalmi adatokat az elmúlt három napban, és írtam ezt a kis jelentés Az eredményeim. Biztos vagyok benne, a kérdés mindenki fejében az, hogy mennyi a forgalom származott tartózkodik a WTF főoldalon és első három helyet az elmúlt 3 napban.
Egy másik lehetséges kérdés fontossága: A Technorati WTF szociális honlapon kell használni, hogy támogassák a blog és a tartalom?
A válaszom erre egy egyszerű igen. Technorati WTF egy társadalmi eszköz, amire fel kell tárnia, ha érdekli, hogy minél több expozíció a blog. Saját oka, hogy ezt mondom szerepelnek ebben a cikkben, ezért kérjük, olvassa el a további információkat.
Feltárása potenciál WTF: kérdései használhatóság és a növekedés
A magyarázat az én előző post azt javasolta, hogy felfedi a forgalom adatait és mások bátorítása, a WTF címlapon vezet negatív hatásait, elsősorban a formájában a túlzsúfoltság a WTF, nehéz verseny és egy csepp tartalom fülszöveg minőség.
Talán így van. Azt várnánk, hogy néhány blogger elolvasása után ezt a bejegyzést kezdi használni WTF egy marketing eszköz, amelyek elősegítik azok a blogok. Ez valóban fokozza a versenyt, ami még inkább zsúfolt lehetséges szemét tartalmát eredő mob szavazás.
Önreklámozás finom véleményem az, amíg az Ön által kínált egyedi tartalmat egy adott témában, és hozzá a vitát. Dave Sifry bejegyzése a WTF példát mutat a blurbs írhatunk:
Írhatsz egy WTF bármilyen témáról, hogy valaki keresni, és információkkal és eszközökkel nekik erről a témáról, vagy a témában. Tehát érdemes levelet WTF magáról vagy a barátok neveit, vagy a cég (vagy talán még a verseny!)
Dave is elég konkrét a kérdések szavazás gyűjtése:
Ha úgy gondolja, hogy van egy jobb magyarázat, mint az, amely megjelenik a tetején Technorati találatokat kifejezést, nem gond, csak megy, és írni a saját, és kap a barátaidat, hogy szavazzanak rá. Amikor írsz valami nagy, mondd el a barátaidnak, hogy menjen, és szavazzanak rá .. és a választási rendszer gondoskodik a többiről.
Célom közzéteszi ezt a mini-jelentés, hogy végül hogy több vita céljából WTF és több használat WTF megosztani minőségi információt a különböző témákban.
A legtöbb blogger, bizonyítéka WTF azon képességét, hogy küldjön forgalom érvényesítése annak ér, mint egy szociális website. Ha még soha nem használt Technorati a WTF előtt, ez a jelentés valószínűleg kapsz valamilyen okból indul ma.
Pillantás a forgalmi statisztikák
Szerint a Google Analytics, kaptam 425 látogató a span három napon, hogy a csúcson vagy a második és a harmadik foltok WTF legforróbb Blurbs részben. A beszéd-én nyújtotta be vasárnap, április 1 és kapott mintegy 18 látogató egy órával azután, hogy megszavazták, hogy az első helyet a WTF.
A következő napon, hogy több szavazatot kapott, valamint 160 látogató előtt lassul 140 kedden és szerdán 107. A cikk azonban továbbra marad a tetején WTF és várnám hasonló áramlását látogatók ma és pénteken.
Ahogy már világosan kiderült, a forgalom csenevész a normák más közösségi oldalakon, mint a Digg, vagy vöröses. Vegye figyelembe, hogy blurbs más népszerű téma lehet csinálni sokkal jobb, de azt hiszem, nyugodtan feltételezhetjük, hogy ez legyen a minimális mennyiségű forgalmat kapsz attól a WTF főoldalon.
A további előnye a WTF az, hogy kapsz kiváló helyzetben tetején Technorati a találati oldalakon. Például ha csinálsz egy keresést "Technorati", látni fogod, hogy a WTF fülszöveg felbukkan jobb a tetején, mert gyűjtötte össze a legtöbb szavazatot az összes többi blurbs.
Ez hozhat hosszú távú közlekedési, ha a téma meglehetősen népszerű. El tudom képzelni, hogy olyan témák, mint  Paris Hilton  vagy  American Idol  lesz sokkal nagyobb a keresési mennyiségeket.
Észrevételek a természete származó forgalom WTF
  • A látogatók áll Bloggerek . Ez a szám egy pont, Technorati a WTF.Eltérően más szociális hálózatok az ember látogatta meg a blog nagyon valószínű, hogy a bloggerek ahelyett, hogy a hétköznapi internetes szörfös.
  • Jön a forgalom egyenletes sebességgel . Nincs túlfeszültség látogató a honlapon, és én különösen, mint az a tény, hogy a látogatók száma nem látszik a használat során kopik a span néhány hours.I've kaptak látogatók WTF amióta csak én benyújtott fülszöveg és úgy tűnik, mint azt addig folytatódik, amíg a beszéd marad az első oldalon.
Hogyan forgalmat a WTF előnyös blogomban vagy weboldal?
A legnagyobb látszólagos és látszólagos előny érkező látogatók WTF az a tény, hogy nagyon valószínű, hogy a bloggerek, ami azt jelenti, hogy:
  • Az előfizetői / olvasó bázis növeli  . Láttam a növekvő takarmány-előfizetők az elmúlt három napban. Bár nem tudom megerősíteni, hogy a legtöbb volt köszönhető, hogy a látogatókat WTF, én is nagyon biztos volt valami köze it.Bloggers vannak takarmány-értő, valószínűleg feliratkozás esetén könnyen bemutatva tartalmat akarnak.
  • Lehet generálni bejövő tinták  a honlapon. Bloggerek része a linkerati, magánszemélyek egy csoportja, amelyek a web-értő, link-friendly.I've csak kapott két bejövő linkek az én beszéd, de ez valószínűleg azért, mert a téma nem lesz mindenki számára érdekes. Biztos vagyok benne, érdekes popkultúra tech vagy politikai témák talán jobban teljesítenek.
Hogyan jutok a Technorati WTF címlapon?
WTF keresztül működik szavazási rendszer, amely megjelöli blurbs népszerű vagy forró szerint mind a frissesség és a szavazatok számát. Ezek a tényezők biztosítják, hogy blurbs fokozatosan leesik az első oldalon, miután már nem kap szavazatot, és több blurbs benyújtásakor.
Egyre a Technorati WTF címlapon viszonylag egyszerű. Kezdjük azzal, nézi néhány jellemzője a Technorati WTF címlapon:
  • Hiánya más WTF beadványok . Ott nem úgy tűnik, hogy sok Technorati tagjai aktívan használja WTF és eddig csak néhány új beadványok, amelyek a lovagi torna a pozíció a címlapon. Legtöbbjük kapott 5-12 szavazattal maradt a címlapon mellett én fülszöveg.
  • Longetivity . Linkek maradhat az első helyről vagy címlapon napokig, amíg meg nem kapja a kis számú szavazatot mindennapi. Miután egyre a címlapon, 2-5 szavazattal naponta biztosítani fogja, hogy a beszéd továbbra is fenntartja, illetve javítja pozícióját.
  • Egyszerű megjelenítés : Ez valójában nagyon könnyű, hogy a WTF címlapon. Körülbelül 5 gyors szavazat után fülszöveg már megjelent könnyen kap, hogy az első helyet, és akkor kell mintegy 14 szavazattal a következő napon, hogy elérje az első helyet.
  • Szavazatok abszolút : ellentétben a Digg, a beszéd nem lehet eltemetve, és a szavazás számít örökre. Nem kell a lehetőséget, hogy egy adott unvote történet és csoportos viselkedés a többi tag nem tudja befolyásolni a pozícióját. Ez biztosítja, hogy a szavazatok a végső döntő tényező, ha van szó, hogy a WTF főoldalon.
  • A felhasználói profilok nem számít . Nem számít, ha egy gyakorlott felhasználó, aki benyújtott számos blurbs nagy szavazat. Minden szavazás számít pozitív ajánlást, amely tolja felfelé. Egyáltalán nincs összefüggés vagy kapcsolat a felhasználói profilok és fülszöveg szavazás, illetve benyújtásának teljesítmény.
  • Hiányzó felhasználói interakció . Nincs lehetőség, hogy a "barát" más Technorati felhasználó, vagy küldje el privát üzeneteket, és nem létezik a képesség, hogy véleményezzék a beszéd. Hasonlóképpen, nincs módja annak, hogy könnyen nyomon követheti a történetek által benyújtott konkrét WTF felhasználók bár ott van a lehetőség a előfizető a WTF RSS feed. Ez azt jelenti, hogy szavazás összejövetel kell tenni alternatív eszközökkel, mint a poszt kéréseket, IM, vagy e-mailben.
  • Frissesség kérdésekben . Amint azt az alábbi képen, blurbs szavazatok kisebb, mint az enyém is elérheti az első helyet. Feltételezem, hogy az újdonság mind blurbs és a felhasználói szavazatok egy tényező, amely meghatározza a legmelegebb fülszöveg a nap. Ahhoz, hogy továbbra is az első helyet, akkor meg kell friss szavazat mindennapi.
Természetesen mindezeket a tényezőket megváltoztathatja mégegyszer bloggerek elkezdi használni Technorati WTF. Mindazonáltal az alapvető elv ugyanaz marad: meg kell szavazat, és semmi mást, hogy a főoldalon.
Lépésekről ..
  1. Miután megjelent egy adott bejegyzést egy témát, hozzon létre egy WTF beszéd.
  2. Menj vissza a helyére, és helyezzen be egy linket a WTF fülszöveg és kérdezze meg az olvasók, hogy szavazzanak rá.
  3. E-mail / IM más bloggerek tud, és kérje meg őket, hogy szavazzanak a történetet.
  4. Ösztönözni fiú bloggerek vagy barát feliratkozni a WTF takarmány későbbi történet.
Ez a négy lépést elegendő kell legyen ahhoz, hogy biztosítsa a fülszöveg eléri az első oldalon. Egyre rendszeres szavazattal a következő néhány napban függ erőssége a közönség és a vontatási kap több mint a WTF.
19 Comments - Oszd meg gondolataid
  • Francesco mapelli az április 5, 2007
    Grat bejegyzést Maki!
    Azt hiszem, felfedezett egy új és még "nem szennyezett" szociális szolgáltatást.
    Szép munka!
  • Anita április 5, 2007
    Francesco - nem szennyezett mostanáig! Amint az emberek megtanulják az új módja annak, hogy önálló elősegítése, hogy a csatorna lassan telítődik:
    1.: Minőségi tartalom, mint például ez a
    2.: tartalom, amely hasznos néhány, de általában banális
    3. Óvatosan maszkos hirdetések
    4.: Spam
    Amint a népszerűsége miatt beadvány reache a 3. vagy 4. szakaszában, a közösségi oldal indul szállt blokádok a szerzés a tartalmat felsorolt / front-oldalas. Ha WTF lesz népszerű, elvárom ugyanaz, bár valami azt súgja, hogy soha nem fog válni, hogy a népszerű.
    Miért? Mivel Technorati még nem ütött a törvény együtt hálózat érzékenységet. Az egész rendszer lassú, még WTF. Google Blog Search büdös, mint a Technorati-é, de ma már egyre népszerűbb, mert azonnali eredményeket ... ellentétben a Technorati által, ahol néha várjon 20 másodpercet, csak hogy azt mondta a helyszínen van problémája.
  • Francesco mapelli az április 6, 2007
    Anita,
    ez szomorú, de igaz ... ez az oka, hogy azt mondta: " Még mindig  nem szennyezett"
    Megvan a határon ujjainkat, és reméljük, wtf nem lesz túl népszerű ... kisebb a közösségi oldalak sokkal használhatóbb és jobb minőségű, mint a nagyok ...
  • shokthx az április 6, 2007
    Ez az első, amit hallottam WTF. Találom a helyén egy kicsit nehéz navigálni valamilyen okból.
    Nagyon érdekes ötlet.
  • Maki on 6 április 2007
    Anita,
    Osztom a problémákat, valamint .. én már a következő WTF szorosan egy darabig, és észrevette, hogy a WTF admin csapat nem eltávolítani spam blurbs elég gyorsan.
    A fő gond az, hogy a bloggerek nagy olvasó bázisok kihasználja az abszolút szavazati sematikus tartása a fülszöveg következetesen tetején WTF .. Azt hiszem, jó lenne, hogy több fajta a címlapon.
    Skokthx .. nem te vagy az első, aki azt mondta, hogy ez az első alkalom, hogy nem is hallott arról, WTF
  • Roberto Alamos Moreno április 6, 2007
    Nagy elemzés Maki, kösz osztja meg velünk. Úgy gondolom, hogy most már világos, hogy WTF nem tud versenyezni a digg vagy reddit mert az összeg a forgalom generál minimális, egy meghatározott blogger, de érdekes lehet egy új blog vagy website, hogy promóciós ott csak azért, hogy ezeket a 100+ napi új látogatók.
  • John Loch on 6 április 2007
    Szép üzenet Maki.
    Kíváncsi vagyok, hogy miért ők dont zavarja a CAPTCHA mégis. Legyen ez a szavazás vagy a feliratkozás. Lehet, hogy még mindig várnak arra, hogy a "kritikus tömeget".
    De amíg ők, Technorati megbízhatóságát a feltűnően sérüljön. Úgy tűnik, a szociális területek lehet desztillált, hogy egy kifejezés a tárgy népszerűsége, és ahogy látom, ez túl könnyű kompromisszumot, hogy az eljárás során Technorati.
    A WTF szavazási folyamat (függetlenül attól, hogy a szavazási egység jön létre), véleményem szerint egy fantasztikus módja annak, hogy az intézkedés népszerűségét. Ez önmagában is a hatékonyság, ahol visszaélés felderítése tekintetében.
    Ismét egy csodálatos posta, és megéri az erőfeszítést adott a minősége a forgalom, hogy látta-re WTF.
  • digitalnomad az április 6, 2007
    Köszi a frissítést a teszt. Érdekes lesz látni, ahol ez megy, észrevételek alapján.
    Anita úgy tűnik, hogy van egy fogantyú ezt. Gyanítom, hogy az elkövetkező néhány napban fogjuk látni sok embert küld üzenetet "WTF".
  • Lilly április 6, 2007
    Azt hiszem, van néhány, a legjobb állások indepth információ, amit találtam még!
  • Antony Berkman on 7 április 2007
    Maki,
    Érdekes dolog.
    Mi enhancments tudták bevezetni, ami WTF több, mint egy blogger játszótér, ahol a játék lényege, hogy a tetején a lista?
  • Garrett Albright on 8 április 2007
    Hmma € | Nézd meg ezt a WTF fülszöveg a Big 3 keresők bejelenti, hogy támogatják a rel = "követni". Biztos vagyok benne, hogy ez a BS, mert nem találok olyan hírek, hogy bárhol és nofollow nem része XFN a szerző azt mondja, hogy az, de még mindig ez sikerült tíz szavazattal eddig. Nincs link a cikkben, bár, így nem tűnik spamâ € | Milyen furcsa.
    Különben is, én már kísérletezett WTFs is, hiszen Maki első poszt. Először tettem egy a TRS-80 Model 100, egy linket egy cikket a saját blog róla (persze), de aztán rájöttem, hogy ez valószínűleg túl konkrét a téma, hogy valaki keresni. Így próbáltam HD DVD és Blu-ray, és miután látta "art" az "Ezek a témák szükség WTFs!" Oszlopban, csináltam egy félig komoly egyet a témában. Nem volt igazi észrevehető bump forgalmat a Technorati mivel én írtam ezeket, de azt hiszem, minden kicsit segít.
  • digitalnomad on 8 április 2007
    Köszönöm a frissítéseket. Folyamatosan, hogy jönnek.
  • Maki on április 9, 2007
    Maki,
    Érdekes dolog.
    Mi enhancments tudták bemutatni, ami több mint egy WTF bloggerâ € ™ s játszótér, ahol a játék lényege, hogy a tetején a lista?
    Antony, Technorati alakulhat megjegyzést rendszer, amely lehetővé teszi, hogy a szavazók és a bloggerek, hogy kölcsönhatásba lépnek egymással.Hosszának növelése a címlapon, hogy több bejegyzés is kialakulhat sokféleség információk megosztását.
    Azt hiszem, akkor ez egy "játék", de a végső hangsúlyt az a tény, hogy a bloggerek adnak szerkesztői képesek meghatározni, hírek és befolyásolni Technorati találati oldalon listáját.
    A fejlesztés a szavazási mechanizmusok elkerülhetetlenül vezet csoport alapú stratégiákat és a verseny, és ez elkerülhetetlen hatása decentralizáció közösségi oldalakon, mint a WTF, Reddit és a Digg.
    Valamilyen módon, WTF nem alakulhat ki ezen túl azonban biztató több felhasználó, és lehetővé teszi több interakció valószínűleg meghosszabbítja WTF összpontosít, mint pusztán a szavazási és rangsorolása.
    @Padlásszoba
    Akkor feltétlenül szükség van, hogy néhány barátot, hogy mag a cikket, vagy máshol lesz elveszett a vadonban. A 10 szavazat a XFN darab talán eljött a barátok a blurber.
    AGLOCO spam is kezd megjelenni a WTF is köszönhető, hogy csoportos szavazás ..
  • A konstruktivista on május 3, 2007
    Szeretném azt mondani, ez inspirált, hogy hadat Technorati, de én csak a fáradságot kattintva ez a mai. Ez valójában a csalódottság WTF és az a tény, hogy egyes vallási aki bírálta Technorati, és ígéretet tett, hogy soha nem olvassa el újra tette a # 1 keresés a közelmúltban, hogy volt a kezdeti inspirációt a post.
  • Bobby Revell on augusztus 19, 2007
    Nagy post. Az első WTF már # 1 8 napig egyenes és 123 szavazattal. Tettem szert 21 új előfizetők, mivel én írtam. Úgy vélem, hogy könnyebb, mint a Digg és a könnyebb számomra, hogy a szavazók úgy tudom, egy csomó ember a Technorati.
    Én már, hogy néhány új forgalmi, hogy keres, amit írtam! Azt is hangsúlyozta, hogy ezt a bejegyzést olvasóim, hogy nézd meg :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Loading...