Free Money

Loading...

среда, 12 октября 2011 г.

Ուսումնասիրելով Սոցիալական ներուժը Technorati ի WTF: A վիճակագրական վերլուծության եւ եզրակացությունը


Կառուցվել է ողնաշարն խոշորագույն բլոգ ցուցանիշից եւ որոնողական է աշխարհում, Technorati, որտեղ է կրակի (WTF) Թվում է, թե անոմալիա է, որ չի տեղավորվում որեւէ կանխակալ մոդելը. Արդյոք դա հիմնականում սոցիալական լրատվական կայքը (ala Reddit / Digg), որը կենտրոնանում է յուրաքանչյուր օգտագործողի խմբագրական իշխանության Կամ դա պարզապես meme-բուքսիր, որը խմբերը եւ կապում որոնման թեմաները է խոր մակարդակի հետ Technorati-ինդեքսավորվում բլոգներում:
Իմ նախնական փորձը WTF ուղղված էր բացահայտման ներուժը WTF որպես մարքեթինգային / գովազդային գործիք, քանի որ ոչ ոք երբեւէ արել, որպեսզի մանրամասնորեն մինչեւ հիմա. Բացակայությունը վիճակագրական տեղեկատվություն կամ վերլուծություններ WTF դարձնում կհասկանանք, թե WTF դերը սոցիալական մեդիայում / բլոգերներ դժվար է տարբերել.
Քանի որ խոստացել է իմ նախորդ գրառումը, ահա իմ հանգամանալից զեկույցը WTF: Ես սպասեցի երեք օր առաջ հրապարակել է այս, որպեսզի հավաքել բավարար տվյալների վերլուծության համար: Նպատակն այս է ուսումնասիրել գումարը երթեւեկության է, որ արդյունքում լինելու է WTF ի լրագրային եւ սկիզբ տեղում:
Ես ուզում եմ առաջին հերթին ասել շնորհակալություն բոլոր նրանց, ովքեր կողմ են քվեարկել մինչ օրս. Ձեր ձայների թույլ են տվել իմ blurb է մնալ լրագրային համար վերջին մի քանի օրերի ընթացքում, եւ ինձ հնարավորություն է ուսումնասիրել իր ազդեցությունը կունենա անհատական ​​բլոգում:
Ես հաճելիորեն զարմացած է նշել, որ Dave Sifry, հիմնադիր եւ գլխավոր գործադիր տնօրեն Technorati քվեարկել է մեջբերում, ինչպես նաեւ (Thanks Դեյվ): Թերեւս, դա արտացոլում է ունենալու կարեւորությունը ավելի վերլուծություն եւ տեղեկատվություն, թե ինչպես WTF կարող է ազդել յուրաքանչյուր բլոգեր կամ contributer:
The blurb Ես ներկայացրել է WTF հասել է գլխավորել տակ այսօրվա ամենաշոգ blurbs բաժնի եւ այնտեղ մնացի երեք ամբողջ օր է, իսկ ընդմիջվող միջեւ երկրորդ եւ երրորդ տեղը կողքին, մի շարք այլ ներկայացվող blurbs, երբ նրանք քվեարկել են, ինչպես նաեւ.
Ներկայում blurb ստացել 41 ձայն ընդհանուր, ինչպես նաեւ այս պահին, եւ դեռ գլխավորել.
Ես հավաքել բոլոր երթեւեկության տվյալներ վերջին երեք օրերի ընթացքում ես գրել այս փոքրիկ զեկույց իմ արդյունքների: Ես վստահ եմ, որ այդ հարցը բոլորի մտքում այն ​​է, թե որքան երթեւեկությունը եկել է մնում է WTF լրագրային եւ բարձրաստիճան երեք տեղերի համար վերջին 3 օրվա ընթացքում:
Մեկ այլ հնարավոր հարցը նշանակություն Արդյոք Technorati WTF սոցիալական կայքը, դուք պետք է օգտագործել խթանել ձեր սեփական օրագիրը ու բովանդակությունը:
Իմ պատասխանն է սա պարզ, այո: Technorati WTF է սոցիալական գործիք պետք է ուսումնասիրել, եթե դուք հետաքրքրված ստանալու ավելի շատ ծանոթացնում Ձեր բլոգում. Իմ պատճառները, ասելով, ուստի նշված են սույն հոդվածի, ուստի խնդրում ենք կարդալ լրացուցիչ տեղեկությունների համար:
Բացահայտելով ներուժի WTF ՀԱՐՑԵՐ հարմարավետություն եւ աճի
A Commenter իմ նախորդ գրառումը առաջարկել է, որ բացահայտում է երթեւեկության մանրամասները եւ խրախուսելով ուրիշներին ստանալ է WTF լրագրային կհանգեցնի բացասական հետեւանքները, հիմնականում ձեւով գերծանրաբեռնվածությունը WTF, ծանր մրցակցության եւ մի կաթիլ բովանդակության մեջբերում որակի.
Թերեւս այդպես է: Ես ակնկալում եմ, որ որոշ բլոգերներ հետո կարդալով այս գրառումը կսկսի օգտագործել WTF ունի մարքեթինգային գործիք է նպաստել իրենց բլոգները: Դա իսկապես ակտիվացնել մրցակցությունը, դարձնելով այն ավելի մարդաշատ է հնարավոր junk բովանդակություն, որը հանգեցնում է ամբոխների քվեարկությանը:
Self-խթանումը տուգանքով, իմ կարծիքով, ժամը ժամանակ, քանի դեռ դուք կարող եք առաջարկել յուրահատուկ բովանդակությունը կոնկրետ թեմայով եւ ավելացնել քննարկմանը: Dave Sifry պաշտոնը վերաբերյալ WTF տալիս է օրինակ blurbs Դուք կարող եք գրել:
Դուք կարող եք գրել WTF ցանկացած թեմայով, որ որեւէ մեկը կարող է փնտրելու, եւ տրամադրել տեղեկատվություն եւ ռեսուրսները նրանց այդ թեմայի կամ առարկայի: Այնպես որ, դուք կարող եք գրել WTF մասին Ձեր կամ Ձեր ընկերների անուններով, կամ Ձեր ընկերության (կամ գուցե նույնիսկ ձեր մրցակցության!)
Dave է նաեւ բավականին բացահայտ հարցերում ձայների հավաքի:
Եթե ​​դուք կարծում եք, որ դուք ունեք մի լավ բացատրել, քան այն մեկը, որը ցույց է տալիս մինչեւ գագաթին Կեցցե Մի բան է գնում ժամկետով, առանց անհանգստություններից, պարզապես գնալ եւ գրեք ձեր սեփական, եւ ստացեք ձեր ընկերներին քվեարկել դրա համար: Երբ եք գրել ինչ - որ բան շատ, ասեք ձեր ընկերներին գնալ եւ քվեարկել դրա համար .. եւ քվեարկությունը համակարգը կլինի հոգ տանել մնացած.
Իմ նպատակն է, հրապարակել է այս մինի-զեկույցը պետք է, ի վերջո, խրախուսելու ավելի քննարկում նպատակով WTF եւ նաեւ ավելի օգտագործումը WTF է կիսել որակյալ տեղեկատվություն է մի շարք թեմաների:
Մեծամասնության համար բլոգերների, ապացույցն WTF կարողությունը ուղարկելու երթեւեկությունը վավերացում է իրեն որպես սոցիալական կայքում:Եթե ​​դու երբեք օգտագործվում Technorati ի WTF առաջ, այս զեկույցը հավանաբար ձեզ ինչ - որ պատճառ սկսել այսօր.
Նայում Ճանապարհային վիճակագրության
Ըստ Google Analytics, ես ստացել 425 այցելու է span երեք օրերի ընթացքում լինելու է վերին կամ երկրորդ եւ երրորդ կետերում WTF ամենաթեժ blurbs բաժնում: The blurb էր ներկայացվել կիրակի օրը, ապրիլի 1 եւ ստացել է շուրջ 18 այցելուներին մեկ ժամ այն ​​բանից հետո, կողմ է քվեարկել է գլխավորել WTF:
Հաջորդ օրը, այն ստացել է ավելի շատ ձայներ, ինչպես նաեւ 160 այցելու, նախքան դանդաղում ներքեւ 140 երեքշաբթի եւ 107-ին: Սակայն, հոդվածը շարունակում է մնալ վերեւում WTF, եւ ես պետք է սպասել մի նման հոսքը այցելուների համար այսօր եւ ուրբաթ:
Քանի որ դուք կարող եք հստակ ասել, երթեւեկությունը շատ փոքր է չափանիշներին, այլ սոցիալական կայքերում, ինչպիսիք են միանալ կամ Reddit:Նշենք նաեւ, որ blurbs այլ սիրված թեմաների կարող է անել շատ ավելի լավ, բայց ես գուշակել, կարող ենք ենթադրել, որ դա պետք է լինի նվազագույն գումարը երթեւեկության դուք կստանաք լինելով WTF լրագրային:
Լրացուցիչ նպաստ օգտագործելու WTF է, որ դուք կստանաք վարչապետի պաշտոն գագաթին Կեցցե որոնման արդյունքների էջերում: Օրինակ, եթե դուք մի որոնումը 'Technorati', դուք կտեսնեք, որ իմ WTF blurb ցույց է տալիս, մինչեւ ճիշտ վերեւում, քանի որ այն հավաքել է ամենամեծ թվով ձայներ է բոլոր մյուս blurbs:
Սա կարող է բերել, երկարաժամկետ երթեւեկությունը, եթե թեման բավականին տարածված է: Ես կարող եմ պատկերացնել, որ թեմաներ, ինչպիսիք են  Paris Hilton  կամ  American Idol  կունենանք շատ ավելի մեծ որոնման ծավալներ:
Դիտարկումներ բնության երթեւեկության WTF
  • Այցելուները բաղկացած է բլոգերների . Սա թիվ մեկ միավորով մասին Technorati ի WTF: Ի տարբերություն մյուս սոցիալական ցանցերում մարդիկ այցելող ձեր սեփական օրագիրը շատ հավանական է, որ բլոգերները փոխարեն ձեր պատահական վեբ Surfer.
  • Երթեւեկության գալիս է մի կայուն հոսքի . Կա որեւէ ալեկոծություն այցելուների Ձեր կայքում, եւ ես հատկապես դուր է նրանով, որ այցելուների թիվը չի թվում է հագնում դուրս է span է մի քանի hours.I've ստացել այցելուների WTF երբեւէ, քանի որ ես ներկայացրել եմ իմ մեջբերում, եւ այն չի, կարծես թե, դա կշարունակվի այնքան ժամանակ, որքան որ blurb մնում է առաջին էջում:
Ինչպես է երթեւեկությունը ից WTF օգուտ իմ բլոգում կամ կայքում:
Առավել ակնհայտ ու ակնհայտ օգուտ քաղել այցելուների WTF է այն փաստը, որ նրանք շատ հավանական է, որ բլոգերների, ինչը նշանակում է, որ:
  • Ձեր բաժանորդը / ընթերցողը բազան կավելանա  : Ես տեսել աճ feed բաժանորդների վերջին երեք օրերի ընթացքում: Չնայած նրան, որ ես չեմ կարող հաստատել, որ մեծ մասը դրանից պայմանավորված էր այցելուների WTF, ես շատ վստահ, որ այն ինչ - որ բան պետք է անել, it.Bloggers են կերակրել ըմբռնողություն եւ, ամենայն հավանականությամբ, պետք է բաժանորդագրվել հեշտ է, երբ ներկայացվում է բովանդակությամբ նրանք սիրում.
  • Այն կարող է առաջացնում մուտքային inks  դեպի Ձեր կայքը.Bloggers մասն են linkerati, մի խումբ անձանց, որ կարող են վեբ-ըմբռնողություն եւ հղում-friendly.I've միայն ստացել է երկու մուտքային հղումներ իմ մեջբերում բայց դա, հավանաբար, այն պատճառով, որ թեման կարող է լինել հետաքրքիր է բոլորի համար:Համոզված եմ, որ հետաքրքիր անձնավորությանը փոփ մշակույթի, tech կամ քաղաքական թեմաները կարող կատարել ավելի լավ.
Ինչպես կարող եմ ստանալ այն Technorati WTF լրագրային.
WTF գործում միջոցով քվեարկության համակարգի, որը designates blurbs, ինչպես հայտնի է, թե տաք, ըստ այնպես էլ թարմությունը եւ ձայների քանակի:Այս գործոններն ապահովում են, որ blurbs աստիճանաբար կնվազի դուրս առաջին էջում եւս մեկ անգամ, այն դադարում է ստացող ձայները եւ ավելի blurbs ներկայացվում են:
Ինչից է Technorati WTF լրագրային համեմատաբար հեշտ է. Սկսենք կողմից նայում որոշ բնութագրերի Technorati WTF լրագրային:
  • Բացակայություն այլ WTF submissions . Այնտեղ կարծես թե չի կարող լինել շատ Արորդիների անդամներ ակտիվորեն օգտագործելով WTF եւ ես միայն տեսել է մի շարք նոր պնդումները, որոնք մրցախաղ է դիրքորոշման լրագրային: Նրանց մեծ մասը ստացել է 5 - ից 12 ձայն, եւ մնացել է լրագրային կողքին իմ մեջբերում.
  • Longetivity : Հղումներ կարող է մնալ առաջին հորիզոնականում, կամ առաջին էջի մի քանի օր, քանի դեռ, քանի որ այն ստանում է մի փոքր թվով ձայներ առօրյա: Այն բանից հետո, ստանում է լրագրային, 2-ից 5 ձայն մի օր կլինի ապահովել, որ ձեր blurb շարունակում է պահպանել կամ բարելավել իր դիրքերը:
  • Հեշտացնելու ստանալու նշված : Դա, ըստ էության, շատ հեշտ է ստանալ այն WTF առաջին էջում: Մոտ 5 արագ ձայն հետո ձեր մեջբերում է լույս տեսել, որ հեշտությամբ է ստանալ Ձեզ սկիզբ տեղում, եւ դուք պետք է շուրջ 14 ձայներ հաջորդ օրը հարվածել է գլխավորել.
  • Ձայն են բացարձակ տարբերություն Digg, ձեր blurb չի կարելի թաղել եւ ձեր քվեն ակնկալում է անժամկետ: Դուք չունեք հնարավորություն unvote կոնկրետ պատմություն եւ խմբի վարքագիծը մյուս անդամները չեն կարող ազդել ձեր դիրքորոշումը.Սա ապահովում է, որ ձայն են վերջնական որոշել գործոն, երբ խոսքը վերաբերում է լինելու վրա WTF լրագրային:
  • Օգտվող պրոֆիլները չեն կարեւորը : Կարեւոր չէ, թե եթե դու իշխանություն, ով ներկայացված է բազմաթիվ blurbs բարձր ձայն:Յուրաքանչյուր քվեն հաշվում որպես դրական առաջարկությամբ, որը դրդում է դեպի վերեւում: Չկա բացարձակապես ոչ հարաբերակցությունը կամ փոխհարաբերությունները անձնագիրը պրոֆիլների եւ blurb քվեարկության կամ ներկայացման իշխանության.
  • Բացակայություն անձնագիրը փոխգործակցության : Չկա տարբերակն է «ընկերը», այլ Կեցցե օգտվողների կամ ուղարկել նրանց անձնական հաղորդագրությունները, ոչ էլ կա ունակությունն է մեկնաբանել մի մեջբերում. Նմանապես, չկա միջոց է հեշտությամբ հետեւել պատմություններ ներկայացրած կոնկրետ WTF օգտվողների, թեեւ կա տարբերակ բաժանորդագրվելու իրենց WTF RSS հոսքեր. Դա նշանակում է, որ քվեարկությունը հավաքը պետք է արվի մինչեւ այլընտրանքային միջոցներով, ինչպիսիք են բաժանմունքների խնդրանքներին, IM կամ էլեկտրոնային փոստով:
  • Թարմություն հարցեր : Ինչպես ցույց են տալիս հետեւյալ Հատված, blurbs ձայների քիչ, քան իմը դեռ կարող է հասնել վերին տեղում. Ես ենթադրելով, որ newness երկու նյութ, եւ անձնագիրը ձայն մի գործոն որոշելիս ամենաթեժ blurb օրվա համար: Է մնալ գլխավորել, դուք պետք է թարմ ձայն առօրյա:
Իհարկե, այս բոլոր գործոնները կարող են փոխել եւս մեկ անգամ բլոգերներ սկսում են օգտագործել Կեցցե WTF: Այնուամենայնիվ, հիմնական սկզբունքը մնում է նույնը: Դուք պետք ձայներ եւ ուրիշ ոչինչ է հասնել լրագրային:
Քայլեր ձեռնարկել ..
  1. Հետո դու հրապարակել է կոնկրետ գրառման թեմայով, ստեղծել WTF blurb:
  2. Վերադարձիր քո գրառմանը եւ տեղադրեք հղումը դեպի WTF blurb եւ հարցրեք ձեր ընթերցողներին քվեարկել դրա համար:
  3. Email / IM այլ բլոգերներ դուք գիտեք, եւ խնդրել է նրանց քվեարկել Ձեր պատմությունը.
  4. Խրախուսել հայրենակից բլոգերներին կամ ընկերներին բաժանորդագրվել ձեր WTF feed ապագա պատմությունները.
Այս չորս քայլերը պետք է համարժեք բավարար է ապահովել, որ ձեր blurb հարվածում է ճակատային էջը: Ինչից կանոնավոր ձայներ է առաջիկա մի քանի օրերի ընթացքում կախված կլինի ամրության ձեր լսարանի եւ քաշում է այն ստանում է ավելի քան է WTF:
19 Comments - Կիսեք Ձեր մտքերը
  • Ֆրանչեսկո mapelli ապրիլի 5-ին, 2007 թ.
    Grat գրություն, Maki!
    Կարծում եմ, դուք հայտնաբերեցի մի նոր, եւ դեռ «չի աղտոտվել» սոցիալական ծառայությունը:
    Well done!
  • Anita ապրիլի 5-ին, 2007 թ.
    Francesco - աղտոտված չէ մինչեւ հիմա! Պես մարդիկ սովորում նոր ճանապարհին ինքնորոշման խթանել, որ ալիքը դանդաղորեն դառնում հագեցած:
    1-ին: Quality բովանդակություն, օրինակ, այս
    2-րդ: բովանդակություն, որը օգտակար է ոմանց, բայց, ընդհանուր առմամբ, տափակ
    3: Զգուշորեն դիմակավորված գովազդ
    4: փոստաղբ
    Պես ժողովրդականությունը առաջացնում պնդումները reache 3-րդ կամ 4-րդ փուլը, սոցիալական կայքն սկսում դնելու մինչեւ շրջափակումները ստանալու ձեր բովանդակության թվարկված / առջեւի էջանոց. Եթե WTF դառնում է հայտնի, ակնկալում եմ, որ նույնն է, թեեւ ինչ-որ բան ասում է, որ դա չի դառնա, որ հայտնի.
    Ինչու: Քանի որ Technorati դեռ չի ստացել իրենց արարքը միասին ցանցի արձագանքելու: Ամբողջ համակարգը դանդաղ է ընթանում, նույնիսկ WTF. Google Blog Որոնել հոտ համեմատ, Technorati, սակայն այժմ ավելի տարածված է, քանի որ դուք ստանում եք ակնթարթային արդյունքները ... քանի որ ի տարբերություն Technorati, որտեղ դուք երբեմն սպասել 20 վայրկյան, պարզապես պետք է ասել, որ կայքը խնդիրներ ունեցող.
  • Ֆրանչեսկո mapelli ապրիլի 6, 2007
    Anita,
    Դա տխուր է, բայց ճիշտ է ... դա է պատճառը, որ ես ասել է. « Դեռ  չի աղտոտվել»
    Մենք պետք է անցնել մեր մատները եւ հույս ունենք, wtf չի դառնա շատ սիրված ... փոքր սոցիալական կայքերը շատ ավելի օգտագործելի եւ ավելի բարձր որակի, քան մեծ նորերը ...
  • shokthx ապրիլի 6, 2007
    Սա առաջին լսեցի WTF. Ես գտնում եմ, իրենց կայքը, մի քիչ դժվար է նավարկելու համար ինչ - ինչ պատճառներով.
    Շատ հետաքրքիր գաղափար.
  • Maki ապրիլի 6, 2007
    Anita,
    Ես կիսում եմ ձեր մտահոգությունները, ինչպես նաեւ .. Ես արդեն հետեւում WTF սերտորեն մի որոշ ժամանակ, եւ նկատել են, որ WTF ադմինիստրատորի Անունը թիմը չի ազատում սպամ blurbs բավականին արագ:
    Իմ հիմնական մտահոգությունն այն է, որ բլոգերներն մեծ ընթերցողին հիմքերի կլինի շահագործել բացարձակ քվեարկության սխեմատիկ պահելով իրենց blurb հետեւողականորեն վերեւում WTF .. Ես կարծում եմ, որ դա կլինի հաճելի է տեսնել, թե ավելի լայն է լրագրային:
    Skokthx .. դուք չեք առաջինն է, ով ինձ ասաց, որ սա առաջին անգամ է, որ նրանք նույնիսկ լսել այդ մասին WTF
  • Ռոբերտո Alamos Moreno ապրիլի 6, 2007
    Մեծ վերլուծություն Maki, thanks for sharing այն մեզ հետ: Ես կարծում եմ, որ մինչեւ հիմա պարզ է, որ WTF չի կարող մրցակցել Digg կամ Reddit, քանի որ գումարը երթեւեկության այն առաջացնում է նվազագույն համար սահմանված բլոգեր, սակայն այն կարող է լինել հետաքրքիր մի նոր բլոգում կամ կայքում, որպեսզի առաջխաղացումը այնտեղ պարզապես ստանալ այդ 100+ ամենօրյա նոր այցելուներին:
  • John Loch ապրիլի 6, 2007
    Nice գրություն Maki:
    Ես չեմ զարմանում, թե ինչու են նրանք Dont bother հետ CAPTCHA թեեւ. Լինի դա քվեարկության կամ գրանցման: Գուցե նրանք դեռ սպասում, որ «կրիտիկական զանգվածի»:
    Սակայն, մինչ նրանք անում, Technorati ի հուսալիությունը նկատելիորեն հօդս են ցնդում: Թվում է, թե սոցիալական կայքերը կարող են թորած է արտահայտմանը օբյեկտի ժողովրդականությունը, եւ ճանապարհը ես տեսնում եմ այն, դա շատ հեշտ է փոխզիջման այդ գործընթացը Technorati- ում:
    The WTF քվեարկության գործընթացն (անկախ նրանից, թե ինչպես է քվեարկությունը անձ է գալիս մոտ), գտնվում է իմ կարծիքով մի ֆանտաստիկ միջոց է չափել ժողովրդականությունը. Այն նաեւ տրամադրում է արդյունավետության, որտեղ չարաշահման հայտնաբերման մտահոգված:
    Կրկին, հրաշալի գրություն, եւ լավ արժե ջանք հաշվի առնելով որակը երթեւեկության դուք տեսել է WTF:
  • digitalnomad ապրիլի 6, 2007
    Հաղորդագրություն փակցնելուց համար պետք է թարմացման ձեր քննության. Դա կլինի հետաքրքիր է տեսնել, թե որտեղ այդ է գնում, հիման վրա մեկնաբանությունների:
    Anita թվում է, պետք է առիթ է սա. Ես կասկածում եմ, որ առաջիկա մի քանի օրերի ընթացքում մենք կտեսնենք շատ մարդկանց փակցնում «WTF».
  • Lilly ապրիլի 6, 2007
    Կարծում եմ, որ դուք պետք է որոշ լավագույն հաղորդագրությունների համար Indepth տեղեկատվության Ես գտել եմ դեռ.
  • Antony Berkman ապրիլի 7-ին, 2007 թ.
    Maki,
    Հետաքրքիր իրերը.
    What enhancments կարող են ներկայացնել, որ ստիպում է WTF ավելի քան բլոգեր խաղալ տարածքում, որտեղ խաղը պետք է լինի վերեւում մի ցուցակում:
  • Garrett Albright ապրիլի 8 2007
    Hmmâ € | Ստուգել այս WTF blurb մասին Big 3 որոնիչների հայտարարելով իրենց աջակցությունը rel = "հետեւել". Ես բավականին համոզված եմ, որ դա BS, քանի որ ես չեմ կարող գտնել որեւէ լուր դրա մասին ամենուր եւ nofollow մաս չէ XFN, քանի որ հեղինակը ասում է, որ, սակայն, դեռեւս դա հաջողվել է ստանալ տասը ձայներ մինչ օրս: Չկա հղումներ հոդվածում, սակայն, ուստի այն չի, կարծես թե, spama € | Ինչպես տարօրինակ.
    Համենայն դեպս, ես արդեն փորձարկել WTFs եւս, քանի որ maki առաջին գրառմանը. Սկզբում ես չէի մէկը TRS-80 մոդելի 100, մի հղում հոդվածում իմ սեփական բլոգի մասին (իհարկե), բայց հետո հասկացա, որ դա, հավանաբար, շատ կոնկրետ մի թեմա մեկին փնտրելու. Այնպես որ, ես փորձեցի HD DVD եւ Blu-ray, եւ, հետո, տեսնելով, "Art" է. «Այս թեմաների պետք WTFs!" Սյունակ, ես էլ մի կիսա - լուրջ մեկը այդ թեմայի. Չի եղել մի իսկական նկատելի bump է երթեւեկության ից Technorati, քանի որ ես գրել է նրանց, բայց ես գուշակել ամեն քիչ է օգնում:
  • digitalnomad ապրիլի 8 2007
    Հաղորդագրություն փակցնելուց համար պետք է թարմացման. Պահել նրանց գալիս.
  • Maki ապրիլի 9-ին, 2007 թ.
    Maki,
    Հետաքրքիր իրերը.
    What enhancments կարող են ներկայացնել, որ ստիպում է WTF ավելի քան մեկ bloggerâ € ™ s խաղահրապարակներում, որտեղ խաղում է լինել վերեւում մի ցուցակում:
    Անտոնիոսը, Technorati կարող զարգացնել մեկնաբանություններ համակարգ, որը թույլ է տալիս ընտրողները եւ բլոգերներ են համագործակցել միմյանց հետ: Բարձրացում երկարությունը լրագրային ներառել ավելի շատ գրառում կլինի նաեւ զարգացնել բազմազանությունը տեղեկություններ կիսել.
    Կարծում եմ, դուք կարող եք զանգահարել այն «խաղ», սակայն վերջնական շեշտադրումն այն է, որ բլոգերներ տրվում են խմբագրական ունակությունը որոշելու նորություններ եւ ազդել Technorati որոնման արդյունքների էջում ցանկերը.
    Զարգացումը ընտրական մեխանիզմների անխուսափելիորեն կհանգեցնի խմբի վրա հիմնված ռազմավարության եւ մրցակցության, եւ դա անխուսափելի հետեւանքը ապակենտրոնացման սոցիալական կայքերում, ինչպիսիք են WTF, Reddit- ում եւ միանալ:
    Ինչ-որ կերպ, WTF չի կարող զարգանալ, դուրս է, բայց խրախուսելով ավելի շատ օգտվողներ եւ թույլ են տալիս ավելի փոխգործակցությունը կլինի, հավանաբար, տարածվում WTF ի ուշադրության կենտրոնում անդին քվեարկության եւ դասակարգման աղյուսակում:
    @Garrett
    Դուք անպայման պետք է ստանալ որոշ ընկերներին սերմերի հոդվածը, այլապես այն պետք է կորցրել, անապատին մէջ: 10 ձայն համար XFN կտոր, հավանաբար եկել է բարեկամների blurber:
    Agloco աղբ է նաեւ սկսում է ցույց տալ, մինչեւ WTF, ինչպես նաեւ պայմանավորված է խմբակային քվեարկության ..
  • The կոնստրուկտիվիստական ​​մայիսի 3-2007
    Ես կցանկանայի ասել, որ սա ինձ ոգեշնչեց պատերազմ հայտարարելու Technorati, բայց ես միայն նեղություն սեղմելով այսօր.Այն, ըստ էության, իմ հիասթափությունը WTF եւ այն փաստը, որ որոշ կրոնական guy ով քննադատել է Technorati եւ խոստացել երբեք կարդալ այն կրկին այն # 1 որոնման վերջերս, որ եղել է նախնական ոգեշնչումը պաշտոնի համար:
  • Bobby Revell օգոստոսի 19, 2007 թ.
    Great հաղորդագրությունը: Իմ առաջին WTF եղել # 1 8 օր ուղիղ եւ ունի 123 ձայն: Ես արել ձեռք բերել 21 նոր բաժանորդ, քանի որ ես եմ գրել այն: Ես գտնում եմ, որ դա ավելի հեշտ է, քան միանալ եւ դա ինձ համար ավելի հեշտ է ստանալ ընտրողներին, քանի որ ես գիտեմ, որ շատ մարդկանց վրա Technorati.
    Ես արդեն ստանում է որոշակի նոր երթեւեկությունը, որը փնտրում է, թե ինչ եմ գրել: Ես նաեւ նշել է այս պաշտոնում իմ ընթերցողները ստուգել դուրս :)
Loading...