Կառուցվել է ողնաշարն խոշորագույն բլոգ ցուցանիշից եւ որոնողական է աշխարհում, Technorati, որտեղ է կրակի (WTF) Թվում է, թե անոմալիա է, որ չի տեղավորվում որեւէ կանխակալ մոդելը. Արդյոք դա հիմնականում սոցիալական լրատվական կայքը (ala Reddit / Digg), որը կենտրոնանում է յուրաքանչյուր օգտագործողի խմբագրական իշխանության Կամ դա պարզապես meme-բուքսիր, որը խմբերը եւ կապում որոնման թեմաները է խոր մակարդակի հետ Technorati-ինդեքսավորվում բլոգներում:
Իմ նախնական փորձը WTF ուղղված էր բացահայտման ներուժը WTF որպես մարքեթինգային / գովազդային գործիք, քանի որ ոչ ոք երբեւէ արել, որպեսզի մանրամասնորեն մինչեւ հիմա. Բացակայությունը վիճակագրական տեղեկատվություն կամ վերլուծություններ WTF դարձնում կհասկանանք, թե WTF դերը սոցիալական մեդիայում / բլոգերներ դժվար է տարբերել.
Քանի որ խոստացել է իմ նախորդ գրառումը, ահա իմ հանգամանալից զեկույցը WTF: Ես սպասեցի երեք օր առաջ հրապարակել է այս, որպեսզի հավաքել բավարար տվյալների վերլուծության համար: Նպատակն այս է ուսումնասիրել գումարը երթեւեկության է, որ արդյունքում լինելու է WTF ի լրագրային եւ սկիզբ տեղում:
Ես ուզում եմ առաջին հերթին ասել շնորհակալություն բոլոր նրանց, ովքեր կողմ են քվեարկել մինչ օրս. Ձեր ձայների թույլ են տվել իմ blurb է մնալ լրագրային համար վերջին մի քանի օրերի ընթացքում, եւ ինձ հնարավորություն է ուսումնասիրել իր ազդեցությունը կունենա անհատական բլոգում:
Ես հաճելիորեն զարմացած է նշել, որ Dave Sifry, հիմնադիր եւ գլխավոր գործադիր տնօրեն Technorati քվեարկել է մեջբերում, ինչպես նաեւ (Thanks Դեյվ): Թերեւս, դա արտացոլում է ունենալու կարեւորությունը ավելի վերլուծություն եւ տեղեկատվություն, թե ինչպես WTF կարող է ազդել յուրաքանչյուր բլոգեր կամ contributer:
The blurb Ես ներկայացրել է WTF հասել է գլխավորել տակ այսօրվա ամենաշոգ blurbs բաժնի եւ այնտեղ մնացի երեք ամբողջ օր է, իսկ ընդմիջվող միջեւ երկրորդ եւ երրորդ տեղը կողքին, մի շարք այլ ներկայացվող blurbs, երբ նրանք քվեարկել են, ինչպես նաեւ.
Ներկայում blurb ստացել 41 ձայն ընդհանուր, ինչպես նաեւ այս պահին, եւ դեռ գլխավորել.
Ես հավաքել բոլոր երթեւեկության տվյալներ վերջին երեք օրերի ընթացքում ես գրել այս փոքրիկ զեկույց իմ արդյունքների: Ես վստահ եմ, որ այդ հարցը բոլորի մտքում այն է, թե որքան երթեւեկությունը եկել է մնում է WTF լրագրային եւ բարձրաստիճան երեք տեղերի համար վերջին 3 օրվա ընթացքում:
Մեկ այլ հնարավոր հարցը նշանակություն Արդյոք Technorati WTF սոցիալական կայքը, դուք պետք է օգտագործել խթանել ձեր սեփական օրագիրը ու բովանդակությունը:
Իմ պատասխանն է սա պարզ, այո: Technorati WTF է սոցիալական գործիք պետք է ուսումնասիրել, եթե դուք հետաքրքրված ստանալու ավելի շատ ծանոթացնում Ձեր բլոգում. Իմ պատճառները, ասելով, ուստի նշված են սույն հոդվածի, ուստի խնդրում ենք կարդալ լրացուցիչ տեղեկությունների համար:
Բացահայտելով ներուժի WTF ՀԱՐՑԵՐ հարմարավետություն եւ աճի
A Commenter իմ նախորդ գրառումը առաջարկել է, որ բացահայտում է երթեւեկության մանրամասները եւ խրախուսելով ուրիշներին ստանալ է WTF լրագրային կհանգեցնի բացասական հետեւանքները, հիմնականում ձեւով գերծանրաբեռնվածությունը WTF, ծանր մրցակցության եւ մի կաթիլ բովանդակության մեջբերում որակի.
Թերեւս այդպես է: Ես ակնկալում եմ, որ որոշ բլոգերներ հետո կարդալով այս գրառումը կսկսի օգտագործել WTF ունի մարքեթինգային գործիք է նպաստել իրենց բլոգները: Դա իսկապես ակտիվացնել մրցակցությունը, դարձնելով այն ավելի մարդաշատ է հնարավոր junk բովանդակություն, որը հանգեցնում է ամբոխների քվեարկությանը:
Self-խթանումը տուգանքով, իմ կարծիքով, ժամը ժամանակ, քանի դեռ դուք կարող եք առաջարկել յուրահատուկ բովանդակությունը կոնկրետ թեմայով եւ ավելացնել քննարկմանը: Dave Sifry պաշտոնը վերաբերյալ WTF տալիս է օրինակ blurbs Դուք կարող եք գրել:
Դուք կարող եք գրել WTF ցանկացած թեմայով, որ որեւէ մեկը կարող է փնտրելու, եւ տրամադրել տեղեկատվություն եւ ռեսուրսները նրանց այդ թեմայի կամ առարկայի: Այնպես որ, դուք կարող եք գրել WTF մասին Ձեր կամ Ձեր ընկերների անուններով, կամ Ձեր ընկերության (կամ գուցե նույնիսկ ձեր մրցակցության!)
Dave է նաեւ բավականին բացահայտ հարցերում ձայների հավաքի:
Եթե դուք կարծում եք, որ դուք ունեք մի լավ բացատրել, քան այն մեկը, որը ցույց է տալիս մինչեւ գագաթին Կեցցե Մի բան է գնում ժամկետով, առանց անհանգստություններից, պարզապես գնալ եւ գրեք ձեր սեփական, եւ ստացեք ձեր ընկերներին քվեարկել դրա համար: Երբ եք գրել ինչ - որ բան շատ, ասեք ձեր ընկերներին գնալ եւ քվեարկել դրա համար .. եւ քվեարկությունը համակարգը կլինի հոգ տանել մնացած.
Իմ նպատակն է, հրապարակել է այս մինի-զեկույցը պետք է, ի վերջո, խրախուսելու ավելի քննարկում նպատակով WTF եւ նաեւ ավելի օգտագործումը WTF է կիսել որակյալ տեղեկատվություն է մի շարք թեմաների:
Մեծամասնության համար բլոգերների, ապացույցն WTF կարողությունը ուղարկելու երթեւեկությունը վավերացում է իրեն որպես սոցիալական կայքում:Եթե դու երբեք օգտագործվում Technorati ի WTF առաջ, այս զեկույցը հավանաբար ձեզ ինչ - որ պատճառ սկսել այսօր.
Նայում Ճանապարհային վիճակագրության
Ըստ Google Analytics, ես ստացել 425 այցելու է span երեք օրերի ընթացքում լինելու է վերին կամ երկրորդ եւ երրորդ կետերում WTF ամենաթեժ blurbs բաժնում: The blurb էր ներկայացվել կիրակի օրը, ապրիլի 1 եւ ստացել է շուրջ 18 այցելուներին մեկ ժամ այն բանից հետո, կողմ է քվեարկել է գլխավորել WTF:
Հաջորդ օրը, այն ստացել է ավելի շատ ձայներ, ինչպես նաեւ 160 այցելու, նախքան դանդաղում ներքեւ 140 երեքշաբթի եւ 107-ին: Սակայն, հոդվածը շարունակում է մնալ վերեւում WTF, եւ ես պետք է սպասել մի նման հոսքը այցելուների համար այսօր եւ ուրբաթ:
Քանի որ դուք կարող եք հստակ ասել, երթեւեկությունը շատ փոքր է չափանիշներին, այլ սոցիալական կայքերում, ինչպիսիք են միանալ կամ Reddit:Նշենք նաեւ, որ blurbs այլ սիրված թեմաների կարող է անել շատ ավելի լավ, բայց ես գուշակել, կարող ենք ենթադրել, որ դա պետք է լինի նվազագույն գումարը երթեւեկության դուք կստանաք լինելով WTF լրագրային:
Լրացուցիչ նպաստ օգտագործելու WTF է, որ դուք կստանաք վարչապետի պաշտոն գագաթին Կեցցե որոնման արդյունքների էջերում: Օրինակ, եթե դուք մի որոնումը 'Technorati', դուք կտեսնեք, որ իմ WTF blurb ցույց է տալիս, մինչեւ ճիշտ վերեւում, քանի որ այն հավաքել է ամենամեծ թվով ձայներ է բոլոր մյուս blurbs:
Սա կարող է բերել, երկարաժամկետ երթեւեկությունը, եթե թեման բավականին տարածված է: Ես կարող եմ պատկերացնել, որ թեմաներ, ինչպիսիք են Paris Hilton կամ American Idol կունենանք շատ ավելի մեծ որոնման ծավալներ:
Դիտարկումներ բնության երթեւեկության WTF
- Այցելուները բաղկացած է բլոգերների . Սա թիվ մեկ միավորով մասին Technorati ի WTF: Ի տարբերություն մյուս սոցիալական ցանցերում մարդիկ այցելող ձեր սեփական օրագիրը շատ հավանական է, որ բլոգերները փոխարեն ձեր պատահական վեբ Surfer.
- Երթեւեկության գալիս է մի կայուն հոսքի . Կա որեւէ ալեկոծություն այցելուների Ձեր կայքում, եւ ես հատկապես դուր է նրանով, որ այցելուների թիվը չի թվում է հագնում դուրս է span է մի քանի hours.I've ստացել այցելուների WTF երբեւէ, քանի որ ես ներկայացրել եմ իմ մեջբերում, եւ այն չի, կարծես թե, դա կշարունակվի այնքան ժամանակ, որքան որ blurb մնում է առաջին էջում:
Ինչպես է երթեւեկությունը ից WTF օգուտ իմ բլոգում կամ կայքում:
Առավել ակնհայտ ու ակնհայտ օգուտ քաղել այցելուների WTF է այն փաստը, որ նրանք շատ հավանական է, որ բլոգերների, ինչը նշանակում է, որ:
- Ձեր բաժանորդը / ընթերցողը բազան կավելանա : Ես տեսել աճ feed բաժանորդների վերջին երեք օրերի ընթացքում: Չնայած նրան, որ ես չեմ կարող հաստատել, որ մեծ մասը դրանից պայմանավորված էր այցելուների WTF, ես շատ վստահ, որ այն ինչ - որ բան պետք է անել, it.Bloggers են կերակրել ըմբռնողություն եւ, ամենայն հավանականությամբ, պետք է բաժանորդագրվել հեշտ է, երբ ներկայացվում է բովանդակությամբ նրանք սիրում.
- Այն կարող է առաջացնում մուտքային inks դեպի Ձեր կայքը.Bloggers մասն են linkerati, մի խումբ անձանց, որ կարող են վեբ-ըմբռնողություն եւ հղում-friendly.I've միայն ստացել է երկու մուտքային հղումներ իմ մեջբերում բայց դա, հավանաբար, այն պատճառով, որ թեման կարող է լինել հետաքրքիր է բոլորի համար:Համոզված եմ, որ հետաքրքիր անձնավորությանը փոփ մշակույթի, tech կամ քաղաքական թեմաները կարող կատարել ավելի լավ.
Ինչպես կարող եմ ստանալ այն Technorati WTF լրագրային.
WTF գործում միջոցով քվեարկության համակարգի, որը designates blurbs, ինչպես հայտնի է, թե տաք, ըստ այնպես էլ թարմությունը եւ ձայների քանակի:Այս գործոններն ապահովում են, որ blurbs աստիճանաբար կնվազի դուրս առաջին էջում եւս մեկ անգամ, այն դադարում է ստացող ձայները եւ ավելի blurbs ներկայացվում են:
Ինչից է Technorati WTF լրագրային համեմատաբար հեշտ է. Սկսենք կողմից նայում որոշ բնութագրերի Technorati WTF լրագրային:
- Բացակայություն այլ WTF submissions . Այնտեղ կարծես թե չի կարող լինել շատ Արորդիների անդամներ ակտիվորեն օգտագործելով WTF եւ ես միայն տեսել է մի շարք նոր պնդումները, որոնք մրցախաղ է դիրքորոշման լրագրային: Նրանց մեծ մասը ստացել է 5 - ից 12 ձայն, եւ մնացել է լրագրային կողքին իմ մեջբերում.
- Longetivity : Հղումներ կարող է մնալ առաջին հորիզոնականում, կամ առաջին էջի մի քանի օր, քանի դեռ, քանի որ այն ստանում է մի փոքր թվով ձայներ առօրյա: Այն բանից հետո, ստանում է լրագրային, 2-ից 5 ձայն մի օր կլինի ապահովել, որ ձեր blurb շարունակում է պահպանել կամ բարելավել իր դիրքերը:
- Հեշտացնելու ստանալու նշված : Դա, ըստ էության, շատ հեշտ է ստանալ այն WTF առաջին էջում: Մոտ 5 արագ ձայն հետո ձեր մեջբերում է լույս տեսել, որ հեշտությամբ է ստանալ Ձեզ սկիզբ տեղում, եւ դուք պետք է շուրջ 14 ձայներ հաջորդ օրը հարվածել է գլխավորել.
- Ձայն են բացարձակ տարբերություն Digg, ձեր blurb չի կարելի թաղել եւ ձեր քվեն ակնկալում է անժամկետ: Դուք չունեք հնարավորություն unvote կոնկրետ պատմություն եւ խմբի վարքագիծը մյուս անդամները չեն կարող ազդել ձեր դիրքորոշումը.Սա ապահովում է, որ ձայն են վերջնական որոշել գործոն, երբ խոսքը վերաբերում է լինելու վրա WTF լրագրային:
- Օգտվող պրոֆիլները չեն կարեւորը : Կարեւոր չէ, թե եթե դու իշխանություն, ով ներկայացված է բազմաթիվ blurbs բարձր ձայն:Յուրաքանչյուր քվեն հաշվում որպես դրական առաջարկությամբ, որը դրդում է դեպի վերեւում: Չկա բացարձակապես ոչ հարաբերակցությունը կամ փոխհարաբերությունները անձնագիրը պրոֆիլների եւ blurb քվեարկության կամ ներկայացման իշխանության.
- Բացակայություն անձնագիրը փոխգործակցության : Չկա տարբերակն է «ընկերը», այլ Կեցցե օգտվողների կամ ուղարկել նրանց անձնական հաղորդագրությունները, ոչ էլ կա ունակությունն է մեկնաբանել մի մեջբերում. Նմանապես, չկա միջոց է հեշտությամբ հետեւել պատմություններ ներկայացրած կոնկրետ WTF օգտվողների, թեեւ կա տարբերակ բաժանորդագրվելու իրենց WTF RSS հոսքեր. Դա նշանակում է, որ քվեարկությունը հավաքը պետք է արվի մինչեւ այլընտրանքային միջոցներով, ինչպիսիք են բաժանմունքների խնդրանքներին, IM կամ էլեկտրոնային փոստով:
- Թարմություն հարցեր : Ինչպես ցույց են տալիս հետեւյալ Հատված, blurbs ձայների քիչ, քան իմը դեռ կարող է հասնել վերին տեղում. Ես ենթադրելով, որ newness երկու նյութ, եւ անձնագիրը ձայն մի գործոն որոշելիս ամենաթեժ blurb օրվա համար: Է մնալ գլխավորել, դուք պետք է թարմ ձայն առօրյա:
Իհարկե, այս բոլոր գործոնները կարող են փոխել եւս մեկ անգամ բլոգերներ սկսում են օգտագործել Կեցցե WTF: Այնուամենայնիվ, հիմնական սկզբունքը մնում է նույնը: Դուք պետք ձայներ եւ ուրիշ ոչինչ է հասնել լրագրային:
Քայլեր ձեռնարկել ..
- Հետո դու հրապարակել է կոնկրետ գրառման թեմայով, ստեղծել WTF blurb:
- Վերադարձիր քո գրառմանը եւ տեղադրեք հղումը դեպի WTF blurb եւ հարցրեք ձեր ընթերցողներին քվեարկել դրա համար:
- Email / IM այլ բլոգերներ դուք գիտեք, եւ խնդրել է նրանց քվեարկել Ձեր պատմությունը.
- Խրախուսել հայրենակից բլոգերներին կամ ընկերներին բաժանորդագրվել ձեր WTF feed ապագա պատմությունները.
Կարծում եմ, դուք հայտնաբերեցի մի նոր, եւ դեռ «չի աղտոտվել» սոցիալական ծառայությունը:
2-րդ: բովանդակություն, որը օգտակար է ոմանց, բայց, ընդհանուր առմամբ, տափակ
3: Զգուշորեն դիմակավորված գովազդ
4: փոստաղբ
Պես ժողովրդականությունը առաջացնում պնդումները reache 3-րդ կամ 4-րդ փուլը, սոցիալական կայքն սկսում դնելու մինչեւ շրջափակումները ստանալու ձեր բովանդակության թվարկված / առջեւի էջանոց. Եթե WTF դառնում է հայտնի, ակնկալում եմ, որ նույնն է, թեեւ ինչ-որ բան ասում է, որ դա չի դառնա, որ հայտնի.
Դա տխուր է, բայց ճիշտ է ... դա է պատճառը, որ ես ասել է. « Դեռ չի աղտոտվել»
Շատ հետաքրքիր գաղափար.
Ես արդեն ստանում է որոշակի նոր երթեւեկությունը, որը փնտրում է, թե ինչ եմ գրել: Ես նաեւ նշել է այս պաշտոնում իմ ընթերցողները ստուգել դուրս :)